13/9/10

Ο απόλυτος εξευτελισμός της δημοσιογραφίας και του δημοσίου λόγου. Ντροπή!

Είπαμε κάποια πράγματα χθες, με την ανάρτησή μας "Το παπούτσι, το BBC και η βλακεία" για το πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει ένας άνθρωπος που έχει δημόσιο λόγο. Σήμερα διαψευσθήκαμε. Κάποιοι έπεσαν πολύ πιο χαμηλά. Παρακολουθείστε τη συζήτηση, ακούστε τα επιχειρήματά τους και κρίνεται αντικειμενικά και κατά συνείδηση. Τα σχόλια δικά σας.

Το βίντεο από το ιστολόγιο olympiada

76 σχόλια:

  1. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΓΑΛΟΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ.ΑΞΙΟΣ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Η ΑΛΛΗ ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΣΑΜΗΔΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Για να λασπολογουν και να ειρωνευονται τοσο πολυ τον ριπτη του παπουτσιου,μαλλον ορθως επραξε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα καθίκια είναι γνωστά,αλλά και αυτός το πολιτικός κρατούμενος τι τόθελε;

    Πάντως όπως είπαμε και σε προηγούμενη ανάρτηση ο βρώμικος μηχανισμός είναι εδώ ενωμένος δυνατός.


    Άντε να δούμε πότε και πως θα σπάσει το απόστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΙ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΣΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΑΡΙΟΝΕΤΕΣ ΤΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΕΒΡΑΙΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντροπή!!! Ντρέπομαι γι΄αυτούς..
    Ο τρόπος, που σαν όρνεα επιπίπτουν και σπέυδουν να αναπαράξουν την αρχική τους αυθαίρετη και προαποφασισμένη εκτίμηση (Γελοίος και ακροδεξιός), ενώ απο πουθενά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο..
    Δεν υπάρχουν λόγια να εκφράσω την σιχαμάρα μου γι΄αυτά τα κατακάθια, που καταχρώνται την τηλεοπτική τους εξουσία.
    Τούς εύχομαι να πάθουν ότι κάνουν στον άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καραγκιόζηδες ξεφτιλισμένες μαριονέτες ΟΛΟΙ τους.
    Γιατρέ μαζί σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΙ ΕΠΙΠΕΔΟ!
    Οι γνωστοί Διανοητικά ανάπηροι δημοσιοΚΑΦΡΟΙ!

    Π Α Ρ Α Ι Τ Η Θ Ε Ι Τ Ε ΤΩΡΑ! ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ απο την φτήνια σας.
    ΣΠΑΣΤΕ ΤΑ MEGALO-ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. koinonia@megatv.com ΚΡΑΞΤΕ ΤΟΥΣ!!!
    ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΠΟΛΙΤΗ , ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΛΗΤΑΡΑΔΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ? ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μικρονοι ,μικροψυχοι,χαμερπεις σφουγγοκολαριοι της εξουσιας,φασιζουσας και αδιαφορης συμπεριφορας απεναντι στους πολιτες που πρεπει να ενημερωνουν.Το ''νουμερο''δεν επεισε με την απαντηση του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγω δε θα δεχομουνα να συμμετασχω σε εκπομπη των εν λογω μεγαλο-δημοσιογραφισκων, που ειναι στο μισθολογιο του ΠΑΣΟΚ.
    Θα εξεφραζα την αρνηση μου σε μη φιλα προσκειμενο καναλι και θα εξηγουσα και τους λογους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πληρωμενα τομάρια ειναι, το λεει άλλωστε ο Λαζόπουλος γιατι εν απαντουν οι κυριοι δημοσιογραφοι-αυτοι οι ολιγοι των καναλιών-στον λαζόπουλο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ Η ΜΑΚΡΟΝΗΣΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΑΤ ΕΣΑ .. ΠΑΛΙΟΞΕΦΤΙΛΕΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ , ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΜΟΝΤΕΡΝΟΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ... ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΑΣ ΠΑΣΟΚΟ-ΝΔ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το παπουτσι πρεπει να το φανε κι αυτα τα ρεμαλια οι δημοσιογραφοι
    ηλθε πλεον η ωρα να αντιδρασουμε
    γιατρε να αγιασει το χερι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΝΩΡΙΖΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ,
    ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΝΤΥΘΗΚΑΝ ΜΕ ΣΤΟΛΕΣ ΦΑΣΙΣΤΩΝ ΙΤΑΛΩΝ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ,ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΤΟΥΣ
    ΔΥΣΤΥΧΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ,
    ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΣ ΑΝΗΚΕΙ?
    ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ
    ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΦΑΝΘΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ
    ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕ,
    ΩΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ΠΟΛΕΜΟΥ?
    ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ
    ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΑΜΕΣΑ.
    ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ...ΟΤΙ ΗΞΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΑ
    ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΑΓΗ ΤΟΥΣ
    ΣΤΟ ΙΣΛΑΜ,ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ?
    ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΑΛΒΑΝΟΥ
    ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΙΣΜΑΗΛ ΚΑΝΤΑΡΕ
    [Η Κοχη της Ντροπης]?
    ΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΣΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ
    ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΦΑΣΙΣΤΕΣ?
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ.
    ΙΤΑΛΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ ΠΟΥ ΤΟΝ
    ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ,
    ΚΑΙ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΣΥΓΓΕΝΗ
    ΜΟΥ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ
    [ΖΕΙ Η ΑΔΕΛΦΗ ΤΗΣ]
    KAPITO ...BRAVISIMO...ANTONIO ..TI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΕΙΠΑΝΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ,ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΖΟΝΤΑΝΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΝΑ ΣΠΑΣΩ ΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ,ΤΑ ΚΑΘΙΚΙΑ,ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ Κ ΤΙ ΣΚΟΠΟΥΣ ΕΧΟΥΝ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΜΕΝΑ ΑΘΗΝΑ Κ ΝΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΣΗΜΕΡΑ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΕΞΩ ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΒΛΕΠΑ ΤΙ ΜΑΓΚΙΑ ΘΑ ΜΟΥ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ 100 ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η κοραή χάζεψε από τα πολλά μπλουζάκια Burberry

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η υποτιθέμενη κρίση θα γυρίσει μπούμεραγκ σε όλους αυτούς που την λιβανίζουν ολη μερα.

    Πάντως εμάς μας άνοιξε τα μάτια. Τώρα καταλαβαίνουμε τι μας γίνεται και σε τι είδους δημοκρατία ζούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η υποτιθέμενη κρίση θα γυρίσει μπούμεραγκ σε όλους αυτούς που την λιβανίζουν ολη μερα.

