7/10/10

Επιθέσεις ισραηλινών αεροσκαφών κατά παλαιστινιακών «στόχων» στη Γάζα

Τέσσερις τραυματίες από τρεις βομβαρδισμούς ισραηλινών F-16 σε στόχους στη Λωρίδα της Γάζας.
Ισραηλινά μαχητικά F-16 εκτόξευσαν πυραύλους λίγο μετά τα μεσάνυκτα σήμερα Πέμπτη σε τρεις «στόχους» στη Λωρίδα της Γάζας, περιλαμβανομένου ενός στρατοπέδου εκπαίδευσης για στελέχη της Χαμάς, ανέφεραν ιατρικές πηγές, αξιωματούχοι της Χαμάς και κάτοικοι του θύλακα.
Κάτοικοι είπαν ότι άκουσαν δύο διαδοχικές εκρήξεις από ένα στρατόπεδο εκπαίδευσης στο βόρειο τμήμα της πόλης της Γάζας και μια έκρηξη από μια άδεια έκταση νότια της πόλης. Ιατρικές πηγές στο νοσοκομείο Σίφα δήλωσαν ότι νοσοκομειακά οχήματα και διασώστες έφθασαν στις περιοχές που επλήγησαν και βρήκαν τέσσερα άτομα που είχε υποστεί ελαφριά τραύματα.
Οι αεροπορικοί βομβαρδισμοί σημειώθηκαν μερικές ώρες αφότου μαχητές εκτόξευσαν αυτοσχέδια ρουκέτα από την περιοχή, που ελέγχει η Χαμάς, προς το νότιο Ισραήλ, χωρίς να αναφερθούν απώλειες ή υλικές ζημιές, κατά το ραδιόφωνο του στρατού. Επιχειρήθηκε να εκτοξευθεί άλλη μια ρουκέτα, που όμως δεν πέρασε τα σύνορα.
Ισραηλινοί αξιωματούχοι έχουν απειλήσει ότι ο Ισραηλινός στρατός θα προβαίνει σε επιχειρήσεις αντιποίνων για κάθε επίθεση με αυτοσχέδιες ρουκέτες από τη Λωρίδα της Γάζας.
Ερωτηθείς σχετικά, εκπρόσωπος του Ισραηλινού στρατού δεν επιβεβαίωσε ούτε διέψευσε τις επιδρομές.
Την ενέργεια διεκδίκησε οργάνωση που αυτοαποκαλείται «μαχητές του μονοθεϊσμού και του ιερού πολεμου» -το όνομα παραπέμπει στις απαρχές της δράσης της σαλαφιστικής οργάνωσης του Ιορδανού Άμπου Μούσαμπ αλ Ζαρκάουι στο Ιράκ, η οποία θεωρείτο παράρτημα της αλ Κάιντα-, αναφέροντας σε ανακοινωθέν της ότι είχε στόχο την περιοχή Εσκόλ, στο νότιο Ισραήλ.
Οι ένοπλες δυνάμεις του Ισραήλ διεξήγαγαν από τον Δεκέμβριο του 2008 ως τα τέλη του Ιανουαρίου του 2009 εκτεταμένη αεροπορική και χερσαία επίθεση στη Λωρίδα της Γάζας. Περίπου 1.400 Παλαιστίνιοι και 11 Ισραηλινοί σκοτώθηκαν και η περιοχή υπέστη τεράστιες καταστροφές. Στόχος της επιχείρησης, σύμφωνα με τις Ισραηλινές αρχές, ήταν να ελεγχθεί η Χαμάς και να σταματήσουν οι εκτοξεύσεις ρουκετών εναντίον του νοτίου τμήματος της χώρας.
Ωστόσο, πάνω από 120 ρουκέτες έχουν εκτοξευθεί κατά του νότιου Ισραήλ από τις αρχές του 2010, κατά απολογισμό του Ισραηλινού στρατού.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

31 σχόλια:

  1. «μαχητές του μονοθεϊσμού και του ιερού πολεμου» είναι από αυτούς τους εχθρούς που έχει ανάγκη το Ισραήλ για να δικαιολογεί τις ενέργειές του.

    "Περίπου 1.400 Παλαιστίνιοι και 11 Ισραηλινοί σκοτώθηκαν και η περιοχή υπέστη τεράστιες καταστροφές." 127.2 νεκροί μη "περιούσιοι του θεού" του Θεού για κάθε "περιούσιο του θεού".

    2 F16 εναντίον στρακαστρούκας. Αυτό θα πεί αξιόμαχος στρατός. Αλήθεια με το Iron Dome τι έγινε? Τα βρήκαν στις προμήθειες? Αλλά καλύτερα με τα F-16, βγαίνουν πιο φτηνά. Έχουμε και κάτι θύματα αμάχους αλλά ποιός νοιάζεται? Δεν είναι "περιούσιοι" άλλωστε!

