7/8/13

Ελλάδα και Κύπρος τρώνε τα παιδιά τους: Η περίπτωση του Σόλωνα Κασίνη (συνέντευξη)

Κασίνης: «Δεν είμαι διακοσμητικό στοιχείο» 
Συνέντευξη του Σόλωνα Κασίνη στον Μάριο Δημητρίου
Σ. Κασίνης: Με τίμησαν σε πέντε χώρες κι εδώ με κάκισαν πολλές φορές...

  • Ο Δ. ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ μού είχε πει «να σε σπρώξουμε κάτω από την πλατφόρμα να πνιγείς...»
  • Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Αναστασιάδης μού είπε να πάω στην ΚΡΕΤΥΚ και ο Αβέρωφ Νεοφύτου αντέδρασε και μου συνέστησε να μην πάω γιατί θα τη διαλύσει και θα μείνουν τα παιδιά μου στον δρόμο.

Ο παραιτηθείς εκτελεστικός αντιπρόεδρος της ΚΡΕΤΥΚ ανοίγει τα χαρτιά του μετά την παραίτησή του και μιλά στη «Σ» για όλους και όλα.

«Ο κυριότερος λόγος που εξοργίστηκα και υπέβαλα την παραίτησή μου, είναι το γεγονός ότι η Κυβέρνηση με έχει στην αφάνεια και στην αδράνεια, με αποτέλεσμα να νιώθω ότι δεν δουλεύω σωστά στον τομέα μου ως κρατική εταιρεία υδρογονανθράκων και ως άτομο», μας είπε ο παραιτηθείς εκτελεστικός αντιπρόεδρος της ΚΡΕΤΥΚ, Σόλων Κασίνης, σε συνέντευξή του στη «Σ» την περασμένη Πέμπτη, μια ημέρα μετά που έγινε δεχτός στο Προεδρικό από τον Πρόεδρο Αναστασιάδη (την Τετάρτη, 31 Ιουλίου 2013) και του ανακοίνωσε την οριστική απόφασή του να παραιτηθεί. «Μετά από 37 χρόνια εμπειρίας, έπρεπε να δέχομαι περιορισμό του ρόλου μου με αυτόν τον τρόπο; Δηλαδή απλώς να κάθομαι εδώ να πληρώνομαι και να πηγαινοέρχομαι σε διάφορα συνέδρια και να βλέπω τους φοιτητές;», ανέφερε στην εφημερίδα μας εμφανώς πικραμένος ο κ. Κασίνης, στη συνάντησή μας στο γραφείο του στην ΚΡΕΤΥΚ.

Σας ήθελαν ως διακοσμητικό στοιχείο;
Ναι. Και αυτό είπα στον Πρόεδρο Αναστασιάδη. Του είπα ότι έκαναν συσκέψεις στο Προεδρικό, χωρίς να με καλέσουν ποτέ εμένα. Προσκαλούν υπαλλήλους μου στα αρχικά στάδια της καριέρας τους, αλλά όχι εμένα. Παραιτήθηκα, λοιπόν, κάνοντας εκείνο που έπρεπε να κάνω.
Νιώθατε ότι υπήρχε γύρω σας ένα δίχτυ…
…Που με έπνιγε. Ένα δίχτυ περιθωριοποίησης… Με γνωρίζουν σημαντικοί επιστήμονες, πολιτικοί και ακαδημαϊκοί στο εξωτερικό, με προσεγγίζουν μετά τις παρουσιάσεις μου στα συνέδρια, για θέματα ενέργειας και φυσικού αερίου, αλλά εγώ, εδώ στην Κύπρο, δεν έχω επικοινωνία με τους Υπουργούς για να τα προωθήσουμε. Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης με ενημέρωσε την Τετάρτη ότι θα αλλάξει η διοικητική δομή της ΚΡΕΤΥΚ. Μου είπε ότι ο Υπουργός (Εμπορίου) αποφάσισε να κάμει άλλο σχήμα της ΚΡΕΤΥΚ, άλλο Διοικητικό Συμβούλιο, επταμελές, χωρίς εκτελεστικούς συμβούλους. Κι εγώ έτσι κι αλλιώς, τους διευκόλυνα με το να υποβάλω την παραίτησή μου.
Μπορούσα να μείνω εδώ και με το πενταετές συμβόλαιο που έχω, να πάω δικαστήριο και να απαιτήσω αποζημιώσεις. Δεν το έκανα, για λόγους αρχής - θα ήταν άστοχο, αυτή την ώρα που ο κυπριακός λαός έχει οικονομικά προβλήματα και δεν μπορεί να πληρώσει για γάλα και ψωμί, εμείς να θέλουμε αποζημιώσεις. Έκανα πάντως εκείνο που μου έλεγε η συνείδησή μου και δεν έχω hard feelings για κανέναν…
Δηλώνω ότι ο τομέας των υδρογονανθράκων είναι εθνικής σημασίας, πρέπει να συνδράμουν όλοι και πιστεύω ότι ο Σόλων Κασίνης είναι ίσως ο μόνος που γνωρίζει τους υδρογονάνθρακες της Κύπρου στον μεγαλύτερο δυνατό βαθμό, λόγω της εμπλοκής μου για 37 χρόνια. Δεν δήλωσα μέχρι στιγμής κανένα ενδιαφέρον για οποιαδήποτε άλλη εργασία, ως ιδιώτης. Αν μου ζητήσει η Κυβέρνηση οποιαδήποτε δουλειά, ευχαρίστως θα την κάνω, και ως ιδιώτης όπως είπα του Προέδρου. Ό,τι χρειαστεί, εγώ θα τον βοηθήσω.

