24/7/11

Τη Ρωμιοσύνη μην την Κλαις


Τα µάτια µου δεν είδαν τόπον ενδοξότερον από τούτο το αλωνάκι και πως να ματαδούν όταν σε αυτή την μικρή γωνιά της γής που εμείς πατούμε σήμερα, την Ελλάδα  άνθισε πολιτισμός δυόμιση  χιλιάδων ετών.Κανείς  σοφός η άσοφος δεν μπορεί μέχρι σήμερα να γράψει ούτε μια λέξη, αν δεν αναφερθεί στα έργα που άφησαν οι δημιουργοί αυτού του Αρχαίου Ελληνικού Πολιτισμού.
Κανείς-ακόμα και  πληρωμένος λακές- δεν μπορεί να ισχυριστεί  και να αποδείξει  πως η Ελληνική φυλή έσβησε καθώς διασταυρώθηκε μ' άλλες φυλές και πια  δεν έχουμε τίποτα το κοινό με την αρχαία Ελληνική φυλή
.Πέρασαν πολλές μπόρες, μαύρα χρόνια και δύσκολα και τούτο το  ένδοξο αλωνάκι, το πολιορκημένο από στεριά και θάλασσα συνεχίζει να είναι εδώ σήμερα σε πείσμα πολλών που θέλησαν τον αφανισμό του,σε πείσμα όσων των απεργάστηκαν  και όσων εργάστηκαν άοκνα να το επιτύχουν.

Επίσημη μέρα αποκατάστασης της Δημοκρατίας Σήμερα για πολλούς. Για πολλούς άλλους αργεί το χάραγμα ακόμα και καρτερούμεν.Καρτερούμεν και θα Καρτερούμεν πάντα  γιατί ο χαλασμός στα βάθη της καρδιάς μας για τούτο αλωνάκι παραμένει άσβεστος και το αίμα των νεκρών μας είναι ακόμη νωπό.

Η καρδιά μας χτυπά στα καρτερικά Ελληνικά Oνόματα της Ανατολίας, στα Καρτερικά Ελληνικά Ονόματα της Βορείου Ηπείρου, στα Καρτερικά Ελληνικά Ονόματα της Κύπρου μας. 

Όταν θα πάψουν αυτά να είναι Καρτερικά Ονόματα  τότε θα έχει αποκατασταθεί το Δίκαιο και η Δημοκρατία στην Ελλάδα.

12 σχόλια:

  1. Κουφάλες δεν ξοφλήσαμε αυτό έχω μονάχα να σας πω, των εραστών τα όνειρα ποτέ δεν σβήνουν..

    Τη Ρωμιοσύνη μην την Κλαις

    Τα µάτια µου δεν είδαν τόπον ενδοξότερον

    Read more: http://catakravgi.blogspot.com/2011/07/blog-post_24.html#ixzz1T3Y1DHyB

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Ακρίτα,

    Σε παρακολουθώ καιρό, και με σεβασμό προς την προσωπικότητά σου θα ήθελα να σου πω πως σφάλλεις, και θέτεις τον εαυτό σου στο αντίθετο άκρο από αυτούς που κατηγοράς.

    Η Ρωμαιοσύνη δεν έχει να κάνει με φυλές, DNA και αίμα: αυτά τα φθηνιάρικα στοιχεία αποτέλεσαν προϋποθέσεις (σοφίσματα καθ' όλα και φτηνά ιδεολογήματα!) για να ανήκει κανείς στην φραγκική κοινωνία.

    Κάποιοι από μας, ήδη από τον 13ο αιώνα, εντόνως τον 15ο αιώνα και με αποκορύφωση τα χρόνια του "Διαφωτισμού", φραγκοσπουδαγμένοι, προσπάθησαν να περάσουνε αυτά τα ιδεολογήματα στο Γένος, αλλά _δεν_ τα κατάφεραν. Το ελλαδικό κοραϊκό Κράτος τα κατάφερε...και ξεπάστρεψε την ρωμηοσύνη στην Μικρασία, την Πόλη, την Ίμβρο, την Τένεδο και την Κύπρο.

