17/1/11

Τουρκικό κουλούρι στην Ελλάδα

Η τουρκική εταιρεία «Simit Sarayi»(Ελληνικά:Παλάτι Κουλουριού) ανακοίνωσε ότι σύντομα θα γίνουν τα εγκαίνια του καταστήματος στην περιοχή της Ομόνοιας,όπου θα λειτουργήσει το πρώτο κατάστημά της στην Ελλάδα.Ο Χαλούκ Οκουτούρ,ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας «Simit Sarayi» ο οποίος χαρακτηρίζεται στη χώρα του «ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής των ΜcDonalds», εκτιμά ότι η Ελλάδα είναι «μια καλή αρχή» για το άνοιγμα 100 καταστημάτων σε όλη την Ευρώπη τα επόμενα πέντε χρόνια.
Η εταιρεία Simit Sarayi
Η εταιρεία Simit Sarayi, μία τουρκική εταιρεία με κύριο προϊόν το κουλούρι, το κυριότερο και φτηνό σνακ στην Τουρκία, σχεδιάζει την επέκτασή της στο εξωτερικό.Η εταιρεία δημιούργησε την εταιρεία Simit Sarayi Europe GMBH, με σκοπό την ίδρυση υποκαταστημάτων στην Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρώπη, με ένα μίγμα 70% προϊόντων από την Τουρκία και 30% εγχώριων.Η εταιρεία ξεκίνησε με ένα μικρό κατάστημα απέναντι από το Πανεπιστήμιο «Bogazici» της Κωνσταντινούπολης και τώρα καταγράφει πωλήσεις 100.000 σε κουλούρια και παρεμφερή αρτοπαρασκευασμάτων.

Η εταιρεία σχεδιάζει την ίδρυση 500 σημείων πώλησης στην Ευρώπη, την επόμενη 10ετία και έχει ήδη έλθει σε σχετική συμφωνία με γερμανική επιχείρηση. Κύριος στόχος θα είναι η Γερμανία, Ολλανδία, Σουηδία, Ιρλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, θέτοντας τον υπεραισιόδοξο στόχο της απασχόλησης 100.000 υπαλλήλων στα υποκαταστήματα της εταιρείας, μέχρι το 2019. Η εταιρεία απασχολεί σήμερα 2000 υπαλλήλους.

Στις ΗΠΑ, το πρώτο υποκατάστημα αναμένεται στο Σικάγο.Σύμφωνα με τον κ. Haluk Okutur, εκ των ιδιοκτητών της εταιρείας, η εταιρεία θα ανοίξει υποκατάστημα σύντομα στην Ελλάδα .

Στο περιβάλλον της τωρινής οικονομικής κρίσης, η εταιρεία λειτούργησε επιθετικά, αυξάνοντας τον αριθμό των υποκαταστημάτων της από 44 σε 110.

Οι υψηλοί ρυθμοί ανάπτυξης της τουρκικής οικονομίας, ιδιαίτερα το 2006 και 2007, οδήγησαν τις τιμές των ενοικίων και τα ποσά που ζητιόντουσαν για «αέρα» στα καταστήματα σε δυσθεώρητα ύψη, με αποτέλεσμα η επέκταση της εταιρείας να «φρενάρει» μέχρι το φθινόπωρο του 2008.
Η κρίση που ακολούθησε επέτρεψε την εξεύρεση επαγγελματικών χώρων με συμφέροντες όρους κάτι που επέτρεψε την εκ νέου εκκίνηση της επέκτασης της εταιρείας.

Στόχος είναι πλέον τα 250 υποκαταστήματα στην Τουρκία.

