11/4/11

Xωρίς προϋπαρξη έθνους, επανάσταση δεν γίνεται


του Σαράντου Καργάκου
Ένα «ΕΑΜΙΚΟ» τραγούδι, αναφερόμενο στην «έρμη πατρίδα», έλεγε το περίφημο: «Βαριά θλιμμένη προδομένη, από δειλούς προδότες γιους σου». Η Ελλάς, στα 190 χρόνια που υφίσταται ως κράτος, προδόθηκε και πληγώθηκε πολλές φορές. Όχι μόνο από φίλους και συμμάχους, αλλά και από τα ίδια τα παιδιά της. Δυστυχώς, ο Εφιαλτισμός και ο Νενεκισμός (από τον προσκυνημένο στον Ιμπραήμ, Νενέκο) είναι μέσα στα γονίδια μας. Ομοίως κι ο ταγματασφαλιτισμός.

ΚΑΠΟΙΟΙ ιστορικοί -προγενέστεροι εμού- ονόμασαν την Επανάσταση του 1821 «προδομένη Επανάσταση». Αλλά η Επανάσταση -παρά την ύπαρξη και τότε πολλών προδοτών- προδίδεται στον παρόντα καιρό. Αρχικά ασημαντοποιήθηκε η διδασκαλία της στα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Ακολούθως ήλθε η σκύλευση και σήμερα καταφθάνει η γελοιοποίηση. Δεν θα μιλήσω για ασέβεια. Διότι «οι κατ' ουρανόν πτύοντες τα εαυτών πρόσωπα πτύουσι».
ΣΕ ΛΙΓΟ θα μας πουν ότι δεν υπήρξε καν Επανάσταση· ήταν ένα απλό «ανεμογκάστρι». Γιατί απλούστατα δεν υπήρχε έθνος που να την κάνει. Κι ότι αυτοί που ονομάστηκαν Ελληνες ήταν ένα «φύραμα» ανθρώπων που έλαβε την ονομασία αυτή από «νονούς» του εξωτερικού. Συνεπώς, αυτό που μορφοποιήθηκε σε κράτος την 1η Ιανουαρίου 1822 με το Σύνταγμα της Επιδαύρου ήταν «βαφτιστικός» του ευρωπαϊκού φιλελληνισμού, δηλαδή καρπός μιας υπέρμετρης λατρείας προς την αρχαία Ελλάδα. Έχει, άλλωστε, λεχθεί ότι η Επανάσταση μας ήταν ένα είδος «θυγατρικής εταιρίας» της Γαλλικής Επαναστάσεως.
ΔΕΝ θα αμφισβητήσω τις ξενικές επιρροές. Αλλά, αν δεν υπήρχε η ενθαδική μαγιά, δεν θα γινόταν ποτέ ο επαναστατικός άρτος. Ακούγεται συχνά ότι οι τότε επαναστατημένοι έμαθαν τη λέξη Έλλην - Έλληνες μετά. Δηλαδή, πρώτα έγιναν κράτος και μετά Έλληνες. Όταν η σοφιστική υποκαθιστά την επιστήμη, μπορείς να αποδείξεις οτιδήποτε. Για παράδειγμα, μπορείς να αποδείξεις -και μάλιστα βάσει μαρτυριών- ότι ο Γκέμπελς δεν αυτοκτόνησε, αλλά ότι ζει και αυτός μας οδηγεί.
ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ σοβαροί. Χωρίς την προΰπαρξη έθνους, καμιά Επανάσταση δεν θα γινόταν. Για να επαναστατήσεις πρέπει να υπάρχεις ως σύνολο με βαθιές καταβολές αυτοσυνειδησίας. Από το τίποτε δεν παράγεται τίποτε. Παράδειγμα, η παρούσα πολιτική και πνευματική μας ανυπαρξία. Ο αρχαίος φιλόσοφος Ξενοφάνης έχει δια τυπώσει μια αρχή που είναι κανόνας στη Φυσική και την ανθρώπινη ζωή: «Ουδ' αν το μη ον ποιήσαι τι ούτε υπό του μη όντος γένοιτ' αν τι». Τη φράση αυτή διεθνοποίησε ο Ρωμαίος σατιρικός ποιητής του Α' μ.Χ. αιώνος Πέρσιος, με τη δική του απόδοση: «Ex nixilo nihil» (Εκ του μηδενός παράγεται μηδέν). Πώς, λοιπόν, αν η εθνική υπόσταση του επαναστατημένου λαού ήταν μηδενική, θα μπορούσε να προκύψει εθνικό κράτος; Το γεγονός ότι στον παρόντα καιρό επιδέξια μηδενικά επιπλέουν και κυριαρχούν είναι ίσως το μόνο ισχυρό αντεπιχείρημα.
ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ απέκτησα την ικανότητα να βλέπω όχι το παρελθόν αλλ' ίσως καλύτερα το παρόν και το μέλλον. Αυτή την πολιτική της εθνοκτονίας την είχα καταγγείλει συχνά με τα άρθρα μου στον Ελεύθερο Τύπο σε παλαιότερη εποχή. Θα μπορούσα σήμερα τα λεγόμενα για το 1821 να τα θεωρήσω αποκυήματα νοσηρής φαντασίας ή τεχνουργήματα μιας ηροστράτειας (από αυτόν που έκαψε το ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο για να δοξασθεί τ΄όνομά του) δοξομανίας ή λοξομανίας. Όχι, πρόκειται για μια ευρύτερη συνωμοσία, που σκοπεί στην υπονόμευση των πνευματικών και ηθικών θεμελίων του ελληνικού λαού. Πρόκειται για μια πολιτική που «πλασάρισε» ο μισέλληνας Άγγλος πολιτικός λόρδος Λοντόντερι διαρκούντος του Αγώνος: «Η Ελλάς πρέπει να καταστεί όσο γίνεται λιγότερο επικίνδυνη, ο δε λαός της να γίνει μικρόψυχος, όπως τα έθνη του Ινδοστάν». Προφανώς, για να είναι ευκολοκυβέρνητος.
Ο ΛΑΟΣ όμως αυτός δεν έγινε ευκολοκυβέρνητος παρά τα 400 και πλέον χρόνια δουλείας. Τη μαρτυρία για τον πόθο του προς εθνική αποκατάσταση από τα πρώτα χρόνια της δουλείας παρέχει ο Τούρκος ιστορικός Αχμέτ Δζεβδέτ μπέης με τα ακόλουθα: «Η προς επανάστασιν ροπή των Ελλήνων είναι υπόθεσις παλαιά. Όταν ο σουλτάνος Μωάμεθ Β' ο Πορθητής εκυρίευσε την Πάλιν, ήτο φυσικόν ότι εις τας καρδίας των ηττηθέντων και υποταγέντων Ελλήνων έμεινεν ο προς επανάκτησιν της ανεξαρτησίας και της κρατικής εξουσίας πόθος».
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ ισχύει το αρχαίο λεχθέν: «Πενθείν ου χρη· Νέμεσις γαρ».

