8/9/11

Η ανθρωπότητα δεν πρέπει να ξεχάσει την τουρκική βαρβαρότητα!

34 σχόλια:

  1. Αχ πατρίδα και πατρίδα έτσι έλεγε ο γέρος ο Μικρασιάτης.

    Δεν ήταν μόνο ο ξεριζωμός ήταν και η πίκρα που τους "πέταξαν" στα πιο αφιλόξενα μέρη της Ελλάδας, ήταν και που μια ζωή κουβαλούσε το "τουρκόσπορος" στο πετσί του.

    Αντε να το βάλει ο νούς σου ότι μόλις πήγαν να συνέλθουν έπεσε πάνω τους η κατοχή, είδε (όπως και πολλοί αλλοι) το σπίτι που ξανάστησε καμμένο.

    Μετά ήρθε η συμφορά του εμφυλίου εκεί είδε τον αδερφό του απο ελληνικό "αριστερό" μαχαίρι σφαγμένο.Ακολούθησε το μεταεμφυλιακό κράτος της Δεξιάς και εκεί είδε τον δάσκαλο του χωριού -ενα νεαρό παλικάρι-τον οποίο και υπεραγαπούσε και φιλοξενούσε ( καθώς πάσχιζε να δώσει γνώση στα παιδιά της κατοχής και του εμφυλίου) νεκρό απο την "περιποίηση" της ασφάλειας.

    Είδε την φάμπρικα που δούλευε να γίνεται τόπος βασανιστηριων όπου χωρίς έλεος ανθρωποι -διπλανοί του και χωριανοί γίνονταν κομμάτια απο τα στυλάρια των χωριανών λακέδων.
    Οταν τον κάλεσε ο αστυνόμος κια του είπε αυστηρά δεν θα ξανακουβαλήσεις δαρμένο κομμουνιστή με τον γάδαρο ο Μικρασιάτης δεν άντεξε,πρώτη και μόνη φορά χτύπησε το χέρι πάνω στο γραφείο λέγοντας Αχ Πατρίδα και Πατρίδα.

    Με αυτή την φράση ξεψύχησε και ήταν ότι πιο αληθινό είχε ακουστεί απο το στόμα του.Αν και ήταν Ελληνες η Μάνα Πατρίδα δεν τους αγκάλιασε.

    Αυτό το χρέος πέφτει απο γενιά σε γενιά, να μην Ξεχάσουμε τα Ελληνικά Καρτερικά Ονόματα και την Ιστορία τους γιατί απλά Λαός χωρίς Ιστορία και Μνήμη είναι Λαός χωρίς ταυτότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Από το συγκεκριμένο οπτικοακουστικό υλικό γίνονται σαφή τα κάτωθι:
    1ον: Δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να υπάρχει εθνικός αρχειακός φορέας - δεν εξυπηρετεί κάποιο σκοπό.
    2ον: Ορθώς μια καλή κυρία χαρακτήρισε το φαινόμενο ως συνωστισμό - δεν υπάρχει βαρβαρότητα, απλά βιάζονταν για να δουν παράσταση του Γιώργου Τρομάρα.

    Πέρα από την πλάκα, η οποία, λόγω της τραγωδίας σε εθνικό και προσωπικό επίπεδο, ίσως και να μην έχει χώρο ύπαρξης, έστω και ως ειρωνεία, θα πρέπει να σκεφτούμε την ανάγκη για αποκατάσταση του εθνικού φρονήματος με κάθε μέσο, συμπεριλαμβανομένης της τιμωρίας αυτών που, από αφέλεια ή σκοπιμότητα, συνδράμουν στην καταστροφή των δομών της πατρίδας. Σημειωτέον ότι τιμωρία δεν είναι η φραστική ανάληψη πολιτικών ευθυνών ή η αποχώρηση από το προσκήνιο. Δεν αρκεί η μνήμη: απαιτείται δράση. Για παράδειγμα, είπες συνωστισμό; Θα το πληρώσεις.

    Όσο για τα εσωτερικά που αναφέρει ο Ακρίτας, μου έρχεται στο μυαλό η σκηνή
    http://www.youtube.com/watch?v=mrWEWZnuNfU
    και, νομοτελειακά, η φράση "Αλλά αυτό δεν θα είναι πόλεμος. Αυτό θα είναι ντροπή."
    http://infognomonpolitics.blogspot.com/2011/05/blog-post_3416.html
    Ινφογνώμων=manual. Τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. http://youtu.be/mrWEWZnuNfU

    "Τεραστιο" το βιντεο που βρηκες και αναρτησες.Μονο ο γονεας καταλαβαινει τι σημαινει τετοια τραγωδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αφιερωμένο:

    http://www.youtube.com/watch?v=p1bZyUlu5zI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κυριακο
    Ο Φουατ ητανε απο την Τραπεζουντα αλλα οχι νομιζω Ελληνας Ποντιος αν και αυτο δεν με επιρεαζει διοτι καποτε ζουσαν μαζι και αγαπημενα.
    Επειδη ο Φουατ την κοπανησε απο την πατριδα του την Τουρκια επειδη ητανε αριστερος και επειδη καταλαβαινω οτι σου αρεσει ο Φουατ (ειναι πραγματι συμπαθης τραγουδιστης)εγω σου αφιερωνω απο Ποντιο με συνοδεια λυρας τον ΥΜΝΟ ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ....στα Ποντιακα!!!

    http://kanali.wordpress.com/2010/09/27/internazionaleapostolidisnikos/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φίλε Sterg,

    Σ' ευχαριστώ πολύ για την αφιέρωση!

