6/5/10

Tί λείπει απο το πρωτοσέλιδο του Ριζοσπάστη;



Πέμπτη, 06 Μαΐου 2010
Ντροπή! Ούτε μια λέξη για τους νεκρούς κ.Παπαρήγα;

Αυτοί είστε όλοι οι κομματάρχες και τα πολιτικά όργανα. Ναι, υπάρχουν κάποιοι που είναι ανένταχτοι και δεν τους καίγεται καρφί για αυτό το πολιτικό σύστημα. Και εμείς δεν είμαστε με κανέναν από αυτούς που θέλουν να μας εκπροσωπούν χωρίς εμάς.

Δείτε το πρωτοσέλιδο και αν διαβάσετε κάπου για τους νεκρούς ελάτε να μας το πείτε.
Συγχαρητήρια στην επιχείρηση του ΚΚΕ και την ομάδα του "Ριζοσπάστη".
Μα λίγη τσίπα δεν υπάρχει; Δεν ντρέπεστε λίγο να μην κάνετε πρωτοσέλιδη αναφορά με τίτλο για τους νεκρούς;
Απο το troktiko.

27 σχόλια:

  1. "Θύματα της προβοκάτσιας είναι οι τυρεις νεκροί εργαζόμενοι". Από το πρωτοσέλιδο του Ριζοσπάστη. Δυστυχώς ο κάθε ένας βλέπει ότι θέλει, ο φανατισμός δεν είναι καλός σύμβουλος. Θα μπορούσε κανείς βέβαια να πει ότι έπρεπε να γίνει εκτενέστερη αναφορά στην πρώτη σελίδα. Αλλά αυτό το ούτε λέξη δεν συνάδει με τις δημοκρατικές στάσεις ζωής. Και καλά εξεγερθήκατε κατά του ριζοσπάστη για τους τρεις νεκρούς, καθόλου δεν σας ενόχλησαν π.χ. ΤΑ ΝΕΑ που στην πρώτη σελίδα δεν αναφέρουν λέξη για την μεγαλειώδη πορεία σαν να μην έγινε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπάρχει μια αναφορά στο μονόστηλο. Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το ΚΚΕ αντρίκεια και εφ’ όσον δεν αποδέχεται το σύνταγμα και την κοινοβουλευτική δημοκρατία δεν κηρύσσει ανταρσία να δούνε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος. Να δούμε πόσοι θα σταθούν ένοπλα στο πλάι του και πόσοι θα σταθούν το ίδιο αντρίκεια ένοπλα απέναντί του. Τι συμπεριφορά είναι αυτή που οδηγεί συνειδητά χιλιάδες κόσμου στην ανεργία επειδή ο κάθε καμένος πάει και κλείνει ότι του καπνίσει; Επειδή η Γ. Γραμματέας έχει ανησυχίες τις μετακλιμακτηρίου ηλικίας;
    Αλήθεια προσπαθώ να σκεφτώ όταν περνούσαν όλα αυτά που πέρασαν τα τελευταία 25 χρόνια στην εργασιακή νομοθεσία του ιδιωτικού τομέα πού ακριβώς ήταν όλες αυτές οι φλαμπουροκουβαλίστρες του ΠΑΜΕ; Τώρα που πειράζουν την «ιερή αγελάδα» της Σοβιετοκρατίας του Δημοσίου στην Ελλάδα ξύπνησαν; Και από ποιους ακριβώς ζητούν συμπαράσταση; Από αυτούς που παίρνουν με τον νόμο 700 ευρώ καθαρά στο χέρι για να συνεχίσουν οι νηπιαγωγοί που «δουλεύουν» τον κόσμο μόλις τέσσερις ώρες την ημέρα, να παίρνουν πρώτο μισθό 1200 ευρώ στο χέρι; Από αυτούς που δουλεύουν part time τετράωρα με ούτε 500 ευρώ ενώ στην πραγματικότητα δουλεύουν εξάωρα για συνεχίζουν οι ΔΕΚΟτζίδες να καθαρίζουν εφαπαξάκι κανένα κατοσταράκι όταν «γεράσουν» στα 50 τους; Από αυτούς που έχουν ελαστικό ωράριο και αν έχει ανάγκες η επιχείρηση πάνε χτυπάνε και 12ωρα – 16ωρα εντελώς νόμιμα φυσικά για να συνεχίζει το καθηγηταριό να «δουλεύει» 25 ώρες την εβδομάδα και τις υπόλοιπες να τα παίρνει από αυτούς τους ίδιους είλωτες στα «μαύρα» ιδιαίτερα για να «μάθουν τα παιδιά τους γράμματα»; Από τους ασθενέστερους κοινωνικά ανειδίκευτους στους οποίους φόρτωσαν όλο το βάρος της λαθρομετανάστευσης ζητώντας τους να δουλεύουν σε συνθήκες ανταγωνισμού με τους πακιστανούς τους οποίους και φυσικά θεωρούν καλοδεχούμενους έστω και αν μ’ αυτό τον τρόπο ξέρουν πως επιδοτούν τον λαμογιοεπιχειρηματία που παίρνει πακιστανό αντί για ανειδίκευτο έλληνα;
    Ποια ακριβώς είναι η αριστερά και με ποιους ακριβώς αγώνες της πρόσφερε οτιδήποτε στον εργαζόμενο του ιδιωτικού τομέα εκτός από την ανεργία που απλόχερα σκόρπισαν οι συνδικαληστάδες της με τις πράξεις τους και την εργασιακή υποβάθμιση που χάρισαν με τις παραλήψεις τους;
    Με ποιο δικαίωμα τώρα αυτή η αριστερά απευθύνεται στον έλληνα εργαζόμενο;-