    Αρκεί να μελετήσεις τις επιστολές του Βησσαρίωνα προς τον παιδαγωγό των (ορφανών) παίδων του Θωμά Παλαιολόγου, για να καταλάβεις πόσο τυπολάτρες και φθηνοί ήταν στα πιστεύω τους οι Φράγκοι. Τέτοιους μας κατάντησε το κοραϊκό μετακενωτικό Κράτος...

    Την Ρωμαιοσύνη δεν την κάνει το αίμα. Το να είσαι Ρωμαίος είναι μεγάλο πράγμα, διότι είσαι πολίτης του Κόσμου: κοσμοπολίτης, σαν τους Ρωμαίους παπούδες μας, από την Τραπεζούντα, που γράφανε ποιήματα και στα γαλλικά, άμα λάχει (!!!), και βγάζανε με άριστα την Μεγάλη του Γένους Σχολή. Γι' αυτό οι πρόγονοί μας, στα χρόνια του Ιουστινιανού φερ' ειπείν, αφομιώνανε Αρμένιους, Πέρσες, Σκλαβήνους και δεν συμμαζεύεται, και τους μετατρέπανε σε Ρωμαίους Χριστιανούς, μέχρι να ανοιγοκλείσεις το μάτι: διότι είχανε πολιτισμό οικουμενικό.

    Και να θυμάσαι: ο ήρωας των Ρωμαίων υπήρξε ο Δι-γενής Ακρίτας...

    Μακρυά από φασίστες αγαπητέ Ακρίτα...μακριά...στο γράφω φιλικά και με εκτίμηση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπητέ Κυριάκο
    Το Ακρίτας είναι απο το Ακρίτας Γρέγος -Μυστικά του Βάλτου Π.Σ.Δέλτα

    Το έχω γράψει και παλαιότερα, για μένα η Ελλάδα και ο Ελληνισμός είναι μια Ιστορική συνέχεια αδιάλειπτη και απειλή για τον Ελληνισμό είναι όποιος προσπαθεί να σπάσει αυτή την διαχρονική συνέχεια

    Είτε Ρωμηό ή Ρωμιό με πείς, είτε Ελληνα είτε Γιουνάν είτε Γραικό το ότι Ελληνας Γεννήθηκα και Ελληνας Είμαι δεν το μειώνει καμιά ορολογία.

    Ολοι προσέφεραν διαχρονικά στην εξέλιξη της φυλής μας.Δεν έχουμε το δικαίωμα απέναντι στην Ιστορία μας να αποκλείσουμε κανέναν.

    Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στον Θούριο, τη Χάρτα, τη Διακήρυξη Δικαιωμάτων και το Σύνταγμα του Ρήγα Φεραίου με του Ανωνύμου του Έλληνος - Ελληνική Νομαρχία· ήτοι λόγος περί Ελευθερίας (1806);

    Υπάρχει διαφορά ανάμεσα στον Ερμή Λόγιο και τα Απομνημονεύματα του Μακρυγιάννη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φίλτατε Ακρίτα,

    Γνωρίζω ότι η Μετακένωσις, η οποία έγινε κρατική ιδεολογία ήδη από την Γ' Εθνοσυνέλευση, του νεοσύστατου τότε ελλαδικού Κράτους, έχει δηλητηριάσει το περήφανο Γένος μας, και είναι αδύνατον πια να σενενοηθούμε, αν δεν αναφερθούμε σε "Ελληνισμό", "Βυζάντιο" και τα συναφή, όπως έχουνε φιλτραριστεί μέσα από τον Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό και τους θιασώτες του.