    Τον πήρε τον ύμνο, αλλά τον "πάτησε γερά" στην οκτάηχο, και τ' άλλαξε τα φώτα! Νομίζω ότι αυτό ήταν κάποτε στοιχείο της ζώσας ρωμαίικης Παράδοσης: έπαιρνε το ξένο και το αφομοίωνε.

    Παρατηρείς, είμαι σίγουρος, τις ομοιότητες στον ήχο με την λύρα της Καρπάθου, της Κάσσου, της Χάλκης, της Λήμνου και της θράκης, και φυσικά της Κρήτης! Και της Κύπρου τα παλιά και γνήσια ακούσματα, σε τέτοιους ήχους πατούνε. Θα πάω ακόμα πιο πέρα, και θα σου πω ότι οι ήχοι είναι πολύ κοντινοί και με αυτούς της κάτω Ιταλίας.

    Όταν βρω χρόνο, θα κατεβάσω στο youtube γνήσια μουσική της Θράκης, από παλιές ηχογραφήσεις.

    Πάντως αν δεν είχα ακούσει αυτόν τον ύμνο από ηχογράφηση του Κόκκινου Στρατού, θα 'λεγα πως είναι μεσαιωνικό άσμα...

    ~~~

    Ο Φουατ Σακα είναι Πόντιος. Αυτό μετράει. Το να μιλάει τα ρωμαίικα (rumca) ή όχι και το να 'ναι μουσουλμάνος ή χριστιανός δεν μετράει, αυτή την στιγμή.

    Οι Άνθρωποι της περιοχής πριν το Ισλαμ ήτανε όλοι ένα. Στην Ρωμανία δεν υπήρχανε φυλές. Αυτά τα φυλετικά τα ξεκίνησαν οι Φράγκοι, μετά τον Καρλομάγνο. Ξαναδιάβαζα χθες (από τις μεσαιωνικές πηγές του Pullan), πριν κοιμηθώ, έτσι για να χαλαρώσω, τις επιστολές Φράγκων Βασιλέων με τους (Ρωμαίους, όπως αυτοαποκαλούνταν) βασιλείς της Πόλης: οι μεν μιλούν με ρατσιστικά/φυλετικά κριτήρια, οι δε με χριστιανικά. Πάρε και διάλεξε.

    Θα κάνω ένα απάνθισμα από το ταξίδι στην Τραπεζούντα του Γεωργίου Σφραντζή, με παραγράφους παρμένους από το γνήσιο χρονικό του (minus). Απολαύστε τες:


    Είναι εκπληκτική η ομοιότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Τραπεζούντα πριν πέσει:

    [30.1] Τῇ γὰρ ιδ-ῃ τοῦ Ὀκτωβρίου μηνὸς τοῦ αὐτοῦ ἔτους ἐστά-
    λην ἐγὼ εἴς τε τὸν τῆς Ἰβηρίας μέπεν, ἤγουν βασιλέα Γεώργιον, καὶ τὸν
    βασιλέα Τραπεζοῦντος κὺρ Ἰωάννην τὸν Κομνηνὸν μετὰ χαρίτων ἀξιο-
    λόγων καὶ παρασκευῆς ὅτι πολλῆς καὶ καλῆς, μετὰ ἀρχοντοπούλων καὶ
    στρατιωτῶν καὶ ἱερομονάχων καὶ ψαλτῶν καὶ ἰατρῶν καὶ τεχνιτῶν κρα-
    τούντων καὶ ὄργανον· οἳ καὶ ἤκουον ὄνομα μὲν αὐτό, τὶ δέ ἐστιν, οὐκ
    εἶδον καὶ ἐπιθυμοῦσαν ἰδεῖν καὶ ἀκοῦσαι οἱ Ἴβηρες. καὶ διὰ τοῦτο
    καὶ συνέτρεχον ἐκ τῶν περάτων αὐτῆς δὴ τῆς Ἰβηρίας, ἵνα ἀκούσωσιν
    αὐτοῦ.

