26/4/10

Φωτογραφία του Α-7Ε μετά τη σύγκρουση – Ιδού οι συνθήκες εργασίας των πιλότων

Η καθημερινή κατάσταση κινδύνου με την οποία είναι αναγκασμένοι να συμβιώνουν οι χειριστές της ΠΑ, καταδεικνύεται με τον πλέον αυταπόδεικτο τρόπο στη φωτογραφία που παρατίθεται παραπάνω. Το αεροσκάφος που εικονίζεται είναι το A-7E της 336Μ που συγκρούστηκε με το πτηνό πάνω από την περιοχή της Μεγαλόπολης, την περασμένη Τετάρτη και λίγο έλειψε να στερήσει τη ζωή από τον χειριστή του Σμηναγό (Ι) Ιωάννη Μάραντο.

Μπορείτε να διαπιστώσετε την κατάσταση του πιλοτηρίου και πως ο χειριστής αυτός με υπεράνθρωπες προσπάθειες κατάφερε να προσγειώσει το αεροσκάφος του στην 120 ΠΕΑ στην Καλαμάτα.

Αυτό είναι λοιπόν το «εργασιακό περιβάλλον» των χειριστών της ΠΑ, αυτή είναι η «ευνοϊκή φορολόγηση» που το ΥΕΘΑ θέλει να καταργήσει. Έτσι -και κατά περίεργο τρόπο- η πραγματικότητα ήρθε να δώσει την απάντησή της σε όσους απεργάζονται σχέδια και νέους «τιμοκαταλόγους», έτσι όπως τιμολογούν την ανθρώπινη ζωή.

H κατάργηση της αυτοτελούς και ευνοϊκής –κατά τον υπουργό Εθνικής Άμυνας Ε. Βενιζέλο- φορολόγησης του επιδόματος ιπταμένων της ΠΑ, στο πλαίσιο των εφαρμογών περιστολής δαπανών του ΥΕΘΑ, αποτέλεσε κατά τα φαινόμενα μια κίνηση η οποία πραγματικά έκανε το «ποτήρι να ξεχειλίσει».

Το ψαλίδισμα του πτητικού επιδόματος (κατά σχεδόν 30%) το οποίο είναι επίδομα επικινδυνότητας και όχι επίδομα πολυτελείας ή παροχής προνομίων σε κάποια συντεχνία -τέτοια φαινόμενα συναντώνται αλλού και όχι στην ΠΑ - κινδυνεύει να θέσει την κατάσταση στην ΠΑ προ γενικού αναβρασμού. Η συμπεριφορά του υπουργείου Αμύνης προκαλεί σοβαρά ερωτηματικά για το σκοπό της στοχευμένης αυτής περιστολής δαπανών, μιας περιστολής που όπως αποδεικνύουν τα γεγονότα φαίνεται πως έχει ως στόχο το ίδιο το ανθρώπινο δυναμικό της, το κρισιμότερο δηλαδή κομμάτι της.

Η πραγματικά λυπηρή δήλωση του υπουργού Αμύνης αποκαλύπτει μια διάθεση για «μετωπική σύγκρουση» με τους ανθρώπους που διακινδυνεύουν καθημερινά την ίδια τους τη ζωή πάνω από το Αιγαίο και όχι μόνο, αντικαθιστώντας αναγκαστικά οι ίδιοι την έλλειψη ειδικού βάρους στην άσκηση της εξωτερικής πολιτικής της χώρας, όπως τουλάχιστον θα αυτή θα έπρεπε να ήταν.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

32 σχόλια:

  1. Αν είναι του ιδίου τύπου αεροσκάφος με το Α7 Corsair της Πολεμικής Αεροπορίας που συντρίβη κατά την απογείωσή του από την 115 Πτέρυγα Μάχης στη Σούδα Χανίων τότε πολοί πρέπει να ντρέπονται που με αυτό τον τύπο αεροπλάνου πετούν Ελληνες Πιλότοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιο το "στημμένο" δημοσίευμα σας.
    Έλα λοιπόν φίλε να σου δείξω πως είναι να αιωρείσαι καθημερινά μέσα στο αγιάζι, τη βροχή και το λιοπύρι επάνω στα μαδέρια με το μυστρί στο χέρι και το απόλυτο κενό 30 μέτρα κάτω από τα πόδια σου.Έλα να δεις σε ποιές συνθήκες δουλεύω εγώ, με τι ασφάλεια και με τι μισθό (όταν και εφόσον βρω κανένα μεροκάματο) και μετά ας κάνουμε τις συγκρίσεις με τους 40χρονους συνταξιούχους σου...

    Και σεις είστε οι Έλληνες που "πετάτε" για τη Σημαία ενώ εμείς είμαστε οι καλοπερασάκηδες...
    Ά,ρε βούρδουλας που σας χρειάζετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, υποτιμάτε τη νοημοσύνη μας;

    Καταρχήν μπράβο στον πιλότο και του εύχομαι να ζήσει χίλια χρόνια!! Δυσκολεύομαι να καταλάβω όμως πώς η φορολόγηση του πτητικού σχετίζεται με το συγκεκριμένο άρθρο !!!

    Όπως αναφέρθηκε και σε άλλο άρθρο, παρόμοιόυ ή μεγαλύτερου κινδύνου υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα (μεταλλωρύχοι, οικοδόμοι κτλ). Επίσης το προνόμιο του πατριωτισμού δεν το έχουν μόνο οι ένστολοι, αλλά ανήκει σε όλες τις κοινωνικές τάξεις!

    Αυτό που κατάλαβα εγώ διαβάζοντας αυτό το άρθρο όπως και το προηγούμενο σχετικό, είναι ότι και πάλι θριαμβεύει η ελληνική λογική: Όλοι θέλουμε να βοηθήσουμε την πατρίδα, αρκεί να πληρώσουν οι άλλοι και όχι εμείς!!! Θα συμφωνήσω ίσως ότι η μείωση εισοδήματος που προκύπτει είναι μεγάλη, αλλά αυτό δεν συμβαίνει μόνο σε αυτούς. Σε όλους τους Έλληνες μισθωτούς αυτό συμβαίνει!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο λαός μας με την σοφία του λέει: "Τι κάνεις Γιάννη? Κουκιά σπέρνω" Ρε συ Καυκάσιε, αυτό ήταν το σχόλιό σου? Τι σχέση έχει με το άρθρο?
    Όσο για την απάντηση του κ. ΥΠΕΘΑ, λυπάμαι αλλά δεν βοηθά, όπως δεν βοήθησε και μέχρι τώρα ο τρόπος που δήθεν προσπάθησε να επιλύσει το διφαινόμενο πρόβλημα. Όλα σκηνοθετημένα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καυκάσιε, μπάς και νομίζεις ότι τα τυπάκια της 116ΠΜ/336 Ολυμπος είναι τίποτα ήρωες;

    Το Α-7 είναι ένα υποηχητικό καβατζοπλάνο, μάξιμουμ ταχύτητα 0.9Μάχ, το οποίο το πετάει και η γιαγιά μου με το ένα χέρι δεμένο πίσω απο την πλάτη της.

