15/1/11

ΣΕΡΒΙΣ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ-Τουρκικό βερνίκι στα ελληνικά αεροπλάνα

Χαμπέρτούρκ 14-1-2011

Ο ευρισκόμενος σε δύσκολη θέση Ελληνικός εθνικός αερομεταφορέας, έρχεται για λίφτινγκ στην Τουρκία
Η Ελλάδα που για να βγει από την οικονομική κρίση στην οποία έπεσε, έχει βγάλει πολλά περιουσιακά της στοιχεία, μεταξύ των οποίων και νησιά, πρώτα θα χάσει τον έλεγχο των αεροπλάνων της. Η εταιρία εθνικός αερομεταφορέας Ολυμπιακές Αερογραμμές που φέρει και τη σημαία της, έφερε 5 αεροπλάνα της στο αεροδρόμιο Σαμπιχά Γκιοκτσέν για συντήρηση.

Μεταξύ των αεροπλάνων υπάρχουν και 2 Boeing 737-400, και το μεγαλύτερο μέρος της συντήρησης θα γίνει από την εταιρία MyTechnic. Τον μήνα Νοέμβριο το 60% του Κέντρου επισκευών και συντήρησης της MyTechnic, αγοράστηκε από τον κινεζικό όμιλο ΗΝΑ.

Αρμόδιοι της εταιρίας MyTechnic σχολίασαν ως προετοιμασία πώλησης το γεγονός ότι οι Ολυμπιακές Αερογραμμές αντί της κλασικής συντήρησης που κοστίζει 250-300 χιλιάδες δολάρια, προτίμησαν ένα είδος συντήρησης που φτάνει το 1 εκ δολάρια ανά σκάφος. Οι αρμόδιοι αυτοί θυμίζοντας πως άλλοτε αυτή η συντήρηση γινόταν στην Ελλάδα, σύνδεσαν την προτίμηση στη Τουρκία, με την επάρκεια των πιστοποιητικών συντήρησης.

Το κέντρο συντήρησης αεροπλάνων MyTechnic που ιδρύθηκε πριν δύο χρόνια από τον Νταγλάρ Τσιζμετζή είναι γνωστό ως το πρώτο φιλικό προς το περιβάλλον του είδους του.http://tourkikanea.wordpress.com

8 σχόλια:

  1. Για να καταλάβει κανείς πόσο ανόητος είναι αυτός που έγραψε αυτό το άρθρο θα πρέπει να σκεφτεί τα εξής: Η Ολυμπιακή εδώ και κάτι χρόνια είναι ιδιωτική εταιρεία και όχι κρατική. Άρα το τι κάνει και τι δεν κάνει είναι αποτέλεσμα της στρατηγικής του αφεντικού της. Έτσι κι αλλιώς λοιπόν δεν πρόκειται τα αεροπλάνα που θα πουλήσει (αν πουλήσει ή αλλιώς «σεκεμέ» που λένε οι τούρκοι) να δοθούν για την εξυπηρέτηση του χρέους που είναι του ελληνικού δημοσίου. Δεν ξέρω αν π.χ. στο τουρκμενιστάν ταυτίζονται οι έννοιες ιδιωτικό και δημόσιο αλλά στην Ευρωπαϊκή Ένωση απαγορεύεται αυτή η ταύτιση. Τώρα απ’ ότι διαβάζω απ’ το ίδιο γελοίο άρθρο η «τουρκική» εταιρεία δεν είναι και τόσο τουρκική. Δηλαδή είναι εξαγορασμένη από κινέζους… Μήπως λοιπόν η διεύθυνση της Ολυμπιακής εμπιστεύεται περισσότερο τους κινέζους από τα πρώην αφεντικά της εν λόγω εταιρείας και μόνο τώρα αποφάσισε να επωφεληθεί από το χαμηλό κόστος συντήρησης;-

    Ελευθέριος Β.

    ΥΓ Καλά λογική ψάχνει κανένας από τουρκμένους; Εδώ δεν εννοούν να καταλάβουν την διαφορά κατοχής γης για οικονομική χρήση με το δικαίωμα απαλλοτρίωσης που διατηρεί αποκλειστικά το ελληνικό δημόσιο όσες ιδιωτικές πράξεις και αν γίνουν πάνω στην γη. Γενικώς οι άνθρωποι είναι ότι να ‘ναι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ασχετα με την ανάρτηση, πολύ σύντομα θα δείτε πράγματα για την ΟΑ που δεν τα περιμένατε. Υπομονή...

    Ίωνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. O E.B. έχει δίκιο. Το άρθρο είναι αρλούμπα.

    Ίωνα, αν έχει κάτι να πεις, μην το κρύβεις. Τα γελοία υπονοούμενα δεν είναι σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπούρδες

    Η Ολυμπιακή είναι πλεον ιδιωτική εταιρία και λειτουργεί έτσι

    Σύντομα ενδεχομένως να μην υφίστατε και όπως την ξέρουμε τόσα χρόνια.

    casius

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά το τιιιιι έχουμε δεί απο την Ολυμπιακή ...μέχρι τώρα...είναι αυτό που ΔΕΝ πιστεύουμε!!!
    Πέρασαν ΠΟΛΥ καλά ΟΛΟΙ σε αυτό το μαγαζί μεχρι το τέλος του 90...
    Μιλάμε για μεγάλο φαγοπότι...
    Μιλάμε για πολλά ταξίδια...και για καλά λεφτά όλοι...
    Α ρεε Ολυμπιακή μαζί με τους υπουργούς σου και τους πρωθυπουργούς σου...μας πουλησες Ολους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιά απλή καθαρίστρια στην Ολυμπιακή του ΤΟΤΕ (μέχρι το τέλος 90...) επαιρνε τα ίδια χρήματα με τα χρήματα που παίρνει ενας συγκυβερνήτης στην Ολυμπιακή του Βγενοπουλου Τώρα...
    Καλά για την AEGEAN...ούτε κάν μιλάμε...Η επιτομή του εργασιακού Κάτεργου...Ισως οι Κυβερνήτες εκεί (σήμερα...) να παίρνουν τα χρήματα που έπαιρνε μια καθαρίστρια της ΟΑ το 1990!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το πρόβλημα είναι γιατί η ΟΑ να προτιμά να στέλνει τα Α/Φ της στην Τουρκία ενώ η ίδια έχει μία εξαιρετική τεχνική βάση συντήρησης στο Ελευθέριος Βενιζέλος. Εκτός βέβαια και αν ο Κος. Βγενόπουλος δεν καταλαβαίνει ότι θυγατρικές της ΟΑ, όπως αυτή της τεχνικής βάσης - συντήρησης, είναι αυτές που πολλές φορές στην ουσία παράγουν καθαρά κέρδη και όχι το καθ' εαυτού πτητικό έργο της ΟΑ. Διάφοροι συναναγνώστες εστιάζονται στους μισθούς που έπαιρναν οι καθαρίστριες της παληάς ΟΑ. Γνωρίζει κανείς ότι η τεχνική βάση συντήρησης της παληάς ΟΑ διέθετε διεθνείς πιστοποιήσεις συντήρησης Α/Φ, συμπεριλαμβανομένων και αυτής της Ομοσπονδιακής Υπηρεσίας Αεροπορίας των Η.Π.Α. (Federal Aviation Administration - FAA) και ότι ξένες αεροπορικές εταιρείες συντηρούσαν τα Α/Φ τους ακόμα και στο πάλαι πότε Ελληνικό; Εάν αυτές οι ικανότητες δεν έχουν εκλείψει - και είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν εκλείψει - τότε γιατί να πηγαίνουν τα Α/Φ της ΟΑ στην Τουρκία - ιδιαίτερα στην Τουρκία - για συντήρηση. Υπάρχει τόσο μεγάλο επίπεδο εμπιστοσύνης στους Τούρκους τεχνικούς αεροπορικής συντήρησης και όχι στα Ελληνικά χέρια;

    Αρκεί να μην πάθουμε κάποια λαχτάρα όπως μία Αμερικανική εταιρεία η οποία είχε αγοράσει παλαιότερα αεριωθούμενα επιβατικά Α/Φ McDonnell Douglas DC-9 και αριθμό κινητήρων τους από τις Τουρκικές Αερογραμμές (Turk Hava Yolari - THY). Στην διάρκεια της απογείωσης ενός από αυτά τα DC-9 στις Η.Π.Α. ένας από αυτούς τους κινητήρες εξερράγει και διαλύθηκε λόγω κακής Τουρκικής συντήρησης η οποία δεν είχε επισημάνει κόπωση μετάλλου και ρωγμές σε έναν από τους συμπιεστικούς δίσκους του κινητήρα. Ευτυχώς το εν λόγω Α/Φ κατάφερε εγκαίρως ν' ανακόψει την απογείωση με μόνο μία νεκρή επιβάτις.

    Λάμπρος Ε.Π.-εν Η.Π.Α. μετανάστης
    15-1-2011, τοπική ώρα 19:14 - ώρα Ελλάδος 02:14, 16/1/2011

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λοιπον το αρθρο αυτο γραφει μπαρουφες μιας και τα αεροπλανα πουληθηκαν σε καποια εταιρεια και αλλαξαν νηολογια σε Ν-ΧΧΧΧ (αμερικανικο) και η εταιρεια αυτη τα εστειλε για γενικη επισκευη ή αποθηκευση εκει

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.