    [30.4] Καὶ τὸν Φευρουάριον τοῦ νθ-ου ἔτους ἀπέθανεν ὁ ἀμηρᾶς ὁ Μου-
    ράτης. Καὶ τοῦτο οὐκ ἀκούσαντός μου εἰς τὴν Ἰβηρίαν, ὡς ἦλθον εἰς
    τὴν Τραπεζοῦντα λέγει μοι ὁ βασιλεύς „Ἄρχον ἀποκρισιάρη, νά σε
    εἴπωμεν καλὰ μαντάτα, μόνον νὰ μᾶς δώσῃς τὰ συγχαρίκια”. Καὶ ἀνα-
    στὰς προσεκύνησα εἰπών· „Νὰ ποιήσῃ ὁ θεὸς πολυχρόνιον τὴν βασι-
    λείαν σου, ὁποῦ πᾶσι τρόποις εὐεργετεῖς ἡμῖν καὶ θέλεις εὐεργετήσειν
    καὶ νῦν τὰ καλὰ μαντάτα. Ἀμὴ ἡμεῖς τὶ ἄξιον ἔχομεν νὰ ἀποδώσωμεν
    τῇ βασιλείᾳ σου”; Καὶ λέγει μοι τὸν θάνατον τοῦ ἀμηρᾶ καὶ ὅτι ἐγένετο
    καὶ ὁ υἱὸς αὐτοῦ αὐθέντης καὶ δέδωκε πολλὰ τὸν βασιλέα καὶ ἔστερξεν,
    ἵνα ἔχῃ καὶ τὴν ἀγάπην, ἣν μετὰ τοῦ πατρός του εἶχε τὸ ὁσπίτιον ἐκεῖνο.
    [30.5] Καὶ ἀκούσας τοῦτο ἐγενόμην ἄφωνος καὶ οὕτως ὀδυνηθείς, ὥσπερ
    νὰ μὲ ἔλεγεν θάνατον τῶν ἐμῶν φιλτάτων· καὶ μέχρι τινὸς καταφιάσας
    λέγω· „Δέσποτά μου, τοῦτο οὐ χαριὲν μαντάτον, ἀλλὰ καὶ ὀδυνὸν λίαν”.
    Καὶ λέγει· „Πῶς καλέ”; Καὶ εἶπον· „Διότι ἐκεῖνος ἦν γέρων καὶ τὸ κατὰ
    τῆς Πόλεως ἀπεπειράσθη αὐτῷ καὶ πλέον οὐδὲν ἤθελεν ἐπιχειρισθεῖν
    τοιοῦτόν τι, ἀλλ' ἤθελε μόνον τὴν ἀγάπην καὶ εἰρήνην· ἀμὴ οὗτος, ὁποῦ
    ἐγένετο νῦν αὐθέντης, ἔνι νέος καὶ παιδιόθεν ἐχθρὸς τῶν Χριστιανῶν,
    νὰ ὑβρίζῃ καὶ νὰ ἐπαπειλῆται, ὅτι θέλει ποιήσειν τὰ καὶ τὰ κατὰ τῶν
    Χριστιανῶν.

    [31.3] Ἔγραφε δὲ οὕτως· „Ἐγὼ ἔμαθον τὸν θάνατον τοῦ ἀμηρᾶ, φθά-
    σας ἐνταῦθα εἰς τὴν Τραπεζοῦντα, παρὰ τοῦ βασιλέως· ἔμαθον καὶ τῆς
    ἐξαδέλφης αὐτοῦ τῆς ἀμηρίσσας ἐπαναστροφὴν εἰς τὴν πατρίδα καὶ τοὺς
    γονεῖς αὐτῆς. Λοιπὸν συλλογισάμενος, φαίνεταί μοι κάλλιον καὶ ὠφέλι-
    μον εἰς πολλὰ τὸ ἐκείνης, ἂν τὸ εὕρῃς νὰ τὸ πράξῃς παρὰ τὰ ἐνταῦθα.
    [31.4] Τέσσαρα γὰρ μόνον εὑρίσκω τὰ προσιστάμενα· τὸ ἔλαττον τοῦ
    γένους, τῆς ἐκκλησίας διὰ τὴν συγγένειαν, τὸ ὅτι εἶχεν ἄνδρα καὶ δ-ον
    ὅτι ἔνι χρόνου πλείονος καὶ ἔνι λογισμός, μήποτε ἐλθόντος καιροῦ τοῦ
    τεκεῖν παιδίον κινδυνεύσῃ, ὡς οἱ φυσικοὶ γράφουσιν, ὅτι ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖ-
    στον ἐπισυμβαίνει.
    [31.5] Λοιπὸν περὶ τοῦ πρώτου λέγω, ὅτι οὐδὲν ἔνι παράδοξον, ἐπεὶ
    οὐδὲν ἔνι ἐλάττονος γένους τῆς κυρίας μου καὶ ἀοιδίμου μητρός σου·
    περὶ τοῦ δευτέρου, καὶ ἂν ὅλως ἐλπίζωμεν, ὅτι τὸ τῆς Τραπεζοῦντος,
    ἂν γένηται, θέλει συγχωρήσει αὐτὸ ἡ ἐκκλησία, δοθέντων χρημάτων εἴς
    τε τὰς ἐκκλησίας καὶ εἰς τοὺς πτωχούς, πολλῷ μᾶλλον θέλει συγχωρή-
    σει τὸ τοῦ δεσπότου Σερβίας, ὁποῦ τὸν ἐντρέπονται καὶ χρεωστοῦσι το-
    σαύτας χάριτας καὶ ἡ ἐκκλησία καὶ ἱερομόναχοι καὶ μοναχοὶ καὶ μονα-
    χαὶ καὶ πτωχοί.

    [42.1] Ὁ δὲ τῶν ἀσεβῶν ἐξάρχων τὸν αὐτὸν δὴ χρόνον ἀπελθὼν
    κατὰ τοῦ Σφεντιάρη ἀπῆρε τὸ ἐκείνου περιβόητον κάστρον Σινώπην ὀνομα-
    ζόμενον, ὃ δὴ κἀγὼ ἐθεασάμην, ἀλλὰ δὴ καὶ τὸν ἄλλον αὐτοῦ ἅπαντα τόπον.
    [42.2] Ἔτι δὲ καὶ παρέμπροσθεν ἀπελθόντος αὐτοῦ ἀπῆρε καὶ τὴν Κε-
    ρασοῦντα καὶ τὴν Τραπεζοῦντα καὶ ἅπασαν τὴν περίχωρον αὐτῶν δὴ
    τῶν βασιλέων Τραπεζοῦντος καί, πάντας σχεδὸν τῶν ἐκεῖσε ἀτύχων αὐ-
    θεντῶν καὶ ἀρχόντων ἐκβαλών, εἰς τὴν Ἀνδριανούπολιν φέρων κατῴκι-
    σεν, ἔνθα δὴ καὶ ὁ τοῦ Μορέως αὐθέντης· ὧ δὴ καὶ δέδωκεν ἔχειν εἰς
    ζωάρκειαν αὐτοῦ καὶ τῶν αὐτοῦ τὴν μεγάλην Αἶνον, τὴν Λῆμνον, τὴν
    [42.2.7] Ἴμβρον καὶ τὴν Σαμοθρᾴκην, τὸν δὲ Τραπεζοῦντος βασιλέα τὸν Κομνη-
    νὸν κὺρ Δαβὶδ χωρία περὶ τὸ Μαῦρον Ὄρος. Ὃν δὴ καὶ μετά τινος
    χρόνου μικροῦ παραδρομήν, εὑρὼν τάχα εἰς αὐτὸν ἀφορμὴν μικρὰν καὶ
    οὐκ ἀληθῆ, πάντα τὰ αὐτοῦ ἔλαβε κἀκεῖνον πνιγμῷ ἐτελείωσε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "Δεν ήταν μόνο ο ξεριζωμός ήταν και η πίκρα που τους "πέταξαν" στα πιο αφιλόξενα μέρη της Ελλάδας, ήταν και που μια ζωή κουβαλούσε το "τουρκόσπορος" στο πετσί του."


