4/2/11

«Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»


Δημήτρης Νατσιός, Δημοδιδάσκαλος
Κιλκίς


«Σε κλαίνε χώρες και χωριά
Σε κλαίνε βιλαέτια
Σε κλαίει κι η Ντρομπολιτζά
μαζί με την Αθήνα»


«Εγεννήθηκα εις τα 1770, Απριλίου 3, την Δευτέραν της Λαμπρής. Η αποστασία
της Πελοποννήσου έγινε εις το 1769.  Εγεννήθηκα εις ένα βουνό, εις ένα δένδρο
αποκάτω, εις την παλαιάν Μεσσηνίαν, ονομαζόμενον Ραμοβούνι»
.
Διαβάζεις αυτά τα δωρικά λόγια και ανασαίνεις τον μoσχοβόλο και λεύτερο αέρα
της Κλεφτουριάς. Είναι του αθάνατου ήρωά μας, του Θοδωρή Κολοκοτρώνη.
4 Φεβρουαρίου του 1843 ο ένδοξος στρατηγός αφήνει, «εν μέσω γενικών
δακρύων», την τελευταία του πνοή. Θρηνούν και μοιρολογούν οι Πανέλληνες
«μαζί και η Αθήνα», η σύγχρονη Βαβυλώνα.  Αυτή η Αθήνα, η πόλη που βροντούσε
τότε το σπαθί του Κολοκοτρώνη, μαγαρίζεται τώρα από τους Αγαρηνούς,
ποδοπατιέται από τα «ταγκαλάκια» του Iσλάμ, κοπρίζεται από τα γραικυλοκάναλα
που σβήνουν την αιματογραμμένη ιστορία μας, ξαναγράφοντάς την με τα αργύρια
της προδοσίας
....
Παράξενα, παρανοϊκά, πράγματα συμβαίνουν. Θαρρείς πως όλος ο λαός ήπιε το
«τρελό νερό» που έλεγε ο Κόντογλου. Η χρόνια ηθική παραλυσία, ο παρασιτικός
καταναλωτισμός, η καλπάζουσα θεομαχία και εκκλησιομαχία τον μεταμόρφωσαν,
ωσάν τους χοίρους της Κίρκης, σε μαλθακή μάζα που καταπίνει συνεχείς
εξευτελισμούς.

Ποιος θα το πίστευε; Στην πόλη που αναπαύονται τα κόκκαλα τα αγιασμένα του
Οδυσσέα, του γερο- Μακρυγιάννη, του Κολοκοτρώνη, του μπουρλοτιέρη του Αγώνα,
οι απόγονοι των γενοκτόνων μας, του Κιoυτάγια και του Ιμπραΐμη, παρελαύνουν
προκλητικά, κορδωμένοι, εκβιάζοντας τα «κωλόπανα της φατρίας»
(Μακρυγιάννης), τους νάνους και τους αρλεκίνους που δήθεν κυβερνούν.

Βγαίνει και η ιστοριογραφική τσαραλατανιά, τα αργυρώνητα τσιράκια του
νεοοθωμανισμού, και επαναφέρουν το ρεπούσειο κουρελούργημα: "Η Τουρκοκρατία
ήταν ευλογία για το Γένος. Οι παπάδες φταίνε για όλα..."

Στο βιβλίο οι πανηγυρικοί της Ακαδημίας για την επέτειο του '21, που
επιμελήθηκε ο αείμνηστος Πέτρος Χάρης, διαβάζουμε στον λόγο που εκφώνησε
στις 24 Μαρτίου του 1967, ο σπουδαίος καθηγητής Σπ. Μαρινάτος, μετάφραση της
άδειας ταφής χριστιανού που έδιναν οι Τούρκοι. Το παραθέτω:
«Συ ο παπάς, του οποίου το μεν ένδυμα είναι μαύρο ως πίσσα, το δε πρόσωπο ως
το του σατανά, συ ο ιερεύς των μιαρών, ου ο έλκων την καταγωγήν από τον
άπιστον Ιησούν, διατάσσεσαι: Τον εις τον έθνος σου ανήκοντα άπιστον
Γρηγόριον, ο οποίος εψόφησε σήμερον, αν και την μεν ψυχήν του παρέδωκεν εις
τον σατανά, το δε βρωμερόν πτώμα του δεν το δέχεται το χώμα, έξω και μακράν
της πόλεως ανοίξατε λάκκο και διά λακτισμάτων ρίψατε αυτόν, εντός τούτου»

(σελ. 774).
Αυτά έλεγαν οι ακαδημαϊκοί, πριν ενσκήψει η «προοδευτική λαίλαπα». Χαρά που
το 'χουν τα βουνά/ που βλέπουν διάκους με σπαθιά/ παπάδες με ντουφέκια»
τραγουδούσαν οι ηρωικοί ραγιάδες, γιατί αυτά έβλεπαν. Δεν διάβαζαν τα
«έγκυρα» αρχεία της Τουρκιάς...
7 Οκτωβρίου 1838 ο στρατηγός Θ. Κολοκοτρώνης, παραβίασε, ζωσμένος με τις
ασημοκαπνισμένες μπιστόλες του, το άσυλο του μοναδικού τότε Γυμνασίου των
Αθηνών. «Ενθουσιασθείς από την παράδοσιν του πεπαιδευμένου Γυμνασιάρχου κ.
Γενναδίου συνέλαβεν επιθυμίαν του να ομιλήσει, ει δυνατόν, και ο ίδιος προς
τους νέους μαθητάς», γράφει ο Τσερτσέτης. (Τσερτσέτη «Άπαντα» τόμ. Γ΄, σελ.
279, εκδ. «Βαλέτα»).
- Ο λόγος εκφωνήθηκε την «επιούσαν ημέραν» στην Πνύκα.
- Ένας λόγος "ρατσιστικός", "σκοταδιστικός", έμπλεος "θρησκοληψίας", όπως θα τον
χαρακτήριζε η νεοταξική λίγδα των πανεπιστημιακών εδρών. 

- Μίλησε για την όλο "καλοσύνη" και "ευγένεια" συμπεριφορά των Τούρκων έναντι των
«Ελληνόφωνων» (όπως τους ονομάζει ο κυρ- Βερέμης). Αντιγράφω.
«Οι παλαιοί Έλληνες, οι πρόγονοί μας, έπεσαν εις την διχόνοιαν και
ετρώγονταν μεταξύ τους, και έτσι έλαβαν καιρόν πρώτα οι Ρωμαίοι, έπειτα
άλλοι βάρβαροι, και τους υπέταξαν. Ύστερα ήλθαν και οι Μουσουλμάνοι και
έκαμαν ό,τι ημπορούσαν διά να αλλάξει ο λαός την πίστη του. Έκοψαν γλώσσες
εις πολλούς ανθρώπους, αλλ' εστάθη αδύνατο να το κατορθώσουν. Τον ένα
έκοπταν, ο άλλος τον σταυρόν του έκαμε...
». (Παρένθεση. Το βιβλίο Γλώσσας Στ΄
Δημοτικού, γ΄ τεύχος, σελίδα 105, φιλοξενεί απόσπασμα του λόγου στην Πνύκα.
Το κείμενο λογοκρίθηκε από το σημείο που λέει ο Γέρος του Μοριά «Ύστερα
ήλθαν οι Μουσουλμάνοι» .... ένας τον σταυρόν του έκαμε»).