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Προς απάντησή σου:http://www2.rizospastis.gr/story.do?id=5633515

    Ο Ριζοσπάστης είναι όργανο της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ. Δεν προσπαθεί να το παίξει ούτε αντικειμενική ούτε αμερόληπτη εφημερίδα. Σκοπός του λοιπόν είναι να οργανώσει τον κόσμο για να αντισταθεί στα κυβερνητικά μέτρα εν προκειμένω και στους προβοκάτορες-δολοφόνους.

    Τον Ριζοσπάστη λοιπόν τον μέμφεσθε. Το Βγενόπουλο που είχε απαγορέψει στους ανθρώπους να απεργήσουν με την απειλή της απόλυσης, είχε κλειδώσει την τράπεζα ώστε να καούν σαν ποντίκια χωρίς προστασία και πυρασφάλεια και μετά έκανε πολιτικές δηλώσεις ενώ τα πτώματα δεν είχαν ακόμη αναγνωρισθεί, γιατί δεν τον αποδοκιμάζει κανένας; Γιατί αυτός και η Τρόικα-Παπανδρέου είναι οι μόνοι που ουσιαστικά ωφελούνται από τις δολοφονίες εκ προμελέτης (θυμίζω ότι οι δολοφόνοι είχαν μπιτόνια με βενζίνη μαζί τους); Γιατί όταν διαδηλώνουν το ΠΑΜΕ και το ΚΚΕ δεν έχει ποτέ παρεισφρύσει προβοκάτορας στην πορεία τους;

    Ποιός είναι ο ρόλος της αστυνομίας; Να ψεκάζει τους διαδηλωτές ή να προστατεύει τους πολίτες και να συλαμβάνει τους προβοκάτορες;

    Ο Ριζοσπάστης, κατά τη γνώμη μου, προσπάθησε να αποσυνδέσει τη λαϊκή οργή κατά των κυβερνητικών μέτρων από το ειδεχθές έγκλημα με πολιτικές προεκτάσεις, τοποθετώντας τις 2 ειδήσεις σε διαφορετικά φύλλα. Κάτι που δεν έκαναν σκοπίμως τα μεγάλα ΜΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την Παράλειψη των Νέων Κε. Κώστα όχι δεν την ανέφερα.Για το πόσο μεγαλειώδη ήταν η χτεσινή πορεία το αναφέραμε με δημοσιεύματα απο την Σημερινή και το Εθνος.

    Ομως επειδή δεν είμαι φανατικός αν ήταν μια δολοφονία τύπου Καλτεζά ή Γρηγορόπουλου τέτοιο πρωτοσέλιδο θα είχε;

    Και μια ερώτηση αν μου επιτρέπεται Κε. Κώστα.Η προσπάθεια για την κατάληψη του κοινοβουλίου πόσο δημοκρατική πράξη είναι;Οπως και η προσπάθεια κάθε φορά να σπάσει ο αστυνομικός κλοιός;

    Κε Κώστα η Αριστερά έχει χάσει την ιδεολογική πρωτοπορία, είναι εγκλωβισμένη σε παρωχημένα σχήματα
    έχει απωλέσει την δημοκρατικότητα της και προσπαθεί με χουλιγκανικές συμπεριφορές να καταδείξει την αγωνιστικότητα της.

    Και μια και είπα αγώνες θυμήθηκα τον αείμνηστο πρόεδρο της ΠΕΝΕΝ Γεράσιμο ΔΕΣΤΟΥΝΗ το 1983
    ο οποίος μετέφερε το νεκρό συνάδελφο του απο ατύχημα στην ναυτικοεπισκευαστική ζώνη με το ασθενοφόρο μαζί με συναδέλφους του μέσα στο γραφείο του τότε υπουργού ναυτιλίας Γ. ΚΑΤΣΙΦΑΡΑ , με αποτέλεσμα να διωχθεί για εξύβριση νεκρού και παρενόχληση οικογενειακού ασύλου. Μόνιμο μέλος του ΚΚΕ ο ΔΕΣΤΟΥΝΗΣ που έδωσε καθ΄ολοκληρία την ολιγόχρονη ζωή του στους αγώνες για να μην υπάρχουν τέτοια κολαστήρια διεγράφη το 1985 από την τότε διοίκηση του κόμματος απο τον Αμπατιέλο.Μια σημαντική λεπτομέρεια ο Δεστουνης ήταν χωριανός της Αλέκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πώς επωάστηκε το αυγό του φιδιού

    Tου Πασχου Μανδραβελη

    Πώς φτάσαμε στον θάνατο τριών ανθρώπων; Σιγά σιγά και με την ανοχή όλων μας. Για την ακρίβεια το ερώτημα είναι πώς δεν φτάσαμε νωρίτερα ώς εδώ. Πώς και δεν θρηνήσαμε κι άλλους νεκρούς. Οταν σε κάθε πορεία δίκην τελετουργικού οι μολότοφ πέφτουν σαν βροχή ήταν στατιστικά βέβαιο ότι κάποια στιγμή θα γινόταν το κακό. Κι έγινε...

