20/1/10

Μετανάστες ή έποικοι;

του Νίκου Ιγγλέση
Τις τελευταίες δύο δεκαετίες η Ελλάδα έγινε χώρα υποδοχής μεταναστών. Το πρώτο κύμα μετανάστευσης, αρχές της δεκαετίας του ΄90, δημιουργήθηκε με την κατάρρευση, σε συνθήκες διάλυσης και πλάτσικου των οικοδομικών δομών, των καθεστώτων σχεδιασμένης οικονομίας των χωρών της Α. Ευρώπης και της πρώην ΕΣΣΔ. Το δεύτερο κύμα μετανάστευσης δημιουργήθηκε λόγω της σημερινής φάσης της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης και των πολέμων που τη συνοδεύουν (ΙΡΑΚ-Αφγανιστάν-Πακιστάν-Σομαλία κλπ.).
Σήμερα στην Ελλάδα βρίσκονται περίπου 540.000 μετανάστες με άδεια εργασίας-παραμονής και ένας απροσδιόριστος αριθμός παράνομων μεταναστών, που καθημερινά αυξάνεται, και που υπολογίζονται μεταξύ 500.000 και 700.000. Σύνολο δηλαδή περίπου 1.200.000 άτομα που αντιστοιχεί στο 12% τουλάχιστον του ελληνικού πληθυσμού.
Τη χρονική στιγμή που η χώρα μας αντιμετωπίζει τις συνέπειες της διεθνούς οικονομικής κρίσης, τεράστιο δημόσιο χρέος, μεγάλο δημοσιονομικό έλλειμμα, ασφαλιστικό, ανεργία κλπ. η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ο Γ. Παπανδρέου προωθούν ως θέμα άμεσης προτεραιότητας τη χορήγηση ελληνικής ιθαγένειας και ψήφου σε μεγάλες κατηγορίες οικονομικών μεταναστών.
Για την απόφασή τους αυτή επικαλούνται την ανάγκη ένταξης και ενσωμάτωσης των μεταναστών στην ελληνική κοινωνία καθώς και την αποκατάσταση των δικαιωμάτων τους. Παράλληλα δίνεται μια ανθρωπιστική διάσταση, και γι’ αυτό «χρησιμοποιήθηκε» για λόγους επικοινωνιακούς ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος.
Οι μετανάστες πράγματι είναι φτωχοί και δυστυχισμένοι άνθρωποι που συχνά γίνονται αντικείμενο εκμετάλλευσης και αδικίας από τους Έλληνες εργοδότες, μικρούς ή μεγάλους. Η ελληνική πολιτεία όφειλε να εξασφαλίσει για τους μετανάστες ότι θα αμείβονται για την εργασία τους σύμφωνα με τις Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και θα τους καταβάλλονται οι ανάλογες εισφορές στα Ασφαλιστικά Ταμεία είτε δουλεύουν στα εργοστάσια, είτε στην οικοδομή, είτε στα χωράφια, είτε ως οικιακοί βοηθοί. Ούτε βεβαίως πρέπει να είναι ανεκτά φαινόμενα βίας και κακομεταχείρισης των μεταναστών από πολίτες ή πολύ περισσότερο από όργανα του κράτους. Αλλά από το σημείο αυτό μέχρι τη χορήγηση ιθαγένειας και ψήφου η απόσταση είναι μεγάλη. Ο Γ. Παπανδρέου και η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ μετατρέπουν ένα ανθρωπιστικό πρόβλημα σε εθνικό.
Οι μετανάστες στην Ελλάδα είναι στη συντριπτική πλειοψηφία τους οικονομικοί μετανάστες. Μόνο μια μικρή κατηγορία είναι οι πολιτικοί πρόσφυγες. Οι οικονομικοί μετανάστες ήρθαν στην Ελλάδα για να δουλέψουν, να κάνουν ένα μικρό ή μεγάλο κομπόδεμα και να επιστρέψουν στη χώρα τους παίρνοντας και τη σύνταξη που τους αναλογεί. Οι οικονομικοί μετανάστες δεν ήρθαν να εποικίσουν τη χώρα. Η Ελλάδα δεν ήταν μια άδεια ή μια αραιοκατοικημένη χώρα ούτε έχει τους πλουτοπαραγωγικούς πόρους για τη συντήρηση ενός αυξανόμενου πληθυσμού. Η Ελλάδα δεν είναι ΗΠΑ ή Αυστραλία, χώρες άδειες, μετά και την εξόντωση των ιθαγενών, που δημιουργήθηκαν από αλλεπάλληλα κύματα μεταναστών. Ο πληθυσμός των ΗΠΑ και της Αυστραλίας είναι ένας λαός αλλά όχι ένα έθνος. Αντίθετα η Ελλάδα, με εξαίρεση τη μουσουλμανική μειονότητα της Δ. Θράκης, είναι ένα Κράτος-Έθνος. Μία εθνότητα, μία γλώσσα, μία θρησκεία, ένας πολιτισμός. Γι αυτό δεν μπορεί να γίνεται σύγκριση της μεταναστευτικής πολιτικής χωρών όπως οι ΗΠΑ και η Αυστραλία μ’ αυτή της Ελλάδας. Η πρόθεση της Κυβέρνησης να χορηγήσει ιθαγένεια στα παιδιά των μεταναστών, είτε γεννήθηκαν στην Ελλάδα είτε όχι, δημιουργεί μέσα στην ελληνική κοινωνία πολλές μειονότητες που θα μεγαλώνουν συνεχώς, οι περισσότερες από τις οποίες είναι μουσουλμανικές. Έτσι η Ελλάδα θα μετατραπεί σε μια πολυφυλετική, πολυγλωσσική, πολυθρησκευτική και πολυπολιτισμική χώρα, θα χάσει με άλλα λόγια την εθνική της ταυτότητα.
Πρέπει να επισημάνουμε ότι το 50-60% των μεταναστών είναι Αλβανοί, προέρχονται δηλαδή από μια όμορη μουσουλμανική χώρα που δεν έχει επιτύχει ακόμη την εθνική της ολοκλήρωση και διεκδικεί, εκτός των άλλων, και την Τσαμουριά, δηλαδή την ελληνική Ήπειρο.
Το επιχείρημα της Κυβέρνησης αλλά και άλλων πολιτικών κομμάτων (ΣΥΡΙΖΑ-ΚΚΕ) καθώς και οργανώσεων στήριξης των μεταναστών που αναπαράγεται από πολλούς δημοσιογράφους, ότι οι μετανάστες δηλαδή θα αφομοιωθούν μέσα στην ελληνική κοινωνία, είναι τουλάχιστο έωλο αν όχι παραπλανητικό. Οι Τούρκοι επί 400 χρόνια δεν κατάφεραν να αφομοιώσουν ούτε τους Έλληνες ούτε τους άλλους λαούς των Βαλκανίων (Βούλγαρους – Σέρβους – Ρουμάνους). Μόνο τους Αλβανούς κατά πλειοψηφία κατάφεραν να εξισλαμίσουν και γι αυτό αυτοί δεν πολέμησαν ποτέ εναντίον των Τούρκων αλλά στο πλευρό τους. Αλλά και πρόσφατα έχουμε άπειρα παραδείγματα για την αποτυχία αφομοίωσης των μεταναστών. Το τρομοκρατικό χτύπημα στο μετρό του Λονδίνου το 2004 έγινε από Βρετανούς πολίτες, μετανάστες δεύτερης γενιάς, μουσουλμάνους το θρήσκευμα. Πρόσφατα, βρετανικές εφημερίδες έγραψαν ότι στο Αφγανιστάν οι Βρετανοί στρατιώτες αντιμετωπίζουν μαχητές ταλιμπάν βρετανικής υπηκοότητας και πακιστανικής καταγωγής. Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση του Έλληνα Στηβ Λάλα, ο οποίος όντας Αμερικανός υπήκοος, υπηρετούσε στον αμερικανικό στρατό, στο στρατηγείο της Σμύρνης. Ο Στηβ Λάλας μέχρι τη στιγμή που προδόθηκε και συνελήφθη από τους Αμερικανούς έδινε απόρρητες στρατιωτικές πληροφορίες στην ελληνική Κυβέρνηση. Μία ακόμη περίπτωση είναι αυτή μουσουλμάνου της Θράκης, Έλληνα πολίτη, που το καλοκαίρι του 2009 συνελήφθη να φωτογραφίζει περιοχές στρατιωτικού ενδιαφέροντος στη Σαμοθράκη. Στους πράκτορες της ΕΥΠ που τον συνέλαβαν, όταν ρωτήθηκε γιατί το έκανε απάντησε: «Για τη Μητέρα Πατρίδα», δηλαδή για την Τουρκία. Από το 1922, δηλαδή επί 90 χρόνια, η Ελλάδα δεν έχει αφομοιώσει τη μουσουλμανική μειονότητα της Δ. Θράκης, γιατί θα αφομοιώσει σήμερα τις μειονότητες που η Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ θέλει να νομιμοποιήσει;
Η αλήθεια είναι ότι όταν υπάρχει μια εθνική, θρησκευτική και πολιτιστική ταυτότητα η αφομοίωση είναι ανέφικτη. Ακόμη πιο ανέφικτη γίνεται όταν υπάρχει στα σύνορα μια μητέρα-πατρίδα όπως π.χ. συμβαίνει με τους Αλβανούς. Χαρακτηριστικός είναι ο ρόλος των απόδημων Ελλήνων. Σε όποια χώρα κι αν βρίσκονται και κυρίως στις ΗΠΑ και την Αυστραλία δημιουργούν λόμπυ που αγωνίζονται για την υπεράσπιση των ελληνικών εθνικών συμφερόντων.
Πολλοί Έλληνες έχουν μία διαπροσωπική σχέση με έναν ή περισσότερους οικονομικούς μετανάστες. Οι αγρότες χρησιμοποιούν τους μετανάστες για τη συλλογή της παραγωγής τους, οι εργολάβοι και οι κατασκευαστές στις οικοδομές, η μικρή και μεσαία αστική τάξη ως οικιακές βοηθούς ή για τη φύλαξη και περίθαλψη παιδιών και ηλικιωμένων γονέων. Γι’ αυτό το δημοψήφισμα που προτείνει ο ΛΑΟΣ, αν γίνει, (μάλλον απίθανο) δεν θα είναι ένας εύκολος περίπατος λόγω ακριβώς αυτών των διαπροσωπικών σχέσεων και της προπαγάνδας που θα ακολουθήσει από την Κυβέρνηση, η οποία θα συγχέει την ιθαγένεια και το δικαίωμα ψήφου, με την εργασία που προσφέρουν οι οικονομικοί μετανάστες.
Στην περίπτωση της Ελλάδας το μεταναστευτικό ζήτημα έχει μια σημαντικότατη εθνική διάσταση, κάτι που δεν συμβαίνει με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Η Ελλάδα είναι μια χώρα με σημαντικά εθνικά προβλήματα που πηγάζουν από το μέγεθος και την ισχύ του ανατολικού της γείτονα. Η Τουρκία κατέχει το 40% της Κύπρου και επιδιώκει να εντάξει το σύνολο του νησιού στη γεωπολιτική σφαίρα επιρροής της, απειλεί την Ελλάδα με το casus belli, δηλαδή με πόλεμο, αν τολμήσει και επεκτείνει, όπως έχει δικαίωμα, τα χωρικά της ύδατα από τα 6 στα 12 μίλια, δεν αναγνωρίζει την ελληνική κυριαρχία σε κατοικημένα νησιά του Αιγαίου, διεκδικεί συγκυριαρχία στη Δ. Θράκη με όχημα τη μουσουλμανική μειονότητα, που αποκαλεί τουρκική. Η νεοθωμανική Τουρκία λειτουργεί ως περιφερειακή δύναμη με ευρύτερες γεωστρατηγικές επιδιώξεις. Πρόσφατα ο υπουργός εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου κατά την επίσκεψή του στη Βοσνία δήλωσε ότι η Τουρκία θα συμπαρίσταται και θα προστατεύει όλους τους μουσουλμανικούς πληθυσμούς των Βαλκανίων, όπως επί Οθωμανικής Αυτοκρατορίας (μουσουλμάνοι της Βοσνίας, Αλβανοί Κοσσυφοπεδίου, τουρκική μειονότητα της Βουλγαρίας, μουσουλμανική μειονότητα Δ. Θράκης κλπ.). Θα ήθελαν οι Έλληνες να δουν σε μερικά χρόνια την Τουρκία να υπερασπίζεται τις μουσουλμανικές μειονότητες των Αλβανών, των Πακιστανών, των Αφγανών, των Σομαλών κ.ά που εμείς θα έχουμε νομιμοποιήσει;
Η ελληνική πολιτεία πρέπει να καθορίσει πόσους μετανάστες χρειάζεται η ελληνική οικονομία και αντέχει η αγορά εργασίας. Αυτοί πρέπει να έχουν άδεια παραμονής-εργασίας αλλά σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να τους δίνεται η ελληνική ιθαγένεια, να γίνονται δηλαδή Έλληνες πολίτες.
Η προσπάθεια διάλυσης των εθνικών κρατών, κυρίως στην Ευρώπη, και η μετατροπή τους σε πολυφυλετικές – πολυπολιτισμικές κοινωνίες έχει αρχίσει εδώ και δύο δεκαετίες με πρωταγωνιστή το Ίδρυμα Σόρος για μια Ανοιχτή Κοινωνία, και άλλα κέντρα σε Αμερική και Ευρώπη. Στόχος η μετατροπή των εθνών σε ένα κοινωνικό χυλό φυλών, θρησκειών, πολιτισμών χωρίς εθνική μνήμη και στόχους. Επιδιώκεται η δημιουργία κακέκτυπων της αμερικανικής κοινωνίας, όπου το μόνο συνδετικό στοιχείο των ανθρώπων είναι το δολάριο και στην Ευρώπη θα είναι το ευρώ. Γι’ αυτό η Αριστερά κάνει τεράστιο σφάλμα στρατηγικής υποστηρίζοντας πολιτικές ενσωμάτωσης των μεταναστών που εκπορεύονται από τις διεθνείς ελίτ της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης. Η ενσωμάτωση των μεταναστών δεν αποσκοπεί στην προστασία μιας αδύναμης κατηγορίας εργαζομένων αλλά στη χειραγώγηση και διάλυση της κοινωνίας υποδοχής.
Τέλος είναι χρήσιμο να επισημάνουμε ότι οι ίδιοι πολιτικοί, οι ίδιοι πανεπιστημιακοί, οι ίδιοι δημοσιογράφοι που σήμερα υποστηρίζουν τη χορήγηση ιθαγένειας και ψήφου στους οικονομικούς μετανάστες, το 2004 στήριξαν το σχέδιο Ανάν που διέλυε την Κυπριακή Δημοκρατία, στηρίζουν την καταστροφική για τα εθνικά συμφέροντα ευρωπαϊκή πορεία της Τουρκίας και υποστήριξαν το βιβλίο ιστορίας της κ. Ρεπούση που ήταν προσπάθεια αποδόμησης της ελληνικής ιστορίας. Είναι όλα αυτά τυχαία;

***
Αθήνα, 17 Ιανουαρίου 2010

24 σχόλια:

