16/6/09

Blogger Ο/Η Thessalos είπε...

Blogger Ο/Η Thessalos είπε...

Φίλε Σάββα,
για τους χαρακτηρισμούς του προέδρου της αξιωματικής αντιπολίτευσης ΟΚ, έχεις δίκιο, αλλά για τους Χαρακτηρισμούς του Κου Καρατζαφέρη, άλλος τους έκανε, ΟΧΙ εγώ. Εγώ χαρακτήρισα την συγκεριμένη ατυχή παρομοίωση. Γιατί λοιπόν αναφέρεσαι ονομαστικά σε μένα και όχι και στον άλλο Κο που έκανε τη συγκεκριμένη δήλωση ;
ΟΚ έχεις δίκιο για τον κο Παπανδρέου, αλλά ο συγκεκριμένος κύριος καλά θα έκανε να μην μας κοροιδεύει μπροστά στα μάτια μας και να μας βρίζει λέγοντας "ωραία λόγια". Γιατί εγώ τα χαρακτηρίζω βρισιές αυτά που μας λέει. Υποτιμά τη νοημοσύνη μας. Ισως λοιπόν πρώτα θα έπρεπε να ανατρέχει σε προηγούμενες δηλώσεις του, ομιλίες του και μετά να βγαίνει και να μιλάει.
ΗΡΘΕ ΠΟΤΕ Ο Κος ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ;
ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΜΜΜ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ;
ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ ΠΟΤΕ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ;
ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ, ΟΧΙ.
Δεν του πάει πολύ και να μας κοροιδεύει, να μας χλευάζει, να μας λέει "ΒΛΑΚΕΣ" μπροστά στα μάτια μας ;
Γιατί λοιπόν θα πρέπει να σέβομαι έναν τέτοιο άνθρωπο, αφού ΠΡΩΤΑ αυτός δεν σέβεται εμένα ; Ή μήπως ξέχασε ότι είναι υπηρέτης του λαού και όχι ο λαός δούλος του.
Οταν λοιπόν ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ θα με σέβονται τότε ΦΥΣΙΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΕΒΟΜΑΙ. Και μου αρέσει να τα λέω ορθά-κοφτά και όχι "καλυμένα" όπως όλοι αυτοί.
Που ήταν λοιπόν ο κος ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ όταν όλοι αυτοί οι λαθρμομετανάστες έκαναν κατάληψη στη γειτονιά μου ;
Πότε έκανε δηλώσεις συμπαράστασης για μας τους φτωχούς...."ιθαγενείς".
Πότε ήρθε σε μια συγκέντρωση στην περιοχή, να πει ένα λόγο, να πιέσει την κυβέρνηση να προσπαθήσει να βρει λύσεις.
Ολους εμάς αυτοί φίλε Σάββα μας έχουν γραμμένους στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Γιατί λοιπόν να τους σέβομαι, μήπως θα πρέπει να τους λέω κι ευχαριστώ ; Ελληνες πολίτες κι αυτοί, όπως Έλληνας πολίτης κι εγώ, ίσοι και όμοιοι, τα ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις έχουμε και οι δύο. Μόνο που αυτού λόγω του ότι είναι δημόσιο πρόσωπο είναι πολύ μεγαλύτερες οι ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ του απέναντι σε μένα και σε όλους τους Έλληνες πολίτες. Εαν δεν θέλει ή δεν αντέχει το βάρος και τις υποχρεώσεις αυτής της θέσης.....στο σπίτι του. Δεν τον υποχρέωσε κανένας να είναι εκεί που είναι, μόνος του το θέλησε.
Βέβαι τα ίδια ισχύουν για τον Κο Καραμανλή, την κα Παπαρήγα όπως και τον αξιώτιμο Κο Τσίπρα, οι οποίοι ασχολούνται μόνο για τα δίκαια και με την υπεράσπιση των λαθρομεταναστών κι εμάς τους "ιθαγενείς", επίσης μας...γράφουν.
ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΣΑΝ ΙΣΟΣ ΠΡΟΣ ΙΣΟ, ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΕΝΝΟΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΜΕ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ, ΤΟΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΘΩ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΣΑΒΒΑ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΕΤΣΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΓΕΝΝΗΣΕ, ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΗΣΑΜΕ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΣΦΥΡΙΖΟΥΝ ΑΔΙΑΦΟΡΑ. ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΘΗΚΑΝ (ΙΣΩΣ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΙΣΜΟ Ή ΟΤΙΔΉΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ) ΗΤΑΝ Ο Κος ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΚΑΙ Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ. ΣΥΜΦΩΝΟΙ, Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥΣ, ΑΛΛΑ....ΚΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟ.
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΙ Ο ΦΤΩΧΟΣ ΜΑΣ Ο ΛΑΟΣ "Ο ΠΝΙΓΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΟΥ ΠΙΑΝΕΤΑΙ.....".

