7/1/11

Χαρά Νικοπούλου: Μετάλλιο στη δασκάλα που διχάζει...

Η πορεία και οι κόντρες της Χαράς Νικοπούλου, από τον Εβρο ως τη βράβευσή της από την Ακαδημία Αθηνών
ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ | Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010


 
Η Χαρά Νικοπούλου στην τελετή βράβευσής της από την Ακαδημία Αθηνών την περασμένη Τρίτη. Καθώς οι τιμώμενοι δεν λαμβάνουν τον λόγο, πήρε ειδική άδεια και απευθύνθηκε στους παρισταμένους λέγοντας: «Το μετάλλιο ανδρείας αποτελεί για εμένα ηθική δέσμευση να συνεχίσω με μεγαλύτερη πίστη τον αγώνα μέχρι την τελική δικαίωση του έθνους»
Μην είν΄ οι κάμποι; Μην είναι τ΄ άσπαρτα ψηλά βουνά; Τελικά τι είναι η πατρίδα μας; Μια δασκάλα έχει βρει την απάντηση και τη λέει στα παιδιά της: «Πατρίδα είναι καθένας από εσάς». Αυτό αναφέρει μιλώντας στο «Βήμα» η κυρία Χαρά Νικοπούλου, η  οποία τιμήθηκε από την Ακαδημία Αθηνών με Αργυρό Μετάλλιο «για την προσήλωσή της στο καθήκον, την αυταπάρνηση και την εθνοπρεπή της στάση κατά τη διάρκεια της υπηρεσίας της ως δασκάλας στο Μεγάλο Δέρειο του Νομού Εβρου τα έτη 2004-2008».
Μόνο που η «εθνοπρεπής» στάση της κυρίας Νικοπούλου με τον διαχωρισμό των μειονοτικών μαθητών λειτούργησε διχαστικά στην τοπική κοινωνία προκαλώντας έντονες αντιπαραθέσεις, αν και η ίδια ηρωοποιήθηκε από ακραίες εθνικιστικές ομάδες.
Οι τελετές της Ακαδημίας Αθηνών έχουν ένα πρωτόκολλο. Οι τιμώμενοι, περί τους 50 εφέτος, δεν λαμβάνουν τον λόγο. Η εθνοπρεπής δασκάλα κυρία Χαρά Νικοπούλου έκανε την περασμένη Τρίτη, 28 Δεκεμβρίου, τη διαφορά. Πήρε ειδική άδεια για να χρησιμοποιήσει το μικρόφωνο. «Η Ακαδημία στο πρόσωπό μου παρασημοφορεί τη φιλοπατρία και τη διαμόρφωση κυρίως της εθνικής συνείδησης στους μαθητές μου. Το μετάλλιο ανδρείας αποτελεί για μένα ηθική δέσμευση να συνεχίσω με μεγαλύτερη πίστη τον αγώνα μέχρι την τελική δικαίωση του έθνους».