Το 2009 εξαγόρασε δύο τουρκικές εταιρείες (Pizza Max με 16 καταστήματα και Miss Crispy με τέσσερα καταστήματα) τις οποίες σκοπεύει να επεκτείνει σημαντικά,με τη μέθοδο του franchise. Το σχετικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται στα $ 100.000 για κάθε κατάστημα.http://www.turkishgreeknews.org/

15 σχόλια:

  1. Simit. Από κει βγαίνει και το όνομα του Σημίτη.

    Κατά τα άλλα, οι Τούρκοι εξελίσσονται και σε επιχειρηματίες, κάτι που δεν ήταν στο αίμα τους. Βέβαια, στα αρτοσκευάσματα, γλυκά ταψιού, μπογάτσες κλπ. ήσαν πάντα καλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Περα απο τα γλυκα που ανεφερε ο προλαλησαντας η Τουρκια εχει μεγαλες εξαγωγες και σε ειδη ενδυσης , σε αγροτικα καθως και σε τηλεπικοινωνιακα προιοντα.
    Και αρκετες επιχειρησεις της παρουσιαζουν μεγαλη εξωστρεφεια με εξαπλωση σε ολα τα μηκη και πλατη της γης.
    Σε αντιθεση με την δικη μης "επιχειρηματικη ελιτ", που εκτος φωτεινων εξαιρεσεων αποτελειται απο κρατικοδιαιτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό σημαίνει ανταγωνισμό στους δικούς μας φούρνους και στις δικές μας πωλήσεις. Στό χέρι μας είναι να αποτύχει η Τουρκική επιχείρηση.
    Να μην αγοράσει κανείς από αυτούς.

    Εχουν όμως 4 εκατομύρια μουσουλμάνους τώρα που θα τους βοηθήσουν.

    Γιατί η Ελληνική κυβέρνηση επιτρέπει την οικονομική καταστροφή της Ελλάδας από την διείσδυση της Τουρκίας; Μέχρι και τράπεζες άνοιξαν οι Τούρκοι. Πάλι ραγιάδες λοιπόν;
    Δεν μας φτάνει η γεννοκτονία που μας προκαλούν με τον να μας στέλνου ένα χωριό μουσουλμάνους καθημερινώς μέσα στην πατρίδα μας;
    Ξεχάσαμε τελείως την ιστορία μας;
    Τότε μας αξίζει η αφάνιση.

    Και κάτι που ίσως δεν ξέρουν μερικοί.
    Οι Τουρκο-μογγόλοι ζούσαν σε στέπες και δεν είχαν μαγειρική. Γάλα και κρέας ήταν η διαιτά τους. Τα γλυκα, τους μεζέδες τα πήραν από τους Ελληνες. Διαβάστε τον Δειπνοσοφιστή και θα καταλάβαιτε την κλεψιά. Η Ελληνική κουζίνα δεν έχει αλλάξει απο την αρχαιότητα. Το μόνο που προστέθηκε είναι οι πατάτες και οι τομάτες. Ολα τα άλλα προΪόντα και ο τρόπος μαγειρικής είναι ο ίδιος όπως στην αρχαιότητα. Μέχρι και το Βρετανικό μουσείο έχει εκδόσει ένα βιβλίο για την αρχαία Ελληνική μαγειρική και υπογραμμίζει ότι είναι ίδια με την σημερινή. Δεν επιτρέπεται εμείς οι Ελληνες να έχουμε άγνοια και να υποστηρίζουμε τους εχθρούς μας που μας δολοφόνησαν και μας έκλεψαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η πλειονότητα των λαών της Τουρκίας αποτελείται από γηγενείς πληθυσμούς που εξισλαμίστηκαν στο πέρασμα του χρόνου.
    Οι απόγονοι των νομάδων είναι ελάχιστοι στην Τουρκία.
    Επομένως έχουμε να κάνουμε με τη μαγειρική των Μικρασιατών που ονομάζουν τον εαυτό τους Τούρκο.
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αναρωτηθείτε από ποιές χώρες προέρχονται οι λαθρομετανάστες, τι συμβαίνει τώρα εκεί και ποιοί το δημιουργούν και μετά τα ξαναλέμε...
    Γιατί δεν έρχονται Ιρανοί μαζικά, ή Αιγύπτιοι ή Λιβανέζοι ή Ιορδανοί; Και έρχονται σε μεγάλους αριθμούς Αφγανοί, Τυνήσιοι, Σουδανοί, Ιρακινοί, Νιγηριανοί κ.ά.;;;
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Οι Μογγόλοι δεν ήταν θαλασσινός λαός αλλά χερσαίος. Σαν νομάδες και πολεμιστές δεν καλλιεργούσαν. Μόνο ζώα είχαν στις στέππες που ζούσαν και ανάλογα με τα προΪόντα που είχαν ήταν και η τροφή τους.

