23/1/18

Η δύναμη του Έλληνα ή Η τεράστια ευθύνη να είσαι Έλληνας

Το άρθρο δημοσιεύθηκε τις 18 Οκτωβρίου 2013
Του Σάββα Καλεντερίδη
Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, ένας συνάνθρωπός μας, ένας Έλληνας 26 ετών, έπεσε από τη γέφυρα του Ρίου – Αντιρρίου, αφήνοντας σημείωμα που εξηγεί τους λόγους που τον οδήγησαν στην πράξη του. Μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε τους λόγους που τον ώθησαν στο απονενοημένο διάβημα, όμως, είναι γνωστό ότι η οικονομική κρίση αποτελεί σοβαρή αιτία αύξησης των αυτοκτονιών στην Ελλάδα.
Αν και είναι πραγματικά αξιοθαύμαστη η στωικότητα με την οποία αντιμετωπίζει ο ελληνικός λαός την κρίση αλλά και τις -πολλές φορές- αλλοπρόσαλλες πολιτικές που ακολουθούν οι κυβερνήσεις από την εμφάνισή της, χωρίς μάλιστα να δείχνουν αν υπάρχει και πότε θα έλθει η διέξοδος από την αυτήν, θέλουμε να σταθούμε στην ουσιώδη αλλαγή που έχει υποστεί η ελληνική κοινωνία τον τελευταίο αιώνα. Και αυτό θα το πράξουμε κάνοντας μια σύντομη αναφορά στον Μακεδονικό Αγώνα, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης ενός αιώνα από την Απελευθέρωση της Μακεδονίας, που τίμησε δεόντως η εφημερίδα μας, ίσως η μόνη στη σύγχρονη Ελλάδα της πολλαπλής και πολυσχιδούς κρίσης!
Η αναφορά μας θα περιοριστεί στη συμβολή των Κρητών στο Μακεδονικό Αγώνα, μια που η περίπτωσή τους είναι ίσως η μοναδική στην παγκόσμια ιστορία, αφού οι ίδιοι, όντες ακόμα οθωμανοί πολίτες υπό την επικυριαρχία του σουλτάνου, δηλαδή όχι εντελώς ελεύθεροι ή για την ακρίβεια ανεξάρτητοι, έσπευσαν κατά χιλιάδες στη Μακεδονία, θυσιάζοντας περιουσίες και τη ζωή τους κατά χιλιάδες!
Από τα στοιχεία που υπάρχουν γύρω από τη δράση των Κρητών στο Μακεδονικό Αγώνα, προκύπτει ότι συνολικά περίπου τρεις χιλιάδες άνδρες εγκατέλειψαν τις οικογένειες και τα σπίτια τους και έσπευσαν σε μια εντελώς άγνωστη γι’ αυτούς και μακρινή γη, σκλαβωμένη υπό τον οθωμανικό ζυγό, για να την υπερασπιστούν κόντρα στην βουλγαρική επιβουλή. Ο λόγος ήταν ένας και μοναδικός. Η Μακεδονία ήταν ελληνική γη και έπρεπε να προστατευθεί από τη δράση των ανδρών του Βουλγαρικού Κομιτάτου, για να ακολουθήσει στη συνέχεια η απελευθέρωσή της.
Για να κινητοποιηθούν χιλιάδες άνθρωποι, χωρίς να έχουν καμία νομική υποχρέωση, όπως για παράδειγμα η επιστράτευση, να εξοπλιστούν κατάλληλα με δικά τους χρήματα και να κινηθούν με δικές τους βάρκες και πλοία εκατοντάδες μίλια, για να αποβιβαστούν στην τουρκοκρατούμενη Μακεδονία και να θυσιάσουν τα πάντα για την προστασία της από τους Βουλγάρους και την απελευθέρωσή της από τον οθωμανικό ζυγό, έπρεπε να υπάρχουν κίνητρα που ήταν ισοδύναμα με τη φωτιά.
Από τους έξι χιλιάδες εθελοντές που πολέμησαν στο Μακεδονικό Αγώνα οι μισοί ήταν Κρήτες, όπως οι 2 από τους 3 Γενικούς Αρχηγούς, οι 19 από τους 82 Αρχηγούς Σωμάτων και οι 14 από τους 19 ιδιώτες αρχηγούς.
