31/5/10

Η ανάπτυξη εθνικής συνείδησης είναι "άσκηση Πολιτικής" ή εναρμόνιση στις επιταγές του Συντάγματός μας; Η απάντηση του Ευτ.Νικόπουλου στην κ.Δραγώνα




Θεσσαλονίκη 29 Μαϊου 2010

Η ανάπτυξη ΕΘΝΙΚΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ είναι Άσκηση Πολιτικής ή εναρμόνιση στις επιταγές του Συντάγματός μας;

Τους τελευταίους μήνες η Ειδική Γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων του Υπουργείου Παιδείας και διά βίου μάθησης, κα Θάλεια Δραγώνα, επαναλαμβάνει συνεχώς σε συνεντεύξεις της σε ΜΜΕ ότι η δασκάλα του Μεγάλου Δερείου Χαρά Νικοπούλου δεν πρέπει ν’ ασκεί πολιτική στο χώρο του σχολείου,

χωρίς, όμως, ούτε μία φορά να εξειδικεύει και να διασαφηνίζει τι εννοεί. Ταυτόχρονα δηλώνει ότι Χαρά Νικοπούλου είναι μία δασκάλα που κάνει πολύ καλά τη δουλειά της ως εκπαιδευτικός!!!

Ποιο από τα δύο ισχύει δεν έχει ξεκαθαρίσει, μέχρι σήμερα η κα Δραγώνα. Η Χαρά Νικοπούλου είναι μία καλή δασκάλα, η οποία κάνει άριστα το εκπαιδευτικό της έργο και γι’ αυτό το Υπουργείο Παιδείας και δια βίου μάθησης τη βράβευσε τον Μάρτιο του 2010 μεταξύ των ογδόντα καλύτερων εκπαιδευτικών, ή η Χαρά Νικοπούλου είναι μία χείριστη δασκάλα, η οποία αντί ν’ ασχολείται με το διδασκαλικό και εκπαιδευτικό της έργο ασκεί ανεπίτρεπτα πολιτική εντός των σχολικών αιθουσών και μάλιστα επί μικρών παιδιών του δημοτικού σχολείου; Ποιο από τα δύο είναι η αλήθεια; Και εάν είναι το δεύτερο για ποιον λόγο το Υπουργείο Παιδείας βράβευσε τη Χαρά Νικοπούλου;

Η ειδική γραμματέας του Υπουργείου μέσα στις θολές, ασαφείς και φυσικά χωρίς συγκεκριμένες αναφορές, κατηγορίες και αιχμές της προς τη δασκάλα Χαρά Νικοπούλου, θεωρεί άσκηση πολιτικής εκ μέρους της ελληνίδας δασκάλας τη διδασκαλία στους μαθητές της, της ελληνικής ιστορίας, της επαναστάσεως του 1821, των ηρώων της ελληνικής επαναστάσεως, τη διδαχή τραγουδιών που σχετίζονται με τους ήρωες του 1821 και της επί τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς των Ελλήνων από τους Οθωμανούς, της διενέργειας παρελάσεων την 25η Μαρτίου, της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας στους μαθητές του σχολείου και πολλές φορές και σε ώρες πέραν του αυστηρού διδακτικού ωραρίου, της διδασκαλίας στα παιδιά των Ελλήνων μουσουλμάνων και της εμπέδωσης από τους μικρούς μαθητές του μειονοτικού σχολείου ότι είναι γνήσια ελληνόπουλα, απόγονοι όλων αυτών που έχυσαν το αίμα τους άφθονο για να ζούμε όλοι σήμερα ελεύθεροι και ν’ απολαμβάνουμε τα αγαθά της δημοκρατίας και της ελευθερίας.

Όλα τα παραπάνω, όμως, κα ειδική γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας περιλαμβάνονται και στις εγκυκλίους του Υπουργείου Σας προς τους δασκάλους όλων των σχολείων απανταχού στην ελληνική επικράτεια. Αναρωτιέμαι δε γνωρίζει η κα Θάλεια Δραγώνα ότι οι εγκύκλιοι και οι οδηγίες του ίδιου του Υπουργείου, όπου έχει επιλεγεί-τοποθετηθεί ως ειδική γραμματέας, προς όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες δάσκαλους, όπου κι εάν αυτοί υπηρετούν ομιλούν για υποχρέωση αυτών να διδάσκουν όλα τα παραπάνω.

