20/6/09

15 χρόνια περιπολίες για... πέταμα;


Δεκαπέντε χρόνια επιτυχίες καταγράφει το εθελοντικό πρόγραμμα πυροπροστασίας της Αερολέσχης Θεσσαλονίκης, αλλά κανένας κρατικός φορέας δεν βάζει το χέρι στην τσέπη για να στηριχτεί η προσπάθεια. «Τα λειτουργικά έξοδα φτάνουν ώς 90 χιλιάδες ευρώ και δεν έχουμε πάρει τίποτε απ' τα χρήματα που μας υποσχέθηκαν πέρυσι», λέει ο πρόεδρος Αναστάσιος Χατζόπουλος.
Η Πυροσβεστική Υπηρεσία και η Πολιτική Προστασία είναι από τους πρώτους φορείς που θεωρούν απαραίτητο συνεργάτη πια την Αερολέσχη Θεσσαλονίκης στη μάχη κατά των καλοκαιρινών πυρκαγιών. Κι αυτό, καθώς το εθελοντικό πρόγραμμα προληπτικών πτήσεων που υλοποιεί τα τελευταία 15 χρόνια έχει αποδειχτεί σωτήριο.

«Πρώτους πρώτους μάς καλούν στις συσκέψεις για την πυροπροστασία. Δεν είναι μόνον οι φωτιές που εντοπίζουμε έγκαιρα. Πολλές φορές σταματάμε λανθασμένους συναγερμούς, γλιτώνοντας από τεράστια έξοδα το Ελληνικό Δημόσιο. Σκεφτείτε τι δαπάνες χρειάζεται ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο να απογειωθεί γιατί απλώς καίει τα χόρτα του ένας αγρότης», εξηγεί ο πρόεδρος της Αερολέσχης Θεσσαλονίκης. Κι όμως, όταν έρχεται η ώρα της χορηγίας για τη χρηματοδότηση ενός προγράμματος που κατά κοινή ομολογία θεωρείται χρήσιμο κι επιτυχημένο, το κράτος είναι «απών». «Κάθε πτήση κοστίζει 200 ευρώ και τα μισά τα πληρώνει ο κάθε χειριστής από την τσέπη του. Τα υπόλοιπα τα ζητάμε από κάποιον φορέα, δήμο ή νομαρχία, αλλά ακόμη έχουμε να παίρνουμε χρήματα περσινά. Επικαλούνται προβλήματα γραφειοκρατικά, καθώς δεν υπάρχει καμία κρατική μέριμνα για να στηριχτούν τέτοιες εθελοντικές προσπάθειες. Αναγκαζόμαστε και ζητιανεύουμε, ενώ με λίγα χρήματα μπορούμε να προσφέρουμε πολλά», τονίζει ο κ. Χατζόπουλος. Για τις δραστηριότητές της η Αερολέσχη Θεσσαλονίκης και πολλά στελέχη της έχουν βραβευτεί από την Ακαδημία Αθηνών, τη Διεθνή Ομοσπονδία Αεροναυτικής, το Πυροσβεστικό Σώμα, τη Νομαρχία και τον Δήμο Θεσσαλονίκης, τη Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας. Φέτος στο πρόγραμμα πυροπροστασίας θα διαθέσει και πάλι τρία αεροπλάνα, 80 εθελοντές χειριστές, τρεις μηχανικούς αεροσκαφών και δύο διοικητικούς υπαλλήλους. Το κράτος δεν θα διαθέσει δεκάρα...
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

14 σχόλια:

  1. Εθελοντισμός σημαίνει προσφορά στο κοινωνικό σύνολο, στο κοινό καλό....

    Οποιος προσφέρει τις υπηρεσίες του εθελοντικά δεν πρέπει να "ζητάει" και να "γκρινιάζει"....

    Ας αρκεστεί στην χαρά και την ικανοποίηση ότι προσφέρει στο κοινωνικό σύνολο....