Πού να 'ξερε ο καπετάνιος ότι τα τωρινά απολειφάδια θα υπέγραφαν
προσκυνοχάρτι - μνημόνια καλής συνεργασίας με τους Μεμέτηδες.
 
Παρακάτω θα πει ο Κολοκοτρώνης, τις "θρησκοληψίες" του, όπως θα έλεγε 
η «Μη Κυβερνητική Οργάνωση» που θέλει να μαγαρίσει και να κόψει «σύρριζα» 
το ιστορικό μας παρελθόν.
«Πρέπει να φυλάξετε την πίστη σας και να την στερεώσετε, διότι, όταν
επιάσαμε τα άρματα, είπαμε πρώτα υπέρ Πίστεως και έπειτα υπέρ Πατρίδος».
Συνεχίζει η φωνή της ματοκυλισμένης πατρίδας, λέει των μαθητών: «Η προκοπή
σας και η μάθησί σας να μην γίνει σκερπάνι μόνο διά το άτομό σας, αλλά να
κυττάζη το καλό της Κοινότητας, και μέσα εις το καλό αυτό ευρίσκεται και το
δικό σας». 


Εδώ επαναλαμβάνει ο Γέρος τον παππού Θουκυδίδη, στη Β΄ 60, 3:
«Καλός μεν γαρ φερόμενος ανήρ τα καθ' εαυτόν διαφθειρομένης της πατρίδος
ουδέν ήσσον ξυναπόλλυται, κακοτυχών δε εν ευτυχούσι πολλώ μάλλον
διασώζεται»
. Μεταφράζει ο Ελ. Βενιζέλος - την εποχή του οι πρωθυπουργοί
μελετούσαν τον Θουκυδίδη, τώρα «επιδίδονται» σε κουμπαριές και ζεμπεκιές-
«διότι ο άνθρωπος που ευδοκιμεί εις τας ιδιωτικάς του υποθέσεις, εάν η
πατρίς του καταστραφεί χάνεται κι αυτός μαζί της, ενώ είναι πολύ πιθανόν ότι
θα σωθεί, εάν κακοτυχεί μεν ο ίδιος, η πατρίς του όμως ευτυχεί».

Ας το ξέρουν αυτό οι σημερινοί χρυσοκάνθαροι με το κλεφτοκατσικάδικο ήθος.
Ήλθε ο Ιμπραΐμης, η συμφορά του Μοριά, «κιντύευε η πατρίς». Ήταν η μοναδική
φορά που φοβήθηκε ο Γέρος. Όχι από τους Τουρκοαιγύπτιους. Αλλά από το
προσκύνημα, την τότε «ελληνοτουρκική φιλία». «Εις τον καιρόν του
προσκυνήματος εφοβήθηκα μόνον διά την πατρίδα μου, όχι άλλη φορά, ούτε εις
τας αρχάς, ούτε εις τον καιρόν του Δράμαλη όπου ήλθε με τριάντα χιλιάδες
στράτευμα εκλεκτό, ούτε τότε. Μόνο εις το προσκύνημα εφοβήθηκα»
.
Τότε βροντοφώναξε ο στρατηγός το «φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». 
Το έκαμε και σώθηκε η Πατρίς. Και σήμερα φόβος, όχι τόσο για τα χιλιάδες
παράνομα «στρατεύματα» του Ισλάμ που πολιορκούν την Αθήνα, αλλά για τους
προσκυνημένους που «έπιασαν όλα τα πόστα».

Ο αρχιστράτηγος του Μοριά, από τα βάθη της ιστορίας, βροντοφωνάζει για να
ακούσει το Γένος: «
Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». Έτσι σώζονται
οι πατρίδες. 


Αιωνία η μνήμη....

39 σχόλια:

  1. Ενα τεραστιο ΜΠΡΑΒΟ στον Διδασκαλο απο το Κιλκις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διαχειριστή τυχαία είδα αυτό στις διαφημίσεις σας:
    *
    Φόρτωση...

    *
    η Σαηεντολογία Σήμερα
    Γιατί είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία του 21ου αι;
    Scientology.gr

    ξέρω ότι δεν ευθύνεστε γι'αυτό.
    εαν υπάρχει τρόπος να μην αφήνετε τέτοιου τύπου γκουγκλο διαφημίσεις καλό θα ήταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εξαίρετη και πολύ επίκαιρη ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να μας πεί και Γέρος. Και τα 10,000,000 τα σημερινά ούτε το δεξί του ******8 δεν φτάνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυστυχώς, επιτρέψαμε να γίνει κ ο Γέρος του Μωριά αντικείμενο εκμετάλλευσης δήθεν προοδευτικών ακαδημαϊκών. Αμάν πια αυτή η μανία της δήθεν αποκαθηλώσεως των ειδώλων από τους δήθεν προοδευτικούς! Ξεχνούν μήπως οι Ελληνόφωνοι -πλην όμως όχι Ελληνόψυχοι- καθηγητές με αλλοδαπές περγαμηνές κ επιταγές πως ο Κωλοκοτρώνης δικάστηκε κ φυλακίστηκε? Ποιο είδωλο λοιπόν? Ποιος μύθος? Ήδη πριν πεθάνει, ο στρατηγικότερος νους της Επαναστάσεως κατά τον Φωτιάδη είχε ήδη υποστεί μύριους εξευτελισμούς από μια άνωθεν επιβαλλόμενη ελίτ. Καλά να πάθουμε με την ανοχή που επιδεικνύουμε στις δυναμικές μειοψηφίες που μας καταδυναστεύουν. Δεν εκτιμήσαμε τότε τον Κωλοκοτρώνη, τώρα θα τον εκτιμήσουμε? Σπυρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. "Ο αρχιστράτηγος του Μοριά, από τα βάθη της ιστορίας, βροντοφωνάζει για να
    ακούσει το Γένος: «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους». Έτσι σώζονται
    οι πατρίδες"

    Ξεχάσαμε κάτι...και γιαταγάνι (να μην πούμε σε ποιο σημείο) σε αυτούς που κάνουν σήμερα περίεργα "αστεία" με τον ανδρισμό του. Δραστικές λύσεις.
    Τελικά πλάκα πλάκα η κουμπούρα που έχουμε στον τοίχο δίπλα στο τζάκι στο χωριό μπορεί να μας χρειαστεί. Οικογενειακό κειμήλιο. Ήταν η πιστόλα ενός παλιού προπάππου μου Σιμώνη (από τη μεριά της μάνας μου) που έλαβε μέρος στον ξεσηκωμό της Κασσάνδρας(όπως όλο το σόι άλλωστε) παλιά.
    Έχει καθαρίσει αυτή η κουμπούρα μεμέτια και φιλομεμέτιδες με το κιλό :).
    Θα ρωτήσω στο χωριό όταν πάω αν κάποιος συγγενής κρατάει κειμήλια και έχει κάποιο γιαταγάνι του σογιού. Να μαζεύουμε σιγά σιγά ότι χρειάζεται :);)
    Πιστοί στις παραδόσεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απάνου Μεσσηνία..καί ΜικροΜάνη...

