30/12/09

Συμπαράσταση στη Θάλεια Δραγώνα


Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/12/2009
Πορεία διαμαρτυρίας με σύνθημα «Έξω οι ανθέλληνες από το Υπουργείο Παιδείας!» και αίτημα την απομάκρυνση της Θάλειας Δραγώνα, ειδικής γραμματέως του υπουργείου, πραγματοποίησε η νεολαία του ΛΑΟΣ. Οι συγκεντρωμένοι, μεταξύ των οποίων και τέσσερις βουλευτές του ΛΑΟΣ, ζήτησαν την απομάκρυνση της Θ. Δραγώνα λόγω του «παντοιοτρόπως εκφρασμένου ανθελληνισμού της», κάλεσαν την υπουργό να «τη στείλει από εκεί που ήρθε» και δήλωσαν ότι δεν θα περιμένουν την έκδοση «νέων κατάπτυστων βιβλίων» (όπως αυτό της ΣΤ' Δημοτικού). Πρόκειται για πρωτοφανή στα μεταπολιτευτικά χρονικά ενέργεια, καθώς οι ακροδεξιοί (σταχυολογώντας αυθαίρετα κείμενα από μελέτες της Θ. Δραγώνα σχετικά με τη διαμόρφωση της νεοελληνικής εθνικής συνείδησης, την πολυεθνικότητα και τη γλώσσα, τα οποία, κατά το δοκούν, ερμηνεύουν ως «ανθελληνικά») ζητούν, ουσιαστικά, την καθιέρωση ενός «πιστοποιητικού εθνικών φρονημάτων», αναγορεύοντας τον εαυτό τους σε κριτή των επιστημονικών απόψεων, με τη μεζούρα της εθνικοφροσύνης, του ρατσισμού και της μισαλλοδοξίας. Το ζήτημα, προφανώς, αφορά όλο τον πολιτικό και πνευματικό κόσμο, και αναμένουμε την αντίδραση κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης.
Εν τω μεταξύ, σε λιγότερο από είκοσι τέσσερις ώρες, 342 πανεπιστημιακοί και άνθρωποι του πνεύματος, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, υπέγραψαν το ακόλουθο κείμενο συμπαράστασης:

"Τις τελευταίες βδομάδες, η συνάδελφος Θάλεια Δραγώνα, καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών και πρώην βουλευτής, αποτελεί στόχο επαναλαμβανόμενων οξύτατων επιθέσεων εκ μέρους της άκρας δεξιάς, με αφορμή τον διορισμό της ως Ειδικής Γραμματέως του Υπουργείου Παιδείας. Το περασμένο Σάββατο μάλιστα (19.12.2009), στη λεωφόρο Συγγρού, τέσσερις βουλευτές του ως άνω χώρου, σε ένα εθνικιστικό παραλήρημα, αξίωσαν την άμεση απομάκρυνσή της, για δήθεν έλλειψη πατριωτισμού.
Οι επιθέσεις κατά της Θάλειας Δραγώνα ξεχωρίζουν από άλλες ανάλογες, που εξαπολύονται όλο και πιο συχνά κατά πανεπιστημιακών, επειδή για πρώτη φορά στοχοποιείται πρόσωπο που κατέχει δημόσιο αξίωμα. Και τούτο, χωρίς να βάλλονται πολιτικές αποφάσεις (προς τις οποίες είναι φυσικό σε μια δημοκρατία να εκδηλώνονται διαφωνίες, ακόμη και έντονες), ούτε καν πολιτικές εξαγγελίες. Απεναντίας, με συστηματική παραπληροφόρηση για την κ. Δραγώνα και με διαστρέβλωση φράσεων και λέξεων από παλαιότερα γραπτά της, σπιλώνεται η τιμή και η υπόληψή της για επιστημονικές απόψεις.
Η επίθεση εναντίον της κ. Δραγώνα πρέπει να απομονωθεί ως ένα ακόμη δείγμα στο κυνήγι των μαγισσών που ο συγκεκριμένος πολιτικός χώρος διεξάγει κατά των αντιπάλων του, εκμεταλλευόμενος την άγνοια των πολλών και τον φανατισμό των λίγων. Συμπαραστεκόμαστε στη Θάλεια Δραγώνα, καλώντας την κυβέρνηση να δώσει την αρμόζουσα απάντηση. Και τούτο στο όνομα των πολιτικών αρχών και αξιών, που η τοποθέτηση της κ. Δραγώνα σε μια τόσο καίρια θέση εκφράζει, ειδικά σήμερα.
"

