17/11/09

«Σφήνα» από το Μαυροβούνιο στη συμφωνία για ΟΛΠ


Το ρόλο του Πειραιά ως «πύλης» των κινεζικών προϊόντων προς την Ευρώπη διεκδικεί το λιμάνι Μπαρ του Μαυροβουνίου. Οι Κινέζοι επιδεικνύουν ενδιαφέρον για να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό ιδιωτικοποίησης του λιμένα, σύμφωνα με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης του Μαυροβουνίου, Βούιτσα Λάζοβιτς. Κατά τον ίδιο, οι Κινέζοι επενδυτές ενδιαφέρονται και για άλλα έργα, καθώς θεωρούν ότι το Μαυροβούνιο θα μπορούσε να γίνει «πύλη» εισόδου κινεζικών προϊόντων στην ευρωπαϊκή αγορά. Ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση του λιμανιού αφορά την πώληση ποσοστού 54,06% των μετοχών.

Εν τω μεταξύ, στον Πειραιά με τη δέσμευση του διευθύνοντος συμβούλου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ Α. Ε.), Γιώργου Ανωμερίτη, ότι το εργασιακό καθεστώς των λιμενεργατών δεν θα θιγεί, άνοιξε χθες η «αυλαία» του διαλόγου ΟΛΠ - εργαζομένων στο εμπορικό λιμάνι. Στο διάλογο, κατά πληροφορίες, αναμένεται να συζητηθούν θέματα σχετικά με τη διατήρηση όλων των θέσεων εργασίας, καθώς και των ισχυόντων οικονομικών όρων. Επίσης, οι δύο πλευρές θα επανεξετάσουν, προς το θετικότερο, το πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου. Ακόμη, αναμένεται να συζητηθούν τα κλαδικά αιτήματα που προτείνουν οι εργαζόμενοι ώστε να περιληφθούν στη νέα συλλογική σύμβαση του 2010.

Στις 10.30 σήμερα το πρωί ο κ. Ανωμερίτης αναμένεται να συναντηθεί με την υπουργό Λούκα Κατσέλη. Χθες το μεσημέρι ο κ. Ανωμερίτης συναντήθηκε με τη διοίκηση της Διεθνούς Ναυτικής Ενωσης (ΔΝΕ), η οποία ζήτησε το «πάγωμα» των τιμολογίων που συμφωνήθηκε για το Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων να επεκταθεί και στο Σταθμό Αυτοκινήτων (car terminal), καθώς και στον τομέα της κρουαζιέρας.

Οι εκπρόσωποι της ΔΝΕ, κατά πληροφορίες, ζήτησαν επίσης από τον κ. Ανωμερίτη να υπάρξει εργασιακή ειρήνη στο λιμάνι, να οριστούν σφιχτά χρονοδιαγράμματα για υλοποίηση της αναβάθμισης των υποδομών του εμπορικού λιμανιού τόσο στον προβλήτα Ι όσο και στο car terminal.

Εντός των επόμενων ημερών αναμένεται να ξεκινήσει η προδικασία για την προσφυγή που έχουν κάνει στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Πειραιώς οι διοικήσεις της Ομοσπονδίας Μονίμων Υπαλλήλων Λιμένων Ελλάδας (ΟΜΥΛΕ) και της Ενωσης Λιμενεργατών ΟΛΠ σχετικά με την εγκυρότητα της συνεδρίασης του Δ. Σ. του ΟΛΠ, όπου επικυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης τον Οκτώβριο του 2008.
kathimerini.gr

4 σχόλια:

  1. Πίσσα και πούπουλα στους εργατοπατέρες της Προβλήτας N2

    http://garizo.blogspot.com/2009/10/n2.html

    ..Πίσσα και πούπουλα στους εργατοπατέρες της Προβλήτας N2

    http://garizo.blogspot.com/2009/10/n2.html

    [..Από τους ισολογισμούς του ΟΛΠ προκύπτει ότι το ετήσιο εργοδοτικό κόστος ανά εργαζόμενο είναι της τάξης των 50.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε μηνιαίες απολαβές (14 μισθοί) περίπου 3.600 ευρώ (μικτά)..]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΚΥΡΙΕ, ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΛΛΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω ζήσει από κοντά την "δικτατορία' των ανθρώπων στον ΟΛΠ. Να εκδιωχθούν όλοι από το Λιμάνι, δεν νοείται "εργάτες" με 50.000 € τον μήνα, και ξεχωριστά το φιλοδώρημα. Αίσχος σε όλους, ο "συνδικαλισμός" στην Ελλάδα μας έχει καταστρέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και φυσικά οι κινέζοι θα ψάξουν για εναλλακτική λύση.. νομίζαμε ότι θα αφήνανε τα αλάνια να κάνουν ότι θέλουν ;;;Στο Μαυροβούνιο λοιπόν-αμερικάνικο προτεκτοράτο- και να δούμε ποιός θα πληρώσει τους μισθούς στα κουτσαβάκια-μικρά και μεγάλα.Το τραγικό είναι ότι οι ισορροπίες είναι πολύ ευαίσθητες και η αγορά γονατίζει και χωρίς τις μανγκιές από τους κουραδόμανγκες στον ΟΛΠ.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.