13/10/12

Η αριστερή ανομία, κυρία υπεύθυνη της εμφάνισης της χρυσής αυγής

Περιστατικό 1ο
image

Ήμουν περίπου 20 χρονών όταν αντίκρισα έξω από τον κινηματογράφο που πήγα να δω την ταινία «ΕΛΕΝΗ» (που αναφερόταν στον εμφύλιο πόλεμο), κομμουνιστές να φωνάζουν συνθήματα, να κρατούν σημαίες , πλακάτ, να μοιράζουν φυλλάδια και να ζητούν την ματαίωση της προβολής. Έλεος!!!


Ο Νίκος Γκατζογιάννης είχε ζητήσει το γύρισμα της ταινίας να γίνει στα βουνά της Ηπείρου, εκεί που διαδραματιζόταν η ιστορία ,(στο χωριό Λιά) και βρήκε σθεναρή αντίσταση από το Υπουργείο Πολιτισμού της Μελίνας Μερκούρης. Τελικά η ταινία γυρίσθηκε σε κάποια βουνά της Ισπανίας που έμοιαζαν με τα δικά μας. Ντροπή!!!
Την ίδια μεταχείριση δεν είχαν βεβαίως, ούτε ο Παντελής Βούλγαρης , ούτε ο Θόδωρος Αγγελόπουλος, ούτε τόσοι άλλοι αριστεροί που ελευθέρως ανέβαζαν τα έργα τους με την ίδια θεματολογία, που  πολλές φορές χρηματοδοτούσε ο κρατικός προϋπολογισμός.
Περιστατικό 2ο
image

Ο Γάλλος συγγραφέας του βιβλίου ,«Η Μαύρη Βίβλος του Κομμουνισμού», Στεφάν Κορτουά, μετά από πολλά χρόνια προσπάθειας να εκδοθεί το βιβλίο στην Ελλάδα (κανείς Έλληνας εκδότης δεν το αναλάμβανε ,παρά μόνο λογοκριμένο), οργάνωσε παρουσίαση στο Πανεπιστήμιο της Μακεδονίας. Εκεί όμως βρέθηκε αντιμέτωπος με την απαγόρευση της εκδήλωσης από οργανωμένους οπαδούς του ΚΚΕ. Tελικά η εκδήλωση έγινε στο Hotel Holiday In, δηλώνοντας ο Στεφάν Κουρτουά, ότι πρώτη φορά του συμβαίνει να του απαγορεύεται να μιλήσει και μάλιστα σε πανεπιστημιακό χώρο, χαρακτηρίζοντας το ΚΚΕ «το πιο βλακώδες Κομμουνιστικό Κόμμα της Ευρώπης».
Περιστατικό 3ο
image

