9/10/10

Η κυβέρνηση του Πασόκ καταργεί τη Νεοελληνική ιστορία!*

Οι ανιστόρητοι νεοφιλελεύθεροι σχεδιαστές της εκπαιδευτικής πολιτικής στην Ελλάδα έκαναν το θαύμα τους: στο σχέδιο προγράμματος για τη Β΄ και Γ΄ Λυκείου που είδε το φως της δημοσιότητας τις προηγούμενες μέρες έχει καταργηθεί το μάθημα της Βυζαντινής και Νεότερης Ιστορίας! Στα αντικείμενα που προβλέπεται να διδαχθούν (ως επιλεγόμενα και όχι υποχρεωτικά) περιλαμβάνονται η Αρχαία Ιστορία, η Ιστορία των… Ιδεών και φυσικά η Ευρωπαϊκή Ιστορία.

Η επιλογή αυτή δεν είναι καθόλου τυχαία. Είναι πλήρως εναρμονισμένη με τη γενικότερη πολιτική επιβολής των ορέξεων της διεθνούς συμμορίας του χρηματοπιστωτικού κεφαλαίου στη χώρα μας που στην κυβέρνηση του ΓΑΠ βρίσκει έναν αξιόπιστο και πρόθυμο συνεργάτη.

Το διεθνές κεφάλαιο έχει έναν και μόνο αντίπαλο: τα εθνικά κράτη και την αντίσταση των λαών. Αλλά για να μπορέσουν να αντισταθούν τα κράτη και οι λαοί και να υπερασπίσουν την ανεξαρτησία τους, πρέπει να διατηρήσουν την ιστορική τους μνήμη και συνείδηση. Γι’ αυτό, ειδικά η Ιστορία αποτελεί τα τελευταία χρόνια το κατεξοχήν πεδίο όπου δοκιμάζει το σύστημα τα αντανακλαστικά του λαϊκού κινήματος στο επίπεδο της συνείδησης και της συλλογικής του ταυτότητας. Στη μετωπική αντιπαράθεση γύρω από το βιβλίο Ιστορίας της Στ΄ Δημοτικού η εθελόδουλη ελίτ της χώρας και η διανόησή της υπέστησαν μία ταπεινωτική ήττα παρά τη συστηματική κατασυκοφάντηση, όσων εναντιώθηκαν στο τερατούργημα εκείνο, ως εθνικιστών και ακροδεξιών

Σήμερα επιχειρείται η εξαφάνιση του προβλήματος μέσω της εξαφάνισης του ίδιου του αντικειμένου της Ιστορίας από το Λύκειο. Έτσι, οι δεκαεξάρηδες και δεκαεφτάρηδες μαθητές θα στερηθούν το δικαίωμα να αποκτήσουν ιστορική συνείδηση μέσα από την κριτική προσέγγιση ενός παρελθόντος που στη χώρα μας εξακολουθεί να επηρεάζει τις σύγχρονες εξελίξεις και τις πολιτικές επιλογές. Τώρα δηλαδή που διαθέτουν την απαιτούμενη ωριμότητα προκειμένου να δουν κριτικά την Ιστορία και δεν θα περιορίζονται στην αποστήθιση γεγονότων - όπως είναι φυσικό με βάση την εξελικτική ψυχολογία να γίνεται στο Γυμνάσιο και το Λύκειο - δεν θα διδάσκονται Ιστορία!

Το ζήτημα της Ιστορίας δεν είναι το μοναδικό μειονέκτημα του σχεδίου προγράμματος για το «Νέο Λύκειο», είναι ωστόσο το πιο κραυγαλέο για τις προθέσεις των εμπνευστών του να μετατρέψουν το Λύκειο σ’ έναν παιδότοπο εμπορικό κέντρο με «καλάθια» όπου ψωνίζεις αποσπασματικές και ασύνδετες μεταξύ τους γνώσεις Το σχέδιο αυτό επομένως πρέπει να ανατραπεί συνολικά κι εμείς οι εκπαιδευτικοί πρέπει να ξεπεράσουμε τις συντεχνιακές αντιλήψεις, που οδηγούν κάθε κλάδο να μετρά πόσες ώρες μάθημα θα έχει στο «Νέο Λύκειο» και ν’ αντιδρά αναλόγως θετικά ή αρνητικά, και να αντισταθούμε ενωμένοι. Ειδικά, όμως η αντίδραση στην κατάργηση της ιστορικής μνήμης πρέπει να είναι καθολική και μαζική γιατί είναι ένα ακόμη βήμα για τον πλήρη εξανδραποδισμό μας ως έθνους.

Τάσος Χατζηαναστασίου
Φιλόλογος στο ΕΠΑΛ Ναυπλίου
*http://rikseis.wordpress.com/
http://ardin.gr/node/3756

48 σχόλια:

  1. Λεφτα υπαρχουν, ιστορια δεν υπαρχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΤΙ ΠΑΘΑΝΕ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ!ΧΑΣΑΝΕ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥΣ Η ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝ Η ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΑΤΑΡΧΕΣ ΤΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΟΥ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΑ ΘΕΛΕΙ ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Ο ΠΩΠ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μα τί λέμε τώρα, είναι θέμα υπερκομματικό: εδώ χθες το μεσημέρι είχα συζήτηση με κάποιον υψηλόβαθμο κρατικό λειτουργό σε πολύ κρίσιμο πόστο για ζήτημα που, πέρα ότι βλάπτει το δημόσιο συμφέρον, έχει ποινικές και όχι μόνο ευθύνες, και μόνο που δεν έσκασε στα γέλια όταν άκουσε τη λέξη πατριώτης!

    Μιλάμε ότι ντρεπόμουν που δεν ντρεπόταν για το πώς τα έχει κάνει το μαγαζί που τρέχει! Και αντί να κάνει ότι μπορεί για να σταματήσει να ζημιώνεται το δημόσιο συμφέρον, έκανε το παν για να κουκουλωθεί το ζήτημα, εκτιμώντας ότι θα το κάνω γαργάρα επειδή μιλήσαμε!

    Συμπέρασμα: άπτεται των προσωπικών, πλέον, δημοκρατικών ενεργειών μας (εισαγγελέας, ΜΜΕ, κτλ) για να εξαντλήσουμε όλες τις νόμιμες ενέργειες για το κάθε ζήτημα που προκύπτει. Στην περίπτωση της νεοελληνικής ιστορίας, με απολύτως σαφή επιστημονικά επιχειρήματα πρέπει να αντιμετωπίζεται το κάθε σχέδιο: υπάρχουν ακόμα ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΑ εργαλεία μάχης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΓ1. Ας πάψουμε επιτέλους να τα βλέπουμε όλα κομματικά: το βαθύ κράτος της απραξίας και της παρεμπόδισης των δημιουργικών ενεργειών δεν έχει χρώμα.
    ΥΓ2. Βασικός κανόνας: διαπραγματεύσεις με (αναγνωρισμένο από την ΕΕ) Senior International Expert σε διαπραγματεύσεις, μεσολάβηση και διαιτησία δεν κάνεις, πόσο μάλλον νομίζοντας ότι μπορείς να τον κατανοήσεις.

    切腹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι "Ευρωπαϊκή" γραμμή.
    Τα Γερμανάκια δεν ξέρουν ποιός είναι ο Βίσμαρκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ενώ από το σχολικό πρόγραμμα έχει καταργηθεί το μάθημα της Βυζαντινής και Νεότερης Ιστορίας, τι βρήκε μια αθεόφοβη καθηγήτρια του Παντείου να προτείνει να διδάσκονται οι Έλληνες μαθητές;;;
    (Κρατηθείτε ρε !!!)
    Το μάθημα της ...Εβραιολογίας !!!