    Μόλις οι Τούρκοι μας πήραν Βυζάντιο και Μ.Ασία δεν έκλεψαν μόνο γή και πολιτισμό έκλεψαν και κάθε τι άλλο από αρχιτεκτονική μέχρι και το φαί.

    Αν διαβάσετε τους Δειπνοσοφιστές του Αθηναίου, οι γνωστές μας ποικιλίες ή μεζέδες (που δυστυχώς ακόμα χρησιμοποιούμε την τούρκικη λέξη) τους σέρβιραν στην αρχαία Ελλάδα από τον 3ον αίων π.χ. Ηταν μικρά πιατάκια με ποικιλίες. Τα γλυκά που τα ξέρουμε με τα Τουρκικά τους ονόματα όπως μπακλαβάς κλπ που έχουν βάση το μέλι και τα καρύδια, αμύγδαλα κλπ προϊόντα της ελληνικής γής είναι όλα ΕΛΛΗΝΙΚΑ και όχι τούρκικα.

    Το κουλούρι το ελληνικό γιατί πρέπει να έχει ανταγωνισμο με το τουρκικό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δέσποινα

    Σιγά μην μας πείς ότι οι Τούρκοι στα παράλια της Μ.Ασίας είναι και Ελληνες. Πολλά τουρκικά σήριαλ και πλύση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ .....
    θα το λές και όταν θα μας επιτεθούνε και με όπλα; Θα μπορέσει να υπάρξει ελληνική άμυνα όταν αποδυναμώνετε με τέτοια πλύση εγκεφάλου; Γιατί επίθεση γίνεται τώρα αλλά με άλλα μέσα.

    Πρίν δύο χρόνια είχε γίνει μια μεγάλη έκθεση στην Βασιλική Ακαδημία στο Λονδίνο με τον τίτλο ΟΙ ΜΟΓΓΟΛΟΙ. Αρθρα σχετικά με αυτή την έκθεση στον αγγλικό τύπο έγραφαν ότι οι Τουρκομογγόλοι δεν είχαν δικό τους πολιτισμό αλλά όλα όσα ήταν στην έκθεση έγινα από πληθυσμούς που ζούσαν στις περιοχές που κατέκτησαν.
    Αν δείτε φωτογραφίες σημερινών κατοίκων θα διακρίνετε τα μογγολικά απομεινάρια στις πλακουστωτές μύτες και στα ελαφρά σχιστοειδή μάτια. Δεν ήταν όλοι αυτοί οι λαοί Ελληνες ούτε είναι τώρα.

    Επειδή γίνεται μεγάλη έρευνα τώρα τελευταία για την αρχαία ελληνική και μετέπειτα βυζαντική μαγειρική παραθέτω και ένα απόσπασμα από το βιβλίο
    «Ανθολόγιο ελληνικών γλυκών»
    της Σιμόνης Καφίρη
    Εκδόσεις Ελληνικά Γράμματα

    «Πολλοί μύθοι καταρρίφθηκαν με την έρευνα ... όπως, για παράδειγμα, ότι ο μπακλαβάς και οι διάφορες παραλλαγές του είναι τούρκικα γλυκά. Παππούς του μπακλαβά είναι το αρχαιοκρητικό γάστριν, όπως αποδεικνύεται από τις περιγραφές του Αθήναιου στους "Δειπνοσοφιστές".

    Άλλωστε, όπως επίσης μου έδειξε η έρευνα, οι Τούρκοι, όταν κατέλαβαν τη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, δεν συμπαθούσαν καθόλου τα γλυκά.
    Τα έμαθαν από τους σκλάβους Έλληνες μαγείρους του Σουλτάνου και των πασάδων....