Αθήνα, 23 Δεκεμβρίου 2009

Στον αρχικό κύκλο όσων συμπαραστάθηκαν στη Θάλεια Δραγώνα, περιλαμβάνονται οι ακόλουθοι πανεπιστημιακοί:

Αβδελά Έφη Πανεπιστήμιο Κρήτης, Αγριαντώνη Χριστίνα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αλιβιζάτος Νίκος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αναγνωστοπούλου Σία Πάντειο Πανεπιστήμιο, Αποστολίδου Βενετία Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης,, Αρταβάνης Σπ. Harvard, College de France, Βασιλάκη Μαρία Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βιρβιδάκης Στ. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Βράτσαλης Κώστας Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Γούναρης Βασίλης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Δημαράς Αλέξης Ιστορικός της εκπαίδευσης, Δοξιάδης Κύρκος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δουζίνας Κώστας Βirkbeck University, London, Ζαχαριάδου Ελισάβετ Πανεπιστήμιο Αθηνών, Καλογήρου Ορέστης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Καλοκαιρινός Αλέξης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Κάλφας Βασίλης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Καρδάσης Βασίλης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Κεχριώτης Βαγγέλης Πανεπιστήμιο Βοσπώρου, Κιντή Βάσω Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κοντογιαννοπούλου - Πολυδωρίδου Γίτσα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κούβελας Ηλίας Πανεπιστήμιο Πατρών, Κουλούρη Χριστίνα Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κουτσογιάννη Κλέα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κτιστάκις Γιάννης Πανεπιστήμιο, Κυρτάτας Δήμητρης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Κύρτσης Αλ. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κωστής Κώστας Πανεπιστήμιο Αθηνών, Λιάκος Αντώνης Πανεπστήμιο Αθ., Λουλούδης Λεωνίδας Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, Λυμπεράκη Αντιγόνη Πανεπιστήμιο Αθηνών, Λυριτζής Χρήστος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μανιτάκης Αντώνης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Ματσαγκάνης Μ. Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Μπαλτάς Αριστείδης ΕΜΠ, Παγουλάτος Γιώργος Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Παπαγεωργίου Κων/νος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παπαδόπουλος Λόης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Παπαθεοδώρου Γιάννης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Παρασκευόπουλος Νίκος Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Πεσμαζόγλου Στέφανος Πάντειο Πανεπιστήμιο, Πλάντζος Δημήτρης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σαββάκης Χαράλαμπος Πανεπιστήμιο Κρήτης, Σπουρδαλάκης Μιχάλης Πανεπιστήμιο Αθηνών, Στεφάνου Ευρυπίδης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Στυλιανού Άρης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Τήνιος Πλάτων Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τσακλόγλου Πάνος Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Τσιριμώκου Λ. Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Φραγκουδάκη Άννα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Χριστόπουλος Δημήτρης Πάντειο Πανεπιστήμιο.

23 σχόλια:

  1. Καλά που βρισκόμαστε και δημοσιεύετε αυτη την ανάρτηση,στο Indymedia?

    Εκτός αν το κάνετε για να δούμε τα ονόματα που υπογράφουν...

    Κρατήστε τα...μπορεί να τα χρειαστούμε κάποτε!

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ.
    ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
    ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΗΣ ΜΕ ΟΠΟΙΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ;
    ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΘΕΣΗ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άραγε πόσοι από τους υποστηρικτές έγιναν διδάκτορες με τη "βιομηχανία" που λειτούργησε επί ΠΑΣΟΚ, τη δεκαετία του '80, να δημιουργήσουν την προοδευτική τάξη στον ακαδημαϊκό χώρο, για να περιθωριοποιήσουν τους "συντηρητικούς καθηγητάδες που αναπαρήγαγαν τον εθνικισμό".
    Αν αυτό δεν είναι ένας ιδιότυπος φασισμός, τότε τί είναι;
    Ουστ από δω φασίστες του κερατά!