    Εκτός απο το γεγονός ότι είναι λίγο παλιά, δεν έχουν τίποτε το ιδιαίτερο.

    Και όσο για τα τυπάκια της 336, αυτό που κάνουνε συνήθως είναι να πετάνε πάνω απο τα Πελεκαναίκα (παραλιακή) στην Πάτρα στις 10:30-11:00, για να κάνουνε κομμάτι στις γκόμενες (αφού τους έχουνε στείλει μύνημα πρώτα στο κινητό) σε ύψος 1000 πόδια.

    Ας βγεί κάποιος απο την 336 να με διαψεύσει αμα έχει καλαμπαλίκια.

    Αχαιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και μιας που μίλησα για ήρωες στο προηγούμενο μου σχόλιο, για να ακούσουμε τι έχει να πεί ένας πραγματικός ήρωας, απο αυτούς που πετάγανε Mirage F1C/G, F-4E k MIrage 2000:

    ΠΑΡΑΘΕΣΗ
    Είμαι κάποιος νίκος με πάνω από 300 εμπλοκές στο αιγαίο. Όσο μεγάλο και αν είναι το δίκαιο των Ιπταμένων νιώθω απογοήτευση για ότι άφησαν πίσω οι προηγούμενοι. Αίμα, αγώνα, ιδανικά για την πατρίδα. Όσοι πέθαναν δεν ζήτησαν πτητικό, δεν ζήτησαν καν ταφή δημοσία δαπάνη. Αναξάρτητα από το ποιος κυβερνά, πόσο πλούσια ή φτωχή είναι η χώρα πόσα λεφτά ή οφέλη εισπράτουμε από τις υπηρεσίες που προσφέρουμε όταν πετάμε, το μόνο που σκέπτεται ό αεροπόρος είναι ο όρκος του Ικάρου, πάνω από το γαλάζιο του αιγαίου. Με την ενέργεια αυτή έπεσε και το τελευταίο κάστρο που είχε μείνει αγνό και έξω από σκοπιμότητες. Δείτε τα σχόλια σε τουρκικά site και θα καταλάβετε.

    ΠΕΡΑΣ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι παλιάνθρωποι λαμανίζουν τις αυξήσεις του πτητικού επιδόματος της τελευταίας 10ετίας για να καλύψουν τα κλεμμένα τους.
    Οι ασπόνδυλοι αρχηγοί τι κάνουν;
    Ο υπουργός αποδεικνύεται κατώτερος των περιστάσεων. Κρίμα που το θέλαμε και για αρχηγό του ΠαΣοΚ.
    ΞΥΛΟ ΑΛΥΠΗΤΟ ΣΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΕΜΠΤΟΦΑΛΑΓΓΙΤΕΣ.

    ΦιτυλαΝαύτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 10:11 .. Ιδού οι συνθήκες εργασίας των πιλότων..