Κάποιοι υπνώττουν για δέκα μήνες
Ανακοινώνοντας την παραίτησή σας, κάνατε αναφορές για κωλυσιεργία, κομματικές παρεμβάσεις, περιθωριοποίηση της ΚΡΕΤΥΚ και αποκλεισμό σας από τη διαπραγματευτική ομάδα για την έλευση φυσικού αερίου και για την κατασκευή του τερματικού στο Βασιλικό. Μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;
Αυτή είναι η πραγματικότητα. Δεν υπάρχει καμιά συνεργασία με το Υπουργείο Εμπορίου και Βιομηχανίας, εκτός από ορισμένες μικροεπισκέψεις του Τσαρλς Έλληνα (Προέδρου της ΚΡΕΤΥΚ) στον Υπουργό κ. Λακκοτρύπη. Έγραψα και επιστολή προς τον Υπουργό ότι είμαστε στη διάθεσή του, τώρα που δεν έχουμε ουσιαστικό ρόλο ακόμα, να βοηθούμε από οποιοδήποτε πόστο χρειαστεί. Καμιά ανταπόκριση. Εγώ νομίζω μπορούσα να προσφέρω πάρα πολλά. Εντάξει, μπορεί να πήγαινα σε πολλά συνέδρια που με καλούσαν ως ειδικό - και με πληρώνουν οι οργανωτές για να πάω και όχι το κράτος. Επίσης ενημερώνω πολλούς ξένους φοιτητές για θέματα του τομέα μου. Αλλά αυτή δεν είναι ολοκληρωμένη προσφορά εκ μέρους μου και νιώθω άβολα γι’ αυτό. Νομίζω ότι οι πέντε μήνες που πέρασαν από την 1η Μαρτίου 2013, όταν διορίστηκα σε αυτήν τη θέση, ήταν αρκετός χρόνος...

Ποιες είναι οι άμεσες εκκρεμότητες τώρα σε σχέση με το φυσικό αέριο;