    Ένας απλός έλληνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πυροβολητή

    αποφάσισα να αναρτήσω το δημοσίευμα της ΑΥΓΗΣ, γιατί ούτως ή άλλως είναι είδηση.
    Τίποτε άλλο.
    Από κει και πέρα, άς βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του.
    Άλλωστε, δεν είμαστε μικρά παιδιά εδώ μέσα, έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ ΜΕΤΡΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΤΟΣΟ ΕΧΟΥΜΕ."
    Πολυ σωστα το ειπες. Αλλα αφου ζητηθηκε η παραδειγματικη (!) τιμωρια των υπευθυνων για την εισοδο των ΜΑΤ στο ΑΠΘ (και απετραπησαν τα χειροτερα, οι Θεσσαλονικεις γνωριζουν), τι αλλο να πεις για τετοιους ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θάλεια Δραγώνα: Τι είν΄ η Πατρίδα μας;
    Αναρτήθηκε στις 17 Νοεμβρίου 2009, από PressGr.eu
    Κατά την κυρία Θάλεια Δραγώνα, Ειδική Γραμματέα Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων, του Υπουργείου Παιδείας, «Είναι ρατσιστικό να δηλώνουμε ότι είμαστε Έλληνες» και «Μας έκαναν Έλληνες, ενώ δεν ήμασταν».

    Μερικά απ΄ όσα γράφει στο βιβλίο της «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;»

    1) Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού (σελ. 16).

    2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16). Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει με όποιον θεωρεί ανεπιθύμητους τους μετανάστες και τους πρόσφυγες (σελ. 20).

    3) Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό (σελ. 81), κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!… (σελ. 82).

    4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.

    5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλο-ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.

    6) Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).

    7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
    Εξ ίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9).

    Το ίδιο συμβαίνει κατά την κ. Δραγώνα, αν τολμήσουμε να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων! (σελ. 100).
    Στην σελίδα 105, μας προειδοποιεί ότι ο εθνικισμός εύκολα μπορεί να γλιστρήσει στην ξενοφοβία, στον ρατσισμό και στην μισαλλοδοξία.

    Αυτές είναι μερικές από τις αρχές και προδιαγραφές οι οποίες, κατά κυρία Δραγώνα, πρέπει να διέπουν την διαμόρφωση του νέου πολίτου και νέου Έλληνα.

    Etsi gia na to 8umh8oume ligo!
    Simera exw pleon katalabei oti tosa xronia hmoun ratsistis.
    Diekopsa tis spoudes mou gia ypirethsw se enan ratsistiko strato!
    Elaba meros kai stis parelaseis(po, po ti exw kanei).
    Oi daskaloi mou sto sxoleio (ratsistes kai aftoi) mou eipan psemata gia thn ellhniki epanastash tou 1821. Enw prokeitai gia to gnwsto pleon se olous diaspastiko kinhma "25 Marth".

    Kyries kai Kyrioi "panephstimiakoi",
    sigoura h ka8e Ka. Dragwna exei to dikaiwma na leei kai na pisteuei oti 8elei.
    Afto isxuei omws gia proswpa oi opoioi einai idiwtes.
    Otan omws exoune mia dhmosia
    8esh, tote oi dhlwseis tous exoun ena ksexwristo baros.
    Skefteite loipon na egrafe ena tetoio biblio o Proedros ths Ellhnikhs Dhmokratias!
    Kanena sxolio....... H monadikh lysh einai h paraithsh ths Ka. Dragwnas. Meta mporei na grapsei ena kainourgio biblio.
    Sas efxaristw kai sygnwmh gia ta "ellhnika" mou.

