19/9/10

ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΠΡΟΞΕΝΕΙΟΥ

ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΔΥΟ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΑΞΗ!

Με τα 14 «συμπληρωματικά βιβλία» που με παρέμβαση της Δραγώνα εκδόθηκαν για τους μουσουλμάνους μαθητές, παρά τις σοβαρότατες διαφωνίες στελεχών του υπουργείου Παιδείας

Πολυμήχανη αποδεικνύεται η Ειδική Γραμματέας του υπουργείου Παιδείας κυρία Δραγώνα, που έχει την απόλυτη, όπως φάνηκε και από τα εύσημα που της απέδωσε από του βήματος της Βουλής, στήριξη του πρωθυπουργού.

Νέα... εφεύρεσή της, η έκδοση 14 «συμπληρωματικών βιβλίων», που τύπωσε ο ΟΕΔΒ, για τους μουσουλμάνους μαθητές των δημόσιων Γυμνασίων της Θράκης, που, όπως επισημαίνουν εκπαιδευτικοί της περιοχής, διαχωρίζουν σε δύο κατηγορίες τα παιδιά μέσα στην ίδια τάξη.

Η κυρία Δραγώνα είχε εξασφαλίσει τη συνεργασία του... ανεξάρτητου Παιδαγωγικού Ινστιτούτου –πώς ήταν δυνατόν να αρνηθεί όταν το δίδυμο Φραγκουδάκη-Δραγώνα επέβαλε ως πρόεδρο του Π.Ι. τον κ. Κλήμη Ναυρίδη, ο οποίος κατά... σύμπτωση μαζί με την κυρία Φραγκουδάκη εξέλεξαν την κυρία Δραγώνα καθηγήτρια στο Πανεπιστήμιο Αθηνών– και στη συνέχεια η αρμόδια υφυπουργός Παιδείας κ. Εύη Χριστοφιλοπούλου ενέκρινε την εκτύπωση και τη διανομή των «συμπληρωματικών βιβλίων»! Και έτσι οι Μουσουλμανόπαιδες των δημοσίων Γυμνασίων της Θράκης θα έχουν φέτος στην τσάντα τους δύο σειρές βιβλία για τα ίδια μαθήματα, τα κλασικά και τα... διαπολιτισμικά!

Πρέπει να σημειωθεί ότι υπήρχαν σοβαρότατες διχογνωμίες σημαντικών στελεχών του υπουργείου Παιδείας για την έκδοση «συμπληρωματικών βιβλίων», πλην όμως ποιος θα τολμήσει να πει όχι στους σχεδιασμούς της κυρίας Δραγώνα.

Ποια είναι η δικαιολογία που επέβαλε την έκδοση των «συμπληρωματικών βιβλίων»; Πιθανόν η κυρία Δραγώνα θα ισχυριστεί ότι, με δεδομένο ότι στα Γυμνάσια της Θράκης, όπου μαζί με τους χριστιανούς (ή... άθεους) φοιτούν και μουσουλμάνοι μαθητές που προέρχονται είτε από τα μειονοτικά δημοτικά (οι περισσότεροι), είτε από το δημόσια δημοτικά, αρκετά απ' αυτά τα παιδιά έχουν δυσκολίες στα μαθήματα, κυρίως όσα προέρχονται από τα μειονοτικά.

Υποτίθεται όμως ότι το Πρόγραμμα Μουσουλμανοπαίδων επιλαμβάνεται, ιδρύοντας τμήματα πρόσθετης διδακτικής στήριξης (μετά το κανονικό πρόγραμμα του σχολείου) και κάνοντας φροντιστήριο στα μαθήματα του σχολείου. Εκεί μπορεί να διανεμηθεί και συμπληρωματικό υλικό (συμπληρωματικό ως προς το κανονικό υλικό του σχολικού προγράμματος, δηλαδή τα εγχειρίδια της τάξης). Οι υπεύθυνοι του Προγράμματος έχουν όλη την ευχέρεια να χρησιμοποιήσουν τέτοιο υλικό, χωρίς να απαιτείται υπουργική απόφαση για εκτύπωσή του και διανομή του από τον Οργανισμό Έκδοσης Διδακτικών Βιβλίων (ΟΕΔΒ).

