31/10/11

Πρόσκληση σε ημερίδα: ΑΟΖ: Από τη Στρατηγική κίνηση στην Οικονομική Λύση




9 σχόλια:

  1. Εξαιρετικά ενδιαφέρον. Τόσο το θέμα, όσο και οι ομιλητές. Και μπράβο που το προγραμμάτισαν σωστά και το έβαλαν Σάββατο. skal, υποθέτω πως η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό. Έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όπως είναι γνωστό,η ΑΟΖ αφορά και τα αλιευόμενα είδη. Οι «Penguins (order Sphenisciformes,family Spheniscidae) are a group of aquatic, flightless birds», αλλά επειδή «they spend about half of their lives on land and half in the oceans», και τρέφονται με «fish, squid, and other forms of sealife caught while swimming underwater», η συμμετοχή τους στην ημερίδα, είναι επιβεβλημένη, ώστε να ζητηθεί από τους διαλέκτες να διευκρινιστεί επακριβώς το ….«νομικό καθεστώς» τους.
    Εκείνοι που τίθεται σε αμφιβολία εάν μπορούν να συμμετάσχουν «ελευθερότατα», είναι αυτοί που έχουν εκφράσει αμφιβολίες, κατά πόσο οι ως θέσφατο διατυπωμένες απόψεις των κ.κ. Καρυώτη και Λυγερού, απηχούν την διεθνοδικαιϊκή νομική πραγματικότητα (καίτοι τελευταίως ο κ. Καρυώτης με την τελευταία του εργασία, που έχει αναρτηθεί και εδώ στον φιλόξενο Ινφογνώμονα, θέλησε να διασκεδάσει κάπως τις πρώτες φρούδες ελπίδες που είχε καλλιεργήσει).
    Συνεπώς, δεν ξέρω εάν μπορώ και πρέπει να έρθω και εγώ, γιατί ξέρω από τώρα ότι θα έχω το δίλημμα, ή να συμμετάσχω στην συζήτηση προσγειώνοντας την ελπίδα, ή να σιωπήσω ενοχικά συμβάλλοντας στην συνεχιζόμενη πλάνη.
    Παύλος Γ. Φωτίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παύλε, η αλήθεια είναι πικρή και πονάει, αλλά ταυτόχρονα λυτρώνει.
    Οπότε, προχώρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Φωτίου, σωστά το λέει ο skal, άλλωστε η διαλεκτική αναζήτηση τής αλήθειας σ' αυτόν εδώ τον τόπο γεννήθηκε. Άρα είναι σημαντικό για εμάς τούς μη ειδήμονες να ακούσουμε και για τις δύο όψεις τού νομίσματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @skal, @Πιγκουίνος
    Και φυσικά θα είμαι εκεί.
    Άλλωστε το δίλημμα μετά τις εύστοχες παρεμβάσεις σας μεταφέρεται στην διεθνοδικαιϊκή νομική μου αξιοπρέπεια και αν δεν είμαι παρών, θα έχω το συνειδησιακό άγος του ρίψασπι.
    Βέβαια οι απόψεις μου για την ΑΟΖ, έχουν διατυπωθεί σε πάρα πολλές αναρτήσεις και εδώ στον Ινφογνώμονα και δεν θα είναι καινοφανείς, αν χρειαστεί να τις εκθέσω και στην Ημερίδα της 12ης Νοε.
    Παύλος Γ. Φωτίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ήμουν εκεί!
    Πολύς ο κόσμος. Δεν υπήρξε περίοδος συζητήσεως αφού μετά τις ομιλίες ο κόσμος σηκώθηκε να φύγει και να χαιρετίσει τους ομιλητές!
    Υπήρξαν πολλά που θα ήθελα να ρωτήσω για να τακτοποιηθούν οι λεπτομέρειες από πλευράς διεθνούς δικαίου, αλλά...
    Δεν είδα τον skal, που θα μπορούσα να τον αναγνωρίσω, γιατί τον ξέρω από διάφορες συνεντεύξεις και από την εποχή Οτσαλάν, Ναξάκη, κλπ.
    και φυσικά πως μπορείς να αναγνωρίσεις τον "Πιγκουϊνο", όταν εκεί δεν θα φορούσε την...στολή του.
    Ούτε και τον Anaconda (σωστά και με "νι" τώρα), που παρακολούθησε φαντάζομαι την εκδήλωση, δεν μπόρεσα ομοίως να αναγνωρίσω.
    Λυπάμαι που ήταν μια ευκαιρία γνωριμίας και παρήλθε άγονος. Ελπίζω σε μια άλλη ευκαιρία.
    Πάντως, όταν συστήθηκα στους δύο ομιλητές (αφού ο κ. Κασσίνης δεν ήρθε), έδειξαν "χαρά" που με γνώρισαν και "γνώση" των απόψεών μου. Ο κ. Καρυώτης μάλιστα με ευχαρίστησε που με πολλά σχόλιά μου, του διευκόλυνα την σκέψη και την έρευνα για να διορθώσει αρκετά σημεία όσων υποστήριζε παλαιότερα, γιατί όπως μου είπε είναι καθηγητής Οικονομίας και το θέμα της ΑΟΖ το βλέπει με αυτήν την οπτική, οπότε για την νομική σκέψη και τις παρατηρήσεις που του έχω κάνει ..."μου είναι υπόχρεος"...
    Ο κ. Λυγερός από την άλλη μου ζήτησε να έρθουμε σε επαφή γιατί και αυτός, όπως μου είπε...τα βλέπει με μαθηματικό μάτι.
    Συμπέρασμα: φρούδες ελπίδες σε ένα τόσο πολύ σοβαρό ζήτημα και καλλιέργεια ανέξοδης αισιοδοξίας με πολιτικαντισμούς και θεωρίες.
    Αυτά που άκουσα, για κάποιον που μιλάει με την εμπειρία της συμμετοχής σε διακρατικές διαπραγματεύσεις ΑΟΖ και Υφαλοκρηπίδας, μοιάζαν τουλάχιστον ...προεκλογικές ανεύθυνες ρητορίες.
    Παύλος Γ. Φωτίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παύλε και λοιποί φίλοι
    εγώ ήμουν δικαιολογημένος απών.
    Λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.