30/10/10

wadja.com: Το ελληνικό facebook κερδίζει έδαφος


Το Wadja έκανε τα πρώτα του βήματα τον Αύγουστο του 2006 ως μία ιστοσελίδα, που πρόσφερε δωρεάν μηνύματα μέσω κινητού τηλεφώνου στους εγγεγραμμένους χρήστες της.

Αριθμεί περισσότερα από 5,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, σε τουλάχιστον 200 χώρες παγκοσμίως, με στόχο μέχρι τα τέλη του έτους να «πιάσει» τα 10 εκατ. Αποτελεί ελληνική καινοτομία και παρά το γεγονός ότι μετρά μόλις τέσσερα χρόνια ζωής, διεκδικεί - και μάλιστα με αξιώσεις - μία θέση περιωπής μεταξύ των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ο λόγος για το Wadja.com της εταιρείας Wadja Media, με ιθύνοντα νου τον Κύπριο κ. Αλεξ Χριστοφόρου.
Η ιδιαιτερότητα του www.Wadja.comτ έγκειται στο ότι ο χρήστης, μέσω κινητού, μπορεί να ανταλλάξει μηνύματα με ομάδες ατόμων, με τα οποία έχει κοινά ενδιαφέροντα και δραστηριότητες, ενώ ακολουθώντας τα labels (ετικέτες ενδιαφερόντων) έχει τη δυνατότητα να εστιάσει μόνο σε συζητήσεις και πληροφορίες που προτιμά. Αυτό είναι και το στοιχείο που κάνει τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα να ξεχωρίζει από τα άλλα κοινωνικά δίκτυα: Δημιουργώντας το label ο χρήστης μπορεί να ξεκινήσει μία κοινότητα και συζητήσεις μόνο γύρω από τα ενδιαφέροντα του, αποφεύγοντας τον «θόρυβο» που σχετίζεται με πολλαπλά κανάλια συζητήσεων. Οι συζητήσεις αυτές κατόπιν είναι δυνατόν να διατεθούν σε ολόκληρο το δίκτυο ή σε ένα μόνο άτομο κατ' επιλογήν μέσω e-mail και SMS. Ταυτόχρονε, ο χρήστης λαμβάνει νέα από το Twitter και videos από το You Tube που σχετίζονται με την ετικέτα ενδιαφερόντων του (label).
Για παράδειγμα, αν ένας χρήστης δημιουργήσει ένα label με το αγαπημένο του sport, μουσική, μάρκα προϊόντος, όταν το επιλέξει, θα προβάλλονται στην οθόνη του μόνο τα νέα γύρω από αυτό το label. Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης παραμένει ενημερωμένος για ό,τι συμβαίνει γύρω από το συγκεκριμένο θέμα, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να στείλει notes, email ή και sms σε όλη την κοινότητα ου παρακολουθεί το θέμα αυτό.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Μέσα στον πρώτο χρόνο δημιουργίας του (από τον Σεπτέμβριο του 2006, που βγήκε επίσημα,«στον αέρα»), το wadja.com κατάφερε να επεκταθεί σημαντικά, φθάνοντας (το 2007) το 1 εκατομμύριο εγγεγραμμένους χρήστες. Δεν .είναι τυχαίο ότι εκείνη την εποχή περίπου η ιστοσελίδα www.Wadja.com ψηφίστηκε: ως η καλύτερη παγκοσμίως και της απονεμήθηκε ο τίτλος “People’s Choice Award”, καθώς συγκέντρωσε το 85% των ψήφων του κοινού. Οι ρυθμοί ανάπτυξης και η ραγδαία αύξηση σε επισκεψιμότητα συνεχίστηκε με την ίδια ταχύτητα, αφού το 2008 ξεπέρασε τα 2,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, με την ιστοσελίδα να μεγαλώνει, παγκοσμίως κερδίζοντας ιδιαίτερη αναγνωσιμότητα σε συγκεκριμένες περιοχές και αγορές.
Το 2009 η Wadja ξεπερνά τα 5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, ενώ ξεκινά τη νέα της πλατφόρμα, βασισμένη, στα Labels, ενώ παράλληλα, λανσάρει νέες υπηρεσίες, εικονικών αγαθών και διαφημιστικών πωλήσεων, μεταφέρει τη φιλοξενία της ιστοσελίδας σε Amazon Elastic Cloud,  βελτιστοποιεί την πλατφόρμα επικοινωνίας και ξεκινά τη λειτουργία της White Label Solution, πλατφόρμας, η οποία στοχεύει σε κάθετες αγορές.
ΣΗΜΕΡΑ
Σήμερα, το Wadja έχει ξεπεράσει τα 5,5 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες. Με περισσότερα από 200.000 στοιχεία να μετατρέπονται σε Labels ημερησίως, αποδεικνύεται πολύ δημοφιλή υπηρεσία, καθώς ενώνει τις κοινότητες YouTube, Twitter, Digg, Last.FM (πολύ σύντομα και άλλες) μέσα από τα κοινά ενδιαφέροντα του κάθε χρήστη,• σε πραγματικό χρόνο. Οι χρήστες της Wadja βρίσκονται σε πάνω από 200 χώρες συμπεριλαμβανομένων των Αγγλίας, Γαλλίας, Ουγγαρίας, Μαρόκου, Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, Χιλής, Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
Η ανάπτυξη της Wadja σε όλο τον κόσμο έγινε παράλληλα με την επέκταση των επιχειρηματιών ευκαιριών που επίσης παρέχει. Συγκεκριμένα, η εταιρεία επιτρέπει σε χρήστες και επιχειρήσεις να «ανεβάζουν» τις τηλεφωνικές τους επαφές και να στέλνουν απεριόριστα μαζικά sms σε όλο τον κόσμο, μέσα από τον υπολογιστή τους. Επίσης, μέσω της Wadja οι επιχειρήσεις έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνουν άμεσα τους πελάτες που είναι συνδεδεμένοι με το δικό τους label. Με ένα απλό email, είτε από το κινητό είτε από τον υπολογιστή τους, οι πελάτες ενημερώνονται για ειδικές προσφορές ανά πάσα στιγμή.
Επίσης, η εταιρεία παρέχει τα λεγόμενα “White labels”, ένα πρακτικό, εργαλείο για επιχειρήσεις, μη κυβερνητικές οργανώσεις, Πανεπιστήμια και άλλους οργανισμούς, προκειμένου να ενημερώνουν τους καταναλωτές-μέλη τους. Οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν το αποκλειστικά δικό τους κοινωνικό δίκτυο, εκμεταλλευόμενοι την πλατφόρμα της Wadja, η οποία έρχεται να συμπληρώσει, παρά να ανταγωνιστεί τα άλλα κοινωνικά δίκτυα.
Τα μελλοντικά πλάνα του Wadja.com για τα επόμενα τρία χρόνια, αρχής γενομένης από το 2011 είναι να υπερβεί τα 10 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες και να είναι πλήρως ενοποιημένο με Twitter, Google, Facebook, Amazon, Foursquare. Ήδη είναι έτοιμες iPhone, Android και HTML5 Mobile εφαρμογές, ενώ είναι στα «σκαριά» συνεργασίες σε παγκόσμιο επίπεδο με εταιρείες media. Παράλληλα, στοχεύει σε περαιτέρω επέκταση των επαγγελματικών δραστηριοτήτων σε Ανατολική Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ηνωμένες Πολιτείες. Για δε το τέλος της τριετίας' η εταιρεία βάζει τον πήχη στα 30 εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, στοχεύοντας να εξε¬λιχθεί σε ηγέτιδα δύναμη στην οργάνωση και διανομή κοινωνικών σημασιολογικών δεδομένων.
LABELS
Τα labels δημιουργήθηκαν για πρώτη φορά από την Google. H Wadja εξέλιξε και πλέον αποτελούν έναν ξεχωριστό τρόπο, για να οργανώνει κάποιος τις πληροφορίες του Διαδικτύου, φιλτράροντας έτσι τον «θόρυβο» και εστιάζοντας μόνο στην πληροφορία που πραγματικά ενδιαφέρει τον χρήστη.
Τα labels έχουν σημασιολογική δομή. Ο χρήστης βάζει labels στο περιεχόμενο ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του με αποτέλεσμα το τελευταίο να αποκτά δομή και οργάνωση.

