6/8/10

Έξι χιλιάδες προσκηνυτές αναμένονται στη Σουμελά του Πόντου

Ο Ερτουγρούλ Γκεντς (Ertuğrul Genç), δήμαρχος της Ματσούκας, στα όρια της οποίας βρίσκεται η Παναγία Σουμελά, δήλωσε ότι αναμένονται έξι χιλιάδες προσκηνυτές κατά τη λειτουργία που θα γίνει στις 15 Αυγούστου, στο ιστορικό μοναστήρι.
Ο δήμαρχος είπε μάλιστα ότι έχουν εξαντληθεί τα δωμάτια στην περιοχή και ο ίδιος έχει παραχωρήσει το σπίτι του σε μια οικογένεια από την Ελλάδα για εκείνες της μέρες.
Ο Γκεντς, μιλώντας σε συνέντευξη τύπου που διοργάνωσε στην Ένωση Δημοσιογράφων Τραπεζούντας, τόνισε ότι η λειτουργία που θα γίνει στη Σουμελά στις 15 Αυγούστου, είναι πολύ σημαντικό γεγονός για τον τουρισμό της περιοχής. Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο δήμαρχος της Ματσούκας, είπε:
"Ξεκινήσαμε με το σκεπτικό να μετατρέψουμε τη Σουμελά σε μια Έφεσσο. Απευθυνόμενοι στους σχετικούς φορείς, λαμβάνοντας πάντα υπ' όψιν τις ευαισθησίες μας, φροντίσαμε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες , ούτς ώστε να καταστήσουμε την περιοχή μας κέντρο θρησκευτικού τουρισμού. Δουλέψαμε εδώ και πολύ καιρό πάνω σε αυτό το θέμα. Τελικά καταφέραμε να πάρουμε άδεια για να τελείται στο μοναστήρι μια λειτουργία το χρόνο".
Ο Γκεντς είπε επίσης ότι η λειτουργεία του 15αύγουστου πρέπει να θεωρηθεί ότι είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τον τουρισμό της περιοχής, υπογραμμίζοντας ότι ο Δήμος Ματσούκας κάνει όλες τις απαραίτητες προετοιμασίες για την επιτυχία της εκδήλωσης. Σημείωσε επίσης ότι την ημέρα της λειτουργίας περιμένουν στη Ματσούκα έξι χιλιάδες επισκέπτες, γεγονός που δημιουργεί πρόβλημα στα υφιστάμενα ξενοδοχεία και πανσιόν, που έχουν πληρόττηα 100% για τις ημέρες 12-15 Αυγούστου. "Γι' αυτό το λόγο και εγώ ο ίδιος παραχώρησα το σπίτι μου σε μια οικογένεια από την Ελλάδα. Πρέπει να δείξουμε την παραδοσιακή μας φιλοξενία, για να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες τα επόμενα χρόνια", είπε ο Δήμαρχος της Ματσούκας.
Τέλος, ο Ερτουγρούλ Γκεντς δήλωσε ότι για να τονωθεί ο τουρισμός τους εννέα νεκρούς μήνες του έτους, θα πρέπει να εξασφαλιστεί η άδεια για να λειτουργεί η Σουμελά στις μεγάλες γιορτές της Χριστιανοσύνης, όπως είναι το Πάσχα και τα Χριστούγεννα.
Στη λειτουργία της 15ης Αυγούστου 2010, στην Ιερά Μονή Παναγίας Σουμελάς του Πόντου, θα χοροστατήσει ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος.
Πηγή: Σαμπάχ

32 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περιεργα ολλα αυτα δεν νομιζετε??

    Να αφησουν να ξαναγινει μοναστηρι οπως ηταν..

    Ολλη αυτη η ξαφνικη αλλαγη οπως και η δημοσιοτητα που δινει εδω το κατα τα αλλα εξαιρετο μπλογκ, εμενα με υποψιαζει...

    Οσο για το "Γι' αυτό το λόγο και εγώ ο ίδιος παραχώρησα το σπίτι μου σε μια οικογένεια από την Ελλάδα. Πρέπει να δείξουμε την παραδοσιακή μας φιλοξενία, για να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες τα επόμενα χρόνια"..

    Οι Ποντιοι ειδικα, ξερουν πολυ καλα για την "Τουρκικη παραδοσιακή σας φιλοξενία"...

    Ας μη γινομαστε φερεφονα της Τουρκικης και ΓΑΠ προπαγανδας, διοτι κατι πανε να μας σερβιρουν στην συνεχεια ως ανταλαγμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. XEIROGRAFA TOY AGNOSTOY [ DERMATA KATERGASMENA ]BRETHIKAN STHN KAPADOKIA SE MIA SPILIA APO TON MONAXO THS PARAKEIMENHS MONHS ,SE TOYRKIKA ME LATINIKOYS XARAKTIRES KAI DIPLA ELLHNIKA ME LATINIKOYS XARAKTHRES,PARATHETO .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. EIMASTAN MEGALH FYLH PERIFANOI POLEMISTES DEINH KABALARIDES KAI OXI MONON, STA ALOGA EPANO MEGALONAME TA PAIXNIDIA MAS ME ALOGA, POLEMOYSAME PANO STA ALOGA, PETHENAME PANO STA ALOGA ,TA ALOGA H ZOH MAS,KOPADIA ATELEIOTA TA ALOGA .NOMADES BOSKOI EIMASTAN KAI POLEMISTES,TETOIOI EIMASTAN TIPOTA DEN MAS STAMATOYSE OTAN KANAME EPITHESH PROTA AYTH ME TA TOKSA META AYTOI ME THS PENTE SIDERENIES MPALES SE KATHE XERI META AYTOI ME TA AKONTIA , SA LAILAPA PEFTAME ,SAN TO XONTRO XALAZH POY MARENH TA PANTA ,STO PERASMA MAS DEN AGINAME TIPOTA MEXRI KAI THN KOPRIA MAZEBAME STA KARA. TORA PALH EXEI ERTHI H ORA NA KSEKINISOYME GIA MIA AKOMA EPIDROMH ,META TOSON KAIRO SARANTA KAI BALE FORES EIXE PESH TO XIONI STO OROPEDIO MAS.GLENTIA AGONES ME ALLOGA, POLEMIKA ALOGA ,TOKSOBOLIES ,AKONTIA,AGONES MEXRI TELOYS ,KAI OLA TA ORAIA.KI OLA AYTA XARI STON MEGALO ARXIGO OXI TON DEIKO MAS EKEINON POY DIAFANTEYE TA MEROI POY KANAME PANTA THS EPIDROMES MAS ,GIOYNAN TO LEGANE ,POY EIXE ORISI STOYS YPIKOOYS TOY NA EXOYN ENA ALOGO KAI MIA AGELADA KATHE OIKOGENIA ,THN TELEYTAIA FORA STHN EPIDROMH MAS MAZEPSAME TOSA ALLOGA KAI AGELADIA POY TA AGELADIA HTAN PIO POLLA APO TA ALLOGA KAI OI GYNEKES PIO POLLES APO TA ALLOGA ,KAI TA KARA FORTOMENA AMETRITA LAFYRA KAI OI SKLABOI POLOI ,DYSKOLEYTIKAME POLY STON GYRISMO OS TO OROPEDIO MAS ALLA AKSIZE TON KOPO.MAS EIXAN FTASH GIA ARKETO KAIRO.TORA PIA PETHANE O PALIOS ARXHGOS STO MEGALO GLENTH POY KRATISE ENA FEGARH,STA XERIA TON DEKA MIKROTERON GYNEKON TOY ,KAI O NEOS O GIOS TOY PALIOY EIXE DIATAKSH NA KAPNISOYME TO KREAS APO THS TELEYTAIES AGELADES NA TO BALOYME KATO APO THS SELLES TON ALLOGON MAS ETOIMOI NA PAME KSANA STO IDIO MEROS TO GIOYNAN.- MAZEPSAME THS KONIKES SKHNES AGIKSAME TA PLEYRA TON ALOGON KAI MPIKAME STIN SEIRA ,PERASAME MESA APO THN PYLH POY SXHMATIZAN TA BRAXIA STHN MIA PLEYRA TOY OROPEDIOY .TO EDAFOS ARXIZE NA KATHFOTIZH STA PODIA MAS PERA MAKRIA BLEPAME THN PEDIADA .ME GRIGORES POREIES MERA NYXTA MEXRI POY EIDAME STO BATHOS TOY ORIZONTA THN MEGALH OROSEIRA .EKEI STIPSAME ARISTERA OPOS EPREPE KALPAZONTAS XAROYMENA GIATI KONTEBAME , MOLIS OMOS FTASAME STO FRYDI TOY BOYNOY EIDAME TO THOLO PERIGRAMA PLYSIASAME STHN ARXH ME ARGO META ME KSEFRENO KALPAZMO OI MPROSTARIDES PROTOI ,1-2