  1. Όσον αφορά τους ψευτοδιεθνιστές Έλληνες πολιτικούς - πανεπιστημιακούς - δημοσιογράφους που υποστηρίζουν με κάθε τρόπο την διάλυση της Ελληνικής Δημοκρατίας όπως την γνωρίζουμε και δρουν υπέρ των εθνικιστών της Τουρκίας, των Σκοπίων και της Αλβανίας, ισχύει η αμερικάνική ρήση "follow the money". Δεν είναι τυχαίο που ΚΑΝΕΙΣ εκ των ανωτέρω συμπατριωτών μας δεν θεωρείται "επιτυχημένος" στον κλάδο του. Συνεπώς και για λόγους επιβίωσης αρχικά και καλοζωίας στην συνέχεια έχουν γίνει στην πράξη προπαγανδιστές επί πληρωμή, που λίγο διαφέρει από το "πράκτορες". Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλα αυτά, είναι πολύ καλά.
    Ξεχνάμε όμως πολύ συχνά, ότι η απεριόριστη ανοχή προς την ανεξέλεγκτη μετανάστευση, είναι απόρροια της πλήρους ανυπαρξίας μεταναστευτικής πολιτικής από μέρους μας.
    Θα ήθελα να ξεκαθαρίσω, ότι το γεγονός ότι εμείς δεν έχουμε την ικανότητα ως κοινωνία να διαμορφώσουμε μεταναστευτική πολιτική, δεν βαρύνει ΚΕΝΕΝΑΝ άλλον, παρά μόνο εμάς. Οφείλεται σε δική μας αδυναμία. Τελεία και παύλα.
    Μετά από τόσα χρόνια ανεξέλεγκτης μετανάστευσης δε, έχουν διαμορφωθεί πια κάποια δεδομένα. Υπάρχουν άνθρωποι ( γνωρίζω προσωπικά π.χ. παιδιά Νιγηριανών), οι οποίοι γεννήθηκαν και μεγάλωσαν στην Ελλάδα, μη έχοντας επισκεφθεί καν την χώρα καταγωγής τους. Μιλούν τα Ελληνικά άπταιστα, και δηλώνουν Έλληνες. Επιπλέον, έχουν πάει σε ελληνικό σχολείο, και ορισμένες φορές σπουδάζουν εδώ.
    Οφείλουμε να ομολογήσουμε, ότι τίθεται ένα σημαντικό θέμα εδώ. Είναι δυνατόν τέτοιοι άνθρωποι, να μην έχουν κάποια πολιτικά δικαιώματα?
    Στο κάτω-κάτω,πάρα πολλοί Έλληνες της διασποράς έχουν λάβει πλήρη πολιτικά δικαιώματα από χώρες όπως η Γερμανία ή οι Η.Π.Α..
    Άλλωστε, εάν η χώρα μας δεν επιθυμούσε την μακρόχρονη παραμονή μεταναστών στο έδαφός της ( από την οποία απορρέουν επιπλέον υποχρεώσεις της πολιτείας απέναντί τους), ας μην επέτρεπε κάτι τέτοιο.
    Δεν είναι όμως δυνατόν, την δική μας αδυναμία διαμόρφωσης μεταναστευτικής πολιτικής, να την φορτώνουμε στις πλάτες του μετανάστη ο οποίος έχει ζήσει τα δημιουργηκότερα χρόνια της ζωής του εδώ ( με την άδειά μας μάλιστα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η Ελλάδα σχεδόν τα τελευταία 1000 χρόνια βρίσκεται υπό την επιρροή της Δύσης. Τα τελευταία 200 χρόνια είναι προτεκτοράτο της Δύσης. Η Δύση κατέστρεψε την Ελλάδα, και μας παρέδωσε στην Τουρκία.

    Δύση και Ισλάμ μισούν θανάσιμα την Ελλάδα.

    Η Ελλάδα έχει ανοικτά σύνορα με Ισλάμ και Δύση, και κλειστά με τις Ορθόδοξες χώρες, οι οποίες αγαπούν την Ελλάδα και μισούν την Τουρκία.

    http://www.realestatechannel.com/international-markets/residential-real-estate/real-estate-news-russian-real-estate-buyers-russia-home-buyers-kvadroom-group-eastern-europe-home-sales-1877.php

    Οι Ρώσοι είναι οι πρώτοι (σχεδόν 50%, πολύ πιο πάνω από τους Αμερικανούς) ξένοι αγοραστές ακινήτων στην Ευρώπη.

    Μόνο οι Ορθόδοξοι Ρώσοι προσκηνητές, είναι αρκετοί για να σώσουν την Ελληνική οικονοία.

    Η Ελλάδα πρέπει να κλείσει τα σύνορα σε Ισλάμ και Δύση, και να ανοίξι τα σύνορα με τις Ορθόδοξες χώρες και να Ελληνοποιήσει όποιον Ορθόδοξο θέλει να γίνει Έλληνας και να προσφέρει στην Ελλάδα.

    Η Ελλάδα πρέπει να γίνει Ορθόδοξο κράτος, και εύκολα μπορεί να ενσωματώσει Αλβανία και Σκόπια.

    http://www.vimeo.com/8150226

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. PANAGIOTIS 1:53μμ:
    "Άλλωστε, εάν η χώρα μας δεν επιθυμούσε την μακρόχρονη παραμονή μεταναστών στο έδαφός της ( από την οποία απορρέουν επιπλέον υποχρεώσεις της πολιτείας απέναντί τους), ας μην επέτρεπε κάτι τέτοιο."

    Με λίγα λόγια, αφού η χώρα μας δεν μπόρεσε να αποτρέψει κάτι τέτοιο και αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν (παράνομα) και κάθησαν κάποια χρόνια, άρα η πολιτεία έχει υποχρεώσεις απέναντί τους. Δηλαδή μπαίνω εγώ στην Αθήνα χωρίς εισιτήριο στο τρένο για Αλεξανδρούπολη και αφού δεν με έπιασε ο ελεγκτής μέχρι τη Θεσσαλονίκη, έχει ο ΟΣΕ υποχρέωση απέναντί μου να με πάει Αλεξανδρούπολη!

    Και αντίστροφα, επειδή ακόμα και σήμερα (αλλά και στο ορατό μέλλον) δεν μπορεί η χώρα να αποτρέψει την είσοδο λαθρομεταναστών, οι οποίοι θα μένουν κάποια χρόνια, θα έχει και πρός αυτούς υποχρεώσεις η πολιτεία. Και πάει λέγοντας, μέχρι να φρακάρει από κόσμο η Ελλάδα (στα πόσα, στα 15, στα 20, στα 25 εκατομμύρια;).