    Όλα τα έχουμε ακούσει από ανθέλληνες καθηγητές, αλλά τέτοια π@παριά, πρώτη φορά μου τυχαίνει !!!

    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ λέω να διδάσκονται οι μύθοι του Αισώπου μόνο στο μάθημα της ιστορίας και η ΤΖΟΥΛΙΑ αντί της αναχρονιστικής ΕΛΕΝΗΣ, έτσι φαντάζομαι ότι δεν θα έχει κανείς πρόβλημα, φίλος ή εχθρός μας.
    Εν τω μεταξύ να καταργηθούν άμεσα οι παρελάσεις, η προσευχή, οι εικόνες, η σημαία, οι αφίσες των κατσαπλιάδων (κοινώς ΗΡΩΩΝ) ώστε να μπει το σχολείο και το πανεπιστήμιο στο σωστό δρόμο της ανάπτυξης και της προόδου.
    Εννοείται βέβαια ότι για τα παιδιά μας ο γάμος και δει ο θρησκευτικός θα αντικατασταθεί με συμφωνίες συμβίωσης περιορισμένου χρόνου, επιτρεπομένου και στα άτομα του ιδίου φύλλου ασφαλώς.
    Εγώ αυτά ονειρεύομαι για το μέλλον της χώρας μου και των παιδιών μου και όπως φαίνεται έχω βάσιμες ελπίδες να τα ζήσω οσονούπω, φροντίζει γι' αυτό η εκλεγμένη μας παιδική χαρά.

    ΣΥΓΚΑΤΟΙΚΟΣ

    ΥΓ
    οι ''μυτιές'' εννοείται ότι θα είναι ελεύθερες, απλά να μην το παρακάνουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. νομιζω οτι συντομα και η ιστορια θα καταργησει αυτους για πολλες εκατονταετιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. «Λαϊκή Παράδοση»… θα ’πεί *π α ρ ά δ ο σ η * ο λ ό κ λ η ρ η * κι’ όχι λειψή και κουτσουρεμένη.
    -:-
    ««…Το διεθνές κεφάλαιο έχει έναν και μόνο αντίπαλο: τα εθνικά κράτη και την αντίσταση των λαών.
    Αλλά… για να μπορέσουν να αντισταθούν τα κράτη και οι λαοί και να υπερασπίσουν την ανεξαρτησία τους, πρέπει να διατηρήσουν την ιστορική τους μνήμη και συνείδηση.
    Γι’ αυτό, ειδικά η Ιστορία αποτελεί τα τελευταία χρόνια το κατ’ εξοχήν πεδίο, όπου δοκιμάζει το σύστημα τ’ αντανακλαστικά του λαϊκού κινήματος, στο επίπεδο της συνείδησης και της συλλογικής του ταυτότητας. …»
    -:-
    - Γιατί αγαπητέ μας Τάσο -δάσκαλε- το χαλάς με το ύφος;! Μαζί Σου είμαστε. Ήρεμα.
    Οργανώστε φροντιστήρια Ελληνικής Ιστορίας… και το εννοώ, ξεκινώντας διαδικτυακά, ώσπου να ξαναφτιαχτούν και διευρυνθούν -με τη συνδρομή σας, των Ελλήνων φιλολόγων- τα διαδημοτικά και βεβαίως τα ενοριακά -εκκλησιαστικά- «κατηχητικά», παίδων τε και ενηλίκων… γιατί -μάλλον- αυτό διαφαίνεται σαν πιθανότερη, πλέον εφικτή και αποτελεσματική, λύση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα ήθελα να δω να κατεβαίνουν σε πορεία οι εκπαιδευτικοί μαζί με τους μαθητές για το ζήτημα τις ιστορίας και μόνο, και να συγκεντρώνονται έξω από την “Παιδαγωγική Ακαδημία” και στο Υπουργείο Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων δηλώνοντας έτσι ένα κραυγαλέο όχι στους εθνομηδενιστές και ζητώντας την άμεση απομάκρυνση και αντικατάσταση των υπευθύνων ώστε να σταματήσει εδώ η προσπάθεια που έχει ξεκινήσει χρόνια τώρα.

    Υπερκομματικά, να δείτε λαοθάλασσα και υποστήριξη από όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ
    Αφου λοιπόν δεν αντιδρουν οι θεσμοί, κόμματα, δικαστικοί κλπ, ας αντιδράσουν οι πολίτες. Να στείλουν τηλεγραφήματα μαζικά στα κόμματα, στους δικαστικούς, στους καθηγητες των ΑΕΙ, στις εφημερίδες και στις τηλεοράσεις, όπου βρουν, διαμαρτυρόμενοι με ευπρέπεια αλλά και αποφασιστικότητα. Στις κομματικές και άλλες προεκλογικές συγκεντ΄ρωσεις να θέσουν το ζήτημα. Προτείνω χωρίς ναελπίζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σεναριο επιστημονικης φαντασιας


    ΘΕΜΑΤΑ:Αλλαγη ονοματος,γραφης,
    ιστοριας της ΕΛΛΑΔΟΣ.


    1.Απο Γραικια...
    2.Η γλωσσα θα γραφεται με Λατινικους χαραχτηρες[γι'αυτο και
    η λυσσωδες διαχρονικη επιθεσις],
    διοτι δεν πρεπει να εχει σχεση με
    τους αρχαιους Ελληνες.
    3.Θα γινει λοβοτομη στους ελληνες
    ουτως ωστε να μην θυμουνται ουτε
    τους γονεις τους...

    ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ.
    Αφου γινουν τα πιο πανω ,υλοποιηθουν σιγα-σιγα...
    τοτε θα αλλαξει το ονομα
    [γεωραφικος προσδιορισμος]
    και θα γινει απο ΓΡΑΙΚΙΑ σε
    ΕΛΛΑΗΛ...Θα ανοιξει δρομος μεσα
    στο Αιγαιο Πελαγος,απο θαυμα,
    οπως παλια ,και ενας λαος της
    ερημου...απο το ορος ΘΑΥΩΡ...
    θα ελθει πρωτα στην ΚΡΗΤΗ και μετα
    σε ολη την χωρα..εως την
    ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ...
    Θα γινει παντοδυναμο...και θα
    σπρωξει τους πληθυσμους της
    Μικρας Ασιας...στα βαθη της Ανατολης...αλλαζοντας τους συσχετισμους των πληθυσμων...
    και μετα θα ξυπνησουμε...
    ολοι οι Ελληνες...ευτυχισμενοι...
    Οι αλλοι της Ερημου θα κραυγαζουν
    ευτυχισμενοι...πανω στην θαλασσα
    των πετρελαιων...μεχρι να στερεψουν...διοτι θα το ρουφηξουν
    οι κατοικοι της ΕΛΛΑΗΛ...
    ΚΑΛΟΝ ΥΠΝΟ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ
    Το μεγαλυτερο σκοταδι πεφτει,λιγο
    πριν το γλυκοχαραμα...
    ΣΑΡΛΑΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ελλαδα σε βαρεθηκε η ψυχη μου φευγω παλι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. prepei na jerizo8ei i byzantini istoria apo tous ellines oste na min iparxoun ellines.

