31/5/11

Το ελληνικό οικονομικό πρόβλημα και οι Αγανακτισμένοι



του Κ. Στούπα
Κατά μια ευρύτερη έννοια όλοι είμαστε αγανακτισμένοι σε αυτή τη χώρα. Όσοι «έφαγαν» πολλά γιατί τελείωσαν τα «φαγώσιμα»... Όσοι «έφαγαν» λίγα ίσως γιατί δεν πρόλαβαν να «φάνε» περισσότερα.
Όσοι δεν «έφαγαν» τίποτα  γιατί καλούνται μαζί με τους άλλους να πληρώσουν τα «σπασμένα» και, δικαίως, ανησυχούν πως στο τέλος θα τα πληρώσουν μόνο αυτοί.
Όλοι είμαστε αγανακτισμένοι... αλλά ο καθένας για άλλο λόγο.

Ο απεργός της ΔΕΚΟ με τους 16 μισθούς το χρόνο ή της άλλης που θα πουληθεί είναι αγανακτισμένος γιατί η χρεοκοπία του κράτους απειλεί τα κεκτημένα.
Οι περισσότεροι αυτών είχαν ορίσει τα όρια του βιοτικού τους επιπέδου μέχρι εκεί που άφηνε περιθώριο, το όριο δανεισμού του εισοδήματός τους.
Τώρα αυτοκίνητα, κάρτες, ακίνητα απειλούνται να βρεθούν στον αέρα...
Ο άνεργος γιατί δεν έχει και καταλαβαίνει για πρώτη φορά πως μπορεί να χρειαστεί να περιμένει χρόνια  μέχρι να ξαναβρεί δουλειά. Οι κάρτες και τα δάνεια είναι ήδη στο κόκκινο και ο βιοπορισμός, μετά τη λήξη του χρόνου επιδότησης της ανεργίας, εξασφαλίζεται από τη συνδρομή των πέριξ...
Φοβάμαι πως υπάρχουν πολλοί αγανακτισμένοι σε αυτή τη χώρα, ο καθένας όμως για διαφορετικούς λόγους, οι οποίοι σε κάποιες περιπτώσεις είναι και ανταγωνιστικοί μεταξύ τους.
Παρατηρώ μέσα ενημέρωσης και κόμματα πως προσπαθούν να εμφανιστούν συνοδοιπόροι όλων των αγανακτισμένων ασκαρδαμυκτί και προσεγγίζουν το πλήθος όπως οι έμποροι ναρκωτικών τις αποσβολωμένες από το σοκ της πραγματικότητας ντελικάτες ψυχές.
Το πλήθος σπάνια δίνει λύσεις. Ενίοτε νομίζει πως δίνει λύσεις, αλλά αυτό που συμβαίνει είναι πως δημιουργεί τις προϋποθέσεις να αλλάξουν τα πρόσωπα που δυναστεύουν τους θώκους της εξουσίας και της οικονομίας.
Αγαπητοί μου αγανακτισμένοι ένθεν κακείθεν...  Το ελληνικό οικονομικό πρόβλημα έχει ως εξής:

Κράτος Eσοδα 50 δισ.,                  Eξοδα 75 δισ. ευρώ. 
Εξαγωγές 16 δισ. ευρώ                 Eισαγωγές 44 δισ. ευρώ
Αν δεν ανατραπούν αυτές οι διαφορές, όχι με ελικόπτερο να φύγουν οι ένοικοι της πλατείας Συντάγματος αλλά και με ιπτάμενο δίσκο που μοιράζει χρυσές λίρες, για να γίνει η αποκαθήλωση λύση δεν υπάρχει.
Έχω γίνει κουραστικός, αλλά είναι το θέμα των ημερών. Η διαφορά των 50 με 75 δισ. ευρώ μπορεί να κλείσει μόνο με δύο τρόπους: με απολύσεις στο δημόσιο ή με αύξηση φόρων.
Αν είχαμε κυβέρνηση θα τα εξηγούσε αυτά με λόγια που θα μπορούσαν να ακούγονται συμπαθητικά στα αυτιά των υπηκόων και θα έβρισκε το κατάλληλο μείγμα μείωσης του δημοσίου και αύξησης των εσόδων.
Αν αυτοπροσδιοριζόταν σαν φιλολαϊκή κυβέρνηση, με αριστερά οράματα και άλλες τέτοιου είδους διαφημιστικές λεζάντες ή υπαρξιακές αυταπάτες, θα μπορούσε να βάλει τους εκατοντάδες χιλιάδες απολυμένους για ένα δυο χρόνια  σε ένα πρόγραμμα ανεργίας ή μετεκπαίδευσης με κοινοτικά κονδύλια τα οποία θα εξασφάλιζε στα πλαίσια των διαπραγματεύσεων.
Η αύξηση των εσόδων θα μπορούσε να είχε αντιμετωπιστεί με τη δημιουργία μας σοβαρής υποδομής καταπολέμησης της φοροδιαφυγής η οποία θα είχε ξεκινήσει από πέρυσι, όταν το σχετικό υπουργείο διέρρεε στα κανάλια την έφοδο των εφοριακών στους γιατρούς του Κολωνακίου.
Αλλά φευ... άνθρωποι που δεν έχουν εργαστεί ποτέ στον πραγματικό κόσμο και γεννήθηκαν στο κοινοβούλιο ή βιοπορίστηκαν μόνο από τα κοινοτικά κονδύλια, που να την βρουν την κοινή λογική.

7 σχόλια:

  1. Οι Αριθμοί μιας δυνατής Ελλάδας

    Και να που βρέθηκαν νοτίως της Κρήτης 175 δισεκατομμύρια βαρέλια πετρέλαιο, το 3ο μεγαλύτερο κοίτασμα παγκοσμίως.
    Εντωμεταξύ ο χρυσός που υπάρχει στην Θράκη μας αξίζει 38 δις ευρώ.
    Έχουμε εκεί, στην Μακεδονία και την Θράκη , τα 3 μεγαλύτερα κοιτάσματα χρυσού της Ευρώπης.
    Η αξία του πετρελαίου και του αερίου μας είναι - κρατηθείτε - 10.000.000.000.000 (10 ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΟΛΛΑΡΙΑ !) όπως αναφέρει το Γεωλογικό Ινστιτούτο των ΗΠΑ, το USGS.
    Είμαστε μια χώρα που ελέγχει μια χερσαία και θαλάσσια έκταση όση είναι η Γερμανία και η Αυστρία μαζί (450.000 τετρ. χιλιόμετρα), αφού εκτεινόμαστε από την Αδριατική ως τις ακτές του Λιβάνου (περιλαμβανομένης της Κύπρου μας) και από το τριεθνές στον Έβρο ως ανοιχτά της Λιβύης.
    Θέλεις 2 ώρες ταξίδι με το αεροπλάνο για να πας από το πιο δυτικό (Κέρκυρα) στο πιο ανατολικό άκρο του Ελλαδικού χώρου (Λάρνακα).Σαν να πετάς δηλαδή από τις Βρυξέλλες προς τη Μασσαλία.