    Αλήθεια, πόσο κοστίζει η "χαρά" και η "ικανοποίηση"?.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρήματα γιά τον ''Σύλλογο Θαλασσίου Σκι Φίλων Αγίου Όρους'' έχουμε !!!
    Δείτε την γνωστή λίστα των δεκάδων άσχετων συλλόγων που
    χρηματοδοτήθηκαν από το κράτος μέσω Ζαχόπουλου πριν μόλις δύο
    χρόνια και θα αντιληφθείτε πού πάνε τα χρήματα του ελληνικού κράτους.
    Και αυτό το χάλι θα συνεχίζεται ακόμα !!!
    Γιά τις αερολέσχες όλης της χώρας που συμβάλλουν στην πυροπροστασία,
    ούτε σέντ.
    Υπάρχουν ελαφρά μονοθέσια ελικόπτερα που θα μπορούσαν να αγοραστούν
    κατά δεκάδες από το κράτος και να διατεθούν στις αερολέσχες γιά
    περιπολίες. Τα οποία στοιχίζουν όσο και ένα απλό 4Χ4. Οι χειριστές τους
    μάλιστα δουλεύουν δωρεάν και εθελοντικά !!!
    Με ΔΙΑΚΟΣΙΑ από αυτά, κόστους 6.000.000 ευρώ (30.000 έκαστο),
    θα μπορούσε να επιτευχθεί η απόλυτη πρόληψη πυρκαγιών.
    Αλλά πού μυαλό οι κυβερνώντες;;;
    Και πού ο πατριωτισμός τους;;;!!!
    Δείτε το σχετικό:
    http://www.youtube.com/watch?v=c4ZnR4SGabA
    Περισσότερα στο:
    http://www.mosquito.net.nz
    (Κίτσος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα το έχω πεί : δεν είμαστε κράτος αλλά ένα βουνό από κοπριά. Και αποδεικνύεται αυτό καθημερινώς. Προτιμούν να πετάνε τα περισσευματα των ντεποζίτων των πολεμικών α/φ παρά να τα χορηγούν στην Αερολέσχη(όσα μπορούν να χρησιμοποιήσουν,βεβαια).Ο Θεός ας βάλει το χέρι του.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα λειτουργικά έξοδα θα έπρεπε να καλυφθούν.
    Αυτό που λες ανώνυμε περί χρηματοδοτήσεων πόσο έγκυρο είναι;δώσε πηγή,αλλιώς είναι ευφάνταστη συκοφαντία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν προσφέρουν οι αερολέσχες διότι ακόμα κι αν εντοπίσουν μια φωτιά στην αρχή της, αν αυτή δεν προσβληθεί άμεσα, δεν έχει κανένα νόημα η έγκαιρη αποκάλυψη της. Πολύ γρήγορα, σε 5 λεπτά από την έναρξη της, θα φτάσει η φωτιά στο στάδιο που όλοι θα την δούνε από πολύ μακριά και θα ειδοποιήσουν το 199. Εκεί που δεν υπάρχουν άνθρωποι συνήθως δεν μπαίνουν και φωτιές. Και συνήθως μόνο ο "εμπρηστής" την βλέπει στο ξεκίνημα της.

    Θα είχε νόημα αν το αεροπλάνο ήταν πυροσβεστικό και κουβαλούσε νερό, ώστε να κάνει την καθοριστική πρώτη βολή όταν η φωτιά είναι ακόμα μικρή.
    Απ' την άλλη μεριά συμφωνώ να φάνε και οι αερολέσχες κάτι από τον κρατικό κορβανά. Γιατί όχι, όλοι τρώνε. Αλλά μην λέμε άσχετα πράγματα.

    ΕΙΠΕ
    Σκεφτείτε τι δαπάνες χρειάζεται ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο να απογειωθεί γιατί απλώς καίει τα χόρτα του ένας αγρότης», εξηγεί ο πρόεδρος της Αερολέσχης Θεσσαλονίκης.

    Αυτό δεν συμβαίνει. Πρώτα ελέγχει το όχημα επιφυλακής της Π.Υ. και αφού επιβεβαιωθεί η πληροφορία και χρειάζεται πραγματικά βοήθεια από αέρα τότε απογειώνονται τα πυροσβεστικά αεροπλάνα . Το κόστος αν δεν απογειωθεί ένα πυροσβεστικό αεροπλάνο, και η φωτιά από τα ξερά χόρτα πάει στο δάσος, θα είναι τραγικά μεγαλύτερο από το καύσιμο που θα καεί σε μια απογείωση χωρίς να υπάρχει φωτιά. Επιβάλλεται να απογειώνονται τα αεροπλάνα και να μην βρίσκουν φωτιά παρά να μην απογειωθούν και μια μικρή φωτιά να γίνει καταστροφική.