26 σχόλια:

  1. Thessale
    Γι αυτό λέω σε λίγο θα φωνάζουμε γιούρια να πάρουμε την Αθήνα γιατί έτσι θα γίνει στο τέλος .
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Thessale ο κατά τον νόμο υπεύθυνος του ιστολογίου είναι ο Κος Σάββας Καλεντερίδης. Η ανάρτηση έγινε απο εμένα.Στοχος και σκοπός της , όπως και της κάθε ανάρτησης είναι το Εθνικό αυτό θέμα να καλυφθεί ολόπλευρα. Ο Κος Γεωργιος Α. Παπανδρέου είναι αρχηγός Ελληνικού Κόμματος το οποίο διαθέτει βουλευτές στην Ελληνική Βουλή και στην Ευρωβουλή.Η αποψη του λοιπόν έχει βαρύνουσα σημασία, όπως και η άποψη κάθε πολιτικού αρχηγού.Να είσαι σίγουρος και βέβαιος ότι αν βρεθώ μπροστά σε ανάλογη δημοσίευση δεν θα έχω κανέναν δισταγμό να πράξω ανάλογα για καμιάς απόχρωσης πολιτικό πρόσωπο. Αλλωστε αν θυμάσαι κατηγορήθηκα ότι προεκλογικά πρόβαλλα θέση του ΛΑΟΣ. Κανένα κόμμα δεν θεωρώ και δεν το χαρακτηρίζω φασιστικό απο την στιγμή που βρίσκεται στο χώρο του Ελληνικού Κοινοβουλίου όπως και κανένα πολιτικό πρόσωπο το οποίο αποδέχεται το πολιτευμα της χώρας μου όπως αυτό ορίζεται απ οτο σύνταγμα.Η προσωπική μου ιδεολογική θέση ,(για την οποία είμαι περήφανος και ποτέ δεν έχω αποκρύψει) δεν με εμποδίζει να είμαι δημοκράτης και πατριώτης.Για τα υπόλοιπα δεν έχω να αναφερω κάτι σέβομαι την άποψη σου, κατανοώ το πρόβλημα που υπάρχει, το ίδιο πρόβλημα υπάρχει σε κάθε ελληνική γωνιά να είσαι σίγουρος, με το ίδιο προβλημα είμαστε όλοι αντιμέτωποι καθημερινά.Προτιμώ όμως (και αυτό μου πήρε πολύ χρόνο να το μάθω και να το εμπεδώσω), να μην χρησιμοποιώ επίθετα.Να χαρακτηρίζει τον καθένα οι πράξεις του και τα λόγια του αλλά με μια σημαντική παράμετρο "βάθος χρόνου".
    Ευχαριστώ και ζητώ δημόσια συγνώμη απο τον Κο. Σάββα Καλεντερίδη αν του δημιούργησε πρόβλημα η ενέργεια μου αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα σχόλια του Thessalou είναι απολύτως κατανοητά κατά τη γνώμη μου. Αλλά θα ήθελα να πω και κάτι άλλο. Οι περισσότεροι (αν όχι όλοι) που επισκέπτονται αυτό το blog έχουν περισσότερη συνείδηση για τα πράγματα που επικρατούν στην Ελλάδα από τον συνηθισμένο άτριχο χιμπατζή που κυκλοφορεί εκεί έξω και για αυτό το λόγω πολλές φορές νιώθουν άσχημα με αυτά που πληροφορούνται. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι σε κάθε αρνητική είδηση ο καθένας θα πρέπει να σχολιάζει στο στυλ 'έρχεται ο πασάς' ή 'να πάμε να μάθουμε τουρκικά' ή δεν ξέρω εγώ τι άλλο. Ας αφήσουμε αυτά τα σχόλια για αυτούς που με την αδιαφορία τους ή τη θέλησή τους επικροτούν αυτά τα σχέδια, γιατί σε μας που δίνουμε σημασία είναι σαν να λέμε ότι θα ταξιδέψουμε σε φουρτουνιασμένη θάλασσα και να κλαιγόμαστε από την αρχή ότι θα πνιγούμε. Μην κάνουμε τα πράγματα χειρότερα μέσα μας από ότι είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των όσων γράφουμε εδώ γράφουμε με ψευδώνυμα οι όποιες απόψεις μας κρίνονται από τον νομικά υπεύθυνο αυτού του ιστολογίου αν μπορούν να εκτεθούν. Εγώ κάνοντας καταχώρηση εδώ θεωρώ αυτονόητο το δικαίωμα του νομικά υπεύθυνου να ανακοινώσει να σχολιάσει ή και να αγνοήσει τις δικές μου καταχωρήσεις. Έως τώρα δεν παρατήρησα απολύτως κανένα προβληματικό «κόψιμο» ανάρτησής μου και αυτό οφείλω να το καταθέσω εδώ. Αλλά λόγω και της ιδιοσυγκρασίας μου οφείλω να πω επίσης ότι δεσμεύομαι δημόσια να μην διαμαρτυρηθώ σε περίπτωση που κάποια ανάρτησή μου κριθεί ανάρμοστη με τις γενικές γραμμές που έχει θέσει ο νομικά υπεύθυνος αυτού του χώρου ανταλλαγής απόψεων και άρα δεν πρόκειται να ανοίξω συζήτηση ή να διαμαρτυρηθώ ποτέ για τυχόν αγνόηση σχολίου μου.
    Ευχαριστώ.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Θεσσαλέ