    "Israeli warplanes strike on NW Gaza, no injuries
    Source: Xinhua [09:47 October 07 2010]
    Israeli warplanes struck after midnight two targets, in the Hamas-ruled Gaza Strip, including a training post for Gaza militants northwest of Gaza city, no injuries reported , witnesses said and medics said.

    The witnesses said that they suddenly heard a huge explosion after F16 warplanes hovered over the city of Gaza, adding that a training post for Gaza militants was struck, and no injuries were reported."

    Οι Κινέζοι δεν δρήκαν τραυματίες. Μάλλον οι 4 τραυματίες που βρήκε η Καθημερινή τραυματίστηκαν μέχρι να ξημερώσει και σε εμάς! Ποιός ξέρει μέχρι το μεσημέρι μπορεί να γίνουν περισότεροι.
    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. «μαχητές του μονοθεϊσμού και του ιερού πολεμου»

    Καπηλεύονται την θρησκεία, ανακετεύοντάς την σ' ένα καθαρώς πολιτικό ζήτημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1η ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ:
    "Ωστόσο, πάνω από 120 ρουκέτες έχουν εκτοξευθεί κατά του νότιου Ισραήλ από τις αρχές του 2010, κατά απολογισμό του Ισραηλινού στρατού"

    Βασικά είναι πάνω από 160 και όχι 120:
    http://idfspokesperson.com/2010/10/07/2010-statistics-rocket-and-mortar-fire-from-the-gaza-strip-as-of-october-7th-7-oct-2010/

    2η ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ:
    "Ερωτηθείς σχετικά, εκπρόσωπος του Ισραηλινού στρατού δεν επιβεβαίωσε ούτε διέψευσε τις επιδρομές"

    Και εδώ η ΕΠΙΣΗΜΟΤΑΤΗ σχετική ανακοίνωση:

    http://idfspokesperson.com/2010/10/07/in-response-to-rocket-fire-from-gaza-iaf-strikes-terror-targets-7-oct-2010/

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρε παιδιά αφήστε το, ειναι ολοφάνερο οτι με κανένα τρόπο δεν πείθονται.Μαλλον είναι πράγνματι κάποιο παράρτημα των μυστικων υπηρεσιών του Ισραήλ που ανέλαβε να υπερασπίζεται όλα ανεξαιρέτως τα εγκλήματα του Ισραήλ.
    Ξέρουμε ενταξει οι Σιωνιστές κυβερνούν την Ελλάδα,το εμπεδώσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίπε ο ανώνυμος- εκτός θέματος:

    "Ξέρουμε ενταξει οι Σιωνιστές κυβερνούν την Ελλάδα,το εμπεδώσαμε"
    -------------------------
    1) Σιωνιστής ο Πάγκαλος; που επέστρεψε τα κρασιά από τα Γκολάν;;;
    Γράφοντας το αξέχαστο:
    http://www.pangalos.gr/portal/?p=85

    "Έχω διδαχθεί απ’ όταν ήμουν πολύ νέος να μην κλέβω και να μην δέχομαι τα προϊόντα κλοπής"
    ---διότι το ΠαΣοΚ δε δέχεται "προϊόντα κλοπής". Δέχεται μόνον "ΧΟΡΗΓΙΕΣ"-----------------

    2) Σιωνίστρια η Δραγώνα του Free Gaza;

    3) Σιωνιστής ο άντρας της κας Δραγώνα, ο Νίκος Μουζέλης, ο κολλητός του Σημίτη που γράφει για την "ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ" στρατιωτική συμμαχία με το Ισραήλ;

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=6&artid=349094&dt=18/08/2010

    4) Μήπως είναι σιωνιστής και ο Μπεγλίτης ή η Σακοράφα;
    http://www.syriza.gr/press/anakoinoseis/diabima-sto-ypoyrgeio-eksoterikn-gia-tin-asfaleia-ton-aktibistn-toy-free

    5) Μήπως είναι σιωνιστής ο Οδυσσέας Βουδούρης;
    http://www.paratiritis-news.gr/detailed_article.php?id=135636&categoryid=1

    6)Ή μήπως είναι σιωνιστής ο ΓΑΠ;

    "Ο Μαχμούντ Αμπάς επίτιμο μέλος του του Διεθνούς Διοικητικού Συμβουλίου του Ιδρύματος «Ανδρέα Γ. Παπανδρέου»

    http://www.agp.gr/agp/content/Document.aspx?d=7&rd=5499005&f=1672&rf=-248004360&m=8682&rm=14656278&l=2
    -------------------------------
    Άντε πάλι, να δούμε πόσα άσχετα σχόλια θα διαβάσουμε από τους σιωνιστο-φάγους