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. EIMASTAN MEGALH FYLH PERIFANOI POLEMISTES DEINH KABALARIDES KAI OXI MONON, STA ALOGA EPANO MEGALONAME TA PAIXNIDIA MAS ME ALOGA, POLEMOYSAME PANO STA ALOGA, PETHENAME PANO STA ALOGA ,TA ALOGA H ZOH MAS,KOPADIA ATELEIOTA TA ALOGA .NOMADES BOSKOI EIMASTAN KAI POLEMISTES,TETOIOI EIMASTAN TIPOTA DEN MAS STAMATOYSE OTAN KANAME EPITHESH PROTA AYTH ME TA TOKSA META AYTOI ME THS PENTE SIDERENIES MPALES SE KATHE XERI META AYTOI ME TA AKONTIA , SA LAILAPA PEFTAME ,SAN TO XONTRO XALAZH POY MARENH TA PANTA ,STO PERASMA MAS DEN AGINAME TIPOTA MEXRI KAI THN KOPRIA MAZEBAME STA KARA. TORA PALH EXEI ERTHI H ORA NA KSEKINISOYME GIA MIA AKOMA EPIDROMH ,META TOSON KAIRO SARANTA KAI BALE FORES EIXE PESH TO XIONI STO OROPEDIO MAS.GLENTIA AGONES ME ALLOGA, POLEMIKA ALOGA ,TOKSOBOLIES ,AKONTIA,AGONES MEXRI TELOYS ,KAI OLA TA ORAIA.KI OLA AYTA XARI STON MEGALO ARXIGO OXI TON DEIKO MAS EKEINON POY DIAFANTEYE TA MEROI POY KANAME PANTA THS EPIDROMES MAS ,GIOYNAN TO LEGANE ,POY EIXE ORISI STOYS YPIKOOYS TOY NA EXOYN ENA ALOGO KAI MIA AGELADA KATHE OIKOGENIA ,THN TELEYTAIA FORA STHN EPIDROMH MAS MAZEPSAME TOSA ALLOGA KAI AGELADIA POY TA AGELADIA HTAN PIO POLLA APO TA ALLOGA KAI OI GYNEKES PIO POLLES APO TA ALLOGA ,KAI TA KARA FORTOMENA AMETRITA LAFYRA KAI OI SKLABOI POLOI ,DYSKOLEYTIKAME POLY STON GYRISMO OS TO OROPEDIO MAS ALLA AKSIZE TON KOPO.MAS EIXAN FTASH GIA ARKETO KAIRO.TORA PIA PETHANE O PALIOS ARXHGOS STO MEGALO GLENTH POY KRATISE ENA FEGARH,STA XERIA TON DEKA MIKROTERON GYNEKON TOY ,KAI O NEOS O GIOS TOY PALIOY EIXE DIATAKSH NA KAPNISOYME TO KREAS APO THS TELEYTAIES AGELADES NA TO BALOYME KATO APO THS SELLES TON ALLOGON MAS ETOIMOI NA PAME KSANA STO IDIO MEROS TO GIOYNAN.- MAZEPSAME THS KONIKES SKHNES AGIKSAME TA PLEYRA TON ALOGON KAI MPIKAME STIN SEIRA ,PERASAME MESA APO THN PYLH POY SXHMATIZAN TA BRAXIA STHN MIA PLEYRA TOY OROPEDIOY .1-2-3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. TO EDAFOS ARXIZE NA KATHFOTIZH STA PODIA MAS PERA MAKRIA BLEPAME THN PEDIADA .ME GRIGORES POREIES MERA NYXTA MEXRI POY EIDAME STO BATHOS TOY ORIZONTA THN MEGALH OROSEIRA .EKEI STIPSAME ARISTERA OPOS EPREPE KALPAZONTAS XAROYMENA GIATI KONTEBAME , MOLIS OMOS FTASAME STO FRYDI TOY BOYNOY EIDAME TO THOLO PERIGRAMA PLYSIASAME STHN ARXH ME ARGO META ME KSEFRENO KALPAZMO OI MPROSTARIDES PROTOI , ATELEIOTO FANTAZE ,KATO APO THS AKTINES TOY HLIOY ,APO KONTA AKOMA PIO PSILO ADYNATON NA TO SKARFALOSOYME ,ISA POY EFTANAN TA AKONTIA MAS STHN KORYFH MONO TA TOKSA MAS TO PERNAGAN ,KAI EKSALOY DEN EPREPE NA EINAI EKEI,OI ANIXNEYTES POY PHGAN DYO MERES DROMO PANO KATO TEIXOS , ME THN TETRAGONH PETRA PANO SE MIA ALLH PETRA ,ME PYRGOYS ME EPALKSEIS PSILO POLH PSILO TO TEIXOSPANO KATO , POY EKSAPOY DEN EPREPE NA BRISKETE EKEI . ETSI O ARXHGOS DIETAKSE NA PAME PIS STON SE ENA LOFO MIAS MERAS PAREIA APO TO TEIXOS ,STHSAME THS KONIKES SKHNES MAS ,OLOYS TOYS YPARXHGOYS EKALESE STHN MEGALH SKHNH TOY ARXHGOY KAI EKANE SYMBOYLIO KAI EDOSE TON LOGO SE OLOUS, META KAPNISAN TON KAPNO THS SOFIAS TOY MAGOY MAS KAI TRAGOYDISAME TOYS THRILOYS TON PALION MONOPATION POY TRAGOYDISTA MAS EFERE OS EDO ,EIPAME TA TRAGOYDIA KAI ANAPODA MIPOS KSEXASAME TIPOTA KAI BGHKE MONO TOY EPREPE NA PAME DEKSIA KAI OXI ARISTERA STHN MEGALH OROSEIRA .KSEKISISAME PALI ME GORGES POREIES FTASAME STHN OROSEIRA ,THN PROSPERASAME GRAMH STHN NEA POREIA PERASAME THN BOYNA ANIFORIZONTAS SE GLISTERA MONOPATIA ANYFORIKA ANAMESA SE OROSEIRES MERA NYXTA XORIS STAMATIMO OSO HRTHAME KAI ALO TOSO SIGA SIGA ARXISAME NA KATEBENOYME KAI EIDAME APO MAKRIA THN EFORH KOILADA KSAFNOY EIDAME KAI TA KEFALOXORIA ,KAI OI ANIXNEYTES MILHSAN GIA MIKRH POLI LIGO PIO PERA .