    Γραικούς μας αποκάλεσε ο Καρλομάγνος, το 794: Γραικός σήμαινε "κακόδοξος", εκείνη την εποχή (εφόσον σήμαινε Παγανιστής από τα πρωτοχριστιανικά χρόνια). Γι' αυτό δημιούργησε και την ιστορία με το filioque: για να εξασφαλίσει ότι οι Ρωμαίοι είναι "αιρετικοί", ενώ οι Φράγκοι του είναι οι γνήσιοι συνεχιστές της "αποστολικής Παράδοσης".

    "Βυζάντιο" δεν υπήρξε ποτέ, και είμαι βέβαιος ότι γνωρίζεις ότι τον προσδιορισμό, για την Ρωμανία - Βασίλειο των Ρωμαίων, τον εφηύρε ο Ιερώνυμος Βολφ.

    Ο δε Ελληνισμός δεν είναι ούτε η μισή αλήθεια: γιατί να αποκλείουμε τους λατίνους αδελφούς μας, Ορθοδόξους; Η ελληνοφωνία από μόνη της δεν κάνει την Ρωμαιοσύνη. Υπάρχει ολόκληρο τόξο Ορθοδόξων λατίνων, στα Βαλκάνια: κάποιοι απ' αυτούς, που ιδρύσαν ανεξάρτητο Κράτος στα τέλη του 19ου αιώνα, το ονόμασαν Ρωμανία (Romania)...

    Υπάρχουν Σύριοι αδελφοί μας, όπου προσδιορίζονται Ρουμ, και είναι Χριστιανοί. Ρωμαίοι προσδιορίζονται ακόμη και "εξισλαμισμένοι" (πραγματικά;) πληθυσμοί στην Μαύρη Θάλασσα, ακόμη και σήμερα...

    Μήπως ακολουθούμε επιλεκτικά τα μανιφεστα των Κοραήδων και των προγενέστερών τους Πληθωνικών; Διότι αυτό που εμείς λέμε "Ελληνισμός", η ελληνοφωνία δηλαδή, στα χρόνια του Πλήθωνα (Γεμιστού) γίνεται ιδεολόγημα, σε τάξεις ευγενών, τους οποίους στήριξαν οι Μέδικοι, και αυτό θα έπρεπε να προβληματίζει.

    Αν διαβάσεις τον Ιωάννη Κανανό, ολιγογράμματο άνθρωπο, δηλώνει περηφάνεια για το ότι είναι Ρωμαίος. Γράφει σε χυμώδη γλώσσα του 15ου αιώνα, ανεπιτήδευτα. Αν διαβάσεις τον Χαλκοκονδύλη, μαθητή του Γεμιστού, γράφει σε αρχαϊζουσα γλώσσα, με έναν τρόπο πρωτόγνωρο για την εποχή. Ο Παπαδιαμάντης σατυρίζει τους "Πληθωνικούς" στην "Γυφτοπούλα" του, με αποκορύφωμα το κεφάλαιο "Κατόπιν Εορτής" (κατόπιν εορτής έρχεται ο αρχαίος κόσμος στην Νέα Ρώμη, μετά από αιώνες, σαν ιδεολόγημα όμοιο με αυτό της Μετακένωσης, του μεταγενέστερου του Πλήθωνα Αδαμάντιου Κοραή).

    Να μην γίνομαι κουραστικός, δεν έχω χρόνο αυτή την στιγμή να παραθέτω αποσπάσματα: είσαι πατριώτης, άνθρωπος που ερευνά "τας Γραφάς", φιλομαθής και φιλαλήθης. Μπορείς να κάνεις έρευνα μόνος σου πάνω σ' αυτά που παραθέτω, και θα καταλάβεις ότι ο Κοραϊσμός διαμέλησε την Ρωμαιοσύνη: όλοι έπρεπε να βαπτιστούνε "Απόγονοι αρχαίων Ελλήνων", και δημιουργήθηκε μια αερογέφυρα από τον 19ο αιώνα μ.Χ. στον 2ο αιώνα π.Χ., προσπερνώντας τα ελληνιστικά, τα πρωτοχριστιανικά χρόνια και την υπερχιλιετή Ιστορία της Ρωμανίας.