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μίλησε ο/η επι 24ώρου βάσης "άγγελος φύλακας μας" εβραίος.
    Και τι είπε;
    "ΑΝΑΚΡΙΒΕΙΑ" και "εκτός θέματος"
    Ξέχασε να μιλήσει για οχετούς.
    Μου θυμίζει τον "μη σιωνιστή" παπατζή που είπε:
    "Λεφτά υπάρχουν"
    Μια του ψεύτη δυό του ψεύτη τρίτη και κακό σου βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εάν υπάρχει ...Γιαχβέ και βλέπει, να κάνει τα κουμάντα του ώστε να πέφτουν από βλάβη όλα τα ισραηλινά αεροπλάνα το ένα μετά το άλλο !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Galia
    Ξαναδημοσιεύω γιατί το σχόλιό μου μάλλον για τεχνικούς λόγους δεν το βλέπω να εμφανίζεται.
    Το θέμα είναι τα ασύμετρα αντίποινα και όχι οι μικρολεπτομέρειες στις οποίες, αν και έχεις λάθος, εστιάζεις εκεί για αποπροσανατολισμό (ως συνήθως).
    1) Έχεις δίκιο. Με βάση την πηγή σου οι ρουκέτες δεν είναι πάνω από 120, αλλά 107 "107 Qassam rockets, 51 mortars, and 7 Grad rockets"
    2)Η επισημότατη πηγή του ισραηλινού στρατού όταν τα διεθνή πρακτορεία τους ρώτησαν δεν έδωσε απάντηση. Μετά ξύπνησαν και το κάνανε δηλώσεις.

    "4 hurt in Israeli raids on Gaza

    (AFP) – 16 hours ago

    GAZA CITY, Palestinian Territories — Israeli warplanes staged three raids in the Gaza Strip overnight wounding four Palestinians, Hamas security officials and witnesses said Thursday.

    Two people were wounded in strikes on the east and west of Gaza City and two others were hurt in a third attack on the centre of the Gaza Strip, they said.

    An Israeli military spokeswoman refused to comment."

    3)Το επισημότατη δεν σημαίνει εγκυρότατη.

    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ 7 Οκτωβρίου 2010 1:20 μ.μ. + 3:06 μ.μ.

    Καλό είναι να μάθετε να κάνετε διάλογο. Αν νομίζετε ότι γράφουν επαγγελματίες, τότε καλύτερα αρχίσετε να διαβάζετε, διότι αυτή(οί) είναι διαβασμένη(οι). Εσείς .... πάτε αδιάβαστοι (εννοώ χωρίς να έχετε αρκούντως μελετήσει -:) )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Βασίλη,

    1) εσύ ανέφερες το AFP.
    Και εγώ αναφέρω τί έδωσε στη δημοσιότητα το DPA.

    "An Israeli military spokeswoman in Tel Aviv said she was checking the report"
    http://www.earthtimes.org/articles/news/347654,strike-car-gaza-strip.html

    2) αυτό που ΑΠΟΣΙΩΠΑΣ έντεχνα είναι ότι:
    "Κάτοικοι είπαν ότι άκουσαν δύο διαδοχικές εκρήξεις από ένα στρατόπεδο εκπαίδευσης στο βόρειο τμήμα της πόλης της Γάζας και μια έκρηξη από μια άδεια έκταση νότια της πόλης".

    Δηλαδή, οι Ισραηλινοί χτύπησαν ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ εκπαίδευσης ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ και ΑΔΕΙΕΣ εκτάσεις (ελπίζω με σχετικές "εγκαταστάσεις").

    Ορίστε και φωτογραφία:
    http://www.daylife.com/photo/090Ybrl3LffIL?q=israel

    Οπότε το να μιλάς για "ασύμετρα αντίποινα" είναι εξοργιστικό. Το μοναδικό "ασύμετρο" που υπάρχει είναι ότι οι τρομοκράτες έριξαν δυο ρουκέτες στη Νεγκέβ, έχοντας ως στόχο ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ και ΠΟΛΙΤΕΣ (άλλο το ότι δεν τα κατάφεραν)
    και ως απάντηση έχουμε ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΔΕΙΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ!

    Αυτό είναι το Ισραήλ. Και ο IDF, ο πλέον ηθικός στρατός στον κόσμο.

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κατά τ'άλλα, δείτε τί ωραία περνάνε στη Γάζα.