    Η παράθεση του πάνω-πάνω αποσπάσματος και οι συνέπειές του δείχνουν ξεκάθαρα τη λογική του φαύλου κύκλου που ανοίγει το μεταναστευτικό νομοσχέδιο και οι υποστηρικτές του. Γι αυτό αποφεύγουν όπως ο διάολος το λιβάνι, να ζητήσουν την ετυμηγορία του ελληνικού λαού για το συγκεκριμένο ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Παναγιώτης, άλλο η μετανάστες που πήγαν στην Αμερική, Γερμανία και άλλες χώρες, διότι τους ζήτησαν σαν φτηνά εργατικά χέρια, και άλλο η Λαθρομετανάστες που ήρθαν χωρίς να τους καλέσουμε στην Ελλάδα. Εγώ είμαι ομογενής που ζει μόνιμα στην Γερμανία, και όσο αναφορά την Γερμανία, δεν δίνει Ιθαγένεια, αλλά μόνο υπηκοότητα, και μόνο αφού παραιτηθείς της Ελληνικής υπηκοότητας και αφού ζεις πανό από 10 χρόνια στην Γερμανία, γνωρίζεις τα Γερμανικά και έχεις πέραση τεστ γύρω από τα Γερμανικά και των πολιτισμό τους. Στην Ελλάδα Θέλουν να δώσουν Ιθαγένεια (και όχι υπηκοότητα), χωρίς όρους και περιστροφές, στον κάθε ένα που ήρθε λαθραία στην Χώρα, ώστε σε μερικά χρόνια να είμαστε μειοψηφία στην χώρα μας. Δεν ήμαστε μόνο πληθυσμός, αλλά έθνος που είναι δεμένο μεταξύ του, με τον πολιτισμό, γλώσσα, θρησκεία, και Ιστορία. Αυτή που πάνε γίνουν Ελληνες από την πίσω πόρτα, είναι στην πλειοψηφία τους από πολιτισμό, Θρησκεία, γλώσσα και Ιστορία που αντιτίθεται στην δικιά μας και πολύ από αυτούς δεδηλωμένα, είναι εχθροί της Δημοκρατίας, πολιτισμού και Θρησκείας μας. Για αυτό μιλάμε για κουβαλητους έποικους εξ ανατολών και όχι νόμιμους μετανάστες.

    Θρακιώτης από Γερμανία
    http://www.youtube.com/user/Thrakiotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Den simfono me ta noumera .Dioti to Panepistimio tis Thessalias ekane erebna gia tin ypogenitikotita ton Ellinidon ki brike oti einai 1,3% logo omos ton 500.000 nomimopoiithendon alvanikon oikogenion me 2,7 % ftanoyme sta oria tou 2,1 to orio .Lipon 500.000 oikog. ison 1.000.000 atoma ki 1.250.000 pedia.Mono oi nomimoimalbanio einai 2.250.000.Balte tora ki tis ypolipes fyles.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φίλε μου κάνεις ένα θεμελιώδες λάθος. Υπάρχουν διαδικασίες πολιτογράφησης. Το θέμα είναι ότι υπάρχει η πολιτική βούληση της κυβέρνησης ώστε με συνοπτικές διαδικασίες να δίνεται δικαίωμα πολιτογράφησης. Το νομικό πλαίσιο που ισχύει έχει περάσει από την Βουλή μόλις το 2004. Ερχόμαστε μόλις έξη χρόνια μετά να το αλλάξουμε. Όπως είναι εύκολα κατανοητό το νομικό πλαίσιο που προβλέπει διαδικασίες κάποιων ετών για την πολιτογράφηση δεν είναι δυνατό να αλλάζει κάθε έξι χρόνια. Κατά δεύτερο… Τα παιδιά όπως λες που θεωρούν πως είναι έλληνες… Πολύ καλά ας θεωρηθούν έλληνες αλλά μέσα από συγκεκριμένες διαδικασίες που δεν θα αλλάζουν κάθε έξι χρόνια και σίγουρα όταν θα έχουν πλήρη συναίσθηση αυτού του αυτοπροσδιορισμού τους.

    Υπάρχουν περιπτώσεις όπου κάποια κράτη δεν επιτρέπουν την διπλή υπηκοότητα όπως π.χ. η Ρωσία. Αν ένας ρώσος υπήκοος θέλει να ελληνοποιήσει το παιδί του αυτόματα το παιδί δεν έχει δικαίωμα στην απόκτηση ρωσικής υπηκοότητας. Αλλά ταυτόχρονα επειδή το παιδί δεν είναι ενήλικας δεν αποφασίζει για την υπηκοότητά και δεν δίνεται η ευκαιρία στο παιδί να επιλέξει. Απλά θα γίνει αυτό που επιλέγει ο πατέρας. Θεωρείς ότι αυτό είναι δίκαιο; Δεν έχουν δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού τα παιδιά αλλά μόνο οι γονείς; Οι οποίοι μάλιστα και με αυτό το νομοσχέδιο δεν θα παίρνουν την υπηκοότητα.

    Εγώ νομίζω ότι θα πρέπει να γίνεται όλη η πολιτογράφηση όταν τα παιδιά θα ενηλικιωθούν με πολιτικό όρκο στα εθνικά σύμβολα και με διαδικασία στην οποία θα αξιολογείται αυστηρά η ένταξη αυτού του ατόμου στην ελληνική κοινωνία.

    Τώρα αναφέρεις κάπου για τα πολιτικά δικαιώματα των ελλήνων στην ξένες χώρες. Να σου θυμίσω ότι η Γερμανία είναι μέλος της ευρωπαϊκής ένωσης και οι έλληνες έχουν τα ίδια πολιτικά δικαιώματα με τους γερμανούς στην Ελλάδα. Δεν μπορεί παρά να υπάρχει αμοιβαιότητα. Όσο για τους ελληνικής καταγωγής πολίτες στις ΗΠΑ να σου θυμίσω ότι αυτοί δεν έχουν πολιτικά δικαιώματα στην Ελλάδα διότι το κόμμα που σήμερα κυβερνά αρνήθηκε την ψήφο των μεταναστών.

    Επίσης θα ήθελα να επισημάνω ότι σύμφωνα με αυτά που λες δεν θα ήσουν αντίθετος με απελάσεις ατόμων άσχετα από την πολιτική κατάσταση στην χώρα προέλευσής τους. Διότι αν απορρέουν δικαιώματα των ατόμων αυτών και μόνο από την παραμονή τους εδώ λογικά για να αποτραπεί η «ωρίμανση» αυτών των δικαιωμάτων θα πρέπει να απελαύνονται άμεσα και χωρίς να εξεταστεί η πολιτική κατάσταση που πιθανόν να απειλή την ζωή τους. Εγώ φυσικά είμαι οπαδός αυτής της σκληρής γραμμής αλλά δεν σημαίνει ότι αυτό είναι και ανθρωπιστικό.-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ολλα τα νουμερα ειναι ψευτικα ζουμε σε πλανη.......

    1.000.000 διναν στατιστικα οτι ειναι η λαθρο το 2004

    δεν πιστευω τιποτα

    κοιταξτε παιδια πολλα κανουν η εργατες, γιατι αυξηθηκαν υπερβολικα τα πανεπηστημεια και τα τει
    για να σταματησουμε να κανουμε παιδια
    και να βαλουν σκατα στα μυαλα των παιδιων μας...

    ξερεται καποτε πηγαιναν με των εθνικο υμνο στης πορειες...

    ολα ειναι στημενα σε βαθος 20αιτιας
    αυτα ενας ανθρωπολογος τα ξερει πως να σχεδιαζει πλυθησμους

    οταν ο σημιτακος μιλησε για την θεσσαλονικη των 5εκατομυριων δεν μας ειπαι αν θα κατοικουν ελληνες εκει
    .........

    τωρα αν δεν καταλαβαινεται το οργιο της σηνομωσιας για την εξαφανιση του ελληνικου κρατους....... και του ελληνικου πλυθησμου.........

    και το ιδιο θα κανουν σε ολοι την ευρωπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ καλό το άρθρο φοβερά τα σχόλια στο δια ταύτα τι κάνουμε ;
    Διότι όλοι βλέπουμε το γκρεμό και το συζητάμε αλλά επί της ουσίας ;

    Θα μου πείτε τί προτείνεις;
    1. Μην αγοράζετε χαρτομάντηλα από τα φανάρια
    2. Μη νοικιάζετε σπίτια με το κεφάλι
    3. Μη προσλαμβάνετε χωρίς τα απαραίτητα δικαιολογητικά εργάτες.

