29/1/10

Κι όμως, δεν θα οδηγηθούμε σε ομαδικό παραλογισμό εμείς οι Έλληνες

Εν μέσω σοβαρότατης κρίσης και ενώ οι "λύκοι" βγήκαν προ πολλού παγανιά μέσα στην ομίχλη, με τον ελληνικό λαό να παρακολουθεί άναυδος μια μικρή μειοψηφία, κόντρα στη βούληση του λαού και την ιστορική αλήθεια, να προσπαθεί να επιβάλλει τις ανιστόρητες απόψεις της, ένας ακαδημαϊκός, παιδί της μυροβόλου Σμύρνης, ο Κωνσταντίνος Δεσποτόπουλος, με επιστολή του στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, δίνει τη δική του, τεκμηριωμένη απάντηση σε αυτούς τους σκοτεινούς αντιδημοκρατικούς κύκλους, που με εφαλτήριο τη ...Βαλωρίτου και αργυρώνητους μηχανισμούς επιχερούν άλωση θεσμών και κρίσιμων θέσεων του ελληνικού κράτους.

Ιστορική διάρκεια του ελληνικού έθνους

Κύριε διευθυντά

Παλλάδιο ηθικό των Ελλήνων της γενεάς μου, η επί αιώνες πολλούς παρουσία του ελληνικού έθνους στην ιστορία της ανθρωπότητας, από τους προ Χριστού χρόνους έως την εποχή μας και με συμβολή μεγαλουργό κάποτε, αμφισβητείται και πάλι, από Ελληνες τώρα μάλιστα, και χαρακτηρίζεται έωλο θεώρημα, γέννημα του ελληνικού ρομαντισμού του ΙΘ΄ αιώνα είτε κατασκεύασμα ιδεολογικό της εκπαιδευτικής πολιτικής του νεοσύστατου κράτους.
Δεν κατονομάζω πρόσωπα, εφόσον αδυνατώ να τα επαινέσω. Δεν ανέχομαι όμως την οικτρή αυτή απάρνηση της ιστορικής αλήθειας, συνοδευμένη, άλλωστε, και από την αξίωση να εισαχθεί στα διδακτικά βιβλία της Ιστορίας.
Επικαλούμαι, λοιπόν, τα εξής προς τους διδασκάλους της Ιστορίας ή και προς το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο:
1. Ο φιλόσοφος Πλήθων, στον 15ο αιώνα, είχε ζητήσει, πριν από την Αλωση, ο τελευταίος αυτοκράτωρ της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, Κωνσταντίνος Παλαιολόγος, να ανακηρυχθεί Βασιλεύς των Ελλήνων, ώστε και να συμμορφωθεί προς την ιστορική τότε πραγματικότητα.
2. Ο πρώτος μετά την Αλωση Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, απευθυνόμενος στους μοναχούς της Πάτμου, τονίζει προς αυτούς ότι με την περίσωση των ευρισκομένων στη Μονή χειρογράφων της αρχαίας ελληνικής γραμματείας συμβάλλουν στην επιβίωση του υπόδουλου Γένους.
3. Ο Ιανός Λάσκαρις και άλλοι Ελληνες λόγιοι στην Ιταλία, πολύ πριν από τον 19ο αιώνα, όχι μόνο διδάσκουν τα κείμενα των αρχαίων Ελλήνων, αλλά και με αμείωτο ζήλο επιδιώκουν να προκαλέσουν πολεμική επιχείρηση των Δυτικοευρωπαίων για την απελευθέρωση των συγχρόνων τους Ελλήνων.
4. Στον 17ο αιώνα, ο Ελληνας Επίσκοπος Βελιγραδίου έγραφε για τον σύγχρονό του φιλόσοφο Θεόφιλον Κορυδαλλέα ότι δεν υστερεί όχι μόνο των διάσημων τότε φιλοσόφων της Ιταλίας, αλλά και των ημετέρων φιλοσόφων της αρχαίας εποχής.