    ΑΠΟΡΙΑ:
    Εκεί, παρά τη χλιδή, δεν έχουν λαθρομετανάστες στα φανάρια. Ενώ εδώ που ο Έλληνας πεινά, παραδόξως γεμίσαμε λαθρομετανάστες...
    Γιατί άραγε έρχονται μόνο σε χριστιανικές χώρες και δεν πάνε στα αδελφάκια τους, τους άλλους μουσουλμάνους που είναι και φραγκάτοι;

    http://www.youtube.com/watch?v=R1a6faeIZG4

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. //ο IDF, ο πλέον ηθικός στρατός στον κόσμο.//
    Galia
    -------------
    Καλό το ανέκδοτο!!!
    Υπάρχει και το άλλο με τον εβραίο Τοτό που του είπε η μάνα του να έχει καλό σκοπό στην ζωή του, δηλαδή να μη σκοτώσει ...παραπάνω από δέκα Παλαιστίνιους!
    Και όταν της είπε τι θα γίνει εάν τον σκοτώσει αυτόν ένας Παλαιστίνιος, αυτή του απάντησε:
    Γιατί να σε σκοτώσει; Τι του έκανες;;;!!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κοπελιά, που έχεις καλό αρχείο, δες τι έχει γραφεί για τον ραβίνο Δαβίδ Κόρετζ από την Θεσσαλονίκη...
    Ποιός είναι αυτός που έδωσε στους ναζί τις λίστες με τα ονόματα των Εβραίων κατοίκων;
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Galia, γιατί τους το κάνεις αυτό?? Σε λίγο θα αρχίσουν πάλι τα ...κοσμητικά επίθετα!!!

    Αν θέλει ο Βασιλάκης να δει τι σημαίνουν "ασύμμετρα αντίποινα" ας κοιτάξει καλύτερα εδώ http://masada2000.org/ramallah.html κι εδώ http://en.wikipedia.org/wiki/Tali_Hatuel .... (ο κατάλογος είναι μακρύς).
    Ο "δίκαιος πόλεμος" που πρέπει να διεξάγει το Ισραήλ σύμφωνα με τους δήθεν... δεν είναι παρά το να μην αντιδρά στις ύπουλες τακτικές και γενοκτονική εχθρότητα http://levechad.blogspot.com/2010/09/honoring-jewish-victims-of-terrorism.html των ισλαμοφασιστών http://ivarfjeld.wordpress.com/2009/12/07/hamas-to-celebrate-%C2%ABshalit-swap%C2%BB-with-massive-suicide-attacks-inside-israel/, των ανθρώπων που δε διστάζουν σε τίποτα να χρησιμοποιήσουν τα ίδια τα παιδιά τους ως ασπίδα και σε παράβαση κάθε διεθνούς δικαίου κρατούν όμηρο ένα στρατιώτη απειλώντας για τη ζωή του (!!!) κι εκβιάζοντας. Θέλουν το Ισραήλ να επιδεικνύει μια αυτοκαταστροφική παθητικότητα απέναντι στην πιο ασύδοτη βαρβαρότητα! Πολλοί δήθεν... θα ήθελαν να δουν το Ισραήλ να αυτοκτονεί αλλά ματαιοπονούν όμως!
    http://masada2000.org/FightFair.html
    Η ατζέντα τους είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια όταν ο φιλοναζιστής Μεγάλος Μουφτής της Ιερουσαλήμ http://www.cdn-friends-icej.ca/antiholo/arabnazi.html http://www.eretzyisroel.org/~jkatz/bosnia.html, που συμμετείχε στη γενοκτονία των Αρμενίων, μέντορας του καθάρματος που άκουγε στο όνομα Αραφάτ http://www.cdn-friends-icej.ca/isreport/aug02/husseini.html, καλούσε σε γενοκτονία από τη δεκαετία του '20 και ασκούσε τρομοκρατία μπροστά στα μάτια των Βρετανών σκοτώνοντας εκατοντάδες αθώους Εβραίους, γυναίκες και παιδιά!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @ Galia (7 Οκτωβρίου 2010 10:41 μ.μ.)

    >Γιατί άραγε έρχονται μόνο σε χριστιανικές χώρες και δεν πάνε στα αδελφάκια τους, τους άλλους μουσουλμάνους που είναι και φραγκάτοι;<

    Μα προφανώς επειδή τα "φραγκάτα αδελφάκια" τούς στέλνουν στις χριστιανικές χώρες και μάλιστα, ως φαίνεται, τούς κάνουν και τα έξοδα.
    Πώς αλλιώς θα "εκπολιτιστεί" (= εξισλαμιστεί) ο "βάρβαρος" χριστιανικός κόσμος; Το είπε και ο πολύς Καντάφι στην Ιταλία, την οποία έχει πάρει υπό την προστασία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Τζιμη
    Μάλλον κάνεις λάθος. Ο Δαβίδ Κόρετζ και μαζί του μια εκατοντάδα γυναικόπαιδα ολοκαυτώθηκαν (τελικές πρόβες συμπεριλαμβανομένης και της βόμβας στην Οκλαχώμα-ΗΠΑ για την τρομοκρατία της 11/9/2001 με τα επακόλουθα σήμερα, βλέπεις η βαλίτσα προετοιμάστηκε προσεκτικά και μας ήλθε από πολύ μακριά) από τους πραιτωριανούς του Κλίντον και της Ρήνο στο Γουέϊκο του Τέξας to 1993.
    Εκτός και είχε και η Θεσσαλονίκη Δαβίδηδες Κορέτζηδες.