    Δεν ήταν η κακιά στιγμή, δεν ήταν ατύχημα. Ηταν η συνισταμένη πολλών παραγόντων, που καλλιεργούσαν και ενθάρρυναν αυτήν την επικίνδυνη ανομία. Οπως έγινε και με το τρομοκρατικό φαινόμενο που επιβίωσε επί μακρόν στη χώρα έτσι και αυτή η χαμηλής έντασης τρομοκρατία βρήκε πρόσφορο κοινωνικό έδαφος να αναπτυχθεί. Ηταν πολλοί εκείνοι που χαίρονταν κάθε φορά που φλέγονταν τράπεζες. Δεν περίμεναν φυσικά ότι κάποια στιγμή μαζί με τα οικήματα θα καίγονταν και άνθρωποι. Ολοι μιλούσαμε για γνωστούς-αγνώστους και ελεεινολογούσαμε την αστυνομία που δεν τους συλλαμβάνει. Μα, σαν πιανόταν κάποιος, πάντα και πριν δικαστεί βαφτιζόταν «αθώος». Ετσι τουλάχιστον ισχυρίζονταν όλοι εκείνοι που διοργάνωναν τα κινήματα συμπαράστασης. Σ’ αυτά τα κινήματα πάντα πρωταγωνιστούσαν οι εμβληματικές μορφές της προόδου. Πόσες φορές απέτρεψαν συλλήψεις, διότι «τα παιδιά ήταν αθώα»; Μην παρεξηγηθούμε: δεν ξέρουμε αν εκείνοι που είχαν συλληφθεί ήταν αθώοι ή ένοχοι. Αυτά τα αποφασίζουν τα δικαστήρια. Δυστυχώς τις περισσότερες φορές την ετυμηγορία έβγαζαν στο πεζοδρόμιο και χωρίς δίκη κάποιοι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ. Η έννομη τάξη καταλυόταν με την ανοχή όλων μας. Ετσι κι αλλιώς για ένα μεγάλο κομμάτι της Αριστεράς «νόμος είναι το δίκιο κάποιας συγκεκριμένης κοινωνικής ομάδας» και όχι το Σύνταγμα της χώρας. Ανεχόμασταν τους προπηλακισμούς καθηγητών («κάτι στραβό θα είχαν πει»), τον προπηλακισμό του προέδρου της ΓΣΕΕ («κάτι στραβό θα είχε κάνει»), τις κατεβασμένες τζαμαρίες των μαγαζιών («μνημεία του καπιταλισμού»), μέχρι και να υπάρχει χωριό ανυπότακτων στο κέντρο της Αθήνας. Ετσι σιγά σιγά επωάστηκε το αυγό του φιδιού. Υπό την ανοχή μας και με τα χειροκροτήματα κάποιων. Η αλητεία βαφτίστηκε «δικαιολογημένη οργή» και κάθε φορά που γινόταν το κακό (μικρότερο από το χθεσινό) πάντα ήταν «προβοκάτσια» ή ευθύνη εκείνων που το υπέστησαν.

    Η μεταπολίτευση τελείωσε με τον χειρότερο τρόπο. Με την οικονομία χρεοκοπημένη, με το κράτος διαλυμένο και την κοινωνία αποχαυνωμένη από τα απλοϊκά συνθήματα περί του «εγκληματικού καπιταλισμού» και του «τέρατος IMF», που μας δανείζει για να μην κάνουμε στάση πληρωμών. Το χειρότερο όμως είναι η αυταπάτη που συστηματικά καλλιεργείται στον λαό, ότι πάντα κάποιοι άλλοι φταίνε, κάποιες σκοτεινές δυνάμεις απεργάστηκαν τη χρεοκοπία μας ή και τον θάνατο των τριών. Κρυφογελούσαμε όταν τα παιδιά φωνασκούσαν «να καεί, να καεί, το μπ... η Βουλή», δεν σταθήκαμε απέναντι στα φαινόμενα φασισμού που διάφορες ομαδούλες με κόκκινο μανδύα καλλιεργούσαν στην ελληνική κοινωνία. Οταν συνδικαλιστές του ΣΥΝ βγάζουν πανό μέσα στη Βουλή, επόμενο είναι κάποιοι διαδηλωτές να θεωρήσουν ότι είναι και δικό τους δικαίωμα να μπουκάρουν για να διαμαρτυρηθούν. Κλείσαμε τα μάτια στη μικρή ανομία, για να φτάσουμε στον άδικο και φρικτό θάνατο τριών ανθρώπων. Ο λογαριασμός της απερίσκεπτης μεταπολίτευσης έγινε πολύ μεγάλος και θα διογκώνεται όσο κρατάμε τα μάτια μας κλειστά.


