20/4/11

Το μυστήριο της καταγωγής των Αλβανών

cellarius-iberia2Πολλοί ακαδημαϊκοί και ιστορικοί, μάλιστα και αρκετοί διάσημοι, αναλύοντας το ζήτημα της πληθυσμιακής σύνθεσης των σημερινών Αλβανών, τους συνδέουν άμεσα με τους αρχαίους Ιλλυριούς.  Αντιθέτως κατά καιρούς η Ελληνική φυλή έχει μπει στο "μικρόσκοπιο" της ιστορίας και δεν είναι και λίγοι αυτοί που αμφισβητούν έντονα την Ελληνικότητα των σημερινών Ελλήνων. Εκτός από την ουσία όλων αυτών των θεωριών που είναι ιστορικά ατεκμηρίωτες, είναι απορίας άξιον πως εφόσον αυτό μπορεί να ισχύει για το Ελληνικό έθνος, ωστόσο δεν μπορεί να ισχύει για τους επιδρομείς μας οι οποίοι κατόπιν και μας νόθευσαν.

Ανεξερεύνητη παραμένει η προέλευση των σημερινών Αλβανών, η σημερινή ονομασία τους -διεθνής και ντόπια- καθώς και η γλώσσα τους.  Παρά την εντύπωση που επικρατεί ότι αυτοί οι πληθυσμοί υπήρξαν  απόγονοι των αρχαίων Ιλλυρικών φύλων που  ωστόσο κατά καιρούς επηρεάσθηκαν από Έλληνες και Ρωμαίους, υπάρχουν ισχυρότατες ενδείξεις πως οι σημερινοί Αλβανοί, η πλειοψηφία τους τουλάχιστον, προέρχονται όπως και οι Βούλγαροι, από περιοχές της Ασίας.  Αυτή η υπόθεση ενισχύεται από το γεγονός της γλωσσικής ασυνέχειας αλλά και από την ποικιλομορφία της πληθυσμιακής σύνθεσης αυτών που σήμερα ονομάζονται Αλβανοί.  . 
Αρκετοί συγχέουν την Αλβανία των Βαλκανίων με το Άλβανον κοντά στη Ρώμη. Άλλοι πάλι, θέλοντας να αιτιολογήσουν την διεθνή ονομασία της γειτονικής μας Αλβανίας, φέρνουν ως παράδειγμα την πόλη Ελμπασάν που ονομάζεται  έτσι και από τους ίδιους τους Αλβανούς,  χωρίς ωστόσο αυτοί οι ισχυρισμοί να έχουν μεταξύ τους καμία σχέση.  Άλλωστε, οι ίδιοι οι Αλβανοί την χώρα τους δεν την αποκαλούν Αλβανία ,αλλά  Shqiperia, όνομασία η οποία φαίνεται να προέρχεται από τον αετό, λέξη που ωστόσο είναι μοναδική μεταξύ όλων των άλλων ευρωπαϊκών γλωσσών και όχι μόνον (Αλβανικά: shqiponjë, Ελληνικά: αετός, Αγγλικά: eagle, Γερμανικά: Adler, Γαλλικά: aigle, Ιταλικά: aquila, Ισπανικά: águila) . 
Σκοπός του άρθρου είναι να αναδείξει την πληθυσμιακή και πολιτιστική ανάμειξη των ασιατών Αλβανών με τα Ιλλυρικά φύλλα, ανάμειξη από την οποία προέκυψε το σημερινό έθνος των Αλβανών
Ξετυλίγοντας το μίτο
  • Είναι στα χρόνια της εκστρατείας του Μεγάλου Αλεξάνδρου,  όπου για πρώτη φορά καταγράφεται ιστορικά ένα -εχθρικό- έθνος με την ονομασία Αλβανοί, και με τη χώρα τους να βρίσκεται στη δυτική όχθη της Κασπίας. (Αρριανός).
  • Τις ίδιες αναφορές συναντάμε στον Πλούταρχο, τον Στράβωνα, τον Κλαύδιο Πτολεμαίο, τον Διόδωρο το Σικελιώτη, τον  Διονύσιο τον περιηγητή,  καθώς και τον Στέφανο Βυζάντιο.
  • Λίγο αργότερα, με την παρακμή της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και την ανάδειξη του Βυζαντίου, το ίδιο έθνος εμφανίζεται μακριά από την κοιτίδα του στην περιοχή του Καυκάσου,  φτάνοντας μέχρι την καρδιά του Βυζαντίου.
  • Πρόκειται για ένα σύμπλεγμα φυλών που προέρχεται από την ασιατική Αλβανία ,το σημερινό Dagestan. Το όνομα αυτών: Άβαροι.
  • Η πρώτη κάθοδος τους γίνεται σταδιακά με κατάληξη νότια του Δούναβη, ενώ στη συνέχεια εγκαθίστανται μόνιμα στην Παννονία και την Παιονία.
  •  Μέχρι τον 5ο και 6ο αι. μ. Χ οι Άβαροι αναμιγνύονται με τους Σκορδίσκους και  εγκαθίστανται στην περιοχή Σάλωνα της Δαλματίας, σημερινό Solin.
  • Τότε  ξεκίνησε και η ανάμιξη των Αβάρων με τα βόρεια Ιλλυρικά φύλλα, που λίγο παλαιότερα είχαν σπρώξει νοτιότερα γότθοι επιδρομείς.
  • Ωστόσο η ονομασία Αλβανοί και Αλβανία παγιώθηκε πολύ αργότερα με αναφορές από την  Άννα Κομνηνή καθώς και άλλους βυζαντινούς ιστορικούς.
  •  Και ενώ φαίνεται να μην υπάρχει καμία σχέση μεταξύ της παλαιάς Καυκάσιας Αλβανίας με τη σημερινή, στην πραγματικότητα η ιστορία μας δείχνει πως μερικές φορές οι φαινομενικές πλάνες συστήνουν εν τέλει η ιστορική αλήθεια.
  • Η περιοχή της αρχαίας Ιλλυρίας και της σημερινής Αλβανίας, έχει άμεση σχέση με τους Άβαρους. Δεν γνωρίζουμε  το μέγεθος της επιρροής που άσκησαν αυτοί στην περιοχή,  ωστόσο μπορούμε να συμπεράνουμε ότι ήταν μεγάλο  λόγω του πληθυσμιακού όγκου μετανάστευσης από την Αλβανία του Καυκάσου. 
avars-and-bulgars
ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ
Οι Αλβανοί απέκτησαν τη γραφή τους και το αλφάβητο τους, πολύ πρόσφατα και πάντως μετά τον 19ον αι. Μέχρι και τους ελληνιστικούς χρόνους αλλά και αρκετά αργότερα, οι πληθυσμοί της τότε οικουμένης γνώριζαν την Ελληνική γλώσσα και εφόσον δεν είχαν γραφή την οικειοποιούνταν. Ως τρανταχτό παράδειγμα μπορουμε να σκεφτούμε την γλώσσα στην οποία γράφτηκαν τα ιερά βιβλία του χριστιανισμού (Ευαγγέλια κ.ά.) καθώς και οι μεταφράσεις στην Ελληνική άλλων σημαντικών, ιερών και μη, βιβλίων  οπως τα ιερά βιβλία των εβραίων (μεταφραση των Ο') κ.λ.π.
Αλλά ακόμα και άλλα έθνη που δεν είχαν γραφή "υποχρεώθηκαν" να έχουν, όπως για παράδειγμα οι Σλάβοι που απέκτησαν μέσω του Κυριλλου την γνωστή γραφή που διατηρούν μέχρι και σήμερα.
ΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΕΛΑΒΑΝ ΑΛΦΑΒΗΤΟ ΚΑΙ ΓΡΑΦΗ... ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ, ΟΧΙ !!!!
Είναι λοιπόν απορίας άξιον. Όταν οι Σλάβοι που προήλθαν απο πολύ μακρια μετά το 8ον αι. εκχριστιανίστηκαν και τους δόθηκε από έξωθεν γραφή, τότε πραγματικά ξενίζει το γεγονός, πώς ένα έθνος συγγενικό ή τουλάχιστον άμεσα γειτονικό στους Έλληνες και στον πολιτισμό τους, καθως και στην παγκοσμίως διαδεδομένη Ελληνική γλώσσα, όπως ήταν το Ιλλυρικό έθνος, να έμεινε εντελώς αποκομμένο απο τις τότε πολιτιστικές εξέλίξεις, αλλά και αργότερα οταν στα πλαίσια του χριστιανισμού δεν έγινε καμία προσπάθεια να γίνει κυριάρχη η Ελληνική γραφή ή έστω να τους δοθεί ένα αντίστοιχο όπως των σλάβων αλφάβητο.