    ο κρατών σημειώσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @MPROYNAKO
    Μπρουνάκο επειδή σαν κράτος και λαός είστε ανώριμοι ακόμα, αν ποτέ μεγαλώσετε θα μάθετε ότι τα ζητήματα λύνονται με την πολιτική.
    Μην περιμένεις συμπάθεια όταν η αδυναμία να ασκήσεις πολιτική σε οδηγεί στο να δολοφονείς αμμάχους. Αν και από ότι φαίνεται λόγω της έπαρσης ώς "εκλεκτού του Θεού" λαού, την δολοφονία αμμάχων την θεωρεί το Ισραήλ θεάρεστη πράξη και αν μη τι άλλο αμελητέο γεγονός μπροστά στην επίτευξη των στόχων του.
    @Galia
    Νομίζω ότι τις παραπομπές σου τις κάνεις γιατί πιστεύεις ότι δεν θα τις δει κανείς.
    Αυτό που δείχνει η φωτογραφία είναι ένα γκρεμισμένο κτίριο ανάμεσα σε φωταγωγημένες πολυκατοικίες. Αυτό λέγεται ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ!!!
    Και ναι είναι ασσύμετρα 2 F-16 ενάντια σε μια στρακαστρούκα ζάχαρης, που γκρεμίζουν σπίτια.
    Το πρόβλημα είναι ακριβώς η πόρωσή σας. Όταν δολοφονείτε αμμάχους και το θεωρείται ηθικό αυτό επειδή κάποιοι άλλοι πορωμένοι σαν και εσάς συμπεριφέρονται ανάλογα.
    Από την στιγμή που η πρωτόγονη κοσμοθεωρία σας βασίζεται στο "οφθαλμός αντί οφθαλμού" (εξελιγμένοι σε "οφθαλμοί αντί οφθαλμού") είσαστε καταδικασμένοι να ζείτε έτσι.
    Στο θέμα για τα πετρέλαια όμως δεν είδα απάντηση.
    Παρακαλώ για να μην κουραζόμαστε εδω πέρα, απαντάτε στην ουσία των άρθρων χωρίς γενικόλογες αρλούμπες για Ισλαμοφασίστες κλπ. Κάτι που είσαστε ανίκανοι ως λαός να το λύσετε τόσα χρόνια ή μάλλον το δημιουργείτε τόσα χρόνια δεν θα το λύσουμε εδώ.
    Εγώ βλέπω παιδιά από την μία να φτιάχνουν ρουκέτες από την μία και από την άλλη να υπογράφουν βόμβες αυτό σημαίνει ότι για τα επόμενα 100 χρόνια δεν έχετε μέλλον.
    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. O ανιστόρητος εννοεί προφανώς τον ραββίνο Ζβι Κόρετζ. Από κάπου το ξεσήκωσε - ως συνήθως - για να δημιουργήσει εντυπώσεις. Αν μπορούσε να καταλάβει για τι πράγμα μιλάει θα μίλαγε διαφορετικά σίγουρα!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Βασιλάκη για ψάξου καλύτερα... Αυτά που λες είναι μεγάλες αρλούμπες! Καταρχήν, δεν υπάρχει ούτε ένας - ούτε ένας παρακαλώ πόλεμος στην ιστορία που να μην την πληρώνουν και οι άμαχοι, δυστυχώς! Το θέμα είναι ΠΟΙΟΙ τους εκθέτουν σε κίνδυνο και ΠΟΙΟΙ όχι. Δες εδώ http://www.youtube.com/watch?v=GWQQFJXMrg4
    διαφορετικά σταμάτα τις φλυαρίες περί θρησκειών γιατί αμφιβάλλω αν έχεις διαβάσει έστω και την Παλαιά Διαθήκη...
    BRUNO
    "Στο θέμα για τα πετρέλαια όμως δεν είδα απάντηση."
    ΓΙΑ ΨΑΞΟΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΕΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βασίλη,

    ή τα ελληνικά σου δεν είναι καλά
    ή προσπαθείς να κάνεις το άσπρο, κατά-μαυρο:

    Το πρόβλημά σου είναι ότι τα γραπτά μένουν και έτσι ο ψεύτης είναι εύκολο να ξεμποστιαστεί.

