4/4/13

Όχι τζαμί στην πόλη που έπεσε ο Καραϊσκάκης για την ελευθερία της


Του Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη
Χιλιάδες εκκλησίες και μοναστήρια μας στην Ιωνία, στον Πόντο, την Ανατολική Θράκη, την Καππαδοκία, την κατεχόμενη Κύπρο είναι ατιμασμένες. Άλλες γίνανε τζαμιά, άλλες στάβλοι κι άλλες κείτονται ερείπια.

Τα ίχνη από το αίμα της Γενοκτονίας των Χριστιανών στέγνωσε πια αλλά τα ακοίμητα τεκμήρια της λεηλασίας και του πολιτισμικού σκέλους της Γενοκτονίας παραμένουν κάρφος στον οφθαλμό μας. Αν πάρεις τα μονοπάτια των πορειών θανάτου, του Άουσβιτς εν ροή των Ελλήνων και των Αρμενίων της Μικράς Ασίας, εκεί όπου, σε ένα πρωτοφανές έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, με παλλαϊκή συμμετοχή των εξισλαμισμένων ορδών που υποδύονται το τουρκικό «έθνος», βρήκαν φρικτό θάνατο εκατομμύρια αμάχων αδερφών μας, θα συναντήσεις παντού τα μνημεία της ανεκδίκητης βαρβαρότητας των Τούρκων. Πανάρχαιες εκκλησίες και μοναστήρια μαγαρισμένες απ’ τους μιναρέδες ή από γελάδια και πρόβατα.
Στην Τουρκία οι ιερωμένοι μας κυκλοφορούν με πολιτικά, μόνο ο Πατριάρχης φορά το σχήμα του. Η ελληνική κοινότητα της Πόλης, μετά από σειρά διώξεων, απέμεινε σκιά του εαυτού της, λίγοι γέροντες, την στιγμή που η μουσουλμανική μειονότητα στην Θράκη ανθεί.
Στην Σαουδική Αραβία δεν υπάρχει χριστιανική εκκλησία κι ούτε μπορεί να χτιστεί. Αν φοράς σταυρό, θα προπηλακιστείς και θα χάσεις την ελευθερία σου, αν όχι τη ζωή σου.  

Στην Τουρκία χριστιανοί ιερωμένοι δολοφονούνται με την κάλυψη της αστυνομίας, ενώ στην Συρία των «ανταρτών» και την «ανοιξιάτικη» Αίγυπτο διεξάγεται από τους ισλαμιστές γενοκτονία σε βάρος των χριστιανών υπό την αφασιακή συνενοχή της αυτοκαταστροφικής Δύσης.
Τα καθεστώτα αυτά, φορείς ενός μεσαιωνικού μανιχαϊσμού, με βαθύτατα ρατσιστικές ιδεοληψίες και πρακτικές, που προπαγανδίζουν κι ασκούν βία σε βάρος των Χριστιανών, εφαρμόζουν σε βάρος των γυναικών πολιτικές που κάνουν το Γ’  Ράϊχ να μοιάζει με παράδεισο δημοκρατικής ισότητας.
Γιατί άραγε οφείλουμε να επιτρέψουμε την ίδρυση μεγαλοπρεπούς τζαμιού, οποιουδήποτε τζαμιού, στην Αθήνα, στην πρωτεύουσα μιας Ορθόδοξης Χριστιανικής χώρας και πνευματική πρωτεύουσα της ευρωπαϊκής ιδέας; Δεκάδες οι υπαρκτοί ευκτήριοι οίκοι, τα τζαμιά για τους όποιους μουσουλμάνους ζουν εδώ ή μας επισκέπτονται.  
Είναι ήδη πολύ περισσότερα απ’ όσα θα ‘πρεπε, όπως είναι ήδη πολλοί οι παράνομοι μουσουλμάνοι, πολύ περισσότεροι απ’ όσους επιτρέπει η κοινωνική συνοχή της χώρας.
Τα τζαμιά κι οι μιναρέδες τους είναι σύμβολα ισχύος για το Ισλάμ, την πλέον αναχρονιστική, επιθετική και ρατσιστική θρησκεία στον κόσμο. Δεν πρέπει να το επιτρέψουμε.
Αποκατέστησαν τις βεβηλωμένες εκκλησίες μας;
Μπορούν οι Χριστιανοί να ζήσουν στις χώρες αυτές και να ασκήσουν ανεμπόδιστα τα λατρευτικά τους καθήκοντα; Όχι. 

Λάθος μέγα λοιπόν μια τέτοια υποχώρηση, χωρίς καμία αμοιβαιότητα. Θα ‘πρεπε όμως να γίνει αληθινή επανάσταση, να αρνηθούν τον πυρήνα της θρησκείας τους για να υπάρξει τέτοια αμοιβαιότητα. Απίθανο. 

