27/4/12

Η "ΨΗΦΟΣ ΟΡΓΗΣ" ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ ΤΟ ΓΑΛΛΙΚΟ «ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ» ΚΑΙ Ο «ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ»

Σπύρος Θεοδωράτος

Η αναμφίβολη μεγάλη επιτυχία του «Εθνικού Μετώπου» στον 1ο Γύρο των γαλλικών εκλογών και η ανάδειξη της Μαρίν Λεπέν ως ρυθμιστού των πολιτικών εξελίξεων, έφερε μοιραία στην κορυφή της ατζέντας την άνοδο της Ακροδεξιάς, σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Παρόλα αυτά, θα ήταν λάθος να εξομοιωθεί το γεγονός αυτό με την καθ’ ημάς πρωτοφανή απήχηση - ιδίως στις πιο ευάλωτες ομάδες του ελληνικού λαού - της νεοναζιστικής οργάνωσης «Χρυσή Αυγή».
Θα πρέπει να πούμε τα πράγματα καθαρά, με το όνομά τους, επιχειρώντας αφενός να ερμηνεύσουμε την απήχηση της Χρυσής Αυγής σε μεγάλα στρώματα του ελληνικού λαού, αφετέρου να φωτογραφίσουμε τον υπαρκτό κίνδυνο για την κοινωνία μας, σε περίπτωση που αποτυπωθεί – όπως όλα συνηγορούν – στο εκλογικό αποτέλεσμα μια τέτοια άνοδος των «πολιτικών άκρων».

Γιατί… αρέσει, για ποιους λόγους έχει τόση απήχηση το «κήρυγμά» της – κήρυγμα, εν πολλοίς βασισμένο στην λεγομένη «φυλετική καθαρότητα» και στο ακραίο μίσος όχι μονάχα για τον «ξένο», αλλά έναντι οιουδήποτε «αντιπάλου» - στις μέρες μας, και εξαιτίας ποιών παραγόντων εμπνέει εμπιστοσύνη σήμερα μια ακραιφνώς νεοναζιστική οργάνωση, σε ένα ποικίλο και ετερόκλητο ακροατήριο - από απλά παιδιά που τρέφουν αγάπη και φοβούνται για τη μοίρα της πατρίδας τους μέχρι «αγανακτισμένους», απογοητευμένους – με το δίκιο τους -  πολίτες των 50 και των 60 ετών;

Κάθε κοινωνικό φαινόμενο διαθέτει, εφ ορισμού, όχι έναν και δύο, αλλά πολλούς παράγοντες που το καθορίζουν, το οριοθετούν και το εξηγούν. Ωστόσο, φοβούμαι ότι ήδη υπέπεσα σε ένα από τα πλέον… θανάσιμα αμαρτήματα του δημοσιογραφικού λόγου: την μακρηγορία. Οπότε, μπαίνουμε απευθείας στο «ζουμί». Και, μιας και δεν είναι δυνατόν να κάνουμε εδώ μία κοινωνιολογική ανάλυση του φαινομένου της παγκοσμιοποίησης και των ραγδαίων δημογραφικών αλλαγών που γνώρισε η Ελλάδα τα τελευταία είκοσι χρόνια, ας επιχειρήσουμε να μείνουμε στο σήμερα, στο «εδώ και τώρα».
Έτυχε να γεννηθώ και να μεγαλώσω στην άλλοτε φιλήσυχη και όμορφη γειτονιά του Αγίου Παντελεήμονα, στην Αχαρνών. Τότε, και μέχρι τα τέλη του ’90 όταν και έφυγα για τα Άνω Πατήσια, στη γειτονιά ο κόσμος χαιρετιόταν εγκάρδια, και απολάμβανε χωρίς τον παραμικρό φόβο την βόλτα του στα μαγαζιά, υπήρχε διάχυτη μια αίσθηση… νοικοκυροσύνης και λαϊκής ζεστασιάς,  ενώ η… μεθυστική μυρωδιά του ζεστού ψωμιού από τον παραδοσιακό, παλαιού τύπου, φούρνο στη γωνία Κεφαλληνίας και Αχαρνών σκέπαζε, θαρρείς τα πάντα, σε μια Ελλάδα που άλλαζε μεν, αλλά διατηρούσε μέσα της τις δικές της αξίες και αναφορές.

