5/8/11

Μπορεί να έκαιγα το υπουργείο, αλλά λιμάνια – δρόμους δεν θα’ κλεινα

του Μιχ. Ιγνατίου


Οταν η ομογενειακή εφημερίδα Greek News ξεκίνησε την εκστρατεία για «να πάμε όλοι στην Ελλάδα αυτό το καλοκαίρι» και κάλεσε τους Ελληνοαμερικανούς αναγνώστες της να παρακαλέσει ο καθένας τον Αμερικανό γείτονά του να περάσει μερικές μέρες στη χώρα μας, ανταποκρίθηκαν -θα έλεγα- όλοι. Η προσπάθεια πολύ σωστά θεωρήθηκε εθνική υπόθεση και μέτρησε το γεγονός ότι ξεκινούσε από την γνήσια αγάπη του εκδότη προς την Ελλάδα, ο οποίος δεν είχε καμία συνεργασία ή βοήθεια από το ελληνικό υπουργείο Τουρισμού.




Η ανταπόκριση των Αμερικανών φίλων και γειτόνων ήταν μεγάλη. Οσο και να σας κάνει εντύπωση, το κυρίαρχο στοιχείο αυτής της ανταπόκρισης ήταν ότι οι στιγμές για την πατρίδα μας ήταν κρίσιμες. Αρκετοί φίλοι και γείτονες επέλεξαν με χαρά τον προορισμό Ελλάδα για τους ίδιους και τα παιδιά τους, παρά το γεγονός ότι οι διακοπές τους θα ήταν πολύ πιό ακριβές λόγω της ισοτιμίας του ευρώ με το δολάριο. Αν π.χ. προτιμούσαν την ίδια την Αμερική ή χώρες της Καραϊβικής το τίμημα θα ήταν το ένα τέταρτο του ποσού που ξόδευσαν για να επισκεφθούν την Ελλάδα.


Το δυστύχημα γι’ αυτούς (και για εμάς που τους καλέσαμε) είναι ότι «έπεσαν» πάνω στην απεργία των οδηγών ταξί. Απίστευτη η ταλαιπωρία τους. Η πρώτη σκέψη ήταν να απολογηθούμε και να φροντίσουμε να μειώσουμε αυτή την φοβερή ταλαιπωρία, αναζητώντας διέξοδο για να φύγουν όσο το δυνατόν πιό γρήγορα από την Αθήνα για κάποιο νησί. Η προσπάθεια πέτυχε κατά το ήμισυ. Ολες αυτές τις μέρες είχαμε «σκάσει» αλλά οι ίδιοι δεν έχασαν το χαμόγελό και την αισιοδοξία τους.


Προσφερθήκαμε να τους εξηγήσουμε τους λόγους της ταλαιπωρίας τους, αλλά οι άνθρωποι μας σκλάβωσαν στην κυριολεξία με την απάντησή τους: «Είμασταν«, μου είπαν, «προετοιμασμένοι για την …περιπέτεια. Κανένα πρόβλημα«. Ηταν όμως;


Προσωπικά καταλαβαίνω τον αγώνα κάθε εργαζόμενου να προστατεύσει το εισόδημά του. Το ίδιο δεν κάνουμε όλοι μας; Δεν θα κατεβαίναμε στους δρόμους αν είμασταν  στη θέση των ταξιτζήδων; Και επειδή ο καθένας πρέπει να ομιλεί για τον εαυτό του, η δική μου απάντηση είναι ένα μεγάλο ναι. Θα διαδήλωνα και θα πάλευα για να προστατεύσω το ψωμί της οικογένειας μου. Ομως, δεν θα ήμουν βάρος στους συμπολίτες μου. Δεν θα δημιουργούσα προβλήματα σε κανένα άλλο. Θα έπαιρνα το ταξί μου και θα κατασκήνωνα μπροστά στο αρμόδιο υπουργείο και μπορεί και να το έκαιγα, για να γίνει το μήνυμα μου πιό ισχυρό. Επαναλαμβάνω: Δεν θα δημιουργούσα κανένα απολύτως πρόβλημα σε κανένα συμπολίτη μου, ο οποίος -λόγω της οικονομικής κρίσης- βρίσκεται στην ίδια πολύ δύσκολη κατάσταση.


