9/7/10

Παρουσίαση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στα Σκόπια, με το βλέμμα στον ανταγωνισμό...

Παρουσίαση των δυνατοτήτων και των υπηρεσιών του λιμανιού της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε, σήμερα, σε κεντρικό ξενοδοχείο των Σκοπίων.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), Στυλιανός Αγγελούδης, κατά την παρουσίαση, αναφέρθηκε διεξοδικά στα πλεονεκτήματα του λιμανιού, σημειώνοντας ότι η γεωστρατηγική θέση του λιμανιού το καθιστά ελκυστικό για τις εταιρίες των γειτονικών χωρών.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο κ. Αγγελούδης έκανε ειδική αναφορά στη μεγάλη έκταση, τους αποθηκευτικούς χώρους και τις διεθνείς πιστοποιήσεις (πιστοποιητικά ISO), που διαθέτει το λιμάνι.

Στα συγκριτικά πλεονεκτήματα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ο κ. Αγγελούδης συμπεριέλαβε τη σύνδεσή του με το ευρωπαϊκό και σιδηροδρομικό δίκτυο, ενώ παρουσίασε και τη νέα τιμολογιακή πολιτική του ΟΛΘ που ισχύει από την 1η Ιουλίου (μείωση τιμολογίων τόσο για τη διακίνηση των in transit εμπορευματοκιβωτίων, όσο και στα τέλη επιβίβασης ή διέλευσης επιβατών κρουαζιέρας), καθώς και τη νέα υπηρεσία για τακτοποίηση των οικονομικών υποχρεώσεων των χρηστών του λιμανιού, μέσω των συστημάτων του e-banking.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ ανήγγειλε επενδύσεις 20 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα διετίας, για τον εκσυγχρονισμό και προμήθεια νέου εξοπλισμού του λιμανιού και σημείωσε ότι σε ένα χρόνο, που θα ολοκληρωθούν οι διαδικασίες για την πρόσληψη προσωπικού, το λιμάνι θα λειτουργεί πλήρως, με τρεις βάρδιες, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα.

Στρατηγικοί στόχοι
Ο κ. Αγγελούδης αναφέρθηκε και στους στρατηγικούς στόχους που έχει χαράξει η διοίκηση του λιμανιού σε συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο και οι οποίοι είναι:
* η προκήρυξη του διαγωνισμού, μέχρι το τέλος του 2010, για την επέκταση του 6ου προβλήτα,
* η κατασκευή και λειτουργία εμπορευματικού κέντρου, σε έκταση 200 με 300 στρέμματα, που θα γίνει με σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, και
* η πλήρης αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Στην εκδήλωση μίλησαν και εκπρόσωποι εταιριών από την ΠΓΔΜ, που χρησιμοποιούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, χαρακτηρίζοντάς το ως την καλύτερη επιλογή, λόγω της κοντινής απόστασης και του καλού οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου.

Οι ανταγωνιστές
Ωστόσο, ανέφεραν ότι οι απεργίες που έγιναν το 2008 στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ανάγκασαν αρκετές εταιρίες από την ΠΓΔΜ να στραφούν προς τα λιμάνια του Δυρραχίου, στην Αλβανία και του Μπαρ, στο Μαυροβούνιο. Πρόσθεσαν, όμως, ότι τον τελευταίο χρόνο, με την εξομάλυνση της κατάστασης, οι εταιρίες της ΠΓΔΜ προτιμούν και πάλι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Αγγελούδης διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους εταιριών από την ΠΓΔΜ που χρησιμοποιούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης για τη διακίνηση των εμπορευμάτων τους, ότι έχει την εξουσιοδότηση και των τεσσάρων σωματείων εργαζομένων του λιμανιού να διαμηνύσει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι, η εργασιακή ειρήνη αποτελεί επιλογή όλων των εμπλεκόμενων πλευρών του λιμανιού, διότι, όπως σημείωσε, το λιμάνι δεν πρέπει να πληρώσει άλλο καταστάσεις, που το υποβάθμισαν και έπληξαν τους πελάτες του.