5. Ο μέγας ζωγράφος Θεοτοκόπουλος, στον 17ο αιώνα, ονομάζεται για τους Ευρωπαίους «Ελ Γκρέκο», ο Ελληνας με όσα ένδοξα υποβάλλει τότε η λέξη αυτή, ενώ και υπενθύμιζε την ύπαρξη του Γένους των Ελλήνων, μεγαλουργού άλλοτε και υπόδουλου τότε.
6. Αλλά και στον 18ο αιώνα, Ελληνες έμποροι και λόγιοι, που ζούσαν και δρούσαν στις ευρωπαϊκές χώρες, ιδιαίτερα στη σημερινή Ρουμανία, διατηρούσαν ακμαίο το ελληνικό φρόνημά τους, μάλιστα ήκμαζαν τότε οι «Αδελφότητες» Ελλήνων στην Ιταλία και σε άλλες χώρες της Ευρώπης.
7. Ο Διονύσιος Σολωμός, στον Υμνον εις την Ελευθερίαν, γραμμένον πριν να υπάρξει ακόμη ελληνικό ανεξάρτητο κράτος, όχι λοιπόν ως φερέφωνο της εκπαιδευτικής πολιτικής του, αναφέρεται σε «περασμένα μεγαλεία» και χαρακτηρίζει «σαν πρώτα αντρειωμένη» την ελευθερία, δηλαδή εμπνέεται από την ιστορική διάρκεια του ελληνικού έθνους.
8. Ο φιλελληνισμός, το υπέροχο αυτό κίνημα των ηθικά αισθαντικών Ευρωπαίων και Αμερικανών, εξηγείται μόνο από την πεποίθησή των ότι ένα μεγαλουργό στους αρχαίους χρόνους έθνος έχει εξεγερθεί για την απόσειση της επί αιώνες δουλείας του.
9. Εκφραστικότατο είναι και ό,τι διακήρυξε ο ραδιοσταθμός της Μόσχας τον Νοέμβριο του 1940: Οι Ελληνες στην Πίνδο έγραψαν νέον Μαραθώνα. Και ο ρωσικός φιλελληνισμός υπάρχει έντονος ήδη από τον δέκατο όγδοο αιώνα.
10. Δεν πρέπει να παραγνωρίζεται η συγκινητική αντοχή του ελληνικού φρονήματος συμπαγών ελληνικών πληθυσμών υπό εξουσία τουρκική επί αιώνες σε περιοχές των εσχατιών της Μικράς Ασίας και ιδιαίτερα του Πόντου, όπου η τοπική ελληνική γλώσσα διατήρησε χαρακτηριστικά στοιχεία της αρχαίας ελληνικής πολύ έκδηλα.
Η διαχρονική συνέχεια του ελληνικού έθνους, λοιπόν, είναι διάτορα μαρτυρημένη από την ιστορική πραγματικότητα και δεν είναι απλώς εφεύρημα του «ελληνικού ρομαντισμού του 19ου αιώνα», προς ιδεολογική στήριξη «εθνικών επεκτατισμών», όπως επιπόλαια γράφεται σε πρόσφατο δημοσίευμα. Στον 19ο αιώνα συζητήθηκε απλώς η «διαχρονική συνέχεια του ελληνικού έθνους» με αφορμή την αμφισβήτησή της από μη Ελληνες. Πριν δεν συζητούσαν γι’ αυτήν, καθώς δεν συζητεί κανείς για τα δεδομένα και αυτονόητα.
Οι πολέμιοι της ιστορικής αλήθειας για την αδιάκοπη επί αιώνες πολλούς ύπαρξη του ελληνικού έθνους δεν επιτρέπεται να συγχέουν τη λεγόμενη συχνά «προγονοπληξία» με τη νηφάλια επίγνωση από τους σημερινούς Ελληνες των αρχαιότατων εθνικών τίτλων τους, εμπνευστική μάλλον προς εθνική αξιοπρέπεια ή και υποκινητική σε προσπάθεια για ιστορική μεγαλουργία. Στους αρχαίους Ελληνες διάχυτη κατά Ηρόδοτον ήταν η πίστη ότι «απεκρίθη εκ παλαιτέρου του βαρβάρου έθνεος το ελληνικόν, εόν και δεξιώτερον και ηλιθίου ευηθείης απηλλαγμένον μάλλον». Η πίστη αυτή όμως δεν τους εμπόδισε να μεγαλουργήσουν.