    Ο λαός μας με την σοφία του λέει:Τα στραβά τα βόδια την νύχτα βοσκάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αν θυμάμαι καλά η εφημερίδα έγραφε ότι Α7 Corsair ήταν και το άλλο που συνετρίβη κατά την απογείωση αλλά ήταν του ναυτικού και σ' αυτήν την έκδοση διπλώνουν οι πτέρυγες για να αποθηκεύονται στα αεροπλανοφόρα των ΗΠΑ.
    Αυτό που διάβασα αν δεν κάνω λάθος είναι ότι στην φάση της απογείωσης δίπλωσε η πτέρυγα. Ο πιλότος σίγουρα κάηκε ζωντανός!
    Αυτά είναι τα τυχερά του επαγγέλματος για τους πιλότους της ΠΑ και ο κίνδυνος που αντιμετωπίζουν κάθε ημέρα με το που κλείνει η καλύπτρα και αρχίζουν να τροχοδρομούν στον διάδρομο.
    Εκατοντάδες νεκροί ήρωες για να μπορούμε να απολαμβάνουμε την ασφάλεια ,την ειρήνη και το κυριότερο την ίδια μας την ζωή.
    Η πιλότοι της ΠΑ είναι από τους λίγους στρατιωτικούς (χωρίς να θέλω να υποτιμήσω την αξία και την συνεισφορά όλων των αξιωματικών του ΕΣ και του ναυτικού που εκτιμώ εξ'ίσου)που πολεμούν επί ημερησίας βάσεως και θέτουν τη ζωή τους σε κίνδυνο σε περίοδο ...ειρήνης???
    Αυτοί οι άνθρωποι εκτός από τους απλούς κινδύνους που εμπεριέχονται στην πτήση και είναι επαυξημένοι λόγω της παλαιότητας των αεροσκαφών, έχουν να αντιμετωπίσουν τον κίνδυνο των εχθρικών αεροσκαφών (των Τούρκων πιλότων ,καθώς επίσης και άλλων ανθρώπων στα πάτρια εδάφη που είναι υπουργοί αμύνης -δεν αθωώνεται κανένας ανώτερός τους -της εκάστοτε ελληνικής κυβέρνησης !)
    Κάποιος πιλότος της ΠΑ ονόματι Ηλιάκης αν δεν με απατά η μνήμη μου συγκρούσθηκε με Τούρκο στο Αιγαίο και σκοτώθηκε.Αν δεν μπερδεύω το συγκεκριμένο συμβάν με κάποιο άλλο , ψαράδες βρήκαν συντρίμμια του αεροσκάφους και το ένα φτερό πασαλειμένο με σάρκες!
    Υπάρχουν φήμες(ίσως να μην ανταποκρίνονται στην αλήθεια και να είναι απλώς ένας θρύλος) ότι το ατύχημα οφείλεται σε σφάλμα του χειριστή και ο Ηλιάκης απλώς πήγε και έπεσε σε έναν τούρκικο φιλειρηνικό πύραυλο αέρος-αέρος (από αυτούς που εκτοξεύονται από αεροσκάφη )που εκτελούσε εκπαιδευτική αποστολή, αλλά είχε χάσει τον προσανατολισμό του και βρέθηκε κατά λάθος στην περιοχή.Ο Τούρκος που συγκρούσθηκε ο Ηλιάκης έπεσε από τις οπές που του άνοιξε ή "σύγκρουση" (το βεβαιώνει αυτόπτης μάρτυρας, το ζευγάρι -wingman?-του Ηλιακη ???) αλλά το σκυλί ,ο Τούρκος πρόλαβε εγκατέλειψε και σώθηκε.
    Προηγουμένως ανέφερα κάτι για υπουργούς αμύνης κλπ.και εννοούσα κλίμα κατευνασμού,κάτι κλαδάκια ελαίας στον τούρκο πιλότο για το ...ευχαριστώ και πολλά άλλα φαιδρα ή κωμικοτραγικα !
    Φαντάζομαι πως θα αισθάνονται οι πιλότοι μας εκεί πάνω να κάνουν αερομαχίες άοπλοι ή οπλισμένοι θεωρητικά (στην πράξη πάντα άοπλοι αφού δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα όπλα που φέρουν, εάν φέρουν).Φαντάζομαι εκτός από G θα τραβάνε και μεγάλα ζόρια!
    Και δεν έφταναν και όλα αυτά ήρθαν και οι περικοπές των επιδομάτων για να αποδείξουν για άλλη μία φορά έργω και πράξη, πόσο αφιλότιμοι είναι οι πολιτικοί μας και πως δεν δίνουν του αγγέλου τους νερό.
    Σήμερα στην χώρα μας πλουτίζουν πάσης φύσεως λαμόγια ,καρεκλοκένταυροι ,πολιτικοί εγκάθετοι ,γιατροί , καλλιτέχνες
    (ιδίως αυτοί που στο πλαίσιο της ελληνοτουρκικής φιλίας πηγαίνουν στην γείτονα χώρα και τους την φιλάνε ...τη σημαία ,ή τραγουδάνε στην Κύπρο με Τούρκους καλλιτέχνες στα εδάφη που σφαγιάσθηκαν εν ψυχρώ έλληνες και ελληνοκύπριοι αιχμάλωτοι πολέμου .Εξετάζεται το ενδεχόμενο να μην ήταν ακριβώς δική τους ... η "πρωτοβουλία "αλλά κάτω απ' όλες τις συνθήκες μεγάλο το καραγκιοζιλίκι τους καθώς και το δικό μας.)
    Οι πιλότοι της ΠΑ αξίζουν πολλά και η συνεισφορά τους ανεκτίμητη.
    Όπως όλοι οι στρατιωτικοί δεν συνδικαλίζονται ,δεν απεργούν ,δεν διεκδικούν. Η αμοιβή τους πρέπει να είναι ανάλογη της συνεισφοράς τους και επαφίεται στο φιλότιμο των κυβερνώντων .Ας μας εκπλήξουν λοιπόν έστω μία φορά θετικά και ας κάνουν το σωστό και το πρέπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. achaean χαλαρωσε.τα τυπακια που λες μαλλον πινουν τη φραπεδια τους σε καποιο καφε του κολωνακιου.παντως ΣΙΓΟΥΡΑ δεν πιλοταρουν τα ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΦΕΡΕΤΡΑ σαν τα α-7. φιλικα νικος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν μπορώ να καταλάβω σε τι φάση σύγχυσης βρίσκονται οι περισσότεροι γράφοντες όταν συγκρίνουν επικίνδυνα ναι μεν χειρονακτικά επαγγέλματα, καθαρά βιοποριστικά, με αυτό που κάνουν οι πιλότοι της ΠΑ. Είναι προς τιμήν τους, ναι μεν που κάνουν δύσκολα επαγγέλματα ΑΛΛΑ μόνος τους σκοπός είναι να προσφέρουν στην οικογένειά τους ή αν είναι ελεύθεροι στον εαυτό τους τα απαραίτητα ως προς το ζείν.
    Βλέπω κάποιον ηρωϊσμό που πρέπει να δει η οικογένειά τους αλλά ΟΧΙ ΕΓΩ !!!γιατί ίσως και εγώ να κάνω κάτι εξ'ίσου επικίνδυνο ή και ακόμη πιο παρακινδυνευμένο, αλλά δεν διεκδικώ παράσημο ή την αναγνώριση από το πανελλήνιο .Παλεύω ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ και είμαι ο ήρωάς της και ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ και δεν ζητώ την αναγνώρισή τους!
    Οι πιλότοι της ΠΑ θέτουν την ζωή τους καθημερινά σε κίνδυνο αλλά δεν το κάνουν ούτε για την οικογένειά τους ούτε για το άτομό τους.ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ,ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ! Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ ενός γενναίου σοβατζή και ενός ΗΡΩΑ της ΠΑ και όλοι στην ΠΑ ,οι ίδιοι ήρωες είναι.
    Υπάρχει τεράστια διαφορά και όποιος τολμά την σύγκριση τελικά υποτιμά την ίδια του την νοημοσύνη.
    Για τον πιλότο που δήλωσε υπεράνω αποδοχών θα του πω ένα μεγάλο μπράβο για τον αλτρουϊσμό του ,δηλώνω θαυμαστής και ευγνώμων, αλλά στην προκειμένη περίπτωση θα ταχθώ με το μέρος των παραπονουμένων και οι λόγοι είναι πολλοί.Μεταξύ αυτών θα αναφέρω ότι δεν έχουν όλοι οι ιπτάμενοι τις ίδιες οικονομικές δυνατότητες (μερικοί προέρχονται από εύπορες οικογένειες),και οι μισθοί τους κάτω από όλες τις συνθήκες είναι δυσανάλογα μικροί με την τεράστια συνεισφορά τους για την επιβίωση της πατρίδας και εμάς των ιδίων.
    Για τον συμπαθή φίλο τον σοβατζή ,επειδή τυχαίνει να έχω και συγγενή που κάνει το ίδιο επάγγελμα και έχει κάνει μία περιουσία ,θα του συστήσω να μην συγκρίνει ανόμοια πράγματα.
    Ακόμα και από άποψη κινδύνου στα μάτια μου αυτός που είναι στην σκαλωσιά στα τριάντα μέτρα φαντάζει "μοδίστρα" (...που να έκανε το δικό μου επάγγελμα ...που κι' αυτό επίσης σβήνει από άποψη επικινδυνότητας συγκρινόμενο με αυτό του πιλότου της ΠΑ).
    Ας μην ξεχνάμε και την διαφορά στα διάφορα προσόντα,μόρφωση ,δείκτη ευφυϊας ,τρομερές δεξιότητες και ΚΟΤΣΙΑ!!!
    Τουλάχιστον στη σκαλωσιά είσαι σίγουρος ότι... δεν θα σε πυροβολήσουν οι Τούρκοι.
    Να μπορούσαν να σχολίαζαν οι νεκροί πιλότοι ,τι θα μας έλεγαν άραγε???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σίγουρα υπάρχουν και άλλα επικίνδυνα επαγγέλματα, πλην όμως δεν μπαίνουν όλα στο ίδιο τσουβάλι, ούτε και απαιτούν τα ίδια προσόντα. Ο ιπτάμενος ας πούμε, αν χρειαστεί μπορεί να κάνει και τη δουλειά του οικοδόμου και του μεταλωρύχου. Το αντίθετο όμως χλωμό το βλέπω.