Μία ακόμη εικόνα που μου έχει εντυπωθεί, σχεδόν ανεξίτηλα: οι ντουντούκες των κομμάτων, με επίκεντρο της πάντα κοσμική και ζωηρή οδό Αγίου Μελετίου, όταν ακόμη τότε η πολιτική μύριζε ανθρωπιά και οι άνθρωποι δεν ντρέπονταν για τον ιδρώτα στα πουκάμισά τους, όταν άνοιγε ο καιρός.        

Σήμερα, η κατάσταση είναι η εξής: με επίκεντρο τον Άγιο Παντελεήμονα, οι Έλληνες, άνθρωποι ιδίως μεγάλης ηλικίας, είναι εγκαταλειμμένοι, πικραμένοι και φοβισμένοι, ωσάν η μοίρα να θέλησε να περάσουν τα τελευταία χρόνια της ζωής τους μέσα σε ταινία τρόμου. 

Τρανότερη, και πιο χαρακτηριστική απόδειξη, δεν είναι άλλη από τα ίδια τα παιδιά τους, τα οποία, όταν τους επισκέπτονται στις γιορτές, δυο με τρεις φορές τον χρόνο,  βγαίνοντας από τα ακριβά τους αυτοκίνητα αισθάνονται ωσάν να παίρνουν μέρος σε ένα ιδιότυπο και επικίνδυνο «σαφάρι» σε έναν άλλο κόσμο, σε μια άλλη πραγματικότητα, ενώ η εγκατάλειψη είναι εμφανής σχεδόν παντού.

Και σε αυτό, ακριβώς, το περιβάλλον μπαίνει στην εικόνα μας η «Χρυσή Αυγή» του Μανιάτη Νίκου Μιχαλολιάκου – με τα στελέχη της να παρουσιάζονται σήμερα, εν καιρώ κρίσης και Μνημονίου ως οι μόνοι «αγνοί, ανιδιοτελείς και άμωμοι» εκπρόσωποι της πολιτικής ζωής της Ελλάδας - κι όμως, ισχύει, για κάποιους συμπολίτες μας...

Έχω περπατήσει σε αυτούς τους δρόμους, δεν είμαι "δημοσιογράφος του Κολωνακίου" - και συγχωρήστε μου, παρακαλώ, την περιαυτολογία.  Έχω... πιει μπύρες με ανθρώπους που δηλώνουν υπερηφάνως οτι θα ψηφίσουν Χ.Α. Και έκανα ρεπορτάζ - αληθινό, χωρίς κάμερες και μπράβους - εκεί όπου βρίσκεται η δύναμή τους.

Και η αλήθεια είναι ότι πως η σημερινή  απήχηση της Χρυσής Αυγής  δεν προέκυψε από τη μία μέρα στην άλλη. Τα στελέχη της  - το συνειδητοποιείς όταν μιλάς με απλούς, μικρότερους ή μεγαλύτερους σε ηλικία υποστηριχτές της οργάνωσης – δούλεψαν εντατικά και με στόχευση εκεί ακριβώς που διείδαν την πλήρη απουσία της συντονισμένης Πολιτείας και της κρατικής μέριμνας – ανύπαρκτης, στην κυριολεξία, σε βαθμό τέτοιον που… μυρίζει, θες δεν θες, «πρακτοριλίκι» (…). 

Τα μέλη της Χ.Α. έφτιαξαν τοπικές επιτροπές, χτύπησαν φιλικά την πόρτα του απλού, μέσου ανθρώπου, που έχει στερηθεί ένα από τα πιο θεμελιώδη συνταγματικά του δικαιώματα: την ασφάλεια, τη δημόσια ειρήνη και το δικαίωμα να περιπατεί στην πόλη την οποία ο ίδιος χρηματοδοτεί με τα δημοτικά τέλη και τους φόρους του.

Κι όμως, η αλήθεια είναι ότι μόνον οι «Χρυσαυγίτες» τους μίλησαν με λόγια απλά και κατανοητά. Τους υπερασπίσθηκαν όταν ήταν εγκαταλειμμένοι στην τύχη τους, τα χνώτα τους ήταν κοινά, μοιράσθηκαν και αντιμετώπισαν τον ίδιο φόβο. Έφταιξαν ταμεία σε πολυκατοικίες και στήριξαν πολλούς φτωχούς συνταξιούχους.