    Δεν φαντάζομαι να έτρεφες ελπίδες να έρθουν από την Εκάλη ή την Ραφήνα για να δουν την περιοχή σου ή να δουν εάν μπορείς να βγεις έξω από το σπιτι σου μετά την δύση του ηλίου !! χαχαχααα

    Απλά μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι μεγαλώνουν σε μια γυάλα και οι σύμβουλοι τους λένε αυτά που θέλουν να ακούσουν !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ sub92

    "Ο Κος Γεωργιος Α. Παπανδρέου είναι αρχηγός Ελληνικού Κόμματος το οποίο διαθέτει βουλευτές στην Ελληνική Βουλή και στην Ευρωβουλή.Η αποψη του λοιπόν έχει βαρύνουσα σημασία, όπως και η άποψη κάθε πολιτικού αρχηγού."

    Το ερώτημα είναι πώς και γιατί είναι αρχηγός κόμματος. Αν δεν ήταν γιος του Ανδρέα και εγγονός του Γεωργίου Παπανδρέου, τι θα ήταν; Είναι δυστύχημα για την χώρα που η άποψη ενός τέτοιου ατόμου έχει βαρύνουσα σημασία. ΜΕΓΑΛΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ. Γι αυτό καταντήσαμε έτσι.
    Τα αυτά ισχύουν για όλους τους κληρονομικούς ηγέτες μας, οι οποίοι είναι η μάστιγα του τόπου.
    `

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ είπε: Όλα τα σχόλια καλά-για τον Θεσσαλό- καθώς και η απάντησή του. Ο RooK όμως τί το ήθελε για εκείνον τον "συνηθισμένο άτριχο χιμπατζή που κυκλοφορεί εκεί έξω"; Έστω ότι ασχολούμεθα λίγο παραπάνω από άλλους και έστω ότι καταλαβαίνουμε κάτι περισσότερο-όχι πάντα, όχι οπωσδήποτε σωστά. Αυτό δεν σημαίνει κάποια ανωτερότητά μας. Δεν είμαστε οι "αριστοκράτες" και οι "άλλοι" φτωχοί και ΄΄ασχετοι πληβείοι. Το ποιος είναι τι φαίνεται σε κάποια κρίσιμη στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φίλε μου Ελευθέριε Β.
    συμφωνώ με αυτά που λες απόλυτα.
    Δεν διαμαρτυρήθηκα για την απάντηση του Σάββα, όπως θα διάβασες του είπα ότι έχει δίκιο αλλά λόγω του ότι με πνίγει το δίκιο έκατσα και έγραψα αυτή την απάντηση. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι διαμαρτυρία προς το Σάββα.
    Δεν έχω κανένα παράπονο από το blog γιατί ΠΟΤΕ δεν μου έχει κόψει απάντηση ή κάτι. Το θεωρώ το καλύτερο στο χώρο και γι αυτό άλλωστε συμμετέχω, κρίνω, γράφω, σχολιάζω και ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χθες έτυχε να δω την εκπομπή του Χατζηνικολάου στο Alter. Ήταν μία δικηγόρος εκεί που υπερασπίστηκε τους μετανάστες και είπε το εξής αμίμητο
    "Να φροντίσει η ελληνική πολιτεία για τους μετανάστες και να τους δώσει και σπίτια"

    ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;;;;;
    ΠΑΜΕ ΚΑΛΑ;;;;;;;
    ΕΓΩ ΖΩ ΣΤΟ ΕΝΟΙΚΙΟ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΧΡΕΩΘΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΖΗΤΑ ΝΑ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ;;;
    ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΧΡΕΩΘΩ ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΣΑ ΝΑ ΧΡΕΩΘΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΩΝ "ΑΛΛΩΝ", ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ.