    Στον κόσμο ζουν συνολικά 17.000.000 Ελλαδίτες, Κύπριοι, Βορειοηπειρώτες, Κωνσταντινουπολίτες, Ίμβριοι, Τενέδιοι κλπ.
    Είμαστε 2οι στον κόσμο σε καταθέσεις στην Ελβετία. Δεχόμαστε 16.000.000 τουρίστες τον χρόνο και διαθέτουμε μια σημαντική τουριστική βιομηχανία.
    Εχουμε και μια δυνατή αμυντική βιομηχανία που φτιάχνει από άρματα και τζηπ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ-ΕΛΒΟ ως προηγμένα συστήματα λέηζερ και υπερσύγχρονα μη επανδρωμένα αεροπλάνα όπως έκανε το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων(ΚΕΑ) στο Ελληνικό.
    Εχουμε τρία πολύ μεγάλα ναυπηγεία που κατασκευάζουν όποιο είδος πλοίου σκεφτεί κανείς.
    Εχουμε βιομηχανίες αμαξωμάτων που κατασκευάζουν καταπληκτικά βαρέα φορτηγά, λεωφορεία, τρόλεϋ, βαγόνια τραίνων, επικαθήμενα, μπετονιέρες, βυτία κλπ.
    Μέχρι και .ΠΟΡΣΕ(!) φτιάχνομε στην Κατερίνη ( δείτε στο Διαδίκτυο την βιομηχανία REPLICAR HELLAS).
    Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά και είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες και είναι 5οι στον κόσμο.
    Είμαστε 2οι παγκοσμίως στο πρόβειο γάλα, 3οι στις ελιές, 3οι παγκοσμίως στον κρόκο, στα ακτινίδια, στα ροδάκινα.
    Είμαστε 1οι στον κόσμο σε νικέλιο, 1οι σε λευκόλιθο, 1οι στον κόσμο σε υδρομαγνησίτη, 1οι στον κόσμο σε περλίτη, (1.600.000 τόννοι), 2οι παγκοσμίως σε μπετονίτη (1.500.000 τόννοι), 1οι στην ΕΕ σε βωξίτη (2.174.000 τόννοι), 1οι και σε χρωμίτη, 1οι και σε ψευδάργυρο, 1οι και σε αλουμίνα.
    Έχουμε την 2η καλύτερη Πολεμική Αεροπορία στο ΝΑΤΟ (μετά τις ΗΠΑ, ενώ οι Τούρκοι είναι προτελευταίοι), ενώ έχουμε και το 2ο καλύτερο Πολεμικό Ναυτικό στο ΝΑΤΟ, με την Τουρκία να είναι ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ!F
    Δεν υπάρχει μικρή και μίζερη Ελλάδα.

    [Posted: 30 May 2011 09:17 PM PDT
    http://greeksurnames.blogspot.com/]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. "Διαθέτουμε 2.400 υπερδεξαμενόπλοια και μεγάλα φορτηγά και είμαστε έτσι 1οι στον κόσμο στην εμπορική ναυτιλία, ενώ άλλα 1.500 τεράστια τάνκερ και φορτηγά έχουν οι Κύπριοι πλοιοκτήτες και είναι 5οι στον κόσμο."

    Θα κανω μια απλη ερωτηση και οποιος καταλαβει τις συνεπειες.
    Αν "αιφνιδια" (μπορει και...προγραμματισμενα) ξεσπασει μια
    (κατευθυνομενη απο Ελλαδα)απεργια πληρωματων σε ολα τα πλοια Ελληνικα και Κυπριακα (μετα συμφωνια μυστικη ολων των Ελλαδιτων
    και Κυπριων πλοιοκτητων)σε ολοκληρο τον Κοσμο τι θα συμβει???
    Οπως στον οργανισμο το σταματημα της κυκλοφοριας του αιματος απο καρδιακη ανακοπη σημαινει θανατο,το ιδιο θα συμβει στον πλανητη Γη.Τα πλοια ειναι αυτα που μεταφερουν παγκοσμια και σε συντριπτικη πλειοψηφια το μεγιστο ενεργειακο(καυσιμα,τροφιμα,οικοδομικα κλπ κλπ) φορτιο της Γης και μπορουν να παρομοιαστουν με τα ερυθρα αιμοσφαιρια που μεταφερουν το οξυγονο σε ολο το κορμι και η διακοπη της κυκλοφοριας(μεταφορων)σημαινει θανατο.Και αρκει γιαυτον μονο μια εβδομαδα παγκοσμια καθηλωση των Ελληνικων πλοιων.
    Αυτο το σκεφτηκαν ποτε οι δυναστες της Ελλαδας???Αυτα που γραφω δεν τα βγαζω απο το μυαλο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. sterg

    Το τελευταίο που γράφεις μου θύμισε την ανακοπή που προκάλεσε η Ρωσία στην Ευρώπη κλείνοντας τις στρόφιγγες αερίου,και τις συνέπειες.

    Η εμπιστοσύνη στην ένδοξη Ελληνική ναυτιλία θα κλονιστεί ανεπανόρθωτα,οι οικονομικές ζημείες θα λυγίσουν πολλές Ελληνόκτητες ναυτιλιακές εταιρίες με ότι αυτό συνεπάγεται και τέλος,θα πρέπει να γνωρίζεις ότι όλα σχεδόν τα σοβαρά κράτη διαθέτουν στρατηγικά αποθέματα.