    Δεν τίθεται θέμα φυλετισμού. Το αντίθετο: οι Πτολεμαίοι κατάφεραν να μετατρέψουν ακόμα τους Εβραίους σε ελληνόφωνες δορυφόρους τους. Έλλην στα χρόνια των μακεδόνων σήμαινε τον Ελληνόφωνα, και όχι τον Έλληνα με την στενή έννοια του πολίτης της Πόλης-Κράτους.

    Η ελληνοφωνία κατέκτησε την ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Και αντί να είμαστε υπερήφανοι που είμαστε μέτοχοι αυτού του Πολιτισμού, θέλουμε δημιουργήσουμε μια ευθεία γραμμή, που να μας ενώνει με τον αρχαίο κόσμο: μα με ποιόν αρχαίο κόσμο απ' όλους; Αν διαβάσεις στα τεστιμονια για τον Δημόκριτο, θα δεις ότι μαθήτευσε σε Χαλδαίους Μάγους και Πέρσες Σοφούς...ο κοσμοπολιτισμός είναι η συνταγή της επιβίωσης για έναν πολιτισμό, και όχι οι ιαχκές περί "καθαρότητας".

    Αν είχαμε όραμα Ρωμανίας, όπως είχε ο μέγας Καποδίστριας, θα ήμασταν Κράτος τεράστιο, ορθοδόξων λαών, με βασιλεύουσα την Πόλη: οι εθνικισμοί του 19ου αιώνα δημιούργησαν ένα μωσαϊκό εχθρικά προσκείμενων Κρατών στην περιοχή, όπου περισσεύει η μισαλλοδοξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. -Ο σοβαρά πληγωμένος Διάκος σύρθηκε από τους Τούρκους μπροστά στον Ομέρ Βρυώνη, ο οποίος προσφέρθηκε να τον κάνει ανώτερο αξιωματικό στον οθωμανικό στρατό αν αλλαξοπιστούσε και ασπαζόταν το Ισλάμ. Ο Διάκος αρνήθηκε απαντώντας "Εγώ Γραικός γεννήθηκα, Γραικός θε να πεθάνω".

    -Αυτό που μας ενώνει διαχρονικά δεν είναι μαι ευθεία γραμμή.Ομως είναι μια γραμμή.

    -Δέν έχω εγώ ο μικρός και ταπεινός το δικαίωμα να θέσω έξω απο την Ιστορία της Φυλής μου κανέναν είτε διαδραμάτησε θετικό ρόλο είτε υπήρξε αρνητικός πρωταγωνιστής

    -Φορές που τα οράματα κρίνονται στην πράξη και απο το αποτέλεσμα

    -Δεν ξέρω ποιά είναι η συνταγή της επιβίωσης ενός πολιτισμού.Απο την μεριά μου σωστό και ορθρό θεωρώ τις αξίες της Ελληνικής Παιδείας που μου παρέδωσε η Ιστορία της Φυλής να την μεταφέρω στην επόμενη γενιά.Ισως τελικά το ότι δεν έγιναν "κτήμα εις αεί" να ευθύνεται για πολλά απο τα δεινά μας.

    Σε ευχαριστώ Αγαπητέ Κυριάκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Ακρίτα,

    Εγώ σ' ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

    Θα τα ξαναπούμε.

    Με εκτίμηση,

    Κυριάκος

    Υ.Γ.
    Ο Διάκος γεννήθηκε στην Ρουμ-ελη.

    Αν μπεις στον κόπο και το ψάξεις, "Ρωμηός γεννήθηκα" είπε, και όχι Γραικός.

    Η έννοια Γραικός εισάγεται στην Επανάσταση από τον Κοραή φίλτατε, και ακριβώς αυτό προδίδει την πηγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ελληνικό έθνος με συνείδηση ενότητος υπάρχει από την Αρχαιότητα.