    Πάντως εμάς μας άνοιξε τα μάτια. Τώρα καταλαβαίνουμε τι μας γίνεται και σε τι είδους δημοκρατία ζούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Skal
    Πρωτα απο ολα παρε θεση σε αυτες
    τις 'μακεδονικες θεσεις' που ειναι καθαρα αυτονομιστικες και δισπαστικες της Ελλαδος και μετα αν θελεις συνεχιζωμε ανταλλαγη αποψεων για το 'παπουτσι' και οτι αλλο επιθυμεις.Αν θελεις κουβεντα
    περιμενω απαντηση λεπτομερη των
    --------------------------------
    θεσεων σου μια-μια και στα τρια
    -------------------
    αυτα μεταφερωμενα κομματια,ηρεμα και με ψυχραιμια.Οσοι επιθυμουν να
    -------------------------------
    εκτεθουν δημοσια οφειλουν ξεκαθαρα
    -----------------------------------
    να καταθετουν πλεον τις θεσεις τους
    ----------------------------------


    (1)Ο άλλος είναι ο αγλαός καθηγητής (σε ποιο πανεπιστήμιο δεν μάθαμε ποτέ), που με εξηρμένο ύφος χιλίων καρδιναλίων κοτσάρει ένα Θουκυδίδη το λεπτό, ο οποίος αφότου ηγήθηκε στο νεορθόδοξο παροξυσμό, έπειτα πρωτοστάτησε στην εθνικιστική στροφή του Κ.Κ.Ε (αποθεώνοντας τον Καλεντερίδη), στη συνέχεια έγινε διαπρύσιος
    -----------

    κήρυκας της αυτονομίας του
    -----------------------------


    Βραχασίου Λασιθίου και
    ---------------------

    (νεοδημοκρατικός) υποψήφιος
    ---------------------------

    δήμαρχός του, όμως εν τέλει
    -------------
    αποφάσισε ότι είναι περήφανος Μακεδών (και ανακήρυξε σε εκδήλωση των ΜΠΑΟΚτζήδων τον Θόδωρα Ζαγοράκη πρωθυπουργό, κατακεραυνώνοντας το κράτος των Αθηνών). Είναι ο δάσκαλος Κώστας Ζουράρις.


    (2)...Επιπλέον, ο κ. Βιτάλης, που ήταν ο κύριος εισηγητής της συνάντησης, ανέφερε ότι συμφωνούν,
    ---------------------------------

    χωρίς όμως να παρίστανται, οι κ.κ.
    ---------------------------------
    Παπαθεμελής, Σαρρής, Ζουράρις και
    -----------------------------
    ότι χαιρετίζει τη συνάντηση η Παμμακεδονική ΗΠΑ. Κάποιος από τους παρευρισκομένους είπε ότι θα ενημερώσει την Παμμακεδονική Αυστραλίας με ανταπόκρισή του. Επίσης ανέφερε ως στόχο του νέου κόμματος το ποσοστό του 10 ή 12% στις επόμενες ευρωεκλογές.
    ...
    2. Είναι λάθος να νομίζουμε ότι με την παρουσία του και μόνο στο Ευρωκοινοβούλιο, ένα Μακεδονικό
    ----------------------------
    κόμμα θα αποτρέψει την χρήση του
    ------
    ονόματος Μακεδονία από τα Σκόπια.

    (3)...Ωστόσο θα τονίσουμε ότι η
    --------------------------------
    δημιουργία νέας πρωτεύουσας ως
    -------------------------------
    νέου διοικητικού κέντρου της
    -----------------------------
    Ελλάδας είναι απαραίτητη για την
    --------------------------------
    υγιή δημογραφική ανάπτυξη του
    ---------------------------------
    Έθνους μας, αφού θα διορθωθούν τα
    -----------
    παρακάτω κακώς κείμενα:
    Α) Επάνδρωση της πρωτεύουσας από νέες μάζες πληθυσμών, σαφώς φιλελληνικότερων από τα παλαιοκομματικά τζάκια (και το «ποίμνιο») της Αθήνας, που έχουν εθιστεί στην «αρπαχτή» και στο «life style». Δεν είναι τυχαίο ότι στις δημοσκοπήσεις το μόνο ποσοστό ελληνικού πληθυσμού που καταγράφεται ως υποστηρικτές των ανθελληνικών θέσεων και διεκδικήσεων της Τουρκίας και των Σκοπίων, καταγράφεται στην «προοδευτική» Αθήνα!
    Β) Δημιουργία στρατηγικού σημείου διοίκησης και κάλυψης του ελληνικού χώρου, το οποίο δεν είναι πλέον η Αθήνα, αλλά κάποια πόλη μεταξύ της Μακεδονίας και της Θεσσαλίας. Μιας πόλης που θα είναι πιο κοντά στα ευαίσθητα εθνικά σύνορα, στον ευαίσθητο εθνικά Έλληνα και θα αισθάνεται τον παλμό του έθνους, του αγρότη, του φτωχού, του παραγωγού, του αδικούμενου…και όχι του Κωλο-νακίου!

    Γ) Απελευθέρωση του Έλληνα από τον βρόγχο του διαμερίσματος της Αθήνας και αποκέντρωσής του προς άλλα αστικά κέντρα. Ανάπτυξη υγιών προ πάντων και πολυμελών οικογενειών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τρομερή δημοκρατία έχουμε πάντως και ελευθερία λόγου!!
    Επιτρέπεται δηλαδή να λένε τη γνώμη τους τα παπαγαλάκια και οι υπόλοιποι να σωπαίνουν...μόνο αυτοί είναι σωστοί και άξιοι να ακούγονται! Συγχαρητήρια στους προοδευτικούς-ούτε δημοσιογράφους δεν τολμάω να τους αποκαλέσω...διότι δημοσιογραφία = αντικειμενικότητα και είδηση, χωρίς σχόλια προερχόμενα από τις πολιτικές ιδεολογίες του καθενός.
    Η κ. Κοραή μας μιλάει για κρίση φορώντας Burberry??? Ας πάει να φτιάξει καμιά πίτα σπίτι της καλύτερα...και ο κ.Παπαχρήστος τί πρεσβεύει?? Αυτοί ευθύνονται για την κατάντια του τόπου που συντηρούν το υπάρχων σύστημα 35 χρόνια...αυτοί χρειάζονται όχι παπούτσι αλλά ντουλάπα ολόκληρη να πέσει να τους πλακώσει. Ούστ λαμόγια από την Ελλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ο ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΣΤΗΝ ΣΕΡΒΙΑ -ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΒΑΣΗ ΣΤΟ ΛΙΤΟΧΩΡΟ-ΕΙΝΑΙ ΠΙΣΤΑ ΣΚΥΛΙΑ-ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΑΣΤΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ρε γελοίε Παπαχρήστο, πουλημένε, 0που δήθεν μου θυμήθηκες το Πολυτεχνείο.
    Αλητοδημοσιογράφες της κονόμας.
    Α ρε λαμόγια, τι ξύλο θέλετε.

    Μπάμπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αξιος ο μισθός τους ......δεν πληρώνονται τζάμπα !!!! τα γλύφουν τα αφεντικά τους όπως πρέπει.Ουστ ρε φούστηδες από την παράγκα !!!Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ 13 Σεπτεμβρίου 2010 5:45 μ.μ.