    Borsk M.
    GERMANOS TIS AGIAS ROMAIKIS AUTOKRATORIAS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Που είναι ρε παιδιά, εκείνοι οι συνδικαλισταράδες ΔΑΣΚΑΛΟΙ και ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ, που κατέβαιναν με το παραμικρό στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ, να υπερασπιστούν την πνευματική τροφή των παιδιών τους;
    Ησύχασαν όλα τα κοπρόσκυλα γιατί έφυγε η επάρατη δεξιά από την εξουσία, θα ξαναθυμηθούν τα αιτήματά τους, επί παντός επιστητού (ΚΟΥΝΕΒΑ-ΠΑΚΙΣΤΑΝΟΙ-ΥΠΟΚΛΟΠΕΣ-ΒΑΤΟΠΑΙΔΙ-ΟΜΟΛΟΓΑ-ΝΑΤΟ ΚΛΠ) αργότερα, όταν συμβεί να ξανάρθει στα πράγματα η επάρατη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ποιά είναι η ανθελληνίδα "καθηγήτρια" του Παντείου, προερχόμενη από την ...Σαλονίκη (όπως συνηθίζουν να λένε την Θεσσαλονίκη μερικοί), ασφαλώς την ξέρει η Περιούσια Κόρη του Γιαχβέ(=Galia) και θα μας την πει αμέσως!
    Ξέρει όνομα και επώνυμο !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αντισυνταγματική η κατάργηση της ιστορίας.
    Ας βρέθει ένας πατριώτης νομικός να πάει στα δικαστήρια την κυρία της λέσχης Μπιλντενμπέργκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οι αει εχθροί του Χριστιανισμού με καλυπτόμενοι από τους σημερινούς συνεχιστές της αποδόμησης του Ελληνικού Έθνους, κατήργησαν τόν Σταυρόν ἀπό τήν εἰκονογράφησιν διαβατηρίων. Οι εχθροί αυτοί του Χρσιστιανισμού αποσκοπούν στον πλήρη ξεριζωμό εθνικών και θρησκευτικών συμβόλων!
    Η Ἑλληνική Κυβέρνησις και συγκεκριμένως τό ὑπουργεῖον Ἐξωτερικῶν ἐνοχλεῖται, προφανῶς, ἀπό τά Σύμβολα τῆς Χριστιανοσύνης καί φροντίζει διά την ἀποβολήν των ἀπό τά δημόσια ἀτομικά ἔγγραφα τῶν πολιτῶν, ὅπως διά παράδειγμα εἶναι τά διαβατήρια. Αὐτά ἔχουν μίαν εἰκονογράφησιν ἀπό τήν ἀρχαίαν Ἑλλάδα και τάς Ἱεράς Μονάς Σίμωνος Πέτρας τοῦ Ἁγίου Ὄρους καί τῆς Ἁγίας Σοφίας τοῦ Μυστρᾶ. Αἱ ἀρχαιότηται παρουσιάζονται ὡς ἔχουν. Ἀπό τάς Ἱεράς Μονάς, ὅμως, ἔχει ἀφαιρεθῆ τό Σύμβολον τῆς Χριστιανοσύνης, ὁ Σταυρός. Τήν ἀπάλειψιν αὐτήν ἀνέδειξεν ὁ Πανελληνίου ἐμβελείας Ραδιοφωνικός σταθμός 'Θέμα' καί ὁ δημοσιογράφος κ.Σταυρόπουλος.

    Ἡ ἀνάδειξις τοῦ θέματος προεκάλεσε πολλάς ἀντι-δράσεις τῶν πολιτῶν, οἱ ὁποῖοι εἰς τήν συντριπτικήν των πλειοψηφίαν ἐπέκριναν τό ὑπουργεῖον Ἐξωτερικῶν. Μόνον ἡ Ἱερά Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας δέν ἀντελήφθη καί δεν ἤκουσε τίποτε δυστυχῶς.


    Σαμουήλ Κ. Γιακουμέλ
    Νέα Σμύρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ τζιμης
    9 Οκτωβρίου 2010 2:45 μ.μ.

    Γιατί βρίζεις την φορβάδα ΤΗΣ Παντείου Τζίμη;
    Πως σου νομίζει θα πάρει το διδακτορικό της και θα προαχθεί πιθανόν και σε μια καινούργια υπουργό "δια μάθησης βίου, πύου" κλπ.;

    Σταυραετός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ ΤΙΠΟΥΚΕΙΤΟΣ

    Πολύ σωστή πρόταση. Συμφωνώ και επαυξάνω. Εκεί θα φτάσουμε.

    Θα ήθελα όμως, συμπληρωματικά, να προσγειώνεται ένα χαλασμένο γιαούρτι με πέτσα σε πήλινο κάθε φορά που εμφανίζονται εκτός σπιτιού: να μη μπορούν ούτε στο περίπτερο να πάνε.

    切腹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αναρωτιέμαι οι γονείς που στέλνουν τα παιδιά τους σχολείο πως το ανεχονται; γιατί δεν διαμαρτύρονται; τα παιδιά που πάνε β και γ λυκείου είναι αρκετά μεγάλα για να αντισταθούν, και τους προτείνω ομαδικά να μην παρακολουθούν το μάθημα - ΟΜΑΔΙΚΑ = μιά τάξη άδεια.

    Αυτοί βλέπετε βρήκαν πρόβατα πειθήνια και για αυτό τα κάνουν. Πρέπει να υπάρξει αντιδραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μαθαίνουμε Ελληνική Ιστορία

    mathainoumeellinikiistoria.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κοιτάξτε και το Αντίβαρο που ήδη έκανε μία εκστρατεία ενημέρωσης για το βιβλίο Ιστορίας της στ Δημοτικού το 2006.

    www.antibaro.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Agapite Savva emeis oI Ellines ti tha mporousame na kanoume SYLLOGIKA se auto to zitima? mipos ena minima POLITIKO stous nTAVATZIDES MAS POLITIKOUS mas kai stin Ekklisia mas kato apo ton kyrio koimismeno Ieronimo na itane i Lysis? Exoume apokoimithei me tosOUS Marxistes.....
    Tzimmako se diaveveo oti Ta NEFELIM DEN THELOUNE MIA ADYNAMI ELLADA..AUTIN TIN STIGMIN....KAI NOMIZO OTI KAI O KYRIOS KALENTERIDIS THGA SYMFONOUSE MAZI MOU.
    X

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Όχι φίλε εσύ που είπες ότι το θέμα είναι υπερκομματικό!όχι!μόνο το ΠΑΣΟΚ καταργεί την ιστορία και τα θρησκευτικά!το ΠΑΣΟΚ και τα αδερφάκια του και τα υποστηρίγματά του!ας το δουν αυτό οι πατριδέμπορες-βιβλιοπώλεις του ΛΑΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. «…Τότε συνέβη κάτι το απίστευτο, κάτι ανεπανάληπτο: Ο Σπύρος Καγιαλές - Καγιαλεδάκης, αρπάζει την σημαία… και την ανυψώνει, κάνοντας -το ίδιο του- το σώμα κοντάρι!...»
    http://www.agonaskritis.gr/%CF%83%CF%80%CF%8D%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%AD%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B4%CE%AC%CE%BA%CE%B7%CF%82-%CE%BF-%CE%B8%CF%81%CF%8D%CE%BB%CE%BF/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αν και διαφωνούσα με τον τρόπο που γινόταν το μάθημα της ιστορίας, όταν ήμουν μαθητής, το θεωρώ από τα πλέον ενδιαφέροντα, σημαντικά και απαραίτητα μαθήματα για τον αυριανό πολίτη.
    Πρώτον, σύμφωνα με το Θουκυδίδη, η ιστορία βοηθά τους ανθρώπους να μαθαίνουν από το παρελθόν ώστε να μην επαναλάβουν τα ίδια λάθη στο μέλλον. Δεύτερον, η ιστορία βοηθά στη διαμόρφωση εθνικής συνείδησης, η οποία ενδεχομένως δε θα χρειαζόταν αν ζούσαμε σε ένα ιδανικό κόσμο όπου δεν θα υπήρχαν διακρίσεις μεταξύ των ανθρώπων και όλοι θα διακατέχονταν από τις ίδιες αξίες, αλλά δυστυχώς για όλους μας χρειάζεται, καθώς οι Έλληνες δεν υπήρξαν ποτέ Ναζί, αποικιοκράτες ή σκοταδιστές. (Γι'αυτό το λόγο, το να προσπαθούν οι κυβερνώντες να μας κάνουν "Ευρωπαίους" είναι τουλάχιστον εγκληματικό... Καλό είναι να ξεχωρίζουμε την ήρα από το στάχυ).

