2/9/10

Δώστε λίγη σημασία σ' αυτά τα λόγια...

Σχόλιο ανωνύμου φίλου του ιστολογίου, στην ανάρτηση: Τελικά, η περίπτωση Τσόκλη έχει πολλύ περισσότερο ...βάθος απ' ότι φανταζόταν κανείς!!!

Επιτέλους, στις δύσκολες μέρες που περνάει η Ελληνική κοινωνία, από τον πνευματικό κόσμο της χώρας, "ακούστηκε" μια βροντερή φωνή (προ δεκαετίας) που τάραξε την εκκωφαντική σιωπή του (του πνευματικού κόσμου)! Αναφέρομαι στο γνωστό θέμα που δημιουργήθηκε, από τις δηλώσεις Τσόκλη περί της δικαιολογητικής βάσης των πράξεων σεξουαλικής βίας και ποιο συγκεκριμένα περί του βιασμού γυναικών από άνδρες βιαστές.
Κατά τον κύριο Τσόκλη η πρόκληση είναι αυτή που προκαλεί τον βιασμό και συνεπώς ο βιαστής είναι αθώος και γιατί όχι ενεργεί κατά φύσιν. Στη περίπτωση των γυναικών ο κ. Τσόκλης έχει σίγουρα άδικο. Μήπως όμως πρέπει να συζητήσομε το θέμα γιά άλλες περιπτώσεις;
Δηλαδή, ο προκλητικά επιδεικνυόμενος πλούτος κατά τους γάμους του Νικολάου Γλίξμπουρκ, δικαιολογεί βία από τον προκαλούμενο λαό;
Ο προκλητικά επιδεικνυόμενος πλούτος στις βιτρίνες των καταστημάτων αποτελεί δικαιολογητική βάση βίαιης «απαλοτρίωσής» του;
Τα προκλητικά ακριβά κυκλοφορούντα αυτοκίνητα αποτελούν ευκαιρία βίαιης απόσπασής από τους κατόχους τους;
Οι προκλητικές πολιτικές των κυβερνήσεων και ιδιαίτερα της τρέχουσας κυβέρνησης , φίλος της οποίας ήσαστε και εσείς κ. Τσόκλη, δικαιολογεί βίαιες ενέργειες εις βάρος της και εις βάρος σας;
Η προκλητική συνεργασία του πνευματικού κόσμου με την άρχουσα τάξη και η, μετά ιδιαίτερης φροντίδας, ενασχόλησή του με την αποκόμιση πλούτου και δόξης αποτελεί ευκαιρία βίαιης συμπεριφοράς προς αυτόν;
Τα προκλητικά και τεράστια κέρδη των ολίγων, είναι αναξιοποίητη ευκαιρία βίαιης αφαίρεσης από τους πολλούς;
Η προκλητική υποστήριξη – προπαγάνδιση αντιλαϊκών πολιτικών του ΔΝΤ από πολιτικούς, πνευματικούς ανθρώπους, Δημοσιογράφους, επιστήμονες κ.λ.π. αποτελούν παράλειψη ευκαιρίας βίαιης αντιμετώπισης από τους βιαζόμενους πολίτες;
Οι δικαστές των τρομοκρατών μήπως θα πρέπει να δουν τις τρομοκρατικές ενέργειες ως κατά φύσιν ενέργειες, βάναυσα προκαλούμενων πολιτών; Απορώ πως δεν είδαμε τον κ. Τσόκλη μάρτυρα υπεράσπισης σε ανάλογες δίκες.
Το πρόβλημα όμως δεν είναι ο κ.Τσόκλης!
Το πρόβλημα, και είναι σκέτη πρόκληση, είναι ότι ο κ.Τσόκλης είναι περιζήτητος συνομιλητής μια μεγάλης μερίδας εκλεκτών μελών της κοινωνίας μας που την παρουσία του ή τη σχέση του μαζί του την επιδεικνύουν προς επιβεβαίωση του κύρους τους. Ομοίως και σε άλλες, δυστυχώς πάμπολλες, περιπτώσεις ιδιόμορφων συμπεριφορών πνευματικών ανθρώπων, η κοινωνία «συναγελάζεται» μαζί τους ως να μην συνέβη τίποτα. Ακόμα και η δικαιοσύνη συμπεριφέρεται «ιδιόμορφα» απέναντι σε περιπτώσεις που φθάνουν στα χέρια της για «ναρκωτικά», οικονομικά σκάνδαλα και άλλα. Αναφέρομαι σε σχετική δήλωση του Συνηγόρου Δημόσιας Διοίκησης περί διακριτικής μεταχείρισης επωνύμων ακόμα και από την δικαιοσύνη.
Βέβαια ίσως αδικώ κάποιους πνευματικούς ανθρώπους που και σεμνοί είναι αλλά και κυρίως κοντά στον λαό και τα προβλήματά του είναι.
Επίσης, δεν μπορώ να αναφέρω ονόματα «κρυπτόμενος» από την ανωνυμία μου. Για ρίξτε μια ματιά στις κολώνες των δρόμων να δείτε την βίαιη και προκλητική ανάρτηση διαφημίσεων, μια διαφημιστική «κουρελαρία» που προωθεί πνευματικά έργα γνωστών τραγουδιστών, θεατρικών παραστάσεων διακεκριμένων ηθοποιών, οργανισμών πνευματικής δράσης κ.λ.π. Όλα παράνομα, κακόγουστα, προκλητικά φέρνουν προκλητικό μαύρο χρήμα στις τσέπες των διαφημιζομένων καλλιτεχνών. Τυχόν δε βία εις βάρος τέτοιων προκλητικών συμπεριφορών ξεσηκώνει θύελλα διαμαρτυριών προστασίας της ελευθερίας της έκφρασης και της τέχνης. Της βάναυσα προκαλούμενης αισθητικής των πολιτών, της προκλητικής προσβολής της εικόνας της πόλης, σιωπή, απόλυτος σιωπή, μη θιγεί η δημιουργικότητα των ογκόλιθων της τέχνης γνωστών αοιδών των πάσης φύσεως καλοστημένων φεστιβάλ των Δήμων, που υπηρετούν την τέχνη και διασκεδάζουν τους υπηκόους τους.