Εκπρόσωποι των εταιριών από την ΠΓΔΜ επισήμαναν ακόμη την ανάγκη για απλοποίηση των τελωνειακών διαδικασιών και των ελέγχων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, καθώς και για αποτελεσματικότερη λειτουργία των σιδηροδρόμων, με στόχο να γίνεται έγκαιρα η παραλαβή και η αποστολή των εμπορευμάτων τους και να μειωθούν τα έξοδα των εταιριών τους.

Ο κ. Αγγελούδης ανέφερε ότι στους στόχους της νέας διοίκησης του ΟΛΘ είναι η ικανοποίηση αρκετών αιτημάτων, τα οποία επισημαίνονται από το σύνολο σχεδόν των εταιριών που χρησιμοποιούν το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

Τέλος, ο Αντώνης Πέσεβ, από το οικονομικό επιμελητήριο της ΠΓΔΜ, σημείωσε ότι η οικονομική συνεργασία μεταξύ της Ελλάδας και της ΠΓΔΜ πρέπει να λειτουργεί καθαρά στη βάση οικονομικών και εμπορικών κριτηρίων και δεν πρέπει να επηρεάζεται από πολιτικές διαφορές και αποχρώσεις.
agelioforos.gr

9 σχόλια:

  1. Στα παλιά μας τα παπούτσια. Ακου εκεί. Παρακαλάμε τους Τιτοστανούς τώρα να επενδύσουν στην...Θεσασαλονίκη. Τόσο χαμηλά πέσαμε πια. Δεν τους έχουμε ανάγκη. Αστο διάλο απο κεί χάμου να μη πώ πιο βαριές κουβέντες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τόσο πολύ ξέπεσε αυτή η κυβέρνηση...η μεγαλύτερη ξεφτίλα όλων των εποχών...αυτοί μας έχουν ανάγκη όχι εμείς ,σε ποιο λιμάνι θα πανε στην Αλβανία .. ηλίθιε ΓΑΠ το επόμενο βήμα είναι να πας στην Αλβανία για δανικά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φανταζομαι στο αμοιβαιο κλιμα φιλοξενιας να του ειπαν οι γυφτοσκοπιανοι οτι τα 20 εκκ. ευρω των επενδυσεων,ειναι λιγα,αφου σκοπευουν οταν 'κατεβουν' στο Αιγαιο,να ειναι ολα ετοιμα απο εμας.Αυτο ελειπε,να τους τα δωσουμε χωρις εκσυγχρονισμους.Φευγοντας ελπιζω να τον φιλεψαν με προιοντα τους που εχουν σημα τον Λευκο Πυργο,ισως δε του πληρωσαν και το ταξι με εκεινα τα αληστου μνημης χαρτονομισματα που ειχαν εκδωσει με ολοκληρη την Μακεδονια δικη τους και πρωτευουσα την Θεσσαλονικη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τους αφήσουμε να πηγαίνουν σε αλβανικό λιμάνι να κάνουν τα τριπλάσια χιλιόμετρα με τα τετραπλάσια κόστη μέχρι να ενδώσουν για το όνομα που δεν πρέπει να περιέχει τον όρο Μακεδονία ή παράγωγο.

    Το άρθρο δεν διευκρινίζει για ποιο συγκεκριμένο λόγο λένε οι Σκοπιανοί ότι προτιμούν την Θεσσαλονίκη.
    Διότι έτσι θα ομολογούσαν ότι φοβούνται να εξαρτώνται από τους Αλβανούς, στο μυαλό των οποίων πάντα υπάρχει ο διαμελισμός της ΦΥΡΟΜ μέσω της πολυάριθμης αλβανικής μειονότητας και η προσάρτηση μεγάλου τμήματός της στην Μεγάλη Αλβανία.
    Αλλά το παίζουν δήθεν άνετοι, ότι η Θεσσαλονίκη είναι ΑΛΛΗ ΜΙΑ από τις επιλογές τους, ενώ αποτελεί την μοναδική τους!
    Το λιμάνι αυτό είναι από τα σημαντικότερα της Μεσογείου και των Βαλκανίων και το μοναδικό που θα μπορεί να εξυπηρετεί τις χώρες της Μαύρης Θάλασσας σε περίπτωση προβλημάτων στα Στενά (Βόσπορος, Δαρδανέλια, Μαρμαράς).
    Και πρέπει να διαφυλαχθεί ως κόρη οφθαλμού. Η γεωπολιτική του σημασία και η στρατηγική του θέση δεν πρέπει να μείνουν από την πλευρά μας ανεκμετάλλευτα όπλα ΚΑΙ για το όνομα των Σκοπίων τώρα!.
    Ένα δεύτερο ζήτημα είναι εάν στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) υπάρχουν από εκείνους τους "εργάτες" που είχε και ο ΟΛΠ πριν την COSCO με αμοιβές 12.000 ευρώ ΤΟΝ ΜΗΝΑ!
    Διότι εάν υπάρχουν τέτοιοι, λέει ψέματα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), Στυλιανός Αγγελούδης, ότι "...έχει την εξουσιοδότηση και των τεσσάρων σωματείων εργαζομένων του λιμανιού να διαμηνύσει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι, η εργασιακή ειρήνη αποτελεί επιλογή όλων των εμπλεκόμενων πλευρών του λιμανιού...".

