30/3/11

Φτώχυνε η Γής Πλούτισε ο Παράδεισος-Έφυγε για τη «Γειτονιά των Αγγέλων» ο Ιάκωβος Καμπανέλλης ‎


41 σχόλια:

  1. Ακριτα
    Εβραιος ητανε ο Ιακωβος Καμπανελλης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ηταν απο τους σημαντικότερους Ελληνες δημιουργούς του 20 αιώνα;

    Ηταν η προσφορά του στην Τέχνη και στα γράμματα του τόπου μας σημαντική;

    Ηταν αγαπητός στον Ελληνικό λαό;

    Επειδή ήταν όλα αυτά ναι Έφυγε ένας μεγάλος και ωραίος Έλληνας

    Την εβραική του καταγωγή πλήρωσε στο Μαουτχάουζεν το γνωριζω πολύ καλά

    Μην βάζεις όλους στο ίδιο το σακί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 30 Μαρτίου 2011 8:05 π.μ.
    Επειδή ήταν όλα αυτά ναι Έφυγε ένας μεγάλος και ωραίος Έλληνας
    Την εβραική του καταγωγή πλήρωσε στο Μαουτχάουζεν[ Ακρίτας]

    Συμφωνω απολυτως
    30 Μαρτίου 2011 7:46 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ητανε ενας ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ πολυ μεγαλυτερους απο τους "γιαουρταδες","Γιακουμεληδες",
    "Τζιμηδες" και οποιους αλλους μπορει να παραξει και να μεταφερει εδω μια αναχρονιστικη,σκοταδιστικη
    και ανωμαλη ιδεοληπτικη κατασταση.
    Αντι να κοιτατε την σκια σας ολοι εσεις που αναφερθηκατε κοιταξτε απεναντι τον Ηλιο της Ελλαδας που βγαινει χιλιαδες χρονια και ΠΡΕΠΕΙ να ξαναβγει και σημερα.ΞΥΠΝΕΙΣΤΕ.


    30 Μαρτίου 2011 7:46 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανέτρεξε στο θεατρικό έργο το Μεγάλο μας Τσίρκο και ίσως ανακαλύψεις πόσο στρεβλή είναι η σκέψη σου.

    ...Αντι να κοιτατε την σκια σας ολοι εσεις που αναφερθηκατε κοιταξτε απεναντι τον Ηλιο της Ελλαδας που βγαινει χιλιαδες χρονια και ΠΡΕΠΕΙ να ξαναβγει και σημερα...
    Αδύνατον να σε παρακολουθήσω κοίταξε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Στολίστηκαν οι ξένοι τραπεζίτες
    ξυρίστηκαν οι Έλληνες μεσίτες
    Εφτά ο τόκος πέντε το φτιασίδι
    σαράντα με το λάδι και το ξύδι
    Κι αυτός που πίστευε και καρτερούσε
    βουβός φαρμακωμένος στέκει και θωρεί
    τη λευτεριά που βγαίνει στο σφυρί
    Λαέ, μη σφίξεις άλλο το ζωνάρι
    μην έχεις πια την πείνα για καμάρι
    Οι αγώνες που' χεις κάνει δεν 'φελάνε
    το αίμα το χυμένο αν δεν ξοφλάνε

    Και ομως! Και αυτο απο την ιδια Μητρα ειναι μονο που η ετοιμογενη ξαπλωνε με το αριστερο της πλευρο.
    Αν και παλι δεν καταλαβες τοτε δεν θα μπορουσα με λυπη μου να συμπληρωσω αλλα...στην παρουσα φαση

    30 Μαρτίου 2011 7:46 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εγώ συμφωνώ με τον Ακρίτα! Είχα μάλιστα την τύχη να τον γνωρίσω προσωπικά και να συνεργαστώ σε κάποιες εκδηλώσεις που έγιναν προς τιμήν του έργου του.
    Ήταν χαριτωμένος άνθρωπος, προσήνης και ανοιχτόκαρδος. Προσωπικά δεν βλέπω σε κάθε Εβραίο έναν εχθρό. Πόσο μάλλον σε έναν άνθρωπο της τέχνης, που όπως ο Κουν, εμπλούτισε τον νεότερο πολιτισμό μας και που τα τραγούδια του τα έχουμε τραγουδήσει όλοι, αν και ήταν κυρίως θεατρικός συγγραφέας.
    Ας μην δαιμονοποιούμε τους ανθρώπους.
    Οι Εβραίοι που είναι εχθροί της ανθρωπότητας και συγκεκριμένοι είναι και όνομα έχουν και σε ορισμένη ρατσιστική ιδεολογικοπολιτική φασιστική ομάδα ανήκουν!
    Ο Καμπανέλλης δεν ήταν από αυτούς, το αντίθετο μάλιστα!
    Αιωνία του η μνήμη και ας τον κρίνει ο Θεός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Exω δε παρατηρησει οτι υπαρχει μια ομαδα ατομων που λεει στους Ελληνες οτι οι Εβραιοι ειναι εχθροι τους , η ιδια ομαδα λεει στους Εβραιους οτι οι Ελληνες ειναι εχθροι τους .Τ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. 30 Μαρτίου 2011 9:54 π.μ.