    Με τι πείρα πάνω στις δασικές πυρκαγιές θα έχει βαρύτητα η γνώμη της αερολέσχης ώστε να απογειωθούν ή όχι αεροπλάνα πυροσβεστικά;

    Ειδικά αυτό με τα περισσεύματα των ντεπόζιτων από τα μαχητικά,(που διάβασα σε σχόλιο) είναι εντελώς λανθασμένο. Και να μάζευε η αεροπορία τα περισσεύματα, αυτά είναι ΚΑΥΣΙΜΟ ΑΕΡΟΘΟΥΜΕΝΩΝ. Το 100 LL το καίνε τα CL-215. Ίσως στα μαγειρεία να βρεθεί περίσσευμα... από αποφάγια, αλλά από καύσιμο πολεμικών αεροπλάνων; πού να βρεθεί; Και να υπήρχε γιατί να θεωρηθεί περίσσευμα; Δεν θα ξαναπετάξουν τα μαχητικά ή τα CL-215;;

    Για την έγκαιρη προειδοποίηση υπάρχουν τα δίκτυα των πυροφυλάκιων, που καλύπτουν όλους τους νομούς, με συνεχή επάνδρωση και επικοινωνία με το κέντρο της Π.Υ.

    Μπορεί όμως η αερολέσχη να μεταφέρει τον κατατόπους επικεφαλή πυροσβέστη ώστε να συντονίζει τις προσπάθειες των δυνάμεων εδάφους αλλά και των εναερίων , μιας και αυτός έχει τον επιχειρησιακό έλεγχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Sapphire σε ποιόν απευθύνεσαι;;;Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ mR sIx
    20 Ιούνιος 2009 10:34 μμ
    Εκτός παραγματικότητας οι πρατηρήσεις περί της
    (μη) χρησιμότητας των αερολεσχών σε περιπτώσεις πυρκαγιών.
    Κάποιος που βλέπει από ψηλά, μπορεί να περιγράψει ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ
    το μέρος που έχει ξεσπάσει μία φωτιά και να καθοδηγήσει τα
    επίγεια μέσα, μέσω των δασικών δρόμων, σε αντίθεση με έναν που
    βλέπει να υπάρχει καπνός πίσω από ένα βουνό και δεν μπορεί να εκτιμήσει
    ούτε την απόσταση, ούτε μπορεί να δώσει ακριβώς την τοποθεσία.
    Μιλάμε βέβαια γιά δασικές φωτιές που είναι κι αυτές αρκετές κάθε χρόνο.
    Υπό προϋποθέσεις, από τον αέρα μπορούν να αποτρέψουν ή να εντοπίσουν
    και τους εμπρηστές.
    Πολλά πυροσβεστικά οχήματα χάνουν πολίτιμο χρόνο, αφού ούτε τα
    πυροφυλάκια είναι επαρκή.
    Οι αερολέσχες -εάν εκλείψουν οι συντεχνίες διαφόρων που λυμαίνονται
    το δημόσιο- μπορούν να βοηθήσουν και σε πολλές άλλες περιπτώσεις
    που αφορούν το περιβάλλον (θαλάσσια ρύπανση, παράνομη υλοτομία,
    αεροφωτογραφήσεις, ψεκασμούς κλπ).
    Εάν οι αερολέσχες ''φάνε κι αυτές από τον κρατικό κορβανά'' με το να τους
    δοθούν εναέρια μέσα της τάξης των 30.000 ευρώ, η πρότασή σου να τους
    δοθούν ...πυροσβεστικά αεροσκάφη,
    θα αποτελέσει το ''σκάνδαλο του αιώνα'' !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 12:17 Δεν με ενοχλεί ότι σαρκάζεις..μάλλον όμως δεν έχεις πετάξει "δασοπροστασία" οπότε μαλλον-λέω μαλλον- δεν γνωρίζεις.Τα μπαουζερ της Π.Α είναι γεματα LL-100.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Ανώνυμος 21 Ιούνιος 2009 12:17 πμ
    Με συγχωρείς αλλά δεν πρότεινα να δωθούν στις αερολέσχες πυροσβεστικά αεροσκάφη.