Δε γνωρίζει η κα Θάλεια Δραγώνα ότι το Υπουργείο Παιδείας δε διαφοροποιεί τη στάση του και τις οδηγίες του προς τους δασκάλους οι οποίοι υπηρετούν στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης, αλλά τ’ αντιμετωπίζει όπως και όλα τα υπόλοιπα σχολεία στην ελληνική επικράτεια. Υπάρχει κάποια εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας που απαγορεύει τον εορτασμό της 25ης Μαρτίου στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης; Δεν προβλέπουν οι εγκύκλιοι του Υπουργείου τη διενέργεια παρελάσεων, τη διδασκαλία της ιστορίας της ελληνικής επαναστάσεως του 1821 και του ελληνικού αγώνα εναντίον των οθωμανών κατά τα τετρακόσια και πλέον έτη της σκλαβιάς μας;


Ως πρωτίστως Έλλην πολίτης, δευτερευόντως ως δικηγόρος και τέλος ως αδελφός της Χαράς Νικοπούλου, υπενθυμίζω στην "κα" ειδική γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας ότι το άρθρο 16§2 ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΜΑΣ, το οποίο έχει ψηφίσει η Ελληνική Βουλή συμπεριλαμβανομένου και του σήμερα κυβερνώντος κόμματος, ορίζει ρητώς ότι

«2.Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της ΕΘΝΙΚΗΣ και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες».

Το άρθρο αυτό «κα» ειδική γραμματέα δεσμεύει και υποχρεώνει συνταγματικά την εκάστοτε κυβέρνηση ν’ αναπτύσσει σε όλους ανεξαιρέτους τους Έλληνες πολίτες ΕΘΝΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, επιταγή την οποία είναι υποχρεωμένοι ν’ ακολουθούν και όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι και λειτουργοί.

Το Σύνταγμά μας όχι μόνον δεν κάνει διάκριση μεταξύ των Ελλήνων πολιτών άλλα υποχρεώνει την πολιτεία και το κράτος ν’ αναπτύσσει υποχρεωτικά την εθνική και θρησκευτική συνείδηση σ’ όλους ανεξαιρέτως τους Έλληνες, όπου κι εάν αυτοί ζουν από το Καστελόριζο μέχρι τον Έβρο, από την Ήπειρο και τα Επτάνησα μέχρι την τελευταία εσχατιά της Ελλάδος.

Γι αυτό άλλωστε και η υπ’ αριθμ. 16287/08.02.1978 εγκύκλιος της Διευθύνσεως Μειονοτικών Σχολείων του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, με θέμα «Τρόπος διορισμού διευθυντών και υποδιευθυντών των μειονοτικών δημοτικών σχολείων ως και αρμοδιότητες και καθήκοντα υποδιευθυντών των σχολείων αυτών», η οποία απευθύνεται στους Διευθυντές και Υποδιευθυντές των Μειονοτικών Δημοτικών Σχολείων της Θράκης, ορίζοντας τα καθήκοντα διευθυντού και υποδιευθυντού στα εν λόγω σχολεία, αναφέρει στο άρθρο 2§4 ότι «Καταρτίζουν το χρονοδιάγραμμα των εκδηλώσεων κατά τις εθνικές επετείους, τις ημέρες αποτίσεως τιμής στους ήρωες και τις λοιπές κοινωνικές εκδηλώσεις» και στην §16 ότι «Καταρτίζουν τα σχέδια των παιδαγωγικών και διδακτικών εργασιών, ώστε να υλοποιούνται οι σκοποί της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ, ΕΘΝΙΚΗΣ αγωγής και εκπαιδεύσεως, γι’ αυτό έρχεται σε επαφή με τα όργανα του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας προπαρασκευάζοντας τις αναγκαίες υλικές προϋποθέσεις». Η εν λόγω εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας, η οποία ισχύει πλήρως και σήμερα είναι απολύτως εναρμονισμένη με την ως άνω συνταγματική επιταγή, φαίνεται, όμως, ότι και αυτήν την αγνοεί η ειδική γραμματέας του Υπουργείου.

Η "κα" ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας και δια βίου μάθησης, τοποθετημένη σε μία θέση νευραλγική, όχι μόνον λησμονεί ανεπίτρεπτα το συγκεκριμένο σαφές άρθρο του ισχύοντος Συντάγματος, το οποίο και η ίδια με την ιδιότητα την οποία φέρει θα έπρεπε με συνταγματική υποταγή στον υπέρτατο νομοθετικό κανόνα του Ελληνικού Κράτους ν’ ακολουθεί, ως και τη σαφή εγκύκλιο του Υπουργείου, αλλά φαίνεται ότι τα παραβιάζει συνεχώς, εμμένοντας μέχρι σήμερα στη στάση της αυτή.