Επίσης, η Ελληνική γλώσσα κατά την Ρωμαιο-Βυζαντινή περίοδο απο τα τέλη του 4ου μέχρι και τον 14ον αι.  αποτελούσε, αν όχι την επίσημη γλώσσα της Βυζαντινής αυτοκρατορίας,  με βεβαιότητα όμως την κύρια γλώσσα όλων των τότε λεγόμενων ρωμιών, από τα Θέματα της κάτω Ιταλίας μέχρι και τα ανατολικότερα βυζαντινά Θέματα της Ασίας.
Ειναι λογικό επομένως να τίθεται το έρωτημα. Πώς η σημερινή Αλβανία, παρά το ότι ύπηρξε τοσο γειτονική στους Ελληνες και τοσο συγγενική σε αυτούς αλλά και τόσο στενα συνδεδεμένη με το Βυζάντιο., να έχει σημερα  άλλη γλώσσα και  γραφή ;
Η λογική επεξεργασία δεν βρίσκει άλλη απάντηση πέρα από την υπόθεση οτι κατι συνέβη την περίοδο της Βυζαντινής εποχής που αλλοίωσε εθνολογικά και γλωσσολογικά την ευρύτερη περιοχή της σημερινής Αλβανίας.
Έτσι επιχειρώντας να προσεγγίσουμε την λυση αυτού του "προβλήματος", δεν μπορούμε  παρά να αντιπαραβάλουμε την λιγοστή είναι αλήθεια βιβλιογραφία γνωρίζοντας ωστόσο πως στην έρευνα μας οι πηγές είναι και λίγες και ασαφείς.
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΜΟΝΟ  ΣΛΑΒΟΙ ΚΑΙ ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ  ΕΡΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΑΒΑΡΟΙ.
Κατά τη Βυζαντινή περίοδο και ιδιαίτερα μετά την εγκατάσταση των Βουλγάρων στα νοτιότερα τμήματα της Βαλκανικής άρχισαν πολεμικές αναμετρήσεις μεταξύ των νεοφερμένων και της Βυζαντινής αυτοκρατορίας.  
Στην αρχή και πριν από την είσοδο  σλάβων και βούλγαρων στην Ανατολική-κεντρική Ευρώπη, είχαν αρχίσει τις επιδρομές τους οι Άβαροι και πριν από αυτούς οι Έρουλοι.   Ωστόσο, κοινή αφετηρία στην πορεία των Βούλγαρων των Ερούλων και Αβάρων υπήρξε η ίδια γεωγραφική περιοχή, η περιοχή μεταξύ Μαύρης θάλασσας και Κασπίας, ενώ χρονολογικά η μετανάστευση τους προς τη Δύση άρχισε με πρώτους τους Ερούλους (Ελούρους κατα άλλους) τον 4ο αιώνα (300+ μ.Χ.) και συνεχίστηκε με τους Αβάρους. Ακολούθησαν οι Σλάβοι γενικότερα και η μετανάστευση ολοκληρώθηκε με τους Βούλγαρους, οι οποίοι κακώς συγκαταλέγονται στα σλαβικά φύλλα, εφόσον (όπως οι Άβαροι) ήταν Ούννοι στην καταγωγή.
ΟΙ ΑΒΑΡΟΙ ΠΡΟΗΛΘΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥ ΝΤΑΓΚΕΣΤΑΝ
sansonΤο σημερινό Νταγκεστάν βρίσκεται δυτικά της Αρμενίας και αποτελεί  ανεξάρτητη δημοκρατία της Ρωσικής Ομοσπονδίας.  Επίσης η ονομασία Νταγκεστάν σημαίνει  ‘υψηλά ευρισκόμενη χώρα’,  ή όπως  θα λέγαμε και στα ελληνικά ‘Αλπική χώρα’.
Σήμερα ο πληθυσμός του Νταγκεστάν σύμφωνα με την επίσημη απογραφή του 2002 αποτελείται απο 30% Αβάρους (Avars), ακολουθούν οι Dargins με 16% οι Kumiks οι Lezgins με 13% καθώς και άλλες μικρότερες εθνότητες.
Το Νταγκεστάν απο την εποχή της Ρωμαϊκης αυτοκρατορίας μέχρι και τα πρωϊμα χρόνια του Βυζαντίου  αποκαλούνταν Αλβανία οι δε κάτοικοι της  Αλβανοί, γεγονός που είναι γνωστό από τις αναφορές των μεγάλων Ελλήνων και Λατίνων ιστορικών και γεωγράφων της κλασικής και ελληνιστικής περιόδου.   
Ιστορικές αναφορές και αποδείξεις
Ο Πλούταρχος (βίοι παράλληλοι) γράφει: 
"Καταλιπών δέ φρουρόν Αρμενίας Αφράνιον αυτός εβάδιζε δια τών περιοικούντων τον Καύκασον εθνών άναγκαίως έπϊ Μιθριδάτην. Μέγιστα δε αυτών εστίν έθνη, Αλβανοί και Ίβηρες"
Στράβωνος Γεωγραφία.
Εν αυτή δέ τη Αρμενία πολλά μέν όρη, πολλά δέ οροπέδια, έν οις ουδ αμπελος φύεται ραδίως. Πολλοί δε αύλωνες οί μέν μέαως, οι δέ και σφόδρα εύδαίμονες.. Καθάπερ τό Άραξηνόν πεδίον, δι ού ο Άράξης ποταμός ρέων εις τά άκρα της Αλβανίας και την Κασπίαν εκπίπτει θάλασσαν.
Άλλες αναφορές για την Αλβανία της Κασπίας γίνονται από τον Αρριανό στο έργο του ‘Αλεξάνδρου Ανάβασις ‘,  όπου οι Αλβανοί βρίσκονται αντιμέτωποι ως εχθρικό τμήμα ενταγμένο στις περσικές δυνάμεις του Δαρείου κατά την εκστρατεία του Μεγάλου Αλεξάνδρου.   "Ώς δέ ομού ήδη τά στρατότεδα έγίγνετο, ώφθη Δαρείος και οί άμφ΄ αυτόν, οί τε μηλοφόροι Πέρσαι και Ινδοί και Αλβανοί και Κάρες οι ανάσπαστοι και οί Μαρδοι τοξόται κατ΄ αυτόν Άλέξανδρον τεταγμένοι και την ίλην την βασιλικην.
Από τον Κλαύδιο Πτολεμαίο διαβάζουμε :  Αλβανοί, Σκύθαι
Από τον Στέφανο Βυζάντιο, φιλόσοφο και γεωγράφο (4ου αιώνα μ.Χ.). διαβάζουμε:
Αλβανία χώρα προς τοις ανατολικοίς Ίβηρσιν. Εκεί δε και το έθνος οι Αλβανοί, ποιμενικοί και μετρίως πολεμικοί μεταξύ Ιβήρων και Κασπίας.  Υπόκειται δε τη Σαρματία προς μεν τω Πόντω η Κολχική προς δε τή Κασπία η Αλβανία.  
Υποστηρίζεται ότι οι πρώτοι κάτοικοι της Παννονίας υπήρξαν οι Ιλλυριοί (πελασγικός λαός και συγγενής των Ελλήνων). Η Παννονία σήμερα περιέχεται στα εδάφη των κρατών της Σερβίας, Βοσνίας, Μαυροβουνίου, Κοσσυφοπεδίου και βορείου Αλβανίας.    
Ωστόσο από το βιβλίο "Ιστορία του Βασιλείου της Βαυαρίας και του εν αυτή Άρχοντος Οίκου" (επιτομή της Ιστορίας του Μιλβιλέρου, αρχές 19ου αιώνα), διαβάζουμε:
Ή των Λογγοβάρδων μετανάστασις παρέσχεν εις την Βοϊαρίαν νέους γείτονας διότι εις τά εν Παννονία οικητήρια των Λογγοβάρδων εισεχώρησαν οί Άβαροι, άγριον Ούννικον έθνος. Προεχώρουν οί Άβαροι επί μάλλον καί μάλλον εξ ανατολών ώστε περί τα μέσα της ογδόης έκατονταετηρίδος ειχον ηδη έκταθη μέχρι τοϋ Ένσου ποταμου έν Αυστρία. Τούτοις παρηκολούθησαν οί Σλάβοι, έθνος Σαρματικόν κατοικήσαντες την σημερινήν Καρινθίαν, Καρνίαν και Στυρίαν, και τελουντες ύπό τον Χάνην των Άβάρων...
 