    Ήδη τον 5ο αιώνα π.Χ. ο Ηρόδοτος καταγράφει τα συνδετικά στοιχεία που ένωναν τις ελληνικές πόλεις κράτη: Η κοινή καταγωγή, η γλώσσα, η θρησκεία, τα ομότροπα ήθη.

    Συνεχίζεται αυτή η συνείδηση στην ελληνιστική και βυζαντινή περίοδο, με αποκορύφωμα την απάντηση του Αυτοκράτορα της Νικαίας Ιωάννη Βατάτζη προς τον Πάπα Νικόλαο Θ΄ το 1250: Είμαστε το αρχαίο γένος των Ελλήνων, από το οποίο άνθισε η σοφία για όλον τον κόσμο.

    Συνεχίζεται με την τελευταία ομιλία του Κωνσταντίνου Παλαιολόγου όταν ονομάζει την Κωνσταντινούπολη «ελπίδα και χαρά πάντων των Ελλήνων».



    Γύρω στο 1700 ο φλογερός ιεροκήρυκας Ηλίας Μηνιάτης παρακαλεί την Παναγία ως εξής: «Έως πότε το τρισάθλιον γένος των Ελλήνων έχει να ευρίσκεται εις τα δεσμά μιας ανυποφέρτου δουλείας;».

    Οι όροι Ρωμηός, Γραικός και Έλλην χρησιμοποιούνται ταυτόχρονα και με παρεμφερή σημασία. Χαρακτηριστικό είναι το ποίημα του Ματθαίου Επισκόπου Μυρέων, ο οποίος το 1619 θρηνεί για την Άλωση χρησιμοποιώντας για το έθνος μας και τα τρία αυτά ονόματα.

    Από το 1529 έως το 1821 το δημοφιλέστερο ανάγνωσμα του λαού μας ήταν η «Φυλλάδα του Μεγαλέξανδρου» που θύμιζε την δόξα των αρχαίων προγόνων.

    Το 1708 ο Νικόλαος Μαυροκορδάτος στο έργο του «Φιλοθέου Πάρεργα» γράφει ότι είμαστε το γένος των «άγαν Ελλήνων», δηλαδή καθαρόαιμοι Έλληνες.

    Και οι καραβοκύρηδες επί Τουρκοκρατίας τοποθετούσαν στα πλοία τους ως ακρόπρωρα τις μορφές των Αρχαίων Ελλήνων. Λαός, λοιπόν, και διανοούμενοι γνωρίζουν πολύ καλά ότι υπάρχει συνέχεια του Ελληνισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το παραπάνω Αγαπητέ Κυριάκο είναι απόσπασμα απο συνέντευξη του Κωνσταντίνου Χολέβα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε Ακρίτα,

    Έγραψα συνοπτικά, αλλά τώρα μου δίνεις θετικό "ερέθισμα" να σου γράψω πιο αναλυτικά, διότι πάτησες στο αντικείμενό "μου".

    Ο Ιωάννης Γ' Δούκας χαρακτηρίζεται ως "Βατάτζης" στην συγκεκριμένη επιστολή, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι ανήκει στους Βατάτζηδες. Διότι η επιστολή θεωρείται μέχρι και τις μέρες μας δημιούργημα του 18ου αιώνα (1757 Doelger).

    Ο V. Grumel υπεράσπισε την γνησιότητας της επιστολής του 1930, με την εργασία του:

    L'authenticit de la lettre de Jean Vatatzes, empereur
    de Nice, au Pope Grgoire IX', _Echos d'Orient_ 29 (1930)

    Όμως οι πλέον ειδικοί, αυτή την στιγμή, εξακολουθούν να έχουν αμφιβολίες περί της γνησιότητας, διότι η γλωσσολογική μελέτη αποδεικνύει μια ασυνέχεια στον λόγο: λέξεις και εκφράσεις που δεν χρησιμοποιούνταν στην εποχή, όπως η ίδια η προσφώνηση στον Πάπα Γρηγόριο IX.