Το Πρόγραμμα, άλλωστε, διαθέτει ιδίους πόρους (η κ. Δραγώνα ως αρμόδια στο υπουργείο –δεν είναι τυχαίο ότι την έβαλαν στο πόστο αυτό– έχει φροντίσει να πάρει η κ. Φραγκουδάκη πάνω από 10.000.000 ευρώ για τη νέα φάση…), και τα βιβλία μοιράζονται σε μαθητές και καθηγητές που διδάσκουν στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας.

Όμως δεν συμβαίνει αυτό. Γι' αυτό και προκύπτει το απλό ερώτημα: Γιατί δεν γράφει η απόφαση της υφυπουργού Παιδείας ότι το υλικό αυτό (τα συμπληρωματικά βιβλία) θα χρησιμοποιηθεί ως βοηθητικό υλικό για την ενισχυτική διδασκαλία ή για τα φροντιστηριακά τμήματα; Αφήνοντας ασαφές το πλαίσιο της χρήσης του υλικού, ανοίγει διάπλατα τις πόρτες για όλες τις χρήσεις (δήθεν πολλαπλό βιβλίο μέσα στην τάξη, δήθεν σεβασμός της διαφοράς, δήθεν ενίσχυση της μειονοτικής ταυτότητας - αυτά διδάσκουν στους ιθαγενείς οι υψηλοί και καλοπληρωμένοι προσκεκλημένοι της κ. Φραγκουδάκη από το εξωτερικό).

Παρά τις διαβεβαιώσεις των αρμοδίων παραγόντων ότι είναι ένα απλό συμπληρωματικό υλικό σαν τα παλιά λυσάρια των ασκήσεων, κάθε άλλο παρά πρόκειται περί αυτού. Πρόκειται περί αυτοτελούς υλικού (υλικό για μαθητή, υλικό για εκπαιδευτικό) με αυτόνομη χρήση. Άλλη φυσικά είναι η πραγματική στόχευση: Η νομιμοποίηση του δικαιώματος να έχω ως μουσουλμάνος που φοιτώ στο δημόσιο σχολείο το δικό μου υλικό το οποίο δεν πρέπει να ταυτίζεται με εκείνο των άλλων.

Αν κάποια στιγμή αυτό πάρει και τη μορφή δημιουργίας μέσα στα ίδια τα δημόσια σχολεία δύο τμημάτων (ένα για χριστιανούς και ένα για μουσουλμάνους), δηλαδή μεταφορά της μειονοτικής εκπαίδευσης μέσα στο δημόσιο σχολείο, να μη μας φανεί παράξενο.

Αυτό που έγινε είναι μια πρώτη κίνηση, καθόλου ασήμαντη. Το αίτημα διαχωρισμού των τμημάτων μέσα στο ίδιο το δημόσιο σχολείο υπάρχει ήδη, δυστυχώς από ανθρώπους και των δύο πλευρών, δηλαδή εκ μέρους του προξενείου και της μουσουλμανικής ηγεσίας, όπως είναι αναμενόμενο, αλλά και εκ μέρους κάποιων γονέων της άλλης πλευράς (χριστιανών), οι οποίοι διαμαρτύρονται ότι το χαμηλό μαθησιακό επίπεδο πολλών μουσουλμάνων μαθητών ρίχνει το επίπεδο της τάξης εν γένει και έτσι είναι καλύτερα τα τμήματα να είναι χωριστά… Ενός στραβού, μύρια έπονται…

Δεν αγνοούμε, ούτε υποβαθμίζουμε το γεγονός ότι στα ελληνικά δημόσια σχολεία υπάρχει ένα αλαλούμ σε σχέση με το πότε δίνεται, τι είδους διδακτική στήριξη και σε ποιους μαθητές. Κατ' αρχήν υπάρχουν τάξεις υποδοχής και φροντιστηριακά τμήματα για αλλοδαπούς και παλιννοστούντες μαθητές. Την ίδια στιγμή υπάρχουν τάξεις υποδοχής και φροντιστηριακά τμήματα για Τσιγγανόπαιδες (Ρομά). Υπάρχουν επίσης τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας για όλους τους υπόλοιπους και γενικά για όσους δεν θέλουν να κάνουν χρήση της ιδιότητας «αλλοδαπός», «παλιννοστήσας» ή «Τσιγγάνος».