    Γράφει ο Κώστας Πανόπουλος Φιλόλογος ,Οδηπορώντας μέ τόν Παυσανία.

    Ο Κύψελος γιός τού Αίπυτου ήταν τότε βασιλιάς της προιστορικής Αρκαδίας μέ πρωτεύουσα τή Βασιλίδα,,μιά πολίχνη κοντά στήν Αρκαδική πόλη Τραπεζούντα,κοντά στά σημερινά Μαυριά τής Μεγαλπόλεως,πού ο Παυσανίας τήν βρήκε ερειπωμένη.Μόνο ο ναός τής Ελευσίνιας Δήμητρας υπήρχε...
    ......Ο Κρεσφόντης ένας από τούς αρχηγούς τής καθόδου τών Δωριέων ερωτεύθηκε τήν κόρη του βασιλιά Κύψελου και τής συζύγου του πρώτης χρυσοφόρου Ηροδίκης,τήν Μερόπη καί τή ζήτησε σέ γάμο...
    Ο Κύψελος έδωσε τήν ευχή του ,μέ τήν προυπόθεση νά εγκατασταθούν σέ άλλη περιοχή οι Δωριείς*.Σύμφωνα μέ τόν Παυσανία εγκαταστάθηκε στή Μεσσηνία,,,,καί έκτισε τό ανάκτορό του κοντά στο σημερινό χωριό Μελιγαλά,στό Βορειότερο μέρος τήν Μεσσηνίας!...εκεί κοντά είναι καί η αρχαία πόλις Άμφεια....καί τό χωριό Μερόπη ...αλλά καί τό "Ραμοβούνι !""πού γεννήθηκε ο Γέρος!Καταγωγή του δίπλα απο τό ερηπωμένο χωριό Ρουπάκι,δίπλα από τό σημερινο Λιοντάρι ΑΡΚΑΔΙΑΣ!
    "Οίδα δέ καί κάλλους γυναικών αγώνα ποτε,διατιθέντα περί ου ιστορών Νικίας εν Αρκαδικοίς (Frag.IV 463)διαθείναι φησιν αυτόν Κύψελον,πόλιν κτίσαντα εν τώ πεδίω περί τόν Αλφειόν,εις τήν ατοικίσαντας Παρρασίων τινός τέμενος καί βωμός αναστήσαι Δήμητρα Ελευσινία,ης εν τή εορτή καί τού κάλλους αγώνα επιτελέσαι καί νικήσαι πρώτον Ηροδίκην...."
    Παρράσιος Αρκάς ο Κολοκοτρώνης κάί Ο ανιψιός του Νικήτας Σταματελόπουλος(Νικηταράς).
    Πρόγονοί του ο Αργοναύτης Αγκαίος
    "Αρκαδίηθε",στραγηγοί Φιλοποίμην,Δίαιος,Κριτόλαος,Δικαίος(Παπαφλέσσας),Κεφάλας(ελευθερωτής τής Τριπολιτσάς),Κερκίδας....
    καί τόσοι άλλοι άξιοι μνημοσύνης!!!
    Ισως τόχει τό Νερό τού αγέραστου ΤΑΥΓΕΤΟΥ(ΤΑΥΓΕΤΗΣ!).

    "...ΚΑΊ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΘΑ ΠΟΛΕΜΑΜΕ ...ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΝ!"

    ΓΕΡΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Περιγραφή καί σύμβολα(-σμοί),
    ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΊΑΣ!

    1.Θύσανος=κροσσός,φούντα(Ιλ,448 "τής εκατόν θύσσανοι...)
    2.Ισόπλευρος Σταυρός!
    3.Ανθεμίς= προρφυρά,χαμαίμηλον,(χρυσή μαργαρίτα...τής ευτυχίας!)
    4.Μορφή τού Λιονταριού στόν ώμο,σύμβολο Δυνάμεως!
    5.Εσωτερικά στό πίσω-κάτω μέρος έγραφε τήν λέξη "ΕΙΘΕ"!
    ΛΕΥΤΕΡΙΑ Ή ΘΑΝΑΤΟΣ!
    ΦΙΛΟΠΟΙΜΗΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τον ΓΕΡΟ ΘΟΔΩΡΑΚΗ του έπρεπε τιμή αντίστοιχη σε μαυσωλίο!!! όπως του Μουσταφά Κεμάλ της γείτονος, αλλά από κράτος προσκυνημένων τινα περιμένεις.
    Εμείς ας τον έχουμε πάντα στην καρδιά μας!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. «Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους»

    Αυτό να μη το ξεχνάμε ποτέ. Έτσι κι αλλοιώς, οι συνθήκες αλλάζουν. Ή όπως λέει κι ο λαός: "Θα γυρίσει ο τροχός, θα γμσει κι ο φτωχός". Και το κακό για κάποιους είναι ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο πεισσότεροι φτωχοί μαζεύονται (και περιμένουν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολλά από τα Μ.Μ.Ε., κανάλια, εφημερίδες, ραδιόφωνο κάνουν συνεχή συστηματική ανθελλινική και αντιχριστιανική προπαγάνδα.
    Μήπως τα αφεντικά τους είναι σε αποστολή να μήν αφήσουν τίποτα όρθιο σε αυτή την χώρα?
    Η χώρα μας κινδυνεύει από τους Τούρκους, πιέζεται αφόρητα από τους τοκογλύφους δανειστές της, έχει υποστεί εισβολή εκατομμυρίων αλλοδαπών εποίκων και κυβερνάται από μιά άθλια 'ελίτ' της κακιάς ώρας.
    Καταχρέωσαν την χώρα, οικονομικά την υποδούλωσαν, και επιπλέον την διαλύουν έκ των έσω.
    Καλά είπε ο Κολοκοτρώνης "φωτιά και τσεκούρι στούς προσκυνημένους".
    Καλά έκανε στόν Νενέκο και τους ομοίους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΕΦΙΠΠΟΣ ΧΩΡΕΙ ΓΕΝΝΑΙΕ ΣΤΡΑΤΗΓΕ ΑΝΑ ΤΟΥΣ ΑΙΩΝΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΠΩΣ ΟΙ ΔΟΥΛΟΙ ΓΙΝΩΝΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καθώς οι μισθωτοί των τουρκοεβραίων μας πληροφόρησαν ότι ο Κολοκοτρώνης "ήταν πούστης" η συνέχεια της αποδόμησης του Ελληνισμού (Θρησκεία, Ιστορία, Γλώσσα, Πολιτισμός, Πατρίδα) συνεχίζεται...