    Κατά τα άλλα, και ενώ ο μούσχαρος έκοψε τις παρελάσεις, το πτητικό, κλπ, κανείς από τη μεταμοντέρνα κυβέρνηση στην οποία συμμετέχει δεν διανοήθηκε να κόψει καραγκιοζιλίκια τύπου EUROVISION ας πούμε, ούτε και είδα τίποτα διαμαρτυρίες γι' αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Achaean μετά από πολύ κόπο κατέληξα στο εξής απλό μήνυμα (απλό για να σου δωθούν κάποιες στοιχειώδεις πιθανότητες να το καταλάβεις): Αδερφάκι μου είσαι πολύ μεγάλος βλάκας...το βλάκας μπαίνει μόνο και μόνο για να μην διαγραφεί το μήνυμα.


    Κάποιος που πέταξε το συγκεκριμένο "καβατζοπλάνο" προφανώς μετά την γιαγιά σου...
    αλλά τι τα θες...όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια...
    έχουν δίκιο όσοι λένε ότι ο ηλίθιος παίζει πάντα εντός έδρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απορώ γιατί αυτοί που κατηγορούν τους πιλότους δεν έγιναν και οι ίδιοι πιλότοι αφού είναι τόσο εύκολο που μέχρι και η γιαγιά τους το κάνει, έτσι ώστε να πέρνουν και αυτοί το πτητικό επίδομα;;;
    Δε ντρέπεστε λέω εγώ... Αυτοί οι άνθρωποι θυσιάζονται για την πατρίδα και πέσατε να τους φάτε γιατί διεκδικούν το αυτονόητο... Είναι από τους καλύτερους, ίσως οι καλύτεροι στον κόσμο και αμοίβονται όπως οι χειρότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δεν έχω κανένα πρόβλημα με τους οικοδόμους και το έργο που παράγουν,είχα πολλούς στις διαταγές μου,25 χρόνια στα Τεθωρακισμένα!
    Δεν είμαι πιλότος και θα ήθελα να γνωρίσω την γιαγιά του λεβέντη,που μπορεί να πετάξει Α-7 με το ένα χέρι δεμένο!
    Έχω δει όμως πολλά "παλληκάρια" να χέζονται και να τρέμουν μέσα στον πύργο του Άρματος κατά την διάρκεια της βολής!
    Έχει θεραπέυσει κανείς λεβέντης αφλογιστία σε πυροβόλο άρματος;και πόσο θα μπορούσε να πληρωθεί η συγκεκριμένη εργασία;
    Έχει συντηρήσει κανείς άρμα λουσμένος κυριολεκτικά με άλατα φωσφόρου,ΚΑΡΚΙΝΟΓΟΝΑ!!!
    Χάρισα 25 χρόνια σε αχάριστους,αρκετά με τους αστράτευτους και τους κάθε αποχρώσεως κομμουνιστές με τις δεξιές τσέπες!
    Καταντήσαμε να συγκρίνει και "η μυλωνού τον άνδρα της με τους πραματευτάδες".
    Όσον αφορά τον Βενιζέλο που τον νίκησε ο μέτριος Γιωργάκης,ανίκανος για τα Τεθωρακισμένα διότι δεν χωράει στην θυρίδα του πύργου!
    Κάτω τα χέρια από τους πιλότους και σεβασμός στο έργο τους!
    Έτσι όπως κατάφεραν οι πολιτικοί να διχάσουν τον λαό μας,σε ενδεχόμενη εξωτερική απειλή έρχεται καταστροφή!

    731

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αγαπητοί φίλοι μάλλον όλοι έχουμε ξεφύγει από το θέμα και το θέμα δυστυχώς είναι η επιβίωση της χώρας μας. Δυστυχώς επαναλαμβάνω πρέπει όλοι να πληρώσουμε για τα λάθη που έκαναν εραστιτέχνες και κακοί πολιτικοί (που εμείς ψηφίσαμε), κλέφτες κρατικοί λειτουργοί (που εμείς ανεχθήκαμε) και όλοι οι παρατρεχάμενοι (λαμόγια κοινώς) που βούλιαξαν τον τόπο μας στη διαφθορά. Τώρα λοιπόν που ήρθε η ώρα του ταμείου είναι πολύ αργά να ψάξουμε για τους φταίχτες, πρέπει πρώτα να πληρώσουμε και ύστερα να τους βρούμε, εάν ποτέ τους βρούμε. Όσο για τα επιδόματα, αυτό που πρέπει να γνωρίζουμε όλοι είναι ότι, αυτοί που χαράσουν την οικονομική πολιτική κάνουν λογιστικές εγγραφές και διαγραφές για να καταλήξουν σε λογιστικά και στατιστικά αποτελέσματα, παίρνουν ένα ποσό εγγεγραμμένο στον προϋπολογισμό και το κόβουν και το ράβουν μέχρι να τους βγεί. Κανείς απ' αυτούς δε ξέρει πως πετούν οι πιλότοι μας, πως κρέμονται στην οικοδομή "οι σοβατζήδες", που φτάνει η πίεση των γιατρών που χειρουργουν και του φεύγει ο ασθενής, πως παθαίνει εγκεφαλικό ο λογιστής που πρέπει να τελειώσει δουλειά ημερών σε ώρες, πως τρέχει η νοσηλεύτρια τη νύχτα με δεκάδες ασθενείς κλπ. Το μόνο που βλέπουν είναι νούμερα και στατιστικά μεγέθη, αυτή τη στιγμή πρέπει να βγούν τα νούμερα, οι ανθρώπινες στιγμές πάνε στο βρόντο. Τουλάχιστόν όταν βγούμε από το τούνελ όλοι μαζί να συνεισφέρουμε στο χτίσιμο μιάς νέας πατρίδας που θα σέβεται τα παιδιά της και θα τα ανταμείβει ανάλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εμένα η εργασία μου είναι να θεραπεύω τρελούς και έχει γεμίσει ο τόπος …ιδίως γεμάτους με απάθεια που συνορεύει με την αυτοκτονία.
    Το πολίτευμα που υπέγραψαν κάποιοι με το Μάαστριχ όπως ο Σημίτης και επιμένουν είναι το χειρότερο από όλα τα υπαρκτά γνωστά .

