4/10/10

Κυκλοφόρησε το 19ο φύλλο της ΠΟΝΤΙΑΚΗΣ ΓΝΩΜΗΣ


Φύλλο Σεπτεμβρίου 2010
ΚΥΡΙΟ ΘΕΜΑ:
««Τρεις Γενοκτονίες, Μια Στρατηγική»: Συνέδριο ελπίδας»
Μετά από αγώνες και ατέλειωτες συζητήσεις και διαφωνίες για την τακτική και τη στρατηγική που θα έπρεπε να ακολουθηθεί για την αναγνώριση της Γενοκτονίας και τη δικαίωση των 1,5 εκατομμυρίων Ελλήνων της Θράκης, της Κωνσταντινούπολης, του Πόντου και της Ανατολής, οι άοκνες προσπάθειες του προέδρου του Συνεδρίου Αντώνη Παυλίδη και όλων όσων συνέβαλαν στη διοργάνωση και επιτυχή τέλεση του Συνεδρίου, έφεραν επιτέλους αποτέλεσμα.
… το Συνέδριο «Τρεις Γενοκτονίες - Μια Στρατηγική» ήταν συνέδριο ελπίδας και ανοίγει ορίζοντες γι' αυτό το σοβαρό θέμα, για τους παρακάτω λόγους:
Πρώτον, εξασφαλίζει τις αρχικές προϋποθέσεις για να επιτευχθεί η πολυπόθητη ενότητα του προσφυγικού στοιχείου… Η παρουσία και συμμετοχή στο συνέδριο -πλην των πρωτοπόρων Ποντίων- των Κωνσταντινουπολιτών και των Σμυρνιών, η ηθική στήριξη της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος και άλλων αντίστοιχων φορέων, είναι ένα πρωτόγνωρο γεγονός…
Δεύτερον, η παρουσία στο συνέδριο ως οικοδεσποτών-συνδιοργανωτών των Αρμενίων και των Ασσυρίων… αποτελεί απόδειξη ότι οι δεσμοί συναδέλφωσης και κοινού αγώνα των Ελλήνων με τους δύσμοιρους αυτούς λαούς, ενισχύονται και αποκτούν ρίζες…
Τρίτον, η παρουσία και η συμμετοχή στο Συνέδριο επιστημόνων και προσωπικοτήτων που αποδεδειγμένα είναι πρωτοπόροι σε παγκόσμιο επίπεδο στο θέμα της επιστημονικής τεκμηρίωσης και πρόληψης-καταπολέμησης των πολιτικών που γεννούν και προκαλούν Γενοκτονίες, και η διαφαινόμενη αλλαγή στάσης του εβραϊκού παράγοντα, που μέχρι χτες ήταν ο πιο σημαντικός υποστηρικτής παγκοσμίως των κεμαλιστών-αρνητών της Γενοκτονίας, κλείνει τον κύκλο των διαπιστώσεων που μας επιτρέπει να χαρακτηρίσουμε το Διεθνές Συνέδριο «Τρεις Γενοκτονίες, μια στρατηγική» ως «Συνέδριο Ελπίδας»....