    Το πρόβλημα στην αεροπυρόσβεση στην Ελλάδα δεν εστιάζεται τόσο στην έγκαιρη αποκάλυψη, αλλά στην έγκαιρη επέμβαση και στην έγκαιρη πρώτη βολή. Σίγουρα για να γίνει έγκαιρη επέμβαση εννοείτε ότι πρέπει να γίνει και έγκαιρη αποκάλυψη. ΑΛΛΑ....

    Σχεδόν σε κάθε μεγάλη φωτιά ο κόσμος και οι δημοσιογράφοι διαμαρτύρονται διότι τα πυροσβεστικά αεροπλάνα δεν έφτασαν έγκαιρα, όταν η φωτιά ήταν μικρή, (άρα γίνεται έγκαιρη αποκάλυψη) παρά μόνο όταν η φωτιά είχε πάρει τεράστιες διαστάσεις. Πρόσφατα στην Άνω Γλυφάδα έκαναν 55 λεπτά (δεν άργησαν, δεν γίνεται γρηγορότερα με την παρούσα δομή και σύστημα) να έρθουν τα δύο πρώτα και δυόμισι ώρες από το ξέσπασμα της πυρκαγιάς για να αναπτυχθούν πλήρως οι δυνάμεις πυρόσβεσης στην περιοχή. (Εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ)
    Έστω ότι έγινε η αποκάλυψη έγκαιρα, ΚΑΝΕΝΑ ΤΟ ΩΦΕΛΟΣ.

    Αν έκαναν πυροσβεστικά αεροσκάφη επιτήρηση τότε θα μπορούσε να γίνει έγκαιρη επέμβαση και βολή, στο πρώιμο στάδιο της πυρκαγιάς. Δεν είπα να δοθούν πυροσβεστικά εναέρια μέσα στην αερολέσχη.

    Όσο για την από αέρος βοήθεια για μετάβαση των πυροσβεστών στην φωτιά, συμφωνώ ότι είναι ένα πρόβλημα, της Π.Υ, που η από αέρος βοήθεια είναι χρήσιμη. Δεν λύνεται όμως το πρόβλημα. Το δασαρχείο παλιότερα ήξερε όλους τους δρόμους και τα μονοπάτια. Τώρα το Π.Σ. υστερεί σε αυτό. Χρόνο με τον χρόνο βελτιώνονται σίγουρα.

    Άν διάβασες καλά το προηγούμενο σχόλιο μου, ανέφερα....
    Μπορεί όμως η αερολέσχη να μεταφέρει τον κατατόπους επικεφαλή πυροσβέστη ώστε να συντονίζει τις προσπάθειες των δυνάμεων εδάφους αλλά και των εναερίων , μιας και αυτός έχει τον επιχειρησιακό έλεγχο.
    Άρα δεν διαφωνούμε στην από αέρος βοήθεια. Χρειάζεται όμως αξιωματικός της Π.Υ. στο αεροπλάνο.

    Φίλε δεν ξέρω για τις συντεχνίες και για τις άλλες περιπτώσεις που μπορεί να βοηθήσει η αερολέσχη. Πάντως αν μπορεί να κάνει αεροφωτογράφηση, αστυνόμευση θάλλασας και δασών, ακόμα και αεροψεκασμό.... θα σου πω ότι κατά την γνώμη μου δεν είναι αερολέσχη αλλά κάτι άλλο, μεταξύ λιμενικού και αστυνομίας (είπες να αποτρέψει και να εντοπίσει εμπρηστές) αλλά και ιδιωτικής ψεκαστικής εταιρίας.