Διοργάνωσαν μέχρι και εράνους για «συνέλληνες που έχουν ανάγκη». Χτύπησαν την πόρτα του...  μετανάστη (ενδεικτική και χάριν παραδείγματος η αναφορά) που κάνει φασαρία τα βράδια και κανείς δεν τολμά του πει κουβέντα. Απαίτησαν μέχρι και τα κοινόχρηστα – που σχεδόν κανείς δεν έδινε.Τους είπαν, εν ολίγοις, την αλήθεια της ζωής τους: «Μην περιμένετε από κανέναν προδότη και αχάριστο πολιτικό. Μόνο εμείς είμαστε κοντά σας και ανασαίνουμε τον ίδιο αέρα με εσάς».

Σε μια κοινωνία πολύ-διασπαμένη και πολύ-τραυματισμένη, οι «Χρυσαυγίτες» υπήρξαν – και αν είμαστε ειλικρινείς πρέπει να το αναγνωρίσουμε – οι μόνοι που στάθηκαν στο πλευρό των πιο αδύναμων ανθρώπων, από την Πλατεία Αττικής και τον Άγιο Παντελεήμονα έως τον Άγιο Νικόλαο και όλες εκείνες τις απομονωμένες, φτωχές γειτονιές «κάτω από την Αχαρνών».

Και κάπως έτσι, η λέξη «εθνικισμός» στα αυτιά αυτών των συμπολιτών μας αυτό απέκτησε τη διάσταση ενός πραγματικού κοινωνικού κινήματος διαμαρτυρίας, και μάλιστα «από τα κάτω»... 


Η "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ «ΚΑΛΟΙ ΣΑΜΑΡΕΙΤΕΣ» ΟΥΤΕ «ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ»


«Είμαστε αμετανόητοι… Όταν θα είμαστε εμείς οι δυνατοί, τότε θα τους δείξουμε. Αν χρειασθεί, λερώνουμε τα χέρια μας. Αν χρειασθεί, δεν είμαστε Δημοκράτες. Ούτε οι Θεσμοί ούτε τίποτε δεν είναι πάνω από την πατρίδα, για εμάς» , Τάδε έφη – υπάρχουν ακριβώς αυτά τα αποσπάσματα σε πολλά βίντεο στο Youtube – ο «αρχηγός» αυτής της νεοναζιστικής οργάνωσης, Νίκος Μιχαλολιάκος, στο ακροατήριό του, στη διάρκεια συγκεντρώσεων του «Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή» στις προαναφερθείσες γειτονιές, αλλά και στο κέντρο της Αθήνας. 

Η «Χρυσή Αυγή», πέραν από τη σωρεία επιθέσεων που έχουν κατά καιρούς καταγγελθεί, με θύματα είτε μέλη αριστερίστικων οργανώσεων είτε μετανάστες – ιδίως από το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές – παραμένει σταθερή  στη ρητορική της επί πολλά χρόνια και ουδόλως φαίνεται να την απασχολεί η… δημόσια εικόνα της, με εξαίρεση βεβαίας τις φετινές εκλογές, όπου με έξυπνο τρόπο έχει φροντίσει να διατηρήσει «χαμηλό προφίλ». Τώρα, οι ηγέτες της αισθάνονται ότι βρίσκονται εγγύτερα από ποτέ στο Κοινοβούλιο, και επιθυμούν βεβαίως να μην απολέσουν την ευκαιρία τους – «να είναι αυτοί οι δυνατοί», με την φανερή στήριξη πλέον των ψηφοφόρων τους, και όχι εν κρυπτώ.

Και είναι πράγματι λυπηρό, μία χώρα όπως η Ελλάδα, η οποία έχει λάβει διεθνώς τα εύσημα για τη λυσσαλέα αντίστασή της στον χιτλερισμό και το φασισμό, να φαίνεται σήμερα έτοιμη να αναγνωρίσει ως κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους της άτομα που εμφορούνται από αυτές τις ιδέες.

Παράλληλα, είναι επιβεβλημένο να υπογραμμίσουμε τα εξής: αν η Χ.Α ήταν πράγματι μια οργάνωση που μάχεται για τα «συμφέροντα του «λαού», σε καμία περίπτωση δεν θα επετίθετο σε άοπλους διαδηλωτές, σε πολλές – και καταγεγραμμένες – περιπτώσεις με την ανοιχτή υποστήριξη της Αστυνομίας.