    http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_06/05/2010_1291602

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι ότι πρέπει να υπάρχει μια ισσοροπία στην πληροφόρηση. Προφανώς ο Ριζοσπάστης υποβάθμισε (κάκιστα) το γεγονός, αλλά να αναφέρεται το γεγονός σαν το μόνο γενόμενο χθές, σαν να πέρασαν μερικοί αναρχικοί και να βάλαν φωτιά στην τράπεζα με αποτέλεσμα να σκοτωθούν τρεις άνθρωποι και αυτό είναι όλο, όπως οργιάζουν τα κανάλια και μέρος του τύπου, είναι και αυτό μια κατευθυνόμενη αυθαιρεσία με αυτονόητους στόχους. Δεν μπορεί να αγνοείται μια μεγάλη διαδήλωση και η αγανάκτηση του κόσμου. Νομίζω ότι π.χ. το πρωτοσέλιδο του ΕΘΝΟΥΣ κρατά τις κανονικές ισσοροπίες.
    Καλή μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οι κουκουλοφόροι αυτό το σύγχρονο
    παρακράτος που το καλύπτουν και το στηρίζουν.
    Αυτοί το εξέθρεψαν και αυτοί προστατεύουν, γιατί
    τους βοηθά στα άνομα έργα τους.
    Δηλαδή το ξεπούλημα της Ελλάδας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ενας επιχειρηματιας βρεθηκε εδω και πολλα χρονια(εγω δεν εχω ξαναδει)που να τα χωνει στο σαπιο πολιτικο συστημα(και με ονοματα καιοχι λογια του αερα)και να βρισκει πολυ καλη ανταποκρισει στην κοινη γνωμη,και εχετε βαλθει προβοκατορες σαν και σενα 11΄και 17,αλλοι με τα μπετονια εκει εξω να καινε το κοσμο και εσυ εδω προσπαθοντας να ριξεις λασπη σε εναν ανθρωπο που εχει την δυναμη να βγει στα μεσα μαζικης ενημερωσης και να πει αυτα που ολοιμας σκεφτομαστε με αποδειξεις.
    για μενα δεν ηταν καθολου τυχαιο οτι χτυπησαν αυτα τα γελοια υποκειμενα με τις κουκουλες, την συγκεκριμενη τραπεζα..αυτοι εκαναν την εξω δουλεια, και εσυ ριχνεις την μολοτοφ εδω μεσα..ξεφτιλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο ΟΙΚΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

    "Κε Κώστα η Αριστερά έχει χάσει την ιδεολογική πρωτοπορία, είναι εγκλωβισμένη σε παρωχημένα σχήματα
    έχει απωλέσει την δημοκρατικότητα της και προσπαθεί με χουλιγκανικές συμπεριφορές να καταδείξει την αγωνιστικότητα της".
    Προφάσεις εν αμαρτιαις...
    Μήπως πρέπει κ Καυκάσιε να ανασταλούν μερικά άρθρα του συντάγματος, όπως υπαινίσσονται ή λέγουν απροκάλυπτα άλλοι, ώστε να πάει κάθε κατεργάρης στο πάγκο του, να περάσουν τα μέτρα και το σπουδαιότερο να σωθεί η πατρίς.
    Για την εμμονή των διαδηλωτών, από όλα τα κόμματα, να μπουν στην βουλή, ευθύνονται αποκλειστικά οι ένοικοι -θαμώνες της βουλής και κανένας άλλος. Δηλαδή που ήθελες να πάει ο κόσμος, στην αρχιεπισκοπή, (αν και μεταξύ μας δεν θα ήταν άσχημα).
    Στην πηγή της διαφθοράς πρέπει να πάει! ΕΚΕΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΘΕΣΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Και αν ακουστεί αδιαμεσολάβητη μια φορά η ΦΩΝΗ του λαού μέσα στο κοινοβούλιο δεν έγινε
    δα και πραξικόπημα. Θα είναι και αυτό μια ίσως ακραία έκφραση της λαϊκής κυριαρχίας. Απαραίτητη ίσως για να καταλαβουν κάποιοι ότι δεν μπορούν να παίζουν "εν ου παικτοίς" Τόσες φωνές παπαγάλων και φερέφωνων ακούγονται καθημερινά εκεί μέσα.
    Κ. καυκασιε το βασικότερο στήριγμα οποιουδήποτε καθεστώτος ακόμη και δικτατορικού είναι ένα μίνιμουμ λαϊκής αποδοχής. Αν το χάσει αυτό δεν κρατιέται με τίποτα. Θυμήσου πως κατέρρευσε η ΕΣΣΔ. Η κοινωνική αποδοχή είναι θεμέλιος λίθος του συστήματος και εναπόκειται στους πολιτικούς να το διαφυλάξουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κε Κώστα δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε αναδημοσιεύσει άρθρα του Ριζοσπάστη.
    Και το κείμενο της ανωτέρω ανάρτησης αποτελεί αναδημοσίευση.

    Ευχαριστώ για τις επισημάνσεις σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 06 Μαΐου 2010 12:16 μ.μ.