    Ακρίτα,
    για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους και να μην πιπιλίζουμε απλώς την ίδια καραμέλα,

    αυτή είναι η μοίρα του κάθε πρόσφυγα,δεν τον περιμένουν παλάτια,ούτε καν τα ίδια σπίτια που είχε πριν,παρά μόνο δυσκολίες και αγώνας να ξαναφτιάξει τη ζωή του.Καθένας πήγε εκεί από όπου ήρθε:ο θαλασσινός στη θάλασσα,ο βουνίσιος στο βουνό,ο πεδινός στην πεδιάδα κι ο κάτοικος της πόλης στην πόλη.

    Η Ελλάδα ήταν τότε φτωχή.Από το 1821 μέχρι το 1920 και το 1922,το ελληνικό κράτος κι οι περιοχές της κυρίως Ελλάδας, βρίσκονται σε πόλεμο κι ο πόλεμος αυτός τελειώνει με μια βαριά ήττα(επιπλέον οικονομική ζημιά δηλαδή).Το κράτος παραχώρησε οικόπεδα,σπίτια και χωράφια,όπου είχε μέρος,σε πολλές περιπτώσεις,οι πρόσφυγες εγκαταστάθηκαν σε μέρη πολύ καλύτερα από εκείνα των ντόπιων,καθώς επρόκειτο για πρώην τουρκικά τσιφλίκια,δηλ.για χωράφια πολύ πιο εύφορα από εκείνα των ντόπιων,διότι καταλαβαίνεις πως ο τούρκος για τον εαυτό του,κρατούσε τα καλύτερα!

    Από 'κει και πέρα,όλους τους περίμενε αγώνας και καθένας αγωνίστηκε για τον εαυτό του.Το τέλος του πολέμου,ο καιρός της ειρήνης και τα έργα ανάπτυξης που συνεπάγονται και ο μόχθος όλων έφτιαξαν τη σύγχρονη Ελλάδα.

    Όσο για το "τουρκόσπορος",είναι γενικά, χαρακτηριστικό του Έλληνα,να βρίζει τον άλλον Έλληνα,ως λιγότερο Έλληνα!Προφανώς,κόμπλεξ που μας το πέρασαν οι ξένοι!Σκέψου κι εκείνο το "Βούλγαρος" που φωνάζουν μέχρι σήμερα, σε κάτι ποδοσφαιρικούς αγώνες σε ομάδα της Θεσ\νίκης,οι "χαμουτζήδες"!

    Σήμερα, οι απόγονοι των προσφύγων και γενικά όλοι οι Έλληνες,να είμαστε λίγο προσεκτικοί,γιατί έχουμε την τάση να βγάζουμε ο ένας το μάτι του άλλου:οι κακοί ήταν οι Τούρκοι(και τα αφεντικά τους),όχι οι Έλληνες της κυρίως Ελλάδας.Με τη μόδα της ελληνοτουρκικής φιλίας που μας επιβάλλουν σήμερα,ακούμε όλο "τι καλά που περνούσαμε με τους τούρκους γείτονές μας εκεί",ενώ μετά,"οι ντόπιοι Έλληνες ήταν κακοί,δε μας υποδέχτηκαν καλά".Όμως,ακομα κι αν με κάποιους απλούς Τούρκους είχες καλές σχέσεις,αυτοί και τα παιδιά τους χαίρονται τώρα την δικιά σου Ιωνία,όχι εσύ,ούτε εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Af, μαζί σου δικέ μου, αλλά η ευθύνη γέρνει στους "γηγενείς" "ντόπιους", που ακούνε την λέξη Ρωμαίικα/Ρωμηός/Ρωμηοσύνη/Ρωμαίος και βγάζουνε σπυριά. Να μας αφήσουνε να μιλάμε όπως μάθαμε από τους παπούδες μας. Δεν είμαστε σε εποχή Μεταξά πια...

    Άλλοι τρώγονται πραγματικά.

    Δεν θα ξεχάσω τον "καθηγητή" Ιστορίας μας, στο γυμνάσιο, να μας λέει "τί το θέλουμε το Οικ. Πατριαρχείο στην Πόλη" και τέτοια "παλαιοελλαδίτικα", αν με νοείς...για να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους.