Η διαίρεση αυτή συνεχίζεται από το 1997 μέχρι σήμερα, με μεγάλη κατασπατάληση πόρων και χωρίς να υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος λόγος να «σαλαμοποιούνταιοι μαθητές. Μόνο ο Στυλιανίδης έδειξε να καταλαβαίνει το θέμα και αποφάσισε την ενιαιοποίηση όλων των προγραμμάτων διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Μέχρι που ήρθε ο Δεκέμβριος του 2008, άλλαξε ένοικο η Μητροπόλεως και ο νέος υπουργός με παρέμβαση της Μπακογιάννη επανέφερε το προηγούμενο καθεστώς των χωριστών προγραμμάτων, μαζί με αυτά και το Πρόγραμμα Μουσουλμανοπαίδων, προς μεγάλη ανακούφιση του διδύμου Δραγώνα - Φραγκουδάκη.

Να σημειωθεί ότι από τα 14 βιβλία που εκδόθηκαν ως... «συμπληρωματικά βιβλία» για τους μουσουλμάνους μαθητές για τις τρεις τάξεις του Γυμνασίου, τα περισσότερα αφορούν τη Λογοτεχνία, τη Φυσική και την Ιστορία. Ενώ κανένα δεν είναι για τα Αρχαία, όπου εκεί πολλά Μουσουλμανόπαιδα έχουν τεράστιες δυσκολίες και συνεχώς κόβονται. Αυτό το θέμα την κυρία Δραγώνα δεν δείχνει να την απασχολεί... Τυχαίο είναι; Όχι... Γιατί αν αρχίσουν να μαθαίνουν και Αρχαία Ελληνικά, ποιος ακούει τις... φωνές του Προξενείου, που το έχουν αφήσει, με πρώτη υπεύθυνη - ένοχη την Αθήνα, να διαφεντεύει τα πάντα στη Θράκη.

Μάλλον συμπληρωματικό υλικό στο μάθημα αυτό θα θεωρηθεί εχθρική πράξη για τη διαμόρφωση... τουρκικής συνείδησης, που είναι και ο κεντρικός στόχος της Τουρκίας στη Θράκη. Φαίνεται ότι το δίδυμο είχε υπολογίσει ότι με τη Δραγώνα υπεύθυνη για την παιδεία… Ελληνοπαίδων, το μάθημα των Αρχαίων στο Γυμνάσιο ούτως ή άλλως θα καταργηθεί. Απλώς μέχρι τώρα δεν τους «βγήκε».
PARON.GR

13 σχόλια:

  1. Δημωδες,

    "Ελληνοπουλα της χωρας και του
    μελλοντος ελπιδα/νεοι και νεες,
    ενωθειτε,το απαιτει η γλυκεια
    πατριδα/ας αφησουμε τα μιση κι'ολα
    τ'αλλα τα παλια/κι ας προτεινουμε
    τα ξιφη/για να λαμψει η λευτερια/
    χτυπατε ΔυΝαΤα,τον ΔοΝαΤον στα πλευρα/.
    -Νεα ζωη ανατελει,φωτιζεται η νυχτα/τον ναζισμο τα νιατα μας τ'αδαμαστα τον ριχνουν στη φωτια/
    τον ναζισμο και φασισμο,τους δυο
    μαζι τους καινε/μαναδες κι αδερφαδες τους,μαθαινουντας τους
    κλαινε/."
    Ο ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. http://www.youtube.com/watch?v=_jtTaTBI6nk&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Πρέπει να σημειωθεί ότι υπήρχαν σοβαρότατες διχογνωμίες σημαντικών στελεχών του υπουργείου Παιδείας για την έκδοση «συμπληρωματικών βιβλίων», πλην όμως ποιος θα τολμήσει να πει όχι στους σχεδιασμούς της κυρίας Δραγώνα."