    Θα το θεωρησω απολογια σου αυτο κατω απο την πιεση των ενοχων σου και μεταφερω εδω ξανα αυτο που εγραψα λιγο πριν και οσο το καταλαβεις
    "Και ομως! Και αυτο απο την ιδια Μητρα ειναι μονο που η ετοιμογενη ξαπλωνε με το αριστερο της πλευρο"
    Και θα πρεπει να αντιληφθεις εστω καθυστερημενα οτι ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΝΟΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΑΝ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ,ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ,ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΔΙΚΗΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ.
    Εβραιος ητανε ο Ιακωβος Καμπανελλης


    30 Μαρτίου 2011 7:46 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. και ας τον κρίνει ο Θεός!

    30 Μαρτίου 2011 9:54 π.μ

    "Συγχαρητηρια" για την σταση σου.
    Εσενα ποιος "θεος" θα σε κρινει.
    Αυτος εχει κριθει πριν μας εγκαταλειψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοιτα ρε παιδι μου που οι εβραιοι σχολιαζουν ανωνυμα παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι εβραίος και ξε-εβραίος!

    Πιτσιρικάς παρακολούθησα το "Μεγάλο μας Τσίρκο" και μόνο που το θυμάμαι ανατριχιάζω!

    Ξυλούρης ,Καρέζη,Καμπανέλλης...

    Συγκρίνετέ τους με τίς σημερινές...πολιτιστικές αξίες: Τρύφωνας Σαμαράς, Μπουμπούκα ,Κωστόπουλος,Πάνια...

    και μην ψάχνετε άλλο για το γιατί καταντήσαμε εκεί που καταντήσαμε!

    Πυροβολητής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 30 Μαρτίου 2011 11:09 π.μ.

    Εγω δεν εχω διαπιστωσει την υπαρξη κανενος "επωνυμου" εδω πλην του Σαββα.Και τα ψευδωνυμα ανωνυμια ειναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γιατί ενοχλούνται τόσο πολύ μερικοί, επειδή κάποιος ήταν/είναι Εβραίος; Αυτό είναι το θέμα, ή ότι έφυγε ένας σπουδαίος Έλληνας θεατρικός συγγραφέας και δημοσιογράφος; Μα καλά, λίγη ντροπή, λίγος σεβασμός προς τον νεκρό δεν υπάρχει; Πάντα ήταν ίδιον των Ελλήνων να τιμούν τους νεκρούς.

    Τα συλλυπητήριά μου στην οικογένειά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Θα το θεωρησω απολογια σου αυτο κατω απο την πιεση των ενοχων σου και μεταφερω εδω ξανα αυτο που εγραψα λιγο πριν και οσο το καταλαβεις

    @30 Μαρτίου 2011 10:34 π.μ.
    -----------------

    Πονηρή μαϊμού, ο λόγος μου ήταν σαφής και ξεκάθαρος και να μην τον θεωρείς απολογία, αφού δεν έχω για τίποτα να απολογηθώ, πόσο μάλλον σε εσένα!
    Ούτε ενοχές έχω για κάτι!!
    Τα συμπεράσματα σου
    είναι εντελώς αυθαίρετα, όσο αυθαίρετη είναι και η ανώνυμη φουστιά σου στο να καταστρέψεις την σοβαρότητα μιας ανάρτησης που έχει τον χαρακτήρα του επικήδειου ενός μεγάλου δημιουργού!

    Είσαι ο πρώτος που με αυτή τη στάση σου έδειξες ασέβεια στο πρόσωπο του νεκρού!

    Φαίνεται πως δεν αντέχεις το να πω μια καλή κουβέντα για έναν Εβραίο, επειδή σου χαλάει την εικόνα του αντισημίτη που θέλεις να μου δημιουργήσεις!
    Όσο για αυτά που έγραψες κατουροκάνατο, και το ξαναγράφεις δήθεν για να καταλάβω, να φωνάξουμε την Πυθία για να μας τα κάνει πιο λιανά!!
    Ούτε χρησμοί να ήταν!!
    Αι χάσου από εδώ!

    ---------------


    "Συγχαρητηρια" για την σταση σου.
    Εσενα ποιος "θεος" θα σε κρινει.
    Αυτος εχει κριθει πριν μας εγκαταλειψει.

    @ 30 Μαρτίου 2011 10:39 π.μ.
    ---------------

    Έλεεεεος!!!
    Ούτε στο κρύο, ούτε στη ζέστη ευχαριστιέστε!
    Τι ζητάτε καθ@κια και μου αποδίδετε "συγχαρητήρια" για κάτι που βγαίνει από την καρδιά μου;
    Ο Καμπανέλλης ήταν Άνθρωπος-Εβραίος, ενώ εσείς, είστε σκέτα Εβραίοι!!
    Μην μπαίνετε λοιπόν στον πειρασμό να συγκριθείτε μαζί του, γιατί τον αδικείτε!
    Κανείς δεν κρίνεται πριν εγκαταλείψει τον μάταιο αυτό κόσμο, ούτε ο Καμπανέλλης, ούτε εσύ αλλά ούτε και εγώ!
    Τέλος, άθλιοι καταπότες αίματος,
    ο Θεός που θα κρίνει εμένα δεν είναι ο Γιαχβέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Προς κύριον Απελλήν.
    Τον εβραίο κι αν τον πλένεις τα σαπούνια σου χαλάς.