Αποθέωση και συμπάθεια
Δεν ξέρουμε ποια είναι η «τελική δικαίωση του έθνους», πάντως σε προσωπικό επίπεδο η κυρία Νικοπούλου δικαιώνεται ποικιλοτρόπως. Την ώρα που η Ακαδημία ετοίμαζε την τελετή, η Νεολαία του Λαϊκού Ορθόδοξου Συναγερμού (ΝΕΟΣ) εξέδιδε μια ανακοίνωση. Πρότεινε την «ηρωική δασκάλα» για τη θέση του Ειδικού Γραμματέα θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού. Να τοποθετηθεί δηλαδή στη θέση της κυρίας Θάλειας Δραγώνα, η οποία παραιτήθηκε «κάτω από την κατακραυγή της κοινής γνώμης για τους χειρισμούς στα θέματα της Ελληνικής Ιστορίας». Η ιστοσελίδα της ΝΕΟΣ κοσμείται από φωτογραφία της δασκάλας αγκαλιά με τον πρόεδρο της οργάνωσης κ. Γιάννη Παναγιωτακόπουλο. Η δασκάλα δεν είχε ιδέα για την πρόταση- το μαθαίνει, λέει, στη διάρκεια της συζήτησής μας. Εν τούτοις δεν είναι η πρώτη φορά που η χριστιανική Δεξιά εκδηλώνει συμπάθεια στο πρόσωπό της. Είναι ο πολιτικός χώρος που την αποθεώνει ως ηρωίδα.
Η κυρία Νικοπούλου δεν αρέσκεται στην πολιτική καπηλεία του έργου της. «Δεν ανήκω σε κανένα κόμμα.Ανήκω μόνο στην Ελλάδα και στον Χριστό. Τη δημοκρατία άλλοι την καταχρώνται και άλλοι την αντιμετωπίζουν σωστά. Καθένας θα κριθεί για την επιλογή του καλού και του κακού». Την αποστροφή για την πολιτική τεκμηριώνει με όσα διαδραματίζονται στο μυθιστόρημα του Παπαδιαμάντη «Οι έμποροι των εθνών». «Δεν θα υπήρχε καμία περίπτωση να ασχοληθώ με την πολιτική». Τι είναι όμως η πολιτική; Παραφράζοντας τα λεγόμενά της, θα λέγαμε ότι «πολιτική είναι καθένας από εμάς». Η ίδια κατηγορήθηκε ότι άσκησε εξωτερική πολιτική μέσα στο σχολείο, στον Εβρο. Κατηγορήθηκε ότι έκανε του κεφαλιού της στην εκπαίδευση της μειονότητας. Με τον τρόπο δηλαδή που πήρε το μικρόφωνο στην τελετή της Ακαδημίας, ενήργησε, λένε, για τη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης των Πομάκων. Δεν ακολούθησε το πρωτόκολλο.
Υπάρχουν στο Μεγάλο Δέρειο όπου δίδασκε από το 2004 μαθητές που τη λατρεύουν, μαθητές που κερδίζουν γνώση από το πάθος της «Μπουμπουλίνας του Εβρου»- όπως την αποκαλούν οι εθνικιστές. Εφτιαξε χορωδία και τους έμαθε να τραγουδούν Τσιτσάνη και Θεοδωράκη. Εξέδιδε τη μαθητική εφημερίδα «Δέρειο στη γνώση», που βραβεύτηκε από την υπουργό Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου στο πλαίσιο του διαγωνισμού «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση 2010». Με αφορμή τη βράβευση αυτή η δασκάλα μίλησε για τα ελληνικά αισθήματα των Πομάκων, αναστατώνοντας την ειδική γραμματέα κυρία Δραγώνα, η οποία ανέλαβε δράση στον διάδρομο, έξω από την εκδήλωση. Αποκάλεσε τη δασκάλα «κακή δασκάλα», «υποχείριο» και υποσχέθηκε να διευκολύνει τη μετάθεσή της στη Θεσσαλονίκη. Οι υποστηρικτές της κυρίας Νικοπούλου διατείνονται ότι θα μπορούσε εξαρχής να γλιτώσει τον διορισμό στην ακριτική περιοχή εάν είχε αξιοποιήσει τις γνωριμίες του πατρός της, Προέδρου του Αρείου Πάγου (η αλήθεια είναι ότι προήχθη στη θέση του Προέδρου το 2007, δηλαδή τρία χρόνια μετά τον διορισμό της θυγατέρας του).