    Αν αυτά τα σημαντικά στελεχη που ειχαν αντιρρήσεις παραιτουνταν θα ειχαν αμφισβητησει τους σχεδιασμους της κα. Δραγωνα στην πραξη και οχι στα λογια.
    Αλλα ειναι γλυκια και κερδοφορα της εξουσιας η καρεκλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όσο ανόητη είναι η ύπαρξη του τουρκικού προξενείου στη Θράκη -ειδικά αφού η κυβέρνηση αρνείται την ύπαρξη τούρκων στη περιοχή- άλλο τόσο ανόητο είναι το λεγόμενο "μειονοτικό" σχολείο.
    Υπάρχει το εθνικό σύστημα παιδείας! Τελεία κ παύλα. Αν σε μια περιοχή υπάρχουν πολλοί τουρκόφωνοι, αλβανόφωνοι ή ό,τι άλλο ευχαρίστως να κάνουν έξτρα μάθημα 2 ώρες την ημέρα κάθε μέρα την γλώσσα της εθνικής καταγωγής τους. Ό,τι άλλο θέλουν δηλ ιστορία, θρησκευτικά, λαϊκοί χοροί κλπ θα πρέπει να το φροντίσουν οι κοινότητες τους μέσω συλλόγων κλπ .
    Οι εξετάσεις για εθνικό απολυτήριο ή εισαγωγή σε πανεπιστήμιο θα πρέπει να γίνονται στα ελληνικά. όταν είσαι στη ρώμη φέρεσαι σαν ρωμαίος! Δεν θα τουρκεύουμε εμείς μην τυχόν ξεβολευτούν οι τούρκοι της θράκης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι να κάνουμε , δημοκρατία έχουμε Παπανδρέου ψηφήσαμε , καλά να πάθουμε . Πάντως έφυγε η καταραμένη δεξιά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καυκάσιε,

    Τι έχει γίνει με εκείνη την εισαγγελική παρέμβαση για το θέμα της Δραγώνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κοιμομαστε του καλου καιρου!

    - Ο εθνικός ύμνος της…ανεξάρτητης «Δυτικής Θράκης»!
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/01/blog-post_6861.html
    - Turkish Propaganda in Greece 1 (English subs)
    http://www.youtube.com/watch?v=X7qiq1aofq8&feature=related
    - Turkish Propaganda in Greece 2 (English subs)
    http://www.youtube.com/watch?v=TmbUcALPRcg&feature=related
    -Doktor Sadik Ahmet'in Mahkeme onunde cekilen goruntuleri
    http://www.youtube.com/watch?v=_jtTaTBI6nk&feature=related

    Δημοκριτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο την περιοδο Σημιτη και ενθεν ειναι εθιμο πλεον η παρουσια πρακτορων μιας χρησης σε εντεταλμενες υπηρεσιες μεσα απο ζωτικης σημασιας κυβερνητικα κλιμακια. Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι αποτελουν υποομαδες ενος πανευρωπαικου δικτυου συμπορευσης και επι του προκειμενου σε αμεση εξαρτηση απο το τουρκικο υπουργειο εξωτερικων.
    Η συνεπικουρια μεριδας δημοσιογραφων ακαδημαικων κοινωνικων φορεων ΜΚΟ και κυριως ομως τα σημαντικα τους βηματα εκτουρκισμου της Θρακης κανει φανερο οτι τα αυγα των φιδιων εκκολαφθηκαν σε τετοιο αριθμο που η αδυναμη δημοκρατια οχι μονο δεν μπορει και δεν προκειται να αντιμετωπισει αλλα αντιθετα αποτελει το προσφορο λιπασμα.

    Perseas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υποθετω φυσικα οτι ολοι οσοι ανηκουν στην πλειοψηφια που ψηφισε Παπανδρεου θα χαιρονται με ολα αυτα τα νεα.

    Η μηπως ειναι ακομα ανικανοποιητοι επειδη ειναι μια πολυ μικρη "πρωτη κινηση";

    Υποψιαζομαι οτι μαλλον το δευτερο συμβαινει γιατι δεν ειδα μεγαλο ενθουσιασμο στα σχολια. Μαλλον περιμενουν μεχρι να προχωρησει ακομα το εργο τους και εξασφαλιστει οτι αυτοι οι επωνομαζομενοι 'Ελληνες' θα ξεσκουπιστουν τελειως και θα δωσουν τοπο στις αλλες ανωτερες φυλες που εχουν αυτοπροσκληθει εδω περα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ 20 Σεπτεμβρίου 2010 12:04 π.μ.

    Μην κομματικοποιείς τέτοια σοβαρά προβλήματα, εκτός κι αν είσαι κομματόσκυλο.