    Ιταλική παροιμία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αν και έφυγε πλήρης ημερών ο Καμπανέλλης, είναι μια ακόμα προσωπικότητα που θ΄αφήσει φεύγοντας ένα κενό.
    Μακάρι αυτό το κενό να πληρωθεί στο μέλλον από άλλους δημιουργούς αντάξιούς του, αλλά μέχρι τώρα όσοι σαν αυτόν άφησαν τέτοια κενά, έμειναν δυσαναπλήρωτα. Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο Θεός που θα κρίνει εμένα δεν είναι ο Γιαχβέ!!
    30 Μαρτίου 2011 1:37 μ.μ.
    Απελλης

    Ποιος θα σε κρινει εσενα αυτο ειναι το προβλημα και ειναι αλυτο γιατι για να κριθεις πρεπει να διαθετεις και "Συνειδηση" και οχι μονο "καυκαλο" και ετσι θα καταταγεις στην.. ειδικη μοναδα των
    μη δυναμενων να κριθουν και θα την ..."γλυτωσεις" σαν ανυπαρκτος.Δηλαδη σαν "πρωτη υλη"(σκατο).Οσο για τον εχθρο σου "θεο" των Εβραιων δεν θα πρεπει να βγεις απο την πλανη σου γιατι δεν εχεις καμμια προετοιμασια.Μεινε στην πλανη σου δεν σε χρειαζομαστε.

    30 Μαρτίου 2011 7:46 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγνωμη να πω και γω κατι.
    Ο Καμπανελης με αφηνει τελειως αδιαφορο. Ειτε ζων, ειτε πεθαμενος.
    Το ιδιο και η ζωη του και το "καλλιτεχνικο εργο" του.
    Ερωτω ομως:
    Αν δεν ηταν ιουδαιος νομιζετε οτι θα τον ηξεραν σαν "καλλιτεχνη" πολλοι στην Ελλαδα;
    Αλλα και αν τον ηξεραν νομιζετε οτι ο πρωθυπουργος της χαβουζας* στην Μεση Ανατολη σε αγαστη συνεργασια με τους σεσημασμενους τοπικους σαγιανιμ θα επαιρνε κανα μαλακα ελληνονενεκο πρωθυπουργο να κοψουν τις εκπομπες του ή να θεσουν εμποδια στην καρριερα του οπως εκαναν οι εβραιοι με τον μη ιουδαιο αλλα Ελληνα, Καζατζιδη;



    * Ρε σεις εβραιοι καλα δε σας λεω οτι εχετε χαβουζα ειναι οχι κρατος. Ειστε μια χαβρα λοποδυτων και δολοφονων γυναικοπαιδων που εχει τα κεντρικα της στην ΜΑ.
    Αμαν πια μπαγλαμαδες.



    Όμαδεον
    Λωριδα της Γαζας
    σκλαβωμενη απο εβραιους
    γενοκτονους εθνοκτονους
    Παλαιστινη


    ΥΓ. 1
    Ανοιξτε και δειτε.
    http://www.ifamericansknew.org/
    Αν ηξεραν και οι Ελληνες!
    Μιλαμε για ΤΟΥΣ εγκληματιες.


    ΥΓ. 2
    Το εγχειριδιο "Χασμπαρα" που χρησιμοποιουν οι οβριοι (κρατηστε το σε σκληρο δισκο γιατι θα το αποσυρουν) με ετοιμες απαντησεις φτιαγμενες απο το "ΥΠΕΞ" τους για τα εγκληματα της εβραιογιαφκας τους!!
    Ανοιξτε το πρωτο συνδεσμο (pdf) και απολαυστε "κοσερικια" προπαγανδα!
    http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wujshasbara.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φαίνεται πως δεν αντέχεις το να πω μια καλή κουβέντα για έναν Εβραίο
    30 Μαρτίου 2011 1:37 μ.μ.
    απελης

    Δηλαδη μετα την ...μασκαρεμμενη και πετσοκομμενη ..."καλη"??? κουβεντα σου για εναν Εβραιο, που του ευχεσαι χαιρεκακα "ας τον κρινει πλεον ο Θεος!", τι κανεις.Μπηκες στην ουρα στα σκαλια
    του ΟΑΕΔ σου και περιμενεις ενα χαδι στο μαγουλο η κανενα βραβειο "αφυπνησης" απο τον βαθυ σου υπνο.Η το νιωθεις γιατι γνωριζεις την αληθεια η δεν το νιωθεις και γινεσαι ρομπα με το γραπτο σου που το εγραψες γιατι δεν σε επαιρνε αλλο να κατηγορησεις και αυτον τον μεγαλο Ελληνο-Εβραιο οπως μεχρι τωρα εκανες και για ολους τους αλλους μεγαλους η ...μικροτερους Εβραιους.Δεν σε παιρνει ρε εσενα και το συναφι σου
    να συνεχισεις με τον αισχρο και ναζιστικο τροπο που εκφραζεσαι.


    30 Μαρτίου 2011 7:46 π.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Όμαδεον
    31 Μαρτίου 2011 2:38 π.μ.

    Α Π Ε Λ Λ Η
    Θα καταπιεις την γλωσσα σου η θα δωσεις μια απαντηση στον υβριστη "συνεργατη" σου στο ιστολογιο.Η μηπως ισχυει και για σενα οτι "ο σκοπος αγιαζει τα μεσα"
    Ολοι στο ιστολογιο περιμενουμε την απαντηση σου προς τον Ομαδισκο που σε ...αποστομωσε.Περιμενουμε γνωριζοντας την δυσκολια σου να απαντησεις οπως αρμοζει σε αυτον τον γελοιο χανοντας την συμαχια του η να καταπιεις την γλωσσα σου.Ας περιμενουμε το δειγμα σου περι εντιμοτητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. 30 Μαρτίου 2011 7:46 π.μ.