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. .ANATHAREPSAME OLOI MAS TO KREAS KATO APO THS SELLES EIXAI TELEIOSH SE POLOYS ,TO AIMA KYLISE GORGA STHS FLEBES MAS ,THELAME KAI EMEIS LAFYRA ,THELAME THOKSA KAI SKLABES KAINIYRGIES KAI OLA TA KALA THS LEEILASIAS,O SKOTOMOS TO AIMA ,OI PARTHENES STHN FANTASIA MAS OXI MONO HDONISE TA SKELOI MAS ALLA OLA TA MELOI MAS,KAI ORIMAGDOS ARXISE .PESAME SAN AGRIMIA PEINASMENA GIA TO THYRAMA TOYS DIPSASMENOI GIA MAKELEIO ,SKOTASAME ELEYTHERA MEXRI POY KOYRASTIKAME ,TA KEFALOXORIA OYTE MAS STAMATISAN H MIKRH TEIXISMENH POLH ME THS PYLES ANOIXTES THN BRIKAME KAI TOYS SKOPOS FEYGATOYS,EIMASTAN NIKHTES KANAME OTI POTHOYSE H KARDIA MAS ,APOTHHKES GEMATES KRASIA KAI OLA TA KALOYDIA POY PROTH FORA PEFTANE STHS KOILIES MAS.GLENDAGAME MERES KAI NYXTES DYO OTAN AKOYSTHKE MEGALH ANATARAXH ,ENAS YPARXYGOS O PIO MEGALOS SE HLIKIA FONAZE KAI ELEGE OTI DEN YPARXOYN GIOYNAN ME KITRINA MALLIA KAI GALANA MATIA KAI OTI OI KAINOYRGIOI SKLABOI DEN EXOYN TO KITRINO XROMA TOY GINOMENOY STARIOY,KAI OTI AYTOI DEN EINAI GIOYNAN,EGINE MEGALH ANATARAXH POLOI SYMFONOYS ME TOS PALIO OTI DEN EINAI GIOYNAN. MA O KAINIYRGIOS ARXHGOS SALTARE STO ALLOGO ME TA NEYRIKA DAKTYLA TOY TRABIKSE TA XALINARIA BIAIA , TO ALLOGO ORTHOTHIKE AFINIAMENO KI OPOS PROSGIOTHIKE GIA KALPASMO XORIS NA LOGARIAZEI TIPOTA ,AYTOS TO KOYMANTARISE ME EYKOLIA ,STREFONTAS TO GIRO GIRO ,ORTHOTHIKE PANO STHN SELLA TOY KAI ME THN EPIBLITIKH FONH TOY EIPE DEIXNONTAS TOYS SKLABOYS AYTOI EINAI GIOYNAN ,SREFONTAS DE TO XERI TOY STON ORIZONTA KAI EKEI KATO EINAI TO GIOYNANISTAN KAI EMEIS OLOI XARIKAME EIXAME BREI TO GIOYNANISTAN KAI TOYS GIOYNAN EIXAME BREI TON PARADEISO MAS ,KRYMA GIATI POLOI DIKOI EMEINAN EKEI EKSO APO TO TEIXOS .TALOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ANATHAREPSAME OLOI MAS TO KREAS KATO APO THS SELLES EIXAI TELEIOSH SE POLOYS ,TO AIMA KYLISE GORGA STHS FLEBES MAS ,THELAME KAI EMEIS LAFYRA ,THELAME THOKSA KAI SKLABES KAINIYRGIES KAI OLA TA KALA THS LEEILASIAS,O SKOTOMOS TO AIMA ,OI PARTHENES STHN FANTASIA MAS OXI MONO HDONISE TA SKELOI MAS ALLA OLA TA MELOI MAS,KAI ORIMAGDOS ARXISE .PESAME SAN AGRIMIA PEINASMENA GIA TO THYRAMA TOYS DIPSASMENOI GIA MAKELEIO ,SKOTASAME ELEYTHERA MEXRI POY KOYRASTIKAME ,TA KEFALOXORIA OYTE MAS STAMATISAN H MIKRH TEIXISMENH POLH ME THS PYLES ANOIXTES THN BRIKAME KAI TOYS SKOPOS FEYGATOYS,EIMASTAN NIKHTES KANAME OTI POTHOYSE H KARDIA MAS ,APOTHHKES GEMATES KRASIA KAI OLA TA KALOYDIA POY PROTH FORA PEFTANE STHS KOILIES MAS.GLENDAGAME MERES KAI NYXTES DYO OTAN AKOYSTHKE MEGALH ANATARAXH ,ENAS YPARXYGOS O PIO MEGALOS SE HLIKIA FONAZE KAI ELEGE OTI DEN YPARXOYN GIOYNAN ME KITRINA MALLIA KAI GALANA MATIA KAI OTI OI KAINOYRGIOI SKLABOI DEN EXOYN TO KITRINO XROMA TOY GINOMENOY STARIOY,KAI OTI AYTOI DEN EINAI GIOYNAN,EGINE MEGALH ANATARAXH POLOI SYMFONOYS ME TOS PALIO OTI DEN EINAI GIOYNAN. MA O KAINIYRGIOS ARXHGOS SALTARE STO ALLOGO ME TA NEYRIKA DAKTYLA TOY TRABIKSE TA XALINARIA BIAIA , TO ALLOGO ORTHOTHIKE AFINIAMENO KI OPOS PROSGIOTHIKE GIA KALPASMO XORIS NA LOGARIAZEI TIPOTA ,AYTOS TO KOYMANTARISE ME EYKOLIA ,STREFONTAS TO GIRO GIRO ,ORTHOTHIKE PANO STHN SELLA TOY KAI ME THN EPIBLITIKH FONH TOY EIPE DEIXNONTAS TOYS SKLABOYS AYTOI EINAI GIOYNAN ,SREFONTAS DE TO XERI TOY STON ORIZONTA KAI EKEI KATO EINAI TO GIOYNANISTAN KAI EMEIS OLOI XARIKAME EIXAME BREI TO GIOYNANISTAN KAI TOYS GIOYNAN EIXAME BREI TON PARADEISO MAS ,KRYMA GIATI POLOI DIKOI EMEINAN EKEI EKSO APO TO TEIXOS .TALOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. αν δεν προλαβαινεις τις αναρτησεις και τα νεα απο αλλα σαιτ τουλαχιστον δεξου μια βοηθεια απο τον καθε καλο προαιρετο γιατι κανεις δεν ειναι τελειος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. «Ξεκινήσαμε με το σκεπτικό να μετατρέψουμε τη Σουμελά σε μια Έφεσο», λέγει ὁ Τοῦρκος δήμαρχος ἀποβλέπων σαφῶς εἰς τὰ ἐκ τοῦ τουρισμοῦ κέρδη, ὥστε δι’ αὐτὸν ἡ Ἔφεσος καὶ ἡ «Παναγία» τοῦ ὄρους Μελᾶς εἶναι ἓν καὶ τὸ αὐτό. Ὅμως οὐδόλως ἰσχύει τοῦτο. Δι’ ὅτι ἡ (ἀρχαία) Ἔφεσος καὶ ἡ (μεσαιωνική) Σουμελᾶ ἀντιπροσωπεύουν δύο ἐντελῶς διαφόρους κοσμοθεωρίας καὶ τρόπους ζωῆς, ἀπολύτως ἀσυμβιβάστους μεταξύ των. Πῶς νὰ συμβιβασθῇ ἡ Ἐλευθέρα Ἔρευνα καὶ ὁ Ὀρθὸς Λόγος ποὺ ἐγεννήθησαν εἰς τὴν γῆν τῆς Ἰωνίας μὲ τὸ «Πίστευε καὶ μὴ ἐρεύνα» τοῦ Χριστιανισμοῦ; Πῶς νὰ συμβιβασθῇ τὸ «Ἀρχὴ βλακείας φόβος θεοῦ» τοῦ Ἐπικούρου μὲ τὸ «Ἀρχὴ σοφίας φόβος κυρίου» τῆς Π. Διαθήκης; Φυσικὰ δὲν ἀναμένουμε νὰ τὰ γνωρίζῃ αὐτὰ ὁ Τοῦρκος δήμαρχος, πιστὸς εἰς τὸν Ἰσλαμισμόν, δηλαδὴ τὸ ὁμογάλακτον ἀδελφάκι τοῦ Χριστιανισμοῦ.
    Περὶ δὲ τῆς ἀποφάσεως κάποιων νὰ πᾶνε εἰς τὸ συγκεκριμένον μοναστήρι, τὸ προηγούμενον σχόλιόν μου:
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/08/blog-post_198.html

