28/9/10

Τουρκική κορβέτα μεταξύ Εύβοιας και Άνδρου

Σε απόσταση μικρότερη των έξι ναυτικών μιλίων από την Κύθνο, το Σούνιο, την Κέα και την Άνδρο, δηλαδή μέσα σε ελληνικά χωρικά ύδατα έφτασε η φρεγάτα του τουρκικού πολεμικού ναυτικού «Μπεϊκόζ», παραβιάζοντας κάθε κανόνα αβλαβούς διέλευσης!

Η τουρκική κορβέτα απέπλευσε το πρωί της Δευτέρας από το ναύσταθμο του Ακσάζ και χωρίς προφανή λόγο κινήθηκε δυτικά. Πέρασε βόρεια της Κρήτης και ξεκίνησε την περιπλάνησή της στο Αιγαίο.

Η «Μπεϊκόζ» συνέχισε με βόρεια πορεία και διέπλευσε τα Κύθηρα και την Μήλο, στο πλαίσιο υποτίθεται της αβλαβούς διέλευσης. Ενώ κινούνταν δυτικά της Κύθνου, το τουρκικό πολεμικό πλοίο άλλαξε ρότα και κατευθύνθηκε νότια προς το Σούνιο.

Παραβίασε τα ελληνικά χωρικά ύδατα και συνέχισε τον πλου εντός περιοχής ελληνικής δικαιοδοσίας. Περιέπλευσε το στενό Σουνίου – Τζιας και συνέχισε κινούμενη ανάμεσα στην Εύβοια και την Άνδρο, όπου βρίσκεται αυτή την ώρα.

Την προκλητική πορεία της τουρκικής κορβέτας παρακολουθεί η πυραυλάκατος του Πολεμικού Ναυτικού «Κρυσταλλίδης», το πλήρωμα της οποίας έχει καλέσει επανειλλημένα την «Μπεϊκόζ» να απομακρυνθεί από τα ελληνικά χωρικά ύδατα, όμως χωρίς αποτέλεσμα τουλάχιστον προς το παρόν.ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Νέες τουρκικές «κρουαζιέρες» σε ελληνικά νερά
Με μεγάλη προσοχή παρακολουθείται η νέα πρόκληση των Τούρκων, οι οποίοι όπως φαίνεται διασχίζουν το Αιγαίο ανενόχλητοι.

Νωρίς το απόγευμα η τουρκική κορβέτα Πεϊκόζ, η οποία είχε αποπλεύσει τη Δευτέρα από το Αξάζ έφθσε ανοιχτά από το Σούνιο κι αυτή την ώρα πλέει προς Άνδρο, εντός χωρικών υδάτων. Η κορβέτα τυπικά εκτελεί αβλαβή διέλευση και παρακολουθείται από πλοίο του ελληνικού ΠΝ. Η Πεϊκόζ απέπλευσε από το Αξάζ, πέρασε από τα Δωδεκάννησα, βόρεια της Κρήτης, νότια της Πελοποννήσου και έφθασε μέχρι το Σούνιο!
SIGMALIVE

33 σχόλια:

  1. Πρεπει να σταματισουμαι να ειμασται αυτο που θελουν να ειμασται ητη //http://www.youtube.com/watch?v=h5d89RtADI8&feature=related και να επανελθουμαι παλι σε αυτο που ειμασται στο γνωστο το φιλικο προς το DNA ητη/////http://www.youtube.com/watch?v=vgnH9UOfmnE&feature=related /Ειναι καιρος που καινε φωτιες στους λοφους ,το κεντημα εγινε απο ταλαντουχο κεντητη και ετσι κεντημενοι χειροτεχνικος με ζουρλομανδια , και πισοκεντιμενοι θα βρεθουμαι σε λιγο ......αν δεν κανουμαι κατι ...............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα γιατί ανακοινώνεται και μας το λέτε για να χαιρόμαστε?Έχουμε πρωθυπουργό που χτυπάει το χέρι στο τραπέζι και το πιστόλι το έχει πάνω στο..τραπέζι ακόμα!Αφού διάλυσε τη κοινωνία,τον κοινωνικό ιστό,αφού ανέχεται από τα καρντάσια να έρχονται μιλιούνια οι λαθρομετανάστες και να είναι μέσα ο εσωτερικός εχθρός,αφού ξεπούλησε ό,τι ήταν να ξεπουληθεί,αφού βγάζει στο πάγκο του χρηματιστηρίου της wall street όλα τα προικιά της χώρας,αφού μας ξεπούλησε στους απατεώνες της τρόικας,αφού διάλυσε ακόμη κι αυτό το στράτευμα,αφού είναι όλοι τους κλανιάρηδες,εθελόδουλοι,ανδρείκελα και σκερβελέδες,αφού ένας ολόκληρος λαός τους ανέχεται να τον υποτιμούν,να τον κοροιδεύουν,αφού δεν έχουν τα κότσια να πούν ένα μεγάλο ηχηρό ΟΧΙ στις ιταμές προκλήσεις των αιώνιων εχθρών του Ελληνισμού και τον ντροπιάζουν,αφήστε τα όλα.Μη λέτε τίποτα πια,είμαστε ένα κράτος μπανανία,μια καρικατούρα και ένα υποτελές κρατίδιο του Σουλτάνου.Αφήστε το να πεθάνει αφού κανείς δε το σώζει αφού κανένας δε το αγαπάει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "... Τέταρτο και τελευταίο, μπροστά στη γενικότερη πλεονεκτική θέση της Τουρκίας η ελληνική πλευρά δεν θα είχε σοβαρές πιθανότητες στρατιωτικής νίκης αν δεν έβρισκε τη δύναμη και την αποφασιστικότητα να καταφέρει το πρώτο (μαζικό) πλήγμα, αιφνιδιάζοντας τον εχθρό. Το πρώτο πλήγμα το επιβάλλει σήμερα όχι κάποια «πολεμοχαρής» διάθεση, αλλά η λογική των σύγχρονων οπλικών συστημάτων: η λογική του μέσου αυτονομείται, όπως αναφέραμε στις εισαγωγικές μας παρατηρήσεις, και προσδιορίζει ουσιωδώς τον προσανατολισμό της πολεμικής στρατηγικής. Αν η ελληνική πλευρά, λέγοντας «αμυντικό δόγμα», εννοεί ότι, φοβούμενη μήπως εκτεθεί στα μάτια της διεθνούς κοινής γνώμης και των συμμάχων, προτίθεται σε οποιαδήποτε περίπτωση (γενικού) πολέμου να αφήσει την πρωτοβουλία των κινήσεων και το πλεονέκτημα του πρώτου (μαζικού) πλήγματος στον εχθρό, τότε έχει κατά πάσα πιθανότητα υπογράψει μόνη της και εκ προοιμίου την καταδίκη της. ..."
    (Π. Κονδυλης, 1997)