    Βρε φίλε, εσύ που γράφεις με διάφορα ψευδώνυμα, αλλά πάντα με τον ίδιο τρόπο, κάνε μου την χάρη να μην γράφεις μόνο κεφαλαία, για΄τι βγάζουν μάτια. Επιπλέον, δεν χρειάζεται να πατάς "enter" μόλις φτάνεις στο τέλος του πεδίου γραφής, διότι μετά τα σχόλιά σου βγαίνουν σαν ποίημα.

    Συγγνώμη για την υπόδειξη, αλλά είναι καλοπροαίρετη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Επιτρέψτε μου να εκφράσω μια, αιρετικη σε σχέση με τις άλλες, άποψη. Δεν μου άρεσε αυτό που είδα το πρωί. Θα προτιμούσα αντί της δημόσιας ειρωνείας να αποδείκνυαν με ρεπορτάζ ότι ο κύριος φοροδιαφεύγει (διάβασαν ΄δηθεν ή πραγματικά μηνύματα τηλεθεατών που έλεγαν ότι δεν κόβει αποδείξεις ο γιατρός). Όμως έχει παραγίνει και το ρεύμα της ηρωοποίησης του κυρίου αυτού.
    Κάθε άλλο παρά ήρωας είναι. Και ναι είχαν δίκιο σε κάποιο κανάλι που λέγανε ότι η κίνηση αυτή και ο ντόρος της επισκίασε τους χιλλιάδες διαδηλωτές που είχαν σοβαρα αιτήματα και διαδήλωναν.
    Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ (Η ΔΕΞΙΟΣ; ΜΠΕΡΔΕΥΤΙΚΑ)
    ΠΗΡΕ ΣΒΑΡΝΑ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΑ ΒΛΕΠΕΤΕ
    Μήπως τελικά έγιναν όλα για τα 15 λεπτά της δημοσιότητας;
    Ελπίζω κύριε διαχειριστή να αναρτήσετε και αυτή την άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. observer
    δεν κατάλαβα σε τί να πάρω θέση.
    Το ζήτημα δεν τίθεται στη βάση που το θέτεις.
    Εδώ έχουμε μια παρέα αγενέστατων δημοσιογράφων, που εξευτελίζουν τον δημόσιο διάλογο και την έννοια της φιλοξενίας σε έναν τηλεοπτικό σταθμό.
    Υπάρχουν πολλά επιχειρήματα για να κατακρίνεις την πράξη του γιατρού.
    Δεν ακούσαμε κανέναν πολιτικό επιχείρημα.
    Απλά, είδαμε αγένεια, ψευδολογίες, προσβολές και ύβρεις από άτομα των οποίων η ηθική υπόσταση φανερώθηκε με τον πιο εναργή τρόπο.
    Να τους χαίρονται οι διευθυντές τους, οι εργοδότες τους, το ΕΣΡ και η ΕΣΗΕΑ.
    Τώρα για τα Βραχάσια και τα άλλα που λες δεν κατάλαβα γρι.
    Τί σχέση έχουν όλα αυτά με την ανάρτηση;
    Επί πλέον, τί καταλαβαίνεις, φοβάμαι να πω τίς απόψεις μου και με καλείς να πάρω θέση;
    Αυτή την εικόνα έχεις για τον άνθρωπο στον οποίο απευθύνεσαι;
    Ήμαρτα Παναΐα, που έλεεν και η καλομάνα μ'.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευτυχώς που μας έδειξαν για μια ακόμη φορά τι ακριβώς πρεσβεύουν και εκπροσωπούν αυτοί οι άθλιοι- πουλημένοι δημοσιγραφίσκοι.Μαζεύτηκαν σαν όρνεα να κατασπαράξουν τον "εχθρό" των αφεντικών τους. Και φυσικά ουτε λόγος για τα πραγματικά θέματα αυτά που απασχολούν τους Ελληνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η Κοραη τι "αγωνια" ειχε για τους Τσαμηδες; Θελει να τους δωσουμε την Ηπειρο και δεν το λεει ξεκαθαρα;
    Αμ ο Παπαχρηστος; Ειναι βλασφημος λεει. Δηλαδη οταν αυτος βριζει την Εκκλησια δεν ειναι βλασφημος, ειναι διανοουμενος; Και γιατι θιχθηκε;
    Αυτος βασανιστηκε επι χουντας ή μηπως οι υπολοιποι "εγκριτοι".
    Γιατι δεν βγαζουν τον καθηγητη Ρωμανο να τους μιλησει για την πατριδα και την γνωμη του για τους μεταναστες; Ο Ρωμανος ειναι φυλακισθεις και βασανισθεις επι χουντας, δεν ειναι της κονομας οπως αυτοι, που ο ανθελληνισμος τους εξαργυρωνεται με εκατομμυρια!!!
    Με αυτα και μ'αυτα συμφωνω μονο σε ενα πραγμα με τους ακροαριστερους: στο "Αλητες ρουφιανοι δημοσιογραφοι".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτο το ζωον τι θελει να πει με την αναφορα της στους "Τσαμηδες" καταλαβε κανεις???

    Κρεμαλα στους προδοτες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αυτο το ζωον τι θελει να πει με την αναφορα της στους "Τσαμηδες" καταλαβε κανεις???

    Κρεμαλα στους προδοτες!!!!

    Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γιατι δεν διαμαρτυρονται οταν κατεβαινουν οι κουκουλοφλωροι και καινε τον Αγνωστο Στρατιωτη; Οταν πατανε στο κενοταφιο; Αυτο δεν ειναι ασεβια, πειτε στον Παπαχρηστο χαιρετισματα;Τι ειναι δηλαδη;
    Η Κοραη τι θελει; Να αποτισουμε φορο τιμης στους Τσαμηδες; Τους συνεργατες των Ναζι;
    Δεν ντρεπονται λιγακι; Αλλα απο ξενοδουλους τι περιμενεις;
    Αληθεια, θα τον βγαζανε τον ανθρωπο αν δεν τον ειχε βγαλει το BBC; Και θα τους παρει την αδεια για να ειναι δεξιος; Οτι θελει θα ειναι.
    Δηλαδη οταν γινονται επεισοδια στην Αθηνα δεν δυσφυμειται η χωρα;