    Όσα λέω, τα λέω φιλικά, έχω πολύ καλές σχέσεις με την διοίκηση αερολέσχης και αγαπάω την πτήση.
    Σίγουρα είναι θετική η εθελοντική προσφορά των Ελλήνων σε τέτοια θέματα. Συμφωνώ σε αυτό και πρότεινα πως μπορεί να βοηθήσει μια αερολέσχη.
    Βλέπω όμως ότι το δαιμόνιο του Έλληνα "όλα τα σφάζω" δεν μπορεί να ισχύσει εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ 21 Ιούνιος 2009 3:34 μμ
    Συγνώμη αν σάρκασα, αλλά δεν υπάρχει περίσσευμα. Τα μαχητικά χρησιμοποιούν JP-8. Καύσιμο 100 ll τα εμβολοφόρα CL-215.
    Μάλλον θα εννοούσες να δώσει η αεροπορία καύσιμο στην αερολέσχη. Άλλο αυτό και άλλο το περίσσευμα, κάτι που δεν μου αρέσει ως έκφραση. Καύσιμο υπάρχει βέβαια, αλλά περίσσευμα καύσιμο να πετιέται στην αεροπορία, δεν υπάρχει.
    Που πετάνε καύσιμο, να το κάνουμε θέμα; Εγώ ξέρω ότι ακόμα και το καύσιμο από τις αποστραγγίσεις των αεροσκαφών μαζεύετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. mR slx μαζεύεται και που καταλήγει;;;Δεν καίνε όλα κηροζίνη,ναι χρειάζονται και LL-100 και έχουν.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όπως μπορεί ο κάθε ιδιώτης να ενημερώσει τις αρχές
    γιά μιά πετρελαιοκηλίδα που είδε στην θάλασσα ή γιά τον
    εμπρησμό ενός δάσους που έπεσε στην αντίληψή του
    δίνοντας και τα στοιχεία του πλοίου ή του αυτοκινήτου
    κλπ, χωρίς να θεωρείται ότι αυτός έτσι υποκαθιστά την
    Αστυνομία ή το Λιμενικό και την Π.Υ., κατά τον ίδιο
    τρόπο και πολύ
    καλύτερα μπορεί να το κάνει και ο χειριστής ενός εναέριου
    μέσου, αερολέσχης, πολιτικής αεροπορίας ή πολεμικής
    αεροπορίας κλπ.
    Όταν κάποιοι ξέρουν ότι ανά πάσα στιγμή μπορεί να εμφανισθεί
    κάποιος, να τους δει και να καταγράψει διάφορα στοιχεία τους
    (αριθμούς κυκλοφορίας κλπ), θα το σκεφθούν πολύ πριν κάνουν
    οτιδήποτε !
    Η αποτροπή είναι ισχυρό όπλο !!!
    Ακόμα και δημοσιογραφικά ελικόπτερα
    κατά το παρελθόν έχουν διαπιστώσει και δώσει στοιχεία
    παρανομιών κάθε είδους. Γιά να κάνουν μετά συλλήψεις
    ή να ασκήσουν διώξεις οι αρχές.
    Επίσης πολλοί ιδιώτες και φορείς πολιτών ασχολούνται
    εθελοντικά και δωρεάν με το περιβάλλον είτε με
    δενδροφυτεύσεις ή αναδασώσεις
    είτε ακόμα και με την περιποίηση δασών.
    Εφόσον αυτό δεν απαγορεύεται, τουναντίον δράσεις τέτοιου
    είδους ενθαρρύνονται και
    καλύπτουν τα τεράστια κενά της πολιτείας, γιατί να
    απαγορεύεται η δράση με αυτό το χατρακτήρα από αέρος;;;
    Στον Καναδά, στην Ιαπωνία, στην Αυστραλία και αλλού,
    ενώσεις εθελοντών πολιτών κατόπιν μελέτης και σε συνεργασία
    με αερολέσχες,
    παράλληλα με τις δράσεις του κράτους, κάνουν και οι
    ίδιοι όχι μόνο αεροψεκασμούς, αλλά ακόμα και δενδροφυτεύσεις
    από αέρος, ...βομβαρδίζοντας με σπόρους ή δενδρύλλια περιοχές
    που έχουν αποψιλωθεί !!!
    Αλλά είπαμε: Στην Ελλάδα, οι συντεχνίες να είναι καλά !
    Οι οποίες θέλουν ή να πάρουν τις εργολαβίες από το κράτος
    ή εάν δεν τις πάρουν, διότι αυτό δεν έχει χρήματα ή αδιαφορεί,
    να μη τις κάνουν εθελοντές υπεύθυνοι πολίτες ΔΩΡΕΑΝ και ας καεί
    το πελεκούδι !!!
    Υ.Γ. Η ιδέα αξιωματικός της Πυροσβεστικής να πετάει με ιδιωτικό
    αεροπλάνο αερολέσχης και να συντονίζει την πυρόσβεση,
    μου θυμίζει την περίπτωση όπου αστυνομικός προκειμένου να
    καταδιώξει και συλλάβει κάποιον παράνομο, ζητάει από
    ιδιοκτήτη Ι.Χ. να επιβιβαστεί σε αυτό και να κάνουν παρέα
    την καταδίωξη !!!
    (Κίτσος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Α.Λ
    Το καύσιμο, αποστραγγίζεται για έλεγχο μήπως και υπάρχει υγρασία, ή οτιδήποτε άλλο, (σκουπίδια, ακαθαρσίες), διότι ως βαρύτερο το νερό καθιζάνει και τραβιέται με την αποστράγγιση από το κατώτερο σημείο της δεξαμενής. Επίσης στέλνετε στα χημεία καύσιμο από μπάουζερ και αεροπλάνα, κατά τους προβλεπόμενους περιοδικούς ελέγχους.
    Το καύσιμο που καταναλώθηκε σε πτήσεις καταγράφεται σε μητρώα, όπως επίσης και το καύσιμο που αποστραγγίστηκε. Αυτό φυλάσσεται σε βαρέλια τα οποία μετά από επεξεργασία μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Αυτή δεν γίνεται στις μονάδες αεροσκαφών, στις οποίες δεν πετιέται τίποτα μιας και όλα καταγράφονται. Όποιος χάσει λίτρα καυσίμου είναι υπόλογος.
    Αν ξεφύγαμε από το θέμα, ζητώ συγνώμη από τον admin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ΚΙΤΣΟΣ
    "Όπως μπορεί ο κάθε ιδιώτης να ενημερώσει τις αρχές .....κατά τον ίδιο τρόπο και πολύ καλύτερα μπορεί να το κάνει και ο χειριστής ενός εναέριου μέσου. "
    Συμφωνώ. Αν πετά η αερολέσχη καλό είναι να ενημερώνει, όπως άλλωστε όπως είπες φίλε, κάνουν όλοι. Εδώ όμως μιλάμε για χρηματοδότηση από το κράτος. Ανάλυσα πιο πάνω γιατί το μείζον πρόβλημα δεν είναι στην Ελλάδα η έγκαιρη αποκάλυψη της φωτιάς αλλά η έγκαιρη επέμβαση.