Το περίεργο και οξύμωρο είναι ότι το πολιτειακό όργανο του ελληνικού κράτους, [δηλαδή η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας], το οποίο υποτίθεται αποτελεί εκφραστή και θεματοφύλακα του Ελληνικού Συντάγματος και εφαρμοστή, ως πολιτικό και κυβερνητικό όργανο, του υπέρτατου νομοθετήματος της Ελληνικής Πολιτείας, το όργανο αυτό φαίνεται ότι δεν ενστερνίζεται τη συνταγματική επιταγή προς το Κράτος για ανάπτυξη εθνικής συνείδησης προς όλους τους Έλληνες, παραβιάζοντας πλέον τον υπέρτατο Ελληνικό Κανόνα Δικαίου, σε κρίσιμα και ευαίσθητα ζητήματα.

Είναι, όμως, σε όλους γνωστό και το επισημαίνω και στην ειδική γραμματέα του Υπουργείου Παιδείας, υπενθυμίζοντάς της το, ότι ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ εντολές, θέσεις, οδηγίες και προτροπές ακόμη και όταν προέρχονται από κυβερνητικά και πολιτικά πρόσωπα είναι ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ και ως τέτοιες δεν γίνονται αποδεκτές τόσο από τους Έλληνες πολίτες όσο και από τους Δημοσίους Υπαλλήλους και Λειτουργούς, οι οποίοι, μάλιστα οφείλουν και υποχρεούνται, βάσει του υπέρτατου πολιτειακού νομοθετήματος και με γνώμονα τις σαφείς επιταγές του Συντάγματος, να μην υπακούουν και να μην τις εφαρμόζουν ως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΕΣ, χωρίς τούτο να επισύρει καμία απολύτως πειθαρχική ή άλλη ποινή.

Θα ήταν, λοιπόν χρήσιμο, αλλά και επιτακτικό η ειδική γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο όσο και εάν κάποιοι δε θέλουν να λέγεται «ΕΘΝΙΚΗΣ», είναι εν τοις πράγμασι «ΕΘΝΙΚΗΣ» παιδείας, βάσει ρητής συνταγματικής επιταγής, να φρεσκάρει λίγο τη μνήμη της διαβάζοντας και πάλι προσεκτικά τη διάταξη του άρθρου 16§2 του Συντάγματος, ως και το άρθρο 2§§4 & 16 της ως άνω εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, αντί να δίδει συνεντεύξεις, που στηρίζονται σε ανύπαρκτα γεγονότα, θολές και ασαφείς κατηγορίες και θέσεις παραβιάζουν κατάφωρα το Ελληνικό Σύνταγμα, στο οποίο υποτίθεται ότι υποχρεούται να υπακούει.
Με εκτίμηση
Ευτύχιος Νικόπουλος



13 σχόλια:

  1. ακόμα ακούμε γι' αυτό το μορμολύκειο – ας τελειώνουμε μ’ αυτά τα σκουπίδια --- μακριά από τα παιδιά μας –
    -ας κάνουμε αγωγές
    - ας στείλουμε επιστολές διαμαρτυρίας
    -ας ξεφωνίζουμε καθημερινά αντίστοιχες συμπεριφορές
    Να τελειώνουμε με αυτό το διεθνιστικό παρτάλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γραψτε και για την ζωη του καραγκιζη και στο τελος θα εξαφανιστουν τα ποστ με δυσαρεστες ειδησεις για τα αφεντικα σας ΕΒΡΑΙΟΔΟΥΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1.46' TI EΓΙΝΕ............ ¨ ΓΡΑΦΗ ΕΝΤΑΞΕΙ ............ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΞΕΡΟΥΜΕ..?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κα Δραγώνα δίνει μαθήματα διδασκαλικής δεοντολογίας στην Δασκάλα Χαρά Νικοπούλου περί
    "πολιτικής στα σχολεία".
    Χωρίς να διαθέτει καν τις στοιχειώδεις επιστημονικές γνώσεις.
    Και την ίδια ώρα που τα παιδιά στα
    δημοτικά σχολεία όλης της χώρας,
    είναι θύματα μιας πρόστυχης και ελεεινής προπαγάνδας που τα παροτρύνει να ζωγραφίζουν παλαιστινιακές σημαίες και δηλητηριάζει τις αθώες ψυχές τους με συνθήματα και αφίσες και ομιλίες ΜΙΣΟΥΣ που γίνονται απογεύματα μέσα σε Δημοτικά Σχολεία και Δημοτικά Κέντρα.