    Η μεθόδευση όμως με το διαίρει και βασίλευε το κάνει ευκολότερο στο να επιβληθεί.

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΚΑΤΑ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΦΑΝΟΥΣ ΑΣΥΔΟΣΊΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ δεν βλέπω να πληρώνουν όλοι... Βλέπω να πληρώνουν αυτοί που δεν έκλεψαν τόσα χρόνια ενώ αυτοί που έκλεψαν, πλούτισαν και εξακολουθούν να κάνουν το ίδιο είναι στο απυρόβλητο. Δεν έχει κανείς το δικαίωμα να μειώνει τις αποδοχές αυτών που προσφέρουν, ιδίως αυτών που προστατεύουν την πατρίδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Φίλε μου οικοδόμε. Σίγουρα το επάγγελμα που διάλεξες είναι επικύνδυνο, αλλά δέν μπορείς να το συγκρίνεις με αυτό του ιπτάμενου.Όπως δουλεύεις εσύ στά 30 μέτρα, έτσι και αυτός δουλεύει όχι στά 30 αλλά στα 1000 μέτρα. Άν εσύ κάνεις μία βλακεία (απροσεξία) στη δουλειά σου καί πέσεις, θα σκοτωθείς μόνο εσύ. Άν ο πιλότος κάνει το ίδιο,θά προτιμήσει να σκοτωθεί ο ίδιος, παρά να το ρίξει σε κατοικημένη περιοχή και σκοτωθούν και άλλοι. Επίσης, άν εκεί πάνω στα 30 μέτρα χαλάσει το εργαλείο που δουλεύεις, παίρνεις άλλο και συνεχίζεις ή περιμένεις να σου φέρουν άλλο. Άν του πιλότου του χαλάσει στα 500 μέτρα, το εργαλείο που δουλεύει, υπάρχουν πολλές πιθανότητες να σκοτωθεί και να σκοτώσει και άλλους. Μήν τα βάζουμε λοιπόν όλα στο ίδιο τσουβάλι. Καί κάτι άλλο...... εσύ μπορείς να απεργήσεις, αυτός όχι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρός τον συντοπίτη μου ΑΧΑΙΟ !!!
    Εσύ πώς το ξέρεις ότι πετάνε πάνω απο τα πελεκαναίϊκα τα αεροπλάνα κάθε μέρα τη συγκεκριμένη ώρα ????? Ή πίνεις λοιπόν τον καφέ σου εκείνη την ώρα στίς καφετέριες τεμπέλη, ή ζείς στήν πανάκριβη αυτή περιοχή τής Πάτρας και ρεμβάζεις τον Πατραϊκό από το μπαλκόνι του ρετιρέ που σου αγόρασε ο μπαμπάς, κακομαθημένο πλουσιόπαιδο !!!
    Καί μιάς και τα Α7 δέν τα έχεις και σε πολύ υπόληψη, να σου πώ πώς 2 Α7 μπορούν να κάνουν πολύ μεγάλη ζημιά στον εχθρό στο πεδίο τής μάχης με τίς βόμβες που φέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΟ ΕΞΗΣ:

    ΞΕΠΟΥΛΑΝΕ ΑΠΟΔΟΜΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΣΑΣ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΑΙ ΞΕΧΕΙΛΙΖΕΙ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ.....

    ΜΗΠΩΣ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΙΞΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ Ή ΑΛΛΩΣ ΜΗΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΓΙΝΑΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΒΑΛΟΥΝ ΣΤΑ ΒΑΡΙΑ ΑΝΘΥΓΙΕΙΝΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ ΕΠΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙ (;)

    ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
    s-spyropoulos@pa-sy-a.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ηθικό δίδαγμα από τα σχόλια :
    Μπάτε σκύλοι αλέστε και αλεστηκά μη δώσετε....

    Τι είχες Γιάννη ; τί είχα πάντα...

    Πλακώνεστε μεταξύ σας αν το ένα επάγγελμα ή το άλλο είναι πιο επικίνδυνο αν πρέπει η δεν πρέπει να κοπέι κάτι και πόσο ...

