3/4/13

Ο Νίκος Κουτσού, αν και χτυπημένος από την ασθένεια, παραμένει ρωμαλέος και όρθιος

Νίκος Κουτσού: Θα συνεχίσω τον αγώνα μου για απεγκλωβισμό από τα τεχνικά διλήμματα που μας δημιουργεί η ΤΡΟΙΚΑ και τα διατάγματα που εκδίδουν οι ”κύπριοι” τοποτηρητές της
Ενώ η Βουλή κατόπιν αιτήματος της ανέμενε τη λίστα των φυσικών και νομικών προσώπων που τους τελευταίους μήνες μετέφεραν δισεκατομμύρια εκτός Κύπρου, διέρρευσε λίστα που αναφέρει ονόματα και ποσά που έχουν δήθεν διαγραφεί χαριστικώς.
Όσον αφορά την συμπερίληψη του ονόματός μου στην πιο πάνω λίστα, θα ήθελα να θυμίσω ότι είμαι ο μόνος πολιτικός που σε ανύποπτο χρόνο (Οκτώβριο του 2000) κατέθεσα τα περιουσιακά στοιχεία, εμού και της συζύγου μου, και να σημειώσω ότι, η εξόφληση του χρέους της εταιρείας που διατηρούσα ήταν προϊόν διακανονισμού που κινήθηκε εντός της νόμιμης διαδικασίας.
Ως εκ τούτου, η πιο πάνω διαρροή θεωρώ ότι έχει σαν στόχο, να πλήξει την προσωπική μου αξιοπιστία αποδυναμώνοντας τις πολιτικές μου παρεμβάσεις ενάντια στους επερχόμενους πολιτικούς και οικονομικούς κινδύνους, δημιουργώντας στην κοινωνία την αίσθηση ότι όλοι οι πολιτικοί είναι διεφθαρμένοι και συνυπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση.
Εν κατακλείδι, θα ήθελα να διαβεβαιώσω τον λαό μέσα από τον οποίο αντλώ σαν βουλευτής τη συνταγματική μου δύναμη, ότι θα συνεχίσω τον αγώνα μου για απεγκλωβισμό από τα τεχνικά διλήμματα που μας δημιουργεί η ΤΡΟΙΚΑ και τα διατάγματα που εκδίδουν οι ”κύπριοι” τοποτηρητές της.
 Πηγή: Agora Dialogue

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.