24/11/11

Η Ελλάδα ως σύγχρονη Ιφιγένεια και η ειδωλολατρία

Οι σύγχρονοι οικονομολόγοι αναλύουν με ειδωλολατρικά πρότυπα
Όσο και αν έχει ανελιχτεί η επιστήμη και η γνώση περισσεύει και υποτίθεται ότι έχει επιλυθεί κάθε τι που αφορά ή προβληματίζει την κοινωνία αλλά και την επιστήμη, φαίνεται ότι δεν θα λείψουν ποτέ οι «ειδωλολατρικές» και «δεισιδαίμονες» εξηγήσεις των διαφόρων «φαινομένων».

Όπως, σύμφωνα με το «χρησμό», ο Αγαμέμνων θυσίασε την κόρη του Ιφιγένεια για να φυσήξει ούριος άνεμος για την Τροία, έτσι και σήμερα η Τρόϊκα επιβάλει την καταστροφή της Ελλάδας για να σωθεί το Ευρώ, αλλά εις μάτην.
Με την ίδια «ειδωλολατρική» προσέγγιση ερμηνεύονται μόνο τα «φαινόμενα» της οικονομικής κρίσης από τους διαφόρου ποιότητας και σκοπιμότητας οικονομικούς αναλυτές, παραγνωρίζοντας ή παρακάμπτοντας την αιτία της κρίσης, την καρδιά του προβλήματος.
Ορισμένοι περισσότερο θαρραλέοι αποτόλμησαν την ενοχοποίηση της Goldman Sachs ως το κέντρο κατεύθυνσης και ελέγχου της παγκόσμιας οικονομίας. Ενδέχεται η Goldman Sachs να είναι το κυριότερο πλοκάμι του κέντρου προγραμματισμού και αποφάσεων, αλλά είναι μόνο ένα πλοκάμι από τα πολλά που είναι διασκορπισμένα σε όλο τον κόσμο και το καθένα από αυτά δημιουργεί τις προϋποθέσεις και τις κατάλληλες συνθήκες για την επίτευξη του σκοπού που έχει κεντρικά αποφασιστεί.
Στην προκειμένη περίπτωση, ο στόχος είναι το Ευρώ, έτσι ώστε να ελέγχονται ευκολότερα και αποτελεσματικότερα οι οικονομίες των κρατών μελών της Ευρωζώνης με το εθνικό τους νόμισμα, κάτι που έχω επισημάνει κατ’ επανάληψη από πέρυσι με άρθρα μου. Τα μεγάλα κεφάλια της Ευρωζώνης; απλά ερμηνεύοντας τα «φαινόμενα» και ενεργώντας σύμφωνα με αυτά, επιβάλουν μέτρα που εξαθλιώνουν τους πολίτες, χωρίς να αποτρέπεται ο κεντρικός κίνδυνος που είναι η κατάρρευση του Ευρώ. Συμβάλουν έτσι, άθελα τους ελπίζω, στην αποδόμηση του Ευρώ και στην τελική κατάρρευσή του.
Έτσι οι «αγορές», ως άλλος Number One στα κατασκοπευτικά έργα του James Bond, επιτυγχάνουν το σκοπό τους και οι ιθύνοντες της Ευρωζώνης κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου. Δεν αντιλαμβάνονται και κυρίως η Γερμανία που πρωτοστατεί, ότι μας οδηγούν στον γκρεμό με τις εμμονές της κ.Μέρκελ, που στο τέλος είναι αυτή που θα υποστεί τη μεγαλύτερη ζημιά, διότι έτσι κι αλλιώς θα μειωθούν δραματικά οι εξαγωγές της Γερμανίας, στις οποίες στηρίζεται η ευμάρειά της.
Σε ένα από τα τελευταία μου άρθρα, επιγραφόμενο «Ανάγκη επιβίωσης του Ευρώ χωρίς την εξαθλίωση της Ελλάδας», είχα αναλύσει τον μόνο αποτελεσματικό τρόπο διάσωσης του Ευρώ. Η ιδέα είναι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα να αγοράσει ΟΛΑ τα ομόλογα ΟΛΩΝ των κρατών μελών της Ευρωζώνης και να έχουμε να κάνουμε μόνο με τη Ε.Κ.Τ., αποστασιοποιούμενοι έτσι από τις «αγορές» και τα πλοκάμια τους. Μεταξύ αυτών είναι και οι Οίκοι Αξιολόγησης οι οποίοι επενεργούν ως μοχλοί αύξησης των επιτοκίων δια των υποβαθμίσεων της δανειοληπτικής ικανότητας του κράτους και κατάρρευσης έτσι της οικονομίας του, ώστε να τα δανείσουν με τους δικούς τους όρους. Σε συνδυασμό στη συνέχεια με την ολοκλήρωση επί τέλους της Ένωσης, με κοινή οικονομική πολιτική ανάπτυξης κ.τ.τ. ώστε να επιτευχθεί η οικονομική σύγκλιση των κρατών μελών. Μόνο έτσι θα επιβιώσει το Ευρώ και η Ευρωζώνη και τα κράτη μέλη θα ανακάμψουν.
Οι καιροί ου μενετοί και η κ.Μέρκελ που κυριαρχεί στην Ευρωζώνη, πρέπει να πεισθεί για τις πιο πάνω ριζικές αποφασιστικές ενέργειες, αντιλαμβανόμενη άλλως τις δυσμενείς συνέπειες για όλους και αυτής της Γερμανίας, παρακάμπτοντας και αγνοώντας τα όποια πλοκαμάκια υπεισέρχονται στις συσκέψεις τους.
Νίκος Αναγνωστάτος
Κηφισιά / e-mail: info@elvian.gr

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΜΑΡΩΣΤΕ ΤΑ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΚΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ. ΝΑ ΤΟΥΣ...ΧΑΡΟΜΑΣΤΕ.

