11/9/10

Στο ημίφως στοιχεία-φωτιά για τη συντριβή του «Σινούκ»

ΔΕΝ ΔΙΕΘΕΤΕ ΠΟΜΠΟ ΑΝΑΓΚΗΣ, ΠΕΤΟΥΣΕ ΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΩΔΙΚΟ, ΣΑΦΕΙΣ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΡΗΞΗ ΕΝ ΠΤΗΣΕΙ!
Εξι χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα της συντριβής του «Σινούκ», συνταρακτικά στοιχεία φαίνεται πως μένουν αναξιοποίητα
Της ΚΥΡΑΣ ΑΔΑΜ
Εξι χρόνια μετά την πτώση του μοιραίου ελικοπτέρου «Σινούκ», που στις 11 Σεπτεμβρίου του 2004 μετέφερε από την Αθήνα στις Καρυές του Αγίου Ορους τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας, Πέτρο, και τη συνοδεία του, αποκαλύπτονται σοβαρότατα στοιχεία που δεν έχουν αξιολογηθεί και διαλευκανθεί, ενώ και οι δύο κυβερνήσεις (Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ), αλλά και οι αρμόδιες Αρχές εξακολουθούν να κρατούν σε πλήρη συσκότιση το θέμα.
Εξι χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα της συντριβής του «Σινούκ», συνταρακτικά στοιχεία φαίνεται πως μένουν αναξιοποίητα Εξι χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα της συντριβής του «Σινούκ», συνταρακτικά στοιχεία φαίνεται πως μένουν αναξιοποίητα Τα στοιχεία αυτά αφορούν πληθώρα (πάνω από 500) συνημμένων επίσημων κρατικών και διεθνών εγγράφων, ως αποδεικτικό υλικό στη σχετική τεχνική έκθεση από την πλευρά των οικογενειών των θυμάτων.

Σύμφωνα με ορισμένα από αυτά:

Χωρίς πομπό

1 Η διάθεση του ελικοπτέρου για τη μεταφορά του Πατριάρχη Αλεξανδρείας (σ.σ.: τυγχάνει υπηρεσιών ανάλογων αρχηγού ξένου κράτους) δεν ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες, διότι το «Σινούκ» δεν πληρούσε τους κανόνες ασφαλείας, ούτε για την πτήση ούτε για την προσγείωσή του. Από την πληθώρα των σχετικών στοιχείων, προκύπτει ότι οι αρμόδιοι που ενέκριναν τη διάθεση του «Σινούκ» και αυτοί που διέταξαν την πτήση του δεν το εφοδίασαν με φορητό πομπό εντοπισμού ανάγκης (ELT)· αν τον είχε, τότε θα εξέπεμπε το σημείο και την ώρα της πτώσης του στη θάλασσα και επομένως θα υπήρχε άμεση ενεργοποίηση της έρευνας και διάσωσης. Η έλλειψη του πομπού και η μη παρακολούθηση της πτήσης του «Σινούκ» από την ΥΠΑ και την Πολεμική Αεροπορία είχαν αποτέλεσμα την 5ωρη και πλέον καθυστέρηση της επιχείρησης διάσωσης, με αποτέλεσμα να πέσει η νύχτα και η έρευνα να καταστεί δυσχερής και προβληματική.

Η καθυστέρηση αυτή συνέβαλε ώστε να μην επιζήσει ο πατριάρχης, που έπεσε ζωντανός στη θάλασσα. Αυτό προκύπτει από το πιστοποιητικό θανάτου, στο οποίο αναγράφεται ως ώρα θανάτου η 15.35 της 12ης Σεπτεμβρίου, ενώ η πτώση του «Σινούκ» έγινε στις 10.45 π.μ. της 11ης Σεπτεμβρίου. Από αυτό το έγγραφο προκύπτει ότι ο πατριάρχης χαροπάλευε στη θάλασσα 28 (!) ώρες...

Σαν τουρκικό!