Από αυτούς, εκείνοι που έπεσαν στα πεδία των μαχών και έμειναν για πάντα στα χώματα για την απελευθέρωση των οποίων έχυσαν το αίμα τους, στην ιερή γη της Μακεδονίας, ήταν συνολικά 769 μάρτυρες, από τους οποίους οι 13 αρχηγοί- οπλαρχηγοί, οι 12 ομαδάρχες και οι 747 απλοί οπλίτες.
Ανάμεσα στους νεκρούς καπεταναίους, να αναφέρουμε μόνο μερικούς, τον Ιωάννη Καραβίτη, απόγονο του θρυλικού Δασκαλογιάννη, από την Ανώπολη Σφακίων, τον Παύλο Γύπαρη, από την Ασή Γωνιά, τον Ευθύμιο Καούδη, από το Καψόδασος Σφακίων, τον Γεώργιο Βολάνη, από τους Λάκκους Κυδωνίας, τον Γεώργιο Κατεχάκη, το όνομα του οποίου έχει δοθεί στην πασίγνωστη οδό της Αθήνας, από την Πόμπια Καινούριου Ηρακλείου, τον Στυλιανό Κλειδή, από τα Αγκουσελιανά Ρεθύμνου, που έπεσε κατά την απελευθέρωση του Μετσόβου και άλλοι που δόξασαν με τη γενναιότητα και την αυτοθυσία τους το ελληνικό γένος!
Όμως, εκτός από τους οπλαρχηγούς, υπήρχαν και οι απλοί άνθρωποι των χωριών της Κρήτης, που πούλησαν περιουσίες για να αγοράσουν όπλα και εγκατέλειψαν οικογένειες για να πολεμήσουν για τη Μακεδονία.
Ένας απ’ αυτούς ο Γεώργιος Γαγάνης, από το ηρωικό χωριό Ατσιπόπουλο Ρεθύμνου, ο οποίος, βλέποντας τους συγχωριανούς του να παίρνουν τον ιερό δρόμο του εθνικού αγώνα, πούλησε το μοναδικό χωράφι που είχε, αγόρασε ένα όπλο και πήγε να πολεμήσει στη Μακεδονία! Στο τέλος του Μακεδονικού Αγώνα επέστρεψε στο χωριό του δοξασμένος αλλά πάμφτωχος, για να βγάζει τα προς το ζην στο υπόλοιπο του βίου του ως διαλαλητής-τελάλης του χωριού.
Φυσικά, ποτέ δεν διανοήθηκε να κεφαλαιοποιήσει υλικά τον αγώνα του, ζητώντας σύνταξη από το ελληνικό κράτος, όπως έπραξαν διάφορα καιροσκοπικά στοιχεία στη νεότερη ιστορία της Ελλάδος, που έχουν μέρος της ευθύνης για την κατάντια της χώρας μας.
Η περίπτωση του νεαρού και όλων εκείνων που επιλέγουν την οδό της αυτοχειρίας ως «διέξοδο» στην κρίση, και η περίπτωση ενός άλλου νεαρού, πριν από εκατό χρόνια, του Γεώργιου Γαγάνη, που τα έδωσε όλα για την πατρίδα, θα πρέπει να προβληματίσει τον κάθε νεοέλληνα, που αναζητεί τα αίτια της πολλαπλής και πολυσχιδούς κρίσης που ταλανίζει τα τελευταία χρόνια την ιερή αυτή γη της Ελλάδος.
Εμείς απλά να σημειώσουμε ότι εάν ο κάθε πολίτης αυτής της χώρας, που απογυμνώθηκε τις τελευταίες δεκαετίες από τις παραδοσιακές αρχές και αξίες της στο όνομα του «προοδευτισμού», αναλογιστεί το μέγεθος της ευθύνης του να είναι κανείς Έλληνας, μπορεί να αποτελέσει τη βάση του αγώνα και της τιτάνιας προσπάθειας που απαιτείται, για να βρεθεί η διέξοδος της κρίσης για την κοινωνία και τη πατρίδα.
Κλείνοντας, παραθέτουμε μια κρητική μαντινάδα, που ιχνηλατεί και σκιαγραφεί το μεγαλείο της ψυχής και του πατριωτισμού των Κρητών του Μακεδονικού Αγώνα:
Τους Κρητικούς τους θέριευε
η δόξα του θανάτου
με τ’ αγιασμένα χώματα
τα δαφνοστέφανά του

Δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα "δημοκρατία"

37 σχόλια:


  1. Ο Κρητικος του 1904 ζούσε το "μύθο" του στη Μακεδονία όπως οι Τζιχαντιστές στη Συρια και το Αφγανιστάν...Δηλαδή η θυσία για κάτι το "ιερό" είτε λέγεται απελευθερωση Ελληνικής γης είτε εγκαθίδρυση Ισλαμικού χαλιφάτου. Ο καθένας διαλέγει αυτό που γουστάρει.
    Σήμερα για ποιο ιδανικό αξίζει να θυσιαστείς; Οι παραδοσιακές αξίες όπως Πατρίδα, Εθνος, Θρησκεία, Οικογένεια έρχονται σε δεύτερη μοίρα μπροστά στον αγώνα για βιολογική επιβίωση. Η εύρεση εργασίας είναι το απόλυτο ιδανικό για κάθε νέο ανθρωπο.
    Όσοι εφυγαν στο εξωτερικό ίσως να γλίτωσαν, οι υπόλοιποι που έμειναν "εντός των τοιχών" τι επιλογές έχουν; Αυτοκτονία, μαύρη εργασία στα 450 ευρώ και τα συσσίτια της ΧΑ; Περιμένω απαντήσεις. Το success story συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ταϋγέτη.

      Τὴν ἀπάντησι σοῦ τὴν δίνει,κύριε Πικραμένε,τὸ ἄρθρο τοῦ Κυρίου Καλεντερίδη,ἐκτὸς ἄν δὲν καταλαβαίνης τὶ διαβάζης.

      Διαγραφή
    2. Οι ασυναρτησίες Πικραμένου δείχνουν τι σημαίνει να υποταχθεί κάποιος στη λογική της Παγκοσμιοποίησης: απώλεια ιστορικής-εθνικής ταυτότητας, βιολογισμός-καταναλωτισμός, μηδενισμός, σύγχυση πνεύματος.

      Διαγραφή
  2. Το ιδανικό είναι ένα και μοναδικό.
    Μένεις στην πατρίδα σου, και αγωνίζεται έντιμα να ξεπεράσεις τα προσωπικά και οικογενειακά σου προβλήματα και παράλληλα, με το παράδειγμά σου, γίνεσαι υπόδειγμα και βοηθάς την πατρίδα να σωθεί.
    Λύσεις υπάρχουν. Αρκεί να είσαι αρματωμένος με το πάθος για αγώνα και ζωή.
    Και αυτές είναι οι παραδοσιακές αρχές που είχε πάντα η ελληνική κοινωνία.
    Ας τις ανακαλύψουμε ξανά!
    Όσο για την εξομοίωση Μακεδονομάχων και Τζιχαντιστών, δεν θα κάνω σχόλιο, γιατί θεωρώ ύβρη τον παραλληλισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. \Συμφωνω,και υπογραμμιζω οτι η εξομοιωση δεν ευστσθει πουθενα,Ειναι δυο ετεροειδεις εννοιες που δεν δυναται να συγκριθουν.Ο αγων των Κρητων Ελληνωνητο ΙΔΑΝΙΚΟ και επετυχε διοτι εγενετο υπερ βωμων και εστιων,Εννοιες που τεινουν να εξαλειφθουν, δυστυχως απο την νεολαια μας. Ο αγων των τζιχαντστων εγενετο για δολλαρια κλπ..

      Διαγραφή


  3. 1)Στην Ελλάδα αν αγωνίζεσαι έντιμα και με το "σταυρό στο χέρι" έχεις 90% πιθανότητες να αποτύχεις. Οι κανόνες του παιχνιδιού είναι πολύ σκληροί.