15 σχόλια:

  1. "Οι προκλητικές πολιτικές των κυβερνήσεων και ιδιαίτερα της τρέχουσας κυβέρνησης , φίλος της οποίας ήσαστε και εσείς κ. Τσόκλη, δικαιολογεί βίαιες ενέργειες εις βάρος της και εις βάρος σας;"

    Ίχι μόνο τις δικαιολογεί, αλλά τις επιβάλλει! Αν είχαν υπάρξει βίαιες ενέργειες κατά των κυβερνώντων τουλάχιστον την τελευταία 36ετία, ίσως θα είχαν πάρει τον λαό στα σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζούμε σε διεθνή παρακμή; Ο Oswald Spengler επίκαιρος όσο ποτέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. poly 8a mou arese na ton balw katw ayto ton tsokli kai na tou riksw ena mperntaki ksylo...kai na tou fwnazw se goustarw re eisai sexoualiko plasma(ayou sxetika einai ta gousta gia ton ka8ena...xaxaxa) kai pare kai ayth pare kai thn alh mexri na kserasei to gala pou 8ilase o anomalos...h mipos 8a htan kalhtera na tou biaze thn koroulatou kanenas mousatos ekei sta eksotika meroi pou pigenei me ta leyta tou ellhnikou laou kai tote na blepame poso perirerga 8a ta eblepe opos leei kai o idios...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. gia viasmo den thn kovw thn koroyla, perase h bogia ths, alla oti vgazei gousta exwtika h koroula me ta lefta tou ellhnikou laou... olo kai kati 8a paizei...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παραμένει αδιάφορο το θέμα αυτό τέτοια εποχή. Η επιμονή στην αποπροσανατολιστική "πασοκιά" προκαλεί τη νοημοσύνη μας. Είναι τίγκα στις βιζιτούδες τα κανάλια όπου ξεβρακώνονται ακιζόμενες προκειμένου να "έρθουν στο χώρο σου" μ' ένα τηλεφώνημα και μετά μιλούν για δικαιώματα της γυναίκας τα προπαγανδιστικά χαλκεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΩΡΕ ΑΠΟ ΒΙΑΣΜΟ ΤΗΝ ΕΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΙΚΡΗ ΓΙΑΥΤΟ ΠΗΡΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ Κ ΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΔΙΧΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ "ΙΣΤΟΡΙΑ" ΤΟΥΣ ΠΑΓΚΑΡΙΑ ΚΑΙ ΞΩΚΛΙΣΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΑΙΝΕ ΚΑΙ ΣΤΗ ΘΑΛΛΑΣΑ ΜΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περίεργη Χώρα η Ελλάδα μια Ηχώ Δέκα Χρόνων Αποπειράται να Βιάση τα Αυτιά μας και το Νού μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ
    Το (καπιταλιστικό) Σύστημα από τη μια επαψε να παράγει διανοούμενους κάποιου μεγέθους. Αν παρατηρήσετε δεν υπάρχουν πλέον σε όλη την Ευρώπη/ΗΠΑ αλλά και Ρωσία ούτε συγγραφείς, ούτε ζωγράφοι ούτε γενικά καλλιτέχνες καποιου διαμετρήματος,ένας (ε΄στω μικρός)Πικάσσο, ένας Χεμινγουέι, ένας (έστω) Σαρτρ. Και από την άλλη το Σύστημα κατάλαβε πολύ καλά τον κίνδυνο που σταθερά εκπροσωπούν οι διανοούμενοι (και η νεολαία, ιδιως οι φοιτητες) και τους εξαγόρασε ή τους εξαφάνισε (όσους αντιστάθηκαν).
    Αντίστροφα, θα έλεγα ότι οι διανοούμενοι είναι αυτοί που διαισθάνονται την αλλαγή, την ανάγκη της αλλαγής, είναι οι κεραίες της κοινωνίας. Η ελλειψή τους σήμερα υποδηλώνει ότι οι κοινωνίες υπομένουν χωρίς να αντιδρούν-όχι αποτελεσματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. "Βέβαια ίσως αδικώ κάποιους πνευματικούς ανθρώπους που και σεμνοί είναι αλλά και κυρίως κοντά στον λαό και τα προβλήματά του είναι"