    Ο κόσμος τρελάθηκε και αυτή την λεγόμενη κοινή λογική την έχει απολέσει από καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καταρχην οι διαχειριστες μπορουν να κανουν οτι θελουν με το blog τους,δικο τους ειναι , εχουν την ευθυνη κτλ

    κατα τη γνωμη μου ομως πως θα διατυπωνει ο καθε ενας τη γνωμη του ειναι κατι που δεν μπαινει σε κανονες ,
    εδω ειμαστε διαφορετικες ηλικιες , διαφορετικη εκπαιδευση , δαιφορετικη νοοτροπια ,
    σημασια δεν εχει πως γραφει ο καθενας και αν το διατυπωνει σωστα γαιτι ισως να μην μπορει να το αποδωσει και καλυτερα
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΙ ΛΕΕΙ , ΤΟ ΝΟΗΜΑ,
    εγω εδω μεσα αισθανομια σαν μια παρεα , μεγαλη που ειναι πολυ δυσκολο να υπαρξει ομοφωνια εστω και για ενα θεμα ο καθε ενας εχει το θεο του ,αλλα ολοι εχουμε ενα κοινο ενδιαφερον και γιαυτο αλλωστε δοαθετουμε τοσες εργατοωρες για την αναγνωση των κειμενων και σχολιασμων,

    δεν περιμενουμε να μας βαθμολογησει καποιος στη γλωσσα και στην εκθση ιδεων, λεμε καποια πραγματα να συγκρινουμε την αποψη μας και να παρουμε νεες ιδεες που ισως τελικα μας κανουν καλυτερους να αξιολογουμε και να ρυθμιζουμε τουλαχιστον οσα περνανε απο το χερι μας

    δεν περιμενω να με αξιολογησει κανενας για το λόγιο υφος μου για την σύνταξη μου ή την ορθογραφια μου στο κατω κατω αν φερθειτε ετσι θα ριξετε πορτα σε ολους αυτους που μπορει να μην εχουν πολλα να πουν αλλα ισως εχουν πολλα να δωσουν,

    που ξερεις μπορει καποιος καποια στιγμη να πεσει σε αυτα τα κειμενα να εχει να πει κατι απο μια αλλη ματια και να κολωσει

    να σκεφτει οτι επεσε σε μια συναξη συγγραφεων και λογοτεχνων πατριωτικων βιβλιων και πονηματων γεωστρατηγικης

    ο κοσμος ομως υπαρχει και εχει αποψη ακομη και εξω απο το κυκλο του καθε δρουγου,
    μπορει να μην μπορουν να τον φανταστουν αλλα δεν πρεπει και εμεις εδω να κανουμε το ιδιο λαθος

    εγω δεν θα ειχα προβλημα να συμμορφωθω με οποιονδηποτε κανονα τελικα επιβληθει , οσο και αν το θεωρω αδικο αρκει να εχει καθολικη εφαρμογη

    εχουμε ακουσει υπουργους να λενε κοινωνικες ομαδες κλεφτες , ψευτες να μιλανε για ξεπουληματα να μιλανε για αρχιερεις κτλ

    εγω να μην επιτρεπεται να πω τιποτα ?

    παλιοτερα σε σχολια ειχε ρωτησει καποιος αν καποια πραγματα θα τα ελεγε καποιος αν ειχε μπροστα του τον πολιτικο

    θα σου πω

    που μπροστα μου ?
    να βαλω το γαμπριατικο κουστουμι μου και να παω στη γιορτη της δημοκρατιας ?
    θα μου απαντουσε ?
    θα καναμε διαλογο ?
    ή θα μου εστελνε τους μπραβους ή τους δικηγορους του αναλογα με το ποσο σοβαρα θα μ'επαιρνε?

