8/5/09

Αμερικανός στρατιώτης αντιμέτωπος με τη θανατική ποινή

Ένοχο για πράξεις απίστευτης βαρβαρότητας έκρινε πολιτικό δικαστήριο του Κεντάκι πρώην στρατιώτη που υπηρετούσε στο Ιράκ.Σύμφωνα με την απόφαση του δικαστηρίου, ο 24χρονος δεκανέας Στί βεν Ντέιλ Γκριν το Μάρτιο του 2006 βίασε και σκότωσε μία 14χρονη Ιρακινή, αφού πρωτύτερα είχε δολοφονήσει τους γονείς και τη νεότερη αδερφή της. Ο 24χρονος δεκανέας, ο οποίος είχε εκδιωχθεί από το στρατό προτού του απαγγελθούν οι κατηγορίες για την τετραπλή δολοφονία, βρίσκεται τώρα αντιμέτωπος με το ενδεχόμενο της θανατικής ποινής.
Η ετυμηγορία ανακοινώθηκε μετά από 10ωρη σύσκεψη των ενόρκων και επίκειται η απόφαση για την ποινή που θα επιβληθεί. Ο Γκριν υπήρξε ο πρώτος πρώην στρατιώτης που προσήχθη βάσει νόμου που επιτρέπει δίωξη για εγκλήματα που διαπράχθηκαν εκτός αμερικανικού εδάφους. Εν τω μεταξύ, άλλοι τέσσερις στρατιώτες έχουν καταδικαστεί και εκτίουν ποινές κάθειρξης από πέντε έως 110 χρόνων για τη συμμετοχή τους στο έγκλημα.
Enet.gr

Η φρίκη του Ιράκ
Ένας Αμερικανός που υπηρέτησε ως στρατιώτης στο Ιράκ καταδικάστηκε από δικαστήριο στο Λούϊσβιλ του Κεντάκι, για το βιασμό και τη δολοφονία ενός 14χρονου κοριτσιού και της οικογένειάς του το 2006 κοντά στη Βαγδάτη.Το ομοσπονδιακό δικαστήριο έκρινε χθες ένοχο για όλες τις 16 κατηγορίες τον πρώην στρατιώτη Στίβεν Γκριν στον οποίο ενδέχεται να επιβληθεί η ποινή του θανάτου τη Δευτέρα.Ο 24χρονος Γκριν δικάστηκε ως πολίτης καθώς η σύλληψή του έγινε μετά την απομάκρυνσή του από το στρατό αργότερα το 2006, επειδή θεωρήθηκε άτομο με «διαταραγμένη προσωπικότητα».Στη δίκη που είχε διάρκεια οκτώ ημερών παρουσιάστηκαν με λεπτομέρειες οι κτηνωδίες της υπόθεσης, που δεν είναι η μοναδική ανάμεσα σε αρκετές άλλες εγκληματικές πράξεις Αμερικανών στρατιωτών στο Ιράκ.Ο Στίβεν Γκριν ήταν 19 χρόνων την εποχή του φρικτού εγκλήματος και υπήρξε «άνθρωπος της σκανδάλης» σε μια ομάδα πέντε ανδρών, που εισέβαλαν ντυμένοι ως «νίντζα» στα μαύρα και αφού βίασαν τη 14χρονη Αμπίρ Κασίμ Χάμζα αλ-Τζαναμπί σκότωσαν αυτή, τους γονείς της και την 6χρονη αδελφή της.

Οι στρατιώτες ήπιαν ποσότητα αλκοόλ χαρτοπαίζοντας και στη συνέχεια επέδραμαν στο σπίτι του ομαδικού εγκλήματος που βρίσκεται στο χωριό Μαμουντίγια 30 περίπου χιλιόμετρα νότια της Βαγδάτης.Ο Γκριν που κατάγεται από το Μίντλαντ του Τέξας περιγράφηκε από τους εισαγγελείς ως άνθρωπος αποφασισμένος να σκοτώνει Ιρακινούς, ενώ οι συνήγοροι που παραδέχθηκαν τη συμμετοχή του στις δολοφονίες ισχυρίστηκαν ότι έπασχε από το στρες του πολέμου και δεν αναγνώριζε τους φίλους από τους εχθρούς.Οι τέσσερις άλλοι συνάδελφοι του Γκριν (Σπίλμαν, Κορτέζ, Μπάρκερ, Χάουαρντ) καταδικάστηκαν από στρατοδικείο σε ποινές από 5 μέχρι 110 χρόνια, αλλά μπορεί να αφεθούν ελεύθεροι μετά από λίγα χρόνια επειδή είχαν ομολογήσει αμέσως την ενοχή τους.
Ο Γκριν σκότωσε την οικογένεια του κοριτσιού την ώρα που το βίαζαν οι συνάδελφοί του και στη συνέχεια αφού το βίασε κι αυτός κάλυψε το καφάλι της 14χρονης Αμπίρ με ένα μαξιλάρι και πυροβόλησε τρεις φορές.Η δίκη έγινε στο Κεντάκι επειδή οι στρατιώτες ανήκαν στο Fort Campbell που βρίσκεται στην ίδια Πολιτεία.Το όνομα «Αμπίρ» της άμοιρης μικρής Ιρακινής σημαίνει «άρωμα των λουλουδιών».ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