Τ’ Εμέτερα:
Ο Ελληνισμός του Καυκάσου και η μεγάλη πρόκληση
του Σάββα Καλεντερίδη
Στις νέες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην περιοχή, μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, ελλείψει κάποιου σχεδίου της Αθήνας, ο ελληνισμός του Καυκάσου είναι κυριολεκτικά αφημένος στην τύχη του. Η γλώσσα, ο πολιτισμός και σε κάποιο βαθμό η εθνική συνείδηση ακολουθούν μια αυτόνομη και -κυρίως- αδιέξοδη πορεία, σε μια αρκετά διαφορετική κατεύθυνση από αυτήν του υπόλοιπου Ελληνισμού…
Αυτή την κρίσιμη στιγμή που ίσως εμείς, οι Έλληνες του Καυκάσου αλλά και της Ελλάδας, είμαστε η μόνη φυλή που θα μπορούσε να παίξει πραγματικά έναν εξισορροπητικό ρόλο στον δοκιμαζόμενο Καύκασο, κάτι που όχι μόνο δεν ενοχλεί αλλά ανακουφίζει τη Μόσχα, εκεί θα πρέπει να δώσουμε το βάρος μας και όχι σε αδιέξοδες προσπάθειες δημιουργίας μηχανισμών επιρροής στην Ελλάδα. Και ακριβώς επειδή η Πολιτεία είναι απούσα, το βάρος πέφτει στον οργανωμένο ποντιακό χώρο στην Ελλάδα και τη Ρωσία, που αντί να καταναλίσκει την ενέργειά του σε διαγκωνισμούς και -ενίοτε πισώπλατους- διαξιφισμούς, καλό είναι να συνεννοηθεί, για να γνωρίσουμε νέες επιτυχίες.

Σελ. 2
-Ποντιακά Ανέκδοτα
-Επιστολή Νομάρχη Θεσσαλονίκης Παναγιώτη Χ. Ψωμιάδη
-Πρόσκληση σε παρουσίαση βιβλίου του Παντελή Ωρολογά «Από την Κρώμνη του Πόντου στα Καπνοτόπια της Μακεδονίας» των Εκδόσεων Ινφογνώμων: 13 Οκτωβρίου 19:00, Πνευματικό Κέντρο Δ. Νέας Φιλαδέλφειας (Ν. Τρυπιά 45)

Σελ. 3 - Γεγονός του μήνα
Διεθνές Συνέδριο «Τρεις Γενοκτονίες, Μια Στρατηγική»

Σελ. 4-5 - Πολιτική
Γιατί θα ψηφίσει (κουρδικό) κόμμα BDP ένας ήρωας που πολέμησε στο Κουρδιστάν», του Τουγμπά Τεκερέκ, εφ. «Ταράφ»
Έρχεται επιτέλους ο λογαριασμός; Οι Αρμένιοι των Η.Π.Α. διεκδικούν δια της νομικής οδού απευθείας αποζημιώσεις από την Τουρκία»
-Τα «μυστικά» της απόφασης του ΕΔΑΔ για τον Ντινκ
Το ΕΔΑΔ προειδοποιεί την Τουρκία να μην παρεμποδίζει τις συζητήσεις γύρω από τη Γενοκτονία των Αρμενίων...», του Gokcer Tahincioglu, Milliyet
Τον αράπη κι αν τον πλένεις, το σαπούνι σου χαλάς»
-«Θα προσπαθούμε μέχρι την τελευταία στιγμή!», του Κώστα Κούση

Σελ. 6-7 Ο - Πόντος σήμερα
-«Το Απές και τα εικοσιένα ελληνικά χωριά του»
-«Κατακόμβη που είχε κατασκευαστεί από Έλληνες ανακαλύφθηκε στο Μπάρτιν»
-«550 αθλητές παραδοσιακής πάλης στο Φεστιβάλ στη Θεοδοσία»
-«Υπέροχα ελληνορωμαϊκά ψηφιδωτά στην ευρύτερη περιοχή της Ηράκλειας της Ποντικής»
-«Αρχίζουν και πάλι οι αρχαιολογικές ανασκαφές στην Πομπηιούπολη»
-«Σινώπη: Κάτω από κάθε πέτρα αναδύεται ο ελληνικός πολιτισμός»
-«Ποντιακόν ή λαζικόν μυτίν»

Σελ. 8
-«Ιστορική λειτουργία σε αρμενικό ναό της νοτιοανατολικής Τουρκίας, έναν αιώνα μετά.»
-«Επέστρεψαν στη χριστιανική πίστη (Κρυπτοαρμένιοι στην Τουρκία)»