Από την Μενάνδρου Ιστορία ‘ Έρουλοι και Άβαροι’, μαθαίνουμε
Οτι έδέξατο Ιουστινιανός παρά Αβάρων πρέσβεις, έφ ώ σφάς περιαθρήσαι γήν οποί το φύλον θήσονται τας οικήσεις.  Και ο μεν βασιλεύς Ιουστίνου του στρατηγού σημήναντός οι, έν βουλή έποιήσατο ές την Έρούλων χώραν κατοικίσαι το έθνος, ένθα προ του ώκουν οι Ερούλοι. δευτέρα δε προσαγορεύεται Παιονία...
Ο Κωνσταντίνος Πορφυρογέννητος για την εποχή του Ηράκλειου γράφει:
..."Και επειδή η νυν Σερβλία καί παγανία καί η ονομαζομένη Ζαχλούμων χώρα καί Τερβουνία καί η των Καναλιτών υπό την εξουσίαν του βασιλέως Ρωμαίων υπήρχον, εγένοντο δε αι τοιούιαι χώραι έρημαι παρά τών Αβάρων από των εκείσε γαρ Ρωμάνους τους νύν Δελματίαν καί τό Δυρράχιον οίκούντας απήλασαν"...
Εδώ περιγράφεται η ερήμωση της Ιλλυρίας μέχρι και του Δυρραχίου και ο εποικισμός υπο των Αβάρων.
Ο Λαονικος Χαλκοκονδύλης (1430-1490), γράφει:  Ουδόλως φρονώ ότι οί Αλβανοί ύπάρχουσιν Ίλλυρικόν γένος ώς τίνες λέγουσιν ...
Απο την Γαλλική εγκυκλοπαίδεια, γραμμένη από επιτροπή Σοφών υπό την εποπτεία του Ιππότη D' Arteau, μεταφρασμένη κατ΄  επιτομή από τη Γαλλική, το έτος 1862, διαβάζουμε:
 
ΑΛΒΑΝΙΑ: υπό των νεωτέρων γεωγράφων καλείται μία των επαρχιών της Ευρωπαϊκής Τουρκίας εκτεινομένη παρά το Αδριατικόν και το Ιόνιον πέλαγος και περιλαμβάνουσα δύο διακεκριμένας Επαρχίας των αρχαίων γεωγράφων την Ιλλυρίαν και Ήπειρο Η χώοα αυτή κατά τόν μεταίωνα εκαλείτο Αρβανέσση νύν δε καλείται Αρναούτ μέν υπο των Οθωμανών, Σκίπερη δέ υπό τών εγχωρίων ήτοι των Αλβανών οίτινες και εαυτούς όνομάζουσι σκιπετάρους. Οί κάτοικοι της εκτεταμένης ταύτης επαρχίας διαφέρουσιν από αλλήλων κατά τε την εθνικότητα την γλώσσαν και την θρησκείαν διότι το μέν μεσημβρινόν μέρος της Αλβανίας ήτοι την κυρίως Ήπειρον οικούσιν οί Ηπειρώται, όντες ομόγλωσσοι και Ομόθρησκοι με τους λοιπούς Έλληνας, το δε αρκτικόν ήτοι την Ιλλυρίαν, ήτις και δύναται νά ονομασθεί κυρίως Αλβανία κατοικούσιν οί Αλβανοί ανάμικτοι οντες μετά Σέρβων καϊ Οθωμανών καί Έλλήνων. Εκτός της αλβανικής γλώσσης η οποία διαιρείται εις πολλάς διαλέκτους και ιδιώματα, λαλείται έτι εν τη Αλβανία καί η Ελληνική, η τουρκική κλπ   
Στις αρχές του 20αι. ο πρωθυπουργός της Σερβίας Πάσιτς δήλωνε περί του Αλβανικού ζητήματος, σε συνέντευξη που έδωσε στην Γαλλική εφημερίδα "Χρόνος":
"Οι Αλβανοί ουδέποτε είχον ιστορικόν βίον και ουδέποτε υπήρξε Αλβανία με την γεωγραφική έννοιαν ήν δίδουσι σήμερον οι εν Ευρώπη, μάλιστα δε οι προπαγανδισταί. Ανεξαρτήτως απο το ζήτημα περί καταγωγής και γλώσσης των Αλβανών, είναι βέβαιον ότι είτε Ιλλυριοί ήσαν ούτοι αρχαιώθεν είτε μετανάστες εξ Ασίας, πολιτικόν βίον ουδέποτε έσχον". 
Βεβαίως τα λεγόμενα του Σέρβου πολιτικού και μάλιστα πρωθυπουργού, ο καθένας θα περίμενε να κρύβουν πολιτικές σκοπιμότητες.
Ωστόσο σε αυτό που πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή είναι η αναφορά του Πάσιτς στην Ασιατική καταγωγή των Αλβανών.

Στο Βιβλίο "Χρονογραφία της Ηπείρου και των όμορων Ελληνικών και Ιλλυρικών", Ο Παναγιώτης Αραβαντινος επικεντρώνοντας στους Βούλγαρους, γράφει:
Βούλγαροι:  Εθνος σκυθικόν κατοικούν παρά τον Βόλναν ποταμόν της Σαρματίας, τον παρά Ελλησι Βορυσθένην. Κατά το έτος 485 το βάρβαρον αυτό έθνος άγρίως και ληστρικώς έπεσκέφθη την Θράκην και κατά της ιδίας αυτής επαρχίας επανέλαβε τάς λεηλασίας και έπιδρομάς του, κατά τα έτη 479 και 501. Μετά ταϋτα συνενωθέντες μετά των Αβάρων καί Σλαβίνων συγκατώκουν εις Παιονίαν και Δακίαν. Εν έτει δε 538 έπι της βασιλείας του Ιουστιανού επιδραμόντες μετά των Αβάρων την Μοισίαν...
HellasOnTheWeb
Πηγές:Πλουταρχος, Βίοι παράλληλοι
Στράβωνος Γεωγραφικά
Κλαύδιος Πτολεμαίος
Στέφανος Βυζάντιος
Ιστορία του Βασιλείου της Βαυαρίας
Μενάνδρου Ιστορίαι
Κωνσταντινος Πορφυρογέννητος
Λαόνικος Χαλκοκονδύλης
Γαλλική Εγκυκλοπαίδεια
Γαλλική Εφημερίς "Παρισινός χρόνος"
Παναγιώτης Αραβαντινος

40 σχόλια:

  1. Eξαιρετικά ενδιαφέρον άρθρο, διότι τα της καταγωγής των Αλβανών, πράγματι δεν είναι πολύ γνωστά.

    Οι επίμονοι ισχυρισμοί κάποιου χρήστη εδώ μέσα, ότι οι Αλβανοί είναι δήθεν ομοεθνείς των Ελλήνων, είναι τουλάχιστον ανιστόρητοι και δεν βγάζουν πουθενά.

    Σάββα, να είσαι καλά, εύχομαι σε σένα, την οικογένειά σου και τους συνεργάτες σου Καλό Πάσχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομίζω ότι την ορθότερη άποψη για την καταγωγή των βορείων γειτόνων της Ελλάδος έχει δώσει ο αείμνηστος σπουδαίος Μακεδών αρχαιολόγος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών, Πρόεδρος της Ακαδημίας Αθηνών, Αντώνιος Δ. Κεραμόπουλλος, του οποίου το άγαλμα κοσμεί την Αίθουσα Τελετών της Αρχαιολογικής Σχολής Αθηνών και την κεντρική πλατεία της γεννέτειράς του Βλάστης.

