20/5/09

Ελλάδα, μάνα μου, γη μάνα μου, αιώνια

Γεννήθηκα Έλληνίδα και ένιωσα περιφάνια για έναν τόπο ευλογημένο ..Εναν τόπο που από το όνομα του και μόνο σημαίνει φως ...Το πρώτο γράμμα που εμφανίστηκε λένε στο Ελληνικό αλφάβητο, γιατί δεν το πήραμε από τους Φοίνικες ήταν δικό μας είναι το Ε.
Ελλάς , χώρα του ήλιου , του πολιτισμού , χώρα της ομορφιάς και της γαλήνης ,της ιστορίας και της αμαρτίας , του κάλους και της ασχήμιας.

Ελλάδα που μοιράζεις και μοιράζεσαι εσύ που δεν έμαθες να υποτάσεσαι.Ετσι μεγάλωσα για να γίνω μάνα να μεγαλώσω τα δικά μου παιδιά στην χώρα των αξιών, των πολιτών και των πολιτισμών, των πολιτικών ...Χώρα που το φως της πλανάτε χρόνια απ’άκρη σ’ακρη. Χώρα που κάθε λίμνη κάθε ποτάμι έχει μια ιστορία να σου πει ένα χρώμα να σου αλλάξει...Ενα χρώμα που δεν μπορεί να είναι παρα μόνο κόκκινο....Αδειασαν φλέβες ανθρώπων για να μπορούμε να μυρίζουμε το οξυγόνο του Ολύμπου , να κοιτάμε τον ουρανό του αυγούστου....Φυλάνε ακόμα κάποιοι Θερμοπύλες και ας βρίσκονται στα αζήτητα όταν πεθαίνουν...Κι εγώ καλούμε να κάνω τι? Να μάθω τα παιδιά να τα διδάξω ...μια ιστορία πια ομώς ..Την αληθινή αυτή που έζησα εγώ , αυτή που άκουσα που έμαθα ή αυτή που θέλουν να τους μάθουν...Ελλάδα μάνα μου γη μάνα μου αιώνια ...
Σε πατάνε και δεν μιλάς ....δεν αντιστέκεσαι ...Σε πουλάνε και συ μένεις δεν αντιδράς δεν φωνάζεις .....Σε διασύρουν από τραπέζι σε τραπέζι και απο δημοσκόπιση σε δημοσκόπιση και συ αγέροχη από τον Ολυμπο περιμένεις ...Τι Αραγε ?Κανείς δεν ξέρει ίσως κάποιος να δει να ακούσει....Εδωσες τον πολιτισμό έδωσες το φως και τώρα τι?....Τώρα κάποιοι με το φως της γνώσης καίνε την ιστορία .....Μεγάλωσες και έδειξες το μεγαλείο σου, πάνω στο κλάμα γενναίων και γενεών και τώρα αυτοί ρέουν άφθονο το κρασί στο χώμα που ποτίστηκε με αίμα....Δικά σου παιδιά φυλάνε Θερμοπύλες δικά σου παιδιά καθημερινά παλεύουν για όλους εμάς και όμως κατηγορούνται όταν δεν κάνουν αυτό που ‘’πρέπει’’.
Πρέπει για ποιον , πρέπει , τίνι τρόπο, πρέπει, θέλω .....
Ελλάδα πουλάς τα παιδιά σου λένε κάποιοι....Ελλάδα μάνα γη,μάνα αιώνια,
Κάποιοι πουλάνε τα σύνορα σου στο χάρτη , κάποιοι πουλάνε τα νησιά ...και όλοι μα όλοι σκοπεύουν σε ένα, στην Ιστορία σου , στην ψυχή σου στο πνεύμα σου ...Ελληνες είναι εκείνοι Ελληνες σε ελευθερώσανε Ελληνες σε πουλήσαν Ελληνες σε πουλάνε ....Μια κατρακύλα με καποιους γραφικούς να θυμούνται γεγονότα που πρέπει να ξεχαστούν Κωνσταντινούπολη, Σμύρνη Μακεδονικό .....Μακεδονία.....Λέξεις απλές λέξεις που κάποιος από τους ηγέτες είπε θα ρθει ο καιρός και η ιστορία αυτή θα ξεχαστεί μαζί στο διάβα του χρόνου...
Ξέχασαμε ότι είμαστε Ελληνες και απλά πουλάμε σημαίες σε παρελάσεις,
Ξεχάσαμε ότι κάποιοι ακόμα κλαίνε για χαμένες πατρίδες και απλα μας το θυμίζουν κάποια μνημόσυνα
Ξεχάσαμε ότι κάποτε υπήρξε ο Ρήγας Βελεστινλής,
Ξεχάσαμε την αξιοπρέπεια
Έλληνες ναι Ελληνες
Ραγιάδες όμως γραικοί που απλά έμαθαν την ελευθερία
Και δεν την άντεξαν
Το κόστος είναι μεγάλο
Βάλαμε χάρτινες αλυσίδες με χρώμα το ευρώ, που απλά μας δέσαν αιώνια την ψυχή
Αλυσίδες που τις μεταφέρουμε απο γενιά σε γενιά.
Ξεχάσαμε το καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή
Και ζούμε για το ονειρεμένο αύριο σε μια ξεπουλημένη πατρίδα....
Και αν βρεθούν κάποιοι που ακόμα ονειρεύονται
Τους λέμε προδότες, εθνικιστές, κατάσκοπους...
Και αν δεν θέλουν να πουλήσουν μιας σπιθαμή γης και ας είναι βράχος τους λέμε
Απλά γραφικούς.......
Είμαι γραφική γιατί ακόμα θέλω να είμαι Ελληνίδα , αγαπάω την πατρίδα μου ακόμα και αν δεν είναι όπως θέλω , ...Είμαι Ελληνίδα δεν λέγομαι απλά....Θέλω πίσω την πατρίδα μου θέλω πίσω την αξιοπρέπεια μου, σας απαγορεύω να την πουλάτε στην αγορά του Αλ χαλίλι...
Ναι το γιό μου τον θυσιάζω για την πατρίδα μου άλλωστε έμαθε να είναι περίφανος που είναι Ελληνας και όχι που ζει στην Ελλάδα , όχι όμως για σας....