Σελ. 9-10-11 Η καθ’ ημάς Ανατολή
-«Κοτυαίον – Κιουτάχεια (1900-1922)», του Δημητρίου Κρασσά
-«Η Λυκαονία της Μικράς Ασίας», του Αντωνίου Στ. Καζαντζόγλου

Σελ. 12-14 - Ποντιακά δρώμενα στην Ελλάδα
Σελ. 15 - Ποντιακά νέα απ’ όλο τον κόσμο
Σελ. 16-17 - Λαογραφία - Πολιτισμός
-«Πρώτη γενιά προσφυγάκι στην Αθήνα», του Άγη Αποστολίδη
-«Αποστολίδης ο Παύλος Νιρβάνας. Το γένος Αποστολίδη ο Τάκης Χορν», του Τάσου Κ. Κοντογιαννίδη
-«Πώς η Θυμία έγινε Αϊσέ Νουρούς», του Παναγιώτη Μωυσιάδη
Σελ. 18-19 Λαογραφία
-«Ο Γιάννες o Πεχλιβάνον», του Ανδρέα Χατζηκυριακίδη
-«Σαμψών: Ο ήρωας που κλαίει...», του Παναγιώτη Βίτσα
Σελ. 20 Γεγονός του μήνα
-«Εγκαινιάστηκε το σχολείο «Ιβάν Κανίδης» στο μαρτυρικό Μπεσλάν»
-«Πώς ο δάσκαλος Ιβάν Κανίδης θυσίασε τη ζωή του σώζοντας παιδιά στο σχολείο του Μπεσλάν», του Βλαδίμηρου Ρογκόζα, Μετάφραση Χριστίνας Χαφουσίδου

Πληροφορίες-Συνδρομές:
κ. Σοφία Κεσίδου, 210 3316036, gnomi@infognomon.gr, www.infognomon.gr
BΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΙΝΦΟΓΝΩΜΩΝ, Φιλελλήνων 14, Σύνταγμα, Αθήνα

20 σχόλια:

  1. Με την ευκαιρία να αναφέρω ότι η παρουσίαση του βιβλίου του Τάσου Κοντογιαννίδη -ΑΡΓΟΝΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ- ήταν εξαιρετική απο όλες τις απόψεις,συγχαρητήρια!

    Το βιβλίο είναι πάρα πολύ ενδιαφέρον και πράγματι είναι ευανάγνωστο απο όλες τις ηλικίες,ξεχωρίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρήστο
    ποια από τις δυο ήταν καλύτερη εκδήλωση, αυτή της Ξάνθης ή της Δράμας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς για μένα της Ξάνθης μιας και εκεί είχα την ευκαιρία να γνωρίσω απο κοντά πολύ σημαντικούς ανθρώπους και να συζητήσουμε ενδιαφέροντα πράγματα.

    Δυστυχώς στη Δράμα λόγω απροόπτου χρειάστηκε να φύγω,κάτι που με στεναχώρησε,απο την πλευρά της προσέλευσης του κόσμου-και επισήμων- πάντως στη Δράμα έχω την εντύπωση ότι πήγε καλύτερα.

    Εσύ που πιστεύεις ότι ήταν καλύτερα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Της Δράμας ήταν πιο συμμαζεμμένη και πιο ζεστή.
    Ήταν μια καταπληκτική εκδήλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εδώ και καιρό είναι μια ιδέα που δε φεύγει απο το μυαλό μου,πως θα σας φαινόταν η δημιουργία ενός φόρουμ,ετήσιο ίσως,υπο την αιγίδα ενός Δήμου της περιφέρειας,το οποίο θα διαρκούσε 2-3 μέρες και θα είχαμε την ευκαιρία όλοι όσοι ενδιαφερόμαστε να παρακολουθήσουμε αλλά και να συμετέχουμε στην ανάλυση διάφορων θεμάτων με ταυτόχρονη πρόταση ιδεών.

    Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο θα ενίσχυε σε μεγάλο βαθμό ακόμη και την ίδια τη Δημοκρατία μας,έξω απο κάθε είδους συμφέροντα πέραν αυτού της Πατρίδας μας,είναι πολύς κόσμος κατά τη γνώμη μου τον οποίο τα τείχη της διαπλοκής,των συμφερόντων και της κοματοκρατίας έχουν αφήσει έξω απο τα κοινά,πολοί αξιόλογοι άνθρωποι έχουν πολά να πούνε και υπάρχει ανάγκη να αποκτήσουν βήμα για το καλό του τόπου.

    Ίσως μια τέτοια προσπάθεια να εξελιχθεί σε μια πολύ σημαντική -καθαρά Ελληνική- δεξαμενή σκέψης,όπου τα μεγάλα θέματα της επικαιρότητας που άπτοντε των Ελληνικών συμφερόντων θα αναλύονται απο μεγάλες προσωπικότητες της Ελληνικής κοινωνίας και μέσα απο το διάλογο με πολίτες θα βγαίνουν υγιή για τον τόπο αποτελέσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημήτρης (Αρχάγγελος)4 Οκτωβρίου 2010 στις 7:38 μ.μ.

    Αμήν και πότε Σάββα για το Φόρουμ!!!

    Υ.Γ.
    Τους χαιρετισμούς μου σε όσους ήταν στην παρουσίαση της Ξάνθης.

    Είχα τη δυνατότητα να γνωρίσω πραγματικά αξιόλογους ανθρώπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @ Κύριε Καλεντερίδη,

    Μια που το γράφετε και δημόσια, και μιας και τελευταία φορά που είδα την Ξάνθη ήτανε στις 3/9, μπείτε στον κόπο να γράψετε τί ήταν αυτό που έλειπε στην Ξάνθη: ενδιαφέρει. Έγινε κάποια προπαγάνδα ενάντια στην εκδήλωση από τους φίλτατους αλλόδοξους; Η Ξάνθη γίνεται, απίστευτα γρήγορα, άνδρο ενός παράξενου μπασταρδέματος: του ισλαμοφασισμού και των ακραίων κεμαλιστών.

    @ Xρήστο Χ.

    Eγώ σαν Έλληνας πολίτης έχω το δικαίωμα να εκφράζω ελεύθερα απόψεις, που πηγάζουνε από την ψηλαφητή μου πείρα και την συστηματική μελέτη; Προσωπικά νομίζω πως όχι...δεν είναι έτοιμη η κοινωνία μας για κάτι τέτοιο, η κουκούλα καλά κρατεί ακόμα...

    Αν πιστεύετε πως ναι, και αν μπορείτε να το αποδείξετε αυτό, τότε η άποψή μου είναι ότι ο Ινφογνώμονας, που τον γνωρίζω μόλις από τον Μάιο, και ο Αντιφωνητής, ένα έντυπο που λατρεύω, και άλλες παρόμοιες "κινήσεις πολιτών", θα έπρεπε να γίνουνε φορουμ. Επιβάλλεται να γίνουνε κίνημα. Και αυτό το εννοώ και πολιτικά: να δημιουργηθεί ένα ρεύμα, μια οργανωμένη παράταξη, που θα εκφράζει έναν υγειή πατριωτισμό, θα καταδικάζει την μισαλλοδοξία, τον υπερεθνικισμό αλλά και τον προοδευτισμό κατ' όνομα, που μας κάνει προτεκτοράτο.

    Το ερώτημα βέβαια που τίθεται είναι το εξής, και αναφέρομαι στο πρώτο στάδιο, στο φορουμ που προτείνετε: υπάρχουνε πολλοί που θα ήτανε έτοιμοι να αποδεχτούνε διαφορετικές απόψεις, ακόμα και ριζοσπαστικές; Για να ενισχυθεί η Δημοκρατία την οποία επικαλείσαι, πρέπει να ξεφύγουμε από την διαλεκτική των ισορροπιών, που καταλήγει ένας ξύλινος πολιτικός λόγος, που παραμένει λόγος και ποτέ δεν γίνεται έργα.