    Nikos - Berolino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αντίδραση κατά της κ.Δραγώνα, αφορά στην θέση που κατέχει.
    Το πρόβλημα είναι η θέση που κατέχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μία απλή έρευνα στην βάση δεδομένων web of science αποδεικνείει ότι οι περισσότεροι "πανεπιστημιακοί" που υπέγραψαν το κείμενο συμπαράστασης στην κ. Θάλεια Δραγώνα, έγιναν καθηγητές με ελάχιστες έως ανύπαρκτες ακαδημαικές περγαμηνές. Οι δε παροικούντες εν τη Ιερουσαλήμ γνωρίζουν, ότι σχεδόν όλοι είτε είναι οργανωμένα μέλη του ΣΥΡΙΖΑ, τη βοηθεία του οποίου κατέλαβαν την αξιοζήλευτη θέση του "καθηγητού" εις βάρος άλλων ικανότερων....είτε κατέχουν σημαντική θέση στον πασοκικό κομματικό μηχανισμό.

    Όλοι αυτοί βεβαίως προσμένουν και προσδοκούν τις παχουλές επιδοτήσεις του ΕΣΠΑ ((40 κοινωτικό πλαίσιο στήριξης) και τα νέα "ερευνητικά " προγράμματα του υπουργείου Παιδείας (τέως Εθνικής).

    Η κ. Διαμαντοπούλου δεν είναι αφελής! Απαίτησε η Γενική Γραματεία Έρευνας και Τεχνολογίας να υπαχθεί στο υπουργείο Παιδείας (τέως Εθνικής), αντί του υπουργείου ανάπτυξης, που υπάγετο μέχρι τις πρόσφατες εκλογές. Η κ. Διαμαντοπούλου είναι γνώστης της διαδικασίας προσέλκυσης και απορρόφησης του πακτωλού των χρημάτων από τα Ευρωπαικά Προγραμμάτα. Την σχετική τεχνογνωσία την απέκτησε κατά την θητεία της στις Βρυξέλλες, όπου παράλληλα διατηρούσε και γραφείο συγγραφής και υποστήριξης ερευνητικών προγραμμάτων.
    Οι μελλοντικώς ευεργετουμένοι είναι:


    Αβδελά Έφη Πανεπιστήμιο Κρήτης, Αγριαντώνη Χριστίνα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αλιβιζάτος Νίκος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αναγνωστοπούλου Σία Πάντειο Πανεπιστήμιο, Αποστολίδου Βενετία Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης,, Αρταβάνης Σπ. Harvard, College de France, Βασιλάκη Μαρία Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Βιρβιδάκης Στ. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Βράτσαλης Κώστας Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Γούναρης Βασίλης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Δημαράς Αλέξης Ιστορικός της εκπαίδευσης, Δοξιάδης Κύρκος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Δουζίνας Κώστας Βirkbeck University, London, Ζαχαριάδου Ελισάβετ Πανεπιστήμιο Αθηνών, Καλογήρου Ορέστης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Καλοκαιρινός Αλέξης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Κάλφας Βασίλης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Καρδάσης Βασίλης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Κεχριώτης Βαγγέλης Πανεπιστήμιο Βοσπώρου, Κιντή Βάσω Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κοντογιαννοπούλου - Πολυδωρίδου Γίτσα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κούβελας Ηλίας Πανεπιστήμιο Πατρών, Κουλούρη Χριστίνα Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Κουτσογιάννη Κλέα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κτιστάκις Γιάννης Πανεπιστήμιο, Κυρτάτας Δήμητρης Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Κύρτσης Αλ. Πανεπιστήμιο Αθηνών, Κωστής Κώστας Πανεπιστήμιο Αθηνών, Λιάκος Αντώνης Πανεπστήμιο Αθ., Λουλούδης Λεωνίδας Γεωπονικό Πανεπιστήμιο, Λυμπεράκη Αντιγόνη Πανεπιστήμιο Αθηνών, Λυριτζής Χρήστος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μανιτάκης Αντώνης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Ματσαγκάνης Μ. Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Μπαλτάς Αριστείδης ΕΜΠ, Παγουλάτος Γιώργος Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Παπαγεωργίου Κων/νος Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παπαδόπουλος Λόης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Παπαθεοδώρου Γιάννης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Παρασκευόπουλος Νίκος Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Πεσμαζόγλου Στέφανος Πάντειο Πανεπιστήμιο, Πλάντζος Δημήτρης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Σαββάκης Χαράλαμπος Πανεπιστήμιο Κρήτης, Σπουρδαλάκης Μιχάλης Πανεπιστήμιο Αθηνών, Στεφάνου Ευρυπίδης Πανεπιστήμιο Κρήτης, Στυλιανού Άρης Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Τήνιος Πλάτων Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τσακλόγλου Πάνος Οικονομικό Πανεπιστήμιο, Τσιριμώκου Λ. Πανεπιστήμιο Θεσ/νίκης, Φραγκουδάκη Άννα Πανεπιστήμιο Αθηνών, Χριστόπουλος Δημήτρης Πάντειο Πανεπιστήμιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή το serial θα έχει πολλά επεισόδια, πρέπει το θέμα να συντηρείται και να αναδεικνύεται συνέχεια, μέχρι να πάρει τη μορφή χιονοστιβάδας. Όπως ακριβώς έγινε και με το βιβλίο ιστορίας της ΣΤ' Δημοτικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αραγε αυτοί που υπέγραψαν γνωρίζουν τί υπέγραψάν ή στην ανοησία τους και στην ημιμάθιά τους το έκαναν.
    Δέν ξέρω τι είναι πιό επικίνδυνο.