    η ΤΡΑΙΝΟΣΕ

    http://www.tovima.gr/finance/finance-international-news/article/?aid=378451

    1] Η «Πρόοδος» των συνδικαλιστών .Το πουλόβερ άρχισε να ξηλώνεται από την εταιρεία «Πρόοδος», την οποία είχαν συστήσει συνδικαλιστές του ΠαΣοΚ με διευθυντικές θέσεις στον ΟΣΕ το 1995. Το σύστημα με το οποίο δούλευε η εταιρεία ήταν απλό: όταν ένας πελάτης ενδιαφερόταν για μεγάλες μεταφορές, οι αρμόδιοι του ΟΣΕ του έλεγαν ότι ο Οργανισμός δεν έχει την κατάλληλη υποδομή και τον έσπρωχναν προς τους ιδιώτες. Αυτοί έπαιρναν τη δουλειά και στη συνέχεια ο ΟΣΕ... έβρισκε την υποδομή και διακινούσε τα εμπορεύματα με έκπτωση που έφθανε ως 87%! Η «Πρόοδος» είχε κέρδη περί τα 70 εκατ. ετησίως και ο ΟΣΕ συσσώρευε ζημιές
    2] Tο μυστήριο των «βαγονιών-φαντασμάτων». Τα βαγόνια οδηγούνταν σε μια αποθήκη έξω από τη Θεσσαλονίκη και χρησίμευαν ως αποθήκες, τις οποίες το κύκλωμα μίσθωνε σε ιδιώτες για τη φύλαξη των εμπορευμάτων αντί 50 ευρώ την ημέρα ανά βαγόνι. Συνολικά στην αποθήκη βρέθηκαν 700 βαγόνια.
    3] Οταν τελείωσαν τα σκάνδαλα ξεκίνησε ο παραλογισμός. Ο ΟΣΕ την 1η Μαρτίου 2008 υπέγραψε μια σύμβαση με την εταιρεία Wasteel Ηellas. Αντικείμενο η υποστήριξη των κλιναμαξών με προσωπικό. Μέσω ενός υπεργολάβου το προσωπικό αυτό έφθασε στα 60 άτομα, τα οποία, όπως προβλεπόταν στη συμφωνία, δεν τα πλήρωνε η εταιρεία αλλά ο... ΟΣΕ. Ο μηνιαίος μισθός του κάθε υπαλλήλου ήταν 4.000 ευρώ, με υπερωρίες, επιδόματα και τα δώρα. Το μηναίο κόστος για τον Οργανισμό ανερχόταν σε 250.000 ευρώ. Η σύμβαση δεν μπορούσε να σταθεί. Οταν όμως ολοκληρώθηκε ο έλεγχος αναδύθηκαν και άλλες λεπτομέρειες. Από τα 60 άτομα εμφανίζονταν στη δουλειά τους μόνο 20. Οι υπόλοιποι ήταν άφαντοι. Επιπλέον δεν μπορούσε να εφαρμοστεί σε αυτούς η ρύθμιση για την περικοπή των μισθών που έγινε στο Δημόσιο επειδή τυπικά δεν ανήκαν στον ΟΣΕ
    4] Χαρακτηριστικό παράδειγμα θεωρείται η σύμβαση με το «11888» του ΟΤΕ. Προκειμένου να δίνει η υπηρεσία του ΟΤΕ πληροφορίες για τα δρομολόγια των τρένων ο ΟΣΕ κατέβαλλε 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο. Το ποσό αυτό κάλυπτε τις ανάγκες μισθοδοσίας 60 τηλεφωνητών και τηλεφωνητριών, δηλαδή ολόκληρου του προσωπικού που απασχολούσε η υπηρεσία «11888». Η σύμβαση καταγγέλθηκε. Με την αγορά ενός τηλεφωνικού κέντρου αξίας 35.000 ευρώ και με 10 υπαλλήλους του ΟΣΕ οι πληροφορίες δρομολογίων λειτουργούν άψογα χρησιμοποιώντας τον αριθμό 1110. Το «11888» όμως δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Εχει στείλει δύο εξώδικα καταγγέλλοντας τη διακοπή της σύμβασης. Επιπλέον, οι τηλεφωνητές έδιναν στους ενδιαφερόμενους πολίτες το προσωπικό τηλέφωνο στο γραφείο του διευθύνοντος συμβούλου. Η κατάσταση είχε γίνει αφόρητη ώσπου να βρεθεί λύση. Δύο γραμματείς ανέλαβαν να δίνουν πληροφορίες για τα δρομολόγια. Επίσης, έφτιαξε υπηρεσία web ticketing αντί 300.000 ευρώ χρησιμοποιώντας το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και σπάζοντας μια σύμβαση 8 εκατ. ευρώ με ιδιωτική εταιρεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.