2 Η ΥΠΑ όφειλε, για λόγους ασφαλείας (σ.σ.: περίοδος Ολυμπιακών Αγώνων 2004), να μην εγκρίνει το σχέδιο πτήσης για τις ακατάλληλες Καρυές. Ετσι, ίσως να είχε αποτραπεί η τραγωδία. Τόσο η ΥΠΑ όσο και η Πολεμική Αεροπορία όφειλαν να διακόψουν αυτή την πτήση, ενώ βρισκόταν σε εξέλιξη, για πολλούς λόγους, ένας εκ των οποίων είναι άκρως εντυπωσιακός:

Οπως αναφέρεται στα συνημμένα έγγραφα, το «Σινούκ» από την Πάχη Μεγάρων στον Καρέα και από τον Καρέα στην Κάρυστο πετούσε πάνω από την Αθήνα και εντός της τερματικής περιοχής πτήσεων της Αθήνας, που ελέγχεται αποκλειστικά από την ΥΠΑ, με τουρκικό κωδικό (!!!) στο σύστημα αναγνώρισης φίλιου ή εχθρικού αεροσκάφους (IFF). Αυτός ο κωδικός αριθμός αναγνώρισης απεικονίζεται στις οθόνες των ραντάρ της ΥΠΑ και της Πολεμικής Αεροπορίας.

Ετσι, το ελληνικό στρατιωτικό ελικόπτερο, που έφερε τουρκικό κωδικό αριθμό IFF, ανύπαρκτο για τα ελληνικά αεροπορικά μέσα στο FIR Αθηνών, πετούσε ως... τουρκικό μέχρι τις Καρυές, κάνοντας σμπαράλια το σύστημα εναέριας κυκλοφορίας της ΥΠΑ και της αεράμυνας της χώρας.

Αντιθέτως, αν η ΥΠΑ (αρχικώς) και η Π.Α. (στη συνέχεια) είχαν ζητήσει -ως όφειλαν- από τον κυβερνήτη του «Σινούκ» να θέσει τον σωστό κωδικό, και στην περίπτωση μη συμμόρφωσής του να εφαρμόσουν τις προβλεπόμενες αυστηρές διαδικασίες, δηλαδή να διακόψουν την πτήση, αυτό πιθανόν να είχε αποτέλεσμα να μην ολοκληρωθεί η να διασωθούν οι επιβαίνοντες.

Τα αίτια της πτώσης

3 Σε ό,τι αφορά τα αίτια της πτώσης του «Σινούκ», τα πράγματα μπερδεύονται ακόμα περισσότερο:

Σύμφωνα με την ιατροδικαστική έρευνα, την τεχνική ανάλυση του αμερικανικού στρατού, αλλά και το πόρισμα του τεχνικού συμβούλου, εμφανίζεται ως πιθανότερη η πτώση του «Σινούκ» λόγω έκρηξης και δευτερευόντως λόγω τεχνικής βλάβης.

Σύμφωνα με την έκθεση της ιατροδικαστού στην Επιτροπή Διερεύνησης, που συμπεριλαμβάνεται και στην πρόταση του εισαγγελέα του Στρατοδικείου Θεσσαλονίκης, τα χημικά εγκαύματα που ανευρέθησαν στα σώματα των θυμάτων σε καμία περίπτωση δεν προκλήθηκαν από στοιχεία του ελικοπτέρου, αλλά από έκρηξη! Κατά τον εισαγγελέα, η ιατροδικαστής ισχυρίζεται ότι με επιστημονικά κριτήρια είναι αδύνατη η ταυτοποίηση του μέσου που προκάλεσε τα χημικά εγκαύματα. Πιθανολογεί βάσιμα, όμως, ότι ορισμένοι από τους επιβάτες δέχθηκαν ισχυρό ωστικό κύμα.

Με βάση την τεχνική ανάλυση του αμερικανικού στρατού, το ωστικό κύμα προκλήθηκε προ της ελεύθερης πτώσης του ελικοπτέρου. Αποδίδεται δε στο ενδεχόμενο πρόκλησης κάποιου είδους έκρηξης εντός του ελικοπτέρου από την ύπαρξη χημικών εγκαυμάτων στα σώματα, τα οποία έγιναν εν ζωή, αλλά και από τον εντοπισμό ενσφηνωμένων σωματιδίων μικρού ειδικού βάρους και μεγέθους στα σώματα των θυμάτων, και μάλιστα όχι επιφανειακών.
Το γιατί όλα αυτά τα στοιχεία παραμένουν ώς σήμερα στην αφάνεια και αξιολογούνται αρμοδίως ως... ήσσονος σημασίας, είναι ένα ακόμα ερώτημα... *
ENET