    _______________________________

    Βλάσφημη παράσταση με ερωτικές περιπτύξεις «Χριστού» και «Μαρίας Μαγδαληνής» παίζεται στο ίδρυμα Κακογιάννη

    Το «Nο Body Else» είναι μια παράσταση της Κίρκης Καραλή, κόρης της γνωστής τηλε-περσόνας Σεμίνας Διγενή, που ανεβαίνει εδώ και ημέρες στη σκηνή του Ιδρύματος Μιχάλη Κακογιάννη.

    Το «έργο» καταπιάνεται με έξι ιστορίες, στην μία εκ των οποίων εμφανίζεται ένας ηθοποιός γυμνός ο οποίος υποδύεται τον Χριστό και που στην συνέχεια αρχίζει τις ερωτικές περιπτύξεις με την ηθοποιό που υποδύεται την Μαρία την Μαγδαληνή.
    Αρκετοί θεατές αποχώρησαν από το θέατρο, διαμαρτυρόμενοι για το βλάσφημο περιεχόμενο. Οι ηθοποιοί, παρά τις αντιδράσεις συνεχίζουν -σαν να μην συμβαίνει τίποτα – την παράσταση.
    Όπως αναφέρεται και στο δελτίο τύπου της παράστασης, στην οποία πρωταγωνιστούν η Ελένη Ευθυμίου, Χριστίνα Μπιρμπίλη-Καραλέκα, Χρήστος Τανταλάκης, Τάσος Τσουκάλης-Δημητριάδης, Αναστασία Χατζάρα, Μαρία Ψαρολόγου, «η σύνθεση της δραματουργίας προέκυψε από την ομάδα και τα αναγνώσματά της. Η σκηνική της μεταφορά προέκυψε κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Οτιδήποτε προκύψει κατά τη διάρκεια των παραστάσεων αποτελεί μέρος της».
    Όπως αντιλαμβάνεστε, ο πόλεμος ενάντια στο Έθνος συνοδεύεται και από την βλασφημία της Πίστης. Αν στην παράσταση -αντί του Χριστού – ερωτοτροπούσε ο Αλλάχ, θα είχε καεί η Αθήνα από εξαγριωμένους ισλαμιστές. Να μην αναφέρουμε τι θα γίνονταν στην περίπτωση που οι «καλλιτέχνες» καταπιάνονταν με τους εβραίους του Ισραήλ και τα εγκλήματα τους! Ας είναι καλά οι -πάντα πρόθυμοι- χρηματοδότες που στηρίζουν τέτοιου είδους αίσχη τα οποία θα έπρεπε να προκαλέσουν – εκτός από τις αντιδράσεις του κόσμου – και την παρέμβαση εισαγγελέα.


    Για το ολοκαύτωμα και τους εβραίους μη βγάζετε μιλιά γιατί είστε φασίστες, ρατσίστες, ναζίδες, ισλαμολάγνοι, χρυσαυγίτες, γιουσουφάκια.


    Σαμουήλ Κ. Γιακουμέλ
    Νέα Σμύρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Είδε ανάρτηση για τον Κολοκοτρώνη,
    ο σεσημασμένος γερμανοτσολιάς
    και τουρκογλύφτης του ιστολογίου
    και είπε να τη βρωμίσει με τον γνωστό οχετό του.
    Ουστ από 'κει μογγολόσκυλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πείτε ότι ακούγατε σε ένα καφέ έναν να λέει κάτι παρόμοιο όπως αυτό το ανθρωπάκι για τον Κολοκοτρώνη, τί θα τον κάνατε αυτόν τον μαλάκα? Έ? Για πέστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η εκκλησία κύριως μέτοχος της ΕΘΝΙΚΗΣ Τράπεζας γιατί δεν κάνει διακοπή της χορηγίας; Τι κάνει ο Ιερώνυμος; Ηρθε για να διαλύσει την εκκλησία; Γι' αυτό δεν θέλαν τον Χριστόδουλο, γιατί θα τους είχε απαντήσει σε όλα αυτά που λένε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τό Σούλι έπεσε όταν ο Αλή πασάς άρχισε νά ρίχνει φλουριά στούς Σουλιώτες καί επήλθε διχασμός.
    Βρέθηκε καί ο Πήλιος Γούσης καί πατήθηκε τό Σούλι.


    Η Ελλάδα πέφτει γιατί οι τουρκαλάδες ρίχνουν εκατομμύρια δολλάρια. Υπάρχουν δυστυχώς χιλιάδες Γούσηδες καί η Ελλάδα μετατρέπεται σέ Ρούμ βιλαέτι της Υψηλής Πύλης.


    "Εγώ άπαξ ωρκίστην νά χύσω τό αίμα μου εις τήν ανάγκην της πατρίδος μας, καί αυτή είναι η ώρα. Εύχομαι εις τόν Θεόν η πρώτη μπάλα του Μπραΐμη νά μέβρει στό κεφάλι. Νικήτα αδελφέ μου, αυτή είναι η τελευταία επιστολή μου, βάστα τη νά τή διαβάζεις καμιά φορά νά μέ ενθυμήσαι νά κλαίης"