1988 Νεολαίος τότε φοιτητής της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ πήγαμε οργανωμένα να καταθέσουμε στεφάνι προς τιμήν των αγωνιστών του Πολυτεχνείου. Στο προαύλιο του Πολυτεχνείου μας περικύκλωσε μια ομάδα αριστεριστών πετώντας μας, πέτρες, ξύλα και νεράντζια με ξυραφάκια, οχλαγωγώντας  την ιαχή φα-σι-στες, φα-σι-στες. Ακόμα και τώρα αναρωτιέμαι με ποιο τρόπο η βία μπορεί να ταυτοποιείται με την Δημοκρατία;
ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ…………..
Θα μπορούσα να γράψω ολόκληρο βιβλίο με τις αυθαιρεσίες της Αριστεράς μετά την μεταπολίτευση. Οι κυβερνήσεις όπως και η ίδια η κοινωνία ανέχτηκε αυτή την ιδιότυπη ασυλία της ανομίας της αριστεράς στην Ελλάδα.
Τι να πρωτοθυμηθώ την ιδεολογική κάλυψη των ενεργειών της 17Ν που τα θύματα της ήταν όλα από τη «ΔΕΞΙΑ» πλευρά; (Μπακογιάννης, Αθανασιάδης, Μομφεράτος, κλπ κλπ)
Το κάψιμο βιβλιοπωλείων της αντίθετης αλλά ενοχοποιημένης «Δεξιάς» άποψης;
Τις Γενικές Συνελεύσεις που ποτέ δεν είχαν απαρτία ,αλλά έβγαιναν πάντοτε ψηφίσματα για απεργίες, αποχές, καταλήψεις και πορείες;
Την καθημερινή επαναστατική γυμναστική στους δρόμους της Αθήνας από τα λαοπρόβλητα συνδικάτα των «προοδευτικών» δυνάμεων, να φωνάζουν «νόμος είναι το δίκιο του εργάτη».
Πώς να μη γεννηθεί άλλο δίκιο παράλληλο μ’αυτό, που να υποστηρίζει ότι «νόμος είναι το δίκιο του χριστιανού , του μουσουλμάνου, του φορολογούμενου (φοροφυγά), του ταξιτζή, του αγρότη κ.ο.κ» με τελικό πιθανό αποτέλεσμα να επικρατήσει σαν δίκιο ο «νόμος του συνταγματάρχη»;
Πώς να μην σπάσει τον πάγκο του αλλοδαπού ο Χρυσαυγίτης όταν Αριστεροί κοινοβουλευτικοί εκπρόσωποι της Ελληνικής Δημοκρατίας  ανέχονται ,αν όχι και οργανώνουν, την κατάληψη ελληνικού Πανεπιστήμιου από λαθρομετανάστες;
Χρόνια τώρα οι Αριστεροί κρατούντες του τόπου κλείνουν τους δρόμους, διαμελίζουν τη χώρα στα Τέμπη, απαγορεύουν τον απόπλου των πλοίων, τσαλαπατούν τον Άγνωστο Στρατιώτη, καταθέτουν διαβήματα  κατά του άβατου του Αγίου Όρους, κάνουν αγωγές να μην χτυπούν οι καμπάνες τις Κυριακές, χτίζουν τους καθηγητές τους στα γραφεία τους, εισβάλουν στο Πεντάγωνο, ακινητοποιούν τις δημόσιες συγκοινωνίες, καίνε την Αθήνα, μαγαζιά, αυτοκίνητα , περιούσιες πιστεύοντας ότι θα καταρρεύσει το αστικό κράτος, καταλαμβάνουν σχολεία, υπουργεία, υπηρεσίες, κλείνουν εργοστάσια, διώχνουν εταιρείες από την Ελλάδα,  κλείνουν την Ακρόπολη, παραχαράσσουν μεθοδευμένα την ιστορία(βλέπε Ρεπούση), και ύστερα αναρωτιούνται πως εκκολάπτεται ο φασισμός;
Το ίδιο έκαναν προχθές και μέλη της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ που επέβαλαν τη ματαίωση της θεατρικής παράστασης που δυστυχώς για τους δημιουργούς της, απαξίωναν το πρόσωπο του Χριστού.
Πρέπει να γνωρίζουν τα δυο ανατροφοδοτούμενα άκρα, ότι δυο πράγματα δεν θέλουν αυτόκλητους υπερασπιστές, ο Θεός και η Αλήθεια.
Αντώνης Κρούστης
antony-kroustis.jpg

4 σχόλια:

  1. Η χρυσή Αυγή αποτελεί συνέχεια της Κόκκινης Προβιάς , των σχεδιαστών των σχεδίων Περικλής και Προμηθέας της Χούντας των Συνταγματαρχών, του Παρακράτους της Δεξιάς

    Αποτελεί συνέχεια του ΙΔΕΑ της ΕΕΝΑ
    αποτελεί αδελφή παράταξη κατά τον "Μακεδονομάχο" και εκ των συντελεστών της Νίκης της Ν.Δ. στις πρόσφατε εκλογές

    Φυσικά μετά το 1981 ανέλαβαν οι ¨προοδευτικοί" την συνέχεια της υποτέλειας όμως η μαγιά της δεν είναι στην Αριστερά είναι σε όσους νοθεύουν την λαική ενυτολή μεσα απο καλπονοθευτικά εκλογικά συστήματα

    Προσωπικά δεν έχω κανένα προβλημα με την δράση της ούτε με την χρήση ναζιστικών συμβόλων και ναζιστικών θεωρειών

    Οποιο έχουν πρόβλημα ας ψάξουν τα του "οίκου" τους πρώτα και μετά να μιλήσουν για περιστατικά της μεταπολίτευσης

    Είπαμε η αυτογνωσία είναι πολύ πικρή διαδικασία και όποιος προσπαθεί να την αποφύγει θα το πίνει το ποτήρι της όσο πικρό κιαν είναι μέχρι τον πάτο

    Αυτα για τον συγγραφέα του άρθρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. >αποτελεί αδελφή παράταξη κατά τον "Μακεδονομάχο" και εκ των συντελεστών της Νίκης της Ν.Δ. στις πρόσφατε εκλογές<

    Πώς ακριβώς συνετέλεσε στην νίκη της ΝΔ στις πρόσφατες εκλογές; Το ότι απορρόφησε τον ΛαΟΣ, δεν είναι λόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η βολική φτηνή δικαιολογία τών νεοφιλελεύθερων, σαν το συγκεκριμένο fileleftheros1966 (όπως αυτοκαρφώνεται). Πλάκα έχει, το κρέας - ψάρι και το άσπρο - μαύρο. Γιατί πολύ απλά τα άκρα κερδίζουν πόντους όποτε υπάρχει κρίση και εξαθλίωση τού κόσμου και όχι όποτε υπάρχει (έστω και σχετική) ευημερία.