    Το θέμα είναι να νοικοκυρέψουμε αυτό το μπουρδέλο που έχει τις απίστευτες δυνατότητες που αναφέρεις,με λίγη σοβαρή και μεθοδική δουλειά όχι απλά δεν θα έχουμε ανάγκη να μας δανείσουν αλλά θα τους δανείζουμε κιόλας.

    ΥΓ
    Νά'σαι καλά,μου έφτιαξες τη διάθεση με τα στοιχεία που παρέθεσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτο φυσικα ειναι δυσκολο να εφαρμοστει με την παρουσα διακυβερνηση στην χωρα μας.
    Βρισκομαστε πραγματι σε εναν πολυ υπουλο οικονομικο πολεμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Στούπας είναι σκέτη παραπληροφορήσει.

    Υπάρχουν και άλλες λύσεις:
    α) Αναδιάρθρωση χρέους, γιατί από τα 75 δις έξοδα τα μισά πάνε σε τόκους.
    β) ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ξεκινώντας από τον πρωθυπουργό και τους συμβούλους του.
    γ) Κόψιμο περιττών εξόδων, όπως κρατικές διαφημίσεις σε ιδιωτικά τηλεοπτικά κανάλια, χρηματοδοτήσεις ΜΚΟ(για διαφημίσεις) και Δημόσιες Επενδύσεις Αγνώστου Ταυτότητας(ΑΤΔΕ-UFO-ATIA).
    δ) Επενδύσεις του τύπου: Έχουμε πολλούς γιατρούς, να φτιάξουμε νοσοκομεία, να εισάγουμε ασθενείς από χώρες της ΕΕ και να πληρωθούμε από τα ασφαλιστικά ταμεία τους. Βιομηχανία με ληγμένες πατέντες, π.χ. φάρμακα, ποδήλατα.
    ε) Πώληση προστασίας σε εμπορικά πλοία, έχεις ελληνική σημαία σε προστατεύω, δεν έχεις να σε σώσει το ναυτικό του Παναμά και της Ονδούρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Απο τους Εβραιους πρεπει να διδαχτουμε εστω δυο πραγματα=
    1ον Οταν κινδυνευει η τιμη και υποσταση του Εθνους πρεπει να εφαρμοζουμε προς οιαδηποτε κατευθυνση πρεπει το ΟΦΘΑΛΜΟΝ ΑΝΤΙ ΟΦΘΑΛΜΟΥ.
    2ον Οταν κινδυνευει η ιδια η ζωη μας πρεπει να εφαρμοζουμε την θυσια του Σαμψων ΑΠΟΘΑΝΕΤΩ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΦΙΛΩΝ.
    Οσον αφορα την πορεια της ναυτιλιας μας αυτη δεν εξαρταται απο τους Γερμανους.Και κατι αλλο.Το χρεος των Γερμανων δεν ειναι 70-80 δις ευρω αλλα με τους τοκους αγγιζει τα 900 δις ευρω
    και το σημαντικοτερο ειναι κατι που η κυβερνηση των δοσιλογων δεν κοινοποιει=ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΒΙΒΑΣΩΜΕ ΣΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΓΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗ ανταλλασοντας το με δανεια απο τους Κινεζους προς Ελλαδα με εγγυηση την μελοντικη εισπραξη απο τους Κινεζους αυτων που μας οφειλουν οι Γερμανοι.Η αυτοκρατορια του 4ου ραιχ στο τελος θα πληρωσει τιμημα σκληρο οπως γινεται καθε μερικες 10ετιες που εχει σηκωσει κεφαλι και της το καθιζουν στο εδαφος οι λαοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο κύριος Μηνάγιας, είναι ο συγγραφέας της σπουδαίας μελέτης "Η Γεωπολιτική Στρατηγική και η Στρατιωτική Ισχύς της Τουρκίας", Εκδόσεις Τουρίκη.

    Για όποιον ενδιαφέρεται, οι Εκδόσεις Τουρίκη έχουν εκδόσει και το εξαίρετο βιβλίο εκμάνθησης της Τουρκικής γλώσσας του Θρακός Πασχάλη Ντώνια, Μαθήματα Τουρκικής Γλώσσας".

    Ευμένης ο Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.