    Επί πενταετίας της ΝΔ, η Θράκη έγινε στόχος των επισήμων επισκεπτών από την Τουρκία. Εκτός αυτού και με ευθύνη της ιδίας κυβερνήσεως, αφέθηκε να τριγυρνά εκεί εντελώς ασύδοτος ο Αμερικανός πρόξενος στην Θ/νίκη και να συνδιαλέγεται με εκπροσώπους της "τουρκικής" και όχι μόνο μειονότητας, με σκοπό την δημιουργία εθνικών μειονοτήτων.

    Σταματήστε επιτέλους να κομματίζεστε και κοιτάξτε το συμφέρον της πατρίδας μας, την οποία τα κόμματα που υποστηρίζεται κατέστρεψαν.

    Και η πρόσφατη είδηση: Ο Μπαχτσελί θα… ξεκουραστεί στη Θράκη.

    Οι Τούρκοι θεωρούν την Θράκη τουρκική πια. Και η Αθήνα με την πολιτική της το επιβεβαιώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Τουρκία μπορεί να θεωρεί ό,τι θέλει και η προδότες της Αθήνας να επιβεβαιώνουν επίσης το ίδιο.
    Τον τελευταίο λόγο όμως τον έχει ο λαός, ο κόσμος , ο οποίος κόσμος , ο ένας .
    Ενας αρκεί να πυροδοτήσει φωτιά ανεξέλεγκτη ...Διότι ο θυμός υποβόσκει και λειτουργεί σαν το σαράκι ....

    Προς απλή ενημέρωση, Σάββατο βράδυ (κάποιες εβδομάδες πιο πριν) γνωστό και ενεργό στέλεχος κόμματος έκανε το λάθος να πάει σε παραλιακή ταβέρνα στα παράλια (Ανατολικά ) της Αττικής .Δεν κάθισε πάνω από 1 ώρα , δεν πρόλαβε να παραγγείλει, δεν πρόλαβε να μιλήσει στον σερβιτόρο . Γυναίκα ηλικίας μεταξύ 75-80 σηκώθηκε από την καρέκλα της τον πλησίασε εκεί που καθόταν με την οικογένεια του και πεθερές κλπ κλπ . τον έφτυσε και του είπε δεν ντρέπεσαι δεν έχεις καμία δουλειά εδώ στο κόσμο να φύγεις να πας στους όμοιους σου , την Ελλάδα δεν θα την πουλήσετε, άλλο όσο υπάρχουμε εμείς δεν θα πεινάσουμε άλλο...και πολλά άλλα που δεν λέγονται απο δω μέσα .
    Αν αυτή η κίνηση ήταν σωστή ή λάθος δεν θα το πω , άν γίνει σε μεγαλύτερο ποσοστό σε μερικές μέρες ή μήνες δεν το ξέρω ...
    Όμως ας έχουν το νου τους μερικοί ... μπορεί να κοιμόμαστε σαν βόδια αλλά λένε ότι αν σε πατήσει βόδι ακόμα και στον ύπνο του μπιρ αλλάχ θα σκούξεις ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ 20 Σεπτεμβρίου 2010 8:45 π.μ.

    Δεν υποννοουσα συγκριση με την ΝΔ. Αναφερθηκα στους ψηφοφορους του Παπανδρεου επειδη το αρθρο περιεγραφε πραξεις αυτης της κυβερνησης.

    Η ΝΔ αποδειχθηκε ανικανη, οι ανθρωποι το καταλαβαν και την καταψηφισαν. Αυτο που ελεγα ειναι ποσος καιρος χρειαζεται μεχρι να καταλαβουν αυτοι που ψηφισαν τον Παπανδρεου.

    Και φυσικα η λυση δεν ειναι να γυρισουμε πισω στα προηγουμενα προσωπα. Βεβαια δεν ηταν και οι δυο οι κυβερνησεις το ιδιο κακες, αλλα αυτο μπορουμε να το αφησουμε για τους ιστορικους. Η χωρα δεν εχει αναγκη απο λιγοτερο προδοτες και λιγοτερο διεφθαρμενους κλεφτες, η χωρα εχει αναγκη απο εντιμους πατριωτες.

    Η ουσια τωρα ειναι πως να αντιδρασει ο λαος επειδη στο κατω κατω αυτος ειναι υπευθυνος και αυτος εχει ακομα τον τελευταιο λογο οπως γραφτηκε παραπανω.

    Μονο που ο λαος πρεπει να αντιδρασει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.