ΟΑλλάχ και η έρευνα για το διδακτορικό


Η εθνοπρεπής δασκάλα Χαρά Νικοπούλου διαφοροποιήθηκε από την πολιτική που εφαρμοζόταν στα μειονοτικά σχολεία, προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις των μαθητών της αλλά και της τοπικής κοινωνίας καθώς γονείς μάζεψαν υπογραφές για να τη διώξουν
Η κυρία Νικοπούλου είχε κατηγορηθεί ότι ζήτησε από τους μαθητές της να ζωγραφίσουν την εικόνα του Αλλάχ (κάτι βλάσφημο για τη μουσουλμανική πίστη). Η πληροφορία δημοσιεύθηκε σε τρεις εφημερίδες («Γκιουντέμ», «Μιλιέτ», «Μπιρλίκ»), αλλά κατόπιν αγωγών δύο εξ αυτών υποχρεώνονται να την αποζημιώσουν. Δικαιώνεται λοιπόν και δικαστικά. Πήρε και το Μετάλλιο... ποιος την πιάνει τώρα. Οσον αφορά το δεύτερο πρόσωπο της ιστορίας, όλοι γνωρίζουν ότι η κυρία Δραγώνα παραιτήθηκε, μην αντέχοντας «τον πόλεμο του παρακράτους». Στις αρχές του καλοκαιριού ο Πρόεδρος του Αρείου Πάγου ζήτησε να διερευνηθούν η νομιμότητα της εκλογής της ως καθηγήτριας πανεπιστημίου και το σύννομο της αναγνώρισης του διδακτορικού της από το ΔΙΚΑΤΣΑ, καθώς στερείται βασικού τίτλου σπουδών (είναι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου Deree). Τι είναι λοιπόν όλα αυτά, τα αμφιλεγόμενα βραβεία, οι εκπαιδευτικές διενέξεις, τα ύπουλα χτυπήματα; «Ολα πατρίδα μας! Κι αυτά κι εκείνα».

ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΚΡΗΞΗ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΡΕΙΟ
Η κυρία Νικοπούλου διορίστηκε στο Μεγάλο Δέρειο,κοντά στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα,το 2004.Εγκαταστάθηκε εκεί με τον σύζυγό της, ο οποίος «εργαζόταν σε χρηματιστηριακή εταιρεία και επικοινωνούσε με τους πελάτες του μέσω λάπτοπ». Στο σχολείο της βρήκε πολλά παιδιά. Αν είχε τοποθετηθεί εκεί 15 χρόνια πριν,θα έβρισκε άδειες τάξεις. Η πολιτική που εφαρμόστηκε στα μειονοτικά σχολεία από το 1991 τετραπλασίασε τον αριθμό των παιδιών που φοιτούν στο Γυμνάσιο και έκανε αισθητή την παρουσία των κοριτσιών στις σχολικές τάξεις.Το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων που διοργάνωσαν οι καθηγήτριες Αννα Φραγκουδάκη και Θάλεια Δραγώνα αποδεχόταν την τοπική πραγματικότητα: τα παιδιά στο σπίτι τους ομιλούν την τουρκική, δεν ξέρουν να κάνουν τον σταυρό τους και έχουν τις δικές τους παραδόσεις. Η ιδέα της διπλής κουλτούρας ενθάρρυνε τους μουσουλμάνους να ενσωματωθούν στην ευρύτερη κοινωνία, με το εφόδιο της μόρφωσης.
Το 2004 η κυρία Νικοπούλου διαφοροποιείται.Υποστηρίζει ότι οι μαθητές της είναι Πομάκοι και όχι Τούρκοι,και κατακρίνει τη δίγλωσση εκπαίδευση. Ενώ λοιπόν το υπουργείο Παιδείας θεωρεί κατόρθωμα την πολυπολιτισμική σχολική συνθήκη, η κυρία Νικοπούλου προχωρεί σε έναν νέο διαχωρισμό: υπάρχουν κατά την κρίση της μουσουλμάνοι στραμμένοι στην Τουρκία και μουσουλμάνοι που αποτελούν κομμάτι του ελληνικού έθνους.Το μότο παραμένει: «Πατρίδα είναι καθένας από εσάς». Διοργανώνει σχολικές γιορτές στις εθνικές επετείους,παροτρύνει τα παιδιά να παρελάσουν.Κάποιοι το αποδέχονται μετά χαράς,κάποιοι δυσανασχετούν, οπότε στο κάδρο εμφανίζονται ο ιμάμης,ο τούρκος πρόξενος της Κομοτηνής και πολιτευτές της εκκλησιαστικής Δεξιάς. Κάποιοι γονείς μαζεύουν υπογραφές για να τη διώξουν,ο σύζυγος της καθαρίστριας του σχολείου την ξυλοφορτώνει και της σπάει το χέρι, αλλά η ηρωική δασκάλα συνεχίζει τη δουλειά της.Καταγγέλλει τον διευθυντή του σχολείου ως ανθέλληνα και έχει στο πλευρό της τουλάχιστον τους μισούς γονιούς και μαθητές. 