Αλήθεια, τι είδους υπερασπιστές του λαού είναι αυτοί που στήνουν ενέδρες σε διαδηλωτές, χωρίς να βρίσκονται - πρώτοι οι ίδιοι - στο πλευρό τους; 
Είναι ανάγκη να πούμε τα πράγματα ως έχουν. Ερωτηματικά εγείρει ακόμη και το γεγονός ότι η Πολιτεία έχει δώσει άδεια Κόμματος σε αυτήν την οργάνωση. 

Η «Χρυσή Αυγή» μπορεί σήμερα για ορισμένους να εμφανίζεται να το «πιο αγνό και άμωμο τμήμα της πολιτικής ζωής». (…). Όμως, δεν πρόκειται για «πολιτικό Κόμμα». Και αποτελεί σκάνδαλο η συμμετοχή της στις εθνικές εκλογές, φρονούμε. Και πρέπει κάποτε σε αυτή τη χώρα οι μάσκες να πέσουν – αλλά όχι μέσω τραγωδιών, όπως η δολοφονία Λαμπράκη…

Τέλος, ο κίνδυνος από μια πιθανή εκλογική επιτυχία της Χ.Α δεν είναι μονοδιάστατος – εν τέλει, αφ’ ης στιγμής το Κράτος τους αναγνωρίζει ως Κόμμα, κάθε ένας έχει το δικαίωμα να τους ψηφίσει, είτε για να… «στείλει μήνυμα» είτε επειδή ελκύεται από τον νεοναζισμό (!).

Ο κίνδυνος έγκειται στο γεγονός ότι όταν τα «άκρα» ενισχύονται, αυτό συμβαίνει πάντοτε και από τις δύο πλευρές. Θα είναι, κατά ένα σενάριο, μοιραίο γεγονός, το αμέσως επόμενο των εκλογών διάστημα να υπάρξει μία γενικευμένη και συστηματική αντίδραση στην παρουσία της Χ.Α στη Βουλή από το έτερο άκρο της κοινωνικής ζωής, δηλαδή τις ακροαριστερές και αναρχικές ομάδες και φράξιες.

Ωστόσο, ως γνωστόν, «η δράση προκαλεί αντίδραση» - επομένως θα πρέπει ίσως να το αναμένουμε.

Την ίδια στιγμη, θα ήταν ακραίο λάθος να υποτιμήσουμε την όλο και πιο συχνή αρθογραφία και συνθηματολογία περί «τέλους της Βάρκιζας» (!) και υπέρ του λεγομένου «ένοπλου αντάρτικου πόλεων», σε τμήματα που εμφορούνται από μηδενιστικές απόψεις για τη ζωή.

Όσοι υποστηρίζουμε ακόμη την Κοινοβουλευτική Δημοκρατία – βλέποντας ασφαλώς και τις ολιγωρίες τις και τα λάθη και τη διαφθορά και την βαριά αμέλεια και όλα τούτα, ανόητοι δεν είμαστε – αλλά και όσοι απορρίπτουμε για λόγους αξιακούς και υπαρξιακούς την πολιτική βία,  οφείλουμε να καταδείξουμε εγκαίρως τους κινδύνους που ελλοχεύουν από την διαφαινόμενη   εκλογική επιτυχία της Χ.Α.

Χωρίς, ασφαλώς, να εξομοιώνουμε τους νεοναζιστές της Χ.Α. με τις αντιναζιστικές και αντιρατσιστικές οργανώσεις  - αν και πρέπει να πούμε ότι οι τελευταίες, θέλοντας και μη έγιναν όλα αυτά τα χρόνια οι καλύτεροι και ευφυέστεροι… διαφημιστές τους  – οι κίνδυνοι από μια τέτοια ακραία πόλωση σε μεγάλα τμήματα της ελληνικής κοινωνίας είναι παρόντες, και οφείλουμε εγκαίρως να τους φωτογραφίσουμε….
http://www.elzoni.gr/html/ent/378/ent.21378.asp 

22 σχόλια:

  1. >>>>Αν χρειασθεί, δεν είμαστε Δημοκράτες. Ούτε οι Θεσμοί ούτε τίποτε δεν είναι πάνω από την πατρίδα, για εμάς»( Νίκος Μιχαλολιάκος,)<<<<

    Εχει μηπως κανενας αντιρηση στα παραπανω????Αν "ναι" να μας την πει και να μας την αναλυσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. >Η "ΨΗΦΟΣ ΟΡΓΗΣ" ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΟΜΑΛΟΤΗΤΑ<

    Ποια "δημοκρατική ομαλότητα"; Έχουμε τέτοια τώρα; Ξύλινος λόγος, κενός περιεχομένου.