    31 Μαρτίου 2011 8:55 π.μ.

    ----------------

    Το χθεσινό μου σχόλιο για τον 7:46 π.μ, δεν δημοσιεύθηκε και έτσι εξέλαβε τη "σιωπή" μου ως αδυναμία!

    Από την άλλη δεν ξημεροβραδιάζομαι στον υπολογιστή μου, όπως εσείς που είστε επαγγελματίες της ισραηλινής πρεσβείας !
    Έχω και προσωπική ζωή και ασχολίες να φέρω εις πέρας.
    Τα ό,σα είπα για τον Καμπανέλλη ισχύουν στο ακέραιο!

    ευχεσαι χαιρεκακα "ας τον κρινει πλεον ο Θεος!",

    Το ίδιο ρε Εβραίοι, θα έλεγα και για έναν χριστιανό, χωρίς καμία διάθεση χαιρεκακίας!
    Όλοι οι άνθρωποι κρινόμαστε, εκτός και αν θεωρείτε ότι ο Καμπανέλλης ήταν αναμάρτητος!!

    "....μικροτερους Εβραιους."

    Δηλαδή ΕΣΑΣ! Τους ηθικού αναστήματος Πυγμαίου Εβραίους της κακιάς ώρας!
    Τις κωμικές φιγούρες του Καραγκιόζη!!

    Χαχαχαχαχαχα!

    Τι σχέση έχετε ρε σεις με τον Καμπανέλλη;

    Ψωνάρες!!

    ---------------------

    Θα καταπιεις την γλωσσα σου η θα δωσεις μια απαντηση στον υβριστη "συνεργατη" σου στο ιστολογιο

    @ 31 Μαρτίου 2011 12:43 μ.μ.
    ---------------------

    Μωρή κακότροπη αδελφή και ξεφωνημένη, τι είναι αυτά που γράφεις;
    Εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια;
    Επεδή εσείς είστε "κόμμα", θα πρέπει να είμαστε και εμείς;

    Ο Όμαδεον είναι ο Όμαδεον και ο Απελλής είναι ο Απελλής!
    Ο καθένας μας είναι κύριος του εαυτού του και των απόψεων του!
    Είμαστε ελεύθεροι άνθρωποι να γράφουμε ό,τι πιστεύουμε!
    Ούτε η οποιαδήποτε συμφωνία μου με τον Όμαδεον, ούτε επίσης η διαφωνία μου συνιστά για εσάς κάποιο επιχείρημα, πλην της προσπάθειας διάσπασης που εντέχνως προσπαθείτε να περάσετε!

    Για πηγαίνετε λοιπόν να δείτε αν έρχομαι!

    Ο Όμαδεον έχει μια άποψη για τον Καμπανέλλη, δεν είναι θεμιτό;
    Εγώ έχω μια άλλη, και αυτό είναι θεμιτό!
    Δεν τον είδα όμως να με κατηγορήσει για την άποψη μου. Γιατί;
    Επειδή με σέβεται, σε αντίθεση με εσάς που από τα θεμιτά θέλετε να παράγετε τα αθέμιτα και από τα φυσικά τα αφύσικα, όπως επιτάσσει η ανώμαλη κοσμοθεωρία σας!
    Με τον Όμαδεον παραμένουμε φίλοι και αν ίσως δε συμφωνούμε 100%, συμφωνούμε πάντως στα 80 ή στα 90%!

    Κλασικοί Εβραίοι, και να είσασταν και Εβραίοι ας πήγαινε το παλιάμπελο, μόνο που εσείς είστε τουρκοσπορίτες Χάζαροι της τουρκικής ομοεθνίας με Χαγάνο όπως οι Μογγόλοι και οι Ούνοι!
    Και επιμένω προς όλους ότι ο Χρήστος Βούλγαρης έχει αδίκως θεωρηθεί ότι ανήκει στη σπείρα σας.
    Απαντάει ίσως οργισμένα σε όσους τον κατηγορούν και τον προκαλούν εξαιτίας διαφόρων παρεξηγήσεων και έτσι η αρχική αιτία-παρεξήγηση απλώς διαιωνίζεται ανάμεσα σε εκείνον και στους άλλους.
    Κάποια στιγμή θα φανεί ότι έχω δίκιο. Ας απαντήσει και ο ίδιος.

    Όσον αφορά εσάς

    Ούστ ρε!
    Πίσω στις στέπες της Χαζαρίας αιμοβόρα ανθρωποειδή.
    Καταπότες αίματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αστον ΑΠΕΛΛΗ θα του απαντησω εγω:
    Μιας και περι εμου ο λογος!

    Γιατι σκουζεις ετσι σαν αρουραιος ρε πολυωνυμε ρουφιανε σαγιαν;
    Δεν ειχα βαλει αρκετη βαζελινη και σε πονεσα; Ματωσες μηπως;
    Συγνωμη, και την επομενη φορα θαμαι πιο προσεκτικος!
    Πως τα καταφερνεις ομως, και με κοροϊδευεις παραμενοντας ανωνυμος ρε αθλιε.
    Αλλα ποιον εβρισα; Που με αποκαλεις και υβριστη.
    Με τον Καζατζιδη οτι ανεφερα δεν ειναι αληθεια ρε καραπροδοτη του Ελληνισμου;