5 σχόλια:

  1. Αρκεί κάποιος να βρεθεί να κεφαλοποιήσει την λαική οργή και να την εκφράσει δίνοντας της εθνικό χαρακτήρα.

    Γιατί το καλό του λαού είναι και το καλό του Κόματος, δεν ισχύει το αντίστροφο.

    Οι επαναστάσεις και οι ανατροπές όσες πέτυχαν στον Ελλαδικό χώρο είχαν βαθιά λαικά ερείσματα αυτό πολλοί ξεχνούν να το αναφέρουν, δεν βολεύει τον συλλογισμό τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Ντοστογιέφσκυ στό βιβλίο του "Αδεσφοί Καραμαζώφ"γράφει:
    ""Πατέρες μου,αναρωτιέμαι,τί είναι κόλαση;"καί τής δίνω τούτο τόν αφορισμό "Τό μαρτύριο τού νά μή μπορής πιά ν'αγαπάς".

    Δέν αγαπάμε τόν ίδιον μας τόν εαυτό,γιατί κάποιοι παλιάνθρωποι τής Ιστορίας,έκαναν τά παιδιά μας ανθελληνάκια καί ανιστόρητα!
    Θέλουν νά μάς δούν γονατισμένους στά τέσσερα!
    Αλλά δέν θά τούς κάνουμε τήν χάρη!
    Όσο υπάρχουν φωνές Καργάκων,θά ελπίζουμε,αρκεί νά έχουμε τά αυτιά μας καί τό μυαλό μας ανοιχτά!Εμείς οι Έλληνες!
    Γιατί έτσι μάς αρέσει!
    Είθε!
    Γιά τήν ελληνική "φουστανέλλα"ξεστόμισαν στήν τηλε όραση ,ότι είναι "αλβανική"!!!
    Τέτοιο μίσος,τέτοια χολή!
    Άν κοιτάξουν όμως μιά στήλη πού δείχνει τούς Έλληνες Αρκάδες "κουρήτες" νά προστατεύουν τό θείον βρέφος τόν "Δία" στήν αγκαλιά τής μάνας του Ρέας,μέ τίς ασπίδες τους,θά δεί τίς ελληνικές φουστανέλλες(χιτώνες)νά ανεμίζουν από τά πανάρχαια χρόνια,λές καί τίς φόραγε ο Νικηταράς καί ο Γέρος καί οι Μανιάτες,καί οι πελοποννήσιοι οπλαρχηγοί....όμοιες καί απαράλλαχτες γιά αιώνες.
    Λύκαιον όρος,Ζεύς ,Ιδαίος Ηρακλής τής ελληνικής προιστορίας μας καί τής Ιστορίας μας,μέχρι τίς μέρες μας!!!
    Τών Αχαιών τής Μυκηναικής περιόδου!
    "Ορφικοί Ύμνοι
    Ύμνος εις Δίαν,Καλλιμάχου":
    ""Πώς καί νύν αείσομεν ηέ
    Λυκαίον; . . . . . . . . . . . . .
    Ζεύ,σέ μέν Ιδαίον εν ούρεσι
    φασί γεννάσθαι.
    Ζεύ σέ δ'εν Α ρ κ α δ ί η.
    Πότεροι πάτερ ,εψεύσαντο;
    Κρήτες αεί ψεύσται΄,καί γάρ τάφον,
    ώ άνα,σείο
    Κρήτες επεκτήναντο,σέ δ'ού θάνες,
    εμοί γάρ αιεί,
    εν δέ σέ Παρρασίω Ρείη τέκεν . . .
    . . . . .Νέδη δέ σε δώκε κομίσσας κευθμών ές Κρηταίον,ίνα κρύφα παιδεύοιο. . ."
    {"Πώς θά τόν εξυμνήσουμε τόν Δία;
    ως Δικταίον ή ως Λύκαιον;*
    Ώ Δία,άλλοι μέν λένε πώς
    γεννήθηκες στά Ιδαία όρη,
    άλλοι,όμως,λένε πώς στήν ΑΡΚΑΔΔΙΑ,
    Ποιοί από τούς δύο λένε ψέματα;