    Όμως, και άλλα γλυκά με τούρκικη ή βενετσιάνικη ονομασία είναι ελληνικά. Απλώς, οι κατά καιρούς "επισκέπτες" μας τα υιοθέτησαν και τους έδωσαν τα δικά τους ονόματα».
    Σιμόνη Καφίρη

    Ο αρχαίος «σησαμούντας» είναι το γνωστό μας σουσαμάτο παστέλι, το βυζαντινό «πάστελο», ένα είδος μουσταλευριάς, το «κοητό» του κωνσταντινοπολίτικου παλατιού.
    Ενα άλλο βυζαντινό γλύκισμα (κοπτοπλακούς) με φύλλα ζύμης, αμύγδαλα, καρύδια και μέλι μοιάζει να είναι ο πρόγονος του μπακλαβά.

    Νεοθωμανισμός και νεοραγιαδισμός φαίνεται πάνε μαζί στην Ελλάδα του σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προς ολους τους προλαλησαντες. Ο σημερινος νεοελληνας του βολεματος, της αρπαχτης, του πρωιναδικου, του μεσημεριαναδικου, του σκυλαδικου, των τηλεοπτικων αποβρασματων τυπου "big brother" και το λεξιλογιο σκυλου, σας βγαζει πολιτισμο?
    Αμαν πια με αυτη την ανωτεροτητα της φυλης, αφου οι περισσοτεροι Τουρκοσποροι εχουν γινει.
    Καποιοι Τουρκοι επιχειρηματιες εχουν βαλει το κεφαλι κατω και με αρωγο την αμεριστη συμπαρασταση της ΚΑΘΕ Τουρκικης κυβερνησης εξαπλωνουν τις επιχειρηματικες τους δραστηριοτητες στα περατα της γης.
    Μαγκια τους.
    Δε θα μπορουσε να κανει το ιδιο και η Ψωροκωσταινα? 3000 χρονια εμποριο κανουμε.
    Που ειναι η υποστηριξη και η στρατηγικη απο την Ελληνικη κυβερνηση, που ειναι ο προγραμματισμος και η οργανωση, τι διαολο κανουν τα εμπορικα επιμελητηρια στις Ελληνικες πρεσβειες του εξωτερικου?
    Οτι επιτυχημενο Ελληνικο στο εξωτερικο, εχει γινει χαρη στις προσπαθειες επιχειρηματιων-φωτεινων εξαιρεσεων και ΜΟΝΟ.
    Ελληνας του εξωτερικου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. " σιμίτι το [simíti] Ο44 : (λαϊκότρ.) το κουλούρι1.

    [ίσως αντδ. < τουρκ. simit -ι < αραβ. semiz < αρχ. σεμίδαλις (δες στο σιμιγδάλι)] "


    Από το λεξικό του Τριανταφυλλίδη.

    Αλίμονο,αν ανοίγουν και ξένα φαγάδικα(ιδίως τούρκικα) στην Ελλάδα!Μόνο αυτά δουλεύουν μέχρι τώρα!Τα ρούχα κι όλα τα άλλα έκλεισαν.

    "Αυτό σημαίνει ανταγωνισμό στους δικούς μας φούρνους και στις δικές μας πωλήσεις. Στό χέρι μας είναι να αποτύχει η Τουρκική επιχείρηση."

    συμφωνώ, 2:58.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τζίμη,

    έννοια σου κι όλοι τους θέλουν να έρθουν,με τη σειρά!

    άλλωστε,έχουν ιερό σκοπό:να κυριεύσουν τους γκιαούρηδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 17 Ιανουαρίου 2011 4:35 μ.μ.

    Δυστυχώς, αυτό που (πιστεύω) καλοπροαίρετα γράφει η Δέσποινα, έχει γραφεί κατά κόρον κι εδώ και μάλιστα πάντα από τον ίδιο.
    Είναι η τελευταία λέξη της Τουρκικής προπαγάνδας και στρέφεται σε άτομα ανιστόρητα, προσπαθώντας να τα πείσει ότι είμαστε ο ίδιος λαός, απλώς εκείνοι έχουν ασπασθεί τον μωαμεθανισμό.