    Θα σώσω αυτή την σελίδα για να έχω αρχείο τα ονόματα των ξενοταισμένων ή των αυτοκαταστροφικών,ιδεολογικά ψευτοαριστεριστών.

    Φαντάζομαι οτι θα τους ξαναδούμε με τον ένα η τον άλλο τρόπο εναντίων μας ξανά.

    ΕΠΙΜΕΝΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα οι ίδιοι και οι ίδιοι. Αυτοί που υπογράφουν είναι οι ίδιοι με αυτούς που:
    α) Ήσαν υπέρ του "σχεδίου" Ανάν
    β) Εγκρίνουν το όνομα "Δημοκρατία της Μακεδονίας" για τα Σκόπια
    γ) Στήριξαν το κουρελούργημα της Ρεπούση
    δ) Στηρίζουν την μετατροπή της Ελλάδας σε πολυπολιτισμικό καρνάβαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 342?

    Χα!
    Μόνο οι συνδικαλιστές του Σύριζα, πόσο μάλλον οι διεθνιστές από τους πασόκους θα μάζευαν τους τριπλάσιους...

    Μου άρεσε όμως η έκφραση "άνθρωποι του πνέυματος" (χαχαχα!) για τα τρωκτικά με μάστερ-διδακτορικά που πήραν παραμάσχαλα (αρκετοί από αυτούς εντός κι εκτός λίστας) σε ένα χωρίο της Αγγλίας.

    Ζησαμε τόνους "πνευματικότητας" και στα φοιτητικά μας χρόνια...
    Η ευφυία, το συγγραφικό έργο και οι γνώσεις έρχονται σε τρίτη μοίρα όταν έχεις φιλικές, οικογενειακές ή σεξουαλικές σχέσεις με διορισμένο καθηγητή με έδρα.
    Ελληνες προπτυχιακοί φοιτητες έχουν γραψει εν αγνοία τους (ή μη) πολλές βιβλιοθήκες από διδακτορικά, ερευνητικά...

    Ευτυχώς που δεν είναι όλοι έτσι και καταφέρνουμε (με δυσκολία) να ανταγωνιστούμε τα Πανεπιστήμια της Κένυας και της Αιγύπτου. Τα Ευρωπαϊκά πανεπιστήμια και το πνευματικό επίπεδο τους κείνται μακρυά από τις πνευματικές φιλοδοξίες των "ανθρώπων του πνεύματος"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τώρα ποθ το σκέφτομαι τέτοια άρθρα είναι πολυτιμότερα από ένα άρθρο για τον Μπουργκάζ, τον Σάουθ Στριμ ή το Κουρδικό.