    Εδώ πως εμπλέκουν κάποιοι τα παιδιά ακόμα και στο στολίσκο "Free Gaza":
    http://enasxoleiogiatigaza.blogspot.com/2010/03/blog-post.html

    Και ευτυχώς που υπάρχουν Έλληνες δάσκαλοι που αντιστέκονται και δεν ενδίδουν σε αυτούς που μετατρέπουν τα δημοτικά σχολεία σε στρατόπεδα εκπαίδευσης ανηλίκων τζιχαντιστών.

    Κατά τ'άλλα, το πρότυπο της Δασκάλας, η Χαρά Νικοπούλου "κάνει πολιτική" στα σχολεία;
    Αλλά ξέχασα η αφελής: Η κα Δραγώνα συμμετείχε η ίδια στην κίνηση του Free Gaza. Για αυτό και ενθαρρύνει την παλαιστινιακή σημαία στα Ελληνικά Σχολεία. Ενώ, μόνο ΜΙΣΟΣ νιώθει για την Ελληνική Σημαία και τη Δασκάλα Χαρά Νικοπούλου.

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίμαι απόλυτα σίγουρος ότι η κ. Δραγώνα αφού διαβάσει το κείμενο ένα δάκρυ θα κυλίσει απο το μαγουλο της.
    Θα κάτσει και θα αναλογισθεί πόσο υπεύθυνη είναι η δουλειά που της έχει ανατεθεί και άλλο ένα δάκρυ θα κυλύσει απο το άλλο μάγουλο.
    Αμέσως θα τηλεφωνήσει στην κ. Διαμαντοπούλου και αφού συναντηθούν και κλάψουν γοερά για τουλάχιστο μία ώρα μαζί αγγαλιασμένες, θα αναθεωρήσουν όλο το πρόγραμμα του υπ.παιδείας προκειμένου οι Ελληνες μαθητές και καθηγητές να έχουν μια πιο ορθή αξιολόγηση και πορεία στα Ελληνικά σχολεία.
    Η κ. Δραγώνα είναι τέρας ευαισθησίας και η κ. Διαμαντοπούλου τέρας μορφώσεως .
    Εάν σκευθούμε τι θα συμβεί τώρα που τα δυο αυτά τέρατα θα συνεργαστούν πιο στενά , ευκολα καταλβαίνουμε το υψηλό μαθησιακό επίπεδο των παιδιών μας στα σχολεία στο μέλον.

    ευχαριστω για τη φιλοξενια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Η κα Δραγώνα δίνει μαθήματα διδασκαλικής δεοντολογίας στην Δασκάλα Χαρά Νικοπούλου περί
    "πολιτικής στα σχολεία".
    Χωρίς να διαθέτει καν τις στοιχειώδεις επιστημονικές γνώσεις."


    σωστό αυτό, βρε Galia!
    μην ανησυχείς όμως, για την παλαιστινιακή σημαία, έχουμε μέρα μνήμης για το ολοκαύτωμα των Εβραίων! Επιπλέον, όλα τα Ελληνόπουλα έχουν βομβαρδιστεί από το Χόλλυγουντ και τις φιλοεβραϊκές ταινίες του,δεκαετίες τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 4:42 μ.μ.

    Υποθέτω ότι ως φιλο-εβραϊκές, εννοείς τις ταινίες για το Ολοκαύτωμα. Και τις χαρακτηρίζεις "φιλο-εβραϊκές", και όχι ως όφειλες "ιστορικές", διότι προφανώς δεν θεωρείς ιστορικό γεγονός το Ολοκαύτωμα.

    Αυτές, λοιπόν, οι ταινίες είναι ακατάλληλες για παιδάκια Δημοτικού, ούτως ή άλλως.

    Και δεν μπορώ να καταλάβω, πως μπορείς να συγκρίνεις ταινίες,
    που ένα παιδί παρακολουθεί με ΓΟΝΙΚΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ,
    με την οργανωμένη προπαγάνδα που γίνεται εν αγνοία των γονέων,
    μέσα στα ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.

    Και ενώ η Δασκάλα Χαρά Νικοπούλου διώκεται γιατί κάνει το αυτονόητο: υπακούει στο Ελληνικό Σύνταγμα, κάποιοι άλλοι ισλαμόψυχοι δάσκαλοι, το τσαλαπατούν, υψώνοντας τις Παλαιστινιακές Σημαίες στις παιδικές ψυχούλες!