Σέβομαι τον αγώνα κάθε εργαζομένου, άρα και των ταξιτζήδων. Αλλά διαφωνώ με τον τρόπο πάλης τους. Εκαναν ζημιά σε όλους μας, αλλά πάνω απ’ όλα ζημίωσαν τον αγώνα τους και έστρεψαν ένα μεγάλο αριθμό συμπολιτών μας εναντίον τους. Δεν είμαι ο αρμόδιος για να απαντήσω στο βασικό ερώτημα για το ποιός φταίει: οι ίδιοι ή ο υπουργός.


Καταγράφω μία πραγματικότητα την οποία έζησα αυτές τις μέρες στην Αθήνα και σε άλλα μέρη της Ελλάδος. Τον αρμόδιο υπουργό δεν τον γνωρίζω. Είχα την ευκαιρία να συναντήσω τον κ. Ραγκούση στην Ουάσιγκτον στις αρχές Ιουλίου και μου έκανε εντύπωση, όχι μόνο για το γεγονός ότι προτίμησε να μείνει σε ένα φθηνό ξενοδοχείο της αμερικανικής πρωτεύουσας, ούτε επειδή επέλεξε να ταξιδεύσει στην Αμερική οικονομική θέση. Στο λίγο που μιλήσαμε διαπίστωσα πως είναι και ένας λογικός πολιτικός. Η προσωπική μου γνώμη είναι ότι έπρεπε να δράσει διαφορετικά και, βέβαια, καθοδηγούμενος από τη λογική. Εάν ήμουν στη θέση του θα άνοιγα τη συζήτηση τον Σεπτέμβριο, ακόμα και εάν η Τρόϊκα επέμενε να κλείσει το θέμα εδώ και τώρα. Ο κ. Ραγκούσης έπρεπε να το «κόψει» στους Τροϊκανούς και να μην αφήσει να ξεκινήσει η κρίση με τους ταξιτζήδες το καλοκαίρι. Διότι είμαι βέβαιος πως και ένα νήπιο γνώριζε πως η διαμάχη με τους ιδιοκτήτες ταξί θα τίναζε στον αέρα τον καλοκαιρινό τουρισμό. Εκφράζω την προσωπική μου γνώμη: ήταν σφάλμα και του υπουργού και φοβάμαι πως θα το πληρώσει ακριβά, διότι ο πρωθυπουργός έχει συνηθίσει να μην λαμβάνει ποτέ τις δικές του ευθύνες.


Βέβαια, ευθύνες έχουν και οι αρμόδιοι για τον τουρισμό υπουργοί, οι οποίοι αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων. Οι «κραυγές» τους στα τηλεοπτικά παράθυρα δεν ωφέλησαν στη λύση των προβλημάτων που δημιούργησε η απεργία των ταξιτζήδων και ήταν εξαφανισμένοι τις ημέρες που χιλιάδες τουρίστες είχαν εγκλωβιστεί στα κρουαζερόπλοια ή στα λιμάνια. Στις σοβαρές χώρες ο πρωθυπουργός θα τους έδειχνε την πόρτα της εξόδου…

AIXMI.GR

5 σχόλια:

  1. Βέβαια, ευθύνες έχουν και οι αρμόδιοι για τον τουρισμό υπουργοί, οι οποίοι αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων.

    Εκεί και μόνο εκεί είναι το ζήτημα!! Επέλλεξαν τον Ιούλιο και τον Αυγουστο για να περάσουν το πιο ηλίθιο νομοσχέδιο και άχρηστο που έγινε ποτέ. Τι μας φταίνε οι ταξιτζήδες, όταν έχουμε μια Κυβέρνηση που κατάντησε την Ελλάδα εκεί που την κατάντησε.