Ο στόχος είναι να καταλήξει η Κυβέρνηση μέχρι το τέλος του χρόνου, με τη Noble. Εντούτοις, μόλις διορίστηκε η ομάδα διαπραγμάτευσης (για το τερματικό υγροποίησης αερίου) κι εγώ δεν είμαι μέλος αυτής της διαπραγματευτικής ομάδας. Με άφησε έξω η υπουργική επιτροπή για το φυσικό αέριο. Λοιπόν, δεν μπορώ να συνεχίσω, τη στιγμή που κρίνουν πλέον ότι δεν είμαι χρήσιμος. Ο ίδιος ο Πρόεδρος Αναστασιάδης, αλλά και ο Υπουργός Εμπορίου και Βιομηχανίας, μου είπαν ότι οπωσδήποτε θα είμαι στην ομάδα, αλλά εκ των υστέρων φάνηκε ότι κρίνουν σκόπιμο να μην είμαι.
Εγώ ελευθερώνω το πεδίο και μακάρι να προχωρήσουν γρήγορα και σωστά και ό,τι χρειαστεί θα βοηθήσω. Ορισμένοι από όσους διορίστηκαν για να κάνουν ένα έργο, υπνώττουν για δέκα μήνες -εγώ τουλάχιστον, για πέντε μήνες- και δεν είναι ικανοποιημένοι. Για όνομα του Θεού! Στις 17 Αυγούστου μεταβαίνω στο Όστιν του Τέξας προσκαλεσμένος για τρεις ημέρες από το εκεί πανεπιστήμιο, ως ομιλητής σε συνέδριο με θέμα τους υδρογονάνθρακες στην Ανατολική Μεσόγειο, όπου και θα έχω συναντήσεις με εκπαιδευτικούς, επιστήμονες και βιομήχανους. Όταν επανέλθω, θα ξεκινήσει η αφυπηρετική μου προειδοποίηση που, σύμφωνα με το συμβόλαιο, διαρκεί τρεις μήνες. Αν κρίνουν ότι πρέπει να τερματίσουν τις υπηρεσίες μου πριν τους τρεις μήνες, μπορούν να μου πληρώσουν τους τρεις μισθούς μου και να φύγω μετά τον Σεπτέμβρη.

Τερμάτισαν εμένα για… χάρη του ΑΚΕΛ
Πώς ήταν η σχέση σας με την προηγούμενη διακυβέρνηση;
Ήταν τρικυμιώδης. Είχαμε πολλές διαφορές με τον Νεοκλή Συλικιώτη, τότε αρμόδιο Υπουργό Εμπορίου και Βιομηχανίας. Ήμουν ο Πρόεδρος μιας επιτροπής για το τερματικό καυσίμων. Αποφάσισε ο κ. Συλικιώτης να… τερματίσει εμένα και να βάλει άλλον Πρόεδρο, τον Πάμπο Χαραλάμπους, επειδή ήταν του ΑΚΕΛ! Και πολλά άλλα τέτοια. Όταν όμως ο Συλικιώτης είχε ανάγκη π.χ. κάποιος να συνομολογήσει τις συμφωνίες με την ΤΟΤAL και την ENI, με κάλεσε και δουλεύαμε Σαββατοκύριακα και νύχτες και ολοκληρώσαμε εκείνη την εργασία με μεγάλη επιτυχία.
Δούλεψα σκληρά και τους βοήθησα γιατί είχα την πείρα της προηγούμενης διαπραγμάτευσης με τη Noble και ήρθε μετά και μου είπε ότι το Υπουργικό Συμβούλιο αποφάσισε να με διορίσει Εκτελεστικό Αντιπρόεδρο της ΚΡΕΤΥΚ. Το δήλωσα όταν υπέβαλα την παραίτησή μου. Μίλησα για το θέμα αυτό με τον Πρόεδρο Αναστασιάδη και με τον Γενικό Εισαγγελέα και μου είπε «οπωσδήποτε να βοηθήσεις και από αυτό το πόστο».
Ο μόνος που αντέδρασε ήταν ο Αβέρωφ Νεοφύτου, ο οποίος μου είπε να μην πάω στην ΚΡΕΤΥΚ γιατί θα τη διαλύσει και θα μείνουν τα παιδιά μου στο δρόμο. Του είπα, «μα ο δικός σου Πρόεδρος μού είπε να πάω»... Μόλις διορίστηκα στην ΚΡΕΤΥΚ, έκανα τους όρους εντολής για να προσλάβουμε νομικούς συμβούλους, τεχνικούς κ.λπ και τα τέλειωσα σε μια εβδομάδα. Ο Τσαρλς Έλληνας ενημέρωσε τον Υπουργό, ενώ δεν χρειαζόταν… έπρεπε να ενεργήσουμε σαν εταιρεία εμείς. Έπαιρνε κι έφερνε και μέναμε εμείς στην απραξία… Το ίδιο έγινε και με το Μνημόνιο Συναντίληψης (Memorandum of Understanding) που υπέγραψαν πρόσφατα με τη Noble.