15 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν όντως ισχύουν τα όσα αναφέρονατι στο link που παραθέτω παρακάτω αλλά σίγουρα θα εξηγούσαν πολλά για μια τόσο μυστηριώδη υπόθεση
    http://www.amra.gr/forum/index.php?topic=1087.0

    Όσοι το έχουν ψάξει παραπάνω ας μας διαφωτίσουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1) Τις πρωινές ώρες της 12ης Οκτωβρίου 1967 ένα αεροπλάνο Comet 4Β που πετούσε για λογαριασμό των Κυπριακών Αερογραμμών κατέπεσε και συνετρίβη στη θάλασσα, νοτιοανατολικά του Καστελόριζου, παρασύροντας στον θάνατο 59 επιβάτες και 7μελές πλήρωμα (42 Ελλαδίτες και Κύπριοι και 24 Βρετανοί).Εικάζεται, χωρίς ποτέ να τεκμηριωθεί πλήρως, ότι στόχος της δολιοφθοράς ήταν ο Γεώργιος Γρίβας. Από την πρώτη στιγμή ο βρετανικός Τύπος αναφέρθηκε σε πιθανότητα δολιοφθοράς και συνέδεσε την πτώση του αεροπλάνου με την πληροφορία ότι με αυτό θα ταξίδευε ο Γρίβας. Ο Σπύρος Παπαγεωργίου, ο οποίος είχε πρόσβαση στο αρχείο του Γρίβα, δημοσίευσε στο βιβλίο του, «Επιχείρηση Κοφίνου», μια επιστολή, που απέστειλε το 1973 στον Γρίβα στενός του συνεργάτης, στην οποία ανέφερε: «Σας αποκαλύπτω ότι έχω εγκύρους πληροφορίας ότι η πτώσις του "Κομήτου" των Κυπριακών Αερογραμμών, την 12.10.1967, είχε σας ως στόχον. Είναι γνωστόν ότι θα ταξιδεύατε με την πτήσιν εκείνην εξ Αθηνών προς Λευκωσίαν. Εσώθητε διότι, την τελευταίαν στιγμήν, αναβάλατε το ταξίδιν». Επίσης ο Λούης Λοΐζου, αδελφός ενός εκ των αεροσυνοδών που σκοτώθηκαν στο ατύχημα, με επιστολή του στον Τύπο («Αλήθεια», 3/6/1987) μαρτυρεί πως ήταν γνωστό στο πλήρωμα πως μεταξύ των επιβατών θα ήταν και ο Γ. Γρίβας: «Θυμούμαι, η ώρα 2.30 το πρωί, δύο ώρες δηλαδή πριν το δυστύχημα, αποχαιρετώντας τον αδελφό μου του είχα πει αστειευόμενος πως θα του παρουσίαζαν και όπλα στο αεροδρόμιο του Ελληνικού με την αναχώρηση του στρατηγού».

    http://archive.enet.gr/online/online_text/c=112,dt=18.08.2005,id=3108088

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 14.9.99-14.9.04: ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΟΙΡΑΙΑ ΜΕΡΑ - TA 24 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΣΑΝ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΟ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ

    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2009/09/14999-14904-ta-24.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αν είναι επιβεβαιωμένο οτι ο πατριάρχης 28 ώρες προσπαθούσε να επιβιώσει στην θάλασσα τοτε θα πρέπει να εκτελεστούν όλοι οι υπεύθυνοι, οχι γιατί ήταν ο πατριάρχης αλλα γιατί ήταν κάποιος που έπρεπε να προσέξουν ιδιαίτερα, φανταστείτε να ήταν ο πουτιν? τι θα είχαμε πάθει? Για μένα ήταν δολιοφθορά, συνωμοσία.!!Η ιστορια θα το δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ
    Καλά όταν μάθουμε γιατί έπεσε το ελικόπτερο στα Ίμια θα μάθουμε και για το ελικόπτερο του Πατριάρχη.
    Πάντως αυτό το περι τουρκικού κωδικού είναι εκτός κοινής λογικής εκτός αν είναι κοινή πρακτική. Δεν μπορεί δηλδή ο Ελληνας κυβερνήτης να τοποθετεί αυθαίρετα τουρκικό κωδικό και να πετάει με αυτόν, χωρις να το γνωρίζει κανείς. Είμαι άσχετος με θέματα πτήσεων αλλλά λογικά δεν στέκει εκτός αν είναι, επαναλαμβανω, κοινή πρακτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ότι πρόκειτε για δολοφονία είναι πιστεύω αυτονόητο.

