1/4/10

Μικροελλαδισμός, υπέρβαση και ιδεολογικός διχασμός του Ελληνισμού!


του Ελευθέριου Β.
Πέρα από ιδεολογικές ταυτότητες που μπορούν να χαρακτηριστούν «αριστερές» ή «δεξιές» λίγο πολύ αυθαίρετα υπάρχουν δύο ιδεολογικά ρεύματα που πότε εκφράζονται από την «δεξιά» και πότε εκφράζονται από την «αριστερά» κατά την διάρκεια του 20ου αιώνα. Τα δύο ιδεολογικά ρεύματα είναι το ρεύμα του μικροελλαδισμού και το ιδεολογικό ρεύμα της υπέρβασης του μικρόψυχου ελλαδισμού. Εγώ φύση και θέση ανήκω στο ιδεολογικό ρεύμα της υπέρβασης. Αυτή η ομφαλοσκόπηση που πότε παίρνει ένα «κοινωνικό» προσωπείο προτάσσοντας τις κοινωνικές σχέσεις έναντι των εθνικών θεμάτων και χαρακτηρίζεται «αριστερό ρεύμα» άλλοτε φοράει την λεοντή της «ακροδεξιάς ιδεολογίας» παίρνοντας την μορφή της φυλετικής καθαρότητας του ελληνισμού. Αλλά πάντα οδηγώντας τον σε απομόνωση και μαρασμό. Ας βρούμε μέσα στην ιδεολογική μας συγκρότηση τις αιτίες εκείνες που μας ρίχνουν ή στο ένα ή στο άλλο άκρο και ας καταλάβουμε πως τα αποτελέσματα των δύο αυτών ρευμάτων είναι ακριβώς ίδια και οδηγούν στον ιδεολογικό αυτοευνουχισμό μας και την γεωστρατηγική μας απαξίωση σαν εθνική οντότητα. Δεν υπάρχουν έθνη ανάδελφα γιατί ακόμα και οι πολιτισμικοί δεσμοί είναι το ίδιο αν όχι ισχυρότεροι με τους δεσμούς αίματος.

6 σχόλια:

  1. Προσηλυτισμός μέσω... φόβου
    Μαρία Αντωνιάδου - Το Βήμα (http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=323256&dt=31/03/2010)
    Μια παράταιρη επιστολή, χειρόγραφη μάλιστα, περίμενε αρκετούς κατοίκους των Πατησίων χθες στα γραμματοκιβώτιά τους. «Αξιότιμε κύριε/κυρία, πρόσφατα επισκέφθηκα τη γειτονιά σας, αλλά δεν κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί σας, αφού έχω ορισμένες σημαντικές πληροφορίες τις οποίες θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας. Σας εσωκλείω ένα φυλλάδιο για να πάρετε μια ιδέα των πληροφοριών» έγραφε η συντάκτριά της, η οποία σημείωνε και το κινητό της τηλέφωνο.
    Το ενδιαφέρον δεν ήταν όψιμο εξαιτίας των σκηνικών βίας του τελευταίου πενθημέρου. Ούτε το κίνητρο... ταπεινό, ορμώμενο μόνο απ΄ όσα ζουν οι κάτοικοι σε Πατήσια και Σεπόλια λόγω της έξαρσης της εγκληματικότητας. Όπως αποδείχθηκε, η χειρόγραφη όσο και καλλίγραφη επιστολή ήταν γραμμένη από μάρτυρα του Ιεχωβά και εκμεταλλευόμενη το κλίμα των ημερών καλούσε σε προσηλυτισμό.

    Δεκάδες κάτοικοι της Πατησίων, της Κυψέλης και των Σεπολίων παρέλαβαν χθες χειρόγραφες και ενυπόγραφες επιστολές, όπου σημειώνονται τα εξής:

    Στα φυλλάδια προσφέρονται πληροφορίες για το περιοδικό «Σκοπιά» και καλούνται όσοι το επιθυμούν να συμμετάσχουν σε μια ειδική γραφική, όπως χαρακτηρίζεται, ομιλία με τίτλο «Αληθινή ειρήνη και ασφάλεια- Πότε;». Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 18 Απριλίου στο Περιστέρι και, όπως επισημαίνει στην επιστολή της η μάρτυρας του Ιεχωβά που απευθύνεται στους πιστούς, «σίγουρα θα έχετε ακούσει ειδήσεις στις οποίες κυριαρχούν θέματα όπως το αυξανόμενο έγκλημα, οι τρομοκρατικές ενέργειες, η οικονομική κρίση κ.ά., ειδήσεις οι οποίες μας κάνουν να ανησυχούμε. Ο Ιησούς έδειξε ότι αυτό το κλίμα φόβου και ανησυχίας θα εντεινόταν».
    Και στη συνέχεια θέτει τη ρητορική της ερώτηση, για να απαντήσει και πάλι η ίδια: «Πού μπορεί να βρεθεί ανακούφιση από τέτοιες ανησυχίες; Στον Λόγο του Θεού».