    Όσο θα είναι η Δραγώνα στο Υπουργείο Παιδείας, ντρέπομαι που είμαι Ελληνίδα. Ντρέπομαι για τον διωγμό της Χαράς Νικοπούλου. Ντρέπομαι που δεν μπορώ να κάνω κάτι για να της συμπαρασταθώ. Και λυπάμαι που αναγκάζομαι να πληρώνω φόρους για αυτήν την
    τουρκο-ισλαμο-χούντα που κάποιοι
    επιβάλλουν στην Πατρίδα μου.

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 31 Μαΐου 2010 2:30 μ.μ.

    ΕΙΜΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ...Ο ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΟΣ ΤΩΝ 1:46

    ε αυτο λεμε οτι δεν χρειαζεται να ΞΕΡΩ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΛΕΣ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΙΔΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΕ των 1:46, από χιούμορ σκίζεις,πολύ καλός.Σιγουρα θα γίνεις σύμβουλος (αρσ γένους) και η δραγ σύμβουλος είναι (ανδροειδες) .. Οσο για την Galia που την βρίσκω πολύ ενημερωμένη γιατί της την πέφτεται ρε παιδιά ;;; Οποιος έχει διαφορετική άποψη ... στην πυρά ;;;Ορε καλοί είστε εσείς...Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Galia,

    1)δεν είναι όλες οι ταινίες για το ολοκαύτωμα των Εβραίων ακατάλληλες.

    2)Επειδή μιλάς για Γονική Συναίνεση, να σου πω ότι πριν από τα παιδιά, το Χόλλυγουντ έχει δασκαλέψει τους γονείς τους!

    3)από βιασύνη χαρακτήρισα τις ΤΑΙΝΙΕΣ φιλο-εβραϊκές,[κι εσύ όμως, βιάζεσαι να μου επιτεθείς;(άραγε όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται;)].
    Αυτό που θέλω να πω φιλο-εβραϊκό (ή καλύτερα εβραιοκρατούμενο) είναι το Χόλλυγουντ! Η εν λόγω βιομηχανία κινηματογράφου,βγάζει κάθε τόσο και μια ταινία για το ολοκαύτωμα. Λες και άλλες τραγωδίες δεν γνώρισε το ανθρώπινο γένος!Λες κι οι σεναριογράφοι-σκηνοθέτες κλπ δεν μπορούν να εμπνευστούν από άλλη ιστορία ή έχουν επιλεκτικό ανθρωπισμό σαν τον Ερντογάν!Και μην μου πεις ότι ήταν πολλά τα θύματα, γι'αυτό τόσες ταινίες, γιατί θα σου 'πω πως και το 1\10 από αυτά να ήταν, πάλι τραγωδία θα ήταν και πάλι θα έπρεπε να τα θυμόμαστε,δε συμφωνείς;Αλλά τέτοιου είδους πρακτικές από τους ανά τον κόσμο Εβραίους,μάλλον αντίθετα, από τα επιθυμητά, αποτελέσματα θα φέρουν(φιλική συμβουλή).

    4)Για την Δραγώνα,συμφωνούμε .

    5)Για το θέμα με την παλαιστινιακή σημαία δεν πήρα θέση ούτε το έψαξα,αλλά αν συμβαίνουν τέτοια πράγματα, απλώς για να μην αγχώνεσαι σου είπα ότι...υπάρχει αντίβαρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τὸ καλύτερο σχόλιο εἶναι ἡ γελοιογραφία τοῦ Στάθη:
    Ὁ Γ. Παπανδρέου λέει:
    Ὅτι καὶ νὰ τραβήξω ἀπὸ τὸ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, δικὸς μου εἶναι ἢ τοῦ Σόρος.
    Καὶ μέσα ἀπὸ ἕνα καπέλο βγάζει τὴν Θ. Δραγῶνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πράγματι, το άρθρο 16 του Συντάγματος (αναθεωρημένου μάλιστα το 2001)ορίζει ξεκάθαρα στην πρώτη παράγραφο "Η ακαδημαική ελευθερία και η ελευθερία διδασκαλίας, δεν απαλάσσουν από το καθήκον της υπακοής στο Σύνταγμα"
    Αυτό ας το έχουν υπ΄όψη τους σε περίπτωση που σκεφτούν να αλλάξουν ακόμα και τις εγκυκλίους αν δεν τους εξυπηρετούν στα σχέδιά τους. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.