    - Π. Κονδύλης, Πόλεμος και ειρήνη στο Αιγαίο
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=93045&ct=81&dt=09/11/1997
    Κυριακή 9 Νοεμβρίου 1997,
    Σύνδεσμοι που αφορούν αναλύσεις, απαντήσεις και ανταπαντήσεις του Κονδύλη,
    http://www.ifestos.edu.gr/

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καράβι είναι ρε παιδιά , θα περάσει δεν θα μας πάρει τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Τώρα γιατί ανακοινώνεται και μας το λέτε για να χαιρόμαστε?Έχουμε πρωθυπουργό που χτυπάει το χέρι στο τραπέζι και το πιστόλι το έχει πάνω στο..τραπέζι ακόμα!"

    Για την ακριβεια, εχουμε 2 κομματα εξουσιας που συνεχιζουν την ιδια πολιτικη εδω και 14 χρονια.

    Για να θυμηθουμε ποτε αρχισαν αυτες οι τουρκικες πρωτοτυπες εξορμησεις.

    http://img835.imageshack.us/img835/9274/26616872.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρε γαμωτο νομιζα οτι ημουν ο τρελος της γειτονιας οταν υποστηριζα οτι μονη μας λυση ειναι προληπτικο χτυπημα .τωρα ξερω οτι θα παιζω ταβλι στο τρελλαδικο με τον κονδυλη.
    Παντος χωρις πλακα οντος δεν υπαρχει αλλη λυση παρα μονο ο στρατιγικος αιφνιδιασμος ,το μονο θεμα ειναι οτι πρεπει να μπορεσεις να προσδιορισεις εσυ την πορεια προς εφικτους στοχους και το βασικωτερο να αντεξεις το βαρος της νικης και οχι να τα μαζεψεις και να φυγεις με την ουρα στα σκελια .Αυτα προυποθετουν πολιτικους που φορουν βαμβακερα βρακια και οχι μεταξωτες κυλωτες ,ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ.
    σ΄αυτα εχεις καποια λυση φιλε δημοκριτε?
    νικ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το έχω πει και θα το ξαναματαπώ και πάλι.
    ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ "ΚΟΤΕΣ", ΟΙ ΓΕΛΙΟΙ, ΟΙ "ΣΥΝΠΡΟΔΟΤΕΣ", ΟΙ ΘΡΑΣΥΔΕΙΛΟΙ ΠΟΥ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ (ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΨΗΦΙΣΕΙ) ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΜΑΧΟΙ ΤΟΥ ΧΟΥΝΤΟΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥ ΤΖΕΦΡΥ ΤΟΥΣ ?
    Που πήγατε όλοι εσείς που δεν τολμούσαμε να πούμε κάτι, μας περνάγατε γενεές δεκατέσσερεις ? Που πήγατε όλοι εσείς που δεν ακούγατε κουβέντα από κανέναν και βρίζατε όλους τους υπόλοιπους ως ακροδεξιούς κτλ κτλ ? Που πήγατε όλοι εσείς που ενώ σας λέγαμε "μην πετάτε την ψήφο σας", εσείς κοροιδεύατε και χλευάζατε όλο τον κόσμο που ήταν αντίθετος στην άπόψή σας ? Που είστε όλοι εσείς που σας έλεγα "αν τους ψηφίσετε και ξεπουλήσουν την Ελλάδα, θα είστε το ίδιο συνηπεύθυνοι και προδότες" και λέγατε "μην θέλεις να μας δημιουργήσεις ενοχές" ?
    ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ? ΠΟΥ ΘΑΨΑΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ? ΣΕ ΠΟΙΟ ΛΑΓΟΥΜΙ ΜΠΗΚΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΕ ΝΑ ΒΛΕΠΈΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ ? ΚΟΙΤΑΖΕΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΥΣΕΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ? ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΦΙΛΟΤΙΜΟ, ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟΚΡΙΤΙΚΗ, ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΣΥΓΝΩΜΗ ? ΚΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΕΟΝ, ΤΗΝ ΣΥΓΝΩΜΗ ΟΧΙ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ !!! ΕΧΕΤΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗ ΖΗΜΙΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ? ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΝΤΙΚΡΥΣΕΤΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΝ, "ΜΠΑΜΠΑ, ΜΑΜΑ ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ?", ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΤΕ "ΠΑΣΟΚ" ?
    Δεχεστε και σας αρέσει έτσι που σας τσαλαπατούν, που σας κορόιδεψαν, που σας/μας ξεπούλησαν, που σας ταπείνωσαν, που σας "έφτυσαν κατάμουτρα", που σας...? Σας αρέσουν όλα αυτά ?????
    ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΤΕ, ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ, ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΕΥΚΟΛΟΠΙΣΤΟΙ, ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΦΩΝΑΖΟΥΝ (ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ) ΠΡΙΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΤΕ !!!!
    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ, ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΣΑΣ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ, ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ.
    ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ..... ΠΑΡΑ, ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ, "ΤΟ ΧΑΧΑΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗ".
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΤΑ ΣΤΗΘΗ ΣΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ .... ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ !!!!!

    ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαι άντε να δεχτούμε ότι οι τούρκοι τηρούν όλους τους κανόνες της αβλαβούς διέλευσης, αν εμείς παρ'όλα αυτά τους αρχίσουμε στις προειδοποιητικές βολές και τους πάρουμε στο κυνήγι (λέμε τώρα) τι θα κάνουν οι τούρκοι; θα διαμαρτυρηθούν; Αν εμείς επικαλεστούμε ότι (δήθεν) δεν τήρησαν τους κανόνες εκείνοι πως θα αποδείξουν το αντίθετο;
    Έχουμε υποστεί στρατιωτικά πολλές ήττες αλλά αυτή η μαζοχιστική ανοχή που επιδεικνύουμε δεν πρέπει να έχει προηγούμενο στα παγκόσμια χρονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάθε μέρα σε αυτή την χώρα αργοπεθαίνουμε.
    Κάθε μέρα σε αυτή την χώρα δεν ξέρουμε που πάμε.
    Κάθε μέρα αυτή η χώρα ξεφτιλίζεται διεθνώς.
    Κάθε μέρα αυτή η χώρα θα ξεπουλιέται όσο- όσο.
    Κάθε μέρα που περνάει διαπιστώνουμε όλο και περισσότερο ότι τα παιδιά μας δεν έχουν μέλλον.
    Και με τον Γιωργάκη και με τον Κωστάκη γινόντουσαν και θα γίνονται δρομολόγια και διελεύσεις . Μας πήρανε χαμπάρι τι κότες είμαστε.
    Η Τουρκία σε όλα τα παράλιά της από εχθές έθεσε σε εφαρμογή το πρόγραμμα οριοθέτησης των νησίδων και βραχονησίδων στο Αιγαίο βάζοντας φανάρια- φανούς με ή χωρίς σέκτορες με δορυφορική κάλυψη μέσω συστήματος AIS στην ναυσιπλοΐα
    Σύντομα θα εκπέμπουν από τα Ίμια – Καλόγερους- Χταπόδια κλπ αναφέροντας το τουρκικό σήμα εκπομπής. Μη κάνετε έτσι για μια κορβέτα. Οριοθετούν τα καινούργια σύνορά τους. Θα έρθουν και άλλες.
    Πολύ άνετους τους βλέπω όλους τους πολιτικούς , αλλά το δρόμο διαφυγής τους τον έχουν εξασφαλίσει. Έτσι θα κάνουν οι κότες και τα λαμόγια. όταν οι Οθωμανοί θελήσουν να μας καβαλήσουν. Και άντε εσύ Ελληνάρα να βγάλεις τα κάστανα από την φωτιά τότε.
    Στο σημείο που μας έχουν φτάσει , κάποιος επιτέλους να ανάψει το σπίρτο και να δεις τι έχει να γίνει.

    Θα είναι όμορφα σου λέω όταν χαράζει στο Αιγαίο
    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΡΟΧΑΛΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΤΕΚΤΟΡΑΤΟ!

    Ξ Ε Φ Τ Ι Λ Ε Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Omadeon, Τζίμη, κανα σχόλιο; Ή δεν σας αφορά επειδή δεν έχει δράκο, δηλαδή Ισραήλ και Παλαιστίνη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι Τούρκοι στρατηγοί παίζουν σκάκι.
    Θα ήθελαν πολύ να θυσιάσουν μιά κορβέτα, να γίνει πόλεμος, να αρπάξουν κανένα νησί, και να ανατρέψουν και τον Ερντογάν.
    Δεν θα σταματήσουν τις προκλήσεις.
    Χρειαζόμαστε οπωσδήποτε την βοήθεια συμμάχων για κάθε ενδεχόμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΑ ΦΙΛΕΨΕΙ ΣΤΑ ΜΕΜΕΤΙΑ Ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ ΣΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΨΙΔΙ - ΤΟΣΟ ΔΡΟΜΟ ΚΑΝΟΥΝ ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΟΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑΪΡΟΜΠΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα πως κανετε ετσι! ο δυνατος αερας το παρεσυρε και βρεθηκε στα ελληνικα χωρικα υδατα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. //Omadeon, Τζίμη, κανα σχόλιο; Ή δεν σας αφορά επειδή δεν έχει δράκο, δηλαδή Ισραήλ και Παλαιστίνη...
    28 Σεπτεμβρίου 2010 11:13 μ.μ.//
    ------------------
    Σιγά ρε κοπελιά !!!
    Υπάρχει και η διαφορά πολλών ωρών με την Ελλάδα...
    Να κοιμηθούμε και λιγάκι ...
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε πολλές άλλες ανάλογες περιπτώσεις έχω πει την γνώμη μου:
    Ρίξτε του από τα στρατιωτικά φυλάκια των νησιών του Αιγαίου από όπου περνάει, με ό,τι όπλο έχετε !!!
    Δεν πρόκειται να σας κάνει κανένας τίποτα !!!
    Έγινε το ίδιο στο Φαρμακονήσι όπου από το εκεί φυλάκιο, πολυβόλησαν στον πύργο τούρκικο υποβρύχιο που αναδύθηκε μπροστά τους.
    Και όλοι την έκαναν γαργάρα !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Εμεις πολεμαμε αδυσωπητα την "ριζα του κακου" δηλαδη εσας τους εβραιους σαγιαν Κοεν/Galia και λοιπη αμαξοστοιχια ελληνοφωνων σαγιανιμ.