    Εγώ έγραψα ακριβώς:
    "οι Ισραηλινοί χτύπησαν
    -ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ εκπαίδευσης ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΩΝ
    -και ΑΔΕΙΕΣ εκτάσεις"

    Η φωτογραφία που παρέθεσα ήταν για τον πρώτο στόχο. Αν κάνεις έναν κόπο διάβασε ΤΙ ΕΞΗΓΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ στη ΛΕΖΑΝΤΑ. Δεν ξέρουν αυτοί που δημοσιεύουν την φωτο και ξέρεις εσύ καλύτερα;
    Ο παπάς στην πόλη και η παπαδιά (Βασίλης) μολογάει!

    "Palestinian Hamas officers inspect the damage of training base following an Israeli airstrike, in Gaza City, Thursday, Oct. 7, 2010."
    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 2) Οι άδειες εκτάσεις είναι το δεύτερο σκέλος και το διάβασα από το πρακτορείο, όπως σου προανέφερα:
    "Κάτοικοι είπαν ότι άκουσαν δύο διαδοχικές εκρήξεις από ένα στρατόπεδο εκπαίδευσης στο βόρειο τμήμα της πόλης της Γάζας και μια έκρηξη από μια άδεια έκταση νότια της πόλης".

    ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΒΑΣΙΛΗ, ΑΥΤΑ ΕΙΠΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ! Αν δε σε βολευει εσένα για την εκδοχή που γουστάρεις να μας περάσεις με το ΖΟΡΙ... Ξιδάκι!
    Όσο για την αποκάλυψη του δικου σου λινκ που γράφει ότι ΔΕΝ έχει παραβιάσει το Ισραήλ τις διεθνείς συνθήκες για τη στρατιωτική χρήση φωσφόρου... μια μουγκα βρε παιδί μου... ουτε μια συγγνώμη, γαργαρίτσα το έκανες...
    Για τις "στρακαστρούκες" που λες, η διαφορά είναι ότι στοχεύουν ΜΟΝΟ άμαχους. Εξάλλου, για να τις πετάει ο χαμασιώτης 9-10 χρόνια τώρα, κάτι ξέρει παραπάνω από ΕΣΕΝΑ και δεν τις έχει για στρακαστρούκες...

    Εκτός, αν θέλεις να μας πεις ότι εσύ ξέρεις καλύτερα από τον χαμασιώτη (ξανά)... Ελπίζω να κατάλαβες πόσο γραφικός γίνεσαι...
    Είπαμε, ο παπάς στην πόλη και ο Βασίλης μολογάει...
    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όσο για τις λίστες που "παρέδωσε" ο Αρχιραβίνος της Θεσσαλονίκης, Ζvi Koretz, ναι, είναι βολικότατο το να υπάρχουν Εβραίοι ως αποδιοπομπαίοι τράγοι. Δεν είναι τυχαίο ότι για το Ολοκαύτωμα της Θεσσαλονίκης οι μόνοι που δικάστηκαν και καταδικάστηκαν από
    το ελληνικό κράτος, κατά "σύμπτωση", ήταν ΜΟΝΟ Εβραίοι.

    Μεταξύ μας, έχετε την πεποίθηση ότι και να μην παρέδιδαν τις λίστες, δεν θα τους έβρισκαν οι Ναζί τους Σαλονικιούς Εβραίους;
    Τότε υποτιμάτε τη δουλειά του
    "8 Οκτωβρίου 2010 11:27 π.μ."
    που ο ίδιος αυτοπροσδιορίζεται ως "ο κρατών σημειώσεις".

    Τί είδους σημειώσεις νομίζετε ότι κρατάει; Αν θυμάστε οι παλιότεροι εδώ, κάποιες φορές του έχει ξεφυγει και έχει γράψει:
    "Χριστίνα, κράτα ονόματα"

    Ανάλογοι γερμανοτσολιάδες και δοσίλογοι κρατούσαν και τότε σημειώσεις, με ονόματα και διευθύνσεις...

    --------------------
    Στέλνω τις ευχαριστίες μου στους
    8 Οκτωβρίου 2010 9:55 π.μ.,
    ΜΠΡΟΥΝΟ
    και BRUNO
    Είναι ωραίο να μην είσαι μόνος :)

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Αν θυμάστε οι παλιότεροι εδώ, κάποιες φορές του έχει ξεφυγει και έχει γράψει:
    "Χριστίνα, κράτα ονόματα"