    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δε τους δεινω φραγκο.Τελος.Αυτοι τωρα ειναι καλοι και αυριο το πρωϊ σου τα γυριζουν.Θα υποστηριξω την εκκλησια του τοπου μου-κι ας ειναι μπαλωμενη.Κι εχει και γουρνοπουλα τωρα στα πανηγυρια μας,εκει στις εκκλησιες μας...!! εκει τι εχει?Οτι μας τα πηρανε αφου μας σφαξανε??Οξω ρεε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκεί δεν είχε πάει να προσκυνήσει και ο Ανδρέας Παπανδρέου λέγοντας ένα από τα συνήθη λαϊκίστικά του "θα ήταν τιμή μου να είμαι Πόντιος", ή κάτι τέτοιο;

    Εἷς ΤσιφτετἝλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΑ fucking GREEKLISH!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Διαβάζοντας, λοιπόν, το βιβλίο «Η ιστορία των Τούρκων – 2.000 χρόνια από τον Ειρηνικό ως τη Μεσόγειο», του Γάλλου ιστορικού, συγγραφέα και μέλους του Ινστιτούτου Τουρκικών Μελετών του Πανεπιστημίου του Παρισιού, Jean-Paul Roux, των εκδόσεων «Γκοβόστη», στο κεφάλαιο που αναφέρεται στους Σελτζούκους ΤούρκουςΑρχηγός τους ήταν κάποιος Σελτζούκ, γιός του Ντουκάκ, που ήταν στην υπηρεσία ενός Χαζάρου πρίγκιπα. Μερικοί υποστήριζαν πως ήταν εβραίος, επειδή οι τρεις γιοι του είχαν βιβλικά ονόματα –Ισραήλ, Μιχαήλ και Μουζά (Μωυσής). Όλοι συμφωνούμε ότι ο Σελτζούκ υπήρξε ο πρώτος από την οικογένειά του που προσηλυτίστηκε στο Ισλάμ, πιθανότατα σε προχωρημένη ηλικία, αν και ο επίσημος εξισλαμισμός του δεν ήταν ειλικρινής. Η οικογένεια οφείλει την επιτυχία της στο τρίτο παιδί του Σελτζούκ, τον Αρσλάν-Ισραήλ…».

    μια φορα εβραιοι,παντοτε εβραιοι

    γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ελληνα 06 Αυγούστου 2010 5:09 μ.μ.που ησουν χαμενος οταν σε παλιοτερο post καποια ψωνια που νομιζουν οτι ειναι Ρωμαιοι πατρικιοι, εθεταν θεμα ανυπαρξιας του Ελληνικου εθνους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειπε ο φίλος 5:09 ανώνυμος

    "Πῶς νὰ συμβιβασθῇ ἡ Ἐλευθέρα Ἔρευνα καὶ ὁ Ὀρθὸς Λόγος ποὺ ἐγεννήθησαν εἰς τὴν γῆν τῆς Ἰωνίας μὲ τὸ «Πίστευε καὶ μὴ ἐρεύνα» τοῦ Χριστιανισμοῦ;"


    -αγαπητέ μου φίλε επειδή ομιλείς αποφθεγματικώς και δογματίζεις κατηγορηματικώς θα μπορούσες να μας παραθέσεις,ενδεικτικώς ως προς τας θεσφάτους αποφάνσεις σου, που βρίσκεται το "πίστευε και μή ερεύνα" του χριστιανισμού,το οποίο επικαλείσαι, δια να μη κατηγορηθείς ότι κοτσανολογείς;

    θα ήτο ευγνώμον,φημί εγώ ο δύστηνος και τάλας περί την γνώσιν,εις την υπό σού καταγεγραμμένην σοφίαν άπαν το αναγνωστικόν κοινόν του ιστολογίου.

    υγίαινε και ευφραίνου εν παντί

    Έτερος Έλλην συναγωνιστής περί τα Πάτρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @06 Αυγούστου 2010 5:53 μ.μ.
    Υπομονη φιλε μου.Σε καμια 20ρια χρονια ισως ξαναδειτε εσεις οι δεξιοι την εξουσια.Για την ωρα, εκ του μακροθεν και μονο με κιαλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Για τον κύριο 06 Αυγούστου 2010 8:29 μ.μ.


    Στα Πρακτικά της Γ΄Οικουμενικής Συνόδου, τόμος 1ος, βιβλίο 1ο, σελίδα 89 – Απόσπασμα από την ομιλία του επισκόπου Αγκύρας Θεοδότου – διαβάζουμε το κάτωθι:
    "Μή οὔν πρός φύσεις διισταμένας καταγάγηις τόν λογισμόν, θεοῦ τήν ἄκραν θαυματουργήσαντος ἕνωσιν. Πίστευε τῷ θαύματι καί μή ἐρεύνα λογισμοῖς τό γενόμενον. Μή καταλύσηις τό θαῦμα, εὔρειν τόν λόγον φιλονεικῶν. Οὗ γάρ μένει τό θαῦμα οὗ ὁ λόγος γνωρίζεται."

    http://img27.picoodle.com/img/img27/2/6/1/baronrojo/f_m_d083429.jpg

    Αντίθετα στους Έλληνες, η αναζήτηση της Αλήθειας (Φιλοσοφία) επιτυγχάνεται δια μέσω της οντολογικής προσεγγίσεως (Οντολογία) που θεμελιώνεται με την / και στην Νόηση – Λογική (άλλωστε, όπως έλεγε ο Ελεάτης Παρμενίδης, που μέσα στην παγκόσμια ιστορία είναι ο πρώτος Φιλόσοφος που εξήγαγε συμπεράσματα χρησιμοποιώντας «αξιωματικούς» και διαζευκτικούς συλλογισμούς: «Να κάμεις με την λογική σου τον περιμάχητο έλεγχο – κρῖναι δὲ λόγω πολύδηριν ἔλεγχον») και δομείται στη φυσική διαδικασία (=Φυσική) αλλά και εκτίθεται στην ανθρώπινη αγωγή (Ηθική).....