    Όμαδεον
    Ανατολικη Ιερουσαλημ
    σκλαβωμενη απο Galioβριους
    γενοκτνονους, Παλαιστινη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Όμαδεον
    Ανατολικη Ιερουσαλημ
    σκλαβωμενη απο Galioβριους
    γενοκτνονους, Παλαιστινη

    Πάλι με αυτούς θα ασχοληθούμε;
    Για τους Τούρκους που κοντεύουν να προσκρούσουν στον προβλήτα του Πειραιά ούτε κουβέντα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το καλύτερο θα ήταν να συγκρουστεί με ένα Ελληνικό φορτηγό πλοίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρήστο Χ, συμφωνώ και με τα δύο σχόλιά σου - παρακαλώ το εμπορικό πλοίο να κουβαλάει τσιμέντο!

    OPEN, Χολαργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμαδεον,

    Φίλε, μην τσιμπάς στο αγκίστρι τους. Δεν το κατάλαβες τι παιχνίδι παίζουν για να αρχίσουν πάλι τα περί ελληνοισραηλινών προσεγγίσεων;
    Η ουσία τώρα-αν και έχεις δίκιο-είναι αυτή η τουρκική προκλητικότητα που μένει αναπάντητη. Και δεν είναι το πλοίο-α που εδώ και τρία χρόνια έχουν κάνει το Αιγαίο σουρωτήρι, αλλά το αίσθημα δειλίας και ηττοπάθειας που περνάει στον λαό από την συνεχιζόμενη πολιτικο-στρατιωτική μας αδράνεια.
    Αν η Τουρκία θέλει πόλεμο μπορεί να τον έχει ανά πάσα στιγμή. Τον θέλει όμως; Ή προσπαθεί να κερδίσει όσα γίνεται περισσότερα βασιζόμενη στον φόβο του άτολμου γκιαούρη;
    Τι θα γινόταν δηλαδή, αν η κορβέτα ευρισκόμενη εντός των χωρικών μας υδάτων, έτρωγε μια πυκνή ομοβροντία προειδοποίησης, έτσι για τον χαιρετισμό; Δεν νομίζω πως θα έκανε τίποτα. Αντίθετα θα έτρεχαν όλοι σε Ε.Ε και ΟΗΕ να σβήσουν τις σπίθες, ενώ οι Τούρκοι θα γίνονταν διαλακτικότεροι.

    "η πυραυλάκατος του Πολεμικού Ναυτικού «Κρυσταλλίδης», το πλήρωμα της οποίας έχει καλέσει επανειλλημένα την «Μπεϊκόζ» να απομακρυνθεί από τα ελληνικά χωρικά ύδατα, όμως χωρίς αποτέλεσμα" (!!!!)

    Αυτό είναι για γέλια και για κλάματα. Δεν φεύγει έτσι ο Τούρκος. Αντίθετα, ατιμάζεται ο δυστυχής Κυβερνήτης της πυραυλακάτου στα μάτια του πληρώματος του, και όλοι μαζί στα μάτια του λαού, που και την πυραυλάκατο πλήρωσε με το υστέρημα του και τους πυραύλους της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ φίλε OPEN,


    Κατάλαβες τώρα, τι εννοούσα με το παρακάτω σχόλιο όταν σου έγραφα:


    Σε παρακαλώ, να θυμηθείς την επόμενη φορά που θα εκτροχιαστεί πάλι η συζήτηση από το θέμα της ανάρτησης, να κοιτάξεις ποιος είναι αυτός που θα κάνει την αρχή και θα αλλάξει το θέμα. Έχει μεγάλη σημασία να προσέξεις την αρχή. Γιατί αργότερα, όταν θα έχουν γίνει όλοι μαλλιά-κουβάρια, θα σου είναι δύσκολο να ξεχωρίσεις τον υπαίτιο, ανάμεσα σε όσους θα έχουν εμπλακεί. Διότι τότε, υβριστές και υβριζόμενοι θα σου φαίνονται όλοι ίδιοι.
    Σε χαιρετώ.

    27 Σεπτεμβρίου 2010 2:31 μ.μ.


    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/09/mossad-mit.html#ixzz10uT4jZWD.

    Ούτε δύο ημέρες δεν πέρασαν και επαληθεύτηκα.

    "Omadeon, Τζίμη, κανα σχόλιο; Ή δεν σας αφορά επειδή δεν έχει δράκο, δηλαδή Ισραήλ και Παλαιστίνη...
    28 Σεπτεμβρίου 2010 11:13 μ.μ"

    Βλέπεις λοιπόν τις προκλήσεις και από που προέρχονται, άσχετα αν οι υπόλοιποι τσιμπάνε πάνω στο θυμό τους.
    Όμως, εγώ συμφωνώ μαζί σου. Όσο περνάει από το χέρι μου θα βοηθήσω τον κ. Σάββα και τους διαχειριστές
    να κρατήσουν το ιστολόγιο στο επίπεδο που του αξίζει, ενάντια σε όσους θέλουν να το μετατρέψουν σε κλούβα κοκκορομαχιών.

    Κατάλαβες τώρα φίλε OPEN περί τίνος πράγματος πρόκειται;

    Ελπίζω μετά το σχόλιο μου οι υπόλοιποι αναγνώστες να συνεχίσουν να ασχολούνται με το θέμα της ανάρτησης και μόνο. Αλλιώς θα έχουμε χάσει πάλι την ουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σκάνδαλο! Ποιό ρατσιστόμουτρο,ποιός φασίστας τόλμησε να στείλει το «Κρυσταλλίδης» να παρένοχλήσει το πλοίο των αδερφών μας,και να σαμποτάρει την μεγαλόπνοη εξωτερική πολιτική του Εθνάρχη Τζέφρυ Παπανδρέου?

    Και το πιό σοβαρό,πώς πήγε Ελληνική πυραυλάκατος στη Τζιά χωρίς Τουρκική άδεια? Πρόκειται για ακροδεξιό τυχοδιωκτισμό!