    Το ότι ο μηχανισμός ειδοποίησης-διάσωσης λειτούργησαν όπως και όλα τα υπόλοιπα στη χώρα μας είναι προφανές.

    Το ότι η υπόθεση έτυχε όμως τέτοιας απαξίωσης μόνο υποψίες μπορεί να προκαλέσει.


    --ΜΙΑ ΕΚΔΟΧΗ ΠΟΥ ΕΜΑΘΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΤΗΣ ΠΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΩΣ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΛΕΓΕ--

    Ο άνθρωπος αυτός μου είπε πως σε ότι αφορά την έγκαιρη προειδοποίηση της ΠΑ με το συμβάν υπήρξαν διάφοροι λόγοι που καθυστέρησε η ΠΑ να αντιληφθεί τι είχε συμβεί.

    Τα ραντάρ της ΠΑ παρακολουθούσαν το ελικόπτερο,ο άνθρωπος που επικοινωνούσε με τον πιλότο απο το Όρος δεν βρισκόταν στο ελικοδρόμιο αλλά σε άλλη τοποθεσία,λίγη ώρα πρίν φτάσουν στο Όρος επικοινωνεί ο πιλότος με τον άνθρωπο αυτό και τον ενημερώνει ότι θα είναι εκεί σε 15 λεπτά περίπου,μετά απο μισή ώρα επικοινωνεί το ραντάρ της ΠΑ που παρακολουθούσε το ελικόπτερο με τον άνθρωπο στο Όρος και τον ρωτάει αν έφτασε το ελικόπτερο,εκείνος κοιτάει το ρολόι του και βλέπει ότι πέρασε μισή ώρα απο όταν ο πιλότος για τελευταία φορά του είπε ότι σε 15 λεπτά θα είναι εκεί,έτσι υπέθεσε ότι έφτασαν και ενημέρωσε το ραντάρ ότι το ελικόπτερο έφτασε.


    Απο τη μια αν απο το ραντάρ διευκρίνηζαν ότι ρωτούν γιατί έχασαν το ελικόπτερο απο τις οθόνες θα ψιλιαζόταν ο άνθρωπος στο Όρος ώστε να κοιτάξει αν όντως έφτασαν.

    Απο την άλλη αν ο άνθρωπος στο Όρος τους διευκρίνιζε ότι δεν έχει οπτική επαφή με το ελικοδρόμιο τότε και πάλι θα αντιλαμβάνονταν έγκαιρα τι είχε συμβεί.