24 σχόλια:

  1. Αυτά τα γράφει το "Ελεύθερο Βήμα" το οποίο μαζί με τα "Αθηναϊκά Νέα" ήταν οι εφημερίδες του Γερμανικού Κατοχικού καθεστώτος το 1941-1944.
    Για να ξέρουμε ποιός μας κρίνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. - Αγαπητή μας ΛΩΡΗ ΚΕΖΑ, όσο κι’ αν προσπαθείς ν απαξιώνεις έργα & ημέρες ανθρώπων με καλή προαίρεση, στο τέλος εσύ θα εκτίθεσαι για το αντίθετο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΜΕΡΓΩ=ΑΡΜΕΓΩ+ΑΜΟΡΓΟΣ!

    Η Χαρά αρμέγει το γάλα τής Μνήμης!
    ΄Οπως έγραψε ο ποιητής ΝΙΚΟΣ ΓΚΑΤΣΟΣ στό ωραίο του ποίημα
    "ΑΜΟΡΓΟΣ",όταν η Ελλάδα στέναζε κάτω από τήν μπότα του Γερμανού κατακτητή!
    "΄Οπως αρμέγουμε τά κλαριά της ελιάς","όπως αρμέγουμε τά άνθη τής νιότης"!
    Καί όπως λέει ο ΟΔΥΣΣΕΑΣΟΜΗΡΟΣ,
    "Ωσάν φτερό καί Σκέψι",{ώς εί πτερόν ηέ νόημα}Οδ.η 36.
    Η γοργόφτερη Σκέψι,πού πιό γρήγορα καί από τό Φώς,πάει παντού!Σάν αστραπή...
    Η ΜΝΗΜΗ ΕΙΝΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ!
    ΜΑΝΑ ΜΝΗΜΗ,ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΩ!
    ΤΙΜΗΣ ΕΝΕΚΕΝ!
    ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΚΑΊ ΤΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ!
    ΑΡΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραίο θέμα!Ελπίζω η ανάρτηση το συγκεκριμένου κειμένου να έγινε για να αγανακτήσουμε περισσότερο με αυτά που γίνονται και όχι για να πάρουμε στα σοβαρά τα λεγόμενα του αρθρογράφου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ,ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ,ΤΗΝ ΑΓΓΛΙΑ...ΕΧΟΥΝ ΔΙΓΛΩΣΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ;
    ΚΑΛΑ ΘΑ ΤΡΕΛΛΑΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΛΑΓΝΟΥΣ;
    ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΊ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ!
    ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ,Ο ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ!
    ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΑΡΕΣΕΙ...ΑΛΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ...
    ΟΠΩΣ ΦΕΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ!...ΞΟΥ ΞΟΥ ΦΟΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο κ Παπανδρέου έχει έλθει στην Ελλάδα με μια αποστολή που του ανέθεσε η πατρίδα του οι ΗΠΑ. Να διαλύσει τη χώρα, να καταστρέψει τους εργαζόμενους και συνταξιούχους, να παραδώσει την χώρα στο μεγάλο κεφάλαιο και να δώσει στους Τούρκους (και σε όποιον άλλο) ότι ζητούν για το Αιγαίο και όχι μόνο. Ο κ Παπανδρέου σιχαίνεται την Ελλάδα, τους Έλληνες (με πόση περιφρόνηση δηλώνει στο εξωτερικό "Κυβερνώ μια χώρα διεφθαρμένων"), την Ελληνική γλώσσα την οποία αποφεύγει όπως ο διάβολος το λιβάνι), τον Ελληνικό πολιτισμό κλπ Αυτό δυστυχώς είναι φανερό από τα μέτρα που παίρνει και από τις κινήσεις του στην εξωτερική πολιτική. Και καλά αυτός! Καλά και η Δημοκρατική Αριστερά του Κουβέλη και η Ντόρα που είναι ξεπουλημένοι στο Μνημόνιο και στο ΠΑΣΟΚ και παίζουν πια ανοιχτά το παιχνίδι των Αμερικάνων. Καλά και ο πρόεδρος κ Παπούλιας που είναι διακοσμητικός και υποστηριχτής του ΠΑΣΟΚ. Οι υπόλοιποι "Έλληνες" (υπάρχουν τέτοιοι ή είμαστε πια πολίτες της παγκόσμιας διακυβέρνησης;) τα κόμματα της ΝΔ, ο Συνασπισμός και ο ΣΥΡΙΖΑ (ακόμα και το δήθεν εθνικιστικό ΛΑΟΣ) γιατί σιωπούν ένοχα; Τι παιχνίδι παίζεται και με ποιους; Γιατί τα ΜΜΕ δεν ανακινούν το θέμα παρά αναφέρονται σε αυτό απλώς και για λίγο; Γιατί δεν ζητούνε τα άλλα κόμματα σύγκλιση των αρχηγών των κομμάτων για το θέμα του Αιγαίου; Μόνο το ΚΚΕ και η κ Κανέλλη θίγουν το θέμα αλλά κανείς δεν δίνει σημασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. "Πρότεινε την «ηρωική δασκάλα» για τη θέση του Ειδικού Γραμματέα θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού."