    Καλώς ή κακώς το επάγγελμα λειτούργημα κάποιων είναι πιο επικίνδυνο από κάποιων άλλων γιατί δεν εμπεριέχει μόνο προσωπικό κίνδυνο αλλά και για τους υπόλοιπους .Αν και σε αυτό δεν μπορούμε να συμφωνήσετε τότε τι να πω .... Αν και σε ανδροκρατούμενο ιστολόγιο θα πω το απλό ΑΝΤΡΕΣ απλά ΑΝΤΡΕΣ που κατηγορούν τις γυναίκες για πολλά και δικαίως μεν αλλά γίνονται χειρότεροι απο αυτές...
    Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συμπέρασμα.., τρεις λαλούν και δυο χορεύουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σιγά μην σκίσετε κανένα καλσόν εκεί πάνω στα 3000 πόδια.
    Από άτομα που συνταξιοδοτούνται σε ηλικία 45-48 ετών και τους μετρούν ως συντάξιμα και τα έτη σπουδών τους, ανέμενα μεγαλύτερη σύνεση.
    Δηλαδή εγώ που σπούζασα μέχρι τα 35μου (πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό) και σώζω καθημερινά ανθρώπινες ζωές, υπηρέτησα κανονικά την θητεία μου (23 μήνες δόκιμος ΤΘ και όχι σε καμιά λουφαδόρικη μονάδα πέριξ του Λεκανοπεδίου), πληρώνω όλους τους φόρους που μου αναλογούν κτλ κτλ κτλ γιατί θα πρέπει να πληρώνω εσαεί τους 45αρηδες συνταξιούχους που κάνουν μεταξύ τους κοντρίτσες, κόβοντας τις κορυφές δένδρων με τα πανάκριβα αεροσκάφη που αποτελούν περιουσία του Ελλ.Λαού ?
    Μήπως πλήρωσε κανείς τους κανένα αεροσκάφος που έριξε από προσωπικό λάθος του ? Πήγε ουδείς φυλακή για ελλειπή συντήρηση πολεμικού υλικού ? Χρεώθηκε ποτέ κανείς καταστροφή πολεμικού υλικού ? Όλο κάτι μούφα συντεχνιακές ΕΔΕ που δεν οδηγούν πουθενά και Άγιος ο Θεός.

    Αλλά έτσι είναι στο Ελλάντα, φοράνε όλοι τη στολή και στις πλάτες 20-30 εξανάγκης μάχιμων, παριστάνουν όλοι τους σωτήρες του έθνους.Βέβαια όταν έρχεται καμιά ώρα κρίσης με την Τουρκία, εκεί γυρίζουμε και κοιτάμε το πραγματικό αξιόμαχο του συνολικού στρατεύματός μας και βλέποντας το χάος αναγκαζόμαστε σε συνεχείς υποχωρήσεις τύπου Ιμια, Κύπρου κτλ
    Στρατός που δεν έχει πολεμήσει 65 χρόνια, είναι πλέον καθαρά δημοσιουπαλληλικός και ως τέτοιος θα πρέπει να αμείβεται.
    Άντε κοιτάχτε να καταρρίψετε κανένα τουρκικο αεροσκάφος που υπερίπταται μέχρι την Ακρόπολη, αφήστε ήσυχα τα δενδράκια, κόψτε τις δημοσιοσχετίστικες πτήσεις πάνω από τις σκήτες του Α.Όρους και μετά να ασχοληθείτε με τα αεριτζίδικα επιδόματα.
    Κι όπως έλεγε και ένας παλιός διοικητής μου, "Δυστυχώς,επιτυχής στις μέρες μας κρίνεται μια στρατιωτική άσκηση, όχι όταν έχουμε πετύχει τους στόχους της αλλά όταν κατορθώνουμε να μην έχουμε ανθρώπινα θύματα".

    Άμεση, ομοιόμορφη φορολόγηση όλων των εισοδημάτων όλων των Ελλήνων πολιτών κι όποιος διαφωνεί ας πάει να παριστάνει τον πιλότο του Top Gun στο Αμέρικα.Αλλά ξέχασα εκεί μπορεί να τον στείλουν σε πραγματική εμπόλεμη ζώνη πχ Ιρακ,Αφγανιστάν κτλ, οπότε που να τρέχουμε να κινδυνεύουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι επαγγελματιες οδηγοι εχουν ΤΕΒΕ κ.Σπυροπουλε και οι οδηγοι εχουν ΙΚΑ,δεν κολλουν βαρεα.Να μην συγκρινης ανομια πραγματα.Οσο για το οτι σου πουλανε τη χωρα εσυ τη εισαι?Κουλος,μουγκος ή αναπηρος?Σηκω και συ το κεφαλι σου ρε ραγια...
    ΤΟ ΤΑΞΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ε...όχι να μιλούν και οι γιατροί εναντίων των πιλότων και μάλιστα των πιλότων που ξέσκισαν τους Αμερικανούς στο Red Flag... Οι πιλότοι βλέπεις δεν παίρνουν φακελάκι από τους φτωχούς ασθενείς και ταυτοχρόνως τεράστια ποσά από τις φαρμακευτικές για να συνταγογραφούν αυτό που θέλουν οι εταιρείες. Οι πιλότοι δεν κάνουν "εφημερίες ετοιμότητας", οι πιλότοι δεν είναι απαίδευτοι κομπλεξικοί που βγάζουν τα απωθημένα τους σε απελπισμένους ασθενείς. Οι πιλότοι είναι εκεί 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα έτοιμοι να πεθάνουν για την Ελλάδα και τους Έλληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ας ξεκινήσουν τη φορολόγηση από την οδό Ρόδων ....έχει ωραίους δρόμους με σαμαράκια φρέσκα, σήμανση, και όχι μόνο, ποδηλατόδρομου για να κάνουν τα παιδιά ποδήλατο , δεντράκια και ανηφοριές .
    Μόλις την ξεκινήσουν σωστά το έλλειμμα σε 3 μήνες έκλεισε και θα έχουμε και κέρδη .