    Δεν ξέρω αν και ποιοι υπαινίσσονται αναστολή άρθρων του Συντάγματος, αυτό που ξέρω είναι ότι το ΚΚΕ δηλώνει σε όλου τους τόνους ότι δεν αναγνωρίζει το Σύνταγμα και το "αστικό πολίτευμα". Τότε γιατί ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ σε ένα Σύνταγμα που δεν αναγνωρίζουν και συμμετέχουν στην Ευρωβουλή, ενώ είναι υπέρ της κατάργησης της ΕΕ;

    Τα "ΝΕΑ" είναι η ναυαρχίδα του ΠαΣοΚ, άρα δεν μπορούν να δώσουν έμφαση στην πορεία. Το ΠαΣοΚ χρωστά πολλά στον ΔΟΛ και αντιστρόφως.

    Η ψευτιά και ανακολουθία των κομμουνιστών δεν είναι νέα και δεν θα την μάθομε σήμερα. "Χρυσαυγίτες και φουσκωτοί" έμπλεξαν την χώρα σε έναν "εμφύλιο" για πέντε ολόκληρα χρόνια...

    Σε επιφυλλίδα του ο Γιανναράς, είχε σωστά παρατηρήσει ότι, αφού ευθέως δηλώνουν ότι δεν αναγνωρίζουν το Σύνταγμα, το οποίο -καλώς ή κακώς- ψήφισε η πλειοψηφία του ελληνικού λαού, δεν θα έπρεπε να έχουν θέση στην Βουλή. Τελεία και παύλα.

    Το ΚΚΕ είναι σκέτη μασκαράτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας δεχτει πρωτα η αλεκα τον ελεγχο στα οικονομικα του κομματος της και ας μας πει τι μισθους εχει στην τυποεκδοτικη της επιχειρηση και μετα συζηταμε.
    Υ.Γ. 1. Προτεινω σε οσες επιχειρησεις λειτουργουν ακομα,να τις καμουφλαρουν οπως τις πισινες των Β. προαστειων,μην τυχον και τις ανακαλυψει το ΠΑΜΕ και τις κλεισει και αυτες.
    Υ.Γ.2. Σημερα επισκευτηκα την ναυπηγοεπισκευαστικη Περαματος για να δω εναν φιλο και εκλαψε η καρδια μου.Πρεπει να νοιωθει πολυ ευτυχισμενη η αλεκα που το κατορθωσε και αυτο.Κανεις δεν φερνει πλεον καραβι για επισκευη γιατι δεν ξερει ποτε θα τελειωσει απο τις απεργιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να τεθουν εκτος νομου το ΚΚΕ και ο ΤΣΥΡΙΖΑ. Να απαγχονιστουν τουλαχιστον μερικες χιλιαδουλες εθνομηδενιστων. Να απολυθουν μισο εκατομμυριο δημοσιοι υπαλληλοι ουτως ωστε να καταρρευσει επιτελους η ''ελληνικη'' σοβιετια. Να πεταχτουν με τις κλωτσιες εξω απο την Ελλαδα ολοι οι μεταναστες λαθραιοι η μη κι ολοι οι μουσουλμανοι της Θρακης. Να ενωθει η ελευθερη Κυπρος με την Ελλαδα, και στους ορχεις μας το βορειο κομματι της. Εμπαργκο στους γυφτοσκοπιανους κι απελευθερωση της Βορειου Ηπειρου με πολεμο αστραπη. Αυτα για αρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το σχέδιο του ΚΚΕ ήταν η πτώχευση της χώρας. Μόνο σε μία κατεστραμμένη και φτωχή χώρα μπορούν να ευδοκιμήσουν οι ιδέες του. Τον στόχο αυτό τον πέτυχε, η χώρα επτώχευσε !!
    Επόμενος στόχος είναι η κατάληψη της εξουσίας.
    Ο λαός μας απέδειξε ότι δεν είναι ικανός να διαχειριστεί την Δημοκρατία. Ο βασικός υπεύθυνος για την κατάσταση αυτή είναι ο λαός.
    Ούτε πραξικόπημα μπορεί να γίνει πλέον, άρα οδεύουμε σε μια μακρά περίοδο χάους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εις οιωνός άριστος, αμύνεσθαι περί "πάρτης" !

    Ούτε αναφορά για τα θύματα, ούτε συγνώμη για το μπάχαλο. Γνωστή και η άρνηση, για μη οικονομικό έλεγχο του Περισσού.

    Ευτυχείτε αγωνιστές της εργατιάς.

    Αργικέραυνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καυκάσιε γιατί δεν αναφέρουμε και το ότι όσες φορές συνελήφθησαν κουκουλοφόροι αφέθηκαν ελεύθεροι?
    Μήπως είναι γόνοι δημάρχων?βουλευτών?υπουργών?πρέσβεων?ανώτατων αξιωματούχων? κλπ. ή μήπως κάνω λάθος????? Να λέμε και του στραβού το δίκιο,ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ ΧΩΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 06 Μαΐου 2010 3:16 μ.μ.