    (πρόσεξε μην πέσεις στο ...κενό/χάσμα....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είδατε που μας κατάντησε η παιδεία του ΠΑΣΟΚ.

    Παιδί του ΠΑΣΟΚ κι εγώ δεν μπορώ να γράψω και να εκφραστώ στα Ελληνικά. Το 90% της γενιάς των σημερινών 25-35 δεν μπορούμε να γράψουμε και να εκφραστούμε στη γλώσσα μας. Αν αυτό δεν είναι κατάντια δεν ξέρω κι εγώ τι λέγεται κατάντια.

    Οι μόνοι που μπορούν να γράψουν και να εκφραστούν σωστά στα Ελληνικά, είναι η ανώτερη ιεραρχία της Εκκλησίας, το Φανάρι, και οι παλαιοί Αξ/κοί της δεκαετίας 60-70-80. Ισως και οι Φιλόλογοι (όχι όλοι) και ελάχιστοι πλέον σήμερα πολιτικοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πρὸς ἀνώνυμον γράψαντα τῇ 6ῃ-8ου-2010, 8:29 μ.μ. (τὸν 3ον) καὶ ἄνευ εἰρωνίας:

    Ὡς πρὸς τὸ ἐρώτημά σου μὲ ἐκάλυψεν κατ’ ἄριστον τρόπον ὁ γράψας τῇ 6ῃ-8ου-2010, 8:57 μ.μ.. Ἐγὼ θὰ ἀρκεσθῶ νὰ προσθέσω, ὅτι ἡ ἐμμονὴ τῆς χριστιανικῆς «Ἐκκλησίας» εἰς τὴν Πίστην καὶ ὁ μετὰ βδελυγμίας ἀποτροπιασμός της πρὸς τὴν Ἔρευναν καὶ τὴν Λογικὴν, ἐν ἑνὶ λόγῳ πρὸς τὴν Ἑλληνικὴν Ἐπιστήμην (Φιλοσοφίαν), ἀποδεικνύεται ὑπὸ τῶν «ἱερῶν» τῆς κειμένων καὶ τῆς Ἱστορίας. Τὰ παραδείγματα πάμπολλα, ἀλλὰ ἂς δοῦμε ἐνδεικτικῶς μερικά:

    1)Ἐκ τοῦ Ἀκαθίστου Ὕμνου
    «Ῥήτορας πολυφθόγγους ὡς ἰχθύας ἀφώνους
    ὁρῶμεν ἐπὶ σοί, θεοτόκε·

    χαῖρε, φιλοσόφους ἀσόφους δεικνύουσα·
    χαῖρε, τεχνολόγους ἀλόγους ἐλέγχουσα·
    χαῖρε, ὅτι ἐμωράνθησαν οἱ δεινοὶ συζητηταί·
    χαῖρε, ὅτι ἐμαράνθησαν οἱ τῶν μύθων ποιηταί·
    χαῖρε, τῶν Ἀθηναίων τὰς πλοκὰς διασπῶσα·»

    2) Ἐκ τοῦ Ὕμνου εἰς Πεντηκοστὴν τοῦ Ῥωμανοῦ τοῦ Μελῳδοῦ (λιβελλῳδοῦ θὰ ἔλεγα ἐγώ)
    «Τί φυσῶσι καὶ βομβεύουσιν οἱ Ἕλληνες;
    Τί φαντάζονται πρὸς Ἄρατον τὸν τρισκατάρατον;
    Τί πλανῶνται πρὸς Πλάτωνα;
    Τί Δημοσθένην στέργουσι τὸν ἀσθενῆ;
    Τί μὴ νοοῦσιν Ὅμηρον ὄνειρον ἀργόν;
    Τί Πυθαγόραν θρυλλοῦσι τὸν δικαίως φιμωθέντα;
    Τί δὲ μὴ προστρέχουσι πιστεύοντες οἷς ἐνεφανίσθη
    τὸ πανάγιον πνεῦμα;»

    3) Ἐκ τῆς Ὁμιλίας Δʹ εἰς Αʹ πρὸς Κορινθίους ἐπιστολὴν τοῦ Παύλου τοῦ Ἰωάννου Χρυσοστόμου
    «Καὶ ὁ περὶ τῆς ἀναστάσεως δὲ λόγος ἐχώλευε παρ’ αὐτοῖς· ἔνιοι γὰρ αὐτῶν οὐ σφόδρα ἐπίστευον ἀνάστασιν εἶναι σωμάτων, τὰ τῆς ἑλληνικῆς μωρίας ἔτι νοσοῦντες. Καὶ γὰρ ἅπαντα ταῦτα ἀπὸ τῆς κατὰ τὴν φιλοσοφίαν τὴν ἔξωθεν ἀνοίας ἐτίκτετο, καὶ αὕτη ἦν τῶν κακῶν ἡ μήτηρ· ἐντεύθεν καὶ διῄρηντο, καὶ αὐτὸ τοῦτο ἀπὸ τῶν φιλοσόφων μαθόντες».

    4) Τῷ 415 μ.Χ. χριστιανοὶ τῆς Ἀλεξανδρείας κατ’ ὄπιν διαταγῆς τοῦ ἐπισκόπου των Κυρίλλου κατεκρεούγησαν τὴν μαθηματικόν, ἀστρονόμον καὶ νεοπλατωνικὴν φιλόσοφον Ὑπατίαν. Ἀφ’ οὗ τὴν ἔγδαραν μὲ ὄστρακα, τὴν διεμέλησαν καὶ τὰ μέλη της παρέδωσαν εἰς τὴν πυράν, ὅπως μᾶς πληροφορεῖ ὁ ἱστορικὸς τῆς «Ἐκκλησίας» Σωκράτης Σχολαστικός. Ἡ μὲν Ὑπατία ἐπέρασεν ἐπὶ πολλοὺς αἰῶνας εἰς τὴν ἀφάνειαν, ὁ δὲ ἠθικὸς αὐτουργὸς τῆς δολοφονίας της Κύριλλος ἑορτάζεται ὡς ἅγιος ὑπὸ τῆς «Ἐκκλησίας» (18 Ἰανουαρίου).

