Όταν η διαφήμιση εμπνέεται από την πολιτική κατάσταση. Πηγή έμπνευσης για το νέο διαφημιστικό σποτ της γνωστής εταιρείας ουίσκι Johnnie Walker, αποτέλεσε η οικονομική και κοινωνική κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα.Εικόνες από κεντρικούς δρόμους και γειτονιές της Αθήνας, αλλά και της Θεσσαλονίκης κατακλύζουν το βίντεο της διαφήμισης υπό τους ήχους του τραγουδιού « We never walk alone», που αποτελεί και το σλόγκαν του σποτ.Κεντρική ιδέα και κατά τους στοίχους του τραγουδιού, η εμψύχωση των Ελλήνων: να μην φοβούνται, να κοιτάζουν ψηλά, να προχωρούν με ελπίδα γιατί έτσι δεν θα είναι ποτέ μόνοι…
http://www.sigmalive.com
http://www.sigmalive.com
«Η Ρωμιοσύνη εν φυλή συνότζαιρη του κόσμου
ΑπάντησηΔιαγραφήκανένας δεν ευρέθηκεν για να την ιξηλείψει.
Κανένας! Γιατί σκέπει την που τα' άψη ο θεός μου.
Η Ρωμιοσύνη θα χαθεί όντας ο κόσμος λείψη!»
Βασίλης Μιχαηλίδης- ο οποίος δικαίως και ονομάσθηκε Εθνικός ποιητής της Κύπρου