25 σχόλια:

  1. Μακαρι να μην πεθανει ποτε ο Δεσποτοπουλος. Δυστυχως, δεν μπορω παρα να σκεφτω οτι οι "διανοουμενοι" σε 20-30 χρονια μαλλον θα ειναι οι σημερινοι φοιτητες των αποδομιστων "καθηγητων" που εχουν αλωσει τα Πανεπιστημια μας.

    Επισημανση: Η Καθημερινη δεν ντραπηκε καθολου να δημοσιευσει την επιστολη Δεσποτοπουλου στη στηλη με τις επιστολες αναγνωστων. Τοσο σεβασμο εχουν στο προσωπο του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πού κατάντησε ο Ελληνισμός!.. Να καταφεύγουμε στην επιστολή ενός ενενηνταφεύγα κομμουνισταρά όπως ο Δεσποτόπουλος, για να πείσουμε την Δραγώνα (που ξεκίνησε σαν γραμματέας του Βασιλόφρονα πολιτικού Σπύρου Θεοτόκη) πως είμαστε Ελληνες. Να μάς πεί ο υπέργηρος κύριος Δεσποτόπουλος αν πίστευε τα ίδια την δεκαετία του 1950, όταν ήταν εξόριστος στην Μακρόνησο ως επικίνδυνος κομμουνιστής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΔΕ χρειάζεται να παρακαλάμε τους γενίτσαρους για ΠΑΛΛΑΪΚΗ ΑΜΥΝΑ, αλλά μπορούμε να ξεκινήσουμε γειτονιά-γειτονιά και χωριό-χωριό, όπως στην Ελβετία! Και να θυμίζουμε στους θρασύδειλους γενίτσαρους ότι ένας ...σουλτάνος αφάνισε τους τελευταίους μισθοφόρους του το 1826...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ετσι ωμά, ξένοι πράκτωρες είναι οι "νταβάδες" που έχουν τα μασμήντια. Τι σεβασμό να επιδείξουν ? Εγγλέζοι είναι, το αίμα μας θέλουν, το διαλαλούν οι δημοσικάφροι στη δούλεψή τους όπως το διαλαλούν τα γουρούνια στους Φαϊνάνσιαλ Τάϊμς. Ευτυχώς που έχουμε αμερικάνο για πρωθυπουργό και του συμπεριφέρονται ως δικό τους χαμίνι. Αν ήταν κανας άλλος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βρείτε αυτή.........τη δραγώνα και την κολλητή της, :::πως τη λένε???
    και με ένα όπλο στον κρόταφο να τη βάλετε να το διαβάσει Δ Υ Ν Α Τ Α
    100 φορές μπας και εμπεδώσει αυτή την ιστορική πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν διαφέρω σε τίποτα για τις μετά χριστόν αναφορές μου από οποιονδήποτε γείτονά μου λαό. Αν έχω να προτάξω κάτι για το οποίο διαφοροποιούμε (προσοχή δεν υπερέχω ) είναι η δυνατότητα αναφοράς μου στην προ χριστού ύπαρξη του ελληνισμού , τις προ χριστού αξίες και έργα και τα απομεινάρια του ένδοξου αυτού παρελθόντος μου , έστω και διαμέσου του ιουδαϊκού τρόπου σκέψης που μου επέβαλαν. Δεν είμαι Δεσποτόπουλος , όπως δεν είναι Δεσποτόπουλοι τα εκατομύρια των Ελλήνων. Ας πάρει θέση ο κ.Δεσποτόπουλος για την Υπατία !! Πρώτα όμως ας δεί την ταινεία "AGORA" !! Το θέμα δεν είναι η συνέχεια του Ελληνισμού αλλά η συνέχεια ποιού Ελληνισμού !!Μη διαστρεβλώνομε λοιπόν την ανάγκη του λαού να ψάξει τις ρίζες του έστω και αν χρειαστεί να αναθεωρήσει κατεστημένες θεωρίες επιφανών καθηγητών και ανανηψάντων πνευματικών ανθρώπων ! Στο μεταβατικό στάδιο προς τη πραγματική γνώση όλοι χωράνε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και γιατί να ντραπεί;
    εδώ με το εθνοκτόνο νομοσχέδιο για την ιθαγένεια έχει πάρει παραμάζωμα όλους τους συντάκτες του και μέρα-παραμέρα δημοσιεύει άρθρα τους για το πόσοκαλό είναι.