    5) Τῷ 1723 τὸ «Πατριαρχεῖον» Κων/πόλεως ἀπηγόρευσεν εἰς τὸν μοναχὸν Μεθόδιον Ἀνθρακίτην νὰ διδάσκῃ τὸ σύστημα φιλοσοφίας του, τὸ ὁποῖον περιεῖχεν μαθηματικά, ἀστρονομίαν καὶ φυσικὰς ἐπιστήμας. Ὁ Μεθόδιος Ἀνθρακίτης εἶχε σπουδάσῃ εἰς τὴν Δύσιν (Ἰταλίαν) καὶ προσπαθοῦσε νὰ φέρῃ τὸ Φῶς τῶν Ἐπιστημῶν ποὺ τότε ἡ Δύσις ἀνεκάλυπτεν, εἰς τὴν χειμαζομένην υπὸ τῆς τουρκικῆς καὶ ἐκκλησιαστικῆς τυραννίας Ἑλλάδα. Εἰς τὴν Κων/πολιν ἐπέρασεν ἀπὸ ἱερὰν ἐξέτασιν (ναί, εἶχαν καὶ οἱ Ἀνατολικοί) καὶ ἔκαυσαν τὰ βιβλία του.

    Θὰ ἠδυνάμην νὰ ἀναφέρω καὶ ἄλλα μεταξὺ πολλῶν χιλιάδων παραδειγμάτων. Ἀλλὰ αὐτὰ ἀρκοῦν διὰ τὸν περιωρισμένον χῶρον ἑνὸς ἱστολογίου.

    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πως το λέει εκείνο το τραγούδι;
    Άντε θύμα άντε ψώνιο, άντε αιώνιο κορόϊδο..."; Κάπως έτσι. Αυτοί είμαστε. Μας παίρνουν τις πατρίδες μας, μας διώχνουν όποτε γουστάρουν και μας επιτρέπουν να πάμε όποτε πάλι γουστάρουν με τους δικοιύς τους όρους φυσικα και προ παντός να τους τα ακουμπήσουμε, για να δούμε τα σπίτια τις εκκλησιές τα χωριά αμς!!! Κι εμείς χαζογελάμε σαν ψημένα κεφάλια. Τρέξατε τρέξατε. Μας πήρανε το σώβρακο και τώρα μας επιτρέπουν να πάμε να το δούμε και να πληρώσουμε κι από πάνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @07 Αυγούστου 2010 1:03 π.μ.

    ει συ ει Έλλην, εγώ ειμί ελέφαντας αγαπητό θύμα της νέας τάξης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Περι Ρωμιους:

    - dhimmi no more, "The mother of all gems and Allah's Quranic al-ruum must be Romania oh I did not make this one up! Read and laugh"
    http://www.danielpipes.org/comments/176416

    - dhimmi no more, "More Turkish ignorance"
    http://www.danielpipes.org/comments/176406

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μέσα από το κλάμα έρχεται το γέλιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Βέβαια κύριε 07 Αυγούστου 2010 2:25 μ.μ.
    Όποιος πιάσει στο στόμα του τον φοβερό και τρομερό χριστιανισμό… είναι θύμα της νέας τάξης!

    Αφιερωμένος κύριε σε σας τα κάρωθι Αποσπάσματα από ομιλίες του Κοσμά του Αιτωλού. (τα οποία δεν θα σχολιάσουμε..)

    «Και εγώ αδελφοί μου, όπου αξιώθηκα και εστάθηκα εις αυτόν τον άγιον τόπον τον αποστολικόν, δια την ευσπλαχνίαν του Χριστού μας, εξέταξα πρώτον δια λόγου σας και έμαθα πώς με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού, δεν είσθενε Έλληνες, δεν είσθενε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ’ είσθενε ευσεβείς ορθόδοξοι χριστιανοί…».
    «Τριακόσιους χρόνους μετά την Ανάστασιν του Χριστού μας έστειλεν ο Θεός τον άγιον Κωνσταντίνον και εστερέωσε βασίλειον χριστιανικόν• και το είχαν χριστιανοί το βασίλειον 1150 χρόνους. Ύστερον το εσήκωσεν ο Θεός από τούς χριστιανούς και έφερε τον Τούρκον και του το έδωσε (το Βυζάντιο) δια ιδικόν μας καλόν, και το έχει ο Τούρκος 320 χρόνους. Και διατί έφερεν ο Θεός τον Τούρκον και δεν έφερεν άλλο γένος; Δια ιδικόν μας συμφέρον• διότι τα άλλα έθνη θα μας έβλαπτον εις την πίστιν, ο δε Τούρκος άσπρα (χρήματα) άμα του δώσης κάμνεις ο,τι θέλεις. Και δια να μη κολασθώμεν, το έδωσε του Τούρκου, και τον έχει ο Θεός τον Τούρκον ωσάν σκύλον να μας φυλάει».

    Άντε τώρα να σε παραπέμψω και στο Ελευθέριο Βενιζέλο : «Ο Ελληνισμός υπήρξε αιώνες πολλούς προ του Χριστιανισμού και προσθέτω ακόμη ότι η λαμπρότερη περίοδος του ελληνικού πολιτισμού είναι ατυχώς η αρχαιότερη. Ο Ελληνισμός, ο καταυγάζων δια ανέσπερου φωτός και ημάς τους νάνους απογόνους, δεν είναι ο πρόσφατος, δεν είναι ο Χριστιανικός Ελληνισμός, αλλά είναι ο Ελληνισμός των εθνικών χρόνων. […] Δεν δύναμαι, λοιπόν, να εννοήσω πως άνδρες κατ’ εξοχήν φιλελεύθεροι είναι δυνατόν […] να σας λέγουν ότι η έννοια του Ελληνισμού ταυτίζεται προς την έννοια της Ορθοδοξίας, ενώ δεν υπάρχουν ίσως δυστυχώς δυο τόσον αντίθετοι προς αλλήλας όσον είναι σήμερα η έννοια του Ελληνισμού προς το επικρατούν μέρος της Ορθοδοξίας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Βέβαια 07 Αυγούστου 2010 2:25 μ.μ. ! Όποιος πιάσει στο στόμα του τον φοβερό και τρομερό χριστιανισμό… είναι θύμα της νέας τάξης!

    Αφιερωμένος κύριε σε σας το κάτωθι απόσπασμα από ομιλία του Κοσμά του Αιτωλού.

    «Και εγώ αδελφοί μου, όπου αξιώθηκα και εστάθηκα εις αυτόν τον άγιον τόπον τον αποστολικόν, δια την ευσπλαχνίαν του Χριστού μας, εξέταξα πρώτον δια λόγου σας και έμαθα πώς με την χάριν του Κυρίου μας Ιησού Χριστού και Θεού, δεν είσθενε Έλληνες, δεν είσθενε ασεβείς, αιρετικοί, άθεοι, αλλ’ είσθενε ευσεβείς ορθόδοξοι χριστιανοί…».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΟ ΠΡΟΣΚΥΜΗΝΗΜΑ ΣΤΟΥΣ
    ΠΟΝΤΙΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ!ΠΕΡΕΣΒΕΥΕΤΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ!
    Χρηστος Βουλγαρης απο Λονδινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @07 Αυγούστου 2010 6:49 μ.μ

    Φυσικά και γνωρίζεις ότι ο όρος Έλληνας εδώ χρησιμοποιείται αντί του ειδωλολάτρης.

    Φυσικά και δεν είμαστε ειδωλολάτρες και φυσικά είμαστε Έλληνες χριστιανοί ορθόδοξοι. Αν δεν σου αρέσει το Έλληνες, είμαστε ρωμιοί. Φυσικά η ρωμιωσύνη είναι η συνέχεια του ελληνισμού.