    Εξαιρετική πρόταση, με την οποία συμφωνώ. Η Κυρία Νικοπούλου έχει εμπειρία, φιλοπατρία και ήθος, τα οποία δεν είχε η Δραγώνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχετε παρά να βάλετε στο google το όνομα "Λώρη Κέζα" και θα καταλάβετε περί τίνος φρούτου ομιλούμε. Σκουπίδι της δημοσιογραφίας και τίποτε άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μάλλον τo άρθρο μπήκε για να δούμε μέχρι ποιο βαθμό μπορεί να κατρακυλίσει η δημοσιογραφία:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο/Η skal είπε...
    Μάλλον τo άρθρο μπήκε για να δούμε μέχρι ποιο βαθμό μπορεί να κατρακυλίσει η δημοσιογραφία:

    7 Ιανουαρίου 2011 1:49 μ.μ.
    -----------------------

    Σάββα, άστο καλύτερα! Ούτε βαθμός υπάρχει, ούτε βάθος στην κατρακύλα της δημοσιογραφίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κ. Κεζά μια ερώτηση... πότε κλείνει το Βήμα;

    για να ακούσουμε και κάτι ευχάριστο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το εθνομηδενιστικο παρακρατος και η προισταμενη αρχη του, η σφηκοφωλια της Κομοτηνης, επιστρατευει τους μισθωμενους κονδυλοφορους του.
    Μεχρι τωρα ειχαν μαθει να δρουν ανενοχλητοι και η αγωνια τους, στο να βρει μιμητες το εργο της Χαρας Νικολοπουλου, ειναι φανερη!

    Perseas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. η Λορη Κέζα(;;;;;;;;;) λέει "Οσον αφορά το δεύτερο πρόσωπο της ιστορίας, όλοι γνωρίζουν ότι η κυρία Δραγώνα παραιτήθηκε, μην αντέχοντας «τον πόλεμο του παρακράτους»." Μορή Λόρη η πλειοψηφία των Ελλήνων είναι παρακράτος; Η Αλαδημία Αθηνών βραβευει την Χαρα Νικοπούλου και εσύ την κατακρίνεις, υμνώντας το έργο της Δραγώνας;;;

    ΤΟ ΒΔΕΛΥΓΜΑ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΕΧΕΙ ΡΙΖΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΖΩΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μήπως η Κα. Νικοπούλου είναι και αυτή κοπρίτης δημόσιος υπάλληλος;
    Θα μπορούσε να έκανε ένα απλό μάθημα και να τα έγραφε όλα στα παλιά της τα παπούτσια. Αλλά αντί για αυτό προσπαθεί για κάτι καλύτερο, και για τα παιδιά ,και για την πατρίδα της. Τι να της καταλογίσουμε; Εγώ μόνο υπέρμετρο ζήλο μπορώ να της καταλογίσω και αγάπη προς τα παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εντάξει, το προσπαθεί η Κέζα όσο μπορεί. Μιά στο καρφί και μιά στο πέταλο. Εμ ειρωνεύεται και τη Νικοπούλου, εμ καρφώνει και τη Δραγώνα:

    "Δικαιώνεται λοιπόν και δικαστικά. Πήρε και το Μετάλλιο... ποιος την πιάνει τώρα. Οσον αφορά το δεύτερο πρόσωπο της ιστορίας, όλοι γνωρίζουν ότι η κυρία Δραγώνα παραιτήθηκε, μην αντέχοντας «τον πόλεμο του παρακράτους». Στις αρχές του καλοκαιριού ο Πρόεδρος του Αρείου Πάγου ζήτησε να διερευνηθούν η νομιμότητα της εκλογής της ως καθηγήτριας πανεπιστημίου και το σύννομο της αναγνώρισης του διδακτορικού της από το ΔΙΚΑΤΣΑ, καθώς στερείται βασικού τίτλου σπουδών (είναι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολλεγίου Deree)."

    Ή σε άλλο σημείο:

    "Με τον τρόπο δηλαδή που πήρε το μικρόφωνο στην τελετή της Ακαδημίας, ενήργησε, λένε, για τη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης των Πομάκων. Δεν ακολούθησε το πρωτόκολλο.
    ...Με αφορμή τη βράβευση αυτή η δασκάλα μίλησε για τα ελληνικά αισθήματα των Πομάκων, αναστατώνοντας την ειδική γραμματέα κυρία Δραγώνα, η οποία ανέλαβε δράση στον διάδρομο, έξω από την εκδήλωση. Αποκάλεσε τη δασκάλα «κακή δασκάλα», «υποχείριο» και υποσχέθηκε να διευκολύνει τη μετάθεσή της στη Θεσσαλονίκη."

    Δηλαδή και την πίτα αφάγωτη και το σκύλο χορτάτο. Και τους αντιπαθούντες τη Νικοπούλου και τους αντιπαθούντες τη Δραγώνα. Και την ικανοποίηση της γραμμής τής εφημερίδας, και την ικανοποίηση του (προσωπικού φίλου του ΓΑΠ) Πανάρετου. Εμ γίνονται όλα μαζί κυρία Κέζα; Δεν γίνονται. Ειδικά με το συγκεκριμένο άρθρο ατύχησες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. TA ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ Λ.Α.Ο.Σ. εκμεταλετεται την ΧΑΡΑ και η ΑΚΑΔΗΜΙΑ δεν κανει ΣΩΣΤΑ την "ΔΟΥΛΕΙΑ " της και τουλαχιστον η ΑΚΑΔΗΜΙΑ θαπρεπε ναχει "βραβευσει" και να μιλαει για αλλα πραγματα π,χ. για την ελλαδα για το ΔΝΤ την αντεθνικη πολιτικη του GIORGOY για την καθημερινη μας ζωη και μετα να "βραβεβει" την δασκαλιτσα , χωρια που θαπρεπε να την βραβευση χωρις να το "μαθουμε" ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ,ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΟΥΣ ΣΑΛΕΜΕΝΟΣ!
    ΟΜΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΑΤΗΛΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΕΛΩΝ ΣΤΟΧΩΝ,ΩΡΙΣΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ.
    "ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΠΑΤΗΛΑ ΜΕΣΑ ΤΏΝ ΙΔΙΟΤΕΛΩΝ ΣΤΟΧΩΝ;
    1.ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ,ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ,ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΑΓΟΡΕΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΑΕΡΙΤΖΗΔΙΚΟ,ΜΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ,ΜΗ ΕΠΕΝΔΥΟΜΕΝΟ ΣΕ ΕΡΓΑ ΧΡΗΜΑ,ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΑΝΑΚΥΚΛΟΥΜΕΝΟ ΣΕ ΧΑΡΤΙΑ,ΚΑΙ Ο ΚΟΜΠΡΑΔΟΡΙΣΜΟΣ(ΜΕΤΑΠΑΡΑΤΙΣΜΟΣ).

    2.ΤΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΚΡΑΤΟΣ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΑΜΙΓΩΣ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ.Ο Ν Ο Μ Ο Σ ΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑΣ.

    3.ΤΟΥ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΘΕΣΜΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΩΝ ΜΕΣΩΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ.