    Εσεις δεν χασκατε και γελουσατε οταν δολοφονησατε τον Αραφατ και μαλιστα αφηνατε υπονοουμενα οτι πεθανε απο AIDS; ΄Ητοι ηταν ομοφυλλοφυλος; Οχι οτι εσεις δεν ειστε ευαισθητοι με τους πουσταραδες!
    Μεχρι και Καστανιδιους νομους μας αραδιαζετε εδω κι εκει προς προασπισιν του "γεννετησιου προσδιορισμου τους".
    Αλλα και με κεινον το φουκαρα τον "Χαμασιωτη" που δολοφονησατε στο Ντουμπαϊ τα ιδια δεν κανατε;
    Αχρειοι τη Γης!
    Για να μην αναφερω την προσφατη επειχειρηση στην Γαζα "Πετα τους Μολυβι" (και λευκο φωσφωρο θα συμπληρωνα εγω) πανω σε γυναικοπαιδα ξεφτιλισμενο ιδεολογικο κτηνος που μου το παιζεις και ανθρωπος!!!
    Εδω που τα λεμε θαχεις υπηρετηση και στην χαβουζα σου οποτε ειναι σιγουρο οτι θαχεις τα χερια σου βαμμενα με αθωο αιμα γυναικοπαιδων ελληνοφωνε βλαμενε.

    Αντε χασου πισω στη τρυπα σου κοσερικε αρουραιε!

    Τρεχαλα τωρα στον Καλεντεριδη να κλαψουρισετε δηθεν και καλα οτι τετοια σχολια πρεπει να κοβονται.
    Ξερετε εσεις!
    Εμποροι ανθρωπινων οργανων. Παλληκαραδες, δολοφονοι γυναικοπαιδων!
    Χασαπαδες αοπλων λαων!
    Αισχρε υπανθρωπε!
    Αϊ στο διαολο βρωμιαρη.





    Όμαδεον
    Λωριδα της Γαζας
    σκλαβωμενη απο εβραιους
    γενοκτονους εθνοκτονους
    Παλαιστινη


    ΥΓ. 1
    Ανοιξτε και δειτε.
    http://www.ifamericansknew.org/
    Αν ηξεραν και οι Ελληνες!
    Μιλαμε για ΤΟΥΣ εγκληματιες.


    ΥΓ. 2
    Το εγχειριδιο "Χασμπαρα" που χρησιμοποιουν οι οβριοι (κρατηστε το σε σκληρο δισκο γιατι θα το αποσυρουν) με ετοιμες απαντησεις φτιαγμενες απο το "ΥΠΕΞ" τους για τα εγκληματα της εβραιογιαφκας τους!!
    Ανοιξτε το πρωτο συνδεσμο (pdf) και απολαυστε "κοσερικια" προπαγανδα!
    http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wujshasbara.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ομαδεον
    Τραβα τωρα το καζανακι να φυγουν τα σκατα που εβγαλες απο το στομα σου.Προσεχε ομως να μη παρασυρουν τον φιλο σου γιατι κοντευει να αποφοιτησει απο το Τσοτυλι(σχολη απροσαρμοστων μαθητων της Κοζανης)
    που εχουμε φτιαξει ειδικα για μελλοντικα δικους μας ανθρωπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προς κ.Ομαδεον
    Για πρωτη φορα σας βλεπω να χανετε την ψυχραιμια σας και αυτο μπορει να εκληφθει σαν ηττα απο τους αντιπαλους σας Εβραιους που τους βλεπω και πολυ ψυχραιμους τελικα.
    Μηπως δεν ειναι οπως τα λετε ολοι σας αλλα μερικοι κουρδιζουν αλλους χαμηλοτερης αντοχης για να σπανε πλακα.Αυτη την εντυπωση αφηνουν καποιοι σε εναν καλο παρατηρητη.
    Για ξανασκευτειτε το θεμα και να ηρεμισετε ολοι εκατερωθεν για το καλο τουλαχιστον της υγειας σας.
    Φιλικα Γιαννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν ειμαι ειδικος ανωνυμε
    (31 Μαρτίου 2011 3:52 μ.μ.) και ευγενικε επωνυμε ........κυριε "Γιαννη" 31 Μαρτίου 2011 3:59 μ.μ..
    Ουτε ηξερα οτι η ΑΛΗΘΕΙΑ ειναι τοσο πονετικη. Για μερικους.

    Μαλλον πρεπει μετα τη συμφορα σας αυτη να επισκευθητε εναν πρωκτολογο διοτι η πληγη σας παραμενει ακομα ανοιχτη και κινδινευετε απο αιμμοραγια.
    Ασε που ηδη μαζευτικανε μυιγες.
    Προσεξτε μην παθετε μολυνση και χρειασθειτε αφαιρεση τμηματος του παχεως.

    Αν και δεν ειμαι γιατρος νομιζω οτι θα χρειαστητε χειρουργικη επεμβαση προς συρραψιν του ανοιγματος σας.

    Θελετε να σας τηλεφωνησω στο ΕΚΑΒ;
    Πολυ ευχαριστως!




    Όμαδεον
    Λωριδα της Γαζας
    σκλαβωμενη απο εβραιους
    γενοκτονους εθνοκτονους
    Παλαιστινη


    ΥΓ. 1
    Ανοιξτε και δειτε.
    http://www.ifamericansknew.org/
    Αν ηξεραν και οι Ελληνες!
    Μιλαμε για ΤΟΥΣ εγκληματιες.