8 σχόλια:

  1. Παρόμοιες συμπεριφορές είχαν κάνει και οι Τούρκοι στην Κύπρο, και οι Γερμανοί στον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο, και οι Δυτικοί στις αποικίες τους. Αναμενόμενα αυτά, για έθνη που ο μόνος "πολιτισμός" τους, είναι η ισχύς τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέτοιους είδους εγκλήματα μερικές φορές δείχνουν κάτι βαθύτερο. Μην ξεχνάμε για παράδειγμα αυτά, που ακούγονται ότι συμβαίνουν στις φυλακές. Άλλωστε για να μιλήσουμε και πολιτισμικά η Αθήνα στην αρχαιότητα δεν συμπεριφερόταν σαν Αγία στις πόλεις, κατά των οποίων έκανε εκστρατείες κατά καιρούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν υπαρχει καμια συγκριση με τα παραδειγματα που αναφερθηκαν,

    σε συγκριση με την Αθηνα απεχουμε χιλιετιες,
    σε σχεση με τουρκους και λοιπους η μεγαλη διαφορα ειναι οτι η αμρεικη πηγε με τον μανδια της δικαιοσυνης , των ανθρωπινων δικαιωματων εκπροσωποντας ολο τον πολιτισμενο κοσμο με ενα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟ.

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε 9:09 ίσως έχεις δίκιο για την αρχαία Αθήνα. Από την άλλη όμως ίσως υπάρχουν πράγματα, που να μην είναι πολύ γνωστά. Από όσο γνωρίζω εγώ τουλάχιστον στη γνωστή Ανθρώπινη Ιστορία ο λαός του υποταγμένου αντιπάλου σπάνια δεν απειλούταν με σφαγές, βιασμούς, αρπαγή περιουσιών κ.ά.. Το αν οι Μογγόλοι ή οι Αμερικάνοι το κάνουν καλύτερα (χειρότερα) από τους άλλους δεν έχει και τόσοι σημασία...

    Όσο για τον πολιτισμένο κόσμο (σήμερα)...θα πω κάτι που ίσως φανεί άσχετο για εδώ Ελλάδα...κοντά όταν τελείωσα το λύκειο και στο στρατό άκουσα από άτομα νεαρής ηλικίας το πόσο γαμάτο είναι να πηγαίνεις σε φτωχές χώρες των βαλκανίων και να πληρώνεις φτωχές κοπέλες, που δεν έχουν να φάνε (όχι επαγγελματίες) για σεξ..κάπως έτσι το έλεγαν 'το ταξίδι για εκεί πάμφτηνο και οι κοπέλες εξίσου'...Η βαρβαρότητα είναι προσωπική υπόθεση του καθενός πρώτα, άσχετα αν πολλά έθνη είναι βουτηγμένη σε αυτή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. για την Αθηνα και για περιοδους χιλιετιες πισω δεν θα αναφερθω γιατι ειναι κατανοητο η ηθικη του πολεμου εχει μεταβληθει απο τοτε και γενικα υπηρχαν αλλοι παραγοντες που δεν αξιζει να το αναλυσουμε,

    'πόσο γαμάτο είναι να πηγαίνεις σε φτωχές χώρες των βαλκανίων και να πληρώνεις φτωχές κοπέλες, που δεν έχουν να φάνε (όχι επαγγελματίες) για σεξ..κάπως έτσι το έλεγαν 'το ταξίδι για εκεί πάμφτηνο και οι κοπέλες εξίσου'...'

    ομως αυτο θελω να το σχολιασω,
    εδω υπαρχει η συναινεση μιας φτωχης αμορφωτης κοπελας και ενος στρατιωτη 'δημοσιου υπαλληλου' με την 'αναλογη' παιδεια τον πενταετων κτλ

    σου κανει εντυπωση και προφανως το αναφερεις σαν παραδειγμα προστυχης συμπεριφορας ετσι?