    Σπουδαίος αρχαιολόγος, με διεθνές κύρος και διεθνή αναγνώριση, ο Α. Δ. Κεραμόπουλλος, στο σύγγραμμά του "Οι Έλληνες και οι Βόρειοι Γείτονες" * , αφ'ενός μεν κονιοτοποιεί την Θεωρία του Φαλμεράϊερ ότι δηλαδή το Ελληνικό Έθνος εξέλιπε, αφ' ετέρου διευκρινίζει τα της καταγωγής των Αρχαίων Μακεδόνων, των Βουλγάρων, των Σλαύων και των Αλβανών.

    Τις τις τεκμηριωμένς επιστημονικές απόψεις του έχουν αποδεχθεί πολλοί σύγχρονοι επιστήμονες εν οις και ο Καθηγητής κ. Μπαμπινιώτης


    Ευμένης ο Καρδιανός

    * Υπάρχει στην Βιβλιοθήκη της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών στην Θεσσαλονίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oλοι ειναι Ελληνες εκτος απο τους ομιλουντες την Ελληνικην.Μαλιστα καποιοι ξιπασμενοι γαλλοτραφουντες χρησιμοποιουν ως πρωταρχικο στοιχειο την θρησκειαν και ως δευτερευον την γλωσσαν.{αρβερελ}Αληθεια ειναι τοσο δυσκολο να αντιληφθουν καποιοι οτι η γλωσσα για να διατηρηθει σημαινει οτι Ελληνας ισον πολιτισμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. οι ελληνες του σημερα προερχονται απο σιμιτικες και τουρκοελληνικες ριζες,δεστε τα γενετικα στοιχεια...
    δεν υπαρχουν ελληνες απολυτα συνδεδεμενοι με τους αρχαιους,
    οπως και καθε λαος με την μακραιωνη ιστορια του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λάθος πληροφόρηση έχεις ! Οι αρχαίοι Έλληνες και οι σημερινοί βρέθηκε με μελέτη του DNA πως ταυτίζονται απολύτως ...http://www.enikos.gr/society/209429,To-DNA-twn-Ellhnwn-tote-kai-twra.html

      Διαγραφή
  5. Οι "Αλβανοί" είναι εξισλαμισμένοι Αρβανιτόφωνοι Ρωμιοί. Οι Αρβανιτόφωνοι προέρχονται από μίξη Ελληνόφωνων και Βλαχόφωνων(=Λατινόφωνων) Ρωμιών.

    Τα Αρβανίτικα είναι 50% Βλάχικα(Βλάχικα=80% Λατινικά και 20% Αρχαία Ελληνικά), 30% Αρχαία Ελληνικά, και 20% Σλάβικα-Τούρκικα κτλ.

    Η Αλβανία είναι τεχνητό έθνος και κράτος από την Δύση.

    Οι Αλβανοί ερχόμενοι το 1990, βρέθηκαν μπροστά σε μία έκπληξη: Διαπίστωσαν ότι μεγάλο μέρος των Ελλήνων μιλάει ίδια γλώσσα με αυτούς, όμως είναι Ορθόδοξοι και οι πιο φανατικοί Ελληνάρες.

    Έτσι οι Αλβανοί θυμήθηκαν το παρελθόν τους, και τώρα επιστρέφουν στην Ορθοδοξία και τον Ελληνισμό.

    Οι Ορθόδοξοι Αλβανοί είναι Αρβανιτόφωνοι Ελληνάρες.

    Οι Αρβανιτόφωνοι είναι συστατικό στοιχείο του Ελληνισμού.

    Η Αλβανία ανήκει στον Ελληνισμό.

    Επίσης οι "Βούλγαροι" είναι εκσλαβισμένοι Θράκες από Τούρκικο λαό. Οι Σκοπιανοί είναι Σλαβόφωνοι Ρωμιοί που δεν αισθάνονται Σλάβοι, αλλά απόγονοι Ελλήνων. Οι Πομάκοι είναι Θράκες που εκσλαβίστηκαν(και μετά εξισλαμίστηκαν), όμως ποτέ δεν απέκτησαν Σλαβική συνείδηση. Οι Βλάχοι είναι λατινόφωνοι Ρωμιοί. Οι Ρουμάνοι και οι Μολδαβοί, που είναι Βλαχόφωνοι, είναι εκλατινισμένα Θρακικά φύλα. Οι Βλαχόφωνοι επίσης είναι συστατικό στοιχείο του Ελληνισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πρόσθετες πληροφορίες περί Αλβανών στο http://ellines-albanoi.blogspot.com/2011/03/qamili-i-vogel-mazllum-mezini.html
    Μου κάνει εντύπωση πως δεν αναφέρεις στο κείμενό σου την αποδεδειγμένη καταγωγή των Αλβανών από τους Πελασγούς, καθώς και την ανευρεθείσα επιγραφή σε πλάκα στην Λήμνο (με ελληνικά γράμματα μεν που δεν βγάζαν όμως νόημα και ερμηνεύτηκε με την Αλβανική γλώσσα.),γνωστή από Ηρόδοτο και θουκυδίδη ότι κατοικούνταν από Πελασγούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι έχει ξεράσει ρε πστη μου αυτή η Ασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι απόγονοι των Αβαρών είναι οι Ούγγροι ανιστόρητε!!!Οι Άβαροι είναι οι σημερινοί Ούγγροι!!! Λαός ο οποίος δεν μιλάει ινδοευρωπαϊκή γλώσσα αλλά Ουραλική! Οι Αλβανοί μιλάνε γλώσσα ινδοευρωπαϊκή, με πάρα μα πάρα πολλές λατινικές επιρροές, και αρκετές Ελληνικές. Επίσης έχουν βρεθεί κοινές ρίζες με την αρχαία Δακική, θρακική και Ιλλυρική γλώσσα. Επίσης, πως το εξηγείτε ότι οι σημερινοί Αβάροι στο νταγκεστάν μιλάνε γλώσσα τουρκοουραλική, ενώ οι Αλβανοί (εκ της Αλβανίας) μιλάνε καθαρά ινδοευρωπαϊκή; Ενώ οι Ούγγροι μιλάνε επίσης ουραλική γλώσσα;

    Να υποθέσω ότι με βάση την ηλίθια σας λογική, οι Ιβηρες της Ισπανίας προέρχονται από την καυκασιανή Ιβηρία (http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_Iberia);

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hungarian_language

    http://en.wikipedia.org/wiki/Eurasian_Avars

    http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_Avars

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hungarian_people

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι Αλβανοί μιλάνε γλώσσα ινδοευρωπαϊκή.ποιός το λέει αυτό ο μπαμπινιώτης.stef