    Θα ήθελα να αναφέρω ότι η πληροφορία αυτή δεν είναι προσωπική αλλά απο άνθρωπο που όσο και να γνωρίζω τη σοβαρότητα και τη θέση του δεν παύω να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου,τα συμπεράσματα δικά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κυρία Αδάμ, ευτυχώς γαι τον αντίπαλο, δεν είστε στα Α-7.
    Με τις βόμβες πού ρίχνετε, αλή στο στόχο σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέταγε με τουρκικό κωδικό; Και τόση ώρα που πέταγε στο ελληνικό FIR, δεν στείλαν κανένα αεροπλάνο για αναχαίτιση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kai an o pilotos evale epitides tourkiko kodiko giati ypirxe apili mesa sto elikoptero? ΛΑΜΑΧΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. η απειλή έπεσε με αλεξ/το και τη μάζεψε καϊκι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε σύντομο χρονικό διάστημα, έχουμε:
    1. πολυμέτωπη επίθεση στο Οικουμενικό Πατριαρχείο από διάφορες πλευρές, όπως γκρίζους λύκους εντός της Πόλης, την Ρωσική Εκκλησία για τον ηγετικό ρόλο στην Ορθοδοξία και την Εκκλησία της Ελλάδος [Χριστόδουλος] που ήθελε να το παίξη 'πατριάρχης' με συμμάχους του εκείνους που ζητούσαν να τους αδειάση την γωνιά ο 'Αγάς'...
    2. Θανάσιμη επίθεση στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, όπου σκανδαλοδώς και αντορθόδοξα μια κλίκα ανατροπέων βρίσκει υποστήριξη από ποικίλλες κατευθύνσεις, όπως: την ελλαδική κυβέρνηση, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, το Σιωνιστικό Ισραήλ και την περίεργη Ιορδανία, ώστε ο πολύπλευρα υπονομευμένος Ειρηναίος να ξωπεταχτή σαν σκουπίδι.
    3. Δολοφονείται ξεκάθαρα για όποιον δεν είναι βλάξ, ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Πέτρος κι αυτοί που τον δολοφόνησαν έχουν όπως φαίνεται πολύ μακρύ χέρι ώστε να μένουν στο σκοτάδι οι δήθεν έρευνες για διαλεύκανση μέχρι σήμερα!
    4. Ακολουθεί, μάλλον αποτυχημένη προσπάθεια αναταραχής στην Εκκλησία της Κύπρου [όπου κι εκεί πρόσφατα πάτησε το πόδι του ο αντίχριστος 'Πάπας']
    5. Όλοι θυμούνται τί συνέβη στην Ελλαδική Εκκλησία την αντίστοιχη περίοδο που ξεκινά τυχαία με τις παράξενες εκπομπές του Ταρζάν και λήγει με την Εξόδιο Χριστοδούλου.
    6. Παίρνει ξώφαλτσα η μπάλλα και την ορθόδοξη Αρχιεπισκοπή Αμερικής με πρόστιμα για σκάνδαλα παιδεραστίας που ωχριούν βεβαίως μπροστά σ' εκείνα του Βατικανού..., έχοντας προηγειθεί κι εκεί ο πολύ περίεργος αποκεφαλισμός του πρώην αρχιεπισκόπου.
    7. Κάποιου είδους αναταραχή και στ' Άγιον Όρος που ξεκινά από τα γνωστά της Εσφιγμένου γεγονότα μέχρι το μεγάλο φαγοπότι της αλητοκρατίας που μαστίζει την Ελλάδα, βλέπε ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ και το καραμαναλακομπλέξιμο διάφορων υπουργών κτλ.
    8. Δεν θέλω να επεκταθώ σε ανάλογες αναταραχές σέ διάφορες ορθόδοξες εκκλησίες από Φινλανδία μέχρι...
    Εκείνο που έχει σημασία να κατανοήσουμε είναι το πλαίσιο μέσα στο οποίο συμβαίνει η άθλια δολοφονία του φουκαρά του Πέτρου, προφανός ενός πολύ άξιου ανθρώπου για την Ρωμηοσύνη.
    Δίδαγμα: χρειάζεται πολύ ψάξιμο η υπόθεση αυτή, ούτως ώστε να ξεσκεπαστούν και οι άλλες βρωμιές των αλητών που ΤΟΛΜΟΥΝ μέχρι σήμερα να κρατούν κλειστόν τον Φάκελο της Κύπρου.
    Ισχυρίζομαι δηλαδή ακράδαντα ότι η δολοφονία του Πέτρου σχετίζεται άμεσα με τους προδότες που το παίζουν 'ηγέτες' στην Ελλάδα και επίτηδες για λόγους 'εθνικούς' [που δεν το εξήγησαν βεβαίως ποτέ αυτό], ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ να κρατούν αυτό το έγκλημα στην σιωπή.
    Η ευθύνη βαρύνει απολύτως τον Παπούλια, τον υπουργό δικαιοσύνης και το Κομμουνιστικό Κόμμα που προσυπέγραψε αυτή την ΠΡΟΔΟΤΙΚΗ εισήγηση Καραμανλή, από το 1974 και μέχρι σήμερα 2010 ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΚΕ να βγή η βρώμα του Φακέλου Κύπρος, κι αυτό δηλαδή όπως τα υπόλοιπα σκατά του ελλαδιστά [λέγε κόμματα],
    +Απόστολος Κ. Γάτσιας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μυστήρια πράμματα... αυτοί που έπρεπε να είναι μέσα αλλά είναι έξω μπορούν να μας πουν κάτι; (σιγά που θα μας πουν)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Gia osous den xeroun ta tesera apo ta pende kyrios Patriarxeia diladi