    2) Δεν προκειται για παραλληλισμό αλλά ο καθένας θυσιάζεται για αυτό που θεωρεί "ιερό"...Το 92-95 Χρυσαυγίτες και όχι μονο πηγαν στη Βοσνια ως εθελοντές στο πλευρό των ομοδόξων Σέρβων. Ποια η διαφορά του Χρυσαυγίτη από τον Κρητικό ή τον Ισλαμιστη μαχητή; Και οι τρεις ειναι ιδεαλιστες όσον αφορά το κινητρο και μόνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ως Κρητικιά θα σας απαντησω οτι οι Κρητικοι τον Ιδεαλισμο (οπως τον ονομαζεται) τον εχουν στο αιμα τους!!! Ηταν παντα πρωτοποροι στους αγωνες του Εθνους για Ελευθερια και Ανεξαρτησια... απο αρχαιοτατων χρονων... Καντε μου τη χαρη και μην τους παραλληλιζετε με τους Τζιχαντιστες που δεν αποπνεονται απο τετοια συναισθηματα και αξιες...

      Διαγραφή
    2. Δεν πας καθόλου καλά μου φαίνεται!!! Συγκρίνεις τους Μακεδονομάχους που είχαν ιερό σκοπό με τους ναρκομανείς τζιχαδιστες μισθοφόρους που πληρώνονταν από διαφορους κύκλους.

      Διαγραφή
    3. Πλήρης σύγχυση φρενών: αυτά που λέει είναι για να γελά κάθε...πικραμένος!

      Διαγραφή
  4. Εμετικες απoψεις μπoυχαριν τα περι τζιχαντιδων κτλ. Για τo νoημα τoυ αρθρoυ 100% σωστo, δεν θα τoυς κανoυμε τη χαρη να φoυνταρoυμε oυτε να μεταναστευσoυμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρα πολύ ωραίο άρθρο ενώ συμφωνώ και με το σχόλιο παρακάτω!

    Ο παραλληλισμός των "τζιχαδιστων" της Συρίας με άλλες περιπτώσεις είναι τουλάχιστον άκυρος, αφού οι "τζιχαδιστες" πολεμούν εναντίον ομοδόξων τους και επιπλέον είναι ως επί το πλείστον πλιατσικολόγοι και μισθοφόροι!

    Δεν ξέρω αν αυτοί που πήγαν στη Serbia εθελοντές ήταν Χρυσαυγίτες, αλλα επειδή πήγαν διάφοροι και από άλλες χώρες, εκεί ο πόλεμος είχε πάρει πράγματι θρησκευτικές διαστάσεις και όσοι πήγαν πήγαν με γνώμονα την ορθοδοξία η με γνώμονα το προσωπικό όφελος (μισθοφόροι), στη Μακεδονία πήγαν με γνώμονα τον Ελληνισμό και δεν πλούτισαν ούτε πλιατσικολόγησαν, αλλα πλήρωσαν για να πάνε!


    Οποτε ναι η διαφορα είναι τεραστια και η διαφορα του Ελληνικού εθνικοαπελευθερωτικού αγώνα είναι μοναδική στη σύγχρονη ιστορία παγκοσμίως από τις αρχές της ως και το 22 με τη Μικρασιατική καταστροφή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το σχόλιο περί τζιχάντ είναι απαράδεκτο και εμετικό. Είναι προσβλητικό προς όλους τους Κρήτες και τους Έλληνες που πολέμησαν και κυρίως έχυσαν το αίμα τους στους αγώνες του έθνους μας.