""Λογαριάσατε λάθος με το νου σας εμπόροι δε μετριέται πατρίδα λευτεριά με τον πήχη κι αν μικρός είναι ο τόπος και το θέλει και μπορεί τον ασήκωτο βράχο να τον φάει με το νύχι Τούτη η δίψα δε σβήνει τούτη η μάχη δε παύει χίλια χρόνια αν περάσουν δεν πεθαίνουμε σκλάβοι"

Σχόλιο της αναγνωστριας του Ιστολογίου Κας. Χριστίνας.Θεωρησα ότι αξιζε την δημοσίευση σαν ανάρτηση.Ή τελευταία παράγραφος προστέθηκε απο τον υπογράφοντα
απλά για συμπυκνώσει το αιώνιο μήνυμα της Ρωμηοσύνης.

14 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ για την τιμή .
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια Χριστίνα
    Όσο για την τελευταία παράγραφο θα ηθελα να επισημάνω χωρις παρεξήγηση ότι έμποροι αυτου του τόπου είμαστε όλοι εμείς και κανίς άλλος ..εμείς οι ίδιοι συμβάλουμε στα καλα και στα κακά αυτής της χωρας οσο πιο γρήγορα το αντιληφτούμε τοσο καλύτερα .
    Επίσης άνθρωποι όσο μεγαλώνουν δεν γίνονται περισσότερο καλύτεροι ή περισσότερο χειρότεροι απλά γίνονται περισσότερο από αυτό που πραγματικά είναι !! (ελπίζω να μην είμαστε μίζεροι )
    Othelos