    Βέβαια, κάποιους πολύ τους συμφέρει να μην γνωρίζουν τα Ελληνόπουλα ότι οι Γερμανοί έσφαζαν γυναικόπαιδα στο Δίστομο και δεν έχουν πληρώσει δεκάρα ως πολεμική αποζημίωση, ότι οι Αμερικανοί δοκίμασαν τις βόμβες ναπάλμ για πρώτη φορά στο Γράμμο με "πειραματόζωα" τους Έλληνες, ότι οι Αγγλοι-Γάλλοι-Ιταλοί-Αμερικανοί, όταν οι Μικρασιάτες έπεφταν στη θάλασσα και προσπαθούσαν να σωθούν από το γενοκτόνο Κεμάλ, τους πέταγαν στη θάλασσα κτλ.
    http://www.skai.gr/player/TV/?MMID=101285 (Δίστομο)
    http://www.kastoria4u.gr/fun/cinema/251-o-----.html (Γράμμος)
    http://www.matia.gr/7/71/7106/7106_6_05.html ("Σύμμαχοι")
    http://www.youtube.com/watch?v=Bwv_gI2eF44 (σε πιο έντεχνη βερσιόν, οι "Σύμμαχοι" στο 3:57)

    Ούτως ή άλλως, οι Γερμανοί είναι(;) "φίλοι" μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ενα κράτος πού δέν αντιδρά στίς αποδεδειγμένες δολοφονίες των ΕΛλήνων αιχμαλώτων της Κύπρου, όταν βρίσκονται κρανία τρυπημένα από σφαίρες.

    Ενα κράτος πού καταργεί τήν μνήμη, εφόσον καταργεί τήν ιστορία καί δεί τίς ενδοξώτερες σελίδες όπως αυτές της Βυζαντινής αυτοκρατορίας καί της επανάστασης του 1821.

    Ενα κράτος πού φέρεται δουλικά στίς απαιτήσεις του Τούρκου γενοκτόνου.

    Ενα κράτος του οποίου ο πρωθυπουργός παραδίδει τήν εξουσία πού του εμπιστεύτηκε ο ελληνικός λαός σέ μία ...παγκόσμια διακυβέρνηση.

    Ενα τέτοιο κράτος πού ο μέσος Ελληνας αγωνίζεται πως νά κλέψει τόν έτερο Ελληνα είτε μέ τίς μίζες είτε με τά φακελλάκια είτε μέ τή φοροδιαφυγή.

    Ενα κράτος πού μένουν ατιμώρητα τά σιχαμερά ερπετα της πολιτικής, των συνδικάτων καί της δημοσιογραφίας πού τό εξουσιάζουν.

    Ενα κρατος πού αδιαφορεί γιά τήν εισβολή εκατομμυρίων Ασιατών καί Αφρικανών.

    Εν κράτος πού αδιαφορεί γιά τήν εγκληματικότητα εις βάρος του φιλήσυχου καί νομοταγούς πολίτη.


    Ενα τέτοιο κράτος είναι καταδικασμένο σέ θάνατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. 'Εξω από το Αουσβιτς είναι αναρτημένη μία επιγραφή η οποία αναφέρει ότι "οι λαοί που ξεχνούν την ιστορία τους είναι καταδικασμένοι να την ξαναζήσουν". Σε αυτήν την πορεία είμαστε. Να ξεχάσουμε την ιστορία μας για να ξαναζήσουμε τουρκοκρατίες, εμφυλίους και εισβολές στην Κύπρο.

    Σημειώνω ότι για την ενέργεια αυτή είναι υπεύθυνη και πάλι η γνωστή κυρία με τα ανύπαρκτα πτυχία που έγινε καθηγήτρια πανεπιστημίου και σήμερα διαφεντεύει τη μόρφωση των επερχόμενων γενεών.

    Υποτίθεται ότι έχει επιληφθεί κάποιος εισαγγελέας.

    Είναι ανείπωτα απελπιστικό να προσπαθείς με νύχια και με δόντια να αντιμετωπίσεις τη λαίλαπα που έχει ενσκύψει πάνω στη χώρα και να βλέπεις στη συνέχεια τέτοιες εξελίξεις στο εσωτερικό. Και ο εσωτερικός εχθρός είναι πλέον χειρότερος και στα ανώτατα επίπεδα.

    Κουράγιο σε όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. "όλβιος όστις ιστορίης έσχεν μαθησιν" Κατά τον Ηρόδοτο.
    η σύγχρονη εποχή, η νέα τάξη, λέσχη μπίλντεμπερργκ και όλα τα συναφή κ-λόπαιδα επιχειρούν απροκάλυπτα,χυδαία, κυνικά να σβήσουν ακόμα και το dna μας.
    η μυθολογία,η ιστορία,η γλώσσα,η ορθόδοξη πίστη κράτησαν αυτό τον τόπο 3500 χρόνια περίπου προ και μετά χριστόν.άν υπάρχουμε σήμερα, υπάρχουμε χάρη σ αυτά και βάσει αυτών που τα ενσάρκωσαν μέσα στους αιώνες και με τα λάθη τους φυσικά-ουδείς αλάνθαστος- και με τα πάθη τους-υπάρχει απαθής,χωρίς έστω και ελαχιστη εμπάθεια;
    η φυλή μας θαυμάζεται ωστόσο παγκοσμίως για τα πολιτιστικά στοιχεία-στοιχεία νοήματος ζωής που χάρισε ως πνευματική κληρονομιά στην οικουμένη όταν θέλησε. από το χρυσομαλλο δερρας το λεωνίδα την ακρόπολη μέχρι τον ηρακλειο τους τρεις ιεράρχες, τον τσιμισκή το γρηγόριο παλαμά τον παλαιολόγο τον κολοκοτρώνη τον μακρυγιάννη τη λασκαρίνα και τη μαντώ, τον παπαδιαμάντη και τον κοντογλους μέχρι το θρυλικό αβέρωφ, το λέων και το σπίθα, τον παπανικολή τους ήρωες του 40, το λοχία ίτσιο στην ομορφοκκλησία του μπέλλες τον σολωμό σολωμού και τον τάσο ισαάκ το ΟΧΙ του μεταξά και το ΟΧΙ του τάσου παπαδόπουλου.ακόμα και τη χαρά νικοπούλου μια ελληνίδα και χριστιανή δασκάλα ισότιμη με τις ηρωικές δασκάλες του μακεδονικού αγώνα του μελά και του γερμανού καραβαγγέλη.
    όποιος-α για όποιο λόγο απαξιώνει όλα αυτά δεν είναι παρά ένα κομμάτι κρέας που για να απολαυσει την καρέκλα της εξουσίας προδίδει τη μάνα του και το σπίτι του.
    η προσπάθεια είναι για να εξαφανιστεί από το χάρτη της γής όλο το παραπάνω πανόραμα. αυτό που επιχειρείται είναι χειρότερη από όλες τις καταστροφές που έχουμε πάθει μέχρι τώρα.το υπουργείο παιδείας είναι νευραλγικό γι αυτο πρέπει να το διυθύνουν συγκεκριμένα πρόσωπα με συγκεκριμένη πολιτική από συγκεκριμένα παγκόσμια κέντρα.