    Με ένα απλό save των ονομάτων αυτών και σύγκριση τους με την συμμετοχη τους σε άλλες σχετικές ψηφοφορίες θα έχουμε μια καλή λίστα των συνδικαλιστών-αυτόπτων μαρτύρων-διαμαρτυρόμενων (αλλα Βήχου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για να λέμε και του στραβού το δίκιο στα παρακάτω δεν έχει άδικο:
    "2) Όποιος αξιολογεί τους Πολιτισμούς σε κατωτέρους και ανωτέρους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει! (σελ. 16).

    4) Ένδειξη ρατσισμού και στείρου εθνοκεντρισμού είναι και ο ισχυρισμός ότι οι Έλληνες ήσαν πάντα οι αδικημένοι της Ιστορίας (σελ. 84) κι ότι για τις ήττες και τις καταστροφές που υποστήκαμε, φταίνε πάντα οι Μεγάλες Δυνάμεις.

    5) Κλασική ένδειξη ρατσισμού είναι και η γνωστή ρήση «Όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες, αυτοί τρώγανε βελανίδια!» (σελ. 85). Ψιλο-ρατσισμός είναι επίσης το να ισχυρίζεσαι πως είμαστε οι συνεχιστές του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού."

    Στα παρακάτω, βέβαια, είναι τουλάχιστον απαράδεκτη :

    6) Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα (σελ. 86), ενώ το να μιλάμε για απόλυτη ομοιογένεια του πληθυσμού της Ελλάδος και να αποσιωπούμε την ύπαρξη χιλιάδων Εβραίων στην Θεσσαλονίκη και σε άλλες πόλεις επί 450 χρόνια είναι καθαρός ρατσισμός! (σελ. 95).

    7) Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας, ή το να λέμε ότι «σε λίγο θα ψάχνουμε να βρούμε Έλληνα στην Ελλάδα», ή ότι «πρέπει να κρατήσουμε την εθνική μας ομοιογένεια και να μην διαβρωθούμε εθνολογικά»! (σελ. 96).
    Εξ ίσου ρατσιστικό είναι το να λέμε ότι το κέντρο της Αθήνας αλβανοκρατείται ή ότι «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»! (σελ. 9).

    Ενώ τα παρακάτω είναι καθαρός ανθελληνισμός που στερείται παντελώς και επιστημονικής τεκμηρίωσης συν όλων των άλλων

    «Είναι ρατσιστικό να δηλώνουμε ότι είμαστε Έλληνες» και «Μας έκαναν Έλληνες, ενώ δεν ήμασταν».(!!!!!!)

    Συμπερασματικά η Δραγώνα και οι όμοιοι της καλό είναι να πάνε απο εκεί που ήρθανε. (Σίγουρα θα σταδιοδρομούσαν άριστα σε χώρες όπως τα Σκόπια, η Τουρκία κλπ)

    ΓΠ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά τώρα ανακαλύψατε ότι στα Ελληνικά Πανεπιστήμια κυριαρχούν καθηγητές προερχόμενοι κυρίως από τον ΣΥΡΙΖΑ και την πάλαι ποτέ Ανανεωτικοί Αριστερά.

    Καλόν θα είναι να ψάξετε και τι Διδακτορικά έχουν κάνει. Εδώ θα πέσει το γέλιο της αρκούδας. Άσε δε από δημοσιεύσεις, οι πιο πολλές στην Αυγή, το ΒΗΜΑ και τα ΝΕΑ.

    Ανοίχτε τα site των Ελληνικών Πανεπιστημίων και δέστε αν κανένας από τους καθηγητάδες δημοσιεύει που πήρε το Ph.D. του και που έχει δημοσιεύσει την έρευνα του τα τελευταία χρόνια. Εκτός πολύ λίγων εξειρέσεων, κανείς.

    Ανοίχτε site ξένων Πανεπιστημίων και θα δείτε την διαφορά.