    http://www.youtube.com/watch?v=5V8X2HjBn-o

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ, βρε Σάββα, που ειναι τα παλληκάρια μας, που ειναι αυτοί που θα ξεχάσουν το χρήμα και θα "κάνουν το κέφι τους" πολεμώντας για μεγαλύτερα ιδανικά; Γιατι φτάσαμε την πατρίδα σ΄αυτό το χάλι; Αναζητάμε την αγάπη για την πατρίδα. Οχι για το τομάρι μας. Αναζητάμε να παραδειγματιστούμε από αυτούς που άφησαν την ζωή τους σε βουνά και σε κάμπους πολεμώντας για ιδέες, για τους γονεις, τ αδέλφια, τα παιδιά τους, το χωριό τους, την θρησκεια τους, την πίστη τους. Οχι για δραχμές η ευρώ. Τα παλληκάρια της Κρήτης, είδωλα μας, για μιά νέα ανάσταση της πατρίδας. Προσευχόμαστε και ελπίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. >>Kώστας Πικραμένος είπε...
    Ο Κρητικος του 1904 ζούσε το "μύθο" του στη Μακεδονία όπως οι Τζιχαντιστές στη Συρια και το Αφγανιστάν...Δηλαδή η θυσία για κάτι το "ιερό" είτε λέγεται απελευθερωση Ελληνικής γης είτε εγκαθίδρυση Ισλαμικού χαλιφάτου. Ο καθένας διαλέγει αυτό που γουστάρει.
    Σήμερα για ποιο ιδανικό αξίζει να θυσιαστείς; Οι παραδοσιακές αξίες όπως Πατρίδα, Εθνος, Θρησκεία, Οικογένεια έρχονται σε δεύτερη μοίρα μπροστά στον αγώνα για βιολογική επιβίωση. Η εύρεση εργασίας είναι το απόλυτο ιδανικό για κάθε νέο ανθρωπο.
    Όσοι εφυγαν στο εξωτερικό ίσως να γλίτωσαν, οι υπόλοιποι που έμειναν "εντός των τοιχών" τι επιλογές έχουν; Αυτοκτονία, μαύρη εργασία στα 450 ευρώ και τα συσσίτια της ΧΑ; Περιμένω απαντήσεις. Το success story συνεχίζεται
    18 Οκτωβρίου 2013 - 1:38 μ.μ.<<

    Μονο καποιος που εχει υποστει την προοδευτικη πλυση εγκεφαλου θα μπορουσε να μην καταλαβει την σημασια του χρησιμου ηλιθιου. Και βεβαια, ψηφιζουμε τους Αριστεροφασιστες.

    - Amil Imani, "Islam's Useful Idiots" 
http://amilimani.com/2006/08/islams-useful-idiots-3/

    - Pat Condell, An illiberal consensus
http://www.youtube.com/watch?v=D4YMbsEm3ms



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επειδή προβάλλει ελληνικό όνομα σε αυτό το ιστολόγιο δεν σημαίνει ότι είναι Ελληνας Η φάτσα στη φωτό ειναι τουρκική και τα σχόλια έχουν σκοπό να αποθαρρύνουν . Ειναι ο ψυχολογικός πόλεμος του εχθρού
    Ο Κρητηκος να βοηθάει Μακεδόνα , Ελληνας να βοηθει Έλληνα δεν έχει καμμιά σχεσι με μισθοφορες ισλαμικές μαϊμούδες
    Οποιοδήποτε μέρος της Ελλαδος να αγγίξετε θα με βρης μπροστά σου και ο ψεύτικος θεός σου θα σταθεί ανήμπορος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Είναι δύο βασικές διαφορές Σάββα,η μια είναι ο σαφής προσδιορισμός του εχθρού και του πεδίου αντιμετώπισης του,εν προκειμένω η Μακεδονία,και η δεύτερη είναι η μαχητική διάθεση του Έλληνα απο τη φύση του.

    Τελικά,ο άνδρας κάνει τη γενιά ή η γενιά τον άνδρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εδώ φτάσαμε στο σημείο η Δημοκρατία να φοβάται το γιαούρτι και όχι ΕΜΕΝΑ κι ΕΣΕΝΑ. Έφθασε η αξία της αντίστασής μας να είναι μηδαμινή μπροστά στην τιμή του γιαουρτιού με ή χωρίς λιπαρά. Φτάσαμε στο σημείο να ανήκουμε “στους χιλιάδες πολίτες που φλερτάρουν με την ιδέα μιας εσωτερικής τρομοκρατίας” με όπλο το γιαούρτι. Φτάσαμε στο σημείο για τους τύπου Δένδια φασίστες, να μην είμαστε επικίνδυνοι ΕΚΤΟΣ αν κρατάμε γιαούρτι ή ακόμα και αν “φλερτάραμε” με την σκέψη να το πετάξουμε. Τέτοια απαξίωση για την λαϊκή αντίσταση μές στα μούτρα μας ο πολύς Δένδιας. Εκεί που κρέμαγαν οι πρόγονοί μας τ' άρματα για τον Δένδια, το περισσότερο που κάνουμε εμείς οι νέο Έλληνες, είναι να κρεμάμε τα κεσεδάκια των γιαουρτιών και σείς μιλάτε εδω για χρόνια δοξασμένα ? Σήμερα τι κάνουμε μπορούμε να αναρωτηθούμε όλοι μας ? Γιατί τους ανεχόμαστε ? Τι θα πούμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας μεθαύριο ? Όλα τ' άλλα τα ακούω βερεσέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η μεγάλη δύναμη του Έλληνα είναι η πίστη στον Θεό και το φιλότιμο, το να μεριμνά για τον διπλανό του, τον συνάνθρωπό του, να συμπαραστέκεται στον γείτονά του και φίλο σε κάθε δύσκολη στιγμή.