    Μπράβο αγαπητέ φίλε. Και εγώ θα μπορούσα να γράψω πολλά για το χώρο της Τέχνης και του Πολιτισμού στην Ελλάδα. Από την εισαγωγή ατάλαντων στην ΑΣΚΤ μέχρι τα "νταλαβέρια" των Φεστιβάλ πολιτισμού και τους επιχορηγούμενους θιάσους από το Υπουργείο.
    Δυστυχώς η Ελληνική Τέχνη έχει πληρώσει μέχρι σήμερα ένα τεράστιο τίμημα απώλειας της δικής της φωνής και του δικού της στίγματος στο παγκόσμιο στερέωμα της Τέχνης, επιδή κάποιοι μας θέλουν εισαγωγείς ξενόφερτων τάσεων και μοδών και όχι δημιουργούς-παραγωγούς Τέχνης.
    Σήμερα, ένας καλλιτέχνης με ελληνική συνείδηση και αισθητική, που δε φέρει στο μέτωπο το σημάδι του προσκυνημένου και που δε μαϊμουδίζει τις νεοϋορκέζικες και νεωτεριστικές αντιλήψεις του μετα-μοντερνισμού και της αποδόμησης της τέχνης από κάθε νόημα και περιεχόμενο, βρίσκεται παραγκωνισμένος εκτός του νυμφώνος της αγοράς και της εμπορικής επιτυχίας, με ένα ίσως μικρό κοινό που γνωρίζει και εκτιμά την ποιότητα μέσα στην άβυσσο της ομοιομορφίας και της πλήρους ισοπέδωσης κάθε ταυτότητας που πρεσβεύει η εποχή μας.
    Νέα Τάξη-Νέα Τέχνη και ο Τσόκλης δεν είναι κορόϊδο, έχει προσχωρήσει στο στρατόπεδο της κατσαρόλας με μια κουτάλα να! Η τέχνη του Τσόκλη και άλλων, είναι η τέχνη της ελίτ.