To πρόβλημα ήταν με τον Έλληνα;

Ο Έλληνας ακολουθούσε δική του ατζέντα, αφού πήγαινε μόνος του και έβλεπε τις εταιρείες και τους Υπουργούς, σαν πραματευτής που καθόταν έξω από τα γραφεία των Υπουργών… Έγραψα επιστολή στον Υπουργό τον κ. Λακκοτρύπη και του ανέφερα ότι δεν πρέπει να βλέπει μόνο τον κ. Έλληνα, αλλά όλους τους εκτελεστικούς ή όλο το Συμβούλιο της ΚΡΕΤΥΚ. Δεν γινόταν αυτό το πράγμα και δεν έγινε ποτέ, εκτός από μια φορά.
Έχει ευθύνες και ο κ. Λακκοτρύπης;
Δεν υπήρχε σωστή διαχείριση…
Οι μικρότητες λόγω χαρακτήρα
Ποια ήταν η πιο σημαντική συνεισφορά σας, αυτά τα 37 χρόνια της εργασίας σας στον τομέα των υδρογονανθράκων;
Το ότι πίστεψα από το 1977 ότι υπάρχουν υδρογονάνθρακες στην περιοχή και δούλεψα πάρα πολύ γι’ αυτό… Άρχισα να νιώθω σιγουριά ότι πράγματι υπάρχουν, μετά που κάναμε τις σεισμικές έρευνες και αφού συνεργάστηκα με τους Αιγύπτιους. Το δεύτερο σημαντικό που πιστεύω έπραξα, είναι η εμπλοκή μου για να διακοπεί το συμβόλαιο που ήταν στα πρόθυρα να υπογράψει η κυβέρνηση Χριστόφια, με τη Shell.
Σε ένα μεγάλο συνέδριο στις ΗΠΑ, μίλησα πρώτα εγώ για τις προοπτικές να έρθουν στην Κύπρο εταιρείες να κάνουν έρευνες για υδρογονάνθρακες και βγήκε μετά στο βήμα ο Στέλιος Στυλιανού, Γενικός Διευθυντής της ΑΗΚ, και είπε ότι το καλύτερο είναι να υπογράψουμε με τη Shell «και μη νομίζετε ότι θα βρούμε υδρογονάνθρακες». Ναι, πέρασα πολλές δυσκολίες και συμπληγάδες…
Αποδείχτηκε ότι είχατε δίκιο, έτσι δεν είναι;
Ποιος το λέει; Αυτοί που με αξιοποιούν στον ελάχιστο δυνατό βαθμό; Ποτέ δεν αναγνωρίζουν την προσφορά κάποιου και είναι το χαρακτηριστικό των Κυπρίων η αχαριστία και ο φθόνος. Με τίμησαν σε πέντε χώρες κι εδώ με κάκισαν πολλές φορές…

Μπαίνει ζήτημα εξυπηρέτησης προσωπικών συμφερόντων;

Δεν θέλω να πιστεύω ότι υπάρχουν ζητήματα με μίζες και κλεψιές και προσωπικά συμφέροντα, τουλάχιστον σε αυτό το θέμα, αυτήν την εποχή. Πιστεύω ότι είναι μικρότητες λόγω του χαρακτήρα κάποιων ανθρώπων και δεν μπορώ να τις αποτρέψω. Πιστεύω με την παραίτησή μου έδωσα το έναυσμα τουλάχιστον να βελτιωθεί κάπως η κατάσταση κι αυτό ήταν το μήνυμα που ήθελα να δώσω στον Πρόεδρο.

Πώς μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση χωρίς να υπάρχουν οι κατάλληλοι άνθρωποι στις κατάλληλες θέσεις;
Εγώ έδωσα το μήνυμα του Προέδρου… έκαμα μια μελέτη, με πρότυπο την Statoil, κρατική, νορβηγική πολυεθνική εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου, που έχει εκτελεστικό συμβούλιο και όχι μη εκτελεστικό, όπως θέλουν τώρα να κάνουν εδώ.