    αν δεν σηκωθούμε να πάρουμε τα κάθε είδους όπλα τα ιερα και να γκρεμοτσακίσουμε τους πρόστυχους δήμιους σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μη ξεχνάτε ότι το Σάββατο είναι εβραική αργία και μερικοί εδώ παίρνουν το ρεπό τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. εμ με τοσα παιδια μεταναστων στα σχολεια τι αλλο περιμενατε? λετε να τα ενδιαφερει η ιστορια μιας ξενης χωρας? τωρα ειναι η ωρα της εκκλησιας να αποδειξη εμπρακτα οτι αγαπα τον τοπο και να οργανωσει αμεσα νεα ''κρuφα σχολεια'' στις ενοριες. ακοuτε κuριοι ιερεις? κανετε κατι γιατι οπως παμε σε λιγο δεν θα uπαρχει ποιμνιο να ποιμανετε

    γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. προς πατριώες´Ελληνες μοιρολάτρες αντισημίτες,

    Συμπεριφορά ατόμων που έχουv εκτεθεί αρκετό καιρό στις ακτίνες του ήλιου με μεγάλη κατανάλωση υγρών και οξυγόνου με αποτέλεσμα την αύξηση του Οξαλικού οξέος και επομένως την οξείδωσης του εγκεφάλου τουs,
    προσοχή η κατάσταση αυτή το´´μαλακo μπούκωμα´´ είναι μη αναστρέψιμη με βαθμιαία εξασθένηση και κατάπαυση των γεννητικών λειτουργιών.

    KONE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΓΙΑ ΠΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΙΛΑΤΕ?
    ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ.
    ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ,ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ
    ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
    ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΙ
    ΕΛΛΗΝΕΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ "ΑΘΙΓΓΑΝΟΙ".
    ΑΛΒΑΝΟΙ,ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ,ΡΩΣΟΙ,ΒΑΡΝΤΑΣΚΙΟΙ....ΒΟΡΕΙΟΙ ,ΝΟΤΙΟΙ...ΚΤΛ.

    ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ"
    ΜΕ "ΔΟΓΜΑΤΑ" ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ...
    ΚΑΙ ΜΕ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ,ΔΙΟΤΙ
    ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ..
    ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΤΛ...
    ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ,
    ΟΙ ΠΑΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΙΗΤΕΣ...
    ΣΑΡΚΑΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΄Προς ανώνυμο 8.40μμ
    Σωστό αυτό για τους γονείς, διότι η φωνή τους λαμβάνεται υπ΄όψη. Ελπίζω δηλαδή ότι συνεχίζει να λαμβάνεται. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @ Κομνηνός
    έχει και ταμπέλα στο Άουτσβιτς για
    τον ακριβή αριθμό των "θυμάτων" του πολέμου;


    Αριβίστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΠΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ=ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ
    Χρηατος Βουλγαρης απο Λονδινο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ουδέν κακόν αμιγές καλού. Αν δεν ήταν η διαμαντοπούλου θα αναρτούσε ο Υμέτερος την ιστορία του Σπύρου Καγιαλέ (Καγιαδελάκη);;
    Όσα διαβάσαμε την τελευταία πενταετία από την Ελληνική Ιστορία, δεν τα διαβάσαμε σε όλη μας την ζωή. Ας είναι καλά οι ανθέλληνες. Η Πατρίδα, κι εμείς μαζί, σάς ευγνωμονούμε.
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΒΑΠΤΙΣΜΕΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΠΟΥ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΦΕΛΕΙ ΛΟΓΩ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ.
    ΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΚΑΤΑ 50% ΕΙΝΑΙ ΔΙΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑ 30% ΑΤΟΛΜΟΙ.
    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΡΔΙΑ ΦΙΜΩΝΟΝΤΑΙ, ΦΑΚΕΛΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΕΙΛΟΥΝΤΑΙ.
    ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΟΦΕΙΛΕΙ Ν ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ ΣΤΗ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΒΡΩΜΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ.
    ΚΟΦΤΕ ΤΙΣ ΜΛΚΣ ΠΙΑ ΠΕΡΙ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ.
    ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ Π.Δ.ΤΗΝ ΠΑΡΕΡΜΗΝΕΥΟΥΝ.
    ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΣΕ ΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ. ΤΕΛΕΙΩΣΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΤΡΕΒΛΕΣ ΘΕΩΡΗΣΕΙΣ ΑΛΛΟΙΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟ Δ.Ν.Τ

    ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΦΡΙΞΑ

    http://www.livestream.com/114news/video?clipId=flv_f604493d-313b-4899-b822-b6f3dff8dd3b&utm_source=lsplayer&utm_medium=ui-play&utm_campaign=click-bait&utm_content=114news

    ΓΝΩΣΤΟ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΦΡΙΚΑΡΕΙΣ.
    ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΘΟΥΜΕ

    ΤΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. "μόνο το ΠΑΣΟΚ καταργεί την ιστορία και τα θρησκευτικά"


    Ζαφειρη μ'αυτα που γραφεις εχεις εξασφαλισει σιγουρα μια θεση στο κυβερνητικο σχημα της Ν.Δ, αν και οταν-κουφια η ωρα-ξανακυβερνησει ποτε την Ελλαδα.
    Ρε λεβεντη, η Γιαννακου υπουργος του ΠΑΣΟΚ ηταν;Η εχεις την εντυπωση οτι απευθυνεσαι σε βλακες ΔΑΠιτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πρὸς Δῆμον Τσέλιον:
    Εἰς τὴν ἀκόλουθον διεύθυνσιν ἔχω ἐπιχειρήσει ἀπάντησιν ἑνὸς ἐρωτήματός σου:
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/08/blog-post_3202.html