    καποιος αλλος ειπε να μη τα φερνουμε τραγικα τα πραγματα ή μη γινομαστε υπερβολικοι

    θα πω οτι πολιτικη και η στρατηγικη ορισμενων εχει ξεπερασει την φαντασια μας ,
    αυτα που ζουμε τωρα κανενας δεν θα τα φανταζονταν πριν δεκα χρονια

    πρεπει να δουμε κατευθεια το ρποσωπο του εχθρου και ολες τις μεταμορφωσεις του καλυτερα να ειμαστε προετοιμασμενοι και για τα χειροτερα παρα να τρεφουμε ψευτικες ελπιδες,
    μακαρι οι διστακτικοι να εχουν διστασει πριν την κρισιμη στιγμη που καποιοι υπολογιζουν στην πιστη τους
    αν θελουμε να γινει κατι απο τωρα πρεπει να κλαιγομαστε για τις θυσιες μετα δεν υπαρχει καιρος για δακρυα,

    αυτα ειπα διαφορα λιγο ασχετα ελπιζω να βγαινει νοημα

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αριστοτελη,

    αμα δε φυτεψεις αμπελι, δε χτισεις σπιτι και δεν παντρεψεις αδερφη δεν ξερεις ...

    αυτη ειναι ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ...

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤE αυτό που είπα για το ‘συνηθισμένο άτριχο χιμπατζή' δεν πηγάζει από κάποια αριστοκρατική ή γενετική ανωτερότητα. Περισσότερο ήταν μία διαμαρτυρία για την ζωοποίηση που προωθείται στην κοινωνία. Κάποιος συγγραφέας είχε γράψει ότι οι άνθρωποι πρέπει να κρίνονται από τα όνειρά τους και όχι από τις πράξεις τους. Από αυτήν την άποψη η γνώμη μου είναι ότι κάποιοι όντως είναι ανώτεροι από άλλους (όχι με ελιτίστικο τρόπο όμως). Ναι μεν όλοι βράζουμε στο ίδιο καζάνι αλλά δεν πρέπει να θεωρούμε ίσους σαν Ανθρώπους αυτούς που ανάμεσα σε άλλα μπορεί να ενδιαφέρονται για Πατρίδα, Δικαιοσύνη, Ανθρωπότητα και όποιο άλλο υψηλό ιδανικό με αυτούς που νομίζουν ότι υπάρχει μόνο το ποδόσφαιρο, το κουτσομπολιό, η eurovision, η φραπεδίστικη παιδεία, η παραλία και οποιαδήποτε άλλη μορφή κρεπάλης.

    Υ.Γ. Προχθές νομίζω άκουσα έναν χαμογελαστό πίθηκο που είχε την ταμπέλα αθλητικός δημοσιογράφος να λέει με πολύ μεγάλη χαρά ότι το κάθε πόδι ενός γνωστού ποδοσφαιριστή άξιζε 45.000.000€ λες και ήταν κάτι το καλό. Σκέψου τι θα μπορούσε να γίνει με όλα αυτά τα χρήματα αν κάποιοι θιασώτες του τσίρκου/κοινωνίας μας δεν τα χαλούσαν στο κλοτσοσκούφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η άποψη μου είναι ότι χαρακτηρισμοί στο πρόσωπο του αρχηγού της αξιωματικής
    αντιπολίτευσης δεν πρέπει να γίνονται. Είμαστε άπαντες υποχρεωμένοι να σεβαστούμε (ΠΡΟΣΟΧΗ) το θεσμό και όχι το πρόσωπο, Όμως το πρόσωπο αυτή την στιγμή προστατεύεται από τον θεσμό. Όσον αφορά για τους τρεις πολιτικός αρχηγούς, πέρα από το ιδεολογικό τους υπόβαθρο και τι πρεσβεύει ο καθένας, μην ξεχνάμε ότι ο Καρατζαφέρης είναι ένας
    αυτοδημιούργητος άνθρωπος, παιδί της πιάτσας θα τον έλεγα που ανδρώθηκε στον επιχειρηματικό στίβο και είναι λογικό να έχει "μύτη" και να αφουγκράζεται πολύ πιο γρήγορα την κοινωνία από τους άλλους δύο.(Γι αυτό και διέγνωσε πολύ γρηγορότερα το πρόβλημα των μεταναστών) Μην ξεχνάμε ότι δεξί του χέρι είναι ο Βελόπουλος ο οποίος και προς τιμήν του τα έχει πει αυτά, αν θυμάμαι καλά 15 χρόνια πριν στο βιβλίο του Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΙΜΟΡΑΓΕΙ. Συμφωνώ απόλυτα με τον Ελευθέριος Β ενώ στον
    Rook θα έλεγα ότι οι άτριχοι χιμπατζήδες ενδεχομένως να είναι πλανεμένοι άνθρωποι ή πιο προχωρημένοι σε σκέψη από εμάς. Φίλε Σάββα διαβάζω πολύ καιρό το blog σου. Είσαι εξαιρετικά σταθερός στις ορθές απόψεις σου. Είσαι τρένο και θεωρώ ότι έχεις δίκιο. Όμως η κίνηση σου, να κάνεις θέμα ένα σχόλιο θέμα το οποίο πυροδοτεί ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ αντιπαραθέσεις πιστεύω δεν ήταν ορθή. Δεν ταιριάζει στην ιδιοσυγκρασία σου.