    Να μην φοβόμαστε να ανοίγουμε τις πηγές και τους ιστορικούς φακέλλους. Δεν θα μάθουμε ποτέ από τα λάθη μας, αν κρύβουμε τις σκόνες κάτω απ' τα έπιπλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εάν είμασταν έξυπνοι, θα είχαμε εκμεταλλευτεί όλες τις εσωτερικές αντιθέσεις της Τουρκίας και θα την αλώναμε χωρίς καν πόλεμο.

    Αν είμασταν έξυπνοι θα ανοίγαμε τα σύνορα και θα δεχόμασταν πρόσφυγες/εργάτες/σπουδαστές/τουρίστες/επιχειρήσεις/κεφάλαια από παντού. Έτσι θα κέρδιζε οικονομικά το κράτος, και θα διαδίδαμε τον πολιτισμό μας.

    Αν πχ καλούσαμε τους Κούρδους από το 1980, τώρα οι μισοί θα είχαν γίνει Χριστιανοί-Ορθόδοξοι και Έλληνες! Και οι υπόλοιποι θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν με 1000 τρόπους: Ως εργάτες, επιλεγμένοι εθελοντές επαγγελματίες στρατιώτες για τον Ελληνικό στρατό, σπουδαστές, επιχειρηματίες, κτλ κτλ.

    Αν η Ελλάδα χορηγούσε υπηκοότητα σε όποιον είναι ή γίνει Χριστιανός-Ορθόδοξος και θέλει να γίνει Έλληνας, θα είχαμε Ελληνοποιήσει 20εκ Κούρδους, 15εκ Τούρκους κρυπτοχριστιανούς, 20εκ αραβόφωνους Ρωμιούς-Ορθόδοξους-Χριστιανούς, χώρια πόσοι Βαλκάνιοι-Ρωσόφωνοι κτλ κτλ.

    Δηλαδή θα κάναμε την Ελλάδα να έχει περισσότερο πληθυσμό από την Τουρκία!

    Έτσι κάνει όποιος θέλει να ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ!

    Έτσι κάνει ο Νταβούτογλου!

    Ο εθνοφυλετισμός μας περιορίζει! Οι Μεγάλες Δυνάμεις μας έριξαν τον εθνοφυλετισμό για να συρρικνώσουν και να διασπάσουν τον Ελληνισμό, διότι φοιβούνται ότι αν γίνουμε ξανά Ρωμιοί-οικουμενιστές τότε θα διεκδικήσουμε παγκόσμια ηγεμονική θέση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σας υπενθυμιζω οτι τοτε ο "ελληνας"
    διοικητης της Σμυρνης Στεργιαδης ειχε προτεινει να αφησουν τους Ελληνες κατοικους της Σμυρνης να σφαχτουνε διοτι αν επεστρεφαν αυτα τα "στιφη"
    στην τοτε Ελλαδα "θα κινδυνευε η ενομη ταξη με ανατροπη"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. sterg

    Γιατί ο βασιλιάς και οι πέριξ αυτού το ίδιο δεν ήθελαν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ. Γλέζος: Όχι στην προτομή του Αντιδημοκράτη Μ. Αλεξάνδρου στην Πάρο!

    Ο επικεφαλής της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Πάρου κ. Μανόλης Γλέζος ψήφισε αρνητικά στην τοποθέτηση της προτομής του Μεγάλου Αλεξάνδρου γιατί όπως είπε: «από την εποχή του Μ. Αλεξάνδρου και πιο πριν του πατέρα του Φιλίππου καταργήθηκε η δημοκρατία. Αρνούμαστε λοιπόν την διαστρέβλωση της ιστορίας».


    Fileleutheros Πολιτική και Πάρος
    ΤΟ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ BLOG ΤΗΣ ΠΑΡΟΥ

    http://fileleutheros.pblogs.gr/2011/09/m-glezos-ohi-sthn-protomh-toy-antidhmokrath-m-alexandroy-sthn-pa.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ωραία βρίστε ανθέλληνες αυτούς που είχαν δέκα χρόνια να πάνε σπίτι τους,αυτούς που πολεμούσαν δέκα χρόνια σε άγνωστη και αφιλόξενη γη για να σας απελευθερώσουν...βρίστε μόνο εμάς τους Ελλαδίτες,ρίξτε την ευθύνη για όλα τα κακά στους Ελλαδίτες,αυτοβαυκαλιστείτε,εσείς δεν είστε Έλληνες όπως λέτε,εσείς δεν ζείτε στην Ελλάδα,εσείς δεν κυβερνάτε την Ελλάδα,εσείς άλλωστε είστε ακριβώς οι ίδιοι με τους παππούδες σας,δεν είστε άλλα άτομα άλλης εποχής,που ήταν τέλειοι,ενώ οι δικοί μας ο ορισμός της αθλιότητας,πιο άθλιοι και από τους αγίους Τούρκους που τόσο επαινείται κάθε τρεις και λίγο,αλήθεια γιατί δεν γυρίζετε πίσω;πείτε ψέμματα στους εαυτούς σας...