    Για αυτό χάρηκα για την επισήμανση που έκανες. Γιατί υπάρχουν φίλοι μου καλλιτέχνες έντιμοι, σεμνοί, εργάτες της τέχνης και όχι βιομήχανοι της καλλιτεχνικής ρεκλάμας, που τολμούν και αγγίζουν με έργα και ποιήματα την ελληνική ψυχή και παράδοση, τα υπαρξιακά προβλήματα του σύγχρονου ανθρώπου, που έχουν εν τέλει να πουν κάτι ουσιαστικό.
    Πρέπει όμως και εσείς να τους αναζητήσετε γιατί το σύστημα ποτέ δεν θα τους προβάλει, καθόσον είναι αντίπαλοι του.
    Εδώ έφτασαν την ελληνική τέχνη δεκαετίες τώρα οι Έλληνες καθηγητάδες τύπου Τσόκλη που στράβωσαν γενιές νέων καλλιτεχνών και στέρησαν τον λαό από τα κριτήρια της αναγνώρισης της αληθινής δημιουργίας και της Τέχνης.
    Όλα αυτά στην Ελλάδα, που δίκαια είχε κάποτε χαρακτηριστεί ως η κοιτίδα, η χώρα των γλυπτών και των ζωγράφων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αγαπητέ/η ΑΠΕΛΛΗ είναι σκέτη πρόκληση οι Δήμοι να ξοδεύουν πακτωλό χρημάτων ή να "απεμπολούν" ευκαιρίες εσόδων από συναυλίες γνωστών , φτασμένων καλιτεχνών με τα πάσης φύσεως Φεστιβάλ και να δηλώνουν αδυναμία στήριξης και προβολής καλιτεχνικών δράσεων των ίδιων των Δημοτών τους .
    Έχει γίνει προκλητική χρυσοτόκος βιομηχανία για τους "καταξιωμένους" καλλιτέχνες ιδιαίτερα τραγουδιστές και συνθέτες η συμμετοχή τους στα Φεστιβάλ των Δήμων.
    ΠΡΟΣΕΞΤΕ ποιοί είναι οι φορείς που διαχειρίζονται τα έσοδα από τα εισητήρια ! ΠΡΟΣΕΞΤΕ ποιοί σφραγίζουν τα εισητήρια στην εφορία και άρα είναι υπεύθυνοι για τη διαχείριση των εσόδων !
    Στις περισσότερες περιπτώσεις δεν είναι οι Δήμοι.
    Θυμάται κανείς την τύχη που είχε τελικά η συναυλία που οργάνωσε μεγάλη και καταξιωμένη κυρία του Ελληνικού τραγουδιού για λογαριασμό φιλανθρωπικού σωματείου και στο σωματείο δεν έφθασε σχεδόν τίποτα ? Πρόκληση του αισχύστου είδους . Με μιά δήλωση διφορούμενη της κυρίας ήρθε ο χρόνος και έσβησε από την μνήμας το θέμα όχι τον χρημάτων αλλά της αξιοπρέπειας των πολλών καλλιτεχνών που ήταν "μπλεγμένοι" . Γιατί ? Γιατί είναι συνήθης πρακτική η πρόταξη φιλανθρωπικών ή κοινωνικών , μη κερδοσκοπικών σωματείων και ενεργειών , να καλύπτουν την άγρια φοροδιαφυγή "φτασμένων" καλλιτεχνών που στις περισσότερες περιπτώσεις πουλάνε αριστεροσύνη και προοδευτικότητα.! Το κράτος είναι αυτοί. Θυμηθείτε τη προκλητική συμπεριφορά γνωστού συνθέτη και τραγουδιστή στη περίπτωση τροχαίας παράβασής του. Και όμως γιαυτούς τους καλλιτέχνες διαγκωνίζονται τα σαλόνια της αστικής τάξης και οι υψηλόβαθμοι εκπρόσωποι της εξουσίας να τούς έχουν προσκεκλημένους και καμαρώνουν όταν τους τιμάνε με την παρουσία τους.
    Θα ήθελα να δω την κ. Γκερέκου με τον εκλεκτό καλλιτέχνη τραγουδιστή και φοροφυγά σύζυγό της να διεκδικεί την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων για λογαριασμό του ΠΑΣΟΚ. Κάτι δηλαδή σαν αυτό που λέμε ...εξέτισε την ποινήν της και αποδίδεται και πάλι στην κοινωνία με την ελπίδα να αξιοιποιήση την ευκαιρία που της δίνεται για μια καινούργια Ζωή. Σαν δεν ντρεπόμαστε!
    Πως συμπεριφερόμαστε σε τέτοιου είδους προκλήσεις κ. Τσόκλη μου ?