    Φιλικά Crimson

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Φίλοι μου τα νεοελληνικά στο σχολείο δεν τα μάθαμε τζάμπα..
    Πρέπει να μπορούμε να γράψουμε άνετα ένα κείμενο 5 - 10 γραμμών χωρίς να πρέπει να αποκαλέσουμε τον διαφωνούντα μακάκα, προδότη, μίασμα, εθνοπροδότη κτλ.

    Θα σας δώσω ένα απλό παράδειγμα.
    Οταν εγώ υπηρετούσα στο στρατό, η μετάθεση στην Προεδρική φρουρά (Τσολιάδες ) ήταν η πιο βυσματική.
    Επρεπε να έχεις μέσο "υπουργό" και πάνω ( πέραν των φυσικών χαρακτηριστικών). Αρα όλοι οι τσολιάδες για εμάς τους υπόλοιπους ήταν τα μεγα- βύσματα, τα οποία φυσικά και φθονούσαμε.

    Τι θα καταλάβαινε το παιδί σας αν το πηγαίνατε στο μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη και έβλέπε μια παρέα από "πικαρισμένους" φαντάρους να κοροιδευουν τους τσολιάδες;
    Φυσικά το νόημα έχει βάρος, αλλά βάρος έχει και ο λόγος.
    Αυτός διαχωρίζει την πολιτική διαφωνία από έναν σκυλοκαυγά.

    Ανδρέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Crimson
    "κίνηση σου, να κάνεις θέμα ένα σχόλιο θέμα το οποίο πυροδοτεί ΚΟΜΜΑΤΙΚΕΣ αντιπαραθέσεις "

    Δεν έχει να κάνει με τίποτα με τα κόμματα, εχει να κάνει με το επίπεδο του διαλόγου και της κριτικής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανδρεα,

    το μακακας κτλ ειναι κατι υποκειμενικο,

    το προδοτης , εθνοπροδοτης ειναι κατι που βασιζεται σε αντικειμενικα κριτηρια και στο κατω κατω μπορουμε να το κρινουμε και εκ του αποτελεσματος οποτε δεν θεωρω για κατι απαγορευμενο,

    και σε ξαναρωταω εχεις ακουσει βουλευτες να αποκαλουν ψευτες , κλεφτες , αρχιερεις της διαφθορας κτλ

    γιατι αυτοι θα τσακωνονται σαν π@#τΑνες και εγω θα μιλαω σαν παιδακι του κατηχητικου ?

    επειδη σεβομαι τους θεσμους ?

    ως ποτε θα με εκμεταλευονται?

    και δεν μιλαω οικονομικα
    αυτα τους τα χαριζω

    ως ποτε θα χεζουν πανω στο συναισθηματισμο μου , τον ανθρωπισμο μου και τον πατριωτισμο μου ?

    ελπιζω να το απεδωσα ορθα

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν θα ήθελα το ιστιολόγιο από
    Ινφογνώμων Πολιτικά να γίνει Ινφογνώμων Υβριστικά.

    Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ είπε: Συμφωνώ με τον Ζ. Το ιστολόγιο δεν πρέπει να γίνει "ινφογνώμων υβριστικά". 'Αλλωστε τα δυο κόμματα εξουσίας κατηγορούνται ότι οξύνουν -με ύβρεις- το κλίμα ώστε να μη συζητηθούν τα προβλήματα. Τώρα για τον ΡοουΚ. Οι άνθρωποι όντως διαφέρουν. ΟΙ αρχαίοι Έλληνες με τη φιλοσοφία τους και την πολιτική προσπαθούσαν να διαχειριστούν ακριβώς την ανθρώπινη ανισότητα. Ο Μάρξ έλεγε "στον καθένα σύμφωνα με τις ανάγκες του από τον καθένα σύμφωνα με τις ικανότητές του". Ωστόσο όλοι δεν καταλαβαίνουν με τον ίδιο ρυθμό τα πράγματα. Άλλοι αμέσως, άλλοι την ύστατη ώρα-όπως ο ληστής στο σταυρό. Συνήθως όταν συμβεί "όλοι" να καταλάβουν τι συμβαίνει, αυτή είναι στιγμή επανάστασης. Άλλωστε κι αυτοί που μιλάνε για ποδόσφαιρο ίσως (κάποιοι)καταλαβαίνουν και καταφεύγουν εκεί μη έχοντας ορατή διέξοδο. Τέλος, η αποχή υποδεικνύει ότι πολλοί καταλαβαίνουν πολλά ή αρκετά. Αυτό μπορεί να χαθεί ή να εκραγεί. Ίδωμεν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ζ

    Η πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα είναι τουλάχιστον για να την βρίζεις.

    Κανονικά θα έπρεπε ο πολιτικός (και μιλάμε για τον κάθε πολιτικό) να συμπεριφέρεται σαν πατέρας του έθνους. Σαν τον πατέρα που νοιάζεται για την οικογένειά του και θέλει να την φροντίζει.

    Αυτοί όμως κλέβουν την ίδια τους την οικογένεια.

    Να με συγχωρέσετε και εμένα, γιατί πια αισθάνομαι ότι δεν μπορώ να κρατήσω επίπεδο.

    Ακόμα και το εθνοπατέρας το κατάντησαν βρισιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κύριοι ας κοιτάξουμε πρώτα τα μούτρα μας.
    Αν τα δικά μας δεν είναι καθαρά, γιατί πρέπει να είναι του πολιτικού;
    Αφού στατιστικά, οι περισσότεροι απο εμάς ή είναι φοροκλέφτες ή βοηθούν στην φοροδιαφυγή, πως ο πολιτικός που εκλέγεται από εμάς θα είναι καθαρός;
    Αν το πρόβλημα ήταν 300 διεφθαρμένοι, νομίζετε με τόσες εκλογές δεν θα είχε λυθεί;

    Αν μεταξύ μας δεν μπορούμε να κάνουμε διάλογο επειδή διαφωνούμε ( και δεν μπορώ να κάνω διάλογο μαζί σου όταν με βρίζεις ) γιατί να κάνουν οι πολιτικοί μεταξύ τους;

    Ζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα μπορούσαμε να έλθουμε σε κάποιο συμβιβασμό; Να θεωρήσουμε ότι τα κοσμητικά επίθετα είναι παράγωγα δίκαιης αγανάκτησης και αγωνίας για την πατρίδα που χάνεται, (άρα δημιουργούν δίκαιο), να δημοσιεύονται εφόσον δεν είναι χυδαία, αλλά ταυτόχρονα ο διαχειριστής του ιστολογίου να μας επαναφέρει εις την «ορθήν οδόν»; ΘΕΣΣΑΛΕ ο χαρακτηρισμό σου είναι μάλλον αντικειμενικός....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. λοιπον Ζ ,

    ξεκιναω απο τα μουτρα μου ,

    εβαλα μεσο και μπηκα στο δημοσιο ,
    ξυνομαι ολη μερα και οταν κανω εξυπηρετησεις εχω και τα τυχερα μου,
    επειδη εκτιμησαν τις ικανοτητες μου εγινα προισταμενος ,
    εχω γραμματεα που τη χουφτωνω και οταν η υπηρεσια με στελνει μετεκπαιδευση ξενυχταμε στα σκυλαδικα ,
    εχω και ενα αναψυκτηριο με πισινα για τα σκ και αυτοκινητο που μου παρεχει η υπηρεσια για τις εξορμησεις μου,
    διορισα και τον κομπαρο μου και αυτος την κουνιαδα του ,
    η επιχειρηση έξυπηρετηση' εχει μεγαλωσει και δεν προλαβαινουμε,
    τωρα τελειωνει και η κορη μου το λυκειο και θα πρεπει να σουδασει στο εξωτερικο (αμερικη βεβαια)
    αρα πρεπει να το δουλεψω πιο πολυ

    παρολα αυτα δεν αισθανομαι καλα και εχω τυψεις ,
    αληθεια δε μπορω γιαυτο εχω και πνευματικο που του λεω την πασα αληθεια