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Και ποιός θα επιφέρει ΣΉΜΕΡΑ αυτό το στρατηγικό αιφνιδιαστικό πλήγμα αδέρφια??? Θα καλέσετε τον ναυαρχο Γιαμαμότο, για να κάνει το νέο Pearl Harbor??
    Για "μαζευτείτε" όπως λένε ΚΑΙ στο χωριό μου και ηρεμείστε λίγο!!!
    Το να είσαι αμυνόμενος να μελετάς τον αντίπαλο (καθημερινά!) και να ετοιμάζεσαι να τον χτυπήσεις ΑΛΥΠΗΤΑ όταν βρείς ευκαιρία δεν είναι κακό...απεναντίας το ονομάζουν...Τακτική! Μια οικονομία διαλυμένη, βιομηχανική και κατασκευαστική υποδομή ανύπαρκτη το στρατευμα να χρειάζεται ολική "επισκευή"...ηθικό κοινωνίας και γενιάς Freduccino άστα να πάνε...και εσείς σχεδιάζετε "αιφνιδιαστική" επίθεση!#%$&&^%!*
    Να μαζευτούμε λίγο ρε αδέρφια...να δουλέψουμε και λίγο...να θυμηθούμε τα χωριά και τα νησιά μας που ερήμωσαν(?)...να γενήσουμε και κανα Ελληνόπουλο ...να αυτοκαθαρθούμε και εμείς απο τα άσχημα των εαυτών μας... να θυμηθούμε και να μελετήσουμε κ λίγο την Ιστορία μας...και μετα...ΠΑΜΕ ΠΟΛΕΜΟ!!!
    Βλάχος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ ΑΠΕΛΛΗΣ
    Αφενός δεν τα πιάνω όλα γιατί άρχισα να ψάχνω για δεύτερη δουλειά για να τα βγάλω πέρα και έχω εκεί το μυαλό μου και αφετέρου έχεις δίκιο, ειδικά για τον Κυβερνήτη της πυραυλακάτου - καλά κάνεις και δεν δίνεις αξία αναπτύσσοντας ασύνδετα θέματα περισσότερο με αφορμή από αυτόν που προσπαθεί να τα υποκινήσει, δεν έχει νόημα να κάνεις τη χάρη στους αποπροσανατολιστές. Στοχευμένα και με εθνική συνείδηση.

    @ Βλάχος
    Να δουλέψουμε; Αναγνωρισμένος Senior International Expert στον τομέα μου από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και με διαλέξεις σε παγκόσμια συνέδρια κατόπιν πρόσκλησης του Διεθνούς Οργανισμού του τομέα μου (δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες για πτυχία και προϋπηρεσία για να τελειώσουμε σήμερα και για να μην μου την πέσουν περί διαφήμισης) και δεν με αφήνει το βαθύ κράτος να δουλέψω επειδή δεν είμαι κομματικοποιημένος. Για πες μου καμμιά πρόταση!

    Να γεννήσουμε κανένα Ελληνόπουλο, ναι. Επειδή όμως εγώ δεν έχω φάει από αυτά που έφαγε ο Πάγκαλος, να πάω στον ίδιο για να μου δώσει να το θρέψω;

    OPEN, Χολαργός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Α

    Φίλε Βλάχο,

    Η φωνή σου είναι η φωνή της λογικής. Είναι η φωνή που, αν την είχαμε ακούσει στις Θερμοπύλες και στο Μανιάκι, απλά σήμερα δεν θα υπήρχε Ελλάδα.
    Ξέρεις φίλε μου, αυτόν τον πλανήτη, τους πολιτισμούς του, τις ιστορίες του μικρές ή μεγάλες, τα επιτεύγματα του και τις όποιες ανακαλύψεις, τα δημιούργησε η δράση και ο ενθουσιασμός ανθρώπων ονειροπόλων, τολμηρών, έτοιμων να ρισκάρουν τα πάντα ακόμη και την ζωή τους, ανθρώπων που σίγουρα ένας λογικός θα αποκαλούσε τρελούς. Και ποιος μας είπε ότι ο Καραϊσκάκης δεν ήταν τρελός; Ο Παπαφλέσσας και ο Διάκος ήταν σίγουρα πάντως!
    Όμως όλα αυτά που σου ανέφερα δε μπορούν να γίνουν από ανθρώπους που είναι σκυφτοί πάνω από το σεντούκι τους, ούτε από άλλους που μετράνε συνεχώς το ρίσκο, έτσι που ποτέ δε ξεκινούν να κάνουν κάτι, ούτε βεβαίως από τους λογικούς και συμβιβασμένους που βολεύονται σε όσα έχουν.
    Που βασίζονται λοιπόν οι Τούρκοι για όσα μας κάνουν; Στην ΛΟΓΙΚΗ μας φίλε. Ο ισχυρός βασίζεται στην βεβαιότητα που λέει, πως ο αδύναμος,
    αντιλαμβανόμενος με την λογική του την ισχύ του άλλου στο τέλος θα υποταχθεί χωρίς αγώνα. Ο Ξέρξης πρώτα ζήτησε "γη και ύδωρ", στην ουσία επικαλούμενος, τι άλλο, την λογική των προγόνων μας να υποταχθούν μπροστά στην αναμφισβήτητη δύναμη του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Β

    Δεν είμαι πολεμοκάπηλος, ούτε εκ του ασφαλούς ήρωας, σκέφτομαι όμως όλα αυτά και βασισμένος στην πεποίθηση μου, ότι τα έθνη-κυρίως δε τα ιστορικά έθνη-μοιάζουν στην ουσία με έναν άνθρωπο, που έχει χαρακτήρα δικό του στην γειτονιά, με τα δικά του ελαττώματα και προτερήματα, φοβίες και ελπίδες, συμπεριφέρεται στα γειτονικά έθνη ως σε γείτονες, έχει σχέσεις συμπάθειας, αντιπάθειας, μίσους και έχθρας. Ότι δηλαδή συμβαίνει σε έναν άνθρωπο.
    Παίρνοντας λοιπόν βάση από αυτή τη μεταφορά, θα σου θέσω το θέμα με ένα απλό παράδειγμα. Θα σου ζητήσω όμως να μπεις στη θέση των ηρώων του παραδείγματος και να προσπαθήσεις να νιώσεις τι θα έπρεπε να κάνεις στη θέση τους.

