4/10/10

Καθελκύστηκε το πρώτο τουρκικό αποβατικό σκάφος LCT (C 151)

Καθελκύστηκε το πρώτο τουρκικό αποβατικό σκάφος LCT (C 151) στα ναυπηγεία Fultrans της Tuzla στην περιοχή της Κωνσταντινούπολης. Πρόκειται για το πρώτο από τα 8 συνολικά πλοία που πρόκειται να ναυπηγηθούν μέσα στα επόμενα χρόνια ενισχύοντας τις αποβατικές δυνατότητες του τουρκικού Ναυτικού.

Η ναυπήγηση των πλοίων ξεκίνησε στις 29 Ιανουαρίου 2010 και το κόστος του προγράμματος ναυπήγησης των 8 πλοίων θα φτάσει τα 100 εκατ. ευρώ. Η σύμβαση του προγράμματος υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2009 και μέσα σε 6 μήνες η εταιρεία ξεκίνησε την ναυπήγηση τους.

Τα πλοία θα έχουν εκτόπισμα 1155 τόνων έμφορτο, μήκος 79,75 μέτρα, πλάτος 11,7 μέτρα, ταχύτητα 20 κόμβων, ενώ η εμβέλεια των πλοίων με οικονομική ταχύτητα 16 κόμβων φτάνει τα 400 ν.μ. Όσον αφορά την μεταφορική ικανότητα του πλοίο αυτό θα μπορεί να μεταφέρει φορτίο 320 τόνων με ωφέλιμη επιφάνεια καταστρώματος 300 τετρ. μέτρα.

Πιο αναλυτικά τα νέα LCT θα μπορούν να μεταφέρουν 7 άρματα μάχης, ή εναλλακτικά 17 φορτηγά. Το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με δύο τηλεχειριζόμενες σταθεροποιημένες πλατφόρμες οπλισμού με πυροβόλο STOP των 25 χλστ της εταιρείας Aselsan. Η τελευταία πρόκειται να εξοπλίσει τα πλοία με τα παραπάνω συστήματα και τον απαραίτητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό έναντι συμβολαίου αξίας 20,2 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να επισημανθεί η παρουσία του Τούρκου πρωθυπουργού ακόμα και στην καθέλκυση ενός αποβατικού σκάφους LCT γεγονός που αποδεικνύει τη σημασία που αποδίδουν οι ισλαμιστές στην στρατιωτική ισχύ της χώρας για την υλοποίηση των γεωπολιτικών τους σχεδίων στα οποία από ότι φαίνεται υπάρχει μία συναίνεση με τους στρατιωτικούς.
σας;

ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ arrow ΑΜΥΝΑ arrow ΝΑΥΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ arrow Καθελκύστηκε το πρώτο τουρκικό αποβατικό σκάφος LCT (C 151)
Καθελκύστηκε το πρώτο τουρκικό αποβατικό σκάφος LCT (C 151) Εκτύπωση E-mail
03-10-2010 19:34:05

Καθελκύστηκε το πρώτο τουρκικό αποβατικό σκάφος LCT (C 151) στα ναυπηγεία Fultrans της Tuzla στην περιοχή της Κωνσταντινούπολης. Πρόκειται για το πρώτο από τα 8 συνολικά πλοία που πρόκειται να ναυπηγηθούν μέσα στα επόμενα χρόνια ενισχύοντας τις αποβατικές δυνατότητες του τουρκικού Ναυτικού.

Η ναυπήγηση των πλοίων ξεκίνησε στις 29 Ιανουαρίου 2010 και το κόστος του προγράμματος ναυπήγησης των 8 πλοίων θα φτάσει τα 100 εκατ. ευρώ. Η σύμβαση του προγράμματος υπογράφηκε τον Ιούνιο του 2009 και μέσα σε 6 μήνες η εταιρεία ξεκίνησε την ναυπήγηση τους.

Τα πλοία θα έχουν εκτόπισμα 1155 τόνων έμφορτο, μήκος 79,75 μέτρα, πλάτος 11,7 μέτρα, ταχύτητα 20 κόμβων, ενώ η εμβέλεια των πλοίων με οικονομική ταχύτητα 16 κόμβων φτάνει τα 400 ν.μ. Όσον αφορά την μεταφορική ικανότητα του πλοίο αυτό θα μπορεί να μεταφέρει φορτίο 320 τόνων με ωφέλιμη επιφάνεια καταστρώματος 300 τετρ. μέτρα.

Πιο αναλυτικά τα νέα LCT θα μπορούν να μεταφέρουν 7 άρματα μάχης, ή εναλλακτικά 17 φορτηγά. Το πλοίο θα είναι εξοπλισμένο με δύο τηλεχειριζόμενες σταθεροποιημένες πλατφόρμες οπλισμού με πυροβόλο STOP των 25 χλστ της εταιρείας Aselsan. Η τελευταία πρόκειται να εξοπλίσει τα πλοία με τα παραπάνω συστήματα και τον απαραίτητο ηλεκτρονικό εξοπλισμό έναντι συμβολαίου αξίας 20,2 εκατ. ευρώ.