    ΥΓ. 2
    Το εγχειριδιο "Χασμπαρα" που χρησιμοποιουν οι οβριοι (κρατηστε το σε σκληρο δισκο γιατι θα το αποσυρουν) με ετοιμες απαντησεις φτιαγμενες απο το "ΥΠΕΞ" τους για τα εγκληματα της εβραιογιαφκας τους!!
    Ανοιξτε το πρωτο συνδεσμο (pdf) και απολαυστε "κοσερικια" προπαγανδα!
    http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wujshasbara.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Εδω που τα λεμε θαχεις υπηρετηση και στην χαβουζα σου οποτε ειναι σιγουρο οτι θαχεις τα χερια σου βαμμενα με αθωο αιμα γυναικοπαιδων ελληνοφωνε βλαμενε.[ΟΜΑΔΕΟΝ]

    Παλι με ξεσκεπασες ΟΜΑΔΕΟΝ.Πραγματι εχω υπηρετησει στις ειδικες δυναμεις του ενδοξου στρατου του Ισραηλ.Το ποσους τελειωσα αυτο δεν το μετραω εγω αλλα ο νεκροθαφτης.Που να ξερω εγω.Εμεις κτυπαμε και φευγουμε και μαζι μας δεν κουβαλαμε λογιστη σαν και εσας που γραφετε και κατι παραπανω παντα.Πηρα μεταγραφη ομως γιατι εχω ενα αυτι μονο απο σφαιρα και υπηρετω εδω τωρα σαν συνδεσμος
    της Πατριδας μου με την Χαμας στην οποια υπηρετεις εσυ εκει στην αγαπημενη μας Γαζα.Στο επανειδειν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μαλλον πρεπει μετα τη συμφορα σας αυτη να επισκευθητε εναν πρωκτολογο διοτι η πληγη σας παραμενει ακομα ανοιχτη και κινδινευετε απο αιμμοραγια.
    Ασε που ηδη μαζευτικανε μυιγες.
    Προσεξτε μην παθετε μολυνση και χρειασθειτε αφαιρεση τμηματος του παχεως.
    Όμαδεον
    31 Μαρτίου 2011 4:54 μ.μ.

    Βλεπω εχετε και πρωκτολογικες γνωσεις λιαν εμβριθεις και πολυ προχωρημενες.Αναλαμβανετε και θεραπεια αιμμοροιδων μηπως να σας εχωμε υπ οψιν.Ρε μπαγασα γιατρος εισαι στην Γαζα και μας το κρυβεις?
    Και σε ειχα για ρεμαλι.Η μηπως εισαι ενα απλο ρεμαλι. Παλι με μπερδεψες μπαγασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πηρα μεταγραφη ομως γιατι εχω ενα αυτι μονο απο σφαιρα

    31 Μαρτίου 2011 5:28 μ.μ.
    ----------------

    Πάλι καλά που έμεινες και με το ένα αυτί, γιατί για σκέψου ότι έχεις μείνει και με ένα αρχ@δι!
    ΜΕΑ κατάντησες φουκαρά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να και η ωρα του παιδιου!

    Σαγιαν υπ αριθμον 1.
    (31 Μαρτίου 2011 5:28 μ.μ.)
    Δεν ξεσκεπαζω κανεναν. Απλως ξεβρακωνω. Και σενα σ' εχω ξεβρακωσει επανειλλημενως εδω μεσα οπως σ' εχουν ξεβρακωσει κι αλλοι.
    Σαν Ι5 που εισαι ψυχικα και σωματικα πιστευω ακραδαντα οτι εχεις υπηρετησει στους δολοφονους της γιαφκας σου δολοφονωντας κοριτσακια που πανε στο σχολειο τους! Εξ ου και το ....ενδοξος!
    Αλλα οταν σε ρωτανε με ποιους θα παρης τ' οπλο σε συρραξη Ελλαδος-εβραιογιαφκας συμπεριφερεσαι σαν μια μαραμενη συκια.
    Οχι αυτη που κρεμαστηκε ο Ιουδας!
    Αλλη!
    Με τα αοπλα κοριτσακια της σκλαβωμενης Παλαιστινης ειστε .........ενδοξες μανουλες.
    Τα δυσκολα ειναι οταν "πολεματε" με μας! Τους Ελληνες ρε αχρειε γιδοβοσκε!
    Αποδειξη; Η ΙΣΤΟΡΙΑ!!!!!!!!


    Σαγιαν υπ αριθμον 2.
    (Ο ιδιος εισαι αλλα τελος παντων.)
    Χρησιμοποιουμε ενα πολυ μεγαλο εργαλειο για την παθηση σας. Δεν σας το συνιστω. Θα αρχισετε να σκουζετε παλι σαν αρουραιος!
    Σαν πρωτη προσπαθεια να ιαθητε απο τις αιμορροϊδες του ...προσωπου σας, ξεκινηστε μια πολυ αυστηρη διαιτα και μακρια απ' τα πιπερια.
    Αποφευγετε επισης τις ενεσεις στο προσωπο. Θα μοιαζετε ολοενα και περισσοτερο σαν κωλος και θα μπερδεψετε τις αιμμοροϊδες σας ως προς το τι σημειο του οριζοντα θα πρεπη ν' ακολουθησουν!
    Χρειαζεται μεγιστη προσοχη!
    Αντε μπαγασακο παλι τζαμπα συμβουλες.