Κι εγώ δεν φοβάμαι να το πω: το Ισλάμ είναι φασισμός, είναι ρατσισμός, είναι ασύμβατο με τις αξίες μας και τον τρόπο ζωής μας. Η δυτική έννοια της Δημοκρατίας και της ισονομίας, δεν τους είναι μόνο άγνωστη αλλά και απεχθής. Χώρο επέκτασης μας θεωρούν και την περίοδο που διάγουμε την θεωρούν μόνο ανακωχή, γιατί γι’ αυτούς «δεν υπάρχει ειρήνη με τους απίστους».
Μόνο ανοχή με αυστηρή επαγρύπνηση μπορούμε να δείχνουμε. Όχι υποχωρητικότητα. Διότι μια άλλη αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει μετριοπαθές Ισλάμ.  
Είναι μια ζώσα εκρηκτική ύλη, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να πυροδοτηθεί

Δείτε την εξέλιξη των Παλαιστινίων στη Λωρίδα της Γάζας, πως κατρακυλούν στον φανατισμό. Είχαν απαγορεύσει τις κούκλες στις βιτρίνες! Τώρα με νέα νομοθεσία θα παύσουν να υπάρχουν μικτά σχολεία από την ηλικία των εννέα ετών κι απάνω.!
Η μαντήλα και το τσαντόρ επεκτείνονται ραγδαία και στην τάχα πιο κοσμική Τουρκία. Δείτε τα χάλια της Αιγύπτου, την πρωτοφανή βαρβαρότητα των γενοκτόνων «αγωνιστών της ελευθερίας» στην Συρία.  
Και θα επιτρέψουμε σε αυτούς να βάλουν πόδι στην πρωτεύουσα μας; Θα έχουμε την «απόλαυση» ν’ ακούμε τον μουεζίνη να ρυπαίνει τ’ αυτιά μας; Πόση λερή «πολιτική ορθότητα» ακόμη ως τον αυτοχειριασμό μας;  

Κι υπενθυμίζω, στην Επανάσταση αγωνιστήκαμε εναντίον σουνιτών μουσουλμάνων, καθαιρέσαμε με την βία του αγώνα μας τα σύμβολα της μισητής δεσποτείας τους. Με το σπαθί και το ντουφέκι τους διώξαμε πίσω στην Ασία. Αυτούς πολεμήσαμε. Αυτούς που τώρα θέλουν τζαμί στην Αθήνα.  

Όπως σωστά έγραψε κι ο φίλος Προφήτης, δεν έχουμε καμία υποχρέωση να διευκολύνουμε την πολυτελή τέλεση των λατρευτικών καθηκόντων των ορδών των παράνομων κι απρόσκλητων μουσαφιραίων. 
Χρέος μας προς το εθνικό συμφέρον, την δημόσια τάξη και ασφάλεια, την κοινωνική συνοχή, είναι η μαζική απέλαση τους, όχι να τους χτίσουμε …τέμενος.  

Ας μην μαγαρίσουμε μόνοι μας την πόλη που έπεσε πολεμώντας για την ελευθερία της ο Καραϊσκάκης. Στον αττικό ορίζοντα δεν υπάρχει θέση για τζαμί. Προσβάλλει την αισθητική μας, την Ιστορία μας, την Ελευθερία μας.

Αντινιούζ

5 σχόλια:

  1. Βέβαια, έτσι έχει η μαζική παράνομη εισβολή γιλιάδων μουσουλμάνων σουνιτών Λαθρομεταναστών, ελέω Γιωργάκη και λοιπών "κηπουρών", πρόθυμων να θυσιάσουν παν τι το Ελληνικό, προς χάριν πρόσκαιρων προσωπικών οφελημάτων!

    Προς τι η ίδρυση μεγάλου τζαμιού, ότν είναι βέβαιο ότι το 98% των Λαθρομεταναστών θα απελαθούν στις χώρες προέλευσής των.

    Ή μήπως δεν είναι έτσι;;;

    Διότι μια άλλη αλήθεια είναι πως δεν υπάρχει μετριοπαθές Ισλάμ.
    Είναι μια ζώσα εκρηκτική ύλη, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να πυροδοτηθεί.


    Ο κ. Κρανιδιώτης θίγει ένα θέμα που αγνούν συστηματικά οι λοιποί Ευρωπαίοι και οι περισσότεροι Έλληνες!

    Πράγματι, το Ισλαμ το οποίο ΔΕΝ είναι όπως πολλοί νομίζουν θρησκεία , αλλά ποικιτός δρόμος και τρόπος ζωής, είναι ρατσιστικό και δεν σέβεται τον άνθρωπο.


    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συμπληρώνω το ανωτέρω αναρτηθέν σχόλιό μου, με την είδηση ότι:

    Στην άρνηση των άλλων χωρών προσκρούουν οι επίμονες προσπάθειες της ελληνικής κυβέρνησης για τη σύναψη διακρατικών συμφωνιών που θα έχουν ως αποτέλεσμα την επαναπροώθηση αλλοδαπών, που κρατούνται στις ελληνικές φυλακές.