    Kwnstantinoupolews,Antioxias,Ierosolimwn kai Alexandrias vriskonte se mousoulmanika kratoi.....
    Afta gia tous amorfotous Elinares.
    Me agapi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μερικά πληροφοριακού χαρακτήρα, επιτρέψτε μου αξιόπιστα, σχόλια για το CH47D EΣ916 :
    Σε ότι αφορά στην μετακίνηση υψηλών προσώπων, σύμφωνα με το AIP-Volume 1, RAC 1-5-6, «Ειδικές ρυθμίσεις εναερίου κυκλοφορίας από τις αρμόδιες αρχές, εφαρμόζονται μόνο για αρχηγούς κρατών εφόσον οι ίδιοι το επιθυμούν και ζητηθεί αρμοδίως από την ΥΠΑ τουλάχιστον 10 ημέρες πρίν την πραγματοποίηση της πτήσης».
    Δεν έγινε υποβολή από οποιαδήποτε αρχή, αιτήματος πρός την ΥΠΑ για ειδική μεταχείρηση ως VIP, που να αφορούσε τη συγκεκριμένη πτήση (έγκαιρη υποβολή αιτήματος, δέσμευση διαδρόμου από την ΥΠΑ κλπ). Κατά συνέπεια η πτήση, χρησιμοποιώντας χαρακτηριστικό κλήσης αυτό του σχεδίου «ΙΦΙΤΟΣ», ήταν επιχειρησιακή με αποστολή άκρως απόρρητη και ευθύνη παρακολούθησης αποκλειστικά της Πολεμικής Αεροπορίας και ως τέτοια χειρίσθηκε την πτήση η ΥΠΑ.
    Σε ότι αφορά στο ελικοδρόμιο Καρυών περιοχή όντως δεν υπήρχε κατασκευασμένο ε/δ σύμφωνα με προδιαγραφές της ΥΠΑ και το υφιστάμενο δεν τελούσε υπό την έγκριση της υπηρεσίας αυτής. Παρ’όλα αυτα:
    Η νομοθεσία περί Τεχνικής Εκμετάλλευσης Ελικοπτέρων και ειδικά σε ότι αφορά στις περιοχές και διαδικασίες προσγείωσης, αφορά σε πολιτικά ελικόπτερα και δεν εφαρμόζονται στα στρατιωτικά των οποίων η εκμετάλλευση καθορίζεται από τις ισχύουσες διαταγές των ενόπλων δυνάμεων. Επίσης, κατά το παρελθόν το πεδίο Καρυών είχε χρησιμοποιηθεί κατ’ επανάληψη από στρατιωτικά Ε/Π συμπεριλαμβανομένων και ε/π CH-47D αφού τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα περί οργάνωσης ελικοδρομίων κατόπιν ειδικών διαταγών και αλληλογραφίας, όπως στην προκειμένη περίπωση.
    Η χρήση ELT δεν είναι υποχρεωτική από τις υφιστάμενες διαταγές και σχέδια για την πτήση όλων των στρατιωτικών μέσων ακόμη κι αν αυτά μεταφέρουν υψηλά πρόσωπα.
    Η τεχνική ανάλυση του αμερικανικού στρατού δεν αναφέρεται σε πιθανότερα αίτια πτώσης αλλά στην κατάσταση που βρέθηκαν τα ελεγχθέντα από αυτόν συντρίμμια χωρίς καμία αναφορά σε έκρηξη. (Για την έκθεση του ιατροδικαστού δεν μπορώ να επιβεβαιώσω ή να σχολι ασω τα πολύ σημαντικά που αναφέρονται)
    Ποιός είναι ο τεχνικός σύμβουλος, ποίου σύμβουλος, ποιός ο βαθμός αξιοπιστίας της έρευνάς του όταν η κατάσταση των συντριμμιών αποτέλεσε επιστημονική πρόκληση κατά τη διερεύνηση με τη βοήθεια και του σοβαρότερου διαθέσιμου επιστημονικού προσωπικού της χώρας (ΚΕΤΑ/ΕΤΗΜ, 2 πολυτεχνεία κλπ) χωρίς να είναι δυνατό λόγω των διαθέσιμων στοιχείων και της κατάστασης των συντριμμιών να διατυπωθούν τα ακριβή αίτια της πτώσης;
    Σε ότι αφορά τον κώδικα IFF,ίσχυαν και εφαρμόζονταν κατά την πτήση τα του σχεδίου ΙΦΙΤΟΣ.Άρα η ΥΠΑ δεν γνώριζε τους εκχωρημένους απο το ΝΑΤΟ κώδικες για χρήση από τα μέσα που πετούσαν σύμφωνα με το σχέδιο και η αρμοδιότητα παρακολούθησης ανήκε αποκλειστικά στην ΠΑ. Εφόσον η ΠΑ ζητούσε την τοποθέτηση του εκχωρημένου ορθού κωδικού, ο κυβερνήτης που δεν θα είχε κανενα λόγο να μη διορθώσει το λάθος του, θα συμμορφώνονταν και η πτήση ούτως ή άλλως θα συνεχίζονταν κανονικά.
    Το σύστημα εναέριας κυκλοφορίας της ΥΠΑ και της αεράμυνας της χώρας δεν γίνεται έτσι εύκολα σμπαράλια. Υπάρχουν και άλλοι τρόποι αναγνώρισης φίλιου ή εχθρικού μέσου (το ε/π ήταν σε συνεχή επαφή με τους ενδιάμεσους σταθμούς και η πορεία του παρακολουθούνταν – θετικός έλεγχος- από τα ραντάρ μέχρι την πτώση.
    Σίγουρα υπήρξε καθυστέρηση στην έναρξη της διαδικασίας έρευνας-διάσωσης (για το χρόνο θανάτου του Πατριάρχη δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω) για διάφορους λόγους.
    Σίγουρα η πτήση δεν ήταν VIP για την ΥΠΑ.
    Σίγουρα λόγω των διαθέσιμων στοιχείων, της κατάστασης των συντριμμιών και της υφιστάμενης τεχνογνωσίας, δεν ήταν δυνατό να διατυπωθούν τα ακριβή αλλά μόνο πιθανά αίτια της πτώσης.
    Μακάρι να μπορούσε να ριχθεί φως για πολλούς λόγους, αλλά μάλλον το τι έγινε πραγματικά δεν θα το μάθουμε ποτέ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ!