    Η ντροπή και το αίσχος είναι όλο δικό τους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Ραγκούσης αποδεικνύεται μέγας ηλίθιος, όπως κι αυτός που τον έβαλε στην θέση αυτή και τον διατηρεί. Πέραν αυτού, δεν μπορούμε να παρακάμψουμε την ανυπαρξία του κράτους. Δεν είναι δυνατόν να τίθενται λιμάνια, δρόμοι, αεροδρόμια, κομμάτια της ελληνικής επικράτειας στην κατοχή οργανωμένων μειοψηφιών, ασχέτως του πόσο δίκιο ή άδικο έχουν. Ζήσαμε για άλλη μια φορά το διαλυμένο μπάχαλο, που αυτάρεσκα ονομάζουν/με "κράτος".

    Του χρόνου θα δούμε τα αποτελέσματα όλοι κι όλοι, αλλά θα είναι ανώφελο να κλαίμε πάνω στο χυμένο γάλα, όπως λένε και οι Άγγλοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ Nativist,

    μην ανησυχείς του χρόνου μπορεί να μην έχει κανείς λεφτά να πάει για τουρισμό!
    Και να σου πω και την πικρή μου αλήθεια. Μακάρι να σταματήσει αυτο το παράλογο σουρτα - φερτα των λαών. Ο,τι κέρδος φέρνουν το έχουν ήδη πάρει πίσω.
    Παλιά ξεκίναγε μια οικογένεια να πάει διακοπές και έπαιρνε δυο ή τρεις βδομάδες, όσες είχε. Τωρα πάει την μια βδομάδα στην Ελλάδα αφου παζαρέψει μέχρι τελευταίας δραχμής, την άλλη στην Μαδαγασκάρη για να βρομίσει τις παραλίες με κουτιά απο μπύρες Χάϊνεκεν και την τρίτη πάει στα τσακίδια.
    Τι μένει; το αυξημένο co2 και η σπατάλη των περισσότερων ξενοδοχείων που γεμίζουν ΜΟΝΟ στην αιχμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επιχείρηση εικόνας εμφυλίου σαφώς συμπεραίνεις ψάχνοντας ελάχιστα χάρη των υπερκερδών που με επίδειξη κατάχρησης εξουσίας δημιουργούν το λιγότερο οίκτο για την χώρα που άφησε σύμβολα αρμονίας και όχι μεγεθών.
    Ο κερδώος Ερμής δείχνει ότι έστησε και το σκηνικό ΗΣΑΠ για τον Βωμό των 12 θεών και του Ελέους ένα σύγχρονης νοοτροπίας συμπόσιο ή όργιο.
    Όμως και τους τουρίστες τους θέλουν οι εκπρόσωποι της δι΄ αυτών πλουτοκρατίας αρουραίους ταλαιπωρημένους τυφλοπόντικες στο ΜΕΤΡΟ της πόλης μέθεξης χαράς και του φωτός.
    Ενώ με δέκα εκατομμύρια Ευρώ υπἀρχει λύση και ενώ βρέθηκαν και ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ για κυλιόμενο υπέργειο δάπεδο, τα κέρδη των απογόνων του Φειδία ΕΜΠΑΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ
    .Εκτός από τον κερδώο Ερμή δεν έπαψαν ούτε στιγμή να άρχουν διδάσκοντάς μας ανθρώπινα μαθησιακά ακόμη 11 αξίες , και δυνάμεις της Ελληνικής κοσμοθέασης.

    Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας στις 30- 5-2011
    http://www.youtube.com/watch?v=ALejWBV99XY

    Αριστόβουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ ange-ta

    Διαφωνώ εντελώς μ' αυτά που γράφεις, διότι τα θεωρώ εξωπραγματικά, αυθαίρετα και τραβηγμένα από τα μαλλιά.

    Το μόνο που ξέρω είναι ότι του χρόνου θα γυρεύουμε με το φανάρι τους τουρίστες, διότι ο κόσμος πρέπει να ζήσει και δεν θα τους βρίσκουμε. Τότε να πας να τους μιλήσεις για αυξημένο CO2, κουτιά από μπύρες και άλλα παρόμοια φαιδρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.