    Η μεγάλη του ευθύνη είναι η ενότητα και ακεραιότητα του έθνους.

    Αυτά τα δύο αν ξανά αποκτήσει ο Έλληνας θα δει πολύ καλύτερες μέρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. "Το ιδανικό είναι ένα και μοναδικό.
    Μένεις στην πατρίδα σου, και αγωνίζεται έντιμα να ξεπεράσεις τα προσωπικά και οικογενειακά σου προβλήματα και παράλληλα, με το παράδειγμά σου, γίνεσαι υπόδειγμα και βοηθάς την πατρίδα να σωθεί."

    Δηλαδή κάθεσαι εδώ στη χώρα των Σαμαροβενιζέλων, των τζακιών των κοτζαμπάσηδων & των καραβοκύρηδων να φυλάς κατουρημένες ποδιές στους εκπροσώπους τους για μία άθλια, επισφαλή θέση εργασίας με μισθό πείνας άντε 200 ευρώ οσονούπω (κι αν σου τον καταβάλλουν κιόλας και δεν σε πληρώνουν κάθε μήνα με "έναντι" προκαταβολές) δίχως εργασιακά, ασφαλιστικά αλλά και γενικότερα πολιτικά ή άλλου τύπου ανθρώπινα δικαιώματα για λογαριασμό κάποιου (του τυπικού ελληναρά επιχειρηματία) που διάγει βίο Κωστοπούλειας βλαχομπαρόκ χυδαίας νεοπλουτίστικης πρόκλησης επειδή "παντελονιάζει" ΕΣΠΑ & φωτογραφικές κρατικές επιχορηγήσεις, φοροδιαφεύγει, σε εξαθλιώνει ως άνθρωπο, σε εξαχρειώνει ως εργαζόμενο χάρις στις πολιτικές του διασυνδέσεις, δηλαδή τις στενές σχέσεις του με το κράτος (και το παρακράτος του) που σε ΥΠΕΡφορολογεί (ακόμη κι όταν είσαι άνεργος επειδή π.χ. τόλμησες να έχει ιδιόκτητο σπίτι ή αυτοκίνητο ή μπλοκ παροχής υπηρεσιών), οσονούπω σου κατάσχει το σπίτι, σε δέρνει αλύπητα έτσι και τολμήσεις να διαδηλώσεις, σε οικτίρει μέσω των "διανοουμένων" και "καλλιτεχνών" του (από Διβάνη & Τριανταφύλλου μέχρι Σαββόπουλο & Νταλάρα), ξεπουλάει τη γη του λαού σου και την εθνική κυριαρχία της για την οποία μάτωσαν οι πρόγονοί σου και στο παρουσιάζει ως "επενδύσεις" ενώ ταυτόχρονα σε ενοχοποιούν οι Πάγκαλοι υπηρέτες του με ύβρεις του τύπου "μαζί τα φάγαμε".

    Κι όλα αυτά ενώ υπάρχει μνημειώδης ατιμωρησία, οι θεσμοί λειτουργούν μόνο υπέρ του ισχυρού κι η "δικαιοσύνη" καταδικάζει μαθητές-καταληψίες κι αθωώνει μεγαλοεπιχειρηματίες-λαθρέμπορους
    πετρελαίου, όπως μετά την Α' Κατοχή καταδίκαζε αντιστασιακούς κι αθώωνε δοσιλόγους.