    Για να θυμάσαι τέτοιες λεπτομέρειες μήπως είσαι η ίδια η "κρατούσα σημειώσεις";
    Γιατί βλέπω δουλεύεις υπερωρίες δεσποινίς Galia.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @ "Περιούσιους του Θεού"
    Κοντός ψαλμός αλληλούια...
    Η διαφορά μας είναι ότι εγώ δεν δέχομαι ότι άτομα ανίκανα να ασκήσουν πολιτική έχουν το δικαίωμα να δολοφονούν αμάχους.
    Εσείς απλά δικαιολογήστε ότι οι πόλεμοι έχουν και θύματα αμάχους και βάζετε και τα παιδιά σας να υπογράφουν τις βόμβες που τους στέλνετε. Στους πολέμους το ηθικόν (μέσα στην ανηθικότητά τους) είναι οι άμαχοι να είναι παράπλευρες απώλειες και όχι ο στόχος.
    Δεν δικαιολογώ τους Qassam της Χαμάς όπως και δεν δικαιολογώ την ασύμετρη ανταπόδωση.
    Τα υπόλοιπα τα θεωρώ παιδιάστικες αιτιολογίες νηπιαγωγίου.
    Μπορείτε να πιστεύεται ότι το κράτος σας δεν παραβιάζει καμμία διεθνή συνθήκη, ότι η γη είναι επίπεδη, και ότι είστε εκλεκτοί του Θεού.
    Δικαίωμά σας.
    Βασίλης
    Υ.Γ. Σε σχέση με τους "κρατούντες σημειώσεις" σας ενημερώνω ότι κατά την πρόσβαση σε συγκεκριμένα άρθρα του Blog, παρατηρείται "περίεργη" κίνηση σε IP επίπεδο.(όχι από το Site) Σε όσους δεν θέλουν να βρίσκονται σε λίστες συνιστώ την χρήση Tor. (xBrowser π.χ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. //Μεταξύ μας, έχετε την πεποίθηση ότι και να μην παρέδιδε τις λίστες (ο ραβίνος Ζvi Koretz), δεν θα τους έβρισκαν οι Ναζί τους Σαλονικιούς Εβραίους;//
    Galia
    8 Οκτωβρίου 2010 4:56 μ.μ.
    -------------------
    Δηλαδή ο ραβίνος σκέφτηκε: "...αφού θα τους δώσουν που θα τους δώσουν στους ναζί οι σαλονικιοί, γιατί να μη τους δώσω εγώ που είμαι και ...δικός τους άνθρωπος;;;"
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. προς διαχειριστές:
    αυτό που γράφει ο Βασίλης, τι βάση έχει;
    πόσο ασφαλής είμαστε εδώ;
    >Υ.Γ. Σε σχέση με τους "κρατούντες σημειώσεις" σας ενημερώνω ότι κατά την πρόσβαση σε συγκεκριμένα άρθρα του Blog, παρατηρείται "περίεργη" κίνηση σε IP επίπεδο.(όχι από το Site) Σε όσους δεν θέλουν να βρίσκονται σε λίστες συνιστώ την χρήση Tor. (xBrowser π.χ.)<

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βασίλη,

    τί έγινε; για τραυματίες λέει η ανάρτηση; και ποιός άλλος σκοτώνει ή επιχειρεί να σκοτώσει αμάχους και ΜΟΝΟ αμάχους, παρά μόνο τα φιλαράκια σου; δε διάβασες τί λένε τα συντρόφια σου, οι τζαμπατζήδες που σιτίζονται από τη Χαμάς που παραδέχονται ότι οι Ισραηλινοί ΔΕΝ επιχειρουν όταν βλέπουν ανθρώπινες ασπίδες;;;
    Ή μήπως οι βομβιστές αυτοκτονίας και τα πυραυλο-ολμάκια δεν ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ για άμαχους;;;

    και τί έγινε; ξέμεινες από επιχειρήματα και το έριξες στον "περιούσιο λαό" και τις απειλές του στυλ "κοντός ψαλμός";

    Γιατί, λοιπόν, Βασίλη τόσες μέρες εμφανιζόσουν με "επιχειρήματα" ότι δήθεν "τα ισραηλινά αεροπλάνα πέταξαν χαμηλά και ξυπνησαν τη γειτονιά" και οι "κακοί Ισραηλινοί γαργάλησαν το αρκουδάκι μου";

    Εκφράσου ελεύθερα, πες την αλήθεια! Θέλεις να ξανα-ανοίξει το Άουσβιτς! Μισείς τους Εβραίους όπου και αν βρίσκονται: άντρες, γυναίκες, παιδιά, μωρά. Πεθαμένους, ζωντανούς και αγέννητους ακόμα.

    Επιτέλους Βασιλάκη, αποκαλύφθηκες! Άλλη φορά να έχεις το ΘΑΡΡΟΣ της γνώμης σου και να μην εμφανίζεσαι ως κάτι που δεν είσαι.