    @ sterg

    Καλώς όρισες! Όχι, εγώ τουλάχιστον δεν έχω αντίρρηση και μάλιστα όταν ο λόγος είναι για την "δημοκρατία" του μεταπολιτευτικού τύπου. Αυτή καλύτερα να λείψει εντελώς. Άλλωστε, όπως διαπιστώνουν και οι ξένοι, τα κόμματα είναι η κατάρρα της Ελλάδας από συστάσεως του Νεοελληνικού κράτους, ή για να ακριβολογώ, από τον Καποδίστρια και μετά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "...Τα μέλη της Χ.Α. έφτιαξαν τοπικές επιτροπές, χτύπησαν φιλικά την πόρτα του απλού, μέσου ανθρώπου, που έχει στερηθεί ένα από τα πιο θεμελιώδη συνταγματικά του δικαιώματα: την ασφάλεια, τη δημόσια ειρήνη και το δικαίωμα να περιπατεί στην πόλη την οποία ο ίδιος χρηματοδοτεί με τα δημοτικά τέλη και τους φόρους του. Κι όμως, η αλήθεια είναι ότι μόνον οι «Χρυσαυγίτες» τους μίλησαν με λόγια απλά και κατανοητά. Τους υπερασπίσθηκαν όταν ήταν εγκαταλειμμένοι στην τύχη τους, τα χνώτα τους ήταν κοινά, μοιράσθηκαν και αντιμετώπισαν τον ίδιο φόβο. Έφταιξαν ταμεία σε πολυκατοικίες και στήριξαν πολλούς φτωχούς συνταξιούχους.
    Διοργάνωσαν μέχρι και εράνους για «συνέλληνες που έχουν ανάγκη». Χτύπησαν την πόρτα του... μετανάστη (ενδεικτική και χάριν παραδείγματος η αναφορά) που κάνει φασαρία τα βράδια και κανείς δεν τολμά του πει κουβέντα. Απαίτησαν μέχρι και τα κοινόχρηστα – που σχεδόν κανείς δεν έδινε.Τους είπαν, εν ολίγοις, την αλήθεια της ζωής τους: «Μην περιμένετε από κανέναν προδότη και αχάριστο πολιτικό. Μόνο εμείς είμαστε κοντά σας και ανασαίνουμε τον ίδιο αέρα με εσάς»...".

    Διαπιστώνω ότι τα παπαγαλάκια του διεφθαρμένου συστήματος που κατέστρεψε την χώρα και εκμαύλισε την κοινωνία και κυρίως οι "δημοσιογράφοι" κάθε εμβέλειας και προέλευσης ανακάλυψαν αιφνιδίως "το φως το αληθινόν"!
    Βεβαίως το δεύτερο μέρος του άρθρου επανέρχεται στην πολιτική ορθότητα. Δεν πειράζει, θα ακούσουμε και θα διαβάσουμε πολλά αυτές τις μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η ΑΓΩΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ΤΗΝ ΕΥΜΑΡΕΙΑ, ΤΗΝ ΙΣΧΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΓΑΙΕΣ ΤΟΥ.

    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΜΙΑ ΑΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ ΩΣ ΑΥΤΟΣΚΟΠΟΥ. ΤΟ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΔΩΣΕ Ο ΘΕΟΣ. ΤΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΤ' ΕΜΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ.

    ΑΝ ΕΝΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΩΣ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΟΥΤΩΣ ΩΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΕΠΙΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΥΣ.

    ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ή ΑΛΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕΙ ΩΣ "ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ". ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ.

    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΘΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΔΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ. ΜΟΝΟΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΙΜΑΜΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ.

    ΠΕΡΙ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ
    http://isxys.blogspot.com/2010/11/blog-post_4277.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. sterg (8:29πμ):

    «>>>>Αν χρειασθεί, δεν είμαστε Δημοκράτες. Ούτε οι Θεσμοί ούτε τίποτε δεν είναι πάνω από την πατρίδα, για εμάς»( Νίκος Μιχαλολιάκος,)<<<<

    Εχει μηπως κανενας αντιρηση στα παραπανω????Αν "ναι" να μας την πει και να μας την αναλυσει.
    »