    Το human traffiking σε κέρδη είναι το 2 στο κόσμο γιατί βέβαια δεν όλες αυτές οι κυρίες που έρχονται δεν δουλεύουν σαν οικιακοί βοηθοί μη τρελαθούμε δεν μιλάω για τους άντρες που δεν δουλεύουν μόνο σαν εργάτες και όλοι το ξέρουμε.
    Ως εκ τούτου τρόπο να αντιδράσουμε έχουμε

    ΘΑ τσούξει στην τσέπη μας ναι αλλά θα είναι σχέδιο για να συνεχίσει να υπάρχει η τσέπη.Αν ξεμείνουμε από πατρίδα τι να τη κάνουμε την εργασία μετά ....μπορούμε να πάμε μετανάστες στην Νιγηρία .

    Εφυγα από την Αθήνα πούλησα χρεώθηκα και έμεινα εκτός γιατί;
    Γιατί στο σχολείο που πήγαινε το παιδί μου στους 17 μαθητές της τάξης οι 11 ήταν Αλβανοί 4 Ρώσσοι 1 Πολωνός και η μοναδική Ελληνίδα η κόρη μου.
    Οι αναρτήσεις ήταν πρώτα στα Αλβανικά και μετά στα Ελληνικά.
    Στην 3η δημ. την στρίμωξαν κάτι συμμαθητές της στην τάξη για να την κλέψουν σε φαγητό και ότι άλλο είχε πάνω της και η μικρή δεν ήθελε να πάει στο σχολείο για 5 μέρες .Οταν δε έκανα παράπονο στην διευθύντρια η απάντηση ήταν είναι πολύ οργανωμένοι οι γονείς και αν μιλήσουμε παραπάνω έρχονται με δικηγόρους και μας κατηγορούν για ρατσιστές.Και αυτό το περιστατικό που περιγράφω είναι το πιο απλό που συνέβει για να αποφασίσουμε να φύγουμε εκτός.


    Απλά θα ρωτήσω τώρα εγώ με την σειρά μου όλους αυτούς που θέλουν να νομοθετήσουν ποιος είναι ο μετανάστης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δέν μέ ενδιαφέρει καθόλου ό λαθρομετανάστης,δλδ,άν έχει ζήσει εδώ όλα του τά χρόνια,τί θεωρεί πατρίδα του ή ό,τιδήποτε άλλο,άλλωστε ήρθε παράνομα.Μέ ενδιαφέρει ή συνέχεια τής πατρίδος μου,οπως τήν γνώρισα,καί νά συνεχίσω νά ζώ μέ τούς συμπατριώτες μου.Κανένας αλλοδαπός δέν μπορεί νά γίνει Ελληνας.Η Ιθαγένεια είναι θέμα αίματος.Δέν μέ ενδιαφέρει πώς θά μέ χαρακτηρίσετε.Δέν τούς λυπάμαι τούς εποίκους (διότι τέτοιοι είναι),πιστεύω σέ αυτό πού είπε ό Oscar Wilde,...charity begins at home,έχουμε τούς δικούς μας παλλινοστούντες νά φροντίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μάγκες, εμένανε δεν με στεναχωρεί ο Αλβανός. Ποσώς μάλλον η Αλβανίδα.

    Το περασμένο Σάββατο, καθ`ότι καταγωγή έχω απο τα περίχωρα του Πύργου, είχα πάει σ`ένα σκυλάδικο με τα ξαδέρφια μου στον Πύργο. Σαββάτο βράδυ γάρ, τι να κάνεις να κάτσεις μέσα δηλαδή.

    Σας πληροφορώ μάγκες, ότι οι καλύτερες γυναίκες εκεί μέσα ήταν τρείς Αλβανίδες απο μια παρέα All-Albo 10 ατόμων. Ακόμα θυμάμαι τα τσιφτετέλια που χορεύανε και αναστενάζω, έπαθα πολιτισμικό σόκ λέμε. Να σου κ ζεμπεκιές οι Αλβανίδες, αλλά κάθε φορά που έπαιζε τσιφτετέλι όρθιες. ¨Ημαρτον ρε σείς, μπαταρίες είχανε. Μην τα πολυλογάω, πολύ υπέφερα εκείνο το βράδυ.

    Μην λέμε και πολλά, η ευγενής μας ράτσα δεν κινδυνεύει απο τα Αλβανά, που στο κάτω κάτω όλο και κάποιον ¨Ελληνα έιχανε στο αίμα τους, θές απο Πύρρο, θές απο τις Αρχαίες αποικίες, θές απο το Δεσποτάτο. Και κανέναν να μην είχανε, πάλι στα παλιά μου τα παπούτσια, Ινδο-Ευρωπαίοι είναι, οι Δωριέις απο κει πάνω ήρθανε, και στο κάτω κάτω της γραφής, 3,000 χρόνια πρίν άντε εσύ να ξεχωρίσεις τον Ιλλυρίο απο τοΝ Αχαιό, τον Ιωνα και τον Αιολέα πρίν κατέβουνε στην Ελλάδα.

    Να πώ δηλαδή και του στραβού το δίκαιο, μάλλον θα ομορφύνει η ράτσα μας απο κάτι Αλβανίδες που είδα, μπουκιά και σχώριο (καθ`ότι εμείς οι Πυργιώτες/Ηλείοι δεν είμαστε ακριβώς και η πιο όμορφη Ελληνική φάρα).

    Σε καμμιά 50αριά χρόνια μάλιστα, το ΛΑΟΣ θα έχει ΑΛβανό βουλευτή, και ΑΛβανούς ψηφοφόρους. Μόλις 20 χρόνια θέλανε να μείνουνε στην Ελλάδα, για να γίνουνε πιο ¨Ελληνες κι απο μάς τους ίδιους. Που να ξεχωρίσεις την ΑΛβανίδα απο την Ελληνίδα τώρα πάνω στην πίστα του Σκυλάδικου, όλοι το ένα μας είμαστε.

    ΤΟ πρόβλημα μάγκες λοιπόν, δεν είναι το Αλβανό ούτε η Αλβανίδα (αμάν και πάλι αμάν και λίγα λέω), αλλά το Πακιστάνο, ο κολλημένος ¨Αραβας και οι Αφρικανοί. ΟΙ μέν πρώτοι είναι το ένα με μας ήδη, οι δε άλλοι είναι μη αφομοιώσιμοι και θα είναι στο μέλλον μόνιμη εστία προβλημάτων για αυτή την κατακαημένη την πατρίδα μας.

    ΥΓ: ΤΟ Σαββάτο πάλι Πύργο θα πάω. Άλλο να σας τα λέω και άλλο να τα βλέπετε.

    Να με συγχωρείτε για τη λαική γλώσσα, αλλά εγώ δεν είμαι του πανεπιστημίου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ καλό και ισορροπημένο κείμενο, χωρίς συναισθηματισμούς και χωρίς αστήρικτες γενικεύσεις.Λυπούμαι όμως που η κοινή μας ανησυχία για ένα τόσο σοβαρό εθνικό ζήτημα καθώς και ο επιχειρούμενος διάλογος εκφυλίζονται με τις άστοχες ατάκες μερικών @#@#@# που συνεχίζουν να ζουν στην εμφυλιοπολεμική τους παραζάλη και στους θρησκοληπτικούς εφιάλτές τους.Απορώ πως οι ιθύνοντες του παρόντος ιστολογίου επιτρέπουν την εμμονική δημοσίευση τόσων πολλών αναχρονιστικών σχολίων περί Ορθοδοξοκεντρισμού.Ανεξαρτήτως με τη θεματολογία του δημοσιευθέντος άρθρου, διαβάζουμε συνεχώς τα ίδια σχόλια περί Ορθοδοξίας.Ζήτω το Ορθόδοξο Κουρδιστάν, ζήτω η Ορθόδοξη Αλάσκα, εμπρός για την Ορθόδοξη Παταγονία κτλ.Έλεος πια...κόψτε τους...
    Επίσης ενημερώστε κάποιους σκουριασμένους εγκεφάλους ότι ο Κομμουνισμός έχει καταρρεύσει εδώ και δεκαετίες.Ο διάλογος θα πρέπει να γίνεται με όρους του παρόντος χρόνου και όχι του Μεσοπολέμου.Οι Τούρκοι κοντεύουν να φτάσουν σε λίγο στην Καλαμάτα και μερικοί ακόμη μας μιλάνε για τον Ερυθρό Κίνδυνο από το Βορρά.Όχι άλλο κάρβουνο .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Peran apo to ti perimenoume apo to kratos - kratos to opoio exei apodeiksei epanhlhmena thn anoikanothta tou, pisteyw oti o ka8enas mporei na kanei kati sthn ka8hmerinothta tou gia na epibalei tous orous tou ellhnismou sto metanasteytiko kai stous metanastes.