    Αν μελετήσεις λίγο πιο βαθειά την περίοδο, θα συνειδητοποιήσεις ότι ο μέγας λογοθέτης του Γένους, επί Ιωάννου Γ' του Δούκα, εξυμνεί την Ρωμαιοσύνη, και μάλλον θα ήταν να πηγαίνει κόντρα στον ίδιο τον βασιλέα:

    [1]
    κἀντεῦθεν ἵνα μὴ τοῖς ἐθνικοῖς
    τούτοις ὀνόμασι περιγράφωνται, τῇ πρεσβυτέρᾳ Ῥώμη ἑτέρα (20)
    νέα ἀντῳκοδόμηται, ἵνα ἐξ οὕτω μεγίστων πόλεων κοινὸν
    ἐχουσῶν τοὔνομα Ῥωμαῖοι πάντες κατονομάζοιντο καὶ ὡς τὸ
    τῆς πίστεως κοινὸν οὕτως ἔχοιεν καὶ τὸ τῆς κλήσεως. καὶ
    ὡς ἐκ Χριστοῦ ταὐτὸ τὸ τιμιώτατον ἔλαχον ὄνομα, οὕτω καὶ
    τὸ ἐθνικὸν αὐτοῖς ἐπηγάγοντο. καὶ πάντα δὲ τὰ ἄλλα (25)
    ὑπῆρχε τούτοις κοινά, ἀρχαὶ νόμοι λόγοι βουλαὶ δικαστήρια,
    αὐτὴ ἡ εὐσέβεια, οὐδὲν ὅτι μὴ κοινὸν Ῥωμαίοις τοῖς πα-
    λαιοτέροις καὶ νεωτέροις. ἀλλ’ ὢ τῆς μεταβολῆς!

    ...

    καὶ τοῦτο ἦν τὸ μέγα περὶ ἡμᾶς τοὺς ἀνθρώπους
    μυστήριον, ἵνα συνάψῃ τὰ πάντα ἐν ἑαυτῷ καὶ εἰς ὁμο-
    φροσύνην συνάξῃ τῆς πίστεως, ὅπερ, κατὰ τὸν μέγαν Παῦλον,
    οὐχ Ἕλλην οὐ βάρβαρος οὐ Σκύθης οὐκ Ἰουδαῖος οὐδ’
    ἄλλο τι τῶν ἐθνικῶν ὀνομάτων παρείληπται, ἀλλὰ μόνον (10)
    καὶ ὅλον Χριστὸς αὐτοῖς τὸ ἐπίσημον.

    Ακόμα και στον επιτάφειο λόγο [2] προς τον Ιωάννη Γ' Δούκα, επιμένει για την Ρωμαϊκή καταγωγή του Γένους.

    Τέλος, στο TLG δεν βρίσκεται η συγκεκριμέν επιστολή, επειδή δεν υπάρχει κριτική έκδοση (επιστημονική, αποδεκτή από κριτική επιτροπή). Ο λόγος είναι η αμφιβολία όλων των ειδημόνων: ο John Langdon ετοιμάζει μονογραφία για τον Ιωάννη Γ', αλλά δεν θα συμπεριλάβει την επιστολή, διότι (επιμένω) υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι είναι δημιούργημα του 18ου αιώνα.

    Να έχεις υπόψιν ότι ψευδεπίγραφο είναι και το Chronicon Maius, που πλασάρεται ως "Χρονικό του Φραντζή". Γνήσιο θεωρείται το Minus τους Γεωργίου Σφραντζή.

    Και πολλά άλλα φίλτατε...





    [1] A.Heisenberg, Georgii Acropolitae opera, vol. 2. Leipzig: Teubner, 1903 (repr. 1978 (1st edn. corr. P. Wirth)): 30-66.

    [2] A. Heisenberg, Georgii Acropolitae opera, vol. 2. Leipzig: Teubner, 1903 (repr. 1978 (1st edn. corr. P. Wirth)): 12-29.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υ.Γ.