    Η Καθημερινή πλέον κινείται στην ιδελογία του εθνομηδενισμού ή μεταμοντέρνου πολυπολιτισμού όπως το λένε στις ΗΠΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα ιδεολογήματα των εθνομηδενιστών δεν πρόκειται να αντέξουν. Διότι απλά δεν είναι επιστήμη αυτό το πράγμα.

    Όπως αναφέρεται στη συμφωνία Παπανδρέου - Τζέμ (και όπως είχε παραδεχθεί και η Ρεπούση σε συνέντευξή της το 2007), ο σκοπός ήταν να απαλειφθούν από τα βιβλία ιστορίας όροι και περιγραφές που 'δαιμονοποιούσαν' τον αντίπαλο. Αυτό από μόνο του είναι αντιεπιστημονικό διότι θέτει εκ των προτέρων ως προϋπόθεση για τη συγγραφή βιβλίων ελληνικής ιστορίας, το να μη 'δαιμονοποιούνται' ή θίγονται οι Τούρκοι από το περιεχόμενο των βιβλίων. Δηλαδή προτάσσεται η πολιτική σκοπιμότητα εις βάρος της επιστημονικής αλήθειας.

    Είναι η ίδια 'φιλοσοφία' βάσει της οποίας οι Τούρκοι προσπαθούν να μην αναγνωριστούν οι γενοκτονίες που έχουν πραγματοποιήσει (εις βάρος Αρμενίων, Ποντίων, κλπ) γιά να μη θίγονται ως σφαγείς. Όμως η ορθή επιστήμη απαιτεί την ιστορική δικαιοσύνη χωρίς προκαταλήψεις και να αποδίδονται τα του Καίσαρος τω Καίσαρι. Άμα αρχίσεις να αποσιωπάς η να στρογγυλεύεις τα γεγονότα εξ αιτίας πολιτικών σκοπιμοτήτων, τότε δεν μιλάμε πιά γιά επιστήμη αλλά για τσαρλατανισμό.

    Τα ίδια και στο πολλαπλάσιο ισχύουν και στο θέμα της συνέχειας του Ελληνισμού. Οι ιστορικές αποδείξεις είναι συντριπτικές. Και επειδή το ψέμμα έχει κοντά ποδάρια, όλα αυτά τα ιδεολογήματα των εθνομηδενιστών πολύ απλά θα καταλήξουν σαν ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα. Παραδείγματα υπάρχουν άφθονα από το παρελθόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απλά επιχειρήματα,όσο απλή είναι η αλήθεια!Έλληνες είμαστε με όλα τα χαρακτηριστικά της φυλής μας!
    Άς αφήσουμε το "μη ανταδικείν" του Σωκράτη και ας εφαρμόσουμε το "οδόντα αντί οδόντος" των Εβραίων,για τους εχθρούς μας και για τους άσχημους εγχώριους εφιάλτες!

    731

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εμείς πρέπει να κάνουμε το χρέος μας, και να μην αφήνουμε την νεολαία στα χέρια των σατανάδων που μισούν την Ελλάδα και τον Χριστό, και που τους βάλαμε "πνευματικούς ηγέτες" μας στα πανεπιστήμια.

    Όσο και αν αλυχτάνε οι σκύλοι, Θα δώσει ο Κύριος να βγούν από αυτά τα παιδιά άξια πνευματικά αναστήματα.