    Στην επίσημη ιστοσελίδα των μαρτύρων του Ιεχωβά στο Διαδίκτυο δίδονται οδηγίες για το πώς πρέπει να γίνεται το κήρυγμα της θρησκείας και δηλώνεται ότι «υπάρχουν πολλοί τρόποι για να κηρυχθούν αυτά τα καλά νέα. Συχνά κάποια συζήτηση με φίλους και γνωστούς δίνει την ευκαιρία γι΄ αυτό. Μερικοί κηρύττουν γράφοντας επιστολές ή χρησιμοποιώντας το τηλέφωνο. Άλλοι ταχυδρομούν έντυπα που περιέχουν ύλη η οποία, κατά τη γνώμη τους, θα ενδιέφερε ιδιαίτερα κάποιον γνωστό τους. Υποκινούμενοι από την επιθυμία τους να μην παραβλέψουν κανέναν, οι Μάρτυρες πηγαίνουν από πόρτα σε πόρτα με αυτό το άγγελμα».

    Κάτοικοι της Πατησίων πάντως έγιναν... μάρτυρες όλων των τρόπων προσέγγισης, αφού και επισκέψεις δέχθηκαν, και επιστολές έλαβαν, και τα έντυπα τούς ταχυδρομήθηκαν, και τηλεφωνικός αριθμός του κινητού με τον οποίο μπορούν να επικοινωνούν τους δόθηκε...
    *******************

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα Γιάννενα το 550πχ ηταν Αλβανικές αποικίες σύμφωνα με το χάρτη σας;Γιατί Ελληνικά δεν ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ελεθυθέριος Β.

    Πέρα απο τις ιδεολογικές θέσεις και αντι-παραθέσεις -που αρκετές φορές δεν είναι παρά άδεια κέλυφη- εύκολα μπορεί κάποιος να διακρίνει ότι αυτός ο μικρόψυχος ελλαδισμός ή η υπέρβασή του με χονδροειδή συνήθως τρόπο (που καταλήγει στο ίδιο αποτέλεσμα) δεν είναι πάρα μια ανώριμη και απαίδευτη σχέση με το παρελθόν μας.
    Χοντράδες και αντι-αισθητικές προσεγγίσεις βλέπεις σε όλες τις παρατάξεις. Το βέβαιο είναι ότι η Ελλάδα χρησιμοποιείται αρκετές φορές για τα συμφέροντα της κάθε μιας παράταξης.

    Η Ελλάδα όφειλε να είναι σκοπός, όχι μέσο για να κάνει ο καθείς την τρέλλα του και να βγάζει τα χρηματικά ή ότι άλλα απωθημένα του.
    Αυτό δεν συμβαίνει, είναι πασιφανές.

    Μεγάλωμα ή υπέρβαση αν θές (Το ιστορικό και πνευματικό βαθός της Ελλαδας είναι ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ)
    είναι η ευρύτητα της συνείδησης ότι προέρχεσαι απο ένα μεγάλο πνευματικό πλούτο και οφείλεις να κάνεις κάτι με αυτόν.
    'Οχι για να μυρηκάζεις περασμένα κλέη και μεγαλεία (ούτε να κομπλάρεις να είσαι υπερήφανος γι'αυτά) αλλά να είσαι μέτοχος στην Ιστορία και να την δημιουργείς εκ νέου.

    Μένουμε -σχεδόν- στάσιμοι γιατί είμαστε ανώριμοι, γι'αυτό και διχαστικοί αφού πρώτα όμως έχουμε αποτύχει να αφομοιώσουμε τον ίδιο μας τον εαυτό και να πάμε παραπέρα (κι αυτό, απλά γιατί οι περισσότεροι δεν τον γνωρίζουμε).


    Φιλικά,
    Νήμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. φιλε μου ελληνικότατα ήταν εκείνα τα χρόνια. Και οι Ιλλύριοι, δεν ήταν οι Αλβανοί. Αυτή η καραμέλα πρέπει να σταματήσει. Οι Αλβανοί δεν έχουν καμία σχέση με την σημερινή περιοχή. Αφενός οι Ιλλύριοι ήταν γηγενές φύλο ίσως και παλαιώτερο δωριαίων/ιώνων/μακεδόνων, αφού ισως και να ανήκαν στους πελασγούς. Σαφώς όμως μακρυά απο το κέντρο Αθήνα/Σπάρτη, ήταν πολύ απομακρυσμένοι απο την ελληνική όπως γνωρίζουμε κουλτούρα.
    Αφετέρου, οι Αλβανοί ήρθαν στην εποχή του βυζαντίου, στο χώρο το σημερινό. Το αρχικό μέρος καταγωγής τους βρίσκεται στην νεκρά θάλασσα κάπου. Αυτό για να μην λέμε και ότι θέλουμε. Τώρα εκεί που είναι Αλβανία είναι αλβανία, και καλά κάνουν να το λένε αλβανία. Αλλά όχι να λέμε και ότι θέλουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρειάζεται να αναζητήσουμε έναν κοινό σκοπό-αυτό είναι που μας λείπει και που θα βοηθήσει να ξεπεράσουμε τις διασπαστικές μας τάσεις. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συμφωνώ απόλυτα με τον Νήμα...
    Υπέρβαση του μικρόψυχου ελλαδισμού ναί, υπέρβαση της μεγάλης ελληνικής ψυχής όχι. Γνώθι σεαυτόν και προχωράμε να αλλάξουμε τον κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.