    ΥΓ:Τσαμης ειναι ο Αλβανος Οδυσσεας Τσεναϊ. Για αυτον παλευει η Κοραη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝΕ ???ΚΡΑ.ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΣΑΝ ΣΥΝΧΡΟΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΟΥΝΕ ΤΟΝ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΤΟΥΣ.ΕΝΤΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΤΥΧΟΝ ΝΑ ΚΑΝΗ ΡΕΖΙΛΗ ΤΟΝ ΓΑΠ!!!!. ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ???.Ο ΛΑΟΠΡΟΒΛΙΤΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ???.ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ???.ΜΑ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΖΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ???.ΕΝΑΝ ΓΑΠ ΕΧΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΤΕΞΕΙ ΠΑΠΟΥΤΣΙ???.ΟΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΤΟ ΧΩΝΕΨΟΥΝΕ,ΠΟΥ Ο ΑΦΕΝΤΗΣ ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΠΑΠΟΥΤΣΙ. ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η όλη υπόθεση θυμίζει Μαστοράκη μετά το Πολυτεχνείο και την προσπάθεια αποπολιτικοποίησης εκείνης της πράξης μέσω της χουντικής τηλεόρασης. Μόνο που εδώ τον ρόλο της χουντικής τηλεόρασης ανέλαβε το MEGA και τον ρόλο του Μαστοράκη ανέλαβαν όλα τα τηλεοπτικά κατακάθια του ΠΑΣΟΚ. Αν κάποια στιγμή γίνει αλλαγή κυβέρνησης με ποια διαπιστευτήρια όλα αυτά τα δημοσιογραφικά αποβράσματα θα βγουν να μας μιλήσουν για «διώξεις» όταν οι ίδιοι έχουν θέσει τον εαυτό τους σε αυτή την θέση; Δηλαδή η οποιαδήποτε κυβέρνηση πλην ΠΑΣΟΚ θα πρέπει να ανέχεται αυτού του είδους την πασοκική προπαγάνδα χωρίς να παίρνει μέτρα; Δεν θα τους άξιζε να έχουν την τύχη του Μαστοράκη μετά την μεταπολίτευση που του πήρε σχεδόν 20 χρόνια να ξαναπατήσει στην Ελλάδα;

    Ελευθέριος Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καποιος φιλος παραπανω εγραψε οτι χαθηκα. Εδω ειμαι και παρακολουθω.
    Τι ομως παρακολουθω.Το θεατρο του παραλογου με καποιον που απο ιδεολογια θεωρησε καλο να μιμηθει καποιον κατα του Μπους που εκεινος καλα εκανε,ο δικος μας ομως ητανε
    πολυ θερμοαιμος ,βρηκε και παπουτσι πανερι, τι να κανει το αγορασε και επειδη ητανε αλλο νουμερο ειπε να το πεταξει και επειδη ειχε παει και στα εγκαινια ξεχνωντας το παπουτσι στην τσεπη του το θυμηθηκε και πηγε να το πεταξει αλλα στην διαδρομη ετυχε ο
    κ.Παπανδρεου ,εσκυψε, αυτο κτυπησε κανενα μπατσο κλπ κλπ.
    Πολυ κακο για ...σχεδον το ΤΙΠΟΤΑ.
    Φιλε που με προσκαλεσες.Να βγω και τι να πω.Φιλικα sterg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ - ΝΙΚΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ για τον Δημο Αθηναιων.

    Για να ξεκοπρισει ο τοπος.

    ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΒΗΜΑ ΚΙ ΕΣΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Μια απλή απορία: Τα 34 σχόλια γεμάτα ύβρεις, εμπάθεια, φανατισμό και επιθετικότητα, τα οποία προηγούνται του δικού μου, ανεβάζουν το επίπεδο και αποτελούν αναβάθμιση του διαλόγου; Θεωρώ εξίσου απαράδεκτους όλους αυτούς, που σχολιάζουν εδώ με χυδαίες και βρώμικες εκφράσεις και θεωρούν ότι έτσι εκφράζουν άποψη και γνώμη. Παρεμπιπτόντως, διαφωνώ με την ρίψη του υποδήματος και διαφωνώ και με τη στάση των δημοσιογράφων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. "Αυτο το ζωον τι θελει να πει με την αναφορα της στους "Τσαμηδες" καταλαβε κανεις???"

    χαχαχ ελα ντε φιλε μου, πραγματικα ζωον! προφανως αποπειραθηκε να ενταξει τον παπου στα ταγματα του ναπολεον ζερβα, χαχαχαχ, ο καμπουρακης και η παρεα του ειναι για γελια, μονο με κραξιμο θα το χαμπαριασουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Παιδιά μην εκνευρίζεστε και μην αγχώνεστε...

    Δεν θα περάσει πολύς καιρός που όλοι αυτοί οι "δημοσιογράφοι" θα φοβούνται να κυκλοφορίσουν έξω από τον φόβο του λιντσαρίσματος...Και σοβαρολογώ για αυτά που λέω.Να είστε σίγουροι ότι η κατάσταση θα ξεφύγει...Έτσι γίνονται οι ταραχές και μετά δεν μπορεί κανένας να τις μαζέψει.

    Πολιτικοί και δημοσιογράφοι θα την πληρώσουν στο τέλος.Το θέμα είναι ποιοι θα πεθάνουν και ποιοι θα την γλυτώσουν στο εξωτερικό.Τουλάχιστον όμως θα καθαρίσει η χώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. "επεα πτεροεντα"[τα λογια φευγουν'φτερουγιζουν-χανονται]
    ΕΛΕΓΕ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΛΟΓΙΑ..ΛΟΓΙΑ...
    ΛΟΓΙΑ.
    ΕΡΓΑ ΕΛΛΗΝΕΣ?

    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΚΙΣΤΟΥΜΕ
    ΟΠΩΣ ΟΙ ΦΙΛΙΚΟΙ...ΛΕΩ Π.Χ.
    ΟΠΩΣ Ο ΓΕΡΟ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ,ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ
    ΑΛΛΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ,ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑΝ
    ΑΠ'ΤΗΝ ΤΥΡΑΝΝΙΑ,ΕΥΓΕΝΕΙΑ,...ΚΤΛ
    ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΚΟΝ
    ΤΩΝ ΦΙΛΙΚΩΝ.ΣΕΛ.109,ΙΣΤΟΡΙΚΗ
    ΠΟΡΕΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ/
    ΔΗΜΗΤΡΗ Κ.ΝΙΚΟΛΗ

