24/12/10

Ευχές από την Εύξεινο Λέσχη Αθηνών

3 σχόλια:

  1. Κύριοι της Ευξήνου Λέσχης,το 2011 αλλάξτε, και πάψτε να είστε επαγγελματίες Πόντιοι, που φοβούνται να ανοίξουν το στόμα τους,ΜΗΝ ΤΥΧΌΝ ΚΑΙ ΧΆΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΜΑΛΟΛΑΓΝΩΝ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΥΠΟΦΟΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΤΡΙΔΑ

    -Ξένε,πόυ μόνος κι έρημος σέ ξένους τόπους τρέχεις,/πές μου ποιός είναι ο τόπος σου καί ποιά πατρίδα έχεις;

    -Στ'αγαπημένο μου χωριό πάντα χαρές καί γέλια.
    Στ'αλώνια τραγουδιών φωνές,ξεφάντωμα στ'αμπέλια.
    Κι όταν χορεύη η λεβεντιά,τής Πασχαλιάς τή μέρα,/βροντοχτυπάει τό τύμπανο καί κελαηδεί η φλογέρα.

    Στήν μακρινή πατρίδα μου έχει ευωδιά καί χάρι/τό ταπεινότερο δεντρί,τό πιό φτωχό χορτάρι.
    Στούς κλώνους τής αμυγδαλιάς σμίγουν ανθοί καί χιόνια/καί φέρνουνε τήν άνοιξη γοργά τά χελιδόνια.
    Στών μαγεμένων της βουνών τά μαρμαρένια πλάγια/γλυκολαλούνε πέρδικες καί κλαίει η κουκουβάγια.
    Η ασημένια θάλασσα μ'αφρούς τή περιζώνει/κι ο ουρανός μέ τ'άστρα του τήν χρυσοστεφανώνει.
    Τήν μακρινή πατρίδα μου,πρίν η σκλαβιά πλακώσει/τήν δόξαζ'η παλληκαριά,τήν φώτιζεν η γνώση.
    Καί τώρ'από τήν μαύρη γή,τήν γή τήν ματωμένη,/πρόβαλε πάλ'η Λευτεριά(;),σάν πρώτα αντρειωμένη!

    Φτάνει!...Τήν χώρα,πού μού λές,τήν γνώρισα,τήν είδα!
    Τήν μακρινή πατρίδα σου έχω κι εγώ π α τ ρ ί δ α !
    Γεώργιος Δροσίνης

    Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ,ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ.
    ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΟ ΩΡΑΙΟ.ΝΙΚΗΤΡΙΑ Η ΚΑΛΩΣΥΝΗ!ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ Η ΔΟΞΑ!
    "ΕΝ ΑΡΧΗ ΗΝ Ο ΛΟΓΟΣ,ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΗΝ Ο ΘΕΟΣ..."
    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ !ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΙΣ!
    ΚΛΕΙΣΤΕ ΜΕΣ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΠΑΤΡΙΔΑ,ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΚΏΝ ΜΑΣ ΟΝΕΙΡΩΝ !
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΝΙΤΕΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΟΥΣ !
    ΑΡΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαιρετική η κάρτα σας.Αν και μη Πόντιος-αλλά, α΄συν γαρίς μου το χωρίον- σας ευχαριστώ πολύ.Και του χρόνου με υγεία. Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.