    Αιωνία η μνήμη τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ποτέ τα 'μουσουλμανικά' κράτη, όπως σωστά αναφέρετε, ΔΕΝ πείραξαν τα ορθόδοξα Πατριαρχεία, τα σεβάστηκαν, τα προστάτεψαν και συγκυβέρνησαν πολιτικά μαζί τους, το ρωμαϊκό ποίμνιο, ακόμα και στην περίπτωση δηλαδή που οι εβραιότουρκοι Ντονμέδες κυριάρχησαν εν Οθωμανία το 1908 και ως άθεοι είχαν στο πρόγραμμά τους τον αφανισμό κάθε θρησκείας, αλά εβραιομπολσεβίκους συναδέλφους τους.
    Παραδόξως, οι εβραιότουρκοι, αυτό που ξερρίζωσαν μετά, μετά από 18 χρόνια, δηλαδή το 1926 ήταν το Χαλιφάτον του Ισλάμ και κατέστη η νεότευκτος Τουρκία το πρώτο άθεο και 'λαϊκό' κράτος στον κόσμο.
    Ενημερωτικά παραθέτω την προφητεία του μεγάλου δασκάλου μου π. Ιωάννη Ρωμανίδη ότι 'οι τούρκοι θα επαναφέρουν το Χαλιφάτον' και βλέπουμε σ' αυτή την κατεύθυνση να οδηγή ίσως το επιτυχόν δημοψήφισμα του κρυπτοεβραίου Ερντογάν [δες μπεστσέλλερ Μοσανούν Τζοτσουκλαρί] που πάει κόντρα στους ομοφύλους του κεμαλικούς.
    Εν πάσει περιπτώσει ΕΑΝ διεσώθησαν τα 4 από τα 5 ρωμαϊκά πατριαρχεία ως σήμερα, ωφείλετο ακριβώς που βρίσκονταν σε 'μουσουλμανικές' χώρες, αυτό είναι η αλήθεια, ενώ το ένα και μοναδικό που βρίσκονταν σε 'χριστιανικό' έδαφος, το της Ρώμης δηλαδή, χάθηκε ανεπανόρθωτα για την Ρωμηοσύνη κι έγινε φραγκικό και φωληά φιδιών, υπονομευτών της Ρωμηοσύνης επί μια ολόκληρη χιλιετία ως τώρα.
    Δεν κινδύνεψαν ποτέ τα Πατριαρχεία από μουσουλμάνους αλλά από μασόνους και κρυπτοεβραίους που για κακή μοίρα πήραν την εξουσία στο μεν Ελλαδικό προτεκτοράτο μετά το 1831, στην δε άθεη Τουρκία μετά το 1908. Με εκτίμηση Α.Κ. Γάτσιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.