WadjaΤΜ

Βάζοντας labels στο περιεχόμενο του Διαδικτύου, δημιουργούνται συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο που βασίζονται σε περιεχόμενο με αξία και όχι σε μηνύματα με χαρακτήρα μάρκετινγκ. Η Wadja παρέχει επίσης σε επιχειρήσεις, εταιρείες, οργανισμούς έναν πρωτοποριακό τρόπο για την επικοινωνία με το κοινό σε πραγματικό χρόνο, μέσω της “White Label” λύσης. Η πλατφόρμα της Wadja παρέχει μια ολοκληρωμένη υποδομή κοινωνικής δικτύωσης, επιτρέποντας στους συμμετέχοντες να μοιράζονται και να συμμετέχουν σε συζητήσεις και θέματα που τους ενδιαφέρουν. Η λύση της “White Label” αποτελεί μια ανοιχτή πλατφόρμα, η οποία «αγκαλιάζει» τα μεγαλύτερα κοινωνικά δίκτυα και υπηρεσίες, Facebook, Twitter, Gmail.

1 σχόλιο:

  1. Εύγε Andpik για την δημοσίευση.
    Το Wadja είναι παράδειγμα ανάπτυξης στην σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα.
    Έχοντας προσωπική εικόνα από τις προσπάθειες του Άλεξ να οικοδομήσει το Wadja, μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι κόντρα στην Ελληνική καφρίλα κατάφερε να φτάσει το wadja εκεί που είναι.
    Δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει με επιτυχία τον παγκόσμιο ανταγωνισμό αλλά κατάφερε να το κάνει με σιδερένιες μπάλες στα πόδια. (Ελληνικό κράτος, Ελληνικά "venture capitals", έλληνες "σύμβουλοι", έλληνες "επιχειρηματίες" κλπ.
    Μπράβο στα παιδιά.
    (Παρεπιπτόντως η εταιρεία είναι η Wadja Media Limited στην Αθήνα)

    Βασίλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.