    Παπαφλέσσας, Μανιάκι - 1825

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. - Ένας λόγος "ρατσιστικός", "σκοταδιστικός", έμπλεος "θρησκοληψίας" εδω ειναι ολη η ουσια ,το τελειο δεν μπορουμε να το φτασουμε ,τελειο ειναι το μετρο για τους ανθρωπους,απλα Παλεύουμε να βρουμε το μετρο και μονιμος απο την μια ακρη παμε στην αλλη ,γιατι ειναι δυσκολο να βρεις το μετρο θελει διακριση. και φτασαμε να λεμε εθνικισμο τη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ θρησκοληψια ακομα και την ΟΡΘΗ ΠΙΣΤΗ προοδευτισμό την απωλεια του ΕΝΣΤΙΚΤΟΥ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ , λες και ζουμε σε εναν παραδεισο παψαμε να βλεπουμε καθε κινδυνο , μιλαμε για δεξια και αριστερα αδιαφορώντας για την σωστη δεξια η αριστερα αυτη του μετρου ,οχι ο γερος δεν ηταν ολα αυτα που του προσαπτουν ηταν ανθρωπος του μετρου ,ας κανουμε ολοι μια προσπαθεια μεσα απο τον χωρο του ο καθενας να ξαναβρουμε το μετρο ,εγω ειμε αριστερος ,αλλα θα πολεμησω με ολη μου τη δυναμη αυτοι την λαθος αριστερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο στον δάσκαλο απο το Κιλκίς. Με τέτοια κείμενα μορφώνουμε τα παιδιά μας, αφού το σύγχρονο σχολείο έχει αποστολή τον αποχριστιανισμό και τη δημιουργία άοσμων και άχρωμων πολιτών χωρίς ιδιοπροσωπεία. Παράγουν ανθρώπους έτοιμους για ανθρώπινο πολτό που θα άγονται και θα φέρονται απο ανήθικους πολιτικούς. Όσοι έχουν παιδιά στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και μάλιστα σε μεγάλες πόλεις καταλαβαίνουν τι γράφω. Άλλη μια φορά μπράβο στο δάσκαλο και στο ιστολόγιο που διατηρεί τη σοβαρότητα που λείπει απο τα πανελλαδικής εμβέλειας έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Γι΄αυτό και το διαβάζουμε καθημερινά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. TO ΣΧΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΒΗΜΑ - ΒΗΜΑ - ΓΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΕΣ, ΚΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΑΦΡΟΛΑΟΣ ΑΡΕΣΚΕΤΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΟΙΜΑΤΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΛΑΚΗ - ΜΑΚΗ ΚΙ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΡΕΜΗ ΚΑΙ ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΡΑΓΙΑΔΕΣ. ΚΑΤΙ ΞΕΡΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΕΤΣΙ. ΑΤΙΜΗ ΡΟΥΦΙΑΝΟΡΑΤΣΑ , ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΘΛΙΟ ΡΟΥΣΦΕΤΙ ΘΑ ' ΡΘΕΙ ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΤΟΝ ΓΕΡΟ ΤΟΥ ΜΩΡΙΑ, ΤΟΝ ΔΥΣΣΕΑ , ΤΟΝ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΑΡΧΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ' ΦΤΑΙΞΕ ΠΟΤΕ. ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΓΓΛΕΖΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΡΩΣΣΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΑΛΛΟΙ, ΟΥΤΕ ΟΙ ... ΕΣΚΙΜΩΟΙ. Ο ΜΟΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΛΕΕΙΝΟ ΣΟΥ DNA ΠΟΥ ΘΑΒΕΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΗΣ, ΑΙΩΝΕΣ ΤΩΡΑ.
    ΑΤΙΜΗ ΚΑΙ ΑΘΛΙΑ ΣΚΑΤΟΡΑΤΣΑ, ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ, ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ ΑΚΙΝΗΤΗ ΚΑΙ ΑΠΡΑΓΗ, ΝΑ ΒΕΒΗΛΩΝΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΣΚΟΥΛΗΚΙ Ο,ΤΙ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ. ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΑΤΙΜΕ ΛΑΕ, ΕΘΝΙΚΕ ΜΕΙΟΔΟΤΗ ΚΑΙ ΚΟΙΛΑΡΑ ΒΟΛΕΨΑΚΙΑ. ΞΑΝΑ ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΑΘΛΙΕ !!!!!!!!!!!!

    Αλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 4 Φεβρουαρίου 2011 9:02 μ.μ.
    Πες του τα φίλε μου, πες του τα.

    Σαμουήλ Κ Γιακουμέλ
    Νέα Σμύρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δάσκαλοι σαν τον Νατσιό και την Νικοπούλου ειναι δυσεύρετοι στην σημερινή μας κοινωνία.
    Εδω η συνέντευξη.
    http://lomak.blogspot.com/2011/02/1-11.html
    Μας έχουν πήξει στην μογγολοεβραΐλα.
    Γι αυτό η πατρίδα μας παει κατα διαβόλου.



    Σαμουήλ Κ. Γιακουμέλ
    Νέα Σμύρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τα ιερά και τα όσια στα σκυλιά


    Συμφωνώ με τον αρθρογράφο:

    "Μέχρι να δοθούν πειστικές απαντήσεις στις αθλιότητες που ακούμε και διαβάζουμε, μία λύση υπάρχει: Μακριά από τις χωματερές. Βρωμάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @Σαμουήλ Κ. Γιακουμέλ
    Νέα Σμύρνη

    H κυρία Νικοπούλου που αναφέρατε θα πρεπε να ναι το παράδειγμα για άλλους εκπαιδευτικούς.
    Θυμάμαι με νοσταλγία τα χρόνια του νηπιαγωγείου και του Δημοτικού. Ίσως να μασταν η τελευταία φουρνιά παιδιών που ζήσαμε τέτοιες "φασιστικές κακές" συνήθειες σε Ελληνικό σχολείο. Ποιες ήταν αυτές? 1995...Δημοτικό στις Γυμναστικές επιδείξεις. Σε ιδιωτικό Δημοτικό σχολείο στο δρόμο για Πανόραμα αριστερά στους Ελαιώνες Πυλαίας. Οι γυμναστικές επιδείξεις ξεκίνησαν ως εξής:
    1) Όταν άρχισε η γιορτή τα χα χουχου χαχα κομμένα ακόμα και από τα παιδάκια του Νηπιαγωγείου(!). Μπήκαμε κυριολεκτικά σαν μικρά στρατιωτάκια(αν και μικρά παιδιά πειθαρχία μιλάμε) στο ανοιχτό γήπεδο Μπάσκετ του σχολείου το οποίο ήταν στολισμένο με Ελληνικά σημαιάκια παντού.
    2) Ο τότε διευθυντής με την χαρακτηριστική φωνή του(όσοι κατάλαβαν ποιο σχολείο κατάλαβαν) είπε: "Σχολείο, Προσοχή!". Τα παιδιά ανά ταξη στοιχισμένα χτύπησαν προσοχή σαν μικροί Λοκατζίδες.Ένα βήμα ακούστηκε.
    3) Μια μεγάλη Ελληνική σημαία την ανέβασαν στον ιστό του γηπέδου 6 παιδιά, ένα από κάθε τάξη του Δημοτικού, οι καλύτεροι μαθητές της κάθε τάξης και ανάμεσα τους ένας ξανθός μπόμπιρας, ο πιο μικρός σε ηλικία από τους 6, ο Γιωργάκης(που σήμερα βλέπει, που και που, το εν λόγω βίντεο και γελάει) ανάμεσα τους. Τα 4 κρατούσαν από μια άκρη της σημαίας και τα άλλα δυο,τα μικρότερα σε ηλικία, ανάμεσα. Ο σημαιοφόρος της έκτης τάξης ύψωσε με το σχοινί (ως ο μεγαλύτερος σε ηλικία) σιγά σιγά και όλο το σχολείο να τραγουδά με μια φωνή τον Εθνικό ύμνο.
    Καλύτερη παιδική εκτέλεση Εθνικού Ύμνου αποκλείεται να υπάρχει.΄Όλο το σχολείο μια χορωδία και μάλιστα απόλυτα συγχρονισμένη με στρατιωτικού τύπου πειθαρχία με την μουσικό να τους δίνει ρυθμό με τα χέρια. "Και σαν πρώτα ανδρειωμένη(το η κοφτά ) χαίρε ω χαίρε Ελεθεριά(το α κοφτά και τονισμένα).
    Όποιος βλέπει αυτό το βίντεο του σηκώνεται η τρίχα.
    5) "Σχολείο, ανάπαυση!". Τακ όλοι και όλες. Ο συγκεκριμένος Διευθυντής δεν ήταν δάσκαλος, σαν συνταγματάρχης έμοιαζε :)
    6) Έβγαλε και τον λόγο(αναφορές από 1821 μέχρι το 1940, τα έλεγε όλα κάθε φορά) του κανα τέταρτο και μετά αποχωρήσαμε(πάλι με βήμα μιλάμε αλλά χαμογελαστά) εκτός γηπέδου για να κάνει η κάθε τάξη στη συνέχεια το πρόγραμμα της στις γυμναστικές επιδείξεις.
    Στις κερκίδες οι γονείς είχανε πλάκα. Μας κοιτούσαν όλοι έκπληκτοι. Μας είχε κάνει ο διευθυντής σαν μια μοίρα λοκατζίδων αποτελούμενη από παιδάκια. Ούτε οι πρόσκοποι τέτοια πειθαρχία :)
    Το όλο σκηνικό αν και 1995 θύμιζε δεκαετία 70 και 80.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γιώργο μπές στο κόπο και ξαναψάξε τι σημαίνει ο όρος Εκπαίδευση και τι Ελληνική Παδεία και τότε θα καταλάβεις πως αυτό που βλέπεις δεν είναι αυτό που φαίνεται.

