26/4/10

Στον αέρα η επίσκεψη Γκρούεφσκι στην Αθήνα

Στον αέρα βρισκόταν μέχρι αργά χθες το βράδυ η πρώτη ανεπίσημη επίσκεψη του πρωθυπουργού της ΠΓΔΜ Νίκολα Γκρούεφσκι στην Αθήνα, για να μιλήσει στο συνέδριο του «Εκόνομιστ» την Πέμπτη. Σύμφωνα με τα μέσα ενημέρωσης της γειτονικής χώρας η ελληνική κυβέρνηση δεν έδωσε ακόμη το «πράσινο φως» για την προσγείωση του πρωθυπουργικού αεροσκάφους, που αναγράφει «Δημοκρατία της Μακεδονίας».

Ο κ. Γκρούεφσκι πάντως χθες από το Κρούσοβο έσπευσε να επαναλάβει για το θέμα της ονομασίας ότι η όποια λύση συμφωνηθεί θα τεθεί σε δημοψήφισμα, ενώ δήλωσε ότι αναμένει από το διαμεσολαβητή του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς να καταθέσει εντός του Μαΐου συγκεκριμένη πρόταση ή δέσμη προτάσεων, που θα καλύπτει τις απόψεις και των δύο μερών για το θέμα του ονόματος, αφήνοντας να εννοηθεί ότι οι προηγούμενες προτάσεις δεν λάμβαναν υπόψη τις θέσεις των Σκοπίων. Την ίδια ώρα ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών της χώρας μας Δημήτρης Δρούτσας σε συνέντευξή του δήλωσε ότι η ονομασία «Βόρεια Μακεδονία», εφόσον χρησιμοποιηθεί έναντι όλων, συγκαταλέγεται στις προτάσεις που ταιριάζουν στο πλαίσιο των ελληνικών θέσεων για το θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ και κάλεσε τα Σκόπια να κάνουν το «άλλο βήμα». Τα Σκόπια απορρίπτουν μέχρι στιγμής το «Βόρεια Μακεδονία», ενώ νέα διαμάχη έχει ξεσπάσει εξαιτίας της δηλωμένης πρόθεσης της ηγεσίας της ΠΓΔΜ να ασκήσει την προεδρία του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου στο εξάμηνο από το Μάιο έως τον Οκτώβριο με το όνομα «μακεδονική προεδρία 2010». Η ελληνική κυβέρνηση αντιδρά έντονα σε αυτό το ενδεχόμενο και χαρακτηρίζει νέο «μεγάλο ολίσθημα» από την πλευρά της κυβέρνησης της ΠΓΔΜ να θέλει να εκμεταλλευτεί τον ευρωπαϊκό θεσμό, για να προωθήσει μονομερώς τις θέσεις της.
ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-Makthes.gr

4 σχόλια:

  1. bre kliste ta sinora kana mina na lisaksoun sti pina kai tha parakalane na tous baftisoume emis me to onoma malakes tou bora

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ἔτσι χρειάζεται. Γράφει τὸ ἀεροπλᾶνο σου κάτι ποὺ δὲν μᾶς ἀρέσει; Ἔξω ἀπὸ ΄δῶ.
    Κάποτε πρέπει νὰ κοιτάξουμε καὶ τὸ ἐθνικό μας συμφέρον, χωρὶς τὶς ἰδεολογίες ποὺ βγαίνουν ἀπὸ τὰ πανεπιστήμια τῶν μεγάλων ἡγεμονικῶν δυνάμεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οσο διαπραγματευομαστε σαν Εθνομηδενιστες "Τσιφτετελληνες", συμπεριφερομαστε και επιτρεπουμε κοινωνικα αυτου του ειδους νοοτροπιες, οχι μονο θα αυτοκαταστρευομαστε, αλλα θα ειμαστε και δικαιος περιγελος των παντον.

    - Π. Ηφαιστος, "Μεταμοντερνισμός - εθνομηδενισμός - αποδομησμός"
    http://www.ifestosedu.gr/104Ethnomidenismos.htm