    Δηλαδή, θα τους φορτωθούμε αιωνίως - δεν θα φύγουν οι επικίνδυνοι αυτοί Λαθρομετανάστες .....;

    Ποιές είναι αυτές οι άλλες χώρες;

    Ευμένης Καρδιανός

    Ευμένης Καρδιανός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Παρα το ότι δεν διαφωνώ με αυτά που αναφέρει το άρθρο, θα πρέπει να διαφωνήσω με το γενικότερο συμπέρασμα αλλα και το ότι βάζει τους πάντες στο ίδιο τσουβάλι. Πιστεύω πως πρέπει να υπάρχει τζαμι στην Αθηνα, αλλα αυτό θα πρέπει να γίνει πολύ προσεκτικά, για πολλούς λόγους και αν γίνει σωστά τότε μόνον προς όφελος μας μπορεί να είναι. Αυτό που με ανησυχεί δεν είναι το τζαμι, αλλα το με ποίες συνθήκες θα δημιουργηθεί.

    Κατά τα αλλα, πρέπει όλοι όπου και αν πιστεύουν να έχουν τον δικό τους χώρο λατρείας σε μια ζώρα που είναι δημοκρατική! Αυτό σημαίνει βεβαια πως τα αντίστοιχα θα πρέπει να εφαρμοστούν σε όλον τον Μουσουλμανικό κόσμο. Σε όλα αυτά η Τουρκια δεν έχει καμια δουλειά, αυτό είναι δικό μας αποκλειστικά θέμα και αφορά τους Μουσουλμάνους που ζούνε στην Ελλάδα, οι Τούρκοι έχουν να κάνουν παρα πολλά ακόμα εμείς να χτίσουμε ένα τζαμι, με τις σωστές συνθήκες για να μη γίνει άνδρο τρομοκρατών και ακραίων ισλαμιστών, εκείνο είναι το σημαντικό, μετά η δημιουργία του θα αποτελεί όφελος για την Ελλάδα......αν καταλαβαινόμαστε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μηδεδικη ανοχη απεναντι στο Ισλαμοφασιστικο death cult!

    "I'm offended by Islam"

    Pat Condell, http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cxlO7DLC6p8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πιστεύω οτι αυτά τα οποία θα έπρεπε να μας προβληματίζουν είναι:

    Εφόσον δεν ζητούν Έλληνες πολίτες να κτιστεί το τζαμί τότε γιατί να κτιστεί;
    Γιατί οι πολιτικάντηδες δίνουν δικαίωμα σε ΞΕΝΟΥΣ να μας λένε τι θα κάνουμε;

    Αυτά και άλλα ερωτήματα που πηγάζουν από αυτά να απαντηθούν και με βάση αυτά να δικαιολογούμε την εναντίωσή μας στο κτίσιμο τζαμιού. Η ουσία είναι οτι δεν υπάρχει ανάγκη για κτίσιμο τζαμιού και οι ανάγκες λαθρομεταναστών ΔΕΝ μπορούν να λογαριάζονται εφόσον είναι παράνομοι και άρα προς απέλαση(;)

    Συγγνώμη δηλαδή αλλά δεν είναι σουνίτες μουσουλμάνους που πολεμήσαμε στην Επανάσταση αλλά τους Οθωμανούς και τους συνεργάτες τους. Η αντιπαλότητα της Ελλάδος δεν είναι ούτε με το Ισλάμ ούτε με τους σουνίτες μουσουλμάνους αλλά με τους ΚΤΗΝΟΤΟΥΡΚΟΥΣ ΒΙΑΣΤΕΣ ΤΗΣ ΓΗΣ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ. Σ' αυτούς να επικεντρωθούμε και να μην το ρίχνουμε στην 'τζιχάντ'. Εγώ είμαι κάθετα εναντίον του να κτιστεί το εν λόγω τζαμί, απλά πιστεύω οτι χάνουμε το νόημα όσο ομιλούμε για τους κτηνότουρκους ωσάν να εκπροσωπεύουν ολόκληρο το Ισλάμ. Κάτι τέτοιες προσεγγίσεις είναι που στρέφουν τους Πομάκους προς την 'μητρική αγκαλιά' της Τουρκίας.

    Εχθρός μας είναι όποιος λειτουργεί εναντίον του έθνους μας. Το θρήσκευμά του δεν έχει σημασία. Ο εχθρος είναι εχθρός όπου και αν πιστεύει.

    Εν τω μεταξύ, έχω γνωρίσει Ισλαμιστές που σέβονται τον Χριστό, εξ άλλου τους το επιβάλλει η θρησκεία τους, εν αντιθέσει με κάποιους ψευδορθόδοξους ρασοφόρους που γυρίζουνε στις συναγωγές των αντι-Χρίστων. Ο νοών νοείτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.