    Μείνετε λοιπόν στη ζούγκλα των Σαμαροβενιζέλων, των Μελισσανίδηδων, των Μαρινάκηδων, των Βαρδινογιάννηδων κι όλων αυτών που σας πουλάνε "πατριωτισμό" επικερδή για τις τσέπες τους και τα ξένα αφεντικά τους, μείνετε λοιπόν να γίνετε είτε οι παρακρατικοί τραμπούκοι τους, είτε τα πεινασμένα ανδράποδά τους που σε λίγο δεν θα θυμούνται καν τί σημαίνει "αξιοπρεπή ζωή" δίχως προστάτες, παρακρατικούς κι ολιγάρχες.


    "Λύσεις υπάρχουν. Αρκεί να είσαι αρματωμένος με το πάθος για αγώνα και ζωή.
    Και αυτές είναι οι παραδοσιακές αρχές που είχε πάντα η ελληνική κοινωνία."

    3 λύσεις υπάρχουν:
    ή μένεις και γίνεσαι το ανδράποδο που περιγράφω πως θέλουν να είσαι
    ή φεύγεις στο εξωτερικό
    ή
    υιοθετείς τον αληθινό πατριωτισμό που επιτάσσει την εξέγερση κόντρα στην άρχουσα τάξη, το μέχρι θανάτου αγώνα εναντίον της, την πολιτικά συντεταγμένη έξοδο από την “εθνική ιστορία” των κοτζαμπάσηδων, των Φαναριωτών, των Τραπεζιτών, των εφοπλιστών, των παπάδων, των "εθναρχών", του Σχεδίου Μάρσαλ, της ξενοκίνητης χούντας, της μεταπολίτευσης, της ΕΕ και της Ευρωζώνης, ο ανελέητος πόλεμος εναντίον ΟΛΩΝ αυτών και των ρουφιάνων τους, φανερών και κρυφών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μοναδικό το άρθρο του πατριώτη Σάββα, γι αυτό και υπάρχει ακόμα ελπίδα. Αλλοίμονο όμως από τις ταυτίσεις του μακεδονικού αγώνα με τον ισλαμοφασιμό της Αλκάιντα. Ο πρώτος ήταν αγνός στα κίνητρα, απελευθερωτικός, δίκαιος, όχι αγώνας για την επιβολή, όχι φασιστικός. Οι Έλληνες δεν επιβάλονται, εκπολιτίζουν. Τώρα αν πρέπει να πολεμήσουν δεν το πράττουν από μίσος αλλά από άμυνα. Αντίθετα το Ισλάμ πολεμάει εξαιτίας των διαθέσεων επιβολής που καλλιεργεί στους οπαδούς του.
    Στην Ελλάδα επίσης δεν θα μεγαλουργούσε ποτέ ένας Ναπολέοντας ή Χίτλερ, δυτικά φρούτα, κατακτητικές φυσιογνωμίες, αλλά οραματιστές όπως ο Βενιζέλος, αδικημένοι πολιτικοί όπως ο Καποδίστριας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χατζημιχάλης Νταλιάνης, μιας σχετικά άγνωστης μορφής αν και οπλαρχηγός της επανάστασης του 1821. Ο Ο Μιχάλης Νταλιάνης φοίτησε στην Ιταλία και ασχολήθηκε με το εμπόριο καπνού στην Τεργέστη, ώσπου προόδευσε και απέκτησε μεγάλη περιουσία που θα του χρειαζόταν μετέπειτα, κατά την διάρκεια του αγώνα.Εκείνη την εποχή, όσοι Έλληνες αξιώνονταν να φύγουν στα ξένα, προσπαθούσαν να κάνουν μεγάλες περιουσίες, όχι μόνο για την προσωπική τους ανέλιξη, αλλά μάλλον πολύ περισσότερο για να βοηθήσουν τις ιδιαίτερες πατρίδες τους και ίσως μια μέρα -όπως οι περισσότεροι εξ αυτών σκέφτονταν- για την απελευθέρωση ολόκληρης