    Πρέπει όμως κι εμείς να τα βοηθήσουμε να μην "τουρκέψουν".
    Τον νού μας στα παιδιά, πρέπει να κρατηθεί αναμμένη η σπίθα, και ίσως κάποτε ξαναφουντώσει η φωτιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Των 3 Ιεραρχών αύριο .....πες τα Χρυσόστομε. Οι ανερμάτιστοι(ες) θα χαθούν,είναι ιστορικό δεδομένο και η Διαμαντοπούλου ζητάει απο τους καθηγηταράδες γεωγραφικό προσδιορισμό του ασύλου!!!..... Μα το άσυλο είναι "η διακίνηση ιδεών και όχι εγκληματικών πράξεων".Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. omniscient προβληματίζεσαι βλέπω που βάλανε τον Δεσποτόπουλο μαζί με την "κυρά Μαρίκα".
    Εάν είχες δει την εκπομπή του ΣΚΑΙ για τους μεγάλους Έλληνες ο Alexis Papahelas γελούσε ειρωνικά όταν μιλούσε ο Δεσποτόπουλος και τον αντιμετώπιζε ως ξεμωραμένο ραμολιμέντο που χαλάει την "προοδευτική" σούπα της εκπομπής.
    Λες να του επεφύλασσε καλύτερα συμπεριφορά στην εφημερίδα που διευθύνει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Νταβουτογλου ελεγε στον Δρουτσα
    οτι εχουμε κοινη ιστορια,τωρα απο και ως που ειμαστε εμεις σφαγεις,
    αυτο δεν το καταλαβα,και οπυτε ξερω αν τελεικα απαντησε ο Δρουτσας επι αυτου,Λοιπον μας κυβερνουν αυτοι που εμεις τους δωσαμε το δικαιωμα.Θα μας παρουν αυτα που εμεις θα τους δωσουμε.Οσο
    καθομαστε στους καναπεδες,τους τα δεινουμε ολα.Ετσι κοροιδα ειναι να μην τα παρουν;Η μανα του Γιωργου εκανε ολοκληρο πολεμο να κανει τον γιο της πρωθυπουργο.Τωρα λοιπον μετα απο τοση μανια που μας εχει θα τρεξει αιμα.και οσο καθομαστε εμεις στους καναπεδες θα μας παρουν και τα σωβρακα.Μαρικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στο φίλο (;) που αναφέρεται στην συνέχεια του ελληνισμού κάνοντας την ερώτηση
    «στην συνέχεια ποίου ελληνισμού;» θέλω να απευθύνω κάποιες σκέψεις.
    Θα πρέπει να γνωρίζει πως η ειδοποιός διαφορά του ελληνισμού μετά Χριστό από τους γύρω λαούς είναι σημαντικότατη διότι ο ελληνικός λόγος υπήρξε φορέας πολιτισμού. Θα πρέπει να γνωρίζει επίσης ότι οι απόψεις του για τον σύγχρονο ελληνισμό (ναι αυτόν τον επηρεασμένο από τον ιουδαϊσμό όπως τον ονομάζει) είναι απόψεις που προέρχονται κυρίως από γερμανούς λογίους του 19ου αιώνα. Οι γερμανοί λόγιοι ακόμα και αυτοί που δεν είχαν άμεση σχέση με την εκκλησία τους πάντα έβλεπαν σαν καθήκον του γερμανικού έθνους να σταθεί απέναντι στην ανατολική χριστιανική αντίληψη (που γι’ αυτούς μέσα στην άγνοιά τους αντιπροσώπευε την βαρβαρότητα). Κατ’ αυτούς λοιπόν το γερμανικό έθνος ήταν η κοιτίδα του αρχαιοελληνικού πνεύματος του φωτός και η ανατολική χριστιανική πνευματική αντίληψη ο φορέας του σλαβικού σκοταδισμού. Αν κάποιος θέλει να απαλλαγεί από σχεδόν δύο χιλιάδες χρόνια περίλαμπρης ελληνικής ιστορίας λόγω κάποιων πολιτικών επιδιώξεων του γερμανικού έθνους του 19ου αιώνα πολύ καλά ας το κάνει αλλά ας έχει επίγνωση της ιδεολογίας που αναπαράγει. Αυτή λοιπόν η ιδεολογία της απόρριψης της ανατολικής χριστιανικής παράδοσης εκπορεύτηκε κυρίως από την ανάγκη συνένωσης των γερμανικών κρατιδίων κάτω από μια κοινή πολιτισμική ομπρέλα και η ταυτότητά τους χτίστηκε κυρίως πάνω στην αντίθεση με την σλαβική αντίληψη από την Πολωνία την Τσεχία και την Σλοβακία μέχρι τα εδάφη της Βαλκανικής που κατεχόταν από τους αυστριακούς. Αυτό το πνευματικό ρεύμα ακριβώς ήταν που γέννησε τον Φαλμεράγιερ που έλεγε πως οι έλληνες δεν είναι παρά εξελληνισμένοι σλάβοι... Τώρα όσο και αν θεωρεί κάποιος επουσιώδες έργο για τον μεσαιωνικό ελληνισμό την εισαγωγή των σλάβων στον πολιτισμό με τα ελληνικά πολιτισμικά μέτρα δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει ότι αυτό το έργο είχε μεγάλη επίδραση σε όλη την ευρωπαϊκή ιστορία των σύγχρονων χρόνων σε μια εποχή που το ελληνικό έθνος δεν υπήρχε πλέον σαν ξεκάθαρη εδαφική οντότητα. Έθνος όμως υπήρχε και δημιουργούσε πολιτισμό. Αυτόν τον περιφρονημένο πολιτισμό του ψωμιού και του κρασιού που μπορείς ω του θαύματος να τον απαντήσεις μπροστά σου απ’ το πουθενά σε κάποιο ξεχασμένο χωριό της Σιβηρίας. Αυτόν τον πολιτισμό που θεωρούμε αυτονόητο και θέλουμε να αποκαθάρουμε σε κάτι ποιο «εκλεπτυσμένο» στρέφοντας τα μάτια μας στην προ-προγιαγιά μας και αποστρέφοντας τα μάτια από την μάνα μας.
    Ας σκεφτεί αυτός ο φίλος αν ένας πολιτισμός θα έφτανε ως εκεί αν είχε τα εθνοφυλετικά κριτήρια του «πεφωτισμένου» αρχαίου ελληνικού πολιτισμού. Η διάδοση του αρχαίου πολιτισμού ήταν αποτέλεσμα της ισχύος του. Η διάδοση του νεώτερου ελληνικού πολιτισμού ήταν αποτέλεσμα απόκοσμης ισχύος που δεν είχε ανάγκη τα όπλα για να μιλήσει στον φόβο των ανθρώπων αλλά ήθελε να μιλήσει στην ψυχή τους και αυτό το κατάφερε με τον καλύτερο τρόπο. Αυτό είναι και το δείγμα της απόλυτης ωριμότητας του.
    Και κάτι τελευταίο. Ας σκεφτεί αυτός που προτείνει να δούμε την ταινία «Υπατία» πόσα εκατομμύρια χρειάζονται για να στηθεί μια ταινία εποχής και ποιοι είναι αυτοί που την χρηματοδοτούν; Μήπως έχουν κάποιοι ανάγκη την ανάπτυξη της δικής του ιδεολογίας; Έξυπνος άνθρωπος είναι ας βάλει το μυαλό του να δουλέψει. Κατά τα άλλα εμάς τους χριστιανούς δεν μας πειράζει να μας λένε ότι έχουμε επηρεαστεί από τον ιουδαϊσμό… Τι να κάνουμε όλοι επηρεάζονται από κάτι, άλλος από το Χριστό, άλλος από ταινίες του Χόλιγουντ. Αυτή είναι η ιστορία του πολιτισμού.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Theories san tou metamodernismou/apodomisis ktl einai aplos theories "me imerominia liksis" Poios thimatai p.x. tora ton Foukigiama kai to "Telos tis Istorias"?Akoma kai o idios exei paradextei oti ekane lathos!Omos tha prepei na prosexoume na min mas afisei kanena kousouri i Dragona kai i parea tis
    Christos Voulgaris apo Londino