    8a pw merikes idees pou exw, kaoies kales, kapoies isws anefarmostes.


    8a eprepe o ka8enas pou proslambanei enan metanasth na prospa8ei na ton prosylithsei ston xrhstianismo. En anagkh na rwta prin proslayei kapoion an einai xristianos h oxi, kai an den einai na mhn ton proslambanei.

    Sta xwria poloi metanastes akolou8oun tis paradwseis twn gigenwn. Tis akolou8oun giati sta xwria oi paradwseis einai zwntanes, enw stis poleis exoun f8arei. Poloi baftizontai xristianoi, kai poloi pantrebontai kai me gigeneis. Alloi alazoun ta onomata tous. Epishs, an Ellhnes antres pantrebontai metanastries (oxi apo thn oukrania...) tote siga siga 8a afomiwsoun tous metanastes. Isws to idio 8a mporouse na ginei kai me Ellhnides pou 8a pantreyontai metanastes, alla tote an o metanasths einai mousoulmanos einai poly py8anon na epibalei thn 8rhskeia tou sthn ellhnida kai oxi to anapodo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συμφωνώ με την Χριστίνα, που δεν την θεωρώ ρατσίστρια, αλλά απλώς αγανακτισμένη.
    Διαβάστε και τη δική μου ιστορία και ίσως κάποιοι βρείτε ομοιότητες με δικές σας.
    Κάθε πρωϊ, όπως οι περισσότεροι, πηγαίνοντας για την εργασία μου ακολουθώ το ίδιο δρομολόγιο. Σε ένα συγκεκριμένο φανάρι, κάθε μα κάθε ημέρα επί μήνες, είναι κάποιος από το Μπαγκλαντές που καθαρίζει τα παμπρίζ των αυτοκινήτων. Πανέξυπνος, ξέρει από μόνος του ή του έχουν πει άλλοι, πως να "ανοίγει" την ψυχολογία του πελάτη. Δεν πάει κάθε μέρα και σε άλλο σημείο, όπου θα είναι άγνωστος. Μόνο εκεί. Τον βλέπεις κάθε πρωϊ, σιγά -σιγά σου γίνεται οικείος, κάτι σαν τον καστανά ή τον κουλουροπώλη. Κάνει μια βόλτα αργά-αργά, με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά, σε χαιρετάει εν κινήσει χωρίς να σου ζητάει να καθαρίσει το τζάμι, αν δεν αντιδράσεις πάει παρακάτω.Μια, δυο, τρείς τον λυπήθηκα, τον συμπάθησα."Έλα, ρε φίλε",του λέω, "ρίξε ένα καθαρισματάκι". Σβέλτα και επιδέξια μου το καθαρίζει, πάει πίσω μου καθαρίζει και το άλλο, τζι-τζι τα έκανε. Του δίνω ένα 50λεπτο και φεύγω. Στο επόμενο φανάρι (έχει γίνει δύο φορές αυτό με διαφορετικούς) είναι μια γυναίκα μάλλον αλβανικής καταγωγής, που ξεκινάει και έρχεται προς το μέρος μου με τον καθαριστήρα στο χέρι να στάζει μαύρα νερά. Λέω στον εαυτό μου πως θα δεί ότι το παμπρίζ είναι πεντακάθαρο και θα περάσει. Αμ δε! Πριν προλάβω να αντιδράσω, ούτε καν να με έχει ρωτήσει, απλώνει τη μαλαστούπα και το κάνει..Βγάζω το χέρι, λέγοντας της όχι, είναι καθαρό δεν το βλέπεις; Τίποτα. Γυρίζει με μια αυθάδεια και κάτι μου λέει, που φυσικά και δεν κατάλαβα, αλλά ήταν σίγουρα βρισιά και φεύγει. Ανάβει το φανάρι φεύγω και εγώ, με το παμπρίζ καταβρώμικο, βάζοντας μπροστά τους υαλοκαθαριστήρες. Εδώ τελειώνει αυτή η μικρή ιστορία της τρελλής καθημερινότητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αποφάσισα, λοιπόν, μετά από σκέψη, να σταματήσω δια παντός να αφήνω να μου καθαρίζουν τα τζάμια. Δεν είναι για το 50λεπτο, και λυπάμαι φυσικά τον Μπαγκλαντέζο, αλλά επειδή πραγματικά τον σέβομαι δεν θέλω να κάνει αυτή τη δουλειά, να τον βλέπω στα φανάρια χειμώνα καλοκαίρι, να εξαρτάται από το 50λεπτο του καθενός, επειδή οι κοσμοκράτορες αποφάσισαν να ρίξουν την χώρα του στον πόλεμο και στην φτώχεια. Δίνοντάς του το 50λεπτο, θα έπαιρνε λίγο ψωμί αλλά θα διαιώνιζε την δουλεία του. Έπειτα είναι τόσοι πολλοί, σε τόσα φανάρια, πόσους μπορώ να βοηθήσω εγώ ή ο καθένας;
    Αν όμως είχε μια νόμιμη δουλειά και ένσημα, θα ήταν κύριος, όπως εμείς, και θα είχε τα περιβόητα "ανθρώπινα δικαιώματα" για τα οποία κόπτονται, οι ίδιοι που στην πραγματικότητα, ενώ μπορούν δεν του τα δίνουν. Οι εκμεταλλευτές παντος είδους δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.
    Εγώ, λοιπόν, τον θέλω ελεύθερο τον Μπαγκλαντέζο ενώ εκείνοι δούλο. Εγώ θέλω να γυρίσει στην πατρίδα του, με τη μικρή βοήθεια μας, και να παλαίψει να δημιουργήσει ένα μέλλον καλύτερο για αυτήν. Εκείνοι, θέλουν να τον εντάξουν στη νέα Δουλική Τάξη, που αν δεν το καταλάβατε ακόμη, πρόκειται να δημιουργηθεί μέσα από τον κοινωνικό ανασχηματισμό που προωθεί η Νέα Τάξη. Από αυτό τον ανασχηματισμό, όπου θα γίνει προσπάθεια να αναπληρωθεί το κενό της διαγεγραμμένης πλέον μεσαίας τάξης, φοβάμαι ότι δεν θα γλυτώσουν και αρκετοί Έλληνες.
    Τέλος πάντων τελειώνοντας, επειδή φλυάρησα, αποφάσισα να μην αγοράζω επίσης τίποτα από τους πλανόδιους μικροπωλητές οι οποίοι βλάπτουν διπλά την πατρίδα μου.
    1. Γιατί κάθε αγορά, λίγο ωφελεί τον φουκαρά που την πουλάει, αφού το 80% πάει στην Μαφία που τον προμηθεύει με τα αντικείμενα. Άρα υποστηρίζω την Μαφία και την συνέχιση της εξάρτησής του από αυτήν.
    2. Βλάπτω την Οικονομία μου και βοηθάω να κλείνουν ελληνικά καταστήματα και να μένουν άνεργοι συμπατριώτες μου.
    3. Αισθητικό αυτό, επειδή δεν μου αρέσει, όπου πάω και όπου σταθώ, να πιω καφέ, να φάω, να μου έρχονται απανωτά κύμματα λαθραίων μικροπωλητών.
    Καλό λοιπόν είναι να σκεφτόμαστε Ελληνικά και να μην αγοράζουμε τα μαφιόζικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Απαντηση στον Ανωνυμο 20 Ιανουαρίου 2010 4:27 μ.μ.