Ποια η διαφορά των δύο;
Μπορεί και αποφασίζει το Δ. Συμβούλιο της Statoil ή της ΚΡΕΤΥΚ για το πώς θα προχωρήσει τα θέματα. Σε περίπτωση μη εκτελεστικού συμβουλίου, θα αποφασίζει η Κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός. Είναι καλύτερα να τοποθετήσουν ανθρώπους εμπειρογνώμονες στον τομέα τους, για να μπορούν να αποφασίζουν. Αν θα τοποθετήσουν Συμβούλιο που θα προέρχεται από πολιτικούς σχεδιασμούς και οι πολιτικοί θα λεν στους τεχνοκράτες τι να κάνουν, δεν θα κάνουν τίποτε. Θα δυσκολευτεί να δουλέψει αυτό το σχήμα, αφού θα αναγκαστούν να φέρνουν εμπειρογνώμονες από το εξωτερικό, που δεν αγαπούν και δεν ξέρουν την Κύπρο…
Πάμπλουτη η Κύπρος σε δέκα χρόνια
Πού μας βγάζει ο δρόμος των υδρογονανθράκων;
Έχουμε μεγάλα αποθέματα - με βάση τα σεισμικά δεδομένα και με υπολογισμούς για το νοτιοανατολικό μέρος της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης της Κύπρου, έχουμε περίπου 60 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια. Ως μέγεθος σύγκρισης, σήμερα οι χώρες της Ε.Ε. κατέχουν 64,4 τρισεκατομμύρια κυβικά πόδια. Άρα λοιπόν είναι πολύ σημαντικό αυτό το φυσικό αέριο. Το τι χρειάζεται, είναι αγάπη γι' αυτήν τη χώρα και πατριωτισμός και σωστή διαχείριση.
Αν γίνει αυτή η σωστή διαχείριση, πού μας παίρνει ως Κύπρο;
Η Κύπρος μπορεί σε δέκα χρόνια πάνω-κάτω, να είναι πάμπλουτο νησί. Πρόκειται για κοιτάσματα φυσικού αερίου, αξίας 600 δισεκατομμυρίων ευρώ. Αν κάνουμε κακοδιαχείριση, θα είναι 300 δισεκατομμύρια ευρώ. Και θα μας λάβουν πολύ σοβαρά υπόψη και στο πολιτικό θέμα και θα έχουμε καλύτερη διαβίωση.
Οι Τουρκοκύπριοι ζήτησαν… μερίδιο
Πώς βλέπετε τις αντιδράσεις της Τουρκίας και τις παρενοχλήσεις με πλοία της; Συμμερίζεσαι τους σχετικούς φόβους του Νίκου Ρολάνδη;
Νομίζω θα μείνει σε αυτά τα πλαίσια η αντίδραση της Τουρκίας. Κινδυνολογεί ο κ. Ρολάνδης. Απειλούσε και φόβιζε τον κόσμο και έλεγε στην τηλεόραση του ΡΙΚ, «άλλο κύριε Κασίνη να κάνεις σεισμικές έρευνες και άλλο να φέρεις γεωτρύπανο να τρυπήσεις». Κι όμως φέραμε γεωτρύπανο και τρυπήσαμε. Τώρα ο Ρολάνδης ό,τι και να πει, θα είναι χειρότερα από τον Ερντογάν. Η Τουρκία δεν είναι βλάκας να πραγματοποιήσει απειλές εναντίον της TOTAL, μιας εταιρείας 645 δισεκατομμυρίων και της EMI, μιας εταιρείας 470 εκατομμυρίων…
Για όνομα του Θεού! Πριν από ένα μήνα ήμουν στην Ιταλία, σε συνέδριο που οργανώνει η Ε.Ε. για να βρούμε τρόπους συνεργασίας και συνάντησα εκεί πολλούς Τουρκοκύπριους καθηγητές και άλλους, που μου είπαν να πάω στα κατεχόμενα να τους κάνω παρουσίαση. Τους είπα «ευχαρίστως να έρθω, όταν με καλέσετε να μελετήσουμε από κοινού, ολόκληρη την Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη και να πείσετε τους Τουρκοκύπριους πολιτικούς ότι πρέπει να δουλέψουμε ως Κύπρος».
Ο πρέσβης της Τουρκίας στην Ιταλία και πολλοί άλλοι ακαδημαϊκοί Τουρκοκύπριοι, μου είπαν να τους ανοίξουμε λογαριασμό και να τους βάζουμε ένα ποσοστό που τους αναλογεί, έτσι όπως λέει ο Ρολάνδης και ο Τσαρλς Έλληνας. Τους λέω, «αποκλείεται να κάνουμε κάτι τέτοιο, πριν λυθεί το Κυπριακό - αφού δεν μας αναγνωρίζετε ως κράτος, με ποιους θα κάνουμε συμφωνίες;». Τους είπα ότι εμείς χάσαμε τη Ζώδια και δεν μπορούμε να χάσουμε τίποτε άλλο, αλλά με αξιοπρέπεια διεκδικούμε αυτά που μας δίνει το διεθνές δίκαιο και η έννομη τάξη.
Μετά τη λύση είναι δυνατόν να γίνει αυτό;
Οπωσδήποτε. Η Τουρκία έχει να ωφεληθεί τα μάλα από αυτό το θέμα. Είναι κοντά η Κύπρος, μπορεί να παίρνει φυσικό αέριο σε καλύτερες τιμές απ' ό,τι παίρνει σήμερα, αλλά πρέπει να αναγνωρίσει την Κυπριακή Δημοκρατία.
Στη βόρεια θάλασσα της Κερύνειας υπάρχει νομίζετε κάτι αξιόλογο σε ό,τι αφορά υδρογονάνθρακες;
Γι’ αυτό είπα στους Τουρκοκύπριους να με καλέσουν, να δούμε τι υπάρχει. Δεν μελέτησαν το θέμα, ούτε εμείς ερευνήσαμε σε βάθος και δεν έγιναν ουσιαστικά, σεισμικές έρευνες, εκεί. Έρευνες, μπορεί να κάνουν τώρα οι Τούρκοι, με το πλοίο που αγόρασαν από τη Νορβηγία. Κατά πόσον θα δημιουργήσουν και πλατφόρμα παραγωγής… δεν είναι εύκολο. Θα διαφανεί στο μέλλον.