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Την πιο τεκμηριωμήνη θεση περι των αλβανών θα τη βρείτε στο site www.romanity.org, που αναπτυσσονται οι θεσεις του καθηγητή Ρωμανίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ πιστεύω από πρόχειρη μελέτη μου ότι οι Ούγγροι είναι Μάγυαροι, δηλαδή Ούννοι. Το λέει και το όνομα τους στα Ουγγρικά "Magyarország"= Ουγγαρία στα Ουγγρικά. Μαγυάρους τους ονόμαζαν και οι Βυζαντινοι Ιστορικοί.
    Οι Άβαροι είναι κάτι διαφορετικό από τους Ούννους (δηλαδή τους Μαγυάρους) και μάλιστα είναι ασαφής η καταγωγή τους.Κάποιοι τους θεωρούν Τουρανικό φύλο. Δεν διάβασα πουθενά όμως ότι οι Άβαροι είναι Ούννοι. Άρα κάποιος που μίλησε για Ούγγρους είναι λάθος.Άλλο Άβαροι άλλο Ούννοι.
    Επίσης υπάρχει περιοχή στην Κασπία που ονομάζεται Αλβανία και πάντα έτσι την ονόμαζαν ακόμα και από τα αρχαία χρόνια και δεν είναι αυτό τυχαίο.
    Οι ΤΟύρκοι τους ονομάζουν "Arnavut" που και αυτό κάτι σχετικά με την ανατολική τους καταγωγή έχει να κάνει αλλά δεν μπορώ να βρω τί ακριβώς και αυτό δεν είναι τυχαίο.
    Επ΄θσης ακόμη και εμφανισιακά διαφέρουν από όλους τους Βαλκάνιους και δεν είναι τυχαίο. Εγώ τους καταλαβαίνω πριν ανοίξον το στόμα τους. Πατικωμένο κεφάλι, μεγάλη μύτη και τεράστια πεταχτά αυτιά. Είναι αστείο όπως το περιγράφω αλλά έτσι είναι και εγώ γελάω με τον τρόπο που το προσδιορίζω. Αλλά αυτό βλέπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Να μην ξεχνάμε ότι επί Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας, ολόκληροι πληθυσμοί από την Βαλκανικοί εξορίζονταν στην Ασία για διάφορους λόγους (στάσεις κλπ) και τούμπαλιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Συνεχίζω λέγοντας ότι η λέξη Αλβανία, Αλβανός κτλ δεν υπάρχει στα Βαλκάνια πριν την εποχή της Τουρκοκρατίας. Όσο παρόλογο είναι να πουν οι Βούλγαροι ότι είναι Θράκες (που δεν το ισχυρίζονται οι άνθρωποι) τόσο παρόλογο είναι να λέμε ότι οι Αλβανοί είναι φύλο Πελασγικό. Ποιό Πελασγικό φύλο ακούσατε να ονομάζονται Αλβανοί. Οι Ιλλύριοι έπαψαν να υπάρχουν σαν φύλλο και "πολιτισμός" μετά την Ρωμαιοκρατία. Αντιθέτως οι Έλληνες αναφέρονται συνεχώς και συχνά και μάλιστα επί Βυζαντινής αυτοκρατορίας με εξαίρεση τα επίσημα κρατικά έγγραφα, όλα τα καθημερινά έγγραφα είναι στα Ελληνικά. Η Ελληνική κουλτούρα ταύτισε τον Ρωμαίο πολίτη στην Ανατολή με τον Έλληνα=Ρωμιό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γίνεται της πτνς ο γάμος.Χε, χε, χε.
    Ι.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλε 20 Απριλίου 2011 11:14 μ.μ.
    μετά απο τόσα χρόνια που βρίσκονται οι Αλβανοί στην Ελλάδα θέλω να σου πώ πως καμία σχέση έχουν τα Αλβανικά με καμιά άλλη Ευρωπαϊκή γλώσσα , δε χρειάζεται να είναι κάποιος ειδικός για να το καταλάβει.Φυσικά και θα έχουν επιροές απο τους Ελληνες και τους Λατίνους αφου ήταν και είναι ανώτεροι λαοί πολιτισμικά.
    Πως είναι δυνατόν να μην υπάρχουν Ελληνες και αν δεν υπάρχουν οπως λες παραπάνω , πως μιλιέται η Ελληνική γλώσσα σημερα σε αυτη την περιοχή , δηλ οι Ελληνες που ήταν η πλειοψηφία σε όλη την Ανατολή δεν πήγαιναν με γυναίκες; μόνο οι εισβολείς ;
    Επίσης δε χρειάζονται γενετικές εξετάσεις να διαπιστώσεις τη συνέχεια του Ελληνισμού , φτάνει μόνο να δεις τις παραδόσεις , τα ήθη και έθιμα που τα περισσότερα εχουν τις ρίζες τους πολύ πριν έρθουν οι σημερινοί μας γείτονες.
    Δεν γίνεται να εξαφανιστεί ένας λαός και να αντικατασταθεί απο έναν άλλον και οι παραδόσεις και τα έθιμα να μείνουν , απλώς δεν γίνεται.

    Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Από έναν «Έλληνα της Κεντρικής Ηπείρου»*:

    Έτσι εξηγείται γιατί σήμερα οι Έλληνες Βορειοηπειρώτες και οι ίδιοι Αλβανοί (οι εξισλαμισμένοι «Τόσκηδες») του Νότου αντιπαθούν πολύ τους Αλβανούς του Βορρά (Γκέγκηδες)και τους Κοσσοβάρους τους οποίους όταν θέλουν να τους προσβάλλουν αποκαλούν ως «Τσετσένους»(περιοχή δίπλα στο Dagestan). Επιστήμονες-ανθρωπολόγοι θα πρέπει ασχοληθούν σοβαρά με το θέμα καιτο ταχύτερο γιατί πολύ σήκωσαν το κεφάλι τελευταία.... και μήπως και φύγουν από πάνω μας τα κοράκια. Θα έχει πολύ «ψωμί»…..

    *«Κεντρική Ήπειρος»: Είναι η περιοχή στην οποία διαμένει σήμερα ο κύριος όγκος του ελληνικού στοιχείου στο κράτος του «Albanistan». Περιλαμβάνει το Αργυρόκαστρο, τους Άγιους Σαράντα, το Δέλβινο, τη Χειμάρρα, την Πρεμετή και το Τεπελένι.
    «Βόρειος Ήπειρο» βρίσκεται βορειότερα της Κεντρικής και κατοικείται κυρίως από εξισλαμισμένο στοιχείο κυρίως Μπεκτασήδες, και από ορθόδοξους οι οποίοι χωρίζονται σε αλβανικής συνείδησης και σε ελληνικής συνείδησης. Περιλαμβάνει την Αυλώνα, Φίερ, Λούσνια, Μπεράτι,Ελμπασάν, Κορυτσά κλπ.


    Καλή Ανάσταση και πολύ ΔΥΝΑΜΗ σε όλους τους Έλληνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και το βασικότερο: ας μην μπερδεύουμε τους Αρβανίτες με τους Αλβανούς, με πρόσχημα την ομοιότητα του ονόματος. Το ότι Αρβανίτες υπήρξαν αλβανόφωνοι δεν τους εντάσσει αυτόματα στην ίδια οικογένεια. Όσο για τα περί ινδοευρωπαϊκής γλώσσας (και θεωρίας γενικότερα) που ανέφερε ένας αναγνώστης (με παράθεση από την «έγκριτη» Wikipedia), ας γελάσω, όπως αρκετοί καταξιωμένοι γλωσσολόγοι. Και δεν υπάρχουν γενετικά στοιχεία που υποστηρίζουν υποτιθέμενες σιμιτικές/τούρκικες ρίζες των Ελλήνων όπως ισχυρίζεται άλλος αναγνώστης, εκτός και αν έχει κάποια σοβαρή πηγή να παραθέσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Oλοι ειναι Ελληνες εκτος απο τους ομιλουντες την Ελληνικην.Μαλιστα καποιοι ξιπασμενοι γαλλοτραφουντες χρησιμοποιουν ως πρωταρχικο στοιχειο την θρησκειαν και ως δευτερευον την γλωσσαν.{αρβερελ}Αληθεια ειναι τοσο δυσκολο να αντιληφθουν καποιοι οτι η γλωσσα για να διατηρηθει σημαινει οτι Ελληνας ισον πολιτισμος!

    20 Απριλίου 2011 8:16 μ.μ.


    Αν και η διατύπωσή σου, φίλε, είναι γριφώδης, φορνώ ότι κάνεις λάθος. Οι τουρκόφωνοι Καππαδόκες τι ήταν; Τούρκοι; Τους ελληνόφωνους μουσουλμάνους Κρήτες, οι οποίοι τόσο φανατικά επολέμησαν τους χριστιανούς Κρήτες, τους θεωρείς πιο Έλληνες; Τους μετανάστες αδελφούς μας που, δυστυχώς, έπαυσαν να ομιλούν την ελληνική, αλλά δακρύζουν μόλις ακούνε για Ελλάδα, τι τους θεωρείς;

    Κωνσταντίνος εκ Κύπρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. "...με την παρακμή της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και την ανάδειξη του Βυζαντίου,..."
    To οποίο Βυζάντιο ήταν ελληνικό κατά τον συγγραφέα φαντάζομαι. Μόνο από κει καταλαβαίνει κανείς και το περιεχόμενο του υπόλοιπου άρθρου. Πότε θα σταματήσουμε τα εθνικά παραμύθια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αφου καθε λιγο και λιγακι "ξυνεστε" για τον ορισμο και προσδιορισμο της Ελληνικοτητας και του Ελληνα,αφου σας αρεσει μια οι Αλβανοι, μια οι Βλαχοι, μια οι Αρβανιτες, μια οι Δυτικομακεδονες, μια οι μεν και μια οι δε,να μπαινουν στο στοχαστρο του ενος και του αλλου, γιατι δεν κανετε εκαστος μια γενετικη (DNA) αναλυση, ωστε κατ αυτον τον τροπο καθε κατεργαρης να μπει στον παγκο του ?
    Οχι τιποτα αλλο δηλαδη, αλλα να δουμε τι ειδους Ελληνες εισαστε?
    Εξ αιματος?
    Εξ "αγχιστειας"?
    Λογω γλωσσης?
    Λογω Θρησκειας?
    Λογω προσφορων αιματος,χρηματων,υποστηριξεως προς το Εθνος (ατομικων και οικογενειακων)?
    Λογω Ισοκρατικων αντιληψεων περι συμμετοχης εις τα των Ελληνων κοινα και καινα?
    Ας δουμε επιτελους ΠΟΙΟΙ ειναι οι Ελληνες και ΓΙΑΤΙ.