    @ ΣυνΕλληνα, Φιλοπατριν και ομοδοξο Χριστιανο φιλο, ΑΠΕΛΛΗ.
    Τι να κανουμε φιλε μου! Υπαρχουν και αυτοι. Εγω προσωπικα το διασκεδαζω. Απ αρχης Ινφογνωμωνα τους εχω ξεμπροστιασει αρκετα. Και θα συνεχιζω να αποκαλυπτω τον καταπτυστο ρολο τους.
    Οι σαγιανιμ ειναι κλασσικο παραδειγμα προς αποφυγη: Οταν σηκωνεις μια πετρα θα δης μουχλα, υγρασια, γλιτσα και ολους τους μικρο-οργανισμους που ζουν σε τετοιο περιβαλλον, ενιοτε καμια κατσαριδα. Αυτοι οι ασπονδυλοι οργανισμοι ΔΕΝ αντεχουν στο φως του Ηλιου και τρεχουν μανιωδως και απεγνωσμενα να βρουν αλλη πετρα για κρυψωνα. Κι οτι προλαβεις και πατησης.
    Ετσι κι αυτοι. Ανηκουν στην ιδια συνομοταξια.
    Αλλα οπως τους εχω πει και στο παρελθον με την αλληγορια μου, του Κυνηγου και της Αρκουδας, μαλλον δεν ερχονται για κυνηγι στο δασος.
    Κατι .....αλλο τους αρεσει.
    Και ειναι σιγουρο οτι σαν ανωμαλοι που επισης ειναι, την βρισκουν καργα.

    Φιλε ΑΠΕΛΛΗ,
    Με Πατριωτικους και Χριστιανικους χαιρετισμους!
    Σου ευχομαι οπως σ' ολους τους Ομοθρησκους Ελληνες Πατριωτες
    Καλη Ανασταση!!!!!!!!!





    Όμαδεον
    Λωριδα της Γαζας
    σκλαβωμενη απο εβραιους
    γενοκτονους εθνοκτονους
    Παλαιστινη


    ΥΓ. 1
    Ανοιξτε και δειτε.
    http://www.ifamericansknew.org/
    Αν ηξεραν και οι Ελληνες!
    Μιλαμε για ΤΟΥΣ εγκληματιες.


    ΥΓ. 2
    Το εγχειριδιο "Χασμπαρα" που χρησιμοποιουν οι οβριοι (κρατηστε το σε σκληρο δισκο γιατι θα το αποσυρουν) με ετοιμες απαντησεις φτιαγμενες απο το "ΥΠΕΞ" τους για τα εγκληματα της εβραιογιαφκας τους!!
    Ανοιξτε το πρωτο συνδεσμο (pdf) και απολαυστε "κοσερικια" προπαγανδα!
    http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/wujshasbara.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. : Οταν σηκωνεις μια πετρα θα δης μουχλα, υγρασια, γλιτσα και ολους τους μικρο-οργανισμους που ζουν σε τετοιο περιβαλλον, ενιοτε καμια κατσαριδα. Αυτοι οι ασπονδυλοι οργανισμοι ΔΕΝ αντεχουν στο φως του Ηλιου και τρεχουν μανιωδως και απεγνωσμενα να βρουν αλλη πετρα για κρυψωνα. Κι οτι προλαβεις και πατησης (((ΟΜΑΔΕΟΝ))))31 Μαρτίου 2011 8:04 μ.μ.



    (Γραμμα απο το μετωπο)
    Αγαπημενε συμπολεμιστη ομαδεον μου.
    Ολα καλα συμπολεμιστη αλλα μου το εχεις περιγραψει το σπιτι σου στη Γαζα δεν χρειαζεται να μου θυμιζεις τοσο υγρες και ομορφες λεπτομερειες.Τωρα που σου γραφω απο το αντιεβραικο μετωπο εδω στην Ελλαδα μας ομαδεον μου νομιζω οτι μυριζω την τοσο διεγερτικη στις αισθησεις υγρασια του σπιτιου σου.Δεν θα ξεχασω οταν συναντηθηκαμε εδω που με ηθελες στο υπογειο της πολυκατοικιας μου για να σου θυμιζει την διεγερτικη μποχα του σπιτιου σου.Εχω προβληματα εδω με καμμια 20αρια εβραιους και σε εχω επιθυμισει γιατι μου λυπει ο προστατης του σπιτιου.Καπου μου τα ριχνει μια θηλυκια τι να της πω ,οτι ειμαι δεσμευμενη?Σε περιμενω στο μετωπο.
    Απελινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καπου μου τα ριχνει μια θηλυκια τι να της πω ,οτι ειμαι δεσμευμενη?Σε περιμενω στο μετωπο.
    Απελινα

    31 Μαρτίου 2011 9:16 μ.μ.

    ------------------

    Ύπαγε οπίσω μου μακρυνούρα λεσβία!

    Και είναι και Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η Γκαλακτία θα ειναι.
    Πρώτη ξαδέρφη του Χρύσανθου επιστημονικού σύμβουλου του γενικού Φρούραρχου της Πρεσβείας του Πακιστάν.
    Αρχέλαε τι λες και σύ; Χάθηκες.
    Πάλι για το Λονδίνο μας έφυγες; Ούτε ο Γερουλάνος να ήσουν.


    Ο Φρουρός της Πρεσβείας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η Γκαλακτία θα ειναι.

    Ο Φρουρός της Πρεσβείας

    1 Απριλίου 2011 4:25 μ.μ.

    ------------------

    Ναι, όπως το λες!
    Αυτή η "στερημένη" υστερική είναι!

    Και δεν βρίσκεται ένας "εθελοντής" ρε παιδί μου, μπας και ησυχάσουμε!
    Εξαφανίστηκαν όλοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. 1 Απριλίου 2011 10:04 μ.μ.