    Ἐπὶ τοῦ θέματος:
    Τὸ ὅτι ἡ κρατικὴ «παιδεία» ἐπιχειρεῖ νὰ ἀφήσῃ ἀμορφώτους τοὺς Ἕλληνας καί, ἔτι χεῖρον, νὰ διαμορφώσῃ κατευθυνομένας συνειδήσεις, εἶναι γνωστὸν τοῖς πᾶσιν. Εἰδικώτερον εἶναι γνωστὸν καὶ αὐταπόδεικτον, ὅτι ἡ ἀνθελληνικὴ κυβέρνησις, ἡ ἑκάστη κυβέρνησις καὶ ὄχι μόνη ἡ παροῦσα, οὐδόλως ἐπιθυμεῖ τὴν ἀπόκτησιν τῆς ἱστορικῆς γνώσεως ὑπὸ τῶν ὑπηκόων της. Τοιουτοτρόπως ἐξηγεῖται ἡ ἀπόφασίς της νὰ καταργήσῃ τὸ μάθημα τῆς μεσαιωνικῆς καὶ νεωτέρας Ἑλληνικῆς Ἱστορίας εἰς τὰς Βʹ καὶ Γʹ Λυκείου, κατ’ οὐσίαν καὶ τῆς ἀρχαίας. Ὄχι ὅτι μέχρι τοῦδε δὲν ἐδιδάσκετο ἡ Ἱστορία ἀκρωτηριασμένη καὶ διεστρεβλωμένη κατὰ τὰς ἐξουσιαστικὰς ἐπιταγάς.
    Βεβαίως περὶ «Ἐκκλησίας» θὰ συμφωνήσω μετὰ τοῦ Σαρκαστοῦ. Δι’ ὅτι ἡ «Βυζαντινὴ» Ἱστορία εἶναι δι’ ἡμᾶς τοὺς Ἕλληνας ἡ Ἱστορία τῆς καταδυναστεύσεώς μας, ὡς καὶ ἡ Ὀθωμανικὴ Ἱστορία. Δι’ ὅτι ἡ «Ἐκκλησία» καὶ ἐπὶ τουρκοκρατίας ἐκυνήγησεν ἀνελεήτως τὴν Παιδείαν καὶ μάλιστα τὰς θετικὰς Ἐπιστήμας, τὰς ὁποίας εἶχεν ἀποκηρύξει ὡς «διαβολικὰς» καὶ «ἄθεα γράμματα τῆς Δύσεως». Δι’ ὅτι ἐκυνήγησεν τοὺς ἐλαχίστους διαφωτιστὰς ἐν Ἑλλάδι, ἀκόμη καὶ τοὺς ἐξ αὐτῆς προερχομένους (οἵτινες ἦσαν οἱ μόνοι ἔχοντες δικαίωμα τινὸς μορφώσεως), ὡς τὸν Μεθόδιον Ἀνθρακίτην καὶ τὸν Βενιαμὶν τὸν Λέσβιον. Δι’ ὅτι καὶ σήμερον, ἐλέγχουσα τὴν ἐπίσημον κρατικὴν «παιδείαν», ἀποτελεῖ τὴν αἰτίαν τοῦ Σκοταδισμοῦ ἐν Ἑλλάδι. Ὡς ἓν μικρὸν παράδειγμα παραθέτω τὴν ἀκόλουθον διεύθυνσιν (*), ὅπου δύναταί τις νὰ κατεβάσῃ τὸ σχολικὸν ἐγχειρίδιον Φυσικῆς τῆς Εʹ Δημοτικοῦ. «Φυσικῆς», τρόπος τοῦ λέγειν, καθῶς εἰς τὴν σελίδα 74 γίγνεται χριστιανικὴ κατήχησις καὶ δίδονται ὁδηγίαι «εὐσεβοῦς κατανύξεως», ἀσφαλῶς κατ’ ὄπιν ἀπαιτήσεως τῆς «Ἐκκλησίας». Ὥστε καὶ ἐὰν ἀπαλλαχθῇ εἷς μαθητὴς τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν, δὲν γλυτώνει τὴν πλύσιν ἐγκεφάλου.
    Ἴσως μάλιστα ἡ ἀποπομπὴ τοῦ μαθήματος τῆς μεσαιωνικῆς καὶ νεωτέρας Ἑλληνικῆς Ἱστορίας εἶναι μία ὕστατος προσπάθεια ἀποφυγῆς τῆς κριτικῆς (ὑπό τινων «ἐνοχλητικῶν» μαθητῶν) τῆς ἀπολύτως ἐχθρικῆς στάσεως τοῦ χριστιανισμοῦ ἔναντι τῆς Ἑλλάδος καὶ τοῦ Πολιτισμοῦ της.
    Ὅσον ἀφορᾷ εἰς τὴν διὰ τοῦ διαδικτύου ἱστορικὴν μόρφωσιν, εἶναι ἀσφαλῶς εἷς τὰ μέγιστα θετικὸς παράγων, καθῶς δυστυχῶς τὸ κράτος οὐδέποτε σκοπεύει νὰ τὴν παρέξῃ.
    * http://pi-schools.sch.gr/dimotiko

    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. AΓΑΠΗΤΕ ΚΥΡΙΕ "ΕΙΣ ΕΛΛΗΝ" ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ. ΕΧΕΤΕ ΡΕΝΤΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΟΙ ΚΟΙΝΟΙ ΘΝΗΤΟΙ Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΒΙΟΠΑΛΗΣ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΩ ΒΗΜΑ ΠΡΟΣ ΒΗΜΑ ΟΣΑ ΠΑΡΑΠΟΙΗΜΕΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΙΔΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΟΙ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΤΕ Η ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ Η ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΕΙΣΤΕ ΘΥΜΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ Η ΕΝΕΡΓΕΙΤΕ ΣΚΟΠΙΜΩΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΡΑΣΗ ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΥ ΠΕΤΑΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ. ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΗΡΞΑΝ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΕΦΘΕΡΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ. ΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΟΜΩΣ ΣΤΑΝΙΚΩΣ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΗΣΕΤΕ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΤΑ ΑΓΝΟΕΙΤΕ Η ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΓΝΟΕΙΤΕ. ΑΝ ΜΟΥ ΔΙΝΟΤΑΝ ΜΙΑ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΘΑ ΕΚΑΝΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΝ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ. ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΙΣΩ. ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.
    ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΩ. ΘΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.

    ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΙΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΑΔΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΥΝΑΣ
    http://www.oodegr.com ΑΠΟΛΟΓΗΤΗΣ http://apologitis.com/ εγκολπιο http://www.egolpion.com ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ Π. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΡ ΣΤΗΒΕΝ ΡΑΝΣΙΜΑΝ.
    ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΤΗ ΑΓΙΑ ΒΙΟΤΗ ΤΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΑΓΙΩΝ ΓΕΡΟΝΤΩΝ ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΟΥ,ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΣΑΛΙΚΗ, ΣΩΦΡΟΝΙΟΥ ΣΑΧΑΡΩΦ ΣΤΟ ΕΣΣΕΞ, ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ, ΜΑΡΚΟΥ ΜΑΝΩΛΗ, ΕΥΜΕΝΙΟΥ,ΙΩΗΛ ΓΙΑΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΦΡΑΙΜ ΦΙΛΟΘΕΪΤΗ,ΙΩΣΗΦ ΝΕΟΣΚΗΤΙΩΤΗ ΚΑΙ ΠΛΕΙΑΔΟΣ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΣΥΝΤΟΜΙΑΣ. ΟΛΟΙ ΗΣΑΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΗΛΙΘΙΟΙ ΚΡΕΤΕΙΝΟΙ ΒΛΑΚΕΣ, ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ; ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΘΑ ΔΕΙ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΙΟΙ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΝΕΟΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΙΑΣ ΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ Η ΜΗ, ΤΙΣ ΕΠΑΦΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΙΣΧΥΡΟΥΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΜΥΣΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΞΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΑ ΒΙΒΛΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΤΗ-ΤΟΝ ΦΑΓΑΝΕ-ΙΕΡΕΑ ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ ΠΡΟΣ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ,ΗΘΙΚΗ ΚΛΠ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΦΑΓΑΝ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ.ΗΜΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.
    ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΠΑΡΟΥΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΚΟΥΜΟΣΚΟΝΗ.
    ΤΙ ΩΡΑΙΟΥΣ ΚΑΡΚΙΝΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΓΑΘΟΙ ΑΝΑΘΡΩΠΟΙ!
    Π.Χ http://proskynitis.blogspot.com/2010/01/blog-post_17.html
    ΜΟΝΑΧΗ ΧΕΡΟΥΒΕΙΜΙΑ

    ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ενί Έλληνι,
    Ευχαριστώ για τις διευκρινήσεις. Πράγματι μού διέφυγε η τοποθέτησή σου επί του θέματος. Διάβασα με προσοχή αυτά που έγραψες. Και πάλι σ' ευχαριστώ.
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Πρὸς μοναχὴν Χερουβειμίαν:
    Ὡς πρὸς τὰ ὅσα δῆθεν παραπεποιημένα γράφω ἐναντίον τοῦ χριστιανισμοῦ, εἷς ἕκαστος δύναται νὰ τὰ ἐλέγξῃ ὁ ἴδιος. Γενικόλογοι καὶ ἀερολόγοι τοποθετήσεις δὲν ἔχουν ἀξίαν. Εἰς τὰς περισσοτέρας ἄλλωστε περιπτώσεις παραθέτω καὶ τὰς πηγάς μου, συνήθως χριστιανικάς. Καὶ ὅποτε δὲν τὸ κάμω ἢ τὸ κάμω ἀτελῶς, συνήθως λόγῳ ἐλλείψεως χρόνου ἢ ἐπειδὴ βαρύνομαι νὰ ἀνατρέχω εἰς τὰ χριστιανικὰ ληρήματα, τὰ ὁποῖα ἔχω ἀνὰ πᾶσαν στιγμὴν εὔκαιρα –εἰς τὸν ὑπολογιστήν μου γὰρ καὶ εἰς τὴν βιβλιοθήκην μου, ὅπως καὶ πολλὰ ἄλλα– καὶ πάλιν δύνανται οἱ ἀναγνῶσται νὰ τὰ ἐλέγξουν. Ἢ μήπως διαφωνεῖτε πρὸς τὰ ἱερά σας κείμενα; Καὶ τέλος πάντων ἔχομεν καὶ ἡμεῖς (καὶ ἐγὼ καὶ οἱ λοιποὶ ἀναγνῶσται τοῦ ἱστολογίου) μυαλὸν καὶ κρίσιν καὶ σκέψιν. Ἡ ἐποχή, καθ’ ἣν ἡ «Ἐκκλησία» σας ἤλεγχεν τί θὰ μελετῶμεν καὶ πῶς θὰ τὸ ἑρμηνεύωμεν, ἔχει περάσει ἀνεπιστρεπτὶ καὶ ἄρα αἱ ἱστοσελίδες ποὺ παραθέτετε εἶναι ἄδικος κόπος.
    Ὡς πρὸς τὸ ἐὰν ἐνεργῶ σκοπίμως, βεβαίως θὰ συμφωνήσω μαζύ σας. Ὁ καθεῖς λέγει τὴν γνώμην του καὶ τοῦτο εἶναι σκόπιμος ἐνέργεια. Τί θὰ περιμένατε, νὰ λέγω τὴν ἰδικήν σας γνώμην!; Ἐνεργῶ σκοπίμως καὶ μετὰ παρρησίας ὡς ἐλεύθερος Ἕλλην δημοκρατικὸς πολίτης, ἐνδιαφερόμενος διὰ τὰ Κοινά. Καὶ τὸ ὅτι ἡ ξένη θρησκεία σας ἔχει καταστρέψει τὴν πατρίδα μου καὶ συνεχίζει νὰ τὴν ποδηγετεῖ, μὲ ἀφορᾷ καὶ μάλιστα πολύ.
    Ὡς πρὸς τὴν θεωρίαν, ὅτι δῆθεν ὁ χριστιανισμὸς εἶναι «καλός», ἀλλὰ ὑπάρχουν μερικοὶ «κακοὶ» παππᾶδες, θυμίζετε τοὺς κομμουνιστάς, οἱ ὁποῖοι ἰσχυρίζονται, ὅτι ὁ κομμουνισμὸς δὲν ἐπέτυχεν, ἐπειδὴ δὲν ἐφηρμόσθη σωστά. Δι’ ὅτι εἰς ἀμφοτέρας περιπτώσεις εἶναι τὸ ἰδεολόγημα σαθρὸν ἐξ ἀρχῆς –ὅπως ἄλλωστε κάθε ἰδεολόγημα– καὶ τοῦτο καὶ μόνον τοῦτο ὁδηγεῖ εἰς τὰ κακῶς κείμενα. Ἐπὶ παραδείγματι ἡ ὑψηλὴ συχνότης τῶν κρουσμάτων ὁμοφυλοφιλίας καὶ ἄλλων διαστροφῶν μεταξὺ τῶν ἱερωμένων ὀφείλεται ἀσφαλῶς εἰς τὴν ἀπαγόρευσιν τοῦ ἔρωτος, τὸν ὁποῖον ἡ θρησκεία σας θεωρεῖ ἁμαρτίαν, ἰδίᾳ ὅταν τελεῖται ὑπὸ καλογήρων καὶ ὄχι μόνον. Ἐκτὸς ἐὰν θέλετε νὰ πιστεύσωμεν, ὅτι ἡ «θεία χάρις» προστατεύει ἀπὸ τῶν «ἁμαρτωλῶν» σκέψεων… Ὁμοίως καὶ ἡ φιλοχρηματία τῶν παππᾶδων. Τί ἄλλον θὰ ἀνέμενεν τὶς ὑφ’ ἑνὸς ἱερατείου ποὺ θεωρεῖ, ὅτι ὁ θεὸς ἐσκότωσεν τὸν Ἀνανίαν καὶ τὴν Σάπφειραν, ἐπειδὴ ἔδωσαν τὸ ἥμισυ καὶ ὄχι ὅλον τὸ ποσὸν ἐκ τῆς πωλήσεως τοῦ κτήματός των (!) εἰς τὸν ἀπόστολον Πέτρον (Πράξεις Ἀποστόλων); Βλέπετε, ὅτι γνωρίζω ἀρκούντως καλῶς τὸ δόγμα σας, ὁπότε τὰ περὶ παραποιήσεων δὲν ἔχουν πέρασην. Καὶ βεβαίως, ἐὰν αὐτὴ ἡ ἱστοριοῦλα ἔχει ἴχνος ἀληθείας, τότε τὸ δυστυχὲς ζεῦγος ἐδολοφόνησεν ὁ Πέτρος ἢ οἱ περὶ αὐτόν, ἴσως χρήσει δηλητηρίου, ὥστε «ἐγένετο φόβος μέγας ἐφ’ ὅλην τὴν ἐκκλησίαν καὶ ἐπὶ πάντας τοὺς ἀκούοντας ταῦτα», καὶ ὄχι ὁ ἀνύπαρκτος θεός σας. Κατὰ τὸν ἴδιον λοιπὸν «σικελικὸν» τρόπον λειτουργεῖ καὶ ἡ σύγχρονος «Ἐκκλησία» ἀκολουθοῦσα πιστῶς τὸ παράδειγμα τῶν «ἀποστόλων».
    Ὡς πρὸς τὰς «φράσεις-δηλητήρια» καὶ μιὰ καὶ ἀνεφέρθην καὶ ἐγὼ εἰς αὐτὰ προηγουμένως, θὰ ἦτο προτιμώτερον νὰ ἠλέγχατε τὸν δηλητηριασμὸν τῶν νέων διὰ τοῦ κηρύγματος καὶ τῆς κατηχήσεώς σας ὑποχρεωτικῶς εἰς τὰ σχολεῖα. Ἀλλὰ σᾶς ἐνοχλεῖ νὰ ἀκούεται ἄποψις διάφορος τῆς ὑμετέρας.
    Τέλος ὡς πρὸς τὸν χρόνον, ὃν διαθέτω, ἒ τοῦτο εἶναι, νομίζω, προσωπικόν μου θέμα. Σᾶς εὐχαριστῶ διὰ τὸ ἐνδιαφέρον, ἀλλὰ σᾶς διαβεβαιῶ, ὅτι δὲν ἀφήνω τὰς ὑποθέσεις μου ἀκηδεῖς. Καὶ καθῶς ἔχω μερικὰς νὰ φροντίσω τῶρα, λέγω νὰ σᾶς ἀφήσω ἐδῶ.
    Εἷς Ἕλλην