    Εγώ προσωπικά αδυνατώ να πιστέψω ότι από την μια μέρα στην άλλη είναι δυνατό να δημιουργηθεί πνεύμα αλληλοκατανόησης και σεβασμού, σε μια χώρα που ολόκληρος ο 20ος αιώνας ήταν γεμάτος πάθη, εμφυλίους, εξορίες, αδελφοκτονίες: ο χαφιεδισμός, η ρουφιανιά, καλά κρατούνε.

    Και αυτό που με φοβίζει προσωπικά, και μιας και δεν το παίζω ήρωας μπορώ να το εξομολογηθώ, είναι η κουκούλα. Η γνωστή κουκούλα που την φορούνε ανδρείκελα.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα ήδη το ιστολόγιο λειτουργεί σαν ένα ελεύθερο, δημοκρατικό και πραγματικά προοδευτικό φόρουμ.
    Οι εκδηλώσεις που κάνουμε ως εκδοτικός οίκος και ως εφημερίδα σε ορισμένες πόλεις, είναι κι αυτές μια διαδικασία που πρέπει να μετατραπεί σε ευκαιρία έκφρασης και ανταλλαγής απόψεων.
    Βήματα σταθερά και κυρίως χωρίς να πατάμε σε σάπια σανίδια.
    Είπαμε, για να μαθάντ'ς, πρέπ' να παθάντ'ς.
    Έπαθα κι έμαθα, που λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σάββα

    Σε μια ποιό επίσημη-επώνυμη-ζωντανή εκδοχή ως ένα ετήσιο γεγονός θα αποκτήσει άλλη υπόσταση,σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συγκριθεί ο Ινφογνώμονας με αυτό που πρότεινα,δεν είναι το ένα ανταγωνιστικό του άλλου,περισότερο ως προέκταση θα λειτουργήσει.

    Το συγκεκριμένο φόρουμ όπως το φαντάστηκα ούτως ή άλλως θα χρειαστεί την παρουσία σου,για πολούς λόγους.
    ........................

    Κ.Π.

    Και μόνο που ζητάς την άδεια για να εκφέρεις τη γνώμη σου ή τις γνώσεις σου έχεις αυτοφιμωθεί,το αν είναι έτοιμη ή όχι η Ελληνική κοινωνία για απόψεις όπως τις δικές σου δεν νομίζω ότι πρέπει να αποτελεί κριτήριο για το αν και πότε θα μιλήσεις.

    Σε ότι αφορά την κουκούλα,ακριβώς μέσω ενός τέτοιου φόρουμ άνθρωποι όπως εσύ μπορείτε να κάνετε την αρχή,αυτή είναι η ουσία,να μπορούν να ακουστούν οι πάντες με την απαραίτητη προυπόθεση της ευπρέπειας και της συνέπειας των λόγων τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελάτεν και σην Σαλονικην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Aυτο που που μου αρεσε ηταν ενα σχολιο στο τελος που ελεγε οτι και οι κιουρτιδες [κουρδοι]μας χρωστανε μια συγνωμη δεν ειναι ετσι σκαλ γιατι μας τα λες αλλιος.ΤΑΛΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Xρήστο Χ. 4.46

    Πολλές ευχαριστίες για το σχόλιό σου.

    Κι εγώ πιστεύω πως αυτό το φορουμ είναι μια ευκαιρία να "βρεθούμε" άνθρωποι που μας καίει το μέλλον μας σαν Έθνος, γι' αυτό πιστεύω στην αναγκαιότητα βαθειάς και συστηματικής μελέτης της Ιστορίας.

    Κάποια στιγμή θα τα βρούμε, δεν μπορεί...