    Δεν καταλαβαίνετε γιατί αντιδρούν στην ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων; Γιατί έτσι θα φανεί αμέσως η γύμνια τους.

    Α! ξέχασα. Εκτός του ότι κοπροσκυλιάζουν όλη μέρα στα διάφορα κομματικά γραφεία, είναι αυτοί που διορίζονται Γενικοί Γραμματείς, Πρόεδροι και Διευθύνοντες Σύμβουλοι σε κάθε κυβέρνηση. Με ένα βέβαια κοινό χαρακτηριστικό, όλοι προέρχονται από τον χώρο που είναι "πάνω από τα συμφέροντα", της "αριστεράς και την προόδου"

    Ταλαίπωρη πατρίδα τι τραβάς!

    Επώνυμα:

    Κων/νος Σταματάκης, M.B.A., M.Sc., Ph.D.
    Χημικός Μηχανικός Ε.Μ.Π.
    Μηχανολόγος Μηχανικός Ε.Μ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Συγχαρητήρια κ. Σταματάκη για τις σπουδές σας και για το θάρρος της άποψής σας.
    Η χώρα μας έχει καταταλαιπωρηθεί από ανήθικους "ακαδημαϊκούς", που προέκυψαν κατά έναν περίεργο τρόπο και μέσα από αδιαφαενίς διαδικασίες.
    Όταν αρχίσει να μιλάει ο λάος και να σκαλίζει την υπόθεση, τότε θα αποκαλυφθούν πολλά.
    Ένα είναι σίγουρο, η ανεντιμότητα, η αναξιοκρατία και η φαυλοκρατία των λεγόμενων ακαδημαϊκών δασκάλων δεν θα περάσει.
    Ήδη ο ένας ζήτησε να βγει από τη φυλακή, γιατί ήταν άρρωστος.
    Δεν είχε το θάρρος να εκτίσει την ποινή του.
    Έτσι είναι οι προοδευτικοί καθηγητάδες.

    Ένας απλός έλληνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο επιστήμονας για να καταλήξει σε ένα συμπέρασμα προβαίνει σε μία σειρά μεθόδων που καταλήγουν σε αποδείξεις.Τώρα, η αξία της μεθοδολογίας που ακολουθεί ο καθένας κρίνεται από το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας ΚΑΙ ΜΟΝΟ ώστε τα συμπεράσματα του επιστήμονα ερευνητή να υιοθετηθούν από το σύνολο της επιστημονικής κοινότητας.Είναι σκοταδισμός ,και μας γυρίζει αιώνες πίσω,η επιστήμη να κρίνεται από τη πολιτική ή από οποιοδήποτε άλλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρησιμοποιησα την μηχανη του google με λεξεις κλειδια το ονομα του πανεπιστημιακου της λιστας, και την λεξη ΣΥΡΙΖΑ διπλα..Το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο! Ολοι τους ή ειναι μέλη ή στηριζουν Συριζα..Ειναι δηλαδη άμθρωποι του Συριζα...Αυτό δεν ειναι κομμα, αυτό είναι στοα..Είναι το προϊον απο το αυγό του φιδιου του ΚΚΕ δηλαδή..Εχουν κάνει τα πανεπιστημια μας γιαφκα οι πουστηδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η Δραγώνα έχει απόλυτο δίκιο στη σελίδα 84 του βιβλίου της. Μας φταίνε πάντα οι τρίτοι κυρίως ξένοι(υπήκοι όχι λαθρομετανάστες) για τα τρία κακά της μοίρας μας.
    Όλα τα περιμένουμε από τους άλλους και ο ωχαδερφισμός μας σπάει κόκκαλα.
    Και βέβαια μας άφησε θετικό κατάλοιπο ο οθωμανισμός. Τον ραγιαδισμό, την ευθυνοφοβία, την υποκρισία και τον απόλυτο τρόμο στους τουρκομόγκολους της Άγκυρας.
    Απαιτείται ατομική δραστηριοποίηση και αγώνας στους χώρους δουλειάς και στο κοινωνικό περιβάλλον μας για να μπορέσουμε να εισακουστούμε από τους απίθανους κυβερνώντες και τους λοιπούς σαλτιμπάγκους.
    Πρέπει να φροντίσουμε να τιμωρηθούν οι προδότες πολιτικοί, οι πανεπιστημιακοί ή οι άλλοι συνοδοιπόροι της νέας τάξης, χρυσοπληρωμένα χαφιεδόμουτρα των αμερικάνων, τύπου ΣΥΡΙΖΑ και λοιπά τσακάλια.
    Μαζί μ' αυτούς πρέπει να υποστούν συνέπειες και ορισμένοι στρατηγοί που έχουν κάνει αυτοσκοπό το "καλό" των παιδιών τους, όπως ο αλήστου μνήμης Βουλγαράκης.
    Τα πιάνουν χοντρά τα λαμόγια και θα μας βρουν ξεβράκωτους οι Μογκόλοι μα τότε θα είναι πολύ αργά.