    Ας πάρουμε όμως πρώτα μια αναλογία γιατί είναι βασικός όρος. Με τους Τούρκους η αναλογία μας είναι 1 προς 5 ή 6.

    Εσύ λοιπόν είσαι μόνος σου, ας πούμε, στο κτήμα σου και είσαι οπλισμένος καλά με επαναληπτική καραμπίνα. Έχεις φυτέψει τα αμπέλια σου, τα δέντρα σου, τα κηπευτικά σου και κάθεσαι σκοπός να τα φυλάγεις από τους κακούς σου γείτονες. Μεσοτοιχία που λένε τα κτήματα.
    Οι γείτονες είναι έξι, οπλισμένοι καλά με πολύ θράσος και τσαμπουκά εξαιτίας του αριθμού και της ισχύος τους. Μια ωραία μέρα πηδάνε το φράχτη και αρχίζουν να τσιμπολογάνε τα σταφύλια σου, να περπατάνε μέσα στο κτήμα σου, να σε κοιτάζουν και να γελάνε.
    Τι κάνεις; Η λογική λέει να κάνεις ότι δε βλέπεις, να περάσει η μπόρα, αν και αύριο πάλι το ίδιο θα γίνει και θα μπουν και μερικά μέτρα παρά μέσα. Αυτοί το ξέρουν ή καλύτερα το υποθέτουν ότι ως λογικός άνθρωπος δεν θα κουνηθείς καν. βΑΣΊΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΉ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γ

    Αρχίζεις τα: Ρε παιδιά, σας παρακαλώ, έχετε μπει μέσα στο κτήμα μου, σας παρακαλώ βγείτε έξω, θα πάω στον.....Δήμαρχο.
    Τι θα έκανες στη θέση τους;
    Αυτοί απαντούν: Ρε συ δε μας παρατάς μ...α που είναι και κτήμα σου, αν μπορείς βγάλε μας έξω!!!

    Η φωνή της λογικής και της ανανδρείας επανέρχεται σαν ψίθυρος στο αυτί σου και σου λέει γλυκά: Που πας μ.....α, κάτσε στα αυγά σου, η ζωή είναι γλυκειά" Και έτσι κάθεσαι στα αυγά σου κλωσώντας την δουλεία σου ΠΟΥ ΌΠΟΥ ΝΑ ΕΊΝΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ.

    Ή η εκδοχή Β του παραδείγματος

    Γ....ς τη φωνή της λογικής σου, γεμίζεις με θόρυβο την καραμπίνα σου και τη γυρνάς καταπάνω τους με μάτι που γυαλίζει, να μη χωρά αμφιβολία ότι τρελάθηκες, ότι έχασες τη λογική υποταγή σου, και τους φωνάζεις:
    Καρ....α, ή φεύγετε ή σας την ανάβω τώρα. Είμαι ένας, αλλά θα φάω τουλάχιστον τρεις από σας μπιν.....ες πριν με φάτε!!!!
    Τι θα έκανες εσύ στη θέση τους, ως λογικός άνθρωπος, απέναντι σε έναν μουρλαμένο που εννοεί αυτό που λέει;
    Θα έκανες το πιο λογικό από όλα τα πράγματα. Θα κοιταζόντουσαν μεταξύ τους να δουν, ποιοι θα είναι αυτοί οι τρεις που θα πάνε να συναντήσουν τον Προφήτη τους. Μετά θα καταλάβουν ότι δε γίνεται να τα βάλουν με έναν τρελό που δεν υποτάσσεται στη λογική τους και μάλιστα χωρίς απώλειες. Θα δουν, τελείως λογικά, ότι για μερικά σταφύλια και για μερικά στρέμματα δεν αξίζει να θυσιαστούν οι τρεις από τους έξι, και έτσι, απρόθυμα σαν βαρύμαγκες θα κάνουν πίσω, απειλώντας βέβαια, αλλά έχοντας πάρει το μάθημα τους για μερικά χρόνια.
    Τι είναι ΛΟΓΙΚΗ λοιπόν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ενα διαβημα γρηγορα.......
    Ξερετε ποσο ακριβυνε το κωλοχαρτο στην Τουρκια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολλες οι φαντασιωσεις, ΑΠΠΕΛΗ ...

    >>Ή η εκδοχή Β του παραδείγματος
    Γ....ς τη φωνή της λογικής σου, γεμίζεις με θόρυβο την καραμπίνα σου και τη γυρνάς καταπάνω τους με μάτι που γυαλίζει, να μη χωρά αμφιβολία ότι τρελάθηκες, ότι έχασες τη λογική υποταγή σου, και τους φωνάζεις:
    Καρ....α, ή φεύγετε ή σας την ανάβω τώρα. Είμαι ένας, αλλά θα φάω τουλάχιστον τρεις από σας μπιν.....ες πριν με φάτε!!!!<<

    "Ειμαι ενας", και "θα σας φαω ολους", θα επρεπε να πει κανεις!