    Κάτι τέτοιοι "λαικο-ψευτο-μαγκες" ταλαίποροι και ανέραστοι που η διασκεδασή τους ειναι το σκυλάδικο φυσικά και σκέφτονται και κρίνουν έτσι!

    Ομως μία χώρα δεν μπορεί να διοικηθεί βάση των κριτηρίων τέτοιων συμπολιτών μας. Θα καταλλήξουμε ακόμα πιο κάτω οικονομικά, πολιτισμικά και πολιτιακά (ήδη αυτήν την κατάσταση βιώνει η χώρα από τέτοιες νοοτροπίες)

    Θα έπρεπε πρωτα να παράγουμε (παραγω = ΟΧΙ εμπόριο, ΟΧΙ δημοσιουπαλληλίκη, ΟΧΙ "υπηρεσίες", παράγω = από μηχανουργεία μέχρι αγροτικά και λογισμικό) και μετά να "προφέρουμε" στον εαυτό μας βραδιά στα σκυλάδικα ....Τότε και τα κριτήρια του κυρίου αυτού δεν θα ήταν τα "μάτια" κάθε τσιφτετελούς ...

    Αφού δεν είναι του Πανεπιστημίου )οπως τονίζει χαμογελόνας) και αφού είναι ανέραστος, γιατί δεν ξεκινά τώρα πανεπιστήμιο.... ??????


    Αρκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Den diafoni kanis me tin ensomatosi ton akaleston metanaston,ala ohi kai na tous kanume ellines.

    panagiotis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Γράφει ο Φίλος του Ιστολογίου:

    ----Οι Ρώσοι είναι οι πρώτοι (σχεδόν 50%, πολύ πιο πάνω από τους Αμερικανούς) ξένοι αγοραστές ακινήτων στην Ευρώπη.

    Μόνο οι Ορθόδοξοι Ρώσοι προσκηνητές, είναι αρκετοί για να σώσουν την Ελληνική οικονοία.----

    Εάν Φίλε μου διαβάσεις την συμπεριφορά των τότε Πανσλαυιστών Ρώσσων (και των καθολικών Ιταλών, Αυστριακών, Ρουμάνων, και των Προτεσταντών Αμερικανών με τους ιεραποστόλους των που διέτρεχαν την Μακεδονία) τις δεκαετίες 1978 - 1908, στην ιδιαίτερη μου Πατρίδα την Μακεδονία, τότε θα χάσεις κάθε ιδέα για τους ομόδοξους Ρώσσους !

    "Όλοι τους, είτε ομόδοξοι Ρώσσοι είναι, είτε είναι Δυτικοί, κατευθύνονται αποκλειστικά από τα συμφέροντά τους και μόνον από αυτά" !

    Οι μουσουλμάνοι κατευθύνονται από το Κοράνι. Γι' αυτούς είμαστε "άπιστοι" και πρέπει να σφαγούμε για να έλθει ειρήνη επί της Γης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΗΚΑΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΩ ΚΑΙ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΟΜΙΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ;
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΤΟΝΤΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ;
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμε 21 Ιανουαρίου 2010 7:26 π.μ.
    τρεις λαλούν και δυό χορεύουν.
    Εσύ τώρα ανακάλυψες το φεγγάρι φαίνεται.
    Το θέμα που αναφέρεις το έχουμε συζητήσει, αναλύσει, ξανασυζητήσει, ξανααναλύσει, εσύ όλο αυτό τον καιρό που ήσουνα ;
    Μπερδεύεις μάλλον την τσαπου με τη βούρτσα......
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ

    Ζήτω η Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα σε όλους
    Apelis ακριβως όπως τα λες είναι είμαι αγανακτισμέν, όσο για την ανάλυση που έκανες συμφωνώ απόλυτα .
    Για το αν είμαι ρατσίστρια ή όχι εξαρτάται πως βλέπει ο καθένας το ρατσισμό.
    Οταν νίωθω την απειλή στην πατρίδα μου λόγο των ανέλεγκτης εισροής λαθρομεταναστών σαφώς και θα σκεφτώ πρώτα την Ελλάδα και τους Ελληνες και μετά κάθε πικραμένο της γης όπως θα έκανε ο οποιοσδήποτε.
    Δεν κατανοώ με ποια λογική θα πρέπει να νομιμοποιήσω τον παράνομο όταν μου επιβάλλεται και θα είμαι η παράλογη.
    Δεν καταννοώ γιατι θα πρέπει να αφανιστώ ως λαός γιατί αλλιώς δεν είμαι φιλέσπλαχνη.
    Δεν αρνήθηκα το δικαίωμα του καθενός να μεταναστεύη για ένα καλύτερο μέλλον.Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει για να έχει εκείνος το καλύτερο μέλλον θα πρέπει εμείς να γίνουμε παρελθόν.
    Πέραν δε τούτου άλλο μετανάστης άλλο λαθρομετανάστης.Να μη λέμε τα ίδια και τα ίδια γινόμαστε κουραστικοί όλοι μας ποσόστοση στην μετανάστευση και υποκοότητα με πολλά άν και εφόσον .

    Οσο για τον ανώνυμο στον Πύργο Ηλείας που ανέλυσε την άποψή του θα πω :
    1. Η κοινωνίκή μόρφωση αγαπητέ ανώνυμε δεν έχει να κάνει με κανένα χαρί πανεπιστημίου .Πολλοί καθηγητάδες είναι χειρότεροι και απο τον χειρότερο στην παλιά τρούμπα.
    2. Αν εσύ κρίνεις έναν λαό από το πώς χορεύει τα τσιφτετέλια ξεκίνα να μαθαίνεις γιατί σε λίγο έτσι θα μας χορεύουν όλοι αυτοί που επιτρέπουμε να έρθουν χωρίς όρους και όρια.