    Ξεκινα να στειλεις το αμορε σου απελλη μηπως και ικανοποιηθω και γλυτωσεις και εσυ απο αυτην την ονειροπαρμενη που δηθεν της αρεσαν και τα ...ποιηματα σου.Αλλου στο παει.Στειλε την σε εμενα.

    Μεγαλοκοπελλα (με τρις μαλακες σαν του λογου σου στα θυμαρια).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Και έτσι, για να έχουμε happy End, κλείνω με την εξής πληροφορία.

    Ο Ιάκωβος Καμπανέλλης ήταν Χριστιανός και κηδεύτηκε Ορθόδοξα!

    Όχι ότι έχει καμία σημασία, ούτε ότι αλλάζει την καλή γνώμη μου για εκείνον.
    Απλά το γράφω για να σκάσουν οι Χαχαμίκοι!

    ---------------

    Μεγαλοκοπελλα (με τρις μαλακες σαν του λογου σου στα θυμαρια).

    3 Απριλίου 2011 6:42 μ.μ.
    -------------------

    Μα εσύ δεν είσαι μεγαλοκοπέλλα!!
    Μεγαλοτσουτσουνορουφήχτρα είσαι για να έχεις φάει τρ(ε)ις!!!
    Σαν την αράχνη τους ρούφηξες όλους τους χυμούς!
    Δεν σε πηδώ Πετρούλα, δεν σε πηδώ δεν σε πηδώ!
    Θέλω να ζήσω!!

    Και εις περισσότερα με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. 4 Απριλίου 2011 1:14 μ.μ.

    Ναι αλλα εγω εσενα επιθυμω φλογερα και...παγερα.ειναι οικογενειακος και θα σε αποκαταστησω,χωρανε και αλλοι μαλακες σαν του λογου σου εκει μεσα.Ολοι στο πηδημα τελειωσαν
    Μεγαλοκοπελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ναι αλλα εγω εσενα επιθυμω φλογερα

    Μεγαλοκοπελλα

    5 Απριλίου 2011 7:02 μ.μ.
    ------------------

    Ώπα!!

    Εδώ μιλάμε γεννήθηκε ένας έρωτας μεγάλος και φλογερός!
    Για αυτό έκανες "ζηλίτσες" για την Ρίκα!

    χωρανε και αλλοι μαλακες σαν του λογου σου εκει μεσα.

    Μεγαλοκοπέλλα μου, μεγαλοξενοδοχείο το έχεις κάνει το....τσαρδί σου;;!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. χωρανε και αλλοι μαλακες σαν του λογου σου εκει μεσα.

    6 Απριλίου 2011 10:22 π.μ
    ΑΠΕΛΛΗΣ

    Απελλη εγω σου μιλησα για τον οικογενειακο ταφο μας και οχι για ξενοδοχεια.Μα τι ανωμαλοι ειστε εσεις οι "αντρες"
    Μεγαλοκοπελλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. εγω σου μιλησα για τον οικογενειακο ταφο μας

    6 Απριλίου 2011 8:21 μ.μ.

    -----------------

    Ααα!
    Θέλεις γάμο και συγγένειες εσύ!!!

    Το παραχόντρυνες νομίζω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ο Μαρκος Βαμβακαρης ηταν καθολικος συριανος ο παπας τον αμφορισε γιατι τετοιος χαρακτηρας θεωρουταν κακο στοιχειο για την καθολικη εκλησια ο Μαρκος ηταν επαναστατικος στο στοιχο του κ στην μουσικη του βυζαντινη πανολεθρια επεζε πολυ καυλιαρικη μουσικη πολεμικη! Κ θρυσκευτικη ενας Ελληνορθοδοξος παπας τον φωναξε κ τον βαπτυσε ορθοδοξο γιατι ο ανθρωπος βλεποντας το μεγαλειο του καταλαβε πως ο Θεος τον εστηλε ασχετως οι ανθρωποι κ τα καθεστοτα τις καθε εποχης κ χωρας τον χαρακτηρισαν. Ετσι κ ο Ιακωβος Καμπανελης ασχετα απο που ξεκινησε στη διαρκια της ζωης του ανακαληψε ξεδηπλωνοντας στο χαρτι την νοητικη αληθεια του ανθρωπινου γενος ανοιγοντας τον ασκο του Αιολου προς ολες τις θρυσκιες της γης. Αναθεμα σε ολους που κρυβουν τις αληθειες των ανθρωπων. Ουτε καν η ορθοδοξη δεν μηλαει ευθεως κ καθαρα μησες αληθειες λεγονται για να κρατουν τους λαους χωρισμενους ακομη κ στην Ελλαδα ετσι ωστε να μην αποτελητε απειλη προς την κυβερνουσα δημοκτατεια που ο διαβολος θεσπησε. Τοση εξουσια μοιρασε στους ανθρωπους στα δικαστηρια οι εισαγγελεις δικαζουν σαν αυτοκρατωρες ενωπιον στην οικονα του Χριστου κ στο ευαγγελειο ο θυτης ορκιζετε ο αμοιρος για να σωθει απο τα δοντια του δρακου με ψεματα στο βλεμα τουΘεου σαν να τον απαρνηται.. Ενω ο Κυριος ειπε μην κρινετε για να μην κριθητε. Αλλα ποιος αφηνει την εξουσια στο Θεο που κρινει κ δικαζει δικαια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.