    ΥΣ ειχα καιρό να γράψω στο αγαπητό blog αλλα έστω και στα πεταχτά ενημερωνόμουν χαχαχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να ευχαριστήσω και εγώ την ΚΑΤΕΡΙΝΑ,όμως τώρα έχουμε και πάλι εκλογές..... πάλι τα ίδια λαμόγια θα ψηφίσουμε;;;τους προδότες;;;ευτυχώς οι ευρωεκλογές πολύ λίγο θα επηρρεάσουν τους κυβερνώντες.Λοιπόν το ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ τουλάχιστον θα βάλει τα λίγα πράγματα-προδοσία-στην θέση τους.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. SUB92

    Είμαστε πολίτες καμίας ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και αναφέρεσαι σε Ρωμιοσύνη ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sub92

    Είμαστε πολίτες καμίας ανατολικής Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και αναφέρεσαι σε Ρωμιοσύνη ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για μενα Ρωμηός σημαίνει ο Ελληνας που εχει ξεφυγει απο τα στενά όρια του ελλαδικού χώρου., που ενώνει Αρχαία Ελλάδα, Βυζάντιο,Χριστιανοσύνη.Ειμαστε μια φυλή με αιώνες Ιστορία, δεν υπάρχει τίποτα και κανείς που να θέλει να αναφερθεί σε οτιδήποτε και να μην κάνει αναφορά έμμεση η αμεση στον Ελληνισμό.
    Οι λέξεις Ελληνας,Ρωμηός,Γραίκος σε μένα ταυτίζονται.
    Μακριά απο διχασμούς αγαπητέ συμπατριώτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όσο υπάρχουν Θερμοπύλες, όλο και κάποιοι λίγοι "τρελοί" θα υπάρχουν Χριστίνα, να μας θυμίζουν τι σημαίνει αξιοπρέπεια και Ελληνικός τρόπος του "σκέπτεσθαι" και συμπεριφέρεσθαι...
    Ας μου επιτραπεί ο ιστορικός αναχρονισμός, και ο ίσως υπερβολικός παραλληλισμός, αλλά η αυτοθυσία της πατρίδας των 300 του ΛΕΩΝΊΔΑ, σήμερα έχει αντικατασταθεί, το φαγοπότι των 300 της Βουλής, που όπως φάινεται έχουν ένα πρότυπο, αυτό του εφιάλτη....
    Ο κάθε λαός βέβαια, έχει τους ηγέτες που του αξίζουν...
    Να τους Χαιρόμαστε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζητώ άδεια αναδημοσίευσης, και θα επιθυμούσα η συγγραφέας του άρθρου, να επικοινωνήσει εάν αυτό είναι εφικτό και επιθυμητό, μαζί μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΥΡΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
    (ΑΓΑΠΗΤΕ sub92)

    ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΙ ΚΡΗΤΙΚΟΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΛΕΒΕΝΤΙΑ. ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΛΕΞΕΙΣ:
    ΠΑΝΤΑ ΨΗΛΑ ΣΤΕΚΕΙ Η ΚΟΡΦΗ, ΑΝ ΕΙΝ' ΚΑΙ ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΗ.
    ΤΟ ΒΡΑΧΟ ΔΕΡΝΕΙ Η ΘΑΛΛΑΣΣΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ΒΡΑΧΟΣ ΜΕΝΕΙ.

    ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ. ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ. ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ.
    ΕΙΣΤΕ ΜΑΝΑ, ΒΡΑΧΟΣ, ΚΟΡΦΗ...ΕΛΛΗΝΙΔΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ.

    ΜΕ ΘΑΥΜΑΣΜΟ..