    >>Τι θα έκανες εσύ στη θέση τους, ως λογικός άνθρωπος, απέναντι σε έναν μουρλαμένο που εννοεί αυτό που λέει;
    Θα έκανες το πιο λογικό από όλα τα πράγματα. Θα κοιταζόντουσαν μεταξύ τους να δουν, ποιοι θα είναι αυτοί οι τρεις που θα πάνε να συναντήσουν τον Προφήτη τους. Μετά θα καταλάβουν ότι δε γίνεται να τα βάλουν με έναν τρελό που δεν υποτάσσεται στη λογική τους και μάλιστα χωρίς απώλειες.<<

    Εδω ηδη εχεις χασει το παιχνιδι - σιγα "τις απωλειες"!

    >>Θα δουν, τελείως λογικά, ότι για μερικά σταφύλια και για μερικά στρέμματα δεν αξίζει να θυσιαστούν οι τρεις από τους έξι, και έτσι, απρόθυμα σαν βαρύμαγκες θα κάνουν πίσω, απειλώντας βέβαια, αλλά έχοντας πάρει το μάθημα τους για μερικά χρόνια.<<

    Μετα χαρας θα χασουν τρεις και πεντε (στους εξι αρχιζουν και το σκεφτονται) για να σε στειλουν στον αγυριστο, και να σου παρουν το κτημα!
    Εισαι μονος στο παραδειγμα που δινεις, θυμασαι;

    >>Τι είναι ΛΟΓΙΚΗ λοιπόν;
    29 Σεπτεμβρίου 2010 5:51 μ.μ<<

    Με σιγουρια, οχι το σεναριο σου - δυστυχως για εσενα!

    - Ο πόλεμος και τα «λεβέντικα γιουρούσια»
    Ο Π. Κονδύλης απαντά στον Ρ. Σωμερίτη σχετικά με ενδεχόμενη ελληνοτουρκική σύρραξη
    http://www.ifestos.edu.gr/

    - Πολεμοκάπηλοι και αερολογούντες «εθνικιστές»
    Ο Π. Κονδύλης ανταπαντά στον Ρ. Σωμερίτη για τη στρατηγική αναγκαιότητα του πρώτου πλήγματος σε ενδεχόμενη ελληνοτουρκική σύρραξη
    http://www.ifestos.edu.gr/

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @ Δημόκριτος

    Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς υποστηρίζεις.
    Όμως το ενδιαφέρον με εσένα Δημόκριτε, είναι ότι επέλεξες να σχολιάσεις ειρωνικά την Β΄εκδοχή του παραδείγματος, που αναφέρεται στην πάσει θυσία αντίσταση.

    Προφανώς η Α΄ εκδοχή που αναφέρεται στην υποταγή, σου φαίνεται πιο οικεία και πιθανή, ώστε να μην κάνεις λόγο καθόλου για αυτήν!
    "Εισαι μονος στο παραδειγμα που δινεις, θυμάσαι;"
    Αυτό κατάλαβες με το ένας και μόνος; Το παράδειγμα που έδωσα ήταν βασισμένο σε μέσους πληθυσμιακούς όρους και αναλογίες.

    "Εδω ηδη εχεις χασει το παιχνιδι - σιγα "τις απωλειες"!

    Δηλαδή, τι ακριβώς κατά τη γνώμη σου έχει εμποδίσει τους Τούρκους από το να μας επιτεθούν, εκτός από το ισοζύγιο κερδών και απωλειών που απασχολεί κάθε εμπόλεμο; Έχεις ακουστά για κάτι που λέγεται "Πύρρειος νίκη";


    "Μετα χαρας θα χασουν τρεις και πεντε"

    Τι ωραία! Δηλαδή οι κυβερνήσεις δίνουν τις μάχες και όχι οι στρατιώτες! Ούτε αυτό που ονομάζεται ψυχολογία και ηθικό στον πόλεμο παίζει κανένα ρόλο. Μετά χαράς οι Τούρκοι στρατιώτες θα θέλουν να είναι ανάμεσα στους τρεις και πέντε που θα πάνε περίπατο!! Στην Κύπρο πάντως, αλλιώς τα είχαν δει να συμβαίνουν τα πράγματα οι βετεράνοι.

    "Ειμαι ενας", και "θα σας φαω ολους", θα επρεπε να πει κανεις!"

    Α! αυτό θα έπρεπε θα πει! Και φυσικά θα γινόταν πιο πιστευτός από το να πει θα φάω τρεις! Τέλεια λογική. Βεβαίως! Οι Τούρκοι θα του πετάνε λουκούμια και μόνο ο Έλληνας θα πυροβολεί!

    "δυστυχως για εσενα!"

    Αυτό πάλι τι είναι; Δυστυχώς ή ευτυχώς, τι σημασία έχει; Μήπως υπονοείς ότι έχω κάποιο συμφέρον να γίνω πιστευτός; Όπως εσύ, έτσι και εγώ λέω μια γνώμη. Δεν σου αρέσει, καλώς. Γυρνάς την πλάτη σου και φεύγεις.

    Σχετικά με τον Κονδύλη, τι εννοείς; Τον έχω διαβάσει και συμφωνώ μαζί του. Όμως το δικό μου παράδειγμα εστιάζει, αν κατάλαβες στη συζήτηση με τον Βλάχο περί "λογικής" αντιμετώπισης της τουρκικής προκλητικότητας και όχι στην αναγκαιότητα ή μη του πρώτου πλήγματος.

    Όμως έχω την αίσθηση ότι μου την "πέφτεις" για άλλο λόγο.
    Δεν πρόκειται να τσιμπήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Όμως έχω την αίσθηση ότι μου την "πέφτεις" για άλλο λόγο.
    Δεν πρόκειται να τσιμπήσω.


    Λες; και ψιλοαδερφή ο
    Δημό κλειτ ος;
    Για ρίχτα στον/την Galia μωρή ξεφωνημένη.