    Φίλτατε Ακρίτα,

    Ο κ. Χολέβας δεν είναι ιστορικός, και γράφει παραλληρήματα, χωρίς να γνωρίζει ποιές από τις πηγές του είναι γνήσιες και ποιές όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Υ.Γ. 2

    Να προσθέσω, στα παραπάνω για τον ψευδο-Δούκα και τον ψευδο-Σφραντζή, ότι ο κ. Χολέβας μη όντας ιστορικός, έχει αναλάβει, χωρίς τα απαραίτητα προσόντα, να προπαγανδίσει ένα μανιφέστο "ελληνο-χριστιανισμού", με χρυσοπηγιακό, αν με νοείς, χρώμα.

    Δεν μπορώ να καταλάβω τί σόι χριστιανισμός είναι αυτός που προπαγανδίζει, με σημαία τον φυλετισμό, αλλά αν κρίνουμε από την διαλεκτική των χρυσοπηγιακών, δεν θα πρέπει να εκπλησσόμαστε.

    Δεν είναι μόνο αυτός βέβαια, αλλά δεν κάθεται ο βλογημένος καν να αναρωτηθεί για την ρίζα του επιθέτου και του λατινικού του ονόματος.

    Κάποιοι θέλουνε τον πολιτισμό μας αρχαϊζων και "κεκαθαρμένο", όπως τον "διατηρούν τα πεφωτισμένα της Εσπερίας Έθνη" (καλή του ώρα του Κοραή πάλι!), και στην ουσία βάζουν την ταφόπλακα και στην τελευταία εστία ρωμαιοσύνης.

    Ο Κωνσταντίνος ο Παλαιολόγος υπέγραφε:

    Κωνσταντῖνος ἐν Χριστῷ τῷ θεῷ πιστὸς βασιλεὺς καὶ αὐτο-
    κράτωρ Ῥωμαίων ὁ Παλαιολόγος.

    Και μην βιαστείς να αναφερθείς στον δήθεν "τελευταίο του λόγο", διότι ο Μελισσηνός (ψευδο-Σφραντζής) τον μετέφρασε από τον επινοημένο λόγο του εισκόπου Λεονάρδου του Χίου. Για όλα αυτά υπάρχει τεράστια βιβλιογραφία.

    Αν θέλεις γνήσια σωζόμενα αποσπάσματα από μεσαιωνικά δημοτικά άσματα:
    ΔΙΗΓΗΣΙΣ ΕΞΑΙΡΕΤΟΣ ΕΡΩΤΙΚΗ ΚΑΙ ΞΕΝΗ ΦΛΩΡΙΟΥ ΤΟΥ (1t)
    ΠΑΝΕΥΤΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΡΗΣ ΠΛΑΤΖΙΑ ΦΛΩΡΑΣ (2t)

    Εἷς καβελλάρης εὐγενὴς ὁρμώμενος ἐκ Ρώμης (1)
    ἀνδρεῖος, καλοπρόσωπος, ἐν παλαιοῖς τοῖς χρόνοις
    ἔσχε παρθένον σύζυγον, πλὴν ἐξ αὐτῆς τῆς κόρης
    τέκνον οὐδὲν ἐποίησεν κ’ ἐτρώθηκεν τῇ λύπῃ.
    Ὑπῆρχε γὰρ εὐγενική, τὸ εἶδος κρυσταλλόχροια, (5)
    ἐξαίρετος εἰς ἡλικιάν, πλὴν ἦτον ὡραιωμένη.
    Εἰς ἡλικιὰν κυπάρισσος, σελήνη εἰς τὴν ὄψιν,
    ὁ κύκλος τοῦ προσώπου της τὸν ἥλιον ἀντηύγει·
    τὸ κάλλος της τὸ ἔμορφον φλόγα νὰ παρασταίνῃ.