    Στην ουσία, η ενίσχυση τών άκρων αποτελεί την απελπισμένη κραυγή μιάς κοινωνίας που παραληρεί τσακισμένη από την κρίση. Και η κρίση έχει ονοματεπώνυμο: παγκοσμιοποίηση/νεοφιλελευθερισμός και δόγμα τού ΣΟΚ. Τόσο απλά...

    Από εκεί κι έπειτα, όταν δεν εξετάζει κανείς τα αποτελέσματα τής κρίσης με οικονομικά - κοινωνιολογικά κριτήρια, αλλά με καθαρά κομματικά και άρα απελπιστικά περιορισμένα (όπως ο συγκεκριμένος πρώην ΔΑΠίτης) καταλήγει στο συμπέρασμα που έχει προεπιλέξει πριν κάνει καν το συλλογισμό. Δηλαδή, πλήρης αντιστροφή τής λογικής: Πρώτα βγάζουμε το συμπέρασμα (απ' την κοιλιά μας) και μετά βρίσκουμε το συλλογισμό που μάς εξυπηρετεί για να το επενδύσουμε. Φσσσσστ μπόινγκ!

    Πλην όμως, όλα τα θαύματα κρατάνε μόνο τρεις μέρες. Και επειδή τα παιδάκια τής Συγγρού είναι εντελώς παλαιοκομματικά (αυτή η στάνη αυτό το τυρί κάνει) και δεν μπορούν να πιάσουν το σφυγμό μιάς κοινωνίας που βράζει, νομίζουν ότι καταφέρνουν να την κοροϊδέψουν αλλά τελικά καταλήγουν να κοροϊδεύουν τούς εαυτούς τους. Αδυνατούν έτσι να αντιληφθούν ότι όποιος διακατέχεται από τέτοιες λογικές στο τέλος προσγειώνεται στην ωμή πραγματικότητα με οδυνηρό τρόπο... Κι αν δεν με πιστεύουν εμένα, ας ρωτήσουν τούς κολλητούς τους τής (πρώην) Πασοκάρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή


  4. MAVROS FASISMOS ISON KOKKINOS
    Aρκετα με την δικτατορια της αριστερας Προς απανταχού τους υπερασπιστές της ελευθερίας του λόγου και του δικαιώματος στην τέχνη να λέει ότι θεωρεί σωστό (βλέπε Λένα Κιτσοπούλου και Λαέρτη Βασιλείου ). Όταν την πέσατε, διακόψατε και ζητήσατε την απαγόρευση της προβολής της ταινίας του Αντρέι Βάιντα “ΚΑΤΙΝ” και όταν εν έτη 2012 η “ΕΛΕΝΗ” του Νίκου Γκατζογιάννη ουσιαστικά τελεί υπό καθεστώς (ημι)απαγόρευσης προβολής στην Ελλάδα. Δεν έχει προβληθεί ποτέ από κρατικό ή δημοτικό τηλεοπτικό σταθμό (διατίθεται μόνο σε βιντεοκλάμπς). Να σημειώσω ότι όταν το βιβλίο μεταφέρθηκε με τον ίδιο τίτλο στη μεγάλη οθόνη το 1985, με πρωταγωνιστές τον Τζον Μάλκοβιτς και την Κέιτ Νέλιγκαν, η κυβέρνηση Παπανδρέου απαγόρευσε τα γυρίσματα σκηνών στην Ελλάδα και τους αυθεντικούς χώρους όπου επρόκειτο να γίνουν αρχικά (τελικά έγιναν στην Ισπανία). Η ταινία προβλήθηκε για λίγες ημέρες και στην Ελλάδα αλλά λόγω πολιτικών πιέσεων και επεισοδίων που προκλήθηκαν από οπαδούς του ΚΚΕ με επιθέσεις στους θεατές, τελικά η προβολή της διεκόπη. Το βιβλίο μεταφράστηκε σε 32 γλώσσες και ανακηρύχτηκε καλύτερο βιβλίο για το 1984 από τη Βασιλική Ακαδημία του Λονδίνου. ΓΙ ‘ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΡΩΤΑΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΙΓΙΣΜO ΔΙΚΑΙΟΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΤΑΙΝΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΝΑΙ Η ΟΧΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.