    4.ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΠΡΟΝΟΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΑΣΦΑΛΙΣΗ,Η ΑΥΤΟΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ,Η ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΣΕ ΟΛΑ.

    5.ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ,ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ,ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ,Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ,Η ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΙΚΤΥΩΣΗ (Ν.Β. ΤΟ 1984 ΤΟΥ George Orwell ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ,ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΣΠΙΛΩΝΟΥΝ ΠΑΤΟΙΟΤΡΟΠΩΣ ΤΗ ΜΝΗΜΗ ΜΕΤΑΘΑΝΑΤΙΑ.Η ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ Aldus Huxley ΝΑ ΚΑΤΑΣΥΚΟΦΑΝΤΗΘΕΙ Post Mortem ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΙΚΟ ΓΕΝΝΑΙΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ).ΚΑΙ

    6.ΤΗΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΤ'ΕΠΙΛΟΓΗΝ "ΕΙΡΗΝΕΥΤΙΚΗΣ"(!)ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ Η ΓΕΩΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ-ΚΥΡΙΩΣ ΟΠΛΩΝ.ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΩΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΥΜΕ (ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΜΕ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΟΥΣ ΜΟΝΟ ΒΟΜΒΑΡΔΙΣΜΟΥΣ,ΒΕΒΑΙΩΣ),ΜΕΤΑ ΑΝΟΙΚΟΔΟΜΟΥΜΕ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΞΟΠΛΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΩΣ".
    ΗΘΙΚΟ "ΦΤΙΑΣΙΔΩΜΑ"ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΩΣ Ο ΡΟΜΠΕΝ ΤΩΝ ΔΑΣΩΝ Ή Ο ΤΣΑΚΙΝΤΖΗΣ Ή Ο ΛΗΣΤΑΡΧΟΣ ΝΤΑΒΕΛΗΣ Ή Ο ΓΙΑΓΚΟΥΛΑΣ ΤΩΝ Φ Τ Ω Χ Ω Ν ΚΑΙ ΚΑΤΑΦΡΟΝΕΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΓΗΣ,Ο ΤΙΜΩΡΟΣ-ΕΚΔΙΚΗΤΗΣ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΘΑΡΣΗΣ ΚΑΙ ΕΘΝΟΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΗΣ.ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ Ε Σ Υ.!!!"

    ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ!ΓΕΩΟΙΚΟΝΟΜΙΑ!

    ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ.
    ΚΤΥΠΗΣΤΕ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ!
    ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ!
    ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΓΟΝΑΤΙΣΟΥΝ!ΝΑ ΜΑΣ ΛΥΓΙΣΟΥΝ ΤΟ ΗΘΙΚΟ!
    ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΒΡΙΖΟΥΝ!
    ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΕΙ.ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ;
    ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζήτω η Ηρωίδα Δασκάλα, Χαρα Νικοπούλου

    Πήρε πάνω της την βαριά ευθύνη..
    Και οι μικρόψυχοι νάνοι, σφύριξαν μεσα απ΄τα σάπια δόντια τους: "Εθνικίστρια, διχάζει τους πληθυσμούς"
    Στην ηρωική αντίσταση της Χαράς, είδαν μόνο καταδικαστέες αδυναμίες.
    Κατάπιαν την μεγαλειώδη ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ στην Γενοκτόνα δράση του Τουρκικού φασισμού πού τρομοκρατεί τους Πομάκους που δεν θέλουν να τους μεταλλάξουν σε Τούρκους. ..
    "Προοδευτικοί" και ανεκτικοί έναντι της Τουρκικής κρατικής ρατσιστικής πολιτικής και καχύποπτοι επικριτές της προοδευτικότερης δράσης πού υπήρξε ποτέ: Της ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ εναντίον του βιασμού της εν Ελευθερία κτηθείσης Ταυτότητας.


    ΧΑΙΡΕ ΕΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΑΔΕΛΦΗ ΜΑΣ, ΧΑΡΑ.