    Ποιος ξέρει τι αυτιά θέλει να χαϊδέψει ποιος και γιατί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενώ αν γινόταν το αντίστροφο τους ελλαδίτες οι πρόγονοί σας θα τους είχαν σαν βασιλιάδες...λες και οι πρόγονοί σας δεν ήταν ελλαδίτες;ειδικά οι Σμυρνιοί άντε να ήταν Σμυρνιοί δεύτερης γενιάς,το ίδιο ισχύει και για τους Πολίτες.
    Πάντως λύση υπάρχει,η Τουρκιά να 'ναι καλά,και σε όποιον ανθέλληνα δεν αρέσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αλήθεια "ακρίτα" για πες ο Ζαχαριάδης και ο Βαφειάδης που "ματοκύλισε" την Ελλάδα και πολέμησε όπως οι ίδιοι έλεγαν για "ανεξάρτητη Μακεδονία" και ενσωμάτωση της Ηπείρου στην Αλβανία τι ήταν;...από τον Αβεντίνο λόφο πρέπει να 'ταν κι αυτή αν θυμάμαι καλά,έτσι;όχι τίποτε άλλο αλλά μιας το πάτε τοποφυλετιστικά...ρατσιστικά και καρολλίγγεια δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ξέρετε πόσοι σκοτώθηκαν από το χωριό μου για την Μικρά Ασία την ώρα που οι Μικρασιάτες δεν πήγαν καν να καταταγούν;άλλοι να πολεμάν για να απελευθερώσουν,άλλοι αντί να πολεμήσουν να μένουν με τις γυναίκες τους και σήμερα οι απόγονοι των τελευταίων να βρίζουν τους πρώτους με ότι κατέβει στην αβεντίνικη γκλάβα τους (γιατί ως γνωστόν είναι και Ρωμαίοι και ουχί Έλληνες...).Εγώ δε ο απόγονος των κακών που πήγαν να απελευθερώσουν τους καλούς "Ρωμαίους" και ουχί Έλληνες όπως λέτε ορισμένοι ανθέλληνες ψυχωτικοί,να στηρίζω με κάθε τρόπο την αναγνώριση της κοινής από τους Τούρκους Γενοκτονίας των Χριστιανικών Λαών της Ανατολής (δικός μου όρος και όχι του Χαρακόπουλου...),ποτέ να μην έχω ακούσει κακό λόγο για Πόντιο ή Μικρασιάτη στις περιοχές μου,ενώ όταν ήρθα Θεσσαλονίκη με το που άκουγαν κάποιοι ότι δεν είσαι "τεμέτερον" σε έβριζαν,ναι λέω αλήθεια όπως το ακούτε,ή άλλα ζώα να σε κοιτάνε με δυσφορία όταν βλέπουν ότι η ταυτότητα γράφει τόπος γέννησης Αθήνα,αλλά να δικαιούμαστε τέτοιο άδικο και ανιστόρητο βρίσιμο...μάλιστα!εύγε στο ιστολόγιο το "πατριωτικό" που στηρίζει τέτοιες κινήσεις!

    Υ.Γ. Αυτομαστίγωση να κάνουμε ή να φωνάξουμε τον ομώνυμο του αρχιχουντικού να βγάλει το κόμπλεξ του;
    Υ.Γ.2 Κάντε σεξάκι μερικοί να ανοίξει το μάτι σας και αφήστε τους αυτοκράτορες να κοιμούνται,καλό θα σας κάνει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μιλάτε δε συνεχώς κάποιοι για ρατσισμούς/φυλετισμούς κτλ την ώρα που εσείς δεν κάνετε τίποτε άλλο από το να βρίζετε ρατστιστικά και εντελώς φυλετιστικά μια μερίδα του ελληνισμού...δεν κάνετε πρόβες αναπαραγωγής καλύτερα λέω εγώ εσείς οι ορισμένοι (δεν το λέω στα "ρωμέικα" και το λέω στα μακαρονοφαναριώτικα μην μου το κόψει η διαχείριση...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν καταλαβαμε sapphire ουτε που απευθυνεσαι ουτε ισως και τι λες.
    Τα εγραψες ξημερωματα και ησουνα στενοχωρημενος.Τωρα ξυπνησα και θα τα ξαναδιαβασω λιγο μετα.Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για το έθνος, με τρομακτικές προκλήσεις εντός και εκτός, αντί η προσπάθεια να είναι στοχευμένη στην ενδυνάμωση του ηθικού και της εθνικής συνειδήσεως, στην ορθολογική ποιοτική και ποσοτική εκτίμηση των καταστάσεων, στη διεύρυνση του χώρου των αποτελεσματικών λύσεων (για να μην πω στη δημιουργία τους σε αντίθεση με την αναμονή πάσας λογής 'από μηχανής Θεών') και στη μεγιστοποίηση της αξιοποίησης των πόρων, ανθρώπινων και υλικών, είναι εκτιμώ περιττό να αναφέρω ποίων οι σκοποί εξυπηρετούνται από τέτοιου είδους φιλολογικές πολυτέλειες.

    Η μόνη περίπτωση για την οποία αξίζει να ικανοποιηθεί αμέσως το αίσθημα της ηθικής δικαιοσύνης ('να αποκατασταθεί η αλήθεια') για κάποιον που θίγεται είναι, επί του παρόντος, η αποφασιστική διευθέτηση ζητημάτων Εφιαλτών. Δεν υφίσταται τέτοιο ζήτημα στο παρόν θέμα. Για τα υπόλοιπα, κατόπιν της καταιγίδας.