    Quote:
    "Έλαβα το ανυπόγραφο μήνυμά σας [σημ. παρατίθεται στο τέλος του κειμένου μου]. Καλό θα ήταν να υπογράφατε. Η ιστοσελίδα που παρατίθεται στο υποσέλιδο του μηνύματός σας, από την οποία και προέρχεται το κείμενό σας, μου βεβαίωσε ότι το μήνυμα περιέχει ένα από τα πολλά ανώνυμα κείμενα των οποίων η τεχνολογία διευκολύνει την διοχέτευση και ρύπανση της πνευματικής μας ατμόσφαιράς. Κι επειδή το τελευταίο αποτελεί μια πολύ σκληρή κατηγορία, ιδιαίτερα όταν απευθύνεται σε κάποια που είναι ή που διατείνεται ότι είναι νέα, θα μου επιτρέψετε μου να το τεκμηριώσω, εκθέτοντας τις απόψεις μου.
    Κατ' αρχάς το κείμενο το οποίο έλαβα είναι γραμμένο από άτομο που είναι πνευματικά βαθύτατα γερασμένο. Ηλικίας περίπου 10.000 χρόνων. Μάλιστα: Τόσο πολύ γερασμένο. Η σκέψη του βαστάει από την εποχή της βαρβαρότητας, όταν δεν υπήρχε ακόμα κοινωνικό και πολιτικό γεγονός. Ήταν η εποχή των α-πολιτικών ανθρωποειδών, τα οποία λειτουργούσαν με όρους ωμής και ανεξέλεγκτης βίας. Ήταν η εποχή που οι άνθρωποι δεν είχαν συγκροτήσει ανθρωπολογικά διαμορφωμένα και πολιτικά οργανωμένα σύνολα και όπου περιφερόμενες ανομοιογενείς ομάδες, χωρίς συλλογική ετερότητα, κυνηγούσαν ζώα, μα και αλλήλους.
    Κάποια ιστορική στιγμή, όμως, το ανθρώπινο είδος διάβηκε το νοερό σύνορο το οποίο χωρίζει την βαρβαρότητα από τον πολιτισμό (που αποκορυφώθηκε στην κλασική εποχή της δημοκρατίας και του Δήμου). Αυτό δεν σημαίνει ότι έκτοτε δεν υπήρξαν βάρβαροι ή πως κάποιοι εδώ και εκεί δεν οπισθοδρομούν στην βαρβαρότητα. Από πολιτικής έποψης, οι άνθρωποι την εποχή της βαρβαρότητας ήσαν πανομοιότυποι: πνευματικά αδιαφοροποίητοι, λειτουργούσαν υπακούοντας σε όρους ωμών ενστίκτων βιολογικής επιβίωσης και δρούσαν με όρους της ωμής βίας, που τους διασφάλιζε την διατροφή και την αυτοσυντήρησή τους. Είχαν ακόμη ένα σημαντικό χαρακτηριστικό, που τους καθιστά πανομοιότυπους με τη συγκαιρινή συμπεριφορά που τις τελευταίες μέρες βιώσαμε στις πυρπολημένες πόλεις μας: Όταν ένιωθαν αβεβαιότητα για την αυτοσυντήρησή τους, γινόντουσαν κανίβαλοι. Έτρωγαν όποια ανθρώπινα όντα έπεφταν στο δρόμο τους ή ακόμη και τους γονείς τους ή τα παιδιά τους. Κατά την διάρκεια του 20ου αιώνα οι ποικιλόχρωμες λεγόμενες ιδεολογίες οδήγησαν σε τέτοιες βαρβαρότητες πολλές κοινωνίες. Τις έσπρωξαν σε άσκοπες αιματηρές εμφύλιες συγκρούσεις γιατί τα μέλη τους πίστεψαν πως μπορεί να παραμεριστεί η κοινωνική ετερότητα ενός συλλογικού ανθρώπινου συνόλου και να εξισωθεί και εξομοιωθεί ο πλανήτης. Το περιεχόμενό και οι αιτιολογήσεις αυτών των ιδεολογιών μπορεί να διέφεραν, αλλά μορφικά ήταν πανομοιότυπες. Πανομοιότυπα είναι και τα αποτελέσματα της επιρροής τους. Όλες κινήθηκαν στον ίδιο, σπαρμένο με εκατόμβες, δρόμο που οδηγεί σε ένα μεγάλο νεκροταφείο, μέσα στο οποίο είναι θαμμένοι και πολλοί Έλληνες. Σ' αυτό τον δρόμο τώρα πορεύεστε και εσείς, νομίζοντας πως κάνετε κάτι καινούργιο και κορδωμένοι εκστομίζετε ηχηρές σαπουνόφουσκες, όπως το μανιφέστο που μου στείλατε.
    Εκτιμώ λοιπόν ότι η καταμαρτυρούμενη με λόγια και με έργα στάση σας να καταστρέψετε τα πάντα γύρω σας, αφ' ενός μορφολογικά σας κάνει να διαφέρετε ελάχιστα από τους κανίβαλους της βαρβαρικής εποχής, αφ' ετέρου βεβαίως σας καθιστά έρμαιο μιας από τις πολλές ενδιάμεσες ιδεολογικές αποχρώσεις, που πρεσβεύει εξίσωση και εξομοίωση. ..." (συνεχιζεται)
    (Π. Ηφαιστος, "Απάντηση στον ακταρμά σκέψεων και απόψεων «νεαρών» που καυχώνται για τις λεηλασίες και τις καταστροφές του Δεκεμβρίου 2008"
    http://www.ifestos.edu.gr/)

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γιατι δεν ρωτανε τι πατεντα εφαρμοσε η ντορα οταν ο σκοπιανος ηλθε στην Κερκυραμε το ιδιο αεροπλανο.Αρχιζει να μου λειπει το κοριτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.