    Αυτοί, προκειμένου να μη χάσουν και να μπορούν να εισπράττουν και να μοιράζονται το χαράτσι που έχουν επιβάλλει ανά τόνο μεταφερόμενου φορτίου από το λιμάνι, θα κάνουν το παν για να το κλείνουν με απεργίες, καταλήψεις κλπ, όπως στον Πειραιά.
    Εάν το χαράτσι παραμείνει, το κόστος χρήσης του λιμανιού θα είναι υψηλό, άρα μη ελκυστικό!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ***"...έχει την εξουσιοδότηση και των τεσσάρων σωματείων εργαζομένων του λιμανιού να διαμηνύσει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι, η εργασιακή ειρήνη αποτελεί επιλογή όλων των εμπλεκόμενων πλευρών του λιμανιού...".****Τζάμπα είναι,ο,τι θέλει λέει ο δοτός πρόεδρος του λιμανιού.Ομως η "εργασιακή ειρήνη" ,που ελάχιστες φορές έχει ανφερθεί,αποτελεί την βάση κάθε προόδου.Δυστυχώς υπάρχουν αργόμισθοι εργατοπατέρες που επενδύουν στην ανεργία και την μιζέρια. Οταν το ΝΑΤΟ χρησιμοποιούσε το λιμάνι μας για τις μεταφορές τους, είχε προσφέρει την δωρεάν αναβαθμισή του (του λιμανιού).Την απορρίψαμε επειδή 50-80 παμέοι κρεμόντουσαν στα κάγκελα !!!Καλά να πάθουμε.Επίσης είχαν προσφέρει την αναβάθμιση του αεροδρομίου μας(δλδ. την επιμήκυνση του αεροδιαδρομου) (28)για να προσγει-απο-γειώνονται τα C-5 τους.Και αυτό το απορρίψαμε και πληρώνουμε τωρα τον αεροδιάδρομο(αλλά ετσι υπάρχουν και μίζες ...). Αντε και του χρόνου. Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ


    Read more: http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/07/blog-post_3873.html#ixzz0tF6CdkHK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε τώρα, τι θα πεί "γιατί προτιμούν τη Θεσσαλονίκη...". Διότι έχει άλλη γλύκα εκεί. Το λέει και το τραγούδι "Θεσσαλονίκη μ΄όμορφη, γλυκειά.."
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ως ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΕΣ

    Σκοπιανά αεροπλάνα ξεκινούν πτήση Βελιγράδι-Κέρκυρα

    Επόμενο ήταν μετά την περισυνή γκάφα στην Κέρκυρα. Ουσιαστικά, από τότε αναγνωρίσαμε de facto τα Σκόπια με το συνταγματικό των όνομα.

    Παρακαλώ, ει δυνατόν, να αναρτηθεί στο ιστολόγιο. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μην μασατε αδελφια αυτοι που σκαβουν λακουσ στο τελοσ τουσ δοκιμαζουν κιολασ αυτοι που κοροιδευουν ειναι οι σκοπιανοι
    αυριο μεθαυριο μολισ ξυπνησουν
    αλβανοι και σια να δειτε μια αγκαλια που εχει η ελλαδα
    για νεα επαρχια βορεια
    ασ τα παιδια να κανουν
    μπιζζ νεσ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και οι Αλβανοί της ΠΓΔΜ έχουν κάτι κέφια τώρα τελευταία... Ούτε ψύλλος στον κόρφο της ΠΓΔΜ να μην είναι κανείς.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.