    Την ευχή του αγίου Κοσμά του Αιτωλού να έχουμε!

    Όσο για τον Ελ. Βενιζέλο, επίτρεψε να έχω τις αμφιβολίες μου για τον πατριωτισμό του, την αγάπη του για την Ελλάδα και τον ελληνισμό. Αυτός κατάφερε να ξεριζώσει από τις πατρογονικές του εστίες χιλιετηρίδων τον ελληνισμό της Μικράς Ασίας και του Πόντου. Επομένως αυτά που λέει μην τα λαμβάνεις υπόψιν. Όποιος μιλάει για τον αρχαίο ελληνισμό δεν αγαπάει απαραίτητα την Ελλάδα. Δες και το μίσος των πεφωτισμένων Ευρωπαίων για την Ελλάδα και τους Έλληνες και ας εξυμνούν τους αρχαίους μας προγόνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πρὸς Χρῆστον Βούλγαρην ἐκ Λονδίνου:
    Ἡ φράσις «καλὸν προσκύνημα» εἶναι σχῆμα ὀξύμωρον διὰ τοὺς Ἕλληνας. Ἡ προσκύνησις εἶναι πάντοτε κακή. Καὶ εἶναι κακή, δι’ ὅτι εἶναι στάσις δουλοπρεπής. Ὁ ἐλεύθερος ἄνθρωπος οὐδένα προσκυνεῖ, οὔτε θεὸν οὔτε ἄνθρωπον, ἀκόμη καὶ ἐὰν ὁ θεὸς ἐμφανισθῇ ἔμπροσθέν του (λέμε τῶρα), ἀκόμη καὶ ἐὰν ὁ ἄνθρωπος εἶναι ἰσχυρότερος. Οὐκ ἑλληνικὸν τὸ προσκυνεῖν.
    Ὅσον δὲ ἀφορᾷ εἰς τὰς πρεσβείας –τουτέστιν μέσον, βύσμα– ἀπαραιτήτους διὰ νὰ πεισθῇ ὁ ἅγιος ἢ ὁ θεός, μᾶλλον εἶναι περιτταί, ἐφ’ ὅσον οἱ χριστιανοὶ πιστεύετε, ὅτι ὁ θεὸς εἶναι πανταχοῦ παρών. Ἢ μήπως δὲν εἶναι ἔτσι;
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πρὸς ἀνώνυμον γράψαντα τῇ 8ῃ-8ου-2010, 12:26 π.μ.:
    Φυσικὰ καὶ ὁ ὅρος «Ἕλλην» δὲν χρησιμοποιεῖται ἁπλῶς ἔναντι τοῦ ὅρου «εἰδωλολάτρης». Ἐσὺ πόθεν ἐξάγεις τὸ ἀντίθετον; Καθ’ ὅλην τὴν χριστιανικὴν γραμματείαν ὁ ὅρος «Ἕλλην» σημαίνει τοὺς Ἕλληνας καὶ τοὺς ἑλληνίζοντας βαρβάρους. Ἐνίοτε καὶ ἐν γένει τοὺς μὴ χριστιανούς. Διὰ νὰ μὴ πελαγοδρομοῦμεν ἐν μέσῳ πολυπληθῶν χριστιανικῶν κειμένων, ἂς ἀρκεσθοῦμε εἰς τὸ συγκεκριμένον ἀπόσπασμα ἐκ τῶν διδαχῶν τοῦ Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ (ΚΑ). Εἶναι σαφές, ὅτι ἐδῶ ὁ ΚΑ ταυτίζει τοὺς Ἕλληνας μὲ τοὺς ἀσεβεῖς, τοὺς αἰρετικοὺς καὶ τοὺς ἀθέους. Ἐξ αὐτῶν οἱ ἄθεοι τοὐλάχιστον, ἐγὼ λέγω καὶ οἱ ἀσεβεῖς, ὁπωσδήποτε δὲν εἶναι εἰδωλολάτραι. Δι’ ὅτι οἱ ἄθεοι δὲν λατρεύουν θεὸν ἢ θεούς, ἄρα οὔτε καὶ εἴδωλα θεῶν. Ὁ ἴδιος ὁ ΚΑ λοιπὸν δὲν φαίνεται νὰ συμφωνῇ μὲ τὴν ἄποψίν σου.
    Ἕνα πρᾶγμα ἐνοχλητικὸν διὰ κάποιον ποῦ συζητεῖ μὲ χριστιανούς, εἶναι ἡ προσπάθειά των νὰ «ξεγλιστρίσουν» δι’ ἐπιχειρημάτων, τὰ ὁποῖα καὶ οἱ ἴδιοι δὲν δέχονται κατὰ βάθος. Ὡς χαμαιλέοντες ἀλλάζουν θέσεις, ὥστε νὰ ὑποβάλουν εἰς τὸν συνομιλητήν των τὸ ζητούμενον δι’ αὐτούς, ἤτοι τὴν πίστιν, ἢ τοὐλάχιστον νὰ μὴ φανῇ, ὅτι ὑστεροῦν εἰς τὴν συζήτησιν. Δι’ ὅτι οὔτε ἡ χριστιανικὴ γραμματεία οὔτε τὰ κηρύγματα τῶν χριστιανῶν ἱερέων (ὅπου ἔχουν νὰ κάνουν μὲ πιστούς, οἱ ὁποῖοι δὲν καταλαβαίνουν πολλά) συμφωνοῦν μὲ τὴν ἄποψιν ποὺ ἐξέφρασες. Ἀντιθέτως, ὅταν ἔχουν νὰ κάνουν μὲ μὴ πιστούς, τότε ἀρχίζουν τὰς δικαιολογίας. Δι’ ὅτι οἱ χριστιανοὶ εἰς τὴν πραγματικότητα ἐχθρεύονται κάθε τι τὸ ἑλληνικὸν καὶ ὅχι μόνον τὴν ἀρχαίαν θρησκείαν. Πρὸς ἱκανὴν ἀπόδειξιν τοῦτου ἔστωσαν τὰ παραδείγματα, ἃ ἀνωτέρω ἀναφέρω. Ἀλήθεια αὐτὰ διατί δὲν τὰ σχολιάζεις;
    Καὶ διὰ νὰ τελειώνουμε μὲ τὴν συκοφαντίαν τῶν χριστιανῶν, ὅτι οἱ πρόγονοί μας ἦταν εἰδωλολάτραι: Ἂν καὶ παραδείγματα λατρείας εἰδώλων μποροῦμε νὰ εὕρουμε μεταξὺ τῶν μαζῶν καὶ τῶν δούλων, ἐν τούτοις διὰ τοὺς Ἕλληνας καὶ μάλιστα τῆς κλασικῆς ἐποχῆς (καὶ ὄχι μόνον) τὰ ἀγάλματα καὶ αἱ εἰκόνες ἦταν ὅπως ἑνὸς ἠγαπημένου προσώπου. Ὅπως κάποιος μπορεῖ νὰ ἀσπάζεται τὴν φωτογραφίαν ἑνὸς ἀπόντος φίλου ἢ συγγενοῦς ἢ ἐρωμένης (χωρὶς βεβαίως νὰ πιστεύῃ, ὅτι ἡ φωτογραφία εἶναι τὸ ἴδιον τὸ πρόσωπον), τὸ ἴδιον ἔπραταν οἱ Ἕλληνες καὶ διὰ τοὺς θεούς. Σημεῖον εἰδωλολατρείας εἶναι ἀντιθέτως τὸ νὰ προσκυνῇ κανεῖς περιφερόμενα μουμιοποιημένα πτώματα, ἁγίας ζώνας, τίμια ξύλα καὶ ἄλλα ἐφευρήματα τῆς ἀγυρτείας καὶ δεισιδαιμονίας. Σημεῖον εἰδωλολατρείας εἶναι ἐπίσης τὸ νὰ πιστεύει κανεῖς εἰς θαυματουργὰς εἰκόνας, δηλαδὴ εἰκόνας ἐχούσας κάποιαν δύναμιν διαφορετικὴν ἀπὸ ἄλλας εἰκόνας τοῦ ἰδίου ἁγίου. Σημεῖον εἰδωλολατρείας εἶναι ἀκόμη τὸ νὰ ξύνῃ κανεῖς τὰ χρώματα μίας εἰκόνας καὶ νὰ τὰ πίνῃ διαλελυμένα εἰς τὸ ὕδωρ πρὸ κειμένου νὰ λάβῃ τὴν χάριν τοῦ ἁγίου. Ἔχουν λοιπὸν τὸ θράσος οἱ χριστιανοί, οἱ κατ’ ἐξοχὴν εἰδωλολάτραι, νὰ κατηγοροῦν ὡς εἰδωλολάτρας τοὺς προγόνους μας.
    Περὶ Ἑλλήνων χριστιανῶν ὀρθοδόξων καὶ περὶ Ῥωμιῶν: Γιὰ λόγους ποὺ προκύπτουν ἀβίαστα ἐκ τοῦ συνόλου τῶν ὅσων γράφουμε, εἶναι ἀδύνατον ὁ Ἕλλην νὰ εἶναι χριστιανός. Αὐτὰ τὰ δύο εἶναι ἀπολύτως ἀσυμβίβαστα μεταξύ των. Καὶ ὁπωσδήποτε ὁ Ἕλλην δὲν εἶναι Ρωμιός (= ἐκλατινισμένος Ἕλλην ἢ δοῦλος τῶν Ῥωμαίων), τὸ οποῖον ἐκλαμβάνω ὡς ὕβριν κατὰ τῶν Ἑλλήνων.
    Περὶ Ἐλευθερίου Βενιζέλου: Θὰ συμφωνήσω μαζύ σου εἰς τὸ ὅτι ἔπραξε μέγα κακὸν εἰς τὴν Ἑλλάδα. Ἀλλὰ τὰ συγκεκριμένα ποὺ γράφει, καὶ παραθέτει ὁ φίλος σχολιαστής, εἶναι ὀρθά.
    Τέλος περὶ Εὐρωπαίων: Δὲν εἶναι ὅλοι οἱ Εὐρωπαῖοι ἴδιοι. Ὅσοι ἀγαποῦν τὸν Ἑλληνικὸν Πολιτισμὸν, συνήθως ἀγαποῦν καὶ αὐτὴν ταύτην τὴν Ἑλλάδα. Ἐκτὸς ἐὰν νομίζῃς, ὅτι εἶναι ἴδιοι ὁ Γκαῖτε, ὁ Σέλλεϋ καὶ ἡ Ῥομιγὺ μὲ τὸν Τρισὲ καὶ τὴν Μέρκελ. Ἄλλωστε τὸ νὰ λειτουργῇ καὶ νὰ σκέπτεται κανεῖς ἑλληνικὰ δὲν σημαίνει ἀπαραιτήτως, ὅτι ἀγαπᾷ καὶ τὴν Ἑλλάδα. Ὁ Ἑλληνικὸς Πολιτισμὸς οὐδέποτε ἐπεβλήθη. Ἀντιθέτως υἱοθετήθη ὑπὸ τῶν βαρβάρων, οἱ ὁποῖοι διεῖδαν τὰ ὠφέλη του. Ἡμεῖς, οἱ ἀπόγονοι τῶν δημιουργῶν τοῦ Πολιτισμοῦ ποίαν σχέσιν ἔχουμε μὲ τὴν κληρονομίαν μας;
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πρός τον κύριο 08 Αυγούστου 2010 12:26 π.μ.