    ελπιζω καποτε να συγχωρεθω που εγινα προτυπο του πολιτικου κοσμου

    h

    *κανεις ενα λαθος
    οι πολιτικοι διαφθειρουν οχι εγω ,
    αυτοι φτιαχνουν τους κανονες
    εγω παιζω με τους κανονες που μου εδωσαν
    αν δεν ειναι σωστοι,
    αυτοι ειναι σπουδασμενοι και εχουν και σπουδασμενους συμβουλους

    να τους διορθωσουν

    αλλά άλλα επιδιωκουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. sub,προσωπικά δεν θυμάμαι ευθεώς να έχεις παραδεχτεί την πολιτική σου άποψη οπότε αν θες ξανακάντο
    Αν βέβαια κρίνω από τους ανιστόριτους "ιστορικούς" λίβελους που έχεις κατά καιρούς πετάξει εναντίον του αειμνήστου Κωνσταντίνου Καραμανλή νομίζω ότι ξέρω που τοποθετείσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. sapphire ,

    και για εσενα εχουμε καταλβει την πολιτικη σου αποψη αλλα δεν εχω προσδιορισει ακομα που σε εχουν 'τοποθετησει' αυτοι που δικαιολογεις,

    το ειχα καταλαβει απο τοτε που ελεγς για ασχετα περιστατικα ,

    σου ξαναθυμιζω :

    θα ηθελα την απαντηση σου στο

    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/06/blog-post_9900.html

    δεν πειραζει ,
    βολεψου δεν κατηγορει κανενας την αδυναμια σου,
    κατηγορω αυτους που την εκμεταλευονται

    h

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. την έχω αναφέρει στο παρελθόν την πολιτική μου άποψη στο παρόν ιστολόγιο,δεν την έκρυψα ποτέ,αλλά και πρόσφατα είπα ευθέως σε πια παράταξη ανήκω,ο sub όμως που είναι και διαχειριστής πότε το έκανε και τι είπε;και ναι από τους λίβελους ενοχλήθηκα πολύ,δεν βρίσκω καμία ιστορική βάση
    Στο θέμα αυτό σου απάντησα από την προηγούμενη φορά που το έθεσες,ξαναπήγαινε εκεί
    Τώρα για την αδύναμία μου δεν κατάλαβα σε ποια ακριβώς αναφέρεσε,ως άνθρωπος έχω πολλές!ποιοι είναι αυτοί που την εκμεταλλεύονται πάλι δεν κατάλαβα,θα με υποχρέωνες αν μου έλεγες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χωρίς να θέλω να θίξω κανέναν απ όλους τους κυρίους που μιλάνε θα ήθελα απλά να πω το απλό..Είχα και θέλω ακόμα να έχω την αίσθηση ότι αυτό το ιστολόγιο είναι πέρα απο κάθε κόμμα και απόκομα .Θέλω να πιστεύω πως όποιος και αν είναι πάνω όλοι όσοι εδω μέσα μιλάνε σχολιάζουν μπορούν να σκεφτούν για το συμφέρον της Ελλάδος πρωτίστος και μετά για το κόμμα που ιδεολογικά είναι τοποθετημένοι..Νομίζω ότι τόσο οι διαχειριστε΄ς όσο και οι σχολιαστές είναι σοβαροί άνθρωποι με κάποιοες γνώσεις και γενικότερα με κάποια παιδεία....Οταν όλοι κατανοήσουν ότι αυτός που θα ''σώσει'' την Ελλάδα δεν θα προέρχεται απο κόμμα απόκομμα τελεία και θαυμαστικό, όταν όλοι κατανολησουν ότι τα πάντα που αφόρούν τους ανθρώπους έγιναν για να τους χειραγωγήσουν είτε μερκώς είτε εξ ολοκλήρου όταν κατανοήσουν ότι υπέρ πάντων οι πατρίς και μόνο και το συμφέρον της πατρίδας κατα βάση είναι να έχει όλο τον πλυθησμό της αμοιγή για να μπορέσει να κρατηθεί η ιστορία και ο πολιτισμός τότε και μόνο τότε θα μπορέσουμε να πάμε μπροστα....και να σώσουμε τα ναυαγησμένα.
    Το να ''χτυπάτε '' ο ένας οτν άλλον με πικρόχολα σχόλια δεν κερδίζετε τίποτα νομίζω ...ΤΟ αποτέλεσμα έρχετε με το ισχυς εν τη ενώσει και όχι με το διαίρει και βασίλευε .
    Χριστίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.