    Χμμμ, ποιά ακριβώς πατρίδα εννοεί ο ποιητής; Να το δούμε λιγάκι αυτό;
    Πριν από καμμιά εβδομηνταριά χρόνια, ήρθαν στον τόπο καταγωγής μου (δηλαδή στην πατρίδα μου) οι εθνικοσοσιαλιστές, οι ιδεολογικοί πρόγονοι τών ντόπιων σημερινών, κάτι τύποι ακριβώς σαν και τούς συγκεκριμένους εθνικοσοσιαλιστές στη φωτο τής ανάρτησης. Μαζέψανε όλους τούς άντρες από 12 χρονών και πάνω και τούς εκτελέσανε. Στη συνέχεια βάλανε φωτιά να κάψουνε και τα γυναικόπαιδα που είχαν κλειδώσει στο σχολείο (ευτυχώς αυτά κατάφεραν και γλύτωσαν). Όταν τέλειωσαν το έργο (sic) τού "ανώτερου σχεδίου" τους, γύρισαν προς τον επικεφαλής τους εθνικοσοσιαλιστή αξιωματικό, τού ανέφεραν ότι το σχέδιο και οι εντολές εκτελέστηκαν, χαιρέτησαν (ακριβώς σαν και τούς συγκεκριμένους εθνικοσοσιαλιστές στη φωτο τής ανάρτησης) κι έφυγαν... Ευτυχώς, τα ζώα δεν έφτασαν μέχρι το χωριό μου κι έτσι ζουν ακόμα κάποιοι συγγενείς μου που μού τα διηγήθηκαν.

    Είναι προφανές ότι δεν σου παραθέτω αυτά τα γνωστά σε όλους τούς Έλληνες γεγονότα για να σού κάνω μάθημα, απλούστατα διότι τα ξέρεις πολύ καλά. Οπότε φτάνω στο αυτονόητο ερώτημά μου: Προς τι το συγκεκριμένο σχόλιο - ερώτημά σου; Είναι απλά επειδή σ' αρέσει να παρασύρεις και να παρασύρεσαι ας πούμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. sterg, συγγνώμη ρε φίλε, ξέχασα και κάτι άλλο βασικό (πώς διάολο μού ξέφυγε αυτό;), αν και υποθέτω ότι θα το ξέρεις. Εκείνα τα χρόνια που λες, οι εθνικοσοσιαλιστές (κάτι τύποι ακριβώς σαν και αυτούς στη φωτο τής ανάρτησης) μάζευαν και όσους Έλληνες - Εβραίους μπορούσαν (ιδίως από Θεσσαλονίκη μεριά) και τούς έστελναν στη Γερμανία σε ειδικά στρατόπεδα εργασίας (όπου ως γνωστόν "η εργασία απελευθερώνει") και αφού τούς εξαντλούσαν με κάθε τρόπο, στο τέλος τούς σκότωναν και τούς έκαναν σαπούνι.

    "Εχει μηπως κανενας αντιρηση στα παραπανω????Αν "ναι" να μας την πει και να μας την αναλυσει."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ....Οι διπλωματικές (πολεμικές) ενέργειες των Άγγλων συντονίζονταν από ένα πολυσύνθετο πλέγμα υπηρεσιών και ήταν –το Υπουργείο Αμύνης, το Υπουργείο Εξωτερικών, η Υπηρεσία Ειδικών Επιχειρήσεων (SΟΕ) οι αρχηγοί του Επιτελείου και οι υφιστάμενοι τους. Πολλές φορές διαπιστώθηκαν ασυμφωνίες μεταξύ των φορέων αυτών που αφορούσαν μόνο σε θέματα τακτικής. Δεν παρεξέκλιναν όμως από τον στρατηγικό στόχο....

    Κρατείστε πολύ καλά αυτό
    ήδη αρχισαν τα όργανα και η λαθρομεταναστευση ειναι ο μανδύας κάτω απο τον οποίο κρύβεται ο πραγματικός ρόλος και το πραγματικό πρόσωπο της ακροδεξιάς και της ακροαριστεράς στην Ελλάδα
    Το γραφω καθαρά αφεντικό και των δύο είναι η καλυτερα ξένη φρουρουμενη πρεσβεία στην Ελλάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακρίτα, αυτό είναι το ζουμί. Εάν κάποιος θέλει να δημιουργήσει συνθήκες ανωμαλίας στην Ελλάδα (γιατί ως γνωστόν ο λύκος στην αναμπουμπούλα χαίρεται), θα "έβλεπε με πολύ θετικό μάτι" να ενισχύονται τα άκρα. Για σκέψου ας πούμε μια Βουλή με Χρυσή Αυγή και ΑΝΤΑΡΣΥΑ για παράδειγμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΠΡΟΣ "ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ"

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΗΓΕΤΕΣ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΝΤΙΤΑΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΙΤΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ. ΤΟ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΕΙ.

    ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΧΩΡΙΟ ΤΗΝ ΚΑΝΔΑΝΟ ΣΕΛΙΝΟΥ ΕΚΑΨΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ. ΤΗΝ ΕΚΑΨΑΝ ΔΙΟΤΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΣΤΗΣΕΙ ΕΝΕΔΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΑΜ@@@@Ν ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ.

    ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ ΜΟΥ ΑΚΟΜΗ ΣΤΕΚΕΙ ΩΣ ΑΠΟΚΑΙΔΙ...

    ΕΓΩ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ.

    ΤΟ ΤΙ ΕΚΑΝΑΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ, ΟΙ ΙΤΑΛΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΖΟΥΛΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΝ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ. ΟΤΑΝ ΜΕ ΕΝΟΧΛΗΣΑΝ ΠΗΡΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΕΣ ΗΓΕΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ.

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΛΕΙΣ ΣΕ ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΚΟΡΕΑΤΩΝ. ΟΥΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ "ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΣ" ΓΙΑ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΑ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΑΣ ΚΛΠ

    ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΔΥΟ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΜΟΥ.

    1) ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ "ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ"
    http://isxys.blogspot.com/2010/09/blog-post_1521.html

    2) ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ
    http://isxys.blogspot.com/2010/09/blog-post_7826.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΣ
    Ευχαριστω που παλι με παρεσυρες να μπω αλλα για απαντηση μου δες ΑΚΡΙΒΩΣ Ο,ΤΙ σου απαντησε ο ΚΟΥΡΗΤΗΣ!Τα υπογραφω.
    Και σε εσενα ΚΟΥΡΗΤΗ δεν μπορω παρα να σου βγαλω το καπελλο μου .Σπανια (Εθνικα) η αντικειμενικοτητα στον λογο σου.Στερημμενη η Πατριδα μας απο αυτην την Εθνικη ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ που πιστευω οτι αυτο ειναι και ενα απο τα κυριωτερα αιτια των δεινων της.
    Καλη αφυπνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πού είναι η απάντησή μου στον Πιγκουίνο, που έγραψα χθες βράδυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΟΥΡΗΤΗ και Sterg, δεν υπάρχει διαφωνία σ' αυτά που λέτε γιατί έτσι είναι. Η σύγχυση ξεκινάει όταν ταυτίζεται ο εθνικισμός με τον εθνικοσοσιαλισμό. Αυτό είναι αποτέλεσμα τής επιτυχημένης (σε σημαντικό βαθμό) προπαγάνδας τής παγκοσμιοποίησης/νέας τάξης, πράγμα που έχει καταφέρει να δαιμονοποιήσει σε πολύ κόσμο την έννοια εθνικισμός και να ζητούν υποκατάστατα (όπως π.χ. εθνισμός κλπ). Με λίγα λόγια, ο εθνικισμός (με τη φυσική και όχι τη δαιμονοποιημένη έννοια τού όρου) δεν είναι γνώρισμα ή προνόμιο μόνο τής ακροδεξιάς, αλλά πολύ ευρύτερων στρωμάτων. Σαν και αυτούς π.χ. που αντιστάθηκαν στην Κρήτη και σε όλη την Ελλάδα. Και για να μη ξεφεύγουμε απ' το θέμα, το ζητούμενο είναι αν αυτοί οι τύποι στη φωτο βλέπουν τον Χίτλερ και ότι αυτός εκπροσωπούσε (αλλά και προξένησε σε εμάς) με συμπάθεια ή αντιπάθεια...

    Nativist, σ' αυτό που είχες θέσει η απάντηση είναι ότι την ιστορία σου δεν την ξεχνάς όχι σε 70 χρόνια αλλά ούτε σε 70 αιώνες. Γιατί αλλοιώς θα πορεύεσαι χωρίς πυξίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟ

    Πού είναι αυτό που είχα θέσει; Διότι την ιστορία σου ασφαλώς δεν την ξεχνάς και ούτε εγώ έγραψα, απ' ό,τι θυμάμαι, κάτι τέτοιο.