    ...πάντως οι διαχειρηστές του Ινφογνώμονα κάνουνε ότι μπορούνε, και το αναγνωρίζω -δεν μου έχουνε στερήσει ποτέ την ελευθερία να εκφράζω τις απόψεις μου, έστω και αν δεν ανήκουνε σ' αυτές που αποδέχεται η πλειοψηφία-.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κ.Π.

    Ο Ινφογνώμονας αποτελεί μια όαση για την Ελληνική ιντερνετική πραγματικότητα,και εγώ δεν έχει πολύ καιρό που παρακολουθώ το ιστολόγιο αλλά μπορώ να πώ με σιγουριά πλέον ότι μόνο ωφέλη είχα απο την επαφή μου με το πραγματικά αξιοθαύμαστο έργο των διαχειριστών.

    Ένα απο τα σημαντικότερα που διδάχθηκα απο το παρών ιστολόγιο είναι ότι δεν περισεύει κανείς,και αυτό για το οποίο θα πρέπει να αγωνιστούμε όλοι είναι να φροντίσουμε να καλιεργήσουμε όλα όσα μας ενώνουν και παράληλα να παραμερίσουμε όσα μας χωρίζουν,έχουμε υποχρέωση να το κάνουμε.

    Η πρόταση που έκανα για το φόρουμ αυτό έγινε μόνο για να τεθεί προς συζήτηση,να κριθεί,να προστεθούν θετικά στοιχεία απο όλους και ότι το αρνητικό να αφαιρεθεί,ήθελα να το πλάσουμε όλοι μαζί και όχι να προκύψει απο το μυαλό ενός μόνο ανθρώπου,δυστυχώς όμως ελάχιστοι ενδιαφέρθηκαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ X.B.
    Ο όρος «Ρωμαίος» (Ρωμιός) στο Μεσαίωνα είχε γεγονός ότι ο όρος «έθνος» (natio) δεν είχε την ίδια σημασία με αυτή που έχει σήμερα π.χ. “jus natiorum”, δεν σήμαινε κατά ανάγκην «διεθνές δίκαιο όπως το εννοούμε σήμερα
    ~~~
    Aπάντηση: νομίζω ότι το έχω γράψει κι εγώ κατ' επανάληψιν αυτό, την διαφορά δηλαδή αντίληψης για το Έθνος που έχουμε σήμερα, από αυτήν που υπήρχε στον Μεσαίωνα, κι έχω τονίσει ότι η συγκρίσεις μπορούν να δημιουργήσουν παρεξηγήσεις. Εδώ δεν καταλαβαίνω γιατί το υπερτονίζετε αυτό...

    @ X.B.

    ννοούμε σήμερα)
    Οι ΕΛΛΗΝΕΣ την περίοδο που έχει (εσφαλμένα) καθιερωθεί να αποκαλείται «Βυζαντινή» χρησιμοποιούσαν τον όρο «Ρωμαίοι» αυτό το έκαναν γιατί ως μετά το έδικτο του Καρακάλλα ήταν ΝΟΜΙΚΑ «Ρωμαίοι πολίτες» (αυτό εξηγεί και την οργισμένη αντίδραση του Νικηφόρου Φωκά στον Λιουτπράνδο της Κρεμμώνας όταν ο τελευταίος τον αποκάλεσε «Βασιλέα των Ελλήνων»)
    ~~~
    Kι αυτά τα έχω αναφέρει σε επιχειρήματά μου, σε διαφορετικές αναρτήσεις: αλλά εδώ εστιάζεται και η διαφορά μας. Κατ' εμέ το σφάλμα σας, και το σφάλμα όσων ασπάζονται τέτοιες απόψεις, έγγυται στο ότι θεωρείται ότι επί εκατονταετηρίδες οι "Έλληνες" ήτανε υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούνε τον προσδιορισμό Ρωμαίος από το Κράτος (όπως εννοούμε το Κράτος στην Αυτοκρατορία). Υποστηρίζετε δηλαδή ότι οι ελληνόφωνοι υπήρξανε επί αιώνες Έλληνες, και καταπιεζόμενοι αυτοαποκαλούνταν Ρωμαίοι.