Αν δεν έχεις τον Θεό μέσα σου…
Πώς επηρέασε την οικογενειακή σας ζωή, η απαιτητική επαγγελματική σας απασχόληση;
Πολύ… Ευτυχώς έχω μια σύζυγο και τρία παιδιά με πολλή αγάπη και κατανόηση... Είναι μια ήρεμη και καλή οικογένεια. Υπήρχαν και υπάρχουν μέρες που μπορεί να πηγαίνω σπίτι και να μη μιλώ σε κανέναν... Ζω στον κόσμο μου… στα θέματα και τις μελέτες μου… Η σύζυγός μου Κίκα Κασίνη είναι βοηθός διευθύντρια στη Σχολή Τυφλών. Ο μεγάλος μου γιος ο Χρίστος, 23 χρονών, τέλειωσε το πρώτο πτυχίο του στη Χημική Μηχανική στο UCL του Λονδίνου και τώρα θα πάει για μεταπτυχιακό στο Τέξας.
Η κόρη μου Ραφαέλα, 20 χρονών, τέλειωσε τον πρώτο χρόνο της στη Νομική στο Λονδίνο και ο 17χρονος Ορέστης θα φοιτήσει στην εβδόμη τάξη της Αγγλικής Σχολής. Με βασάνισε πραγματικά η εμπλοκή μου στη δουλειά μου, οι πολλές ώρες εργασίας κάθε μέρα… στα 53 μου έκανα εγχείρηση ανοικτής καρδιάς…. Ναι, είχε πολύ κόστος η εμμονή μου με τα θέματα αυτά… πέρασα δύσκολες εποχές που δεν με πίστευαν και με ονόμαζαν ρομαντικό… αλλά είχα τον Θεό μέσα μου και με ηρεμούσε.
Ναι, πιστεύω ότι δεν μπορείς να κάνεις πολλά, αν δεν έχεις τον Θεό μέσα σου… Δεν μπορείς να αντέξεις πεντέμισι μήνες πειθαρχική έρευνα γελοιοποίησης - θυμάστε ότι επί υπουργίας Πραξούλας Αντωνιάδου αποφάσισε το Υπουργικό να μου κάνουν πειθαρχική έρευνα, που κράτησε πεντέμισι μήνες, για να δουν αν υπήρχε φυσικό αέριο. Αν υπήρχε, να πουν ότι το έβγαλαν εκείνοι, όπως κι έγινε. Αν δεν υπήρχε, όπως μου δήλωσε τότε και ο Πρόεδρος Χριστόφιας, «να σε σπρώξουμε κάτω από την πλατφόρμα να πνιγείς»...
Πηγή: Σημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.