    Galia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τζίμη, για τελευταία φορά ανθρωπέ μου... Διάβασε σε παρακαλώ κανένα βιβλίο ιστορίας (όπως π.χ. εκείνο του αξιότιμου καθηγητή Ενεπεκίδη που γράφει με ντοκουμέντα από τα γερμανικά και ελληνικά αρχεία) για να δεις τον πραγματικό ρόλο και την τραγική ιστορία του Ζβι Κόρετζ (αποφεύγεις να πεις και το σωστό όνομά του τώρα?)! Είσαι τόσο εξοργιστικά γελοίος όταν επιμένεις με θράσος, ακόμη και μετά την κοτσάνα για δήθεν Δαβίδ Κόρετζ, στις ίδιες ανιστόρητες αρλούμπες που αποδεικνύεις άλλη μια φορά το πόσο άσβεστο μίσος έχεις για τους Εβραίους! Αλλωστε είπαμε η καλύτερη "πηγή" σου είναι το ίνδαλμά σου, ο Πλεύρης!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πώ ρε πώρωση οι σιωνιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητή Galia ο Βασιλάκης είναι εκείνος που ΧΩΡΙΣ κανένα σοβαρό επιχείρημα εξισώνει τους σιωνιστές με τα παράσιτα (!!!), εκείνος που χωρίς αιδώ με αποκαλεί άσσο στην παραπληροφόρηση χρησιμοποιώντας ο ίδιος ΠΛΑΣΤΑ στοιχεία (!!!), εκείνος που πολύ πρόσφατα http://infognomonpolitics.blogspot.com/2010/10/blog-post_8602.html χρησιμοποιώντας ένα κατάπτυστο δημοσίευμα μιας λιβανέζικης εφημερίδας που αναφέρει ότι το πρόσφατα ανακαλυφθέν κοίτασμα Λεβιάθαν βρίσκεται “offshore from the coast of Lebanon, between the international border of Palestine and Cyprus” προσθέτει, ως βασιλικότερος των βασιλέων, ότι "Αυτό για το οποίο κατηγορούν το Ισραήλ, αν έχω καταλάβει καλά είναι ότι το κοίτασμα στα ανοιχτά του Ισραήλ είναι "ψιλομαϊμού" και ότι κατ' ουσία το κύριο κοίτασμα είναι σε αυτούς και το Ισραήλ θα τους κλέψει το πετρέλαιο" (!!!), επιδεικνύοντας αν μη τι άλλο έλλειψη στοιχειωδών γνώσεων γεωγραφίας (προφανώς και δε συνορεύει η Γάζα με το Λίβανο!!!) αλλά και τα σημαντικότατα γεωστρατηγικά και οικονομικά οφέλη από τη χάραξη ΑΟΖ με την Κύπρο (το κοίτασμα Λεβιάθαν αλλά και το Ταμάρ είναι κοντά στο κυπριακό οικόπεδο 12)! Μην ξεχνάμε ακόμη ότι ο Λίβανος ύστερα από συνεννόηση με την Τουρκία υπαναχώρησε από τη χάραξη ΑΟΖ με την Κύπρο!
    Όμως, όπως ο βήχας και το χρήμα, οι συμπάθειες δεν κρύβονται για τον Βασιλάκη!

    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. "Στους πολέμους το ηθικόν (μέσα στην ανηθικότητά τους) είναι οι άμαχοι να είναι παράπλευρες απώλειες και όχι ο στόχος", λέει ο Βασίλης!
    Προφανώς αφού πάσχει από ιστορική άγνοια ας του θυμίσουμε την ιστορία των ισλαμοφασιστών φίλων του (εκτός Χαμάς δηλαδή!) http://www.lindasog.com/public/terrorvictims.htm, http://www.tellthechildrenthetruth.com/arafat_en.html#part1, μπας και καταλάβει τι σημαίνει "άμαχοι" και "γενοκτονία"!!!
    Τον Βασιλάκη τον ενοχλεί που τα παιδιά του Ισραήλ εύχονται να πετύχουν το στόχο τους (Νασράλα) οι βόμβες στον πόλεμο του Λιβάνου. Ποιός είναι ο Νασράλα? Μα αυτός που έχει πει ως άλλος Χίτλερ "If they (Jews) all gather in Israel, it will save us the trouble of going after them worldwide"!!! http://www.camera.org/index.asp?x_context=7&x_issue=11&x_article=1158
    Τον ενοχλεί που δε μένουν σιωπηλά απέναντι στην πρόκληση σε γενοκτονία αλλά ΔΕΝ τον ενοχλεί προφανώς όταν από το επίσημο τηλεοπτικό δίκτυο της ΠΑ προάγεται η θανατοκρατία στα παιδιά http://www.youtube.com/watch?v=8dPb1bF-s4M&feature=related ή η πλύση εγκεφάλου στα παιδιά - από πολύ μικρή ηλικία - για να μάθουν να σκοτώνουν και να σκοτώνονται http://www.youtube.com/watch?v=FT6iKFQDEP4&feature=related!
    Συνέχισε Βασίλη να μας δείχνεις τις "ευαισθησίες" σου!
    ΜΠΡΟΥΝΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.