    Κι εδώ θα ήθελα να σας ρωτήσω: έχετε κατά νου την διαφορά αρχαίου Έλληνα με τον Ελληνιστή;

    Επειδή έχω την τύχη και την ευλογία να γνωρίζω ελληνιστές, και συγκεκριμένο επιστήμονα από το Youth Festival, στην Οξφόρδη, και γνωρίζω πιστεύω από πρώτο χέρι πια ότι ελληνικά δεν μιλούσανε μόνο οι Έλληνες. Ελληνικά, στα πρωτοχριστιανικά χρόνια, μιλούσε ολόκληρη η Μεσόγειος, και όχι μόνο. Αν δεν το αγνοείτε αυτό, τότε ποιούς κατονομάζετε ως Έλληνες.

    Κ.Π.

    -συνεχίζεται-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σχόλιο προς διαχειριστή: το σχόλιο στις 7:48 στάλθηκε από λάθος εδώ, παρακαλώ διαγράψτε το.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 11.16, @ Xρήστο Χ.

    Βρίσκετε και σ' εμένα υποστηρικτή της ιδέα σας. Ένα συνέδριο, με επιφανείς καλεσμένους (Χρήστος Γιανναράς, Νεοκλής Σαρρής, Β. Μαρκεζίνης, π. Γεώργιος Μεταλληνός, είναι μόνο μερικοί που μου 'ρχονται στο νου), ιστορικούς, στρατιωτικούς, πολιτικούς επιστήμονες, με την δυνατότητα της καθολικής συμμετοχής του κοινού με συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης, θα δημιουργήσει ένα ρεύμα αντίστασης, που θα "τρομάξει" τους κρατούντες και το κατεστημένο.

    Η μαγιά υπάρχει: οργάνωση χρειάζεται...

    ...ας αναλάβει ο Ινφογνώμονας την ευθύνη για την διοργάνωση ενός τέτοιου γεγονότος, και θα βρει πολλούς υποστηρικτές και εθελοντές.

    Κ.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "στο Μεσαίωνα είχε γεγονός ότι ο όρος"

    "γιατί ως μετά το έδικτο του Καρακάλλα ήταν ΝΟΜΙΚΑ «Ρωμαίοι πολίτες» "

    Τι σόι ελληνικά είναι αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κ.Π.

    Θα σε παρακαλούσα να μου απευθύνεσαι στον ενικό,τον πληθυντικό τον απεχθάνομαι προσωπικά,αλλά είμαι και μικρός σε ηλικία.

    Σε ότι αφορά τους κεντρικούς ομιλητές με κάλυψες με το είδος των ανθρώπων που ανέφερες.

    Πρότεινα να διοργανωθεί απο ένα Δήμο ή Νομαρχία περιφέρειας γιατί κάτι τέτοιο χρειάζεται πολύ χρόνο αλλά και χρήματα,ο Ινφογνώμονας και οι συντελεστές του μπορούν να βοηθήσουν με πολούς άλλους τρόπους μια τέτοια προσπάθεια.
    ....................

    Σάββα πιστεύεις ότι ο κόσμος θα ανταποκρινόταν σε κάτι τέτοιο,ή οι κεντρικοί ομιλητές όπως,Λυσαρίδης,Σαρής,Μαρκεζίνης,Γιαναράς κλπ κλπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δημήτρης (Αρχάγγελος)5 Οκτωβρίου 2010 στις 4:42 μ.μ.

    Καλησπέρα σε όλους.

    Μιας κι αρχίσαν να πέφτουνε ονόματα στο τραπέζι, .....

    να μην ξεχάσουμε και τον κύριο Κωνσταντίνο Χολέβα, πολιτικό επιστήμονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Στον Πόντο αδελφές μου, στον Πόντο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.