    Επειδή όμως στο σχετικό διάλογο υπάρχουν και θέσεις που ξεπερνάνε το χυδαίο εμπλέκοντας στο θέμα και την βουλευτίνα κ. Τσόκλη θα ήθελα να σημειώσω πως το βρίσκω άκρως φασιστικό και επικίνδυνο όσο και τις θέσεις του ιδίου του Τσόκλη. Η εμπάθεια και το μίσος που αποπνέουν τέτοιες διατυπώσεις δεν δικαιολογούνται και άν ακόμα προέρχονται από άτομα συγκεκριμένης υποκουλτούρας που μεταφέρουν το κάθε θέμα σε "γενετήσιες " περιοχές με την αντίστοιχη γλώσσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ασχετο, αλλα φανταζεστε τη Μπιρμπιλω με το Τζεφρυ και τον Παγκαλο (ετσι για να αποκτησει και περισσοτερη ανωμαλια) σε σαδομαζοχιστικο τριο?
    Και τι δε θα εδινα......
    Στο θεμα μας τωρα. Οπως εχουν πει και καποιοι αλλοι κατα καιρους, η κριση μολις αρχισε και ειναι δομικη κι οχι οικονομικη.
    Πληρωνουμε την καταληστευση του λεγομενου Τριτου Κοσμου, για να αποκτησουν καποιοι λαιφ-σταιλ Sex & the City, Μερσεντε, Καγιε, Μπεμβε, φαραωνικες βιλλες στο νησι των Ανεμων, 30-μετρα σκαφη για τα ταξιδια τους στο Μονακο, βυζια Μπουβλη, αιδοια Τζουβλη, και καταθεσεις εκατομμυριων (ενιοτε και δις) στην Ελβετια......
    Επομενως μη σας εκπλησουν οι δηλωσεις καποιου ξεμωραμενου (μαλλον στερημενου σεξουαλικα) θολοκουλτουριαρη.
    Επαληθευουν τη σημερινη σηψη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΒΑΦΤΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΨΕΥΤΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΄΄ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ΄΄;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Αποψεις" σαν και αυτες του "καλιτεχνη" ειναι επικυνδυνες και οδηγουν σε ζοφερες ατραπους σε οποιοδηποτε επιπεδο και αν εφαρμοστουν γιατι υποκαθιστουν την ΕΝΝΟΜΟ ΤΑΞΗ, θεμελιο καθε κοινωνιας με την ΩΜΗ ΒΙΑ..Η οπως λεει και η παροιμια "αν το κορακι εχεις οδηγο σε γκρεμμο θα πας"".Με θλιβει βαθυτατα η σκεψη οτι σε αλλες χωρες π.χ. στην Αγγλια θα τον ειχαν ηδη διωξει απο την θεση του (και πιθαβνον να βρισκοταν στην αναγκη να δωσει εξηγησεις για τισ "θεσεις" σε δικαστηριο.Ενω εδω τον εχουμε και τον "καμαρωνουμε"! Οπως θα ελεγε και ο Κικερωνας: "Ο Tempora o mores!" (Ω καιροι ω ηθη!)
    Χρηστος Βουλγαρης απο Λονδινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ,ΑΥΤΑ ΠΟΥ
    ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ.
    ΝΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ,ΛΕΜΕ ΕΙΜΑΣΤΕ
    ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ
    ...ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΓΡΑΙΚΥΛΙΚΑ...ΜΕ
    ΛΑΤΙΝΙΚΟΥΣ ΧΑΡΑΧΤΗΡΕΣ...
    ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
    ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΜΙΛΑΕΙ...
    ΤΑ ΔΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ...ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΟΥΝ
    ΜΕ ΜΙΣΟΛΟΓΑ ΣΤΑ ΚΙΝΗΤΑ...
    ΕΓΓΛΕΖΟΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ ΤΑΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ


    .....ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑΧΑΤΕ ΜΑΣ ΦΤΑΙΝΕ...
    ΑΛΛΑ ΤΙ ΛΕΩ Η ΝΥΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ
    ΗΘΕΛΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΝΔ
    ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ ,ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΤΑ
    ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ?ΑΦΥΠΝΙΣΗ...
    ΓΕΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟ & ΑΠΕΛΛΗ

    Κάποτε είχα ακούσει μια λαική τραγουδίστρια να λέει "Βγάζω απίστευτα λεφτά, αλλά κάτι με πονάει. Δεν πουλάει πια ο Παπαδιαμάντης και ο Σεφέρης στην Ελλάδα και πουλάω εγώ;;; Αυτό τι δείχνει για την ελληνική κοινωνία;"
    Πάντως το φαινόμενο είναι γενικό της εποχής μας και όπως λέτε και εσείς, ο καπιταλισμός δεν ευνοεί την πνευματική ακμή. Οταν οι άνθρωποι δαπανούν τη σκέψη τους μετρώντας κέρδη, υπερκέρδη ή πώς θα βγάλουν το καθημερινό, δεν είναι περίεργο που μετατοπίζονται ή εκτοπίζονται πολλές αξίες.
    Οσο για το θέμα του βιασμού ως φαινόμενο κοινωνικής εκτροπής, θα πρέπει να το εξετάζουμε ως αμφίδρομη σχέση θύτη-θύματος για να καταλήξουμε σε μια αντικειμενική διαπίστωση. Υπάρχουν περιπτώσεις κοριτσιών που είναι έτοιμα για όλα, ή μάλλον πάνε γυρεύοντας, αλλά και πολλές άλλες που οι βιαστές τους επιτίθενται χωρίς να προκαλέσουν. Αρα το θέμα είναι πολυδιάστατο και όχι μονομερές για να ερμηνεύεται΄με μια δογματική διατύπωση απόλυτου χαρακτήρα. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.