    Π.ΑΛΕΙΦΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κύριοι ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. Οσο για την άδεια αναδημοσίευσης κύριε Πλωτίνο την έχετε άλλωστε είμαι της άποψης ότι ιδέες που δεν μεταφέρονται είναι νεκρές ιδέες.Απόψεις που δεν ακούγονται ακόμα και αν δεν εισακούγονται είναι ως μη λεγόμενες.
    Κύριε Αλειφέρη ευχαριστώ πόλύ για τα καλά σας λόγια όμως επιτρέψτε μου να πιστεύω ότι απλά είμαι άνθρωπος και όχι ανθρωποιεδές που επιμένω να πιστεύω ότι όση σημασία έχουν τα παιδιά μας για εμάς άλλη τόση σημασία έχει και η πατρίδα.Θέλω τα παιδια μου να ξέρουν τι σημαίνει να είσαι Ελληνας θέλω να μάθουν να αντιστέκονται στο ξεπούλημα ιδεών και αξιών ακόμα και αν γίνονται γραφικά ακόμα και αν τα κοροιδεύουν οι άλλοι ακόμα και είναι στην μειοψηφία...Βλέπετε έτσι έμαθα, έτσι πιστεύω, και έτσι θα πιστεύω οσο έχω σωας τα φρένας.
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πραγματικά τιμή μας που έχουμε τέτοιους ανθρώπους εδώ μέσα. ΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ. ΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ.....ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΟΒΗΘΟΥΜΕ, ΠΟΤΕ, ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.
    Τα λόγια λίγα και φτωχά για να εκφράσω αυτά που νιώθω από αυτό το άρθρο της ΧΡΙΣΤΙΝΑΣ.
    ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Ελλαδικός χώρος ήταν ευρύτερος του ΡωμαΙκού. Ο Ρωμηός και η Ρωμηοσύνη είναι υποβάθμιση του Ελληνα και της Ελληνοσύνης. Η αρχαία ελλάδα ενώνεται στους νέους χρόνους, δυστυχώς και δεν μας περιποιεί τιμή αλλά έτσι είναι, με την Αναγέννηση στην Δύση. Απ' αυτούς μάθαμε ότι είμαστε έλληνες και όχι ρωμαίοι ρωμηοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι ωραία τα λόγια ηχούν δυνατά.

    Ο τόπος όμως δεν σώζετε μόνο με λόγια και ιδέες.

    Όλοι το ξέρουμε και λέμε το ίδιο πράμα.

    Οι άνθρωποι που μας βλέπουνε και πάντα φροντίζουν για ¨το καλό μας", είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ και θέλουν το "καλό....ΤΟΥΣ"

    Παρόλα αυτά πάλι αυτούς θα βγάλουμε για να μας κοροϊδέψουν.

    Πότε επιτέλους θα περάσουμε στην δράση!!!!

    ΟΧΙ άλλο ΠΑΣΟΚ ΟΧΙ άλλη ΝΔ ΟΧΙ μια από τα ίδια.......πρέπει να σταματήσει επιτέλους αυτή η δυπολοτική κομματική μανία....δεν είμαι ΠΑΣΟΚΟΣ δεν είμαι ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.

    Χα πολλοί θα με που διάφορα άλλα.
    Ε λοιπών για όλους αυτούς έχω να πω. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΙΑ δεν είμαι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από
    έναν απλό καθημερινό σας γείτονα.

    Είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ..................

    Ι.Κουιμτζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ναι ωραία τα λόγια ηχούν δυνατά.

    Ο τόπος όμως δεν σώζετε μόνο με λόγια και ιδέες.

    Όλοι το ξέρουμε και λέμε το ίδιο πράμα.

    Οι άνθρωποι που μας βλέπουνε και πάντα φροντίζουν για ¨το καλό μας", είναι ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ και θέλουν το "καλό....ΤΟΥΣ"

    Παρόλα αυτά πάλι αυτούς θα βγάλουμε για να μας κοροϊδέψουν.

    Πότε επιτέλους θα περάσουμε στην δράση!!!!

    ΟΧΙ άλλο ΠΑΣΟΚ ΟΧΙ άλλη ΝΔ ΟΧΙ μια από τα ίδια.......πρέπει να σταματήσει επιτέλους αυτή η δυπολοτική κομματική μανία....δεν είμαι ΠΑΣΟΚΟΣ δεν είμαι ΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ.

    Χα πολλοί θα με που διάφορα άλλα.
    Ε λοιπών για όλους αυτούς έχω να πω. ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΠΙΑ δεν είμαι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από
    έναν απλό καθημερινό σας γείτονα.

    Είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ..................

    Ι.Κουιμτζης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.