    Με βάσει τα ανωτέρω, παρακαλώ όπως τεθεί παύση της εν λόγω συζητήσεως σε αυτό το σημείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. af το να γλιτώσεις απο τουρκικό μαχαίρι, το να σαι γλιτώσουν τούρκοι απο τσέτες και να πεθάνεις στον τόπο σου απο ελονοσία δεν είναι καραμέλα

    Σου γραφω για ότι ξέρω απο πρώτο χέρι.Ναι πεδινοί πήγαν σε πεδινά μόνο που τα πεδινά ήταν βάλτος

    Ναι οι θαλλασινοί πήγαν σε θάλασσα μόνο που πέθαιναν στιβαγμένοι σε μια αποθήκη και όταν τόλμησαν να ακούσουν για τον "επι γης παράδεισο" και να ξαναπάρουν το δρόμο της εσωτερικής μετανάστευσης βρέθηκαν πάλι στο ίδιο έργο σε τόπο ρουμάνι να πεθαίνουν σαν τις μύγες απο τις αρρώστιες

    Τα χωράφια που πήραν απο αναδασμό ήταν τα πιο φτωχά

    Και όμως όσοι ξέρω δεν είχαν να πούν ποτέ τίποτα κακό

    Αλλο ήθελα να πώ, όχι ότι την Ελλάδα αλλιώς την φανταζόνταν, ούτε ότι την ζήση τους αλλιώς την πίστευαν.

    Ηθελα να πώ ότι δεν περίμεναν με τίποτα να καταστρέψει τα όνειρα τους ο εμφύλιος σπαραγμός και στην Ελλάδα, ότι οι Ελληνες θα συνέχιζαν τα ίδια λάθη του παρελθόντος

    Δεν είπα ποτέ ότι η Αριστερά δεν ευθύνεται, ευθύνεται όσο και η Δεξιά.Μπορεί ο Γλέζος να ψήφισε τι ψήφισε όμως στα βιβλία του μιλά για Εθνική Παλλαική Αντίσταση κατά των Γερμανων.Η αλήθεια όμως είναι μία, ότι όσοι ξεκίνησαν απο του Στεφανή την Καλύβα , ούτε λίρες είχαν, ούτε στήριξη είχαν, είχαν μια τρελή ελπίδα την ίδια που είχαν όλοι στα ΟΧΙ του Ελληνισμού

    Δεν θα συγκρίνω τους λαικούς αυτούς μαχητές με κανέναν κούτβη σκερβελέ, με κανέναν δεξιό λακέ με κανέναν ταγματαλήτη, με κανέναν αριστερό πολιτικάντη με κανέναν δεξιό ή κεντρώο πολιτικό υπάλληλο των Αγλλων

    Ηταν Ηρωες,Είναι Ηρωες, θα είναι Ηρωες γιατί έμειναν απλοί επειδή ήταν Λαικοί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Anaconda
    Χωρις να διαφωνω με το περιεχομενο αυτων που ειπες θα πρεπει να σου τονισω οτι το υφος σου θυμιζει το αντιστοιχο του Βενιζελου (οχι του Λευτερη)που σαν ΥΠΕΘ ζητησε απο τους Ελληνες επι λεξη "στρατιωτικη Πειθαρχια". Το ζητουμενο ειναι να μη κερδιζουμε κατι χανοντας κατι αλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ε όχι και Βενιζέλος ρε Sterg! Εγώ έχω κορμί λαμπάδα!

    Όσο για το ύφος, με την προειδοποιητική βολή που έριξες ("Τωρα ξυπνησα και θα τα ξαναδιαβασω λιγο μετα.") δεν νομίζω να ήταν εφικτή η παύση με κάτι πιο ευέλικτο. Για τέτοια ευρύτερα ζητήματα, ηρεμία τώρα και τα βρίσκετε σε λίγο. Τώρα ξεκαθάρισμα μόνο με Εφιάλτες.

    ΥΓ. Αν νομίζεις ότι αυτό το ύφος είναι τέντα, δεν μπορείς να φανταστείς πώς είμαι στα... ωραία μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν νομίζεις ότι αυτό το ύφος είναι τέντα, δεν μπορείς να φανταστείς πώς είμαι στα... ωραία μου!

    Να το εκλαβομε οι υπολοιποι σαν απειλη αυτο?Βοηθα λιγο να καταλαβωμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. στεργκ,δεν ισχύει τίποτα από αυτά που λες,ούτε στενοχωρημένος ήμουν,το αντίθετο μάλιστα,ούτε κουρασμένος,ούτε κάτι άλλο,με έκπληξη όμως διάβασα κάποια άσχημα και ανιστόρητα πράγματα να λέγονται και απάντησα σε ύφος ειρωνικό και υπαινικτικό,όντως μπορεί να μην γίνεται εύκολα αντιληπτό.Απλά λέω ότι αυτά που αναφέρει ο Ακρίτας και ο Ρωμαίος συγκλητικός είναι ανιστόρητα και άδικα και μάλλον αποτέλεσμα συναισθηματική έκρηξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Sterg, σε ένα από τα διπλανά χωριά, οι κάτοικοι κυκλοφορούν με τη ζώνη λυτή και περιμένουν πότε να δουν κάποιον αμέρημνο περαστικό για να την πετάξουν κάτω, να μην προλάβει να σταματήσει, να την πατήσει, και να αρχίσει καυγάς. Έλεος πια - ούτε μια κουβέντα δεν μπορώ να πω και μου την πέφτεις αμέσως για τσαμπουκά! Σκέψου να ήμουν και καμιά τριανταριά χρόνια μικρότερός σου τί θα γινόταν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ακρίτα,