    ΑΕΤΟΣ
    ΜΕ ΤΗ ΓΝΩΣΗ Ή ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τελικά είμαστε επαρχία και όχι ανεξάρτητο κράτος?Εφόσον να μας επιβάλουν να έχουμε σε θέσεις κλειδιά ''Νενέκους'' και ''εφιάλτες''.
    Τι είναι η ''Κα'' και τι αισθάνεται δεν μας ενδιαφέρει,αλλά αυτούς που την τοποθέτησαν στη θέση αυτή καλό είναι να τους έχουμε υποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΤΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΔΟ ΑΛΜΑΣ!
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΥΠΕΡ ΤΗΣ Κας ΔΡΑΓΩΝΑ ΕΧΕΤΕ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΟΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ Ή ΒΑΛΚΑΝΙΚΑ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ)Ή ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΑ ΟΠΩΣ Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΗ ΣΑΣ! ΝΡΟΠΗ ΣΑΣ
    Ο ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. προς "αντιπροοδευτικό".
    Σας παρακαλώ κύριε μην αποκαλείτε τους πανεπιστημιακούς μας "πούστηδες" στα σχόλιά σας. Ο χαρακτηρισμός σας για την αφρόκρεμα του ελληνικού πνεύματος είναι επιεικώς προκλητικός, άκαιρος και τουλάχιστον αδόκιμος. Ανφερθήκατε όλοι σας με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για τους πνευματικούς καθοδηγητές της νεολαίας μας, τα ανώτατα στελέχη της κρατικής μας μηχανής. Αλήθεια, ξέρει κανείς σας πόσο δύσκολο είναι να γίνει κανείς πανεπιστημιακός? Νομίζετε ότι είναι εύκολο (τουλάχιστον τον πρώτο καιρό-μετά λίγο λίγο συνιθίζει κανείς) να σκύψει και να γλύψει τον κάθε άσχετο-κομπλεξικό-ανασφαλή καθηγηταρά? Νομίζετε ότι είναι εύκολο βρεθούν οι τόνοι του σιέλου υψηλής ποιότητας που χρειάζεται για να φτιάξει ο υποψήφιος το βιογρφικό του? Εχετε νοιώσει ποτέ ακαδημαϊκό πρωκτο-δάκτυλο (χρησιμοποιώ περισπούδαστες λέξεις που τεριάζουν σε ακαδημαϊκούς και ανεβάζουν το επίπεδο της συζήτησης).
    Κύριε αντιπροοδευτικέ, αφηστε τους χαμερπείς χαρακτηρισμους και στο εξής χρησιμοποιείστε λεξιλόγιο επιπέδου. ΘΑ μπορούσατε π.χ. να χρησιμοποιήσετε πιο politicaly correct όρους όπως το "gays", "homosexuals", ακόμη και το "πισογλέντηδες" με μια διασταλτική ερμηνεία θα ήταν αποδεκτό. Αλλά όχι και "πούστηδες"!! έλεος! Αντε και καλή χρονιά σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Παρτε ματι και την μουστογρια τον Μπαμπινιωτη ρε!
    Ε ρε που καταντησαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.