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Οι προδότες μας κόβουν εύκολα σε φέτες , αριστεροδεξιές ή (αντι)θρησκευάμενες - ψευταντιθέσεις σήμερα - επειδή έχουν αρωγό το σόου μπιζ με την αγγλοαμερικάνικη ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ προπαγάνδα που ξερνούν τα κουραδομήντια. Δηλαδή, προχώρησαν ως το μαχαίρι που κόβει το βούτυρο, αν και ελάχιστοι με όλες τις έννοιες μέσα στην ελληνική κοινωνία, κατέκτησαν τα ηνία του κράτους και τώρα διαπραγματεύονται τη μοίρα μας επειδή έχουν τη στήριξη από πλανητική επενδυση δισεκατομμυρίων Εξαγοράζουν την ιδιοτέλεια παντού και εξασφαλίζουν ενεργούμενα σαν τον "φίλο" παραπάνω. Εχουν αλώσει, ουσιαστικά διαλύσει το ελληνικό κράτος επιβάλοντας την ατιμωρησία για τα πάντα από την εποχή του Αντρέ. Μόνο με Κάθαρση και πολύ ισχυρό Κράτος, πολιτικά ισχυρό πρώτα, αντιμετωπίζεται η κατάσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανωνυμε 29 Ιανουαρίου 2010 9:50 μ.μ.