    "...Ενωπιον του αορατου και πανταχου παροντος αληθινου Θεου
    μονου αυτοδικαιου και εκδικουντος τους παραβατας και πονηρους κατα
    τους κανονας της Φιλικης Εταιρειας,
    και με την δυναμιν την οποιαν
    εδωκαν οι ΜΕΓΑΛΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΤΩΝ
    ΕΛΕΥΣΙΝΙΩΝ ,ΚΑΘΙΕΡΩ ΤΟΝ ΔΕΙΝΑ..."
    "...Ορικιζομαι δε προ παντων
    οτι μεταξυ ημων και των τυραννων
    της πατριδος μας,το πυρ και ο
    σιδηρος ειναι τα μονα της
    διαλλαγης και τιποτε αλλο.Εκ
    του εναντιον δε και ηθελεν
    αναιρεσωμεν την ιεροτητα των
    χρεων μας,κινουμενοι απο αισχροκερδειαν τινα η ΔΕΙΛΙΑΝ,η
    αλλην οποιανδηποτε αιτιαν,
    το ονομα μας ,να πραδιδεται εις
    το ΑΙΩΝΙΟΝ ΑΝΑΘΕΜΑ ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΑΝ ΤΩΝ ΟΜΟΓΕΝΩΝ ΜΑΣ,
    ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΧΥΘΗ ΩΣ ΧΥΝΕΤΑΙ
    ΑΥΤΗΝ ΤΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗΝ Ο ΟΙΝΟΣ
    ΤΟ ΔΕ ΣΩΜΑ ΜΑΣ,ΜΗ ΑΞΙΟΥΜΕΝΟ
    Τ Α Φ Η Σ,ΝΑ ΓΙΝΗ ΒΟΡΑ ΤΩΝ ΘΗΡΙΩΝ
    ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΝΕΩΝ."
    ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΙΣ ΦΩΝΟΥΛΕΣ....
    ΕΡΓΑ ΜΕΓΑΛΑ ,ΓΙΑ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ
    ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΨΗΛΟΤΕΡΑ,ΛΕΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ.
    ΔΙΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γιατί αγανακτείτε τόσο, τωρα καταλάβατε πως και για ποιους δημοσιογραφούν οι κατ' όνομα δημοσιογράφοι καναλιών και εφημερίδων; Αλλωστε το συγκεκριμένο σκηνικό δεν "τους βγήκε". Προσπάθησαν να τον ξεφτιλίσουν, να τον γελοιοποιήσουν και καταφέραν να ξεφτιλιτσουν και να γελοιοποιηθούν οι ίδιοι: Ο γιατρός ηταν νηφάλιος και με συγκροτημένη σκέψη, με πολυ κάλη χρήση της Ελληνικής γλώσσας, οι δε "δημοσιογράφοι" ήταν κακεντρεχείς, τα Ελληνικά τους από μέτρια έως απαράδεκτα οι ερωτήσεις τους πρόδιδαν το σκοπό τους - γενικά το έχασαν το παιχνίδι και γι' αυτο στο τέλος είπαν και τη φράση "δεν έπρεπε να τον καλέσουμε".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. H μπαλότσα η Κοραή,η κακόγουστη - γερασμένη - ασήμαντη - κουτσομπόλα,τι καψούρα έχει με τους φασίστες τσάμηδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. 13 Σεπτεμβρίου 2010 7:41 μ.μ

    Κι εγώ διαφωνώ με την ρίψη του υποδήματος...Ένα πιάνο έπρεπε να του πετάξει να ησυχάσουμε απο δαύτον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι ακριβώς σας έκανε αίσθηση απο αυτά που είπανε οι δημοσιογράφοι και τρελαθήκατε κάποιοι;
    Και στο φινάλε όταν κάποιος επιλέγει την "παπουτσορίψη" για να διαμαρτυρηθεί και δίκιο να έχει καραγκιόζης γίνεται.
    Ο άνθρωπος φαίνεται ότι έχει λίγο πρόβλημα. Με την τόση υποστήριξη απο τους διάφορους ελληνάρες αύριο μεθαύριο θα πάρει προαγωγή για κανένα δαφνή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. >Ο άνθρωπος φαίνεται ότι έχει λίγο πρόβλημα. Με την τόση υποστήριξη απο τους διάφορους ελληνάρες αύριο μεθαύριο θα πάρει προαγωγή για κανένα δαφνή.
    13 Σεπτεμβρίου 2010 9:18 μ.μ. <


    Εισαι μεσα και εχεις σωστη παρατηρητικοτητα.Ακριβως ετσι ειναι
    και τον πηρανε τον φουκαρα στον λαιμο τους αλλοι παμπονηροι και τον χρησιμοποιησαν.Μια χαρα ητανε με τα παιδακια και το ιατρειο του και τωρα αντε να τα μαζευει.Μεχρι και με το ΣΔΟΕ εμπλεξε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καμπουροοικονομέας και 3-4 ακόμη αστεία φεραίφωνα προσπαθούσαν με το γνωστό γελοίο τρόπο να στριμώξουν έναν απλό άνθρωπο που μόνο δημοσιογράφος δεν είναι ούτε τον παριστάνει .Αντίθετα οι ιδιαιτέρες του Μπόμπολα παρ'όλο που παριστάνουν τους δημοσιογράφους απέδιξαν ότι είναι άριστοι στην παπαρολογία.Σε λίγο θα ανοίγουμε τηλεόραση μόνο για να συγκρίνουμε τους εαυτούς μας με τις σκατόφατσές τους και να γεμίζουμε τις μπαταρίες μας απο τις παπαριές τους.Θέμα χρόνου είναι να τους παρακολουθούν μόνο οι διανοητικά λοβοτομημένοι και διανοητικά πασόκοι.
    Νιώθω τυχερός και ευτυχής που δεν έχω καμία σχέση μαζί τους .
    Είναι απλώς ανθρωπίδια που το μόνο που ξέρουν να κάνουν πολύ καλά είναι να γλύφουν και να φιλούν κατουρημένες ποδιές για να μπορούν να στέλνουν τα παιδιιά τρους στα ιδιωτικά κολέγια και να οδηγούν τετρακίνητα αυτοκίνητα .
    Θλιβεροί μπαστουνόβλαχοι που μέχρι χτές βρώμαγε η αναπνοή τους απο την πείνα μέχρι χτές και τρέμουν μην ξανάρθει αυτή η εποχή.
    Και το χειρότερο απ'όλα είναι ότι γνωρίζουν ακριβώς τι συμβαίνει, ποιοί είναι, τι ρόλο παίζουν και συναναστρέφωνται μόνο μετξύ τους .
    Κρίμα, για το ανθρώπινο είδος .
    ευχαριστω για την φιλοξενία..
    Δημήτρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ουστ σιχάματα! Ευτυχώς είδα το βίντεο πριν φάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. "Τι ακριβώς σας έκανε αίσθηση απο αυτά που είπανε οι δημοσιογράφοι και τρελαθήκατε κάποιοι;"

    Προσωπικα καμια, περαν του οτι αυτοι τελικα δεν ειναι δημοσιογραφοι αλλα επιθετικοι ηθηκοπλαστες. ο παππους μπορει να ειναι γραφικος αλλα δε μπαινει καθε μερα στα σπιτια μας με τετοιες μ$#%#ε$

    "ελληναρας"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Με τα γκεμπελοκάναλα και τους γλύφτες δημοσιογραφους τους η δημοσιογραφία έχει πεθάνει προ πολλού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. για τον 9.18μμ:
    Καραγκιόζηδες γίνονται όσοι ανέχονται να κυβερνιώνται από ψεύτες και απατεώνες, όχι όσοι τους φτύνουν στα μούτρα!
    Δεν καταλάβατε ακόμα ότι η ακτιβιστική αντίδραση είναι αυτό που φοβούνται περισσότερο οι τύρρανοι;

    Τι μας έκανε αίσθηση; Αν έχεις δει το βίντεο και δεν έχεις κάνει εμετό από τον βρωμερό τραμπουκισμό τους, τότε συγγνώμη, αλλά η κουβέντα σταματά εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. INDYMEDIA: ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!
    Βίαιη επίθεση σε βάρος του "Έλληνα" πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη και "συνομωσία από BBC" σε βάρος του καταγγέλει ... το αντιεξουσιαστικό Indymedia!