    Καλά το λες Ρωμιοί είστε. Ρωμαίοι δηλ. !!
    Η ρωμιοσύνη συνέχεια των Ελλήνων…. Ειδωλολάτρες οι Έλληνες …
    Τι λέτε κύριε;;;;;;;;;;;;;;;!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μελέτησες ποτέ κάποιο αρχαίο κείμενο να δεις τι είναι ΈΛΛΗΝΕΣ!!
    Καλά για το περί ειδωλολατρίας πάλι,… τι να πει κανείς για αυτή την ανεκδιήγητη, γελοία "καραμέλα" που αναμασάτε ……
    Πάντως όντως είστε συνεχιστές των Ελλήνων……. δια πολλών ροπάλων!!!)

    Το τι είναι και τι δεν είναι το Ελληνινικό το έχουν ορίσει οι Έλληνες, …προ πολλού!

    «τὸ Ἑλληνικόν, ἐὸν ὅμαιμόν τε καὶ ὁμόγλωσσον, καὶ θεῶν ἱδρύματά τε κοινὰ καὶ θυσίαι ἤθεά τε ὁμότροπα»

    όλα τα άλλα είναι ανοησίες …

    Κύριε μπερδεύεστε και ταυτίζεται εντελώς άσχετα πράγματα, την θρησκεία σας με την πατρίδα σας……

    Λέτε :« Όποιος μιλάει για τον αρχαίο ελληνισμό δεν αγαπάει απαραίτητα την Ελλάδα. Δες και το μίσος των πεφωτισμένων Ευρωπαίων για την Ελλάδα και τους Έλληνες και ας εξυμνούν τους αρχαίους μας προγόνους»

    Είναι γνωστή η κινδυνολογία που σας κατατρέχει τους χριστιανούς, αλλά γιατί να δω το μίσος των πεφωτισμένων ευρωπαίων και να μην δω τους πεφωτισμένους άγιους που έσπαγαν και έκαιγαν ….. οι ορθόδοξοι χριστιανοί!!

    Πέραν τούτου δεν σας βλέπω να μιλάτε καθόλου για τους Τούρκους που μας φιλάνε κατ’ εντολή του θεούς σας Γιαχβέ ;; (για να μην αλλαξοπιστήσατε πάντα!)
    Γιατί λοιπόν ενοχλήστε όταν παραβιάζουν οι Τούρκοι το Αιγαίο, ο θεός σας τους στέλνει!!!

    Για το πίστευε και μη ερεύνα, θα μας πείτε κάτι ;;;;....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. "Για το πίστευε και μη ερεύνα, θα μας πείτε κάτι ;;;;."

    Απλούστατα το 'ερευνάτε τας γραφάς' του Κυρίου και Θεού μας Ιησού Χριστού. Η επιστημοσύνη πολλών από τους αγίους της ορθοδόξου εκκλησίας είναι αδιαμφισβήτητη. Από την άλλη πλευρά η πίστη χρησιμοποιείται και από τους αρχαίους μας προγόνους με πολύ μεγαλύτερη αφέλεια για ανύπαρκτους θεούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.