    Με όλο το σεβασμό στον Διευθυντή και στους γονείς, σου το γράφω αυτό
    η πειθαρχία τέλος δεν σε κάνει απο μόνη της καλό μαχητή αλλά βολικό υπάκουο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Γιώργο Φοιτητή
    Τα ίδια έζησα κι εγώ στα σχολεία της βασικής και μέσης εκπαίδευσης που αποφοίτησα.
    Γι αυτό όπου παω σήμερα η Ελλάδα με πληγώνει.
    Ιδίως αυτές τι χαλεπές μέρες που ζούμε είτε κοντά της είτε μακριά της.


    Ακρίτα
    Κάνεις μεγάλο λάθος.
    Η πειθαρχία σε κάνει έναν σωστό άνθρωπο που διακρίνει πεντακάθαρα ότι η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου.

    Το απόλυτο νόημα της έννομης τάξης στην ζωή του ανθρώπου.


    Σαμουήλ Κ. Γιακουμέλ
    Νέα Σμύρνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Είχε φέρει κάποτε ο ΧΟύντας στό κανάλι του HIGH ένα γεροντάκι πού είχε πολεμήσει στήν Αλβανία. Τού μιλούσε μέ λεπτομέρειες γιά τίς μάχες στό αλβανικό μέτωπο καί πώς τά ιταλικά πολυβόλα θέριζαν σάν τά στάχυα τούς συμπολεμιστές του όταν έτρεχαν νά καταλάβουν κάποιο ύψωμα. Εβλεπε τούς συντρόφους του νά πέφτουν καί νά μήν ξανασηκώνονται καί αυτός συνέχιζε νά τρέχει.

    Οταν ο Χούντας τόν ρώτησε γιατί συνέχιζε νά τρέχει καί τί σκεπτόταν εκείνη τήν ώρα γιά νά παίρνει δυνάμεις, ξέρετε τί του απάντησε;

    "Σκεπτόμουν τόν δάσκαλό μου ο οποίος μάς μιλούσε γιά τήν Ελλάδα, καί όταν μάς περιέγραφε γιά τήν ελληνική επανάσταση έκλαιγε..."

    Πάνε αυτές οι εποχές. Τώρα οι δάσκαλοι δουλεύουν 3 ωρίτσες, απεργούν 50 μέρες τό χρόνο, είναι πολυπολιτισμικοί, κουλτουριάρηδες καί θεωρούν εθνικιστικό νά ομιλούν γιά πατρίδες καί θρησκείες. Τό ελληνόπουλο της επόμενης γενίας δέν θά βρεί κανένα λόγο νά πολεμήσει γιά τήν πατρίδα του. Θά πέσει η Ελλάδα σάν ώριμο φρούτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ...Η πειθαρχία σε κάνει έναν σωστό άνθρωπο που διακρίνει πεντακάθαρα ότι η ελευθερία του ενός τελειώνει εκεί που αρχίζει η ελευθερία του άλλου...

    Πρόσεξε άλλο αυτοέλεγχος και άλλο πειθαρχία.Η πειθαρχία απο μόνη της δεν σε κάνει καλό μαχητή είπα, δεν μίλησα για σωστό άνθρωπο, ξανακοίτα το σχόλιο μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. //"Και σαν πρώτα ανδρειωμένη(το η κοφτά ) χαίρε ω χαίρε Ελεθεριά(το α κοφτά και τονισμένα).//
    --------------
    Ωραίο εθνικό ύμνο είπατε...
    Φάγατε ολόκληρη λέξη !!!
    τζιμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γέρο, τώρα δεν έχει ούτε φωτιά ούτε τσεκούρι. Έχει gumus έχει kismet κλπ... Έχει και Ελληνοτουρκική φιλία, έχει και ΕΛΙΑΜΕΠ... απ' 'ολα έχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. @Ακρίτας

    Το σχόλιό σου είναι κάπως ..."αλλού".

    Όλοι καταλάβαμε τι εννοούσε ο "Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη". Σύμφωνοι, ότι άλλο αυτοέλεγχος και άλλο πειθαρχία.

    Αυτό όμως που περιέγραψε ο Γιώργος είναι πειθαρχία, όχι αυτοέλεγχος. Τα παιδάκια του Δημοτικού είναι αστείο να λέμε ότι έχουν αυτοέλεγχο. Πρόκειται για πειθαρχία με την σωστή σημασία της λέξεως, ένα λεξικό της αρχαίας θα σε πείσει.

    Πρωτοπήγα σχολειό την δεκαετία του '60 στο 1ο Δημ. Σχολείο Ν. Σμύρνης (Σαμουήλ είμαστε γείτονες!) και στην Β' Τάξη είχα Δασκάλα την Κυρία Δωροθέα Μαυρομιχάλη, δισέγγονη του Πετρόμπεη. Δεν λέω περισσότερα, με καταλαβαίνετε φαντάζομαι όλοι.

    Σήμερα πλέον σε ποιούς δασκάλους να πειθαρχήσουν οι μαθητές; Τα παιδιά έχουν ένα αλάθητο ένστικτο που τα οδηγεί. Αφού όπως πολύ σωστά προαναφέρθηκε οι σημερινοί "δάσκαλοι" δεν είναι Δάσκαλοι (με κεφαλαίο Δ) αλλά όλοι τους είναι ολίγον ...ντεμέκ. (Τα λέω σωστά Γιώργο, Θεσσαλονικέ, το μήνυμά σου με συγκίνησε).

    Αυτοί που έχουν βαλθεί να καταστρέψουν την Ελλάδα ξέρουν τι κάνουν. Χτυπάνε την ελληνική μας παράδοση στην ρίζα της, και για όσους ξέρουν οι βάσεις δεν μπαίνουν μόνο από το σπίτι και την οικογένεια αλλά σε συνδυασμό και κυρίως από το σχολείο.

    --
    Δημήτριος Π.
    (πρώην ΝεοΣμυρνιός)
    Chicago, IL - USA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οσο αστείο είναι να κάνουμε τα παιδάκια του Δημοτικού πιόνια.