    Η μοίρα του πρόσφυγα ,όπως έγραψα και πριν,δεν είναι να τον περιμένουν παλάτια ,ούτε καν σπίτια ίδια μ’εκείνα που είχε.Ακόμα κι αν γλίτωσε από το μαχαίρι ,τον περιμένουν άλλες δυσκολίες.Όσο για τις υποσχέσεις,δε φταίω εγώ,ο λαός, για όποιον πίστεψε,αν πίστεψε.Το κράτος βοήθησε,αλλά εκ των πραγμάτων, έπρεπε να δουλέψουν και μόνοι τους.Και στο βάλτο και όπου αλλού.Όσοι πήγαν σε βάλτο,ξαναλέω.Στο κάτω κάτω,τι να έκανε το κράτος,να έβγαζε τους γηγενείς από τα σπίτια τους να μπουν οι πρόσφυγες; Αν ο ξεριζωμός γινόταν αντίστροφα (γεωγραφικά),τι θα έκαναν τότε οι Μικρασιάτες και οι άλλοι,θα έδιναν σ’εκείνους τους πρόσφυγες τα σπίτια τους και θα πήγαιναν οι ίδιοι στις αποθήκες ;Και ξέρεις κάτι,και παλάτια να τους έδιναν,πάλι δεν θα τους άρεσε.Η χαμένη πατρίδα, πάντα εξιδανικεύεται!

    Όσο για τα μετέπειτα ιστορικά γεγονότα,όλοι οι Έλληνες πέρασαν πόλεμο και κατοχή,εμφύλιο και μετανάστευση,εσωτερική και εξωτερική.Και όλοι οι Έλληνες είχαν τα ίδια δικαιώματα,όλοι ψήφιζαν και εκλέγονταν. Προς τι ο διαχωρισμός;Και μη συγχέεις το κράτος με τον απλό λαό.Ο γηγενής Έλληνας έχε ι παράπονα από το κράτος εξίσου με τον πρόσφυγα.Ο γηγενής Έλληνας είναι απλός πολίτης,δεν είναι εξουσία.

    Κυριάκο Παπαδόπουλε,

    Και Έλληνες και Ρωμιοί και Βυζαντινοί και Γραικοί κλπ,είμαστε όλοι μας,και τότε και σήμερα.Σκέψου,η Μακεδονία και η Θράκη και η Ήπειρος(αν δεν κάνω λάθος για την Ήπειρο) ελευθερώθηκαν πολύ αργά, 1912-1920, δηλαδή πολύ κοντύτερα στον ξεριζωμό του 1922 και πολύ μακρύτερα από το 1881 και το 1830 της νοτίου Ελλάδος.Για τον καθηγητή σου,τι να σου πω,προσωπική του άποψη.Άιντε αμέσως, γενικεύουμε;

    «Να μην φοβόμαστε να ανοίγουμε τις πηγές και τους ιστορικούς φακέλλους. Δεν θα μάθουμε ποτέ από τα λάθη μας, αν κρύβουμε τις σκόνες κάτω απ' τα έπιπλα...»
    Συμφωνώ κι επαυξάνω,γι’αυτό μίλησα,γιατί πρέπει επιτέλους να ακουστεί και η άλλη πλευρά.Η οπτική των προσφύγων στα ελληνικά ΜΜΕ,κατήντησε σαν την άποψη των αριστερών στα ελληνικά ΜΜΕ!

    STERG,

    Επειδή ο Στεργιάδης ήταν από το ελληνικό κράτος ,τι σημαίνει αυτό, ότι τον ήθελαν και τον ενέκριναν οι κάτοικοι της ελεύθερης Ελλάδας; Ξαναλέω,μη συγχέετε το κράτος με τον λαό! Άσε που ο Στεργιάδης ήταν προσωπική επιλογή του Βενιζέλου ...του αγαπημένου των προσφύγων! Κι ήταν ένας μεγάλος ανθέλληνας!Προσωπικά,αμφισβητώ σφόδρα και τον όλο ρόλο του Βενιζέλου,παρόλο που δεκαετίες τώρα,σχολεία και ΜΜΕ,μας επιβάλλουν το «τι μεγάλος πολιτικός που ήταν!»Και όχι,αυτό δε σημαίνει ότι υποστηρίζω τους αντιπάλους του,απλώς δε βρίσκω θετικά πάνω του!Οι επιτυχίες που του αποδίδονται μέχρι το 1912 ή το ’20,δεν ήταν τίποτε άλλο,παρά όσα είχαν προσυμφωνήσει οι Μεγάλες Δυνάμεις για την Ελλάδα,το 1830.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σκέψου να ήμουν και καμιά τριανταριά χρόνια μικρότερός σου τί θα γινόταν...

    Οσο θα καρφωνεις εσυ εγω θα ...ξεκαρφωνω το καλυβη του ...καραγκιοζη.Απο σενα εξαρταται αν θα συνεχισω το...ξεκαρφωμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Είσαι πνεύμα αντιλογίας και αντιδράσεως: θα σε μαλώσω...

    Όσο για τα περί καλυβίου, με τόσα που έχω πει περί παράγκας, είναι τουλάχιστον αδικαιολόγητο χτύπημα κάτω από τη ζώνη να μου λες κάτι παρόμοιο. Περίμενα κάτι ασύγκριτα πιο δίκαιο από 'σένα.

    ΥΓ. Κατά την ταπεινή μου γνώμη, ίσως να ήταν δημιουργικότερο να αφήσεις την τανάλια και να πάρεις και 'συ το σφυρί και μια χούφτα πρόκες και να βοηθήσεις. Σκέψου το λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να που τα φαινόμενα απατούν, και, όταν κάποιος πιστέψει σε έναν με παντελόνια, δικαιώνεται:

    http://www.newsbeast.gr/society/arthro/227334/o-nomotagis-kurios-rohamis/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.