    ΕΙΘΕ ΝΑ ΣΟΥ ΜΟΙΑΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κεκαλυμενη χολη,απο μια εκπροσωπο στρατευμενων ψευτοδημοσιογραφων της βρωμερης διεθνους εξουσιας και των εντοπιων σκωρολειχων υποτακτικων.Αληθεια τι περιεργο ονοματεπωνυμο.Δεν υπονοω τιποτα.Χαρα Νικοπουλου με κανεις υπερηφανο και αισιοδοξο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΥΓΕ για ακόμη μια φορά στην κ.Χαρά Νικοπούλου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Διαφωνώ κάθετα να γίνεται ακόμα και σύγκριση της Δασκάλας με τα λαμόγια τύπου Δραγώνα, Ρεπούση, Διαμαντοπούλου και διάφορα άλλα του ΕΛΙΑΜΕΠ κλπ.
    Το μόνο που της εύχομαι είναι να μη παρασυρθεί από τους επαγγελματίες πατριώτες που θα θελήσουν να καπηλευτούν τον αγώνα της.
    Όσο πιο πολύ και όσοι πιό πολλοί της συμπαρασταθούμε, τόσο το καλύτερο !!!
    Δεν ανήκει σε κανέναν...
    Αν και πολύ νέα ακόμα με μέλλον μπροστά της, είναι ήδη σύμβολο, όπως σύμβολο -από άλλο μετερίζι- υπήρξε η Σοφία Βέμπο και άλλες μεγάλες Ελληνίδες !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ναι,υπάρχει και αυτή η πιθανότητα,αλλά η Χαρά Νικοπούλου δείχνει συγκροτημένο άτομο και μάλλον ελέγχει απόλυτα τις πράξεις της.Και ναι ειναι μοναδική.Μακάρι να είχαμε ακόμη μερικές Χαρές. Οσο για την εκπαίδευση των μειονοτήτων,η Ελλάδα είναι μοναδική πρωτοτυπία παγκοσμίως με τα μειονοτικά σχολεία και δασκάλους. Σε όλο τον κόσμο-απ'οτι γνωρίζω-οι μειονότητες επωμίζονται το κόστος διδασκαλίας,εκτός τακτικού ωραρίου-.Μόνον σε εμάς περισσεύουν χρήματα για μισοδοσία τούρκων δασκάλων καθώς και δασκάλων που τους αναγνωρίσαμε τα διπλώματα από σκόπια,βουλγαρία και τουρκία ..... Ολα τα παθαίνουμε από δικά μας λάθη κε σαρτζετάκη.Από την Θεσσαλονίκη Α.Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν προσκειμαι στο ΛΑΟΣ (καθε αλλο ) αλλα δεν μπορω να δω κατι το μεμπτο στην πποταση της νεολαιας του.Ισα ισα ειναι μια εξαιρετικη ιδεα και θα επρεπε να υποστηριχθει καθως οπως ΔΕΝ χρειαζομαστε ιερεις οι οοποιοι ΔΕΝ πιστευουν στο ΘΕΟ ετσι και ΔΕΝ χρειαζομαστε εκπαιδευτικους οι οποιοι ΔΕΝ πιστευουν στην εννοια του εθνους και ειναι προθυμοι να θυσιασουν ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ για χαρη πολυπολιτισμικων τερατολογιων οπως η Δργωνα -Ρεπουση -Φραγκουδακη-Λιακο κτλ.Αντιθετα η Χαρα Νικοπούλου ειναι αυτο που χρειαζεται η παιδεια μας (η οποια πρεεπι να ειναι ΕΘΝΙΚΗ διαφορετικα ειλικρινα δεν βλεπω το νοημα της)και ας αφησουμε την καθε Φραγκουδακη να βγαζει τα λυσακα της...
    ΥΣ θελω να πιστευω οτι μπορουμε πλεον να γραψουμε την νεκρολογια της "αποδομητικης- πολυπολιτισιμκης" ιστοριογραφιας την οποια θα χαρκτηριζα ως ενα βραχυβιο ρευμα το οποιο οχι μονο δεν προσφερε κατι θετικο στην ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ αλλα ισα ισα με ηροστρατειο μενος προσπαθησε να την εκμηδενισει ως ΕΠΣΤΗΜΗ (βλεπε "μαυρη αθηνα" και το βιβλιο της 6ης Δημοτικου) Ευτηχως που πεθανε και ευχομαι να μην ανστηθει ποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.