    Εσύ μπορεί να είχες την Κα όπως λέγεις δασκάλα εμείς είχαμε εκλεκτό του καθεστώτος, ιδεολογικά υγιές άτομο, σε πληροφορώ ούτε το ξύλο, ούτε οι μέθοδοι άλλων εποχών, ούτε οι γυμναστικές επιδείξεις, ούτε τα πατριωτικά τραγούδια, ούτε ο εθνικόε ύμνος,ούτε η σιδερένια πειθαρχία έβγαλαν καλούς μαθητές και καλούς μαχητές.

    Το αντίθετο οι τις "αντίπερα όχθης" βγήκαμε καλύτεροι.

    Ξέρω πολύ καλά τι λέω λοιπόν και μην σου φαίνεται καθόλου αστείο, ξανακοίτα την Ελληνική Παιδεία και θα δείς που βασιζόνταν, σε ποιές αρχές και ποιές αξίες.

    Και μην προσεγγίζεις επιφανειακά τα θέματα, το συναίσθημα υπακούει στην λογική.

    Οι ρίζες μας και οι παραδόσεις μας δεν καλλιεργήθηκαν απο το μοντέλο που αναπολείται, όπως δεν ακλλιεργούνται απο το μοντέλο που έχει υιοθετηθεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Αγαπητοί φίλοι, θα απαντήσω σε όλους.

    1) fstav είπε:
    "Οταν ο Χούντας τόν ρώτησε γιατί συνέχιζε νά τρέχει καί τί σκεπτόταν εκείνη τήν ώρα γιά νά παίρνει δυνάμεις, ξέρετε τί του απάντησε;

    Σκεπτόμουν τόν δάσκαλό μου ο οποίος μάς μιλούσε γιά τήν Ελλάδα, καί όταν μάς περιέγραφε γιά τήν ελληνική επανάσταση έκλαιγε..."

    Όλοι οι παλιοί συμμαθητές κρατάμε επαφή μέχρι σήμερα από εκείνο το δημοτικό. Αγαπημένο τμήμα.
    Εδώ θα θελα να πω μια που αναφερθηκες σε στρατιωτικά ότι από το τότε τμήμα μου όσα παιδιά πήγαν ήδη στη στρατιωτική τους θητεία ένα σημαντικό ποσοστό πήγε ειδικές δυνάμεις. Έχουν πάει μέχρι τώρα για θητεία πριν τις σπουδές τους ή κατά την διάρκεια αυτών 6 από τα 14 αγόρια του τμήματος και οι 4 από τους 6 πήγαν στις δυνάμεις καταδρομών. Από τους άλλους δυο τον έναν μας τον πήραν στα τεθωρακισμένα και ο άλλος στις διαβιβάσεις(ίσως επειδή σπουδάζει πληροφορική).
    Τυχαίο? Δεν νομίζω! Στην ευαίσθητη ηλικία του Δημοτικού κρίνονται πολλά πράγματα στον χαρακτήρα.

    2) Προς Ακρίτα,
    Αυτό το σχολείο μας έμαθε να μαστε πειθαρχημένοι απείθαρχοι Έλληνες.
    Δεν μας κάνανε λοβοτομή. Φυσικά κάναμε "φασαρίες" σαν παιδιά. Μάθαμε σωστά Ελληνική Παιδεία ούτε με το αυταρχικό αντιπαιδαγωγικό στυλ παλαιών εποχών αλλά ούτε με τά σημερινά χάλια. Ήταν η χρυσή τομή. Η τελευταία γενιά που είχε τέτοιες "φασιστικές" συμπεριφορές ήταν η δικιά μου νομίζω.
    Είχα συναντηθεί πριν καιρό(όχι και πολύ) με τρεις παλιούς μου συμμαθητές από το δημοτικό για καφέ. Στην καφετέρια είχανε τηλεόραση. Εκείνη την ώρα έπαιζε τις ειδήσεις(μετά θα είχε ματς) και μιλούσαμε, λέγαμε τα νέα μας κτλ. Έγινε στο δελτίο μια αναφορά για μια παραβίαση των Τούρκων και άπαντες στη παρέα σταματήσαμε να μιλάμε και γυρίσαμε προς την τηλεόραση να ακούσουμε προσεκτικά. Τι θέλω να πω με αυτό? Το δημοτικό αυτό μας έκανε να έχουμε Εθνικά αντανακλαστικά και να μαστε και λίγο απείθαρχοι όταν πρέπει χωρίς εθνικιστικές υπερβολές όμως. Τον σωστό πατριωτισμό μας έμαθε. Πρώτα απ' όλα θυμάμαι που μας μιλούσαν για την ιστορία μας,για αρχαία Ελλάδα, για φιλόσοφους(ο διευθυντής), για την ειρήνη κτλ. Όταν ένα παιδάκι στην Εθνική γιορτή είναι ντυμένο τσολιάς και στο θέατρο του σχολείου κάνει με θεατρικό γιαταγάνι την έξοδο του Μεσολογγίου, στα 20 του με το G3 και την ξιφολόγχη σουβλίζει μεμέτια αν παραστεί ανάγκη. Υπερνικά τον φόβο που νιώθει σαν άνθρωπος.
    Μια φορά που είχαμε δει μερικοί παλιοί συμμαθητές το βίντεο από γιορτή της 25ης Μαρτίου(έχω αρχείο με όλες τις κασέτες των γιορτών μας απο το νηπιαγωγείο ακόμη) έπεσε ένα γέλιο στη σκηνή με την έξοδο του Μεσολογγίου. Βλέπαμε την ταινία και κάναμε πλάκα ο ένας στον άλλο του στυλ "Κοίτα τι νιάνιαρο ήσουν".
    Έκτη δημοτικού και παίζαμε όμως σχεδόν σαν επαγγελματίες ηθοποιοί. Ψαγμένο το έργο με μουσική υπόκρουση κτλ. Θύμιζε αρχαία τραγωδία σε σκηνοθεσία κτλ.
    Δεν ήταν σαν μια απλή παιδική θεατρική παράσταση. Οι περισσότεροι ήμασταν και μέλη της θεατρικής ομάδας του σχολείου οπότε υπήρχαν θεμέλια για να χτίσει η μουσικός γερό έργο υψηλών προδιαγραφών για παιδική παράσταση.
    Εκεί που τραγουδούσαμε το γνωστό "Δρόμο να σκίσουν τα σπαθιά και ελεύθεροι να μείνουν" κτλ βγάλαμε τα θεατρικά γιαταγάνια και κάναμε την έξοδο βήμα βήμα με