    Νεαρέ, μην βλέπεις τόσες πολλές ταινίες και μην παίζεις τόσα video games...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1. Ρωτήστε τον Μίμη Ανδρουλάκη τι είχε ζητήσει επί θητείας του στο ΚΚΕ σε φίλο μου οικοδόμο όταν ο τελευταίος εργαζόταν δωρεάν για την ανέγερση του Μεγάρου του Λαού στον Περισσό.
    2. Όπως και στην Σοβιετική Ένωση, έτσι και στην Ελληνίτσα υπάρχουν κομμουνιστές διαφορετικών ταχυτήτων. Άλλοι π. χ. κατεβαίνουν στην κινητοποίηση με όλα τα έξοδα τους πληρωμένα. Άλλοι μονίμως βάζουν από την τσέπη τους. Οι πιο μορφωμένοι νομίζουν πως θα ανήκουν στην νομενκλατούρα με τις βιλάρες, τις Bentley και τις Rolls αν εγκαθιδρυθεί η δικτατορία του προλεταριάτου. Αυτοί είναι και οι πιο "ματσωμένοι", ήδη από τώρα.
    3. Το ΚΚΕ αποκυρήσσει την αστική Δημοκρατία αλλά συμμετέχει στην Βουλή. Αποκυρήσσει τον καπιταλισμό αλλά διαθέτει ουκ ολίγες εταιρείες. Καταφέρεται εναντίον των "πληρωμένων δημοσιογράφων" ενώ κατέχει και Ρ/Σ και τηλεοπτικό κανάλι. Είναι μονίμως διακείμενο εναντίον των πλουτοκρατών που φοροδιαφεύγουν και εισφοροδιαφεύγουν αλλά δεν δέχεται έλεγχο στα βιβλία του. Μιλάει για την πατρίδα και εναντίον των ιμπεριαλιστών αλλά προσπάθησε να χαρίσει εδάφη μας στους σλάβους πριν 65 χρόνια. Μόνο και μόνο για το τελευταίο κορυφαίο σφάλμα και αχαρακτήριστη προδοτική ενέργεια, δεν θα έπρεπε καν να υφίσταται, τουλάχιστον με αυτό το όνομα. Πρακτικά, δεν είναι κόμμα, αλλά συμμορία απατεώνων που βρήκαν έναν εύκολο τρόπο να βγάζουν μηνιάτικο. Γράφουν και 5 copy - paste μπούρδες στον Ριζοσπάστη και όντας βαθιά αγράμματοι, περνιούνται και για... διαννοούμενοι! (εντάξει, αστειεύομαι, σε κάποιες αγ----τες χαζογκόμενες)
    4. Όσον αφορά την ρεφορμιστική αριστερά, έχω κάποιες απορίες: Πως γίνεται και κάθε φορά οι κοτάρες χτυπούν υπαλλήλους, μικρομαγαζάτορες και εργάτες; Πως τολμούν να εκφέρουν και άποψη, τυπάκια που δεν έχουν κολλήσει ούτε ένα ένσημο; Και πως έστω και μια φορά δεν έχουν επιδράμει ομαδικά στις βίλες των λαμογιων σε βόρεια και νότια προάστεια; Αυτά δεν είναι τα αφεντικά και οι υπεύθυνοι για την κατάντια μας; Ή μήπως είναι τα δικά τους αφεντικά; Καλά κάνουν πάντως οι αδελφάρες και καλύπτουν πρόσωπο, χέρια, πλάτη, μπαντζάκια. Φαντάζομαι την μοίρα τους αν τους έπιανε στα χέρια του οποιοσδήποτε από τους συγγενείς των νεκρών. Ή κάποιος πραγματικός αριστερός για την δυσφήμιση που κάνουν, π.χ. ο προαναφερθείς φίλος μου οικοδόμος. Ή εγώ._Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ 3:16 μ.μ.

    Να, να, να, ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 06 Μαΐου 2010 3:16 μ.μ.

    ''Νεαρέ, μην βλέπεις τόσες πολλές ταινίες και μην παίζεις τόσα video games...
    06 Μαΐου 2010 6:06 μ.μ.''

    αν το νεαρος ειναι κομπλιμεντο τοτε ΟΚ στην ηλικια μου. Κατα τ'αλλα και συ θειε μην τον παιζεις τοσο πολυ στα σχολια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. θα μας τρελάνετε;;;

    Ο ίδιος ο επιχειρηματίας άφησε το υποκατάστημα ανοιχτό.
    ΔΙΟΤΙ δε συνέδεσε την μεγαλειώδη πορεία
    με τον κίνδυνο για τις ζωές των υπαλλήλων του, οι οποίοι πήραν εντολή να παραμείνουν στην άνευ ρολών, άνευ συστήματος πυρόσβεσης και άνευ εξόδων κινδύνων, τράπεζα.