    Όσο για το Υ.Γ σου, έχει συζητηθεί πολύ. Βρέθηκε ότι είναι χρήσιμο. Έχει γίνει αρκετές φορές. Σήμερα η Π.Υ έχει δικά της μέσα για τον σκοπό αυτό, αλλά είναι πολύ λίγα.
    Αν πραγματικά θέλετε να φανεί η αερολέσχη χρήσιμη, θα προσφέρετε το αεροπλάνο και σε πυροσβέστη, εκτός από μαθητή. με επιχορήγηση βέβαια καυσίμου, και στην περίπτωση αυτήν γιατί όχι και μίσθωση.

    Είπες φίλε κάτι μαγικό. "κατόπιν μελέτης".
    Εεε βέβαια κατόπιν μελέτης πολλά μπορούν να γίνουν. Αλλά επιστημονικής μελέτης όχι όπως γίνετε εδώ στην Ελλάδα, όπου ανάλογα το προσωπικό όφελος, φτιάχνουμε και μια μελέτη, που μας εξυπηρετεί, χωρίς να δίνουμε σημασία στους ειδικούς που ωρύονται. Βλέπε δασολόγους για παράδειγμα. Δεν έχω άλλο χρόνο, αυτή την στιγμή. Καλή η συζήτηση και ξαναλέω, φιλικά πάντα μιλάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.