    Αν έγινα επιθετική ζητώ συγνώμη αλλά δυστηχώς καθημερινά επιβεβαιώνω σε αυτό το τόπο ότι
    Ήνταν θρύβ’ς ’ς σο πινάκι σ’, θα έρται ’ς σο χουλάρι σ’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βλέποντας τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί όλες αυτές τις μέρες, θα ήθελα να κάνω ορισμένες επισημάνσεις:
    1) Νομίζω ότι όταν κάποιος κατέχει εδώ και αρκετά χρόνια άδεια παραμονής και εργασίας για την Ελλάδα, θα πρέπει εάν το επιθυμεί και πληρεί κάποιες προϋποθέσεις ( να ξέρει π.χ. την γλώσσα, αλλά και κάποια βασικά για την Ελλάδα και την ιστορία της), να παίρνει την Ελληνική ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ( Όχι ιθαγένεια φυσικά).΄
    2)Είναι απέραντη υποκρισία να μην δεχόμαστε να δώσουμε κάποια δικαιώματα σε ανθρώπους που κατοικούν μόνιμα εδώ ( ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!), μόνο και μόνο με την δικαιολογία ότι το ελληνικό κράτος είναι μπάχαλο και δεν μπορεί να διαμορφώσει μεταναστευτική πολιτική ( τα χρήματα για τις άδειες παραμονής, ξέρει να τα παίρνει όμως!).
    Αν η Ελλάδα θέλει να ελέγξει το πλήθος των μεταναστών, ας το κάνει ( Κι εγώ πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή έχει προ πολλού ξεπεραστεί το όριο των ανθρώπων που μπορούμε να φιλοξενήσουμε αξιοπρεπώς).
    Αν όμως η Ελλάδα είναι ανίκανη να διαμορφώσει μεταναστευτική πολιτική ( και σας θυμίζω ότι η μετανάστευση δεν είναι το μοναδικό θέμα για το οποίο δεν μπορούμε να καταλήξουμε σε συμπέρασμα ως κοινωνία), δεν της φταίνε γι' αυτό ούτε οι μετανάστες που θέλοντας να πάνε προς Ευρώπη έρχονται εδώ, αλλά ούτε και όσοι προτείνουν να έχουν κάποια πολιτικά δικαιώματα όσοι γεννήθηκαν εδώ και εργάζονται εδώ ΜΕ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
    Τέλος, θα ήθελα να επισημάνω ότι εδώ και 3 δεκαετίες περίπου, ο Ελληνικός πληθυσμός αδυνατεί να επεξεργαστεί στοιχειώδη πράγματα, μην μπορώντας να καταλήξει σε συμπέρασμα ακόμα και για άυτονόητα ζητήματα.
    ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
    Ο Ελληνικός πληθυσμός, αδυνατεί να συμπεράνει εάν θα πρέπει να διώκεται ή όχι όποιος βιαιοπραγεί εντός του Πανεπιστημίου, με σκοπό να μην ακούγονται πράγματα με τα οποία διαφωνεί ο ίδιος ( δεν είμαστε σίγουροι δηλαδή για το αν θα πρέπει να τιμωρούνται όσοι παρεμποδίζουν την ελευθερία διακίνησης των ιδεών εντός του Πανεπιστημίου).
    Άλλο παράδειγμα: Η κοινωνία πληρώνει πολλά για να εξοπλίζει τους Αστυνομικούς με όπλα ( για την αυτοπροστασία τους και μόνον φυσικά). Δεν είμαστε όμως καθόλου σίγουροι ως κοινωνία, για το αν ο Αστυνομικός μπορεί να χρησιμοποιεί το όπλο του για την αυτοπροστασία του ή όχι. Δεν είμαι ειδικός για να κρίνω πότε μπορεί και πότε όχι ( εννοείται ότι οι αυθαιρεσίες πρέπει να τιμωρούνται), ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΜΩΣ, είναι ότι οι Αστυνομικοί δεν τολμούν να το χρησιμοποιήσουν ( ακόμα και όταν όταν χρειάζεται, προτιμούν "να το βάλουν στα πόδια" ή να τραματιστούν οι ίδιοι). Αυτό γίνεται διότι οι Έλληνες είναι μπερδεμένοι γύρω από το ζήτημα αυτό ( στο κάτω-κάτω, αν δεν θέλουμε να έχουν όπλα οι έλληνες αστυνομικοί όταν κάνουν τη δουλειά τους, ας αποφασίσουμε να μην έχουν όπλα - να γλιτώσουμε και τα λεφτά).
    Ακόμα, δεν είμαστε σίγουροι για το αν μπορεί ο κάθε ένας να κλείνει ή όχι το σχολείο παρεμποδίζοντας την λειτουργία του, όποτε θέλει. Εκπαιδεύουμε ως κοινωνία τα νεαρά Ελληνόπουλα ( αλλά και τα παιδιά των μεταναστών ) στο να βρίσουν νέες σαδιστικές μεθόδους ταλαιπωρίας των συνανθρώπων τους στα πλαίσια κάποιου "αγώνα" ( π.χ. αποκλεισμοί δρόμων, συστηματική καταστροφή δημόσιας περιουσίας - χωρίς καμία επίπτωση φυσικά).
    Θα μπορούσα να φέρω πάρα πολλά παραδείγματα που καταδεικνύουν την "αφασία" στην οποία έχει περιέλθει ο Ελληνικός πληθυσμός, αλλά δεν είναι της ώρας. Το σίγουρο είναι ότι βρισκόμαστε σε πλήρη πνευματική παρακμή ( Η οικονομική παρακμή θα έρθει πολύ σύντομα, και θα κρατήσει πολύ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
    ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ:
    ΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ( ΛΑΘΡΑΙΟΙ ΚΑΙ ΜΗ), ΦΤΑΙΝΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ, Ή ΕΜΕΙΣ?
    ΚΑΙ ΑΝ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΝΗΓΗΡΙΑΝΗΣ Π.Χ. ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΕΔΩ, ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ "ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ" ( που μας εμποδίζουν να επεξεργαστούμε στοιχειωδώς βασικά πράγματα)?
    ΠΡΕΠΕΙ Ή ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΡΙΣΕΙ?
    ΚΑΙ ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΣΚΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΑΖΟΜΕΝΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ( ΠΟΥ ΒΛΑΚΩΔΩΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΑΠΟΔΩΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΑΝΤΙ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΟΗΤΑ), ΚΑΙ ΑΝΑΛΛΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΜΙΖΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΟΥΣΙΕΣ ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ "ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ"?? ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΓΙ' ΑΥΤΟ??
    Οφείλουμε να προχωρήσουμε σε συγκεκριμένη και αναλυτική κριτική, παίρνοντας συγκεκριμένη θέση, και όχι αρνούμενοι στους μετανάστες δικαιώματα που άλλες χώρες παραχώρησαν σε Έλληνες μετανάστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Tο θέμα δεν είναι αν είμαστε υπέρ ή κατά του συγκεκριμένου προσχεδίου νόμου ( και των φημών που κυκλοφορούν γι' αυτό). Το θέμα είναι:
    1)εάν και κατά πόσο πρέπει να αποδωθούν κάποια δικαιώματα σε κάποιους μετανάστες ( π.χ. όσους γεννήθηκαν και μεγάλωσαν εδώ).
    2)Τι δικαιώματα θα πρέπει να παραχωρηθούν( Αν απαντήσουμε θετικά στο 1)
    3)Μέσω ποιων διαδικασιών θα παραχωρούνται αυτά τα δικαιώματα ( Αν απαντήσουμε θετικά στο 1)
    4)Πόσους μετανάστες θέλει η χώρα, από ποιες χώρες καταγωγής, και για πόσο χρόνο τους θέλει ( μεταναστευτική πολιτική δηλαδή).
    Νομίζω δηλαδή, ότι το ερώτημα ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ Ή ΚΑΤΑ, είναι ένα ψευδοερώτημα, που θα έχει ως αποτέλεσμα για άλλη μία φορά, το να μην γίνει ουσιαστική συζήτηση μέσα στην κοινωνίας ( δηλαδή ακόμα περισσότερο μπέρδεμα των ελλήνων για άλλο ένα θέμα).

    ΣΧΟΛΙΟ

    Σε περίπτωση αρνητικής απάντησης στο 1, νομίζω ότι αυτό θα σημαίνει ότι δεν θέλουμε κανέναν μετανάστη. Δικαιούμαστε όμως να το λέμε αυτό τώρα για όλους? ( τη στιγμή που εδώ και χρόνια αδυνατούμε να καταλήξουμε σε συμπέρασμα γύρω από το ζήτημα, ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιήσαμε όλους αυτούς τους ανθρώπους για να τροφοδοτήσουμς επί σειρά ετών, τους μεγάλους ρυθμούς ψευδο-ανάπτυξής μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.