    Και οι γερμανοτσολιάδες απαιτούν από τον Ριζοσπάστη, να συνδέσει τους νεκρούς με την μεγαλειώδη πορεία;;;

    -Μα ποιός είναι αυτός ο Γιανναράς επιτέλους, που θα μας υποδείξει τί θα κάνουμε; Αυτός δεν είναι που είπε ότι η μόνη μας θέση ως οντότητα είναι να είμαστε επαρχία της λατρεμένης του Οθωμανική; Αυτοκρατορίας;

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ''Ανώνυμος είπε @ 3:16 μ.μ.
    Να, να, να, ΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    06 Μαΐου 2010 6:27 μ.μ. ''

    Ουστ απο δω χαμουρα κνιτοσυριζαραιε. στο λοκο σου, αλλα θα σου αρεσει μαλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Galia

    >Αυτός δεν είναι που είπε ότι η μόνη μας θέση ως οντότητα είναι να είμαστε επαρχία της λατρεμένης του Οθωμανική; Αυτοκρατορίας;<

    Αυτό κατάλαβαν όσοι δεν κατάλαβαν τι έγραψε ο Γιανναράς. Κατά τα άλλα, τον θεωρώ από τα φωτεινότερα μυαλά που έχομε στην Ελλάδα σήμερα.

    Αν θες να τον μάθεις, πρέπει να διαβάσεις ΒΙΒΛΙΑ του και όχι μόνον επιφυλλίδες. Δεν είναι τόσο "εύπεπτος", αλλ' αξίζει τον κόπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος είπε...
    Να τεθουν εκτος νομου το ΚΚΕ και ο ΤΣΥΡΙΖΑ. Να απαγχονιστουν τουλαχιστον μερικες χιλιαδουλες εθνομηδενιστων. Να απολυθουν μισο εκατομμυριο δημοσιοι υπαλληλοι ουτως ωστε να καταρρευσει επιτελους η ''ελληνικη'' σοβιετια. Να πεταχτουν με τις κλωτσιες εξω απο την Ελλαδα ολοι οι μεταναστες λαθραιοι η μη κι ολοι οι μουσουλμανοι της Θρακης. Να ενωθει η ελευθερη Κυπρος με την Ελλαδα, και στους ορχεις μας το βορειο κομματι της. Εμπαργκο στους γυφτοσκοπιανους κι απελευθερωση της Βορειου Ηπειρου με πολεμο αστραπη. Αυτα για αρχη.

    06 Μαΐου 2010 3:16 μ.μ.

    Πραγματικά, είσαι πολύ ηλίθιος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Για να χτυπάνε οι Εβραίοι πράκτορες (Gallia) τον Βγενόπουλο και να στηρίζουν ΚΚΕ & ΣΥΡΙΖΑ είναι προφανές πως κάτι έχει ενοχλήσει τη πρεσβεία.

    Gallia δε παίζεσαι ρε φίλε, από "εθνικιστής" κατά του διεθνιστή Soros (εσύ είπαμε είσαι με την πλευρά των εβραίων σιωνιστών και όχι τον liberals) τώρα μας το παίζεις επαναστάτης και αριστερός.

    Διχασμένη προσωπικότητα είσαι ή γράφεται πολλοί από τη πρεσβεία με το ίδιο ψευδώνυμο ή νομίζεις πως τρώμε κουτόχορτο όλοι;



    @υττδω

    Ναι λεβέντη μου, γιατί παραξενεύεσαι;Είναι γνωστό πως όλα τα π**στοπαιδα που καίνε την Αθήνα είναι από τα Βόρεια Προάστεια και διασκεδαζουν την πλήξη τους παίζοντας το επαναστάτες. Δεν έχεις δει τα ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ στα ΒΠ; Υψηλότερα από ότι στην Αγία Βαρβαρα και το Περιστέρι.
    Μήπως ξεχάσαμε τους συλληφθέντες το 1994 στο Πολυτεχνείο; Τα 2/3 ήταν γιοι μεγαλογιατρών, δικηγόρων, πολιτικών, ακόμα και γιός εν ενεργεία υπουργού.

    Κάποια αφιονίζονται τόσο πολύ που δεν έχουν και πρόβλημα να κάψουν ανθρώπους ζωντανούς.
    Και αυτό έγινε χτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ 06 Μαΐου 2010 7:48 μ.μ.

    Έχεις δίκιο. Για μένα η Φιλοσοφία είναι κάτι ακατανόητο χωρίς την πρακτική της εφαρμογή. Και θαυμάζω τα ωραία λόγια, αλλά πιστεύω στην απλότητα και στην καθαρότητα της πράξης.

    Και έχεις δίκιο. Δεν ξέρω καθόλου τη σκέψη του και δεν έχω διαβάσει κανένα βιβλίο του. Όπως παραδέχτηκα εξάλλου, γέμισα το κενό της άγνοιάς μου με άλλα που έχω διαβάσει, όσο ετερόκλητα και αν φαίνονται. Ακόμα και από μυθιστορίες του Ismail Kadare. Που περιγράφει πως η Οθωμανική Αυτοκρατορία "χάρισε" στους Αλβανούς, ένα τεράστιο πεδίο για επιβολή της δικιάς τους φυσιογνωμίας στα ατέλειωτα εδάφη της Αυτοκρατορίας: από άπειρες ευκαιρίες για οικονομικό πλουτισμό, ανέλιξη σε υψηλά αξιώματα, μέχρι και την επιβολή της πολιτισμικής σφραγίδας τους.