    Φοιτητής
    Κέρκυρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ο/Η ΑΠΕΛΛΗΣ είπε :
    >>@ Δημόκριτος
    Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς υποστηρίζεις.
    Όμως το ενδιαφέρον με εσένα Δημόκριτε, είναι ότι επέλεξες να σχολιάσεις ειρωνικά την Β΄εκδοχή του παραδείγματος, που αναφέρεται στην πάσει θυσία αντίσταση.
    Προφανώς η Α΄ εκδοχή που αναφέρεται στην υποταγή, σου φαίνεται πιο οικεία και πιθανή, ώστε να μην κάνεις λόγο καθόλου για αυτήν!<<

    Συνεχιζεις να φανταζεσαι - η Α΄ εκδοχη δεν χρειαζεται συζητηση.

    >>"Εισαι μονος στο παραδειγμα που δινεις, θυμάσαι;"
    Αυτό κατάλαβες με το ένας και μόνος; Το παράδειγμα που έδωσα ήταν βασισμένο σε μέσους πληθυσμιακούς όρους και αναλογίες.
    "Εδω ηδη εχεις χασει το παιχνιδι - σιγα "τις απωλειες"!
    Δηλαδή, τι ακριβώς κατά τη γνώμη σου έχει εμποδίσει τους Τούρκους από το να μας επιτεθούν, εκτός από το ισοζύγιο κερδών και απωλειών που απασχολεί κάθε εμπόλεμο;<<

    Ο Τουρκος δεν χρειαζεται καν να επιτεθει μεχρι στιγμης, μια χαρα του προετοιμαζουμε το εδαφος - απλως περιμενει εξυπνα την περαιτερω αποσυνθεση μας. Ο χρονος βλεπεις ειναι υπερ του Τουρκου οσο εμεις την χαραμιζουμε με τις αυτοκαταστροφικες νοοτροπιες και επιλογες μας.

    >>Έχεις ακουστά για κάτι που λέγεται "Πύρρειος νίκη";<<

    Και πως οριζεται κατα την γνωμη σου η "πυρρεια νικη" - γιατι η Β΄ εκδοχη που προβαλλεις μονο "πυρρεια" δεν ειναι.

    >>"Μετα χαρας θα χασουν τρεις και πεντε"
    Τι ωραία! Δηλαδή οι κυβερνήσεις δίνουν τις μάχες και όχι οι στρατιώτες! Ούτε αυτό που ονομάζεται ψυχολογία και ηθικό στον πόλεμο παίζει κανένα ρόλο. Μετά χαράς οι Τούρκοι στρατιώτες θα θέλουν να είναι ανάμεσα στους τρεις και πέντε που θα πάνε περίπατο!! Στην Κύπρο πάντως, αλλιώς τα είχαν δει να συμβαίνουν τα πράγματα οι βετεράνοι.<<

    Το αποτελεσμα ειναι - και αυτο μονο μετραει - πως ο Τουρκος κατεχει την μιση Κυπρο ενω εμεις συνεχιζουμε να κλαιγομαστε και να μοιρολατρουμε για τις οποιες χαμενες ευκαιριες, σωστα;
    "... Η Ελλάδα χρειάζεται επειγόντως, μεγάλη και νηφάλια συζήτηση για προβλήματα στρατηγικής. Η έλλειψή της είναι μια πρόσθετη ένδειξη του αυχμηρού πνευματικού μας επαρχιωτισμού και της ανικανότητάς μας για πειθαρχημένη λογική σκέψη, που νομίζουμε ότι την ξεπερνάμε αναμασώντας κούφιες παρόλες ­είτε εθνικιστικές είτε ειρηνιστικές και οικουμενιστικές. ..."
    (Π.Κονδυλης, 1997, http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=93588&ct=114&dt=30/11/1997)

    >>"Ειμαι ενας", και "θα σας φαω ολους", θα επρεπε να πει κανεις!"
    Α! αυτό θα έπρεπε θα πει! Και φυσικά θα γινόταν πιο πιστευτός από το να πει θα φάω τρεις! Τέλεια λογική. Βεβαίως! Οι Τούρκοι θα του πετάνε λουκούμια και μόνο ο Έλληνας θα πυροβολεί!<<

    Τρως τρεις με πεντε και πεθαινεις - χανεις.
    Τρως εξι και κερδιζεις.
    Τρως εξι και πεθαινεις - ισοζυγιο.

    >>"δυστυχως για εσενα!"
    Αυτό πάλι τι είναι; Δυστυχώς ή ευτυχώς, τι σημασία έχει; Μήπως υπονοείς ότι έχω κάποιο συμφέρον να γίνω πιστευτός; Όπως εσύ, έτσι και εγώ λέω μια γνώμη. Δεν σου αρέσει, καλώς. Γυρνάς την πλάτη σου και φεύγεις.<<

    "Δυστυχως" γιατι με την "λογικη" που προβαλεις μεσα απο το παραδειγμα σου, μονο ηττημενος θα βρεθεις.

    >>Σχετικά με τον Κονδύλη, τι εννοείς; Τον έχω διαβάσει και συμφωνώ μαζί του. Όμως το δικό μου παράδειγμα εστιάζει, αν κατάλαβες στη συζήτηση με τον Βλάχο περί "λογικής" αντιμετώπισης της τουρκικής προκλητικότητας και όχι στην αναγκαιότητα ή μη του πρώτου πλήγματος.<<

    Μια χαρα τα λεει ο Βλαχος.
    Εδω δεν ειμαστε μονο ανικανοι να αντιμετωπισουμε τα χαλια μας αλλα ουτε καν την τουρκικη προκλητικοτητα, και πολυ λιγοτερα "να καταφερουμε ενα καιριο πρωτο πληγμα" (Π. Κονδυλης, 1997)!

    >>Όμως έχω την αίσθηση ότι μου την "πέφτεις" για άλλο λόγο.
    Δεν πρόκειται να τσιμπήσω.
    30 Σεπτεμβρίου 2010 12:04 μ.μ.<<

    Συνεχιζεις, η οχι, να "πεφτεις" στις φαντασιωσεις σου;

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.