Νικόλας Ζαννέττος
Η εξέλιξη αυτή σύμφωνα με την ιστοσελίδα Globes, έχει τεράστια πολιτική αλλά και οικονομική σημασία, αφού εκφράζεται η άποψη ότι η μεταφορά φυσικού αερίου μέσω αγωγών στην Τουρκία και στη συνέχεια στην Ευρώπη, είναι φθηνότερη λύση από τη δημιουργία τερματικού υγροποίησης για τις ανάγκες που θα προκύψουν για το οικόπεδο Λεβιάθαν.
Όπως είναι γνωστό η εταιρεία Delek, συμμετέχει στο οικόπεδο 12 της κυπριακής ΑΟΖ με μερίδιο 30% και αυτή η εξέλιξη ήδη δημιουργεί έντονο προβληματισμό στη Λευκωσία.
Αναφορά στο θέμα κάνει και η ισραηλινή εφημερίδα Haaretz, η οποία συν της άλλης αναφέρει ότι σύμφωνα με τις υπάρχουσες μελέτες υπάρχουν τεράστιες τεχνικές δυσκολίες στη δημιουργία υποθαλάσσιων αγωγών προς την Τουρκία και την Ελλάδα λόγω της μορφολογίας του εδάφους.
- See more at: http://www.sigmalive.com/news/international/59445#sthash.n1l4gSSf.dpuf
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.
- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.