Αξίζει να επισημανθεί η παρουσία του Τούρκου πρωθυπουργού ακόμα και στην καθέλκυση ενός αποβατικού σκάφους LCT γεγονός που αποδεικνύει τη σημασία που αποδίδουν οι ισλαμιστές στην στρατιωτική ισχύ της χώρας για την υλοποίηση των γεωπολιτικών τους σχεδίων στα οποία από ότι φαίνεται υπάρχει μία συναίνεση με τους στρατιωτικούς.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

8 σχόλια:

  1. Απο την εμπειρία της Κυπρου συνηθησαν να μην τους βυθιζουν τα πλοια οι αντιπαλοι.
    Ρωσικοι πυραυλοι Yachont,bramos,s400,s500 πρεπει να ειναι η απάντηση, να δουμε μετα τι θα καθελκυουν .Αλλα ο πρωθυπουργος ειπε οτι χασαμε τμημα εθνικης κυριαρχιας ...... το διαλαλουσε με παθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι προδιαγραφές του πλοίου είναι κατάλληλες για τη γραμμή Αγ. Μαρίνα - Νέα Στύρα. Ωστόσο θα πρέπει να απασχολήσει τις ΕΔ ο τρόπος βύθισής των όταν απαιτηθεί. Σε 1η φάση, τα Κ/Β εδάφους - επιφανείας μικρής/μέσης εμβέλειας, φαίνονται ικανά να κάνουν τη δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ξέρουν τι κάνουν, η απειλή και μόνο απόβασης κάνει τις ηγεσίες μας ποιο ενδοτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Nεα Υορκη φτανει ο ντενεκες ετουτος?Με τους αμερικανους ταχουνε,οχι με μας!Και τωρα που θα μπουν και στο Ιραν κρατατε τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τον ήπιαμε. Θα τα φορτώσουν με λαθρομετανάστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σιγά τις πάπιες. Αλλά εδώ έχουμε κότες...για να μην πω κάτι άλλο... ευκαιρία ψάχνουν να σκύψουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βλέπω πάλι την "κλασσική" ραγιάδικη τακτική. Σχόλια του φραπέ, απαξιωτικά για κάτι το οποίο δεν γνωρίζουν και δεν αντιλαμβάνονται, με την άνεση της "θεϊκής" καταγωγής και του ανώτερου DNA.
    Δεν ξέρω εαν βυθίζονται με καραμπίνα και αυτά, αλλά εντάσονται στην στρατηγική της Τουρκίας για αυτονομία στην εγχώρια παραγωγή αμυντικών συστημάτων.
    Αυτό για όσους δεν αντιλαμβάνονται μεταφράζεται σε δραστική μείωση του κόστους κτήσης και χρήσης αμυντικών συστημάτων, η ενίσχυση της Τουρκικής βιομηχανίας προηγμένης τεχνολογίας, μέσω διάχυσης τεχνογνωσίας και εξαγωγών.
    Δεν φτάσαμε στον πόλεμο να εξετάσουμε αν βυθίζονται.
    Αυτόν τον έχουμε χάσει ήδη!!!
    Αυτή την στιγμή έχουμε βυθιστεί ως χώρα, όχι γιατί μας βομβάρδισαν κάποιοι, αλλά επειδή χρωστάμε τα οπλικά συστήματα (μεταξύ άλλων)που αναγκαζόμαστε για λόγους "ισορροπιών" να αγοράζουμε από τους "συμμάχους" μας.
    Με ποιά όπλα κύριοι και ποιές καραμπίνες θα πάρετε πίσω τους αεροδιαδρόμους του Ανατολικού Αγαίου και της Ανατολικής Μεσογείου? Με κανέναν! Με την ίδια άνεση θα κατηγορείτε τον Κωστάκη ή τον Γιωργάκη για προδοσία.
    Με ποιά όπλα θα πολεμήσετε για να μην γίνει συνεκμετάλευση στο Αιγαίο όταν χρωστάνε και τα δισέγγονά σας?
    Παραθέτω
    α) Νομικό πλαίσιο της αμυντικής βιομηχανίας στην Τουρκία
    β) Τα πρότζεκτ που τρέχει η Τουρκία Παρατηρήστε ότι οι υπεργολάβοι είναι Τουρκικές Εταιρείες.
    γ) Παράδειγμα Τουρκικής βιομηχανίας

    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Βασίλη, είσαι άδικος! Να τα πρότζεκτ που τρέχει η Ελλάδα: http://www.youtube.com/watch?v=it6UkxJ2fOE (ο project manager είναι στο κέντρο).

    切腹

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.