    Όμως, αν και ρώτησα, δεν πήρα απάντηση. Πού είναι το σχόλιό μου αυτό; Καλά, εξαφανίζονται σχόλια, χωρίς εξήγηση; Διότι για να λες ότι "σ' αυτό που είχες θέσει", θα πει ότι το σχόλιο αναρτήθηκε. Εγώ, όμως, δεν το είδα αναρτημένο. Τι γίνεται εδώ; Γιατί δεν δίνει κανείς διαχειριστής απάντηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Διαχειριστές

    Μία ερώτηση έκανα και μάλιστα δύο φορές. Θα φιλοτιμηθεί κάποιος να δώσει απάντηση; Πώς είναι δυνατόν ο Πιγκουίνος να αναφέρεται σε σχόλιό μου που δεν αναρτήθηκε και γιατί δεν αναρτήθηκε; Το είχα γράψει 27 Απριλίου 2012, μεταξύ 7:32 μ.μ. και 7:51 μ.μ. Απαντούσε στο σχόλιο του Πιγουίνου 7:32 μ.μ.

    Ελπίζω να μου δοθεί κάποια εξήγηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Nativist
    to pliktrologio mou exei provlima kai den mporo na grapso ellinika.
    Dern xero ti egine me to sxolio sou. An xerei kapoios allos as mas pei.
    Pantvs gnorizomaste xrnia tora.
    SXOLIA EDO DEN EXAFANIZONAI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Nativist απ' ό,τι θυμάμαι, κάτι τέτοιο;

    Δέν έχω χρόνο για να αναλωθω σε τέτοια συζήτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σάββα και Ακρίτα,

    Ο Πιγκουίνος πρέπει να διάβασε το σχόλιο, αφού αναφέρθηκε σ' αυτό. Πώς άραγε; Είναι διαχειριστής;

    Όσον αφορά σε σένα, Ακρίτα, δεν σου ζήτησα να αναλωθείς σε κάποια συζήτηση, αλλά να απαντήσεις σαν υπεύθυνος διαχειριστής, κάτι που νομίζω ότι είναι υποχρέωσή σου. Αν το καταλαβαίνεις, βέβαια.

    @ @ ΠΙΓΚΟΥΙΝΟ

    Εσύ πού το είδες το σχόλιο αυτό; Μπορείς να βοηθήσεις να βγει κάποια άκρη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Nativist, το είχε πάρει το μάτι μου το σχόλιό σου αλλά εκείνη την ώρα βιαζόμουνα. Έλεγες όμως (δεν θυμάμαι τις ακριβείς λέξεις, αλλά αυτό ήταν το νόημα) ότι: "γιατί πρέπει να αναλωνόμαστε σε πράγματα που συνέβησαν πριν από 70 χρόνια;"
    Όταν ξαναμπήκα δεν το είδα και φαντάστηκα ότι το απέσυρες οπότε και δεν ασχολήθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το μάτι σου ασφαλώς το πήρε, το ερώτημα είναι ΠΟΥ;

    Το νόημα ήταν ότι σου έλεγα αυτά που είπα κι' εδώ.

    Δεν απάντησες στο ερώτημα, αν είσαι εκ των διαχειριστών του ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. >Nativist απ' ό,τι θυμάμαι, κάτι τέτοιο;<

    ;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Nativist (2:36μμ): "Το μάτι σου ασφαλώς το πήρε, το ερώτημα είναι ΠΟΥ;"

    Λογικά, κάπου στην ανάρτηση θα πρέπει να το είδα γιατί δεν κολλάει αλλού.


    "Δεν απάντησες στο ερώτημα, αν είσαι εκ των διαχειριστών του ιστολογίου."

    Μακάρι να είχα το χρόνο φίλε μου ώστε να μπορώ να είμαι και διαχειριστής σε ιστολόγια. Τρέχω και δεν φτάνω και ούτε σελίδα στο facebook δεν έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΠΙΚΟΥΙΝΕ,

    Στην ανάρτηση δεν το είδες, διότι θα φαινόταν, αν είχε διαγραφεί το σχόλιο από κάποιον διαχειριστή, ή από μένα, τον ίδιο. Είσαι έξυπνος άνθρωπος και καταλαβαίνεις το εύλογο της απορίας μου.

    Δεν πειράζει, το θέμα θεωρείται (εκ μέρους μου, τουλάχιστον) λήξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.