    ΥΓ . Είμαι Ιδ. υπάλληλος που δουλεύει 4ημερο λόγο οικονομικής κατάστασης γιατί αν ήθελα ας έλεγα και όχι) που πληρώνετε με 20% μείον… που δεν δουλεύει τις άλλες μέρες 8 ώρες αλλά 10 εκτός εκείνων που θέλει για μετακίνηση
    Οσο για σένα αγαπητέ με τα πολλά πτυχία που είπες ότι έχεις και μπράβο σου και είναι προς τιμήν σου να ‘σαι καλά να τα αξιοποιήσεις κάτι ανάλογα έχω και εγώ αλλά δυστυχώς ρε γμτ ο μισθός που μπαίνει στην τσέπη μου είναι τριψήφιος και όχι 999 ευρώ μετά από αρκετά χρόνια εργασίας (19 συμπεριλαμβανομένων εκείνων που σπούδαζα και δούλευα).
    Παρ' όλα αυτά θεωρώ ότι από λάθος σημείο πάνε να λύσουν το πρόβλημα και όχι μόνο λάθος αλλά και απαράδεκτο....
    Σημασία είναι να δούμε πέρα από το ΕΓΩ και να μπορέσουμε για μια φορά σαν λαός να αναγνωρίσουμε ότι μπορεί λέω μπορεί κάποιος άλλος να κάνει κάτι πιο επικίνδυνο , σοβαρό και υπεύθυνο από αυτό που κάνουμε εμείς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Λές βρε Χριστίνα να γίνει κανένα τέτοιο θαύμα για να ξεπεράσουμε το ΕΓΩ; Για την ώρα δεν το βλέπω. Ασε που αν συμφωνήσω μαζί σου, κινδυνεύουμε να μας τα ψάλλουν καθότι είμαστε γένους θηλυκού...
    Καλή δύναμη. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. θα ήθελα να απαντήσω σε όλους τους φίλους
    ήμουν πιλότος στα α-7 με πάνω από 2000 χιλιάδες ώρες.
    όλοι είμαστε έλληνες και όλοι πατριώτες μέχρι να αποδειχτεί το αντίθετο..
    απλώς εμείς πολεμάμε κάθε μέρα στο αιγαίο.
    β. για τον οικοδόμο .πρώτα πρώτα ας διάβαζε να μπει και να κάνει αυτό το επάγγελμα .ας μην λέμε κακίες. κύριε κάθε χρόνο μπαίνουν περίπου 120 ιπτάμενοι στην σ. από αυτούς τελειώνουν περίπου 80 άτομα και συνεχίζουν ως ιπτάμενοι στις μοίρες πηγαίνουν περίπου 45 -55 άτομα από αυτού πεθαίνουν περίπου 5-8 .ποσοστό 10-12 %.(στους κύριους οικοδόμους το ποσοστό των ατυχημάτων είναι 3% όχι θανατηφόρα αυτά είναι πολύ ποιο λιγα.http://www.google.com/interstitial?url=http://www.ypakp.gr/uploads/docs/659.pdf.)τωρα από τους 40-45 περίπου ιπτάμενους στα 35 έτη τους έχουν σίγουρα 15-20 πρόβλημα σοβαρό με την μέση τους .επίσης η ακτινοβολία που δέχονται από το radar είναι τεράστια ας ρωτήσουμε να μας πει ο γιατρός...που ξέρει αν ξερει. επισης ο ιπτάμενος διαβάζει μέχρι το τέλος της καριέρας του..ο πατέρας μου ήταν οικοδόμος δούλευε 7 ώρες πολύ σκληρά σε όλους τους καιρούς...έπαιρνε 30χιλιαδες δραχμές και 20χλδ το ένσημο.. όλα μαύρα δήλωνε στην εφορία ελάχιστα..νομίζω και ο οικοδόμος μας μαύρα περνει .η εργατοώρες που δουλεύει ένας οικοδόμος είναι 40-50 ώρες την εβδομάδα.. 200 τον μηνά *11 μήνες 2200 και πληρώνετε 70-100 την ημέρα χωρίς το ένσημο. ο ιπτάμενος δουλεύει 5 ημέρες 11-12 ώρες την ημέρα σίγουρα +τις υπηρεσίες 5-7 ημέρες τον μηνά δηλ 7*24=168 μένουν 23 ημέρες από τις οποίες σίγουρα πάει της 15 ημέρες άρα 11*15= 165 ώρες δηλαδή 168+165=333*11 μήνες 3663 ώρες..από αυτές είναι 100-150 νύχτα και 100-120 αναχαιτησεις. μια διάφορά πάνω από 1000 ώρες εργασιας. μπορεις να καταλάβεις την δυσκολία αυτά είναι μέσος Όρος.
    για αυτόν από την Αχαΐα είναι κομπλεξικός και δεν αξίζει να ασχολιέσαι με τους αλήτες..
    για τον γιατρό θα πω ότι και εμείς διαβάζουμε πάρα πολύ χαίρομαι που σώζεις ζωές είναι τέλειο. μέχρι τα 35 μπορεί να μην βγάζεις λεφτά αλλά μετά στατιστικά είναι το ποιο κερδοφόρο επάγγελμα .μακάρι να είσαι από αυτούς που δεν παίρνουν μαύρα περίπου το 83,3% παίρνει φακελάκι. επίσης ότι δεν κάνεις λάθος γιατί το δικό μας λάθος στοιχίζει και την ζωή μας τα δικά σας λαθη στοιχίζουν στην δική μας ζωή εσείς λουφάρετε και σφάζεται δείτε αυτό http://www.medtime.gr/content/view/175/49/lang,greek/ ενδεικτικά α. περιττές χειρουργικές επεμβάσεις (12.000 θάνατοι)
    β. λάθη στην χορήγηση φαρμάκων στα νοσοκομεία (7.000 θάνατοι)
    γ. άλλα λάθη στα νοσοκομεία, κυρίως αμέλεια των ιατρών (20.000 θάνατοι)
    δ. λοιμώξεις στα νοσοκομεία (80.000 θάνατοι)
    ε. ανεπιθύμητες παρενέργειες των φαρμάκων και ιατρογενείς ασθένειες που δεν
    οφείλονται σε λάθη αλλά σε σωστές από ιατρική άποψη πρακτικές (106.000
    θάνατοι)
    μακάρι να είσαι από τους άλλους γιατρούς που τιμούν τον όρκο τους εάν τον ξέρεις....
    τέλος τα λεφτά που παίρνω είναι όλα μαζί 34000 πατέρας 3 παιδιών εκκαθαριστικό 2009 δηλαδη δια 3663 ωρες δηλαδη 9 ευρο την ωρα .72 την ημερα πιο λιγο από τον οικοδομο πιο λιγο από τον γιατρο ..σας ευχαριστούμε που είμαστε μεγαλομισθοι
    σας ευχαριστω και για την συνταξη τελος στα 40 ολοι μετα απο 35 ετη μπορουν
    ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ελίνα μου μας τα ψαλλουν δεν μας τα ψάλλουν το αποτελεσμα το ίδιο...
    Δύναμη υπάρχει όσο υπάρχει η ελπίδα αλλά και αυτή όσο και αν την τραβίξεις απο τα μαλλιά στο τέλος πεθαίνει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπητοί φίλοι,