    Οι Κρήτες λένε ψέματα,
    Καί λένε,γιατί ακόμη καί τάφο,
    Ανακτά μου,γιά σένα έφτιαξαν.Έσύ όμως δέν πέθανες,αφού είσαι
    α θ ά ν α τ ο ς.
    Σένα στό Παρράσιο**η Ρ έ α σέ
    εγέννησε . . . . . . . . . . . ..
    Καί στή Νέδα σέ παράδωσε να σέ μεταφέρη στόν Κρηταίο κρυψώνα . . .
    γιά νά ανατρέφεσαι κ ρ υ φ ά . . ."
    Η παρά τόν Αλφειό Αρκαδία ονομαζόνταν καί Παρρασία!(Παρράσιον όρος).
    Τό όρος Λύκαιον,όπου γίνονταν τά "΄Λύκαια"κάθε τέσσερα χρόνια,μεγάλη εορτή,τέταρτη στήν σειρά!
    Αλλά υπήρχε καί περιοχή Κρητέα!

    Πολύβιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ακρίτα, για να δει κανείς το καλό του κόμματος μέσω του καλού τού λαού δεν θα πρέπει να έχει γαλουχηθεί ως ο κομματικός παράγοντας που υπάρχει ως άνθρωπος γιατί υπάρχει το κόμμα.

    Όταν έχει μάθει κανείς να σκέφτεται κομματικά, πολύ δύσκολα θα μπορέσει να σκεφτεί εθνικά. Η πατρίδα χρειάζεται πατριώτες, όχι κομματικές μαριονέτες. Στο κόμμα μαθαίνεις να βάζεις πάνω απ'όλα τα προσχήματα για να μην ενοχληθεί ο οποιοσδήποτε φελλός ήταν εκεί πριν από εσένα ή έχει -για λόγους συγγένειας, φιλίας ή οικονομικής ισχύος- την δική του κλίκα εντός, συνεπώς, για να υπάρξεις, αναγκάζεσαι -ως συστεμική προϋπόθεση- να ρίξεις την ηθική σου υπόσταση στα κράσπεδα της χυδαιότητας και της ανυπαρξίας.

    Όταν μάθεις να το κάνεις, σου γίνεται συνήθεια - και μετά η εθνική σκέψη μοιάζει πολυτέλεια.

    Ministre plénipotentiaire

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ακρίτα

    Χωρίς κόμμα δεν γίνεται επανάσταση;
    Απλή λογική και διαχρονικές Ελληνικές Άξίες χρειάζεται,όλα τα άλλα έρχοντε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρήστο χωρίς οργή δεν υπάρχει επανάσταση και ανατροπή αυτό μας το έχει διδάξει πολύ καλά η ιστορία μας.

    Αν πρόσεξες περιέγραψα το πλαίσιο:
    λαική οργή-έκφραση της - κεφαλοποίηση της- εθνικό χαρακτήρα

    Ο Ministre plénipotentiaire περιέγραψε σωστά το ποιός είναι ο λαικός ηγέτης

    Απαιτείται όραμα, ένα όραμα που να ενώσει τον Ελληνισμό, το Λαό και φυσικά για να μας ενώσει θα φέρει ακέραιες τις διαχρονικές Ελληνικές αξίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.