    Ὑ/γ.: Ἂ καὶ πρὶν φύγω, νὰ σᾶς ἐνημερώσω, ὅτι τὸ νὰ ἔχουν κάποιοι ἄνθρωποι ὀλίγον χρόνον νὰ διαθέσουν, εἶναι «εὐλογία», ὅπως θὰ ἐλέγατε. Ἢ μήπως σᾶς ἀρέσει ποὺ ἡ βιοπάλη καὶ τὰ οἰκονομικὰ προβλήματα ἀποτρέπουν τοὺς περισσοτέρους νὰ ἀσχοληθοῦν μὲ τὰ Κοινὰ πρὸς διαιώνισιν τῆς δουλείας τῶν Ἑλλήνων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πάντως αυτό που κάνει εντύπωση, είναι το γεγόνός, ότι στα βιβλία ιστορίας, στους τίτλους, πουθενά δεν αναφέρεται η Ελλάς: Ισορία των αρχαίων χρόνων, ιστορία μεσαιωνικού κόσμου, ιστορία νεωτέρων χρόνων. Γενικώς ιστορία. Οι άνθρωποι κάνουν, ό,τι μπορούν, ώστε να εκκλείψει η Ελλάδα ακόμη και από τους τίτλους των βιβλίων ιστορίας. Αυτοί οι τίτλοι ταιριάζουν σε νεώτατα κράτη, τα οποία στερούνται ιστορίας. Ένα αμερικανάκι π.χ. θα μπορούσε να διδάσκεται την ''ιστορία του αρχαίου κόσμου''. Ένας Έλληνας όμως (και όχι μόνο) πρέπει να διδαχθεί την ''Ιστορία της ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ'', της ''ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ βυζαντινής αυτοκρατορίας (κατά τον σερ Έντουιν Πήαρς, κατά τον Μοντεσκιέ κλπ'' κλπ. Αλλά όλα αποσκοπούν στην άμβλυνση της Ελληνικής εθνικής συνείδησης. Είναι στο χέρι μας, να κάνουμε αυτό, που ως ΈΛΛΗΝΕΣ γνωρίζουμε καλά: ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
    Δήμο Τσέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πρὸς ἀνώνυμον γράψαντα τῇ 11ῃ–10ου–2010, 5:40 μ.μ. (2ον σχόλιον):
    Κατ’ ἀρχὴν εἰς μίαν πρώτην ταχείαν ἀνάγνωσιν τοῦ σχολίου σας ἐνόμισα ὑμᾶς ὡς μοναχὴν Χερουβειμίαν. Ζητῶ συγγνώμην. Εὐθὺς ὡς ἀντελήφθην τὸ σφάλμα, ἀνέτρεξα εἰς τὴν προτεινομένην ἱστοσελίδα. Καὶ ἔχω νὰ σχολιάσω τὰ ἑξῆς:
    Τὰ ὅσα προπαγανδίζονται ἐκεῖ, ἀπὸ δῆθεν ἀκτινοβολήσεως τῶν «εὐσεβῶν» φοιτητῶν ὑπὸ τῶν «κακῶν ἀθέων» κομμουνιστῶν ἕως δικτατόρων κυκλοφορούντων μετὰ μετρητοῦ Geiger εἰς τὸν δρόμον, μόνον τὸν γέλωτα δύνανται νὰ ἐρεθίσουν. Τί παραμῦθι, τί παραμιλητόν, τί γέλιον ἀσταμάτητον; ὡς θὰ ἔλεγεν ὁ νεοπλατωνικὸς Πορφύριος, ξέρετε, ἐκεῖνος, τοῦ ὁποίου ἐκαύσατε τὸ δεκαπεντάτομον ἔργον «Κατὰ χριστιανῶν» μὲ διάταγμα τοῦ Θεοδοσίου Βʹ τοῦ Μικροῦ (τοῦ ἐλαχίστου, λέγω ἐγώ) τῷ 448 μ.Χ. (δι’ ὅτι οὕτως ἀντιμετωπίζουν τὰς ἀντιθέτους ἰδέας οἱ χριστιανοί, καίοντες τὰ βιβλία, ἐνίοτε καὶ τοὺς συγγραφεῖς των).
    Πέραν τούτων καὶ ἐφ’ ὅσον δεχθῶμεν τὴν ἱστορίαν, εἰς τὴν ἱστοσελίδα ὁμολογεῖται θρασύτατα ἡ ἐγληματικὴ δρᾶσις τῶν μοναχῶν. Δι’ ὅτι λέγει διὰ τὴν μοναχὴν Χερουβειμίαν (πραγματικὸν ὄνομα Σβετλᾶνα Μιχαέλα Τανάσα):
    «… καὶ γύρισε στὴ χώρα της, στὸν πατέρα Ἰουστῖνο Πίρβου (… μπλὰ μπλὰ μπλά…) καὶ τοῦ τὰ διηγήθηκε ὅλα. Αὐτὸς τῆς εἶπε νὰ μείνῃ στὸ μοναστῆρι» (σημ. ἰδική μου: ἐν ᾧ ἔπασχεν ἐκ καρκίνου!).
    Καὶ κατωτέρω:
    «Δὲν ἤθελε νὰ πάρῃ μορφίνη, θέλοντας μὲ τὸν πόνο νὰ σβήσῃ τὶς ἁμαρτίες της».
    Ἀντελήφθητε, κύριοι ἀναγνῶσται, καὶ ἰδιαιτέρως ὑμεῖς, ἀνώνυμε σχολιαστά, ποὺ βαυκαλίζεσθε μὲ τοιαύτας ἀνοησίας; Καὶ ἔπειτα κατηγορεῖτε ἐμὲ ὡς θῦμα. Αὐτὸς ὁ Ἰουστῖνος (ἀποφεύγω νὰ τὸν χαρακτηρίσω, ἂν καὶ δυσχερῶς, διὰ λόγους εὐπρεπείας), ἀντὶ νὰ τὴν στείλῃ τάχιστα εἰς τοὺς ἰατροὺς ποὺ ἴσως τὴν ἐθεράπευαν, τὴν ἔκλεισεν εἰς ἓν κελίον! Ὁ ἀρχιεπίσκοπός σας ὅμως ἔτρεχεν εἰς τὸ Ἀμέρικα. Καὶ μὲ σαδιστικὸν τρόπον καὶ ἀκούων αὐτὴν νὰ οὐρλιάζῃ ἐκ τοῦ πόνου δὲν τῇ ἔδιδεν μορφίνην, ὥστε νὰ σβήσῃ… τὰς «ἁμαρτίας» της! Αὐτὰ διδάσκουν οἱ διάφοροι «ἀπολογηταί», τοὺς ὁποίους μᾶς σερβίρετε ὡς μπαγιάτικην σοῦπαν. Ἀλλὰ μὲ ὅποιον διδάσκαλον καθίσῃς…
    Καὶ ὡδήγησαν εἰς φρικτὸν θάνατον μίαν εὔμορφον κοπέλλαν, τῆς ὁποίας ὅμως εἶχαν ἁλώσει τὸν νοῦν. Καὶ τῆς ἤλλαξαν καὶ τὸ ὄνομα. Πόσα καὶ πόσα παιδιὰ ἔχουν μέχρι σήμερον χαθεῖ καὶ σβήσει, ὅπως ἡ Σβετλᾶνα, εἰς τὰ μπουντρούμια τῆς ἀσιατικῆς θρησκείας; Καὶ πόσαι οἰκογένειαι ἀναζητοῦν μέχρι σήμερον τὰ τέκνα των, παρασυρθέντα ὑπὸ τῶν ἀπανθρώπων καλογήρων ποὺ κάποτε καὶ αὐτοί, ὅταν ἦσαν παιδιά, εἶχαν ὁμοίως παρασυρθεῖ;
    Εἷς Ἕλλην

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. δεν ειναι νεοφιλελευθεροι λετε ψεματα.
    ειναι αριστεριστες διεθνιστες, πρωην σοβιετιστες μπολσεβικιστες.
    μπορουσατε να πειτε μαρξιστοφιλελευθεροι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.