    Γιωργος Τσαπανος
    Καλιφορνια
    Καλη Ανασταση
    Lyngos@aol.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 1) Η Αλβανική γλώσσα εντάσσεται από όλους τους σύγχρονους γλωσσολόγους ως ινδοευρωπαϊκή. Έχει πάρα μα πάρα πολλές λατινικές επιρροές (σχεδόν κατά 60% είναι λατινική), και πολλές επίσης επιρροές από την Ελληνική.
    2) Η λέξη Αλβανία έχει ρίζα λατινική, είναι καθαρά γεωγραφικός όρος και δεν έχει καμιά μα καμιά φυλετική ή εθνωτική ρίζα.

    Κατάγεται από το λατινικό θέμα Alp που σημαίνει λευκός. Ήταν όρος που δινόταν σε ορεινές χιονισμένες δηλαδή άσπρες, λευκές περιοχές. Αλβανία σημαίνει λευκή - χιονισμένη χώρα, σε αντιδιαστολή το Μαυροβούνιο σημαίνει χώρα ορεινή χωρίς χιόνια. Ίδια ρίζα έχουν οι Άλπεις Alps (ως χιονισμένες βουνοκορφές), οι Αλμπίνο ως λευκοί στην εμφάνιση, Οι Λατίνοι άγιοι San't Alban, λευκοί - αγνοί - άγιοι. Αλβανοί ονομαστήκαν όσοι ζούσαν στην "λευκή χώρα" δηλαδή στην Αλβανία, άσχετα από την καταγωγή τους.
    3) Όμοια η αρχαία Αλβανία της Κασπίας (http://en.wikipedia.org/wiki/Caucasian_Albania) έχει κοινή ρίζα την έννοια του λευκού, αφού είναι μια ορεινή και κατά το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου χιονισμένη άρα λευκή χώρα.
    4) Η wikipedia είναι η πλέον αξιόπιστη εγκυκλοπαίδεια - η οποία Ω του θαύματος! τυγχάνει να υποστηρίζει ότι οι Αρχαίοι Μακεδόνες ήταν ΕΛΛΗΝΕΣ και σχεδόν στα περισσότερα ιστορικά θέματα Ελλάδας, Αρμενίας - Τουρκίας, θεωρεί τις εκδοχές των δυο πρώτων ως ποιο αξιόπιστες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Παρά το ότι η συντριπτική πλειονότητα των Βαλκάνιων είναι αυτόχθονες (το έχει παραδεχτεί ως και η Ρωσική Ακαδημία Επιστημών, τιμώντας με διδακτορικό τον αντισταλινικό δρα Άρη Πουλιανό), σημασία έχει πραγματικά ποιοι συνεργάζονται αρμονικά για να ζουν ελεύθεροι και όχι παράσιτοι γενίτσαροι και σκλάβοι.
    Το πρόβλημα των αντιπάλων της αυτοχθονίας των Ελλήνων δεν είναι η καταγωγή μας, όπως προφασίζονται (για ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο λαό δε δείχνουν τόση μανία υπονόμευσης), αλλά ότι παραμένουμε ΑΝΥΠΟΤΑΚΤΟΙ. Ακόμα και όσοι υποστηρίζουν ότι το αίμα τους τους κάνει ανώτερους από τους άλλους, λυσσάνε να γίνουν τύραννοι. Γι΄αυτό μπουρδουκλώνουν ινδοευρωπαϊκές, αφροκεντρικές και λοιπές φήμες και ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ κάθε αναφορά στο ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΗΡΩΙΣΜΟ του 1821, του Μακεδονικού Αγώνα, του 1912-13, σε Εθνική συμφιλίωση και αυτάρκεια.


    Αλλά τους ενοχλεί το ΓΝΩΣΤΟ ανώνυμο-ανυπάκουο πλήθος, χάρη στη γενναιοδωρία του οποίου δεν έχουν ακόμα αλληλοφαγωθεί.
    Η ΑΝΘΡΩΠΙΑ τους ενοχλεί. Κι όσο την πολεμούν, τόσο βαθύτερο κάνουν το λάκκο που θα πέσουν, όπως έπαθαν ΟΛΑ τα φοβικά καθεστώτα επειδή μίσησαν την αλληλοβοήθεια για την αυτάρκεια: φαραώ, Ρωμαίοι, Μάγιας, σταυροφόροι, Αζτέκοι, Ίνκας, Μογγόλοι κοκ...
    οι ανελλήνιστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. οι αλβανοι ειναι οτι απεμεινε απο τους ''ιουαδιζοντες'' χαζαρους του μεσσαιωνα,που ως γνωστων εμεναν απο καυκασο εως τις οχθες του βολγα και την κριμαια. αυτοι λοιπον οταν νικηθηκαν απο τους μουσουλμανους καποιοι εξισλαμιστηκαν και εμειναν εκει(αλανοι,τσετσενοι,ινγκουσετιοι και αλλοι) και καποιοι ηρθαν προς την κεντρικη και νοτια ευρωπη, ενα φυλο απο αυτους ειναι και οι κατοικοι της σημερινης βορειας αλβανιας (σωστος ο φιλος απο την κεντρικη ηπειρο που κανει τον διαχωρισμο σε γκεγκηδες και τοσκηδες)

    γάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. "Είμαστε ένας λαός μέ ιδιοπροσωπία,όπως κάθε λαός άλλωστε,μέ τή διαφορά ότι λόγω ιστορικής ηλικίας,έχουμε μιά ιδιαιτερότητα.Πρώτα-πρώτα καταγόμαστε από τούς αρχαίους καί τούς Βυζαντινούς Έλληνες μέ πολλές επιμειξίες.Υπήρξαν κατά σειράν Πελασγοί(Πρωτο-Έλληνες),Μυκηναίοι καί Μινωίτες καί Κυκλαδίτες Έλληνες,Αρχαίοι Έλληνες τής Κλασικής Εποχής,Μεσαιωνικοί Έλληνες (Βυζαντινοί0 καί Νεο-Έλληνες.Είτε ονομάζονταν οι αρχαίοι Έλληνες Αχαιοί,Δαναοί,Αργείοι είτε Γραικοί,η κοινότητα αίματος καί περισσότερο η κοινότητα
    γ λ ώ σ σ α ς ,ιστορίας,πολιτισμού καί θρησκείας,τούς καθιστά ένα λαό μέ ιστορία τουλάχιστον πέντε χιλιάδων χρόνων"."Η ΞΕΝΟΛΟΓΙΆ ΤΏΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΚΑΊ ΝΕΩΝ"{ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ,Καθηγητής τής κλασικής φιλολογίας Πανεπ.Πατρών(αείμνηστος).
    *Από τόν Γενούσο ποταμό καί κάτω είναι οι Έλληνες-ΒορειοΗπειρώτες!
    Ακόμα καί ο "Σκεντέρ(Ισκεντέρ)",είναι Έλληνας Μακεδανός,ο Γεώργιος Καστριώτης!
    Μέ σφραγίδα καί μέ γράμματα,μέ "βούλα" που λέμε!
    Υπάρχει στήν πρεσβεία τής Δανίας,Κοπεγχάγης μουσείο!
    Η ιστορικά αυτή σφραγίδα ,εντοπίσθηκε το΄1634,είναι μπρούτζινη,σχήματος "ωοειδούς",έχει μήκος έξη εκατοστά καί βάρος 280 γραμμάρια,μέ τήν ελληνική γραφή:
    "ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ,ΕΛΕΩ ΘΥ(ΘΕΟΥ),ΑΥΤ.ΡΩΜ.(ΑΥΤΟΚΡΑΤΩΡ ΡΩΜΑΊΩΝ),Ο ΜΕΓ.ΑΥΘ.ΤΟΥΡ.ΑΛΒ.ΣΕΡΒΙ.Κ.ΒΟΥΛΓΡΙ.(Ο ΜΕΓΑΣ ΑΥΘΕΝΤΗΣ ΤΟΥΡΚΩΝ,ΑΛΒΑΝΩΝ,ΣΕΡΒΩΝ,ΚΑΊ ΒΟΥΛΓΑΡΩΝ".ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΉΣ ΣΦΡΑΓΙΔΑΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΖΕΤΑΙ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕΤΟΣ ΜΕ ΤΉΝ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΚΗ ΚΟΡΩΝΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ,ΚΑΊ ΣΤΑ ΚΟΦΤΕΡΑ ΤΟΥ ΝΥΧΙΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΛΥΚΟ Ή ΤΣΑΚΑΛΙ(έμμεση αλλά σαφής αναφορά στούς Ασιάτες Τούρκους κατακτητές,πού τόσο σκληρά τούς πολέμησε καί κατενίκησε δυό στρατιές τών Τούρκων τού σουλτάνου Μωάμεθ καί τού Μουράτ...).Οι Τούρκοι οθωμανοί σκότωσαν τά δύο αδέλφια του καί τών πατέρα του!
    Ο Ιάκωβος Θωμόπουλος γράφει:
    "Τά έθνη τά συγκροτήσαντα τό αρχαίον Ελληνικόν(Πελασγικά,Θρακικά καί Ιλλυρικά)ήσαν ομόφυλα καί ουσιωδώς ομόγλωσσα πρός τό Ελληνικόν.Οι Έλληνες μεταναστεύοντες εις Μ.Ασίαν μετέβαινον πρός ομοφύλους.Ο Φίλιππος καί ο Μέγας Αλέξανδρος εσκόπουν κυρίως τήν ενότητα τής μετάλης Ελληνικής γλωσσικής οικογενείας . . ."

    Πολύβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ενδιαφερον αρθρο αλλα η προσπαθεια τυατισης αβαρων και αλβανων ειναι μαλλον αυτχης.Τωρα σε οτι αφορα τους Ουνους, Αβαρους και Μαγυαρους:Ολα αυτα τα φυλα ειναι συγγενικα μεταξυ τους (ουραλοαλταικη ομοεθνια και παραπιντοντως οι μεσαιωνικοι Ευρωπαιοι δεν μπορουσαν να τους ξεχωρισουν για αυτο π.χ. ονομαζαν τους Μαγυαρους Ουγγρους απο τον πρωιμο γαλλικο hongrois που αρχικα σημαινει Ουννοι η ο χρονικογραφος του Καρλομαγκνου αποκαλει τους Αβαρους Ουνους στο εργο του).Παρα ταυτα ουτε οι Ουνοι εξελιχθησαν σε αβαρους ουτε οι Αβαροι σε Μαγυαρους αν και δεν αποκλειεται υπολειματα των Ουνων να ενταχθηκαν στους Αβαρους και με την σειρα τους τα δικα τους υπολειματα να ενταχθηκαν στους Μαγυαρους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ενα πραγμα θα πω μονο που αποδεικνυει πως οντως οι Αλβανοι ειναι Ιλλυριοι.

    Στην Αλβανικη γλωσσα η λεξη "Λιρια" σημαινει ελευθερια και "Ιλιρ" σημαινει ελευθερος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ 1:49 μ.μ.

    Τίποτε δεν αποδεικνύει αυτό, διότι είναι μπορεί να είναι μεταγενεστέρα προσθήκη.

    @ Γιωργος Τσαπανος

    Συμφωνώ απολύτως. Καλή Ανάσταση σ' εσένα και την οικογένειά σου και να μου χαιρετάς την πανέμορφη Καλιφόρνια.

    @ East

    Εγώ θα έλεγα, μετά από τόσους "Έλληνες" που μας έχεις αραδιάσει, χωρίς το παραμικρό επιχείρημα, πηγή, παραπομπή κλπ., ότι μάλλον όλη η Οικουμένη είναι Έλληνες, αρκεί να τους το ξαναθυμήσουμε. Το να είσαι γραφικός, είναι πρόβλημά σου. Το να γράφεις, όμως, ότι οι Τούρκοι και οι Σλάβοι των Σκοπίων είναι Έλληνες, είναι εθνικά επικίνδυνο, διότι ρίχνεις νερό στον μύλο της προπαγάνδας τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ειμαστε Ελληνες λογω πολιτιστικης ταυτοτητας και πολιτιστικης φυσιογνωμιας Τσαπανε η οποια δειχνει προφανως και την καταγωγη αφου η φυσιογνωμια κρατηθηκε με αιμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @ East

    Μην κάνεις πίσω, αδελφέ, βάστα γερά!

    Κι ο Χριστός ήταν Έλληνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. 4:13

    Με τα "Μπορει" και με τα "ΑΝ" μπορω να παιζω κι εγω φιλε μου.

    Η Αληθεια ειναι οτι και μονο απο τις λεξεις "ΛΙΡΙΑ" και "Ι ΛΙΡ" που στα Αλβανικα σημαινει ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ και ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και προερχονται απο τη λεξη ΙΛΛΙΡΙΟΣ...μπορεις να καταλαβεις με μια πρωτη ματια οτι οι Αλβανοι ειναι Ιλλυριοι...εκτος και αν μου επιχειρηματολογησεις οτι οι Αλβανοι οταν ηρθαν ταυτισαν τους Ιλλυριους με την ελευθερια γι'αυτο και δανειστηκαν το ονομα τους για κατι τοσο σημαντικο...πραγμα που δεν στεκει εφοσον με την λογικη σας οι Αλβανοι ηρθαν το μεσαιωνα και Ιλλυριοι δεν υπηρχαν τοτε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ακόμα ένας πολυπράγμων νεοέλληνας που αρθρογραφεί για θέματα που έχει μαύρα μεσάνυχτα. Όπως μετά τον μεγάλο σεισμό της Αθήνας οι μισοί Έλληνες έγιναν σεισμολόγοι ή πιο πρόσφατα με την Φουκουσίμα έγιναν πυρηνικοί φυσικοί (λιγότεροι βέβαια μια και το θέμα ήταν δύσκολο) έτσι και ο αρθρογράφος του παραπάνω γελοίου κειμένου έγινε Εθνολόγος, Ανθρωπολόγος, Ιστορικός και βάλε! Τόσες ανακρίβεις και σαχλαμάρες πρώτα φορά τις συνάντησα μαζεμένες.
    Ευχαριστώ τον εμπνευστή αυτής της ανάρτησης. Είχα καιρό να γελάσω τόσο με τις απιθανότητες που διάβασα, όχι μόνο στο άρθρο, αλλά και στα σχόλια ορισμένων.
    Μπράβο και πάλι μπράβο!
    ΒΙ.ΟΛ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Τόσα σύννεφα καί τόσες λήμες στά μάτια τών Ελλήνων,δέν περίμενα ότι υπάρχουν!
    Οι αντί-Έλληνες κάνουν τήν δική τους δουλειά,καί τήν κάνουν καλά!
    Αλλά νά μάς δουλεύουν καί οι δικοί μας !δήθεν Καναδοί,δήθεν Αμερικάνοι . . .πάει πολύ!
    Καί γιατί φίλοι μου λέτε,είμαι Αμερικανός ή Καναδός Πολίτης;
    Αφού είσαι Έλληνας,από τό χωριό μου!
    Καί τάχα ο γηγενής Έλληνας,δέν έχει τό δικαίωμα;
    Καί τάχα η "Αθηνά"ήταν μελαμψή . . .
    Μάς έχετε ζαλίζει!
    Είμαστε ρέ Έλληνες!
    Γιατί έτσι μάς αρέσει!
    Καί τά ιερά κόκκαλα τών προγόνων βρίσκονται άταφα στά Ηπειρώτικα βουνά!
    Αυτοί πολέμησαν γιά τήν "Δηκοκρατία",τήν οποία τάχα κόπτεσθε,καί τήν ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ!
    Ηταν σύμμαχοι τών ΓαλλοΑμερικανοΆγγλων . . . . . .
    Πέστε μου οι Αλβανοί,οι Τούρκοι,οι Βούλγαροι τί έκαναν τό 1940;
    Σέ βάρος τών Ελλήνων(τριπλή κατοχή,από Ναζίδες,Φασίστες,Κομιτατζήδες!
    Τώρα οι Έλληνες ,δέν είναι Έλληνες!
    Ο Νικηταράς είπε:"Είμαι Πελοποννήσιος,δέν είμαι Αφρικανός".
    Γιατί έτσι τού άρεσε!
    Καί πολέμησε τούς Αγάδες,τούς Πασάδες,τούς Σουλτάνους ,καί τούς ΒαυαροΗγεμόνες!Τό πλήρωσε!
    Μέ βασανισμούς καί διωγμούς!
    Καί λοιπόν;
    ΕΛΥΘΕΡΟΝ ΤΟ ΕΥΨΥΧΟΝ!
    Γιατί είμαστε Έλληνες!

    Νικήταρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Από Promitheus

    Κατ'αρχάς θεωρώ παράλογο να αμφισβητεί Έλληνας την Ελληνικότητα του Βυζαντίου. Κάτι διάβασα και δεν μου άρεσε, αλλά και ούτε συμφωνώ. Μετά την Ρωμαϊκή κατάκτηση η φύση του πολιτισμού μας μεταλλάχτηκε αλλά σίγουρα όπου και να κοιτάξει κανείς οι Ελληνόφωνοι πληθυσμοί ήταν η ραχοκοκκαλιά της αυτοκρατορίας σε στρατό αλλά και σε όλες τις διοικητικές θέσεις. Ως αυτοκρατορία φυσικά περιλάμβανε πολλούς άλλουςπ ληθυσμούς που σταδιακά την ξεπουλούσαν ανάλογα με τα συμφέροντα τους.πχ Αρμένιοι. Άρα παρακαλώ να μην ακούω από στόματα Ελλήνων πράγματα που ξένοι ιστορικοί τα στηρίζουν με πάθος και έχουν επικρατήσει και στην συνείδηση εχθρών και φίλων του απανταχού Ελληνισμού. Οι Καππαδόκες ήταν και είναι ΈΛληνες, οι Πόντιοι ήταν και είναι Έλληνες, οι Αρβανίτες ήταν και είναι Έλληνες κτλ.
    Έλληνες είναι όλοι οι παλιοί "Ρωμιοί" δηλαδή οι κάτοικοι της αυτοκρατορίας που ομιλούσαν την Ελληνική γλώσσα και είχαν την Ελληνική κουλτούρα και επίσης ήταν Χριστιανοί ορθόδοξοι. Στην καταγωγή ίσως ήταν και άλλοι Έλληνες και ίσως να νοιώθουν και άλλοι Έλληνες αλλά την ραχοκοκκαλιά του σύγχρονου Ελληνικού κράτους την αποτελλούν οι Ρωμιοί. Παρακαλώ συγκεντρωθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΛΛΑ ΠΑΡΕΛΕΙΨΕ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΑΤΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΙ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΣΠΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ ΔΕΝ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΩΝ ΑΛΒΑΝΩΝ ΥΠΟΔΕΧΘΗΚΑΝ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΥΣ ΩΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΚΟΙΝΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΒΑΝΟΝ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ. Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΗ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΕΡΑ. ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΠΕΜΠΩ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΤΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
    http://palaixthon.dyndns.org/arvanites1/index.htm

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Magjes !Simfona me olous tous elines kai ksenous gllosollogous ta arbanitika = albanika .(Kullouris,Fourikis,Babiniotis,Llamprinidhis,Biris,Paparigopoulos,olous tous arbanites proedhrous tou Sillogou Arbaniton ,Tsitsipis kai 100% ton ksenon pou episkeftikan tin Eladha .Otan ta arbanitika einai albanika dhen ginete na einai oi arbanites elines ,epistimonika .Tote oi elines tis Albanias tha ginonte ...albanoi ,epidhi i gllosa dhen einai ethnik stixio .Gia na mi polilogo sas kalo na episkeftite
    sto face book to group Ena group gia tous arvanites '' Vangjelis Liapis ''
    http://www.facebook.com/board.php?uid=54100114782

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ασχετο αλλά προτείνω τους Αλβανους να τους πούμε Σκιπετάρους.

    Τώρα όσον αφορά την ουσία του ΄΄ αρβανιτικού ζητηματος΄΄ στην Ελλαδα. Μπορει να υπάρχουν άσχετοι Ελληνες, Υπάρχουν όμως και άσχετοι Αλβανοί που για εθνικιστικούς λόγους αγνωουν τις πραγματικότητες του 1821 και χρησιμοποιουν την Ιστορία των Αρβανιτων εναντίον της Ελλάδας. Και καλο θα ήταν αυτοί οπυ έχουν γνώση να τους αντιμετωπίσουν ΚΑΙ αυτους.

    Οι Αρβανίτες ήταν ορθόδοξοι και ήταν εχθροί και των Τούρκων αλλά και των Τουρκαλβανών.
    Δηλαδή, ήταν εχθροί και των Τούρκων και των Μουσουλμάνων Αλβανων.

    Αποτελούν μειονότητα στον Αλβανόφωνο κόσμο αφου είναι Ορθόδοξοι. Και πολέμησαν για την ίδρυση Ελληνικού κράτους. Και οι μεγάλοι τους πολεμιστές ήταν δίγλωσσοι. Αρα, τι κοινό μπορει να έχουν με τον Αλβανικό εθνικισμό του 2012 που κάνει συμμαχίες με τη νεο-Οθωμανική Τουρκία και προσπαθεί να τους χρησιμοποιήσει εναντίον της Ελλάδας;; Τίποτα.

    Η πλειοψηφία των Αλβανών ήταν μουσουλμάνοι και αυτοί ΔΕΝ πολέμησαν για την ίδρυση Ελληνικού κράτους. Για τους Τούρκους οι Αρβανίτες ήταν χριστιανοί ορθόδοξοι όπως και οι Ελληνες και τους μεταχειριζότανε ακριβώς με τον ίδιο τρόπο καθως δεν ήταν σλάβοι και δεν σχετιζότανε με τον σλαβικό εθνικισμό. Κοινή θρησκεία, κοινός τρόπος μεταχείρισης απο τον Τούρκο έπεικο και απο τον Τούρκοι πασά. Και μετά, κοινός αγώνας για την ίδρυση Ελληνικού κράτους.

    Σήμερα έχουν γίνει πολλές επιμιξίες, και πολλοί Αρβανίτες έχουν και Ελληνες και Αρβανίτες προγόνους. Εξ άλλου στην Αλβανία υπάρχουν τόσες παλιές Ελληνικές πόλεις – Απολλωνια κλπ – άρα ποιος μπορεί να ισχυριστεί ότι οι Αλβανοί δεν έχουν και Ελληνικό αίμα;
    Αυτή η αντιπαράθεση δεν έχει νόημα.

    Ελλάδα-Αλβανία πελασγική συμμαχία! Όποιοι δεν έχουν αυτο το όνειρο ως στόχο, σκορπάνε μόνο μίσος και καταστροφή ανάμεσα στους 2 λαους. Ιλλυριοι και Ελληνες, οι πιο αρχαίες φυλές της Αίμου πρέπει να τα βρουν και να σέβονται ο ένας τον αλλο πέρα απο τις γλώσσες και τις θρησκείες. Εχουν κοινη Ιστορία και ρίζες.

    Πάντως σημερα η Αλβανία είναι σύμμαχος της Τουρκίας και αυτο τα λεει όλα – με Τουρκική ναυτική βάση. Κρίμα, πολυ κρίμα που δεν υπάρχει πραγματική Ελληνο-Αλβανική φιλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. το αρθρο αυτο ειναι για γελια και για κλαματα εσεις η ελληνες εχετε την μανια να τα ελληνοποισετε ολα οταν θα παραδεχτειτε την αληθεια τοτε θα ηρεμισετε και σαν ανθρωποι δεν θα βλεπετε παντου εχθρους ειδικα εμας που σας εχουμε βοηθησει πολλες φορες στην ιστορια του εθνους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. έχω ακούσει ότι ειπαρχει κάποιος θρακοϊλλιρικος κλαδος στον όποιο ανεικει ή αλβανικη γλωσσα αλλά σίγουρα έχει πολλές ελληνικές επιρροές

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.