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. μαυροντυμένες συμμαθήτριες δίπλα από κάθε τσολιά(όπως την εποχή εκείνη, ακρίβώς ίδιο ντύσιμο)και πέφταμε ένας ένας(με στυλ όμως μιλάμε), έκλεισε η σκηνή και το χειροκρότημα που ακούστηκε δεν μπορεί να περιγραφεί.
    8 φορές ανοιξε και έκλεισε η αυλαία, κάναμε υπόκλιση πολλές φορές και από κάτω δάσκαλοι, συμμαθητές, γονείς να σφυρίζουν και να χειροκροτάνε ασταμάτητα.(όλο το σχολείο 3 τμήματα κάθε τάξη φανταστείτε πόσα παιδιά).
    Άφησε εποχή η γιορτή μας.
    Είχαμε κάνει και παιδική δωρεάν παράσταση στη ΧΑΝΘ προσφορά του σχολείου μας. Κυριακή κι όμως όλα τα παιδάκια πήγαμε. Κανένας δεν είπε: "Κυρία δεν θα ρθω να παίξω".Η δασκάλα το είπε και τα παιδάκια όλα είπαν ναι.
    Μας έμαυε αυτό το σχολείο να μαστε και εθελοντές.
    Το αστείο είναι όταν βλέπαμε την ταινία τώρα μεγάλοι. Ένας συμμαθητής είπε όταν άνοιγε η σκηνή "Μ..ες κοιτάξτε τον Γιάννη και το Γιώργο μπροστά, λες και έχουν τον Τούρκο στο ένα μέτρο, δες βλέμμα πωωω ρε μ...α αχαχα. Γιώργο κάνε ζουμ να δούμε ρε καλύτερα". "Ναι ενώ εσύ δεν είχες, δείτε τον πως κρατάει το σπαθί!" Το τι γέλιο αφήστε. Όντως είχε πλάκα. Μικροί πολεμιστές :)

    3) Τζίμης είπε:

    " //"Και σαν πρώτα ανδρειωμένη(το η κοφτά ) χαίρε ω χαίρε Ελεθεριά(το α κοφτά και τονισμένα).//
    --------------
    Ωραίο εθνικό ύμνο είπατε...
    Φάγατε ολόκληρη λέξη !!!
    τζιμης"

    Μια χαρά τον είπαμε. Αν τον άκουγες ίσως να καταλάβαινες αλλά όπως και να χει εσένα στόχος σου εδώ μέσα είναι να ανάβεις φωτιές από το τίποτα. Γνωστό παράσιτο.
    Σου αφιερώνω λοιπόν το παρακάτω song:
    http://www.youtube.com/watch?v=LeAS39JD-4c

    4) Δημήτριε να σαι καλά. Χαιρετισμούς στο Chicago που έχω και συγγενείς(όπως και στην Πενσυλβάνια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το Δημοτικό σχολείο που ήταν μαθητής ο τότε Γιωργάκης, σημερινός
    Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη. Η παράδοση αυτού του σχολείου συνεχίζεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Skal, δες το παρακάτω βίντεο.
    Ήταν και είναι απίθανο σχολείο.
    Σε αφορά ως Πόντιο.
    http://www.youtube.com/watch?v=DSeTNN-p_O8&feature=related
    Όλοι οι απόφοιτοι του ξέρανε και ξέρουν τουλάχιστον το 50% των Ελληνικών παραδοσιακών χορών.
    Αν ήταν έτσι όλα τα σχολεία η εικόνα θα ήταν πολύ διαφορετική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @ακρίτας (ξανά!):

    Προσπαθώ να βγάλω νόημα από αυτά που λές και τα ελληνικά σου δεν βοηθάνε...

    Ποιός σου μίλησε για "πιόνια", εσύ την πειθαρχία του μικρού παιδιού δηλ. την αρνείσαι σαν κάτι το κακό που κάνει τα παιδάκια πιόνια; Πού το διάβασες αυτό και θέλεις να σε πάρουμε στα σοβαρά;

    Για ποιόν εκλεκτό του καθεστώτος μιλάς, και πότε εγώ έμπλεξα χούντες και κομμουνισμούς στην κουβέντα. Αλλά τόσο κολλημένοι είστε εσείς της "αντίπερα όχθης" (τελείως αυθαίρετο αυτό) και μάλιστα είστε και σε χείριστο βαθμό αυτάρεσκοι. Ποιός αποφάσισε ότι "βγήκατε" καλύτεροι; Μόνοι σας; Ωραίοι "δημοκράτες" ...βγήκατε!

    Η δική μου παιδεία υπαγορεύεται από την μία και μόνη "ιδεολογία" που πρέπει να διέπει τον ελληνικό λαό άρα και τα σχολεία του: Την Ελλάδα, τον Ελληνισμό και την προσφορά του στον παγκόσμιο ανθρώπινο πολιτισμό. Όλα τα άλλα όταν δεν είναι βλακείες, ευτράπελα και φληναφήματα είναι απλώς δευτερεύοντα, όπως π.χ. η απαράδεκτη κρίση που κάνεις για κάποιον που δεν γνωρίζεις, προφανώς επειδή εκτός από προπετές άτομο επιπλέον είσαι και μουγκός από σοβαρά επιχειρήματα, ότι δηλ., προσεγγίζω επιφανειακά τα θέματα κλπ. Μα, τι πιο λογικό και χωρίς κανένα συναίσθημα ότι οι Έλληνες οφείλουν να διέπονται από τις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού και όχι να βολοδέρνουν όπως εσείς οι αυτοαποκαλούμενοι και δήθεν "αριστεροί" σε ιδεολογήματα ξένα με την φύση του Έλληνα. Αντιλαμβάνομαι είναι δύσκολο να εντρυφήσει κανείς στην διαχρονική ελληνική Γραμματεία, αλλά κάνε μια αρχή, ξεκίνα κάπου, υπάρχουν βοηθήματα αν είσαι δεκτικός. Όχι όμως να απορρίπτεις κάτι προτού το γνωρίσεις, αυτό είναι καθαρή ιδεοληψία.

    Από τα γραμματικά/ορθογραφικά λάθη που κάνεις φαίνεται ότι ούτε και εσύ ξέρεις τι θέλεις να πεις. Αυτό το "αναπολείται" τι είναι; Γ' ενικό ή Β' πληθυντικό πρόσωπο, υπάρχει διαφορά ξέρεις, ώστε να μπορεί να σε καταλάβει ο άλλος.

    Όπως και νά 'χει πάντως, οι ρίζες και οι παραδόσεις μας δεν αποτελούν "μοντέλο" (μα καλά επιτέλους δεν μπορείτε εσείς οι "μοντέρνοι" να χρησιμοποιήσετε την ελληνική γλώσσα; Δεν σας φτάνει και πρέπει να την μαγαρίζετε με ξένες που είναι λάθος κιόλας; Η ελληνική Παράδοση είναι κληρονομιά, δεν την χρησιμοποιούμε σαν "μοντέλο", αλλά είναι ήδη σε εμάς τους Ελληνόψυχους κτήμα, δηλ. τρόπος ζωής. Ενώ εσείς οι εν συγχύσει ελληνόφωνοι διαρκώς περιπλανιέστε σε αναζήτηση ενός "κάτι" που ευτυχώς βρε άμοιροι, βρίσκεται κάτω από την μύτη σας αλλά η κομματική σας μυωπία και οι ιδεοληπτικές σας αγκυλώσεις δεν σας αφήνουν να δείτε!

    Ξυπνήστε επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.