    Τις "βολές" σας κατά των Ελλήνων χειριστών της Π.Α., τις έχω κάνει "tracking" εδώ και καιρό. Ευκαιρία περιμένατε να σπιλώσετε το μέγεθος της προσφοράς τους. Μέσω του βήματος που μου δίνει (όπως και σε εσάς εξάλλου να γράφετε ΟΤΙ σας έρθει στο νου) το infognomonpolitics, θέλω να σας ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΩ για μεθοδεύσεις που εν αγνοία σας προωθείτε, βασιζόμενοι στην πίεση που σας ασκούν (πάλι εν αγνοία σας...) οι διαμορφωτές κοινής γνώμης, δηλαδή τα Μ.Μ.Ε. Είμαι σίγουρος, οτι είστε τηλεοπτικοί "οπαδοί" - "κανίβαλοι" των κ.κ. Αυτιά, Παπαδάκη και άλλων τέτοιων υποκειμένων οι οποίοι ποτέ δεν μας είπαν ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΠΗΓΑΝ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΤΩΝ ΑΦΕΝΤΙΚΩΝ ΤΟΥΣ! Και εσείς ασχολείστε με το να κατακεραυνώνετε την στάση ΕΝΤΙΜΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ. Ναι, είναι ΕΝΤΙΜΟΙ. Γιατί ΖΗΤΑΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ. Και σε τελική ανάλυση, μην φοβάστε: μπορείτε να κοιμηθείτε και απόψε και αύριο το βράδυ ήσυχοι τον ύπνο του δικαίου γιατί οι χειριστές αυτοί εξακολουθούν και αναχαιτίζουν και συνεχίζουν να εμπλέκονται σε σκληρές μάχες πάνω από το Αιγαίο. Να είστε σίγουροι οτι αυτοί προβληματίστηκαν πολύ περισσότερο από εσάς που τώρα τους ζητάτε και τα ρέστα πριν προβούν σε αυτή την κίνηση που εγώ προσωπικά την χαρακτηρίζω κίνηση θαραλλέα. Ας μάθετε οτι όσοι ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ πρέπει και να ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΑ. Αυτή είναι μια βασική αρχή της διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού. Σκεφτείτε μόνο τούτο: τις ώρες που εσείς ή εγώ (για να μην γράφω μόνο για εσάς πλην του εαυτου μου) μπορεί να έχουμε και μια δεύτερη ή και μια τρίτη ακόμα και μια τέταρτη απασχόληση, οι άνθρωποι αυτοί είναι εκεί. Το αν κόβουν βόλτες στα Πελεκανέϊκα (παραλιακή περιοχή στην Πάτρα) προσωπικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου, όπως δεν με ενδιαφέρει τι τρώνε, αν τα πίνουν, με ποιες κοιμούνται, πότε επισκέπτονται την τουαλέτα και άλλα πολλά που είμαι σίγουρος οτι ενδιαφέρουν εσάς. Λέω λοιπόν ένα μεγάλο ΟΧΙ στον ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟ και ΑΠΑΙΤΩ οι Έλληνες χειριστές να ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΟΣΟ ΤΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ γιατί σε τελική ανάλυση μπορεί όλοι εμείς να πληρώνουμε αλλά πληρώνουμε μια ομάδα ανθρώπων που ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ και ΚΡΑΤΑΝΕ ΖΩΝΤΑΝΟ το Ελληνικό στοιχείο σε πολλαπλά επίπεδα αν το σκεφτείτε λίγο. Άρα, ως οικονομολόγος, λέω οτι η επένδυσή μας σε αυτούς τους ανθρώπους είναι ΚΑΛΗ, είναι ΚΕΡΔΟΦΟΡΑ. Αντίθετα, λυπάμαι πολύ να βλέπω επιστήμονες 35 ετών να παραιτούνται από θέσεις "φιλέτα" του ιδιωτικού τομέα (π.χ. παράρτημα INTRACOM στην Πάτρα...) και να επιζητούν (και να καταφέρνουν με "γλείψιμο" και "μέσον") να διορίζονται στο Δημόσιο γιατί "θέλουν τα μεσημέρια να κοιμούνται...". ΗΛΙΘΙΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ! Γιατί δεν φωνάζετε για όλους αυτούς που ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ πολύ παραπάνω ΟΛΟΙ ΜΑΣ για να ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΝ σε Ελληνικά ΑΕΙ και ΤΕΙ, και οι οποίοι αντί να μας ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΟΥΝ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ με τη δική τους ΠΡΟΣΦΟΡΑ (δηλαδή να στήσουν καθαρές δουλειές, να κάνουν επενδύσεις, να προσλάβουν τα παιδιά μας, να, να, να...) το ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΟ, η ΜΟΝΗ ΤΟΥΣ ΟΝΕΙΡΩΞΗ, η πιο ΖΟΥΜΕΡΗ ΤΟΥΣ ΓΚΟΜΕΝΑ είναι το ΔΗΜΟΣΙΟ! Και ΟΧΙ εγώ κύριοι δεν έκφράζω κάποιο ΑΠΩΘΗΜΕΝΟ. Το μόνο μου παράπονο πάντα ήταν το ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ! Μα κάλα, τόσο αλτρουιστής; ΝΑΙ! Γιατί αν όλοι εσείς αμοίβεστε καλύτερα, έχω και εγώ δουλειά και κέρδος! Αφήστε λοιπόν τα "πουλιά" της "336" ήσυχα. Φίλε "ACHEAN" δεν "τσιμπάμε". Κάνεις καλά τη δουλειά σου. Είσαι σε διατεταγμένη αποστολή. "Πρακτοράκο"....

    Κωνσταντίνος Ν. (Πάτρα)
    Ελεύθερος Επαγγελματίας
    (με ΜΗΔΕΝ οφειλές στον ΟΑΕΕ
    και ας με λένε και "Μ**άκα" -
    Έφεδρος Σμηνίας Αμύνης Αεροδρομίων - ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΕΙΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ "ΑΙΘΕΡΟΒΑΤΟΥΝ")

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μέσα στη τόση λαλακία που έπεσε χάθηκαν και οι λίγες δημοσιεύσεις με νόημα. Φυσικά δεν υπάρχει αεροσκάφος που να γλυτώνει από τα πτηνά.Υπάρχει ;;; Και κάποια στιγμή όλοι μας αποφασίσαμε τι θα γίνουμε.Αλλοι έπεσαν στο μεροκάματο άλλοι στα βιβλία και έβγαλε ο κ.λος τους κόκκαλα για να γίνουν Ικαροι.Ετσι νομιζα και εγώ,ήθελα να γίνω πιλότος πάνω από το Αιγαίο.Αλλά .... ακόμη όμως είμαι με τους πιλότους 47 χρόνια μετά. Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.