    Όχι βέβαια το Indymedia Θεσσαλονίκης το οποίο έχει κλείσει εδώ και χρόνια καταγγέλοντας ΕΥΘΕΩΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ στην τελευταία ανακοίνωσή του αλλά το αθηναϊκό και συγκεκριμένα:

    Με τίτλο: "Μια ακόμη αποκάλυψη του τι είναι η δημοσιογραφία" διαβάζουμε στην αντιεξουσιαστική ιστοσελίδα:
    .
    "με αφορμή το παπούτσι που πέταξε ένας φασίστας στη διεθνή έκθεση στη Θεσσαλονίκη, αποκαλύφθηκε ότι η φάση ήταν στημένη(πληρωμένος από το BBC o γιατρός;) και προετοιμασμένη από ξένους δημοσιογράφους και τηλεοπτικό κανάλι. "
    Και παραθέτει αυτά που γράφει κάποιος Χρ. Τελίδης:

    "Αυτό που έγινε στη Θεσσαλονίκη, με τους λιγοστούς ακροδεξιούς και τη συμμετοχή ενός τηλεοπτικού συνεργείου, στο στήσιμο ενός βίαιου γεγονότος κατά του Ελληνα πρωθυπουργού (!!!) δεν περιποιεί τιμήν στη δημοσιογραφία και στο BBC. "

    "Λίγοι ακροδεξιοί, μετρημένοι στα δάκτυλα, ήταν που παραπλανητικά εμφάνιζαν δήθεν χιλιάδες μέλη με χιλιάδες παπούτσια, τα οποία δήθεν θα πετούσαν κατά του Γ. Παπανδρέου και των υπουργών."

    "Το συνεργείο το μόνο που κατέγραψε κι απαθανάτισε από την προηγουμένη ήταν μερικά μόλις ζευγάρια παπούτσια μέσα στο αυτοκίνητο του ακροδεξιού γιατρού. "

    "Το γεγονός ότι επρόκειτο τελικά για "«φρι λάνσερ» δεν απαλλάσσει από ευθύνες, αν και οι αρμόδιοι του BBC, μάλλον πληροφορημένοι για τις πραγματικές συνθήκες που έγινε αυτό το «ρεπορτάζ», έσπευσαν να το αποσύρουν λίγες ώρες αργότερα."



    ->Οπότε αλληλεγγύη στον διωκόμενο πρωθυπουργό !

    http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/09/indymedia.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. INDYMEDIA: ΑΛΛΥΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΔΙΩΚΟΜΕΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ!
    Βίαιη επίθεση σε βάρος του "Έλληνα" πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη και "συνομωσία από BBC" σε βάρος του καταγγέλει ... το αντιεξουσιαστικό Indymedia!

    Όχι βέβαια το Indymedia Θεσσαλονίκης το οποίο έχει κλείσει εδώ και χρόνια καταγγέλοντας ΕΥΘΕΩΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΜΟ στην τελευταία ανακοίνωσή του αλλά το αθηναϊκό και συγκεκριμένα:

    Με τίτλο: "Μια ακόμη αποκάλυψη του τι είναι η δημοσιογραφία" διαβάζουμε στην αντιεξουσιαστική ιστοσελίδα:
    .
    "με αφορμή το παπούτσι που πέταξε ένας φασίστας στη διεθνή έκθεση στη Θεσσαλονίκη, αποκαλύφθηκε ότι η φάση ήταν στημένη(πληρωμένος από το BBC o γιατρός;) και προετοιμασμένη από ξένους δημοσιογράφους και τηλεοπτικό κανάλι. "
    Και παραθέτει αυτά που γράφει κάποιος Χρ. Τελίδης:

    "Αυτό που έγινε στη Θεσσαλονίκη, με τους λιγοστούς ακροδεξιούς και τη συμμετοχή ενός τηλεοπτικού συνεργείου, στο στήσιμο ενός βίαιου γεγονότος κατά του Ελληνα πρωθυπουργού (!!!) δεν περιποιεί τιμήν στη δημοσιογραφία και στο BBC. "

    "Λίγοι ακροδεξιοί, μετρημένοι στα δάκτυλα, ήταν που παραπλανητικά εμφάνιζαν δήθεν χιλιάδες μέλη με χιλιάδες παπούτσια, τα οποία δήθεν θα πετούσαν κατά του Γ. Παπανδρέου και των υπουργών."

    "Το συνεργείο το μόνο που κατέγραψε κι απαθανάτισε από την προηγουμένη ήταν μερικά μόλις ζευγάρια παπούτσια μέσα στο αυτοκίνητο του ακροδεξιού γιατρού. "

    "Το γεγονός ότι επρόκειτο τελικά για "«φρι λάνσερ» δεν απαλλάσσει από ευθύνες, αν και οι αρμόδιοι του BBC, μάλλον πληροφορημένοι για τις πραγματικές συνθήκες που έγινε αυτό το «ρεπορτάζ», έσπευσαν να το αποσύρουν λίγες ώρες αργότερα."



    ->Οπότε αλληλεγγύη στον διωκόμενο πρωθυπουργό !

    http://hellenicrevenge.blogspot.com/2010/09/indymedia.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Και το INDYMEDIA μαζί με τους δημοσιογράφους ; Γι'αυτό έλεγε και ο Χρυσοχοϊδης ότι έχει φίλους αναρχικούς ; Γι'αυτό ο ΓΑΠ λέει στους υπουργούς του να νοιώθουν σαν αντιεξουσιαστές στην εξουσία ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Υπέροχα!
    Μετά το σχόλιο του kolo-media, είμαστε πια σίγουροι ότι η πράξη της ρίψης του υποδήματος ήταν σωστή.
    Επίσης ξεκαθαρίζει η σύσταση της ομάδας που βιάζει και τσαλαπατάει την πατρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. 1 προς 6 και τους πήρε τα σόβρακα.
    Αυτά τα κοπρόσκυλα μας ενημερώνουν καθημερινά.
    Άρχοντα παπουτσοβγάλτη βάστα γερά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμε 4:36 μ.μ., μαλλον καποιος δημοσιοκάφρος σφύριξε στην κυρά οτι οι τσαμηδες πηδούν ωραία και ζητούσε να μαθει πληροφοριες το κορίτσι.
    Οσο για τους υπόλοιοπους του πανελ, τωρα που αρχισαν να σφιγκουν οι κώλοι, εδειξαν το πραγματικο τους πρόσωπο και ποσο καλοι υπηρετες των αφεντικων τους ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γιατί νομίζετε ότι φτάσαμε στο χείλος τις χρεοκοπίας.Πολύ απλά,γιατί αυτοί είναι η αφρόκρεμα τις Ελληνικής κοινωνίας.Αυτοί διαμορφώνουν την γνώμη του Λαου,αυτοί και όλα τα αποβράσματα τις υψηλής κοινωνίας,αποφασίζουν για το μέλλον των παιδιών μας.
    Το αν έπραξε σωστά η λάθος ο κύριος με την ρίψη του υποδήματος και ποσο μας εξέθεσε Διεθνώς είναι αν όχι γέλιο τουλάχιστον κωμικοτραγικό,να ασχολούνται
    πέντε Δημοσιογράφοι,λες και σκότωσε χίλιους ανθρώπους.
    Αλλου αποσκοπεί αυτό το θέατρο.Να συσπειρώσουν τους απελπισμένους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.Οι άνθρωποι είναι επικίνδυνοι.
    Ελπίζω κάποτε να βάλουμε μυαλό,αλλα μάλλον θα μείνω μόνον με την ελπίδα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. μια λέξη τους χαρακτηρίζει ξεφτιλισμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Εγώ παραδέχομαι τον Καμπουράκη, γιατί μέσα στην απελπισία του που δεν τους βγήκε το έκτακτο MEGA-στρατοδικείο, είπε το πιο σωστό: "Δεν έπρεπε να τον καλέσουμε". Ευθεία ομολογία ήττας.