    Πολλοι κομμουνιστες εκεινη την εποχη ηταν πατριωτες με τα ολα τους, απλα ηταν υποδουλοι της ιδεολογιας τους και δεν μπορουσαν να δουν παραπερα. Ο Δεσποτοπουλος μιλαει πρωτιστως ως επιστημονας, και ως τετοιος ειναι απολυτως εγκυρος. Συν οτι δεν μας παιρνει αυτη τη στιγμη να απαξιωνουμε κανεναν απο το δικο μας στρατοπεδο για τις προ 60 ετων πολιτικες του αποψεις.

    Κρυο αιμα,

    Δυστυχως, η επιστημη ηταν πολυ συχνα, αν οχι παντα, στην υπηρεσια του ισχυρου. Αυτος μπορει να σε μεγαλο βαθμο να καθοριζει τι ειναι "επιστημονικα ορθο". Ιδιως στις κοινωνικες επιστημες, στις οποιες δεν μπορεις να εχεις μεθοδους επαληθευσιμοτητας οπως στις θετικες επιστημες. Ιστορικα στοιχεια και πηγες μπορουν κυριολεκτικα να εξαφανιστουν. Οποτε εχουμε να σερβιριστουμε πολλους ακομα νεολογισμους ως "νεα ιστορικα δεδομενα".

    Βιο,

    Οντως ειχα δει την εκπομπη εκεινη στον ΣΚΑΙ και μου ειχε ερθει εμετος με τη φατσα του Papahelas στην εν λογω σκηνη. Αθλιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Φαλμεραιερ ηταν ελληνιστης και δεν πιστευε οτι οι ελληνες δεν ειναι απογονοι των αρχαιων αλλα τα ελεγε αυτα για πολιτικους λογους. Στο βιβλιο του για τον ποντιακο ελληνισμο ξεκαθαρα λεει οτι οι ποντιοι ηταν απογονοι των αρχαιων ελληνων μονο που δεν ειχαν το σθενος να πολεμησουν οπως οι παππουδες τους. Στη συνεχεια οταν ξεσπασε η ελληνικη επανασταση η αυστριακοι ηταν ως γνωστο εναντιον. Ο Φαλμεραιερ που ηταν αυστριακος στο βιβλιο του για την ιστορια του Μορια ¨αλλαζει¨ γνωμη και αναφερει οτι οι μοραϊτες ειναι σποροι αλβανοσλαβων. αυτα τα λεει για πολιτικους λογους (τασεται με το κατεστημενο) εννοωντας δηλ οτι δεν ειναι αναγκη να ασχολουνται με την ελευθερωση των ελληνων διοτι δεν υπαρχουν αυτοι. δεν ειναι σιγουρο οτι το πιστευε αυτο.
    Ο γερμανικος ρομαντισμος ειναι και αυτος που εφευρε και την θεωρια των Ινδοευρωπαιων ετσι μεσω ενος κοινου προγονου οι γερμανοι αριοι συγγενευουν με τους ελληνες. Σημερα πολλοι ελληνες επιστημονες κοβουν φλεβες για αυτην τη θεωρια οπως αλλοι ελληνες ανα τους αιωνες εκαναν το ιδιο -οχι τις δικες τους ομως- για την θεωρια του αδαμ και της ευας. Βλεπετε οποιος μιλησει για Δευκαλιωνα ειναι αιθεροβαμων και μετα φταινε οι εθνοαποδομιστες.
    Τελος δεν νομιζω οτι οι χριστιανοι θα πρεπει να ενοχλουνται οταν τους λενε οτι επηρεαστηκαν απο τον Ιουδαϊσμο. Ο τελευταιος γεννησε τον χριστιανισμο .χριστιανισμος χωρις και την παλαια διαθηκη δεν γινεται. Τωρα για την ταινια δεν την ξερω ουτε ξερω ποιος την χρηματοδοτει ουτε ποιος χρηματοδοτησε τους 300 spartans. Ξερω οτι ο μελ γκιμπσον χρηματοδοτησε την ταινια για το Χριστο συνδυαζοντας ετσι το Ηollywood με το Χριστιανισμο αρα δεν πρεπει να υπαρχει ο φοβος του ΗoLlywood πλεον. Αλωστε το τελευταιο εαν δεν εχει χριστιανους εχει εβραιους οποτε παλι δεν πρεπει να ενοχλουνται οι χριστιανοι. Ισα ισα πρεπει να το υποστηριζουν.
    Οσο για την ελληνικη ιστορια κανεις δεν θελει να την πεταξει ή να την σβησει. Οι ελληνες λιγο πολυ παντα υπηρχαν ειται ως "παραβατες" ιουλιανοι, ως αυτοκρατορες που μελετουσαν τα αρχαια κειμενα και δεν γκρεμιζαν αρχαια ιερα, ως παλαιολογοι, ως απλοι παπαδες που δεν ειχαν προβλημα να σου βαφτησουν το παιδι Οδυσσεα ή ιασωνα και δεν χωρατευαν οταν εκαναν επανασταση.
    Σημερα δυστυχως μας λειπουνε και οι ιουλιανοι και οι παπαφλεσσηδες.

    Χιουτεκούτλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. O ελληνοχριστιανικός πολιτισμός του Βυζαντίου (Ρωμανίας ο σωστός όρος) είναι τόσο Ελληνικός και αξιόλογος, όσο και ο αρχαίος Ελληνικός πολιτισμός και ίσως περισσότερο. Αυτοί που δεν τον προσεγγίζουν δεν μπορούν να εκφέρουν γνώμη.
    Τα περί παλαιάς Διαθήκης και ιουδαϊσμού είναι τόσο αστειότητες όσο και η ελληνικότητα του Δωδεκαθέου όπως μας μαρτυρεί ο Ηρόδοτος (ας μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια), ότι δηλαδή οι θεοί και η λατρεία των αρχαίων Ελλήνων αντιγράφηκε από των Αιγυπτίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΥΠΟ ΣΚΙΗ.Σταθερή αξία. Μόνον μην σπρώχνεστε, όλοι θα πάρετε. Δεν ιδρώνει το αφτί μας με Dragon(a)s & Repussy publications...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βρε μανια με τον ηροδοτο ακομα και εαν ειναι ετσι πρεπει να δοξαζουμε τους αιγυπτιους αιωνιως. αλλωστε οι ιεροι τοποι ηταν ο ολυμπος οι δελφοι ολα στη ελλαδα. που ειναι οι αγιοι τοποι των χριστιανων; με το ζορι να ελληνοποιησουμε το ιουδαικο διεθνιστικο δογμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αφού η κλήση είναι προς λόγον απολογίας, λοιπόν:
    "Πού εστιν τόπος της καταπαύσεώς μου; λέγει Κύριος"
    Ιεροί τόποι για τους Χριστιανούς η γή ολόκληρη, μα και ο κάθε άνθρωπος χωριστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 8:49 pm
    μήπως είσαι 'λίγο' προκατειλημμένος; λέω μήπως! γιατί 2 μέτρα και 2 σταθμά; γιατί την μία προέλευση την δέχεσαι και την άλλη όχι; και τελικά εσύ διαλέγεις για όλους τους Έλληνες; Μην τα γυρίζουμε όπως θέλουμε.
    Οι Έλληνες διάλεξαν την ορθοδοξία εδώ και 2 χιλιετηρίδες αφού ήδη οι φιλόσοφοί τους είχαν απορρίψει το δωδεκάθεο 500 χρόνια πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολυ καλα παραδειγματα απο τον κυριο Δεσποτόπουλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.