    (1t)
    Διήγησις ἐξαίρετος Βελθάνδρου τοῦ Ῥωμαίου· ὅς, διὰ θλίψιν, ἣν (1n)
    εἶχεν ἐκ πατρὸς αὐτοῦ, ἀπεξενώθην, ἔφυγεν ἐκ τῆς γονικῆς του (2n)
    χώρας καὶ πάλιν ἐπανέστρεψεν, ἔλαβε δὲ Χρυσάντζα, θυγατέρα (3n)
    ῥηγὸς τῆς μεγάλης Ἀντιοχείας, πλὴν κρυφίως πατρὸς καὶ μητρὸς (4n)
    αὐτῆς. (5n)

    Δεῦτε, προσκαρτερήσατε μικρόν, ὡραῖοι πάντες, (1)
    θέλω σᾶς ἀφηγήσασθαι λόγους ὡραιοτάτους,
    ὑπόθεσιν παράξενην, πολλὰ παρηλαγμένην·
    ὅστις γὰρ θέλει ἐξ αὐτῆς θλιβῆν τε καὶ χαρῆναι,
    καὶ να θαυμάσῃ{ς} ὑπόθεσιν τῆς τόλμης καὶ ἀνδρείας.


    Θα σε απογοητεύσω, αλλά θα δεις ότι ο αυτοκράτωρ Βασίλειος ο Μακεδών ήταν Αρμένης τη καταγωγή: η Μακεδονία επικοίστηκε από Αρμενίους, που γίνανε πολύ γρήγορα Ρωμαίοι. Το σχέδιο του Αυτοκράτορα ήταν να μην αποσχιστούν οι Αρμένιοι στα σύνορα με τους Πέρσες.

    Όλα είναι γεωγραφικοί προσδιορισμοί. Υπάρχει συνέχεια της Ρωμηοσύνης. Την φυλετική καθαρότητα την χαρίζω στους χρυσαυγίτες και τους χρυσοπηγιακούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aγαπητέ Κυριάκο
    Δεν μίλησα για φυλετική καθαρότητα. Μίλησα για ισχυρισμό ότι η Ελληνική φυλή έσβησε γιατί διασταυρώθηκε με άλλες φυλές και ότι πλέον δεν έχει σχέση με την αρχαία ελληνική φυλή (Φαλμεράγιερ).Τα λόγια είναι δανεισμένα απο λόγο Ελληνα που μόνο ακροδεξιός δεν μπορεί να χαρακτηριστεί.

    Δεν κατέχω τι προπαγανδίζει ο καθείς και τούτο γιατί στην ζωή μου έμαθα να καταθέτω την άποψη μου και να την στηρίζω και να την υποστηρίζω με επιχειρήματα χωρίς να υιοθετώ απόλυτα το σύνολο των αντιλήψεων που ο καθείς μας έχει.

    Δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα θέσω έξω απο την Ιστορία της Φυλής μου κανέναν είτε διαδραμάτησε θετικό ρόλο είτε υπήρξε αρνητικός πρωταγωνιστής

    Για μένα με τα όσα ξέρω υπάρχει συνέχεια της Ελληνικής φυλής και σε αυτή την συνέχεια δεν θέτω εκτός καμιά ιστορική περίοδο.

    «Άνευ του Χριστιανισμού το Ελληνικόν Έθνος δεν ήθελεν επιπλεύσει εν τω καταποντισμώ εν ω κατεποντώθη άπας ο λοιπός της αρχαιότητος κόσμος» γράφει ο Παπαρρηγόπουλος

    Χένρυ Κίσινγκερ 1994: «Ο Ελληνικός λαός είναι ατίθασος και γι’ αυτό πρέπει να τον πλήξουμε βαθιά στις πολιτιστικές του ρίζες. Τότε ίσως συνετισθεί. Εννοώ δηλαδή να πλήξουμε τη γλώσσα, τη θρησκεία,τα πνευματικά και ιστορικά του αποθέματα».

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.