    Τον είδαν με μαλλιά και μούσια και υπέθεσαν ότι θα ήταν κανένας γραφικός. Και είχαν στήσει το σκηνικό να παίξουν το έργο "γελοιοποίηση". Τελικά πάθανε την καταστροφή του Δράμαλη. Ο άνθρωπος μίλαγε ήρεμα, συγκροτημένα και με επιχειρήματα και οι διάφοροι ουρακοτάγκοι και μαϊμούδες τσίριζαν και ούρλιαζαν όπως στο τσίρκο.

    Καμπουράκη, έστω και κατόπιν εορτής είχες πολύ δίκιο, δεν έπρεπε να τον καλέσετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η Ελλάδα διακατέχεται από το σύνδρομο της Αργεντινής επιδεινωμένο. Εκεί αυτοί που έκαναν κουμάντο και βούλιαξαν τη χώρα ήταν οι πολιτικοί,οι δικαστικοί,οι μεγαλοεπιχειρηματίες και οι δημοσιογράφοι.Ομερτά λοιπόν και μέρος του συστήματος διάλυσης της Ελλάδας οι δημοσιογράφοι και φυσικά με μπόλικο παραδάκι για τη δουλειά που κάνουν.
    Άν όμως έφταναν 100 χιλιάδες μηνύματα από όλο τον Ελληνισμό-νομίζω αρκούν για πρώτη δόση- στους συγκεκριμένους δημοσιογράφους, στο συγκεκριμένο κανάλι, στο ΕΣΡ, στο αρμόδιο υπουργείο και στον εισαγγελέα, για προσβολή του ανθρώπου αυτού και της δεοντολογίας, οργανωνόταν μία ειρηνική διαδήλωση στο κανάλι απο 10-20 χιλιάδες ανθρώπους-δεν χρειάζονται περισσότεροι, θα μαζευόντουσαν λίγο τα καλοπληρωμένα όργανα του ελεύθερου λόγου και της αντικειμενικής και έντιμης ενημέρωσης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Συμπεράσματα:
    1. Μόνο η ρήψη μολότωφ είναι πολιτική πράξη.
    2. Πολιτικός κρατούμενος μπορεί να είναι μόνο αριστερός θολοκουλτουριάρης με σχετική ευλάβεια και φίλα κείμενος στον αντιεξουσιαστικό χώρο.
    3. Ο εξωστρακισμός είναι γελοία και ακροδεξιά πράξη.
    4. Κάθε ένας που χρωστά στο Θεό δεν μπορεί να είναι αριστερός.
    5. Δημοσιογράφος μπορεί να είναι κάθε ένας που είναι λίγο γνώστης της ελληνικής, λίγο ερπετό, λίγο προδότης και λίγο μαλάκας.
    6. Πολιτικός κρατούμενος μπορεί να είναι μόνο αριστερός που ''έδωσε το αίμα του γι' αυτό τον τόπο'' σκοτώνοντας τα παιδιά αυτού του τόπου.
    Θα έρθει η ώρα σας, ανθέλληνες, όχι για διακοπές στην Μακρόνησο, αλλά στήσιμο στα πέντε μέτρα.
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Δημοσιοκάφροι τενεκέδες, Παπανδρεϊκότεροι του Παπανδρέου. Και ο ίδιος ο ΓΑΠ δεν θα έκανε ποτέ τέτοια επίθεση που έκαναν αυτοί οι βάρβαροι, 6 εναντίον ενός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Προς wagelis

    Ε... όχι και αφρόκρεμα !!!

    Επειδή επιπλέουν;

    Και τα σκατά επιπλέουν.

    Σκατά στα μούτρα των σκατόψυχων !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΑ ΓΕΛΟΙΩΔΕΣΤΑΤΑ ΕΜΠΑΘΕΣΤΑ ΓΕΜΑΤΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΗ ΠΟΥ ΕΤΥΧΕ ΝΑ ΓΕΝΝΗΘΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΕΝ ΟΝΟΜΑΤΙ Γ.ΠΑΠΑΧΡΗΤΟΥ ΚΑΙ ΧΡ.ΚΟΡΑΗ ΜΕ ΕΠΕΙΣΑΝ ΠΩΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΧΕ ΑΓΑΘΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΥΠΟΠΤΕΥΘΗΚΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΜΕΙΞΗ ΤΟΥ BBC.ΑΝ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΜΠΟΡΣΤΑ ΑΠΟ ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΘΑ ΦΩΝΑΖΑΝ''ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑ''!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ντροπη σας παλιοχαφιεδες,6 ατομα εναντιον 1,σας χορεψε στο ταψι και μετα καταφυγατε στην ειρωνεια.Φτου σας και εσενα ειδικα παλιοανεραστη,επι 11 λεπτα ειρωνευοταν,ωραια το ασκητε το λειτουργημα σας τρομαρα σας,ΝΟΥΜΕΡΑ ψωνισμενοι νεοπλουτοι δημοσιοκαφροι.Υποτιθεται οτι φιλοξενειτε εναν απλο πολιτη στην εκπομπη σας,ουτε τα αυτονοητα προσχηματα.Αλλα οταν θα ρθει αναποδα ο ντουνιας θα χει πετρες και για σας.ΦΤΟΥ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.


    Δημητρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ντροπή σας κύριοι που βρίζετε μια κυρία που είναι και κόρη του Αδαμάντιου Κοραή, την ηλικία της δεν την σέβεστε;
    Τσάμικο χορεύανε στα χρόνια της για τσάμηδες ρωτούσε η γυναίκα, αμάν πια με την αγένειά σας.

    ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. I...MEDIA=ΣΥΒΟΥΛΟΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ
    ΑΝΑΛΥΤΩΝ,ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
    ΚΑΙ ΑΜΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΝΩΝ
    ΤΩΝ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ [Κισιντζερ,
    Μπρεζινσκι,Φουκουγιαμα,Πωλ Κενεντι,
    Φρανκ Ντεπε,Λεστερ Θαροου,
    Σαμιουελ Χαντιγκτον,ART R,J.k.a.]
    Aπεναντι τους ειναι ανημποροι
    οι Φιλοσοφοι ,οι διανοουμενοι,οι
    αγρυπνες συνειδησεις του Αμερικανικου λαου,οπως ο γερουσιαστης ΓΚΑΛΜΠΡΕΙΘ,και ο
    καθηγητης ΤΣΟΜΣΚΥ.
    ΑΠΑΤΗΛΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ:
    1.TΡΑΠΕΖΕΣ,ΧΡΗΜΑΤΗΣΤΗΡΙΑ,ΚΑΙ ΟΙ
    ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΑΓΟΡΕΣ[ΑΕΡΙΤΖΙΔΩΝ],
    μη παραγωγικοι,παρα μονο ανακυκολουμενο σε χαρτια χρημα,και
    μη επενδυομενο.
    2.ΑΚΡΑΤΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ.Νομος
    της ζουγκλας.
    3.Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ,και ο ελεγχος των μεσων ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ
    ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ.
    4.Αυτοι που ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ
    ΠΡΟΝΟΙΑΣ[παπαγαλιζουν για,
    δηθεν αυτοσυνταξιοδοτηση,αυτασφαλιση,αυτοχρηματοδοτηση ΣΕ ΟΛΑ.
    5.Της ασφαλειας,του ελεγχου,της
    παρακολουθησης και της αστυνομευσης ειναι η τεχνολογια,η πληροφορικη,η μηχανοργανωση και η
    διαδιδτυωση[ΠΟΛΥΜΕΣΑ...ID..MEDIA]
    ΕΦΙΑΛΤΙΚΟΣ ΓΕΝΝΑΙΟΣ..ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ
    ΚΟΣΜΟΣ....ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΝ....
    6.ΟΣΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ
    ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ...
    δηλαδη προληπτικων πολεμων η
    "ειρηνευτικων επεμβασεων"και
    ΠΩΛΗΣΕΙΣ-κυριως οπλων.
    7.Οσοι υποστηριζουν τους δηθεν
    απελευθερωτικους στρατους ....
    εθνικες μειονοτητες μεσα στην δικη σου επικρατεια...για ανεξαρτησια...
    Με αυτη την λογικη ,εν ονοματι
    των εθνικων δικαιων και των πολιτικων,πολιτειακων και των
    ατομικων ελευθεριων,πρεπει οι λαοι
    να συμπαρασταθουν στους ΕΣΠΑΝΟΥΣ,ΤΕΞΑΝΟΥΣ...κ.α...,
    εαν αυριο εξεγερθουν κατα των Η.Π.Α. και ζητησουν αυτονομια και
    ανεξαρτησια....
    "ΔΕΛΦΙΚΟΝ,ΕΓΓΥΑ ,ΠΑΡΑ Δ'ΑΤΑ"{Εγγυησου [υπερ τριτου αδικα]
    και οπου να'ναι εφθασε η καταστροφη σου}. ΑΠΑΙΔΕΥΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Οι λεβεντότοποι της Μάνης και της Κρήτης θα ντρέπονται για τα άνανδρα δημοσιοκαθάρματα που γέννησε ο τόπος τους, καμπουράκη και οικονομέα, που μπαίνουν κάθε μέρα και μαγαρίζουν το σπίτια του κόσμου με τα εμέσματα και τα καραγκιοζιλίκια τους,και επικύρωσαν για άλλη μια φορά το ποιόν τους με αυτή τους την στάση σε έναν άνθρωπο που εκφράζει πολλούς από εμάς .Όσο για τους άλλους , και ειδικά το ανδρόγυνο την κοραή , σέρνονται και αυτοί δεξιά και αριστερά για επιβίωση , ότι αρπάξουν και από όπου γαντζωθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Αντί σχολίου επαναλαμβάνω.
    Όποιος ξαναψηφίσει πασοκ, στη μυαλοθήκη του κουβαλάει σκατά.
    Για τη νδ δεν το συζητάω. Δεν θα ξαναδεί κυβέρνηση, τέτοιο προδοτικό προς τους απλούς ψηφοφόρους της κόμμα, ούτε στην άλλη ζωή.
    Μαύρο στους πολυσυλλεκτικούς κομματικούς συνδυασμούς του "Καλλικράτη".

    Γιώργος Αιγάλεω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους τους παραπάνω "δημοσιογράφους". Επιβεβαίωσαν μέχρι κεραίας ό,τι είχα γράψει στην ανάρτησή μου λίγες ημέρες πριν περί εκπορνευμένων δημοσιογράφων λεγεωνάριων. Από ό,τι βλέπω οι χαρακτηρισμοί μου ήταν λίαν χλιαροί και ανεπαρκείς οπότε ζητώ συγνώμη αν τους αδίκησα. Δηλώνω αδυναμία να σκεφτώ κάτι πιο απαξιωτικό.

    Πάνος Σοροπίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ο ΞΕΦΤΙΛΑΣ Ο ΟΙΚΟΝΟΜΕΑΣ, ΕΝΑ ΧΩΡΙΑΤΟΠΑΙΔΟ ΠΟΥ ΕΞΑΓΟΡΑΣΘΗΚΕ ΕΥΚΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ ΕΠΑΙΞΕ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΗΣ.ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΞΕΜΠΡΟΣΤΙΑΣΕΙ ΓΙΑ ΚΑΛΑ Ο ΚΑΡΑΜΠΕΛΙΑΣ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΜΕ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥΣ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΔΥΣΤΥΧΟΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΘΕΣΕΙΣ. ΕΔΩ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΩΝΕ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΚΑΙ...ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ. ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΝΕΜΕΣΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΤΑ ΑΡΓΥΡΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ, ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΔΩΣΙΛΟΓΟΙ. ΦΤΟΥ ΣΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΔΕ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ ΤΕ ΚΑΓΚΕΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Στέργιος Πραπαβεσης Ραδιολόγος Επιστήμονας.

    Γιατί πέταξε το παπούτσι στο Πρωθυπουργό Ανδρέα Παπανδρέου, Στην εκπομπή του Αγγελου Αγγελάτου Ελεύθερη Γνώμη στο Ελληνικό κανάλι WZRA TV Florida, USA www.wpso.com Sept 13th 2010

    http://wpso.com/wzra-web/prapavesis.htm

    Georgios Gialtouridis
    Dover, MA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Στέργιος Πραπαβεσης, Ραδιολόγος Επιστήμονας

    Γιατί πέταξε το παπούτσι στο Πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου, Στην εκπομπή του Αγγελου Αγγελάτου "Ελεύθερη Γνώμη" στο Ελληνικό κανάλι WZRA T V Florida, USA www.wpso.com Sept 13th 2010

    http://wpso.com/wzra-web/prapavesis.htm

    Georgios Gialtouridis
    Dover, MA

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.