    Αυτό ήταν και το όραμα των Φαναριωτών. Που αισθανόντουσαν ΤΥΧΕΡΟΙ που βρίσκονταν ο Ελληνισμός κάτω από την τουρκική κατοχή. Λόγω της "χαμηλότερης στάθμης" του τουρκικού πολιτισμού. Που θα οδηγούσε στον υποτίθεται αφελληνισμό της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

    Ε, τα ίδια έλεγαν και όλοι οι άλλοι υπό κατοχή πληθυσμοί. Και αυτή η αντίληψη ανανέωνε, εμπλούτιζε και κρατούσε στη ζωή την Οθωμανική Αυτοκρατορία.
    Το συστατικό της επιβίωσης και επιτυχίας της, ήταν η διασταύρωση και το μπόλιασμα με τα καλύτερα στοιχεία των διαφορετικών πληθυσμών.
    Και για να γίνεται αυτό το μπόλιασμα όμως, ήταν προϋπόθεση ότι οι διαφορετικοί πληθυσμοί, θα τηρούσαν την ιδιοφυσιογνωμία τους και θα περνούσαν τον περισσότερο καιρό και στην πλειοψηφία τους σε γκέτο. ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΜΕΙΞΕΙΣ.

    Και έτσι άνθιζε και προόδευε η Οθωμ. Αυτοκρατορία.
    Μέχρι που άρχισε να σκάει η ρωγμή -η ιδέα και η πίστη και το ιδανικό του εθνικού κράτους με τον Ρομαντισμό.
    Αφού ουσιαστικά το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού ζούσε σε γκέτο, σε διαχωρισμένες συνοικίες, και μιλούσαν την γλώσσα τους και είχαν τους λατρευτικούς τους ξεχωριστούς τόπους, γιατί να μην έχουν και την ανεξαρτησία τους;
    Γιατί να πρέπει να είναι υποτελείς και οικονομικά υπόδουλοι;

    Για μένα αυτό ήταν το καθοριστικό σημείο: η αμφισβήτηση και η ερώτηση:
    ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΟΤΕΛΕΙΣ;
    Αυτό ήταν αρκετό για να οδηγήσει ένα βήμα πιο πέρα: Στη ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ!
    Η ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ των υπό κατοχή λαών, ήταν αυτή που έφερε την κατάρρευση της Αυτοκρατορίας και τον κατακερματισμό της.

    Αυτή η ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ είναι το ΚΟΥΚΟΥΤΣΙ και ΣΗΜΕΡΑ.
    Με τη συναίνεσή μας κρατήσαμε το τέρας του δικομματισμού.
    Με τη δική μας συναίνεση έκλεψαν και ρήμαξαν κάποιες ακρίδες τον τόπο μας.
    Και αυτή τη συναίνεση, μας την υπενθυμίζουν όλοι οι "φαναριώτες" της κλεπτοκρατίας από τα ΜΜΕ των μεγαλο-επιχειρηματιών:
    " είστε υπεύθυνοι, είστε δημόσιοι υπάλληλοι, είστε περιπτεράδες και ταξιτζήδες και υδραυλικοί που δεν κόβετε αποδείξεις, είστε πιλότοι που πετάτε για τα λεφτά..."

    Και εκεί είναι αυτό που εγώ λέω "βρώμικος ρόλος" όλων των καθηγητάδων του ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ: Η εισαγωγή μιας νέας ερώτησης "γιατί να είμαστε εθνικό κράτος;;;"
    Και απαντώ: Γιατί να γίνω επαρχία της Τουρκίας; Για να ζω σε γκέτο, υποτελής, και τα λαμόγια, οι καρχαρίες, οι κλέφτες και οι άρπαγες, να κάνουν τα κόλπα ανενόχλητοι στα τεράστια εδάφη της νέας οθωμανικής Τουρκίας;;;

    Μου ζητάνε εμένα να ζήσω σα δούλος, για να μην τιμωρηθούν αυτοί;
    Διότι βλέπουν την λαϊκή οργή και τη ΜΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ που θα τους πνίξει και τρέμουν;;;

    Αυτοί οι ίδιοι καθηγητάδες, οι εκλεκτοί του σάπιου κατεστημένου, θα είναι αυτοί που θα σου προτείνουν επιχειρηματίες για πρωθυπουργούς...
    Πάμε στοίχημα;;;

    Η μόνη απάντηση είναι η Μη Συναίνεση. Και ότι η Δημοκρατία διορθώνεται μόνο με περισσότερη και ισχυρότερη Δημοκρατία και υγιείς θεσμούς.

    Για πολύ ηλίθιους και αγράμματους μας έχουν περάσει κάποιοι

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Σάββα, όταν προχθές πριν τα επεισόδια,έγραψα πως ορισμένα αρθρα που ανεβάζει ο Καυκάσιος είναι κατά την ταπεινή μου γνώμη προβοκατόρικα, με σκοπό να τσιγλάνε ορισμένους που κρύβονται πίσω από την ανονυμία και να βρίζουν κόμματα και ιδεολογίες, μου το λογόκρινε,τώρα με ψυχραιμία παρατήρησε τα σχόλια και βγάλε άκρη που οδηγιέται η ιστοσελίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.