    ε τοτε τι να πω για επιχειρηματιες ,δημοσιογραφοι, ηθοποιοι (που ποιουν ηθος ) για τη σοου μπιζ , καθηγητες, ακομη και για μεσα στα υπουργεια ,

    τι να λεμε οτι η εκμεταλευση υπαρχει απο απο στρατιωτες στα κρατη των βαλκανιων?

    εδω δεν βλεπεις που εχουμε βαλκανοποιηθει?
    και εχουν αυτη τη συμπεριφορα 'τερατα' μορφωσεως που εκμεταλευονται τη θεση 'εξουσιας'΄που κατεχουν.

    το μονο που σκεφτηκαμε να κανουμε ειναι να ψηφισουμε νομοσχεδιο οπου η καταγραφη τετοιων εκφυλισμενων πραξεων να ανηκει στα προσωπικα δεδομενα.

    οι φανταροι κοβουν απο το μισθο τους να κανουν τη 'δουλεια' τους , και συνεισφερουν ετσι στη ανυψωση της τοπικης οικονομιας και την ανοικοδομηση των βαλκανιων.

    δημοσια προσωπα ομως δεν εχουν κανενα δικαιωμα να χρησιμοποιουν την εξουσια τους και το δημοσιο χρημα γαι να κανουν τους γαμπρους

    τα κρινουμε κατι να το κανουμε ιεραρχικα ξεκινωντας απο τα του οικου μας,


    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα εγκλήματα της Δύσης και της Τουρκίας, οφείλονται προτίστως σε πολιτιστικούς λόγους. Η δημιουργία εθνών που στηρίζονται στην "ωμή ισχύ", και που ο πολιτισμός τους είναι η κουλτούρα του ισχυρού, οδηγούν σε αντίστοιχες συμπεριφορές.

    Και τα εγκλήματα της Τουρκίας είναι γνωστά, γνωστή η ιδεολογία του Κεμάλ και του Χίτλερ, γνωτά τα εγκλήματα των Δυτικών στις αποικίες τους.

    Αν δεν ήταν η ενίσχυση της Ρωσίας, και δεν φοβόντουσαν οι Δυτικοί ότι η Ελλάδα θα πάει με την Ρωσία, τώρα μάλλον θα είμασταν το Πρώην Βυζαντινό Σουλτανάτο της Δυτικής Τουρκίας και θα περιμέναμε να έρθει το Ραμαζάνι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν μίλησα μόνο για φαντάρους αλλά και για άτομα νεαρής ηλικίας (φοιτητές για παράδειγμα), που έχοντας την οικονομική δυνατότητα να κάνουν κάτι τέτοιο δεν έβαζαν κανένα εμπόδιο ηθικής μπροστά τους...Όσο για τα πτυχία, που μου λες, κοντεύει να καταντήσει κλισέ...Στη εποχή, που ζούμε ελπίζω να έχουμε καταλάβει ότι έννοιες σαν τη δικαιοσύνη π.χ. δεν αντιπροσωπεύονται από 1 κομμάτι χαρτί όπως 1 πτυχίο...είτε είσαι οικοδόμος, φοιτητής, πανεπιστημιακός, καναλάρχης κάνεις τις επιλογές σου και όσο αναφορά αυτά τα θέματα όλοι πάνω κάτω ξέρουμε, που αρχίζει η εκμετάλλευση, το δίκιο και το άδικο άσχετα αν γυρνάμε το κεφάλι μας αλλού...

    Και για την ανύψωση της κοινωνίας;;;...δεν νομίζω να άρεσε σε κανέναν μας αν κάτι παρόμοιο γινόταν στις ελληνίδες από π.χ. πλούσιους τούρκους ή αλβανούς έτσι δεν είναι;...Αντίθετα αν ήμασταν στη θέση κάποιων φτωχότερων βαλκανικών λαών μάλλον θα προσδοκούσαμε σε κάποιου είδους ειλικρινούς βοήθειας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ειρωνικα μιλησα για την ανυψωση της κοινωνιας,

    το χειροτερο ομως ξερεις ποιο ειναι?
    οτι παρολο που δε βρισκομαστε στην οικονομικη κατασταση των βαλκανιων εχουμε μεγαλυτερη κριση αξιων απο τους υπολοιπους με αποτελεσμα αυτη την εκμεταλκευση που δεν θα ανεχομαστε απο 'πλούσιους τούρκους ή αλβανούς' να γινεται απο Ελληνες και να μας αφηνει και αδιαφορους

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.