    Δεν έχουν, όμως, την κρίση να σκεφτούν, πώς είναι δυνατόν "κάποιοι νομάδες", εντελώς αορίστως, να εξισλάμισαν τόσους κατοίκους; Και ποιοι κατέλαβαν την Πόλη; Μια χούφτα "νομάδες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εάν οι πωλήτριες είναι χανουμάκια,
    τότε έχουν εξασφαλισμένη τήν επιτυ-
    χία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμε 4:35
    Οι Τούρκοι κατέλαβαν την ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία που είχε πολλές εθνότητες και επίσημη γλώσσα τα ελληνικά.
    Οι εθνότητες αυτές ενυπάρχουν μέσα σ'αυτό που ονομάστηκε τουρκικό κράτος.
    Αν δεν θέλεις να το δεχθείς και θέλεις να χαρίσεις τις εθνότητες αυτές στο τουρκικό έθνος όπως το θέλουν κάποιοι, δικαίωμα σου.
    Δεν υπάρχει τουρκικό έθνος ανώνυμε.
    Μόνο τουρκικό κράτος υπάρχει, που κρατάει μέσω του στρατού ενωμένη τη χώρα.
    Νομίζω το ιστολόγιο δίνει αγώνα για τη συνειδητοποίηση αυτής της αλήθειας, χωρίς να ισχυρίζεται κανείς πως όλες οι απέναντι εθνότητες είναι αποκλειστικά ελληνικές.
    Και πρόσεχε τα σιρόπια γιατί ανεβάζουν το ζάχαρο.
    Φιλικά
    Δέσποινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγαπητή Δέσποινα
    το σχολιό μου το διάβασες ή απλώς γράφεις έτσι για αντιπαράθεση...

    1)οι εθνικότητες που ζούσαν στην Μ.Ασία δεν ήταν όλοι Ελληνες. ήταν όμως κάτω από την επιρροή του ελληνισμού της Βυζαντινής αυτοκρατορίας, και αφου γράφουμε τα ίδια γιατἰ διαφωνείς;

    εμείς οι Ελληνες ξέρουμε που ήταν συγκεντρωμένος ο Ελληνισμός της Μ.Ασίας και δεν θα ξεχάσουμε ποτέ τις μητρικές εστίες που μας έκλεψαν οι Τουρκομογγόλοι.

    2) Το ότι οι μογγόλοι πήραν τα πάντα από τους λαούς που υποδούλωσαν, και δεν το λέω μόνο εγώ, γιατί σε πειράζει; τουρκάλα είσαι και τους υποστηρίζεις;

    3)και ποιός σου είπε ότι οι οθωμανοί είναι λίγοι στην Τουρκία; τι έγινε και εξαφανίστηκαν; μπάς και φάγανε πολύ μπακλαβά και έσκασαν;

    επαναλαμβάνω για τους νέους που δεν ξέρουν ίσως
    -κατάμαυρα μαλλιά
    -σχιστοειδή μάτια
    -μυτη πλακουτσωτή πατάτα
    -χρώμα δέρματος που κιτρινίζει
    είναι ασιατικά χαρακτηριστικά μογγόλου.

    Οσο για τον ομογενή που έγραψε το σχόλιο κατακρίνοντας τους Ελληνες τον ρωτάω
    εσύ γιατί έφυγες και πήγες να πλένεις πιάτα στην ξενητειά; γιατί δεν κάθησες να μεγαλουργήσεις στον τόπο σου; γιατί και αν γεννήθηκες εκεί στην ξενητειά έχοντας Ελληνικές ρίζες
    δεν επέστρεψες να κάνεις εδώ επιχειρήσεις;

    Τελικά αν αφήσουμε τέτοιες εισχωρήσεις θα το πάθουμε όπως και με τους λαθρομετανάστες. Θα βλέπουμε να ανοιγουν μαγαζιά λαθρό και να κλείνουν τα δικά μας. Εχουμε κυβέρνηση να προστατεύσει τις Ελληνικές επιχειρήσεις όπως κάνουν και τα άλλα κράτη ή όχι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Προς 1.35πμ

    Εφυγα απο την Ελλαδα τα τελευταια 5 χρονια (οχι για να πλυνω πιατα), γιατι πολυ απλα στην μαμημενη σκατοχωρα οπως την εχουν καταντησει οι πολιτικες ηγεσιες περισσοτερο τα τελευταια 30 χρονια, η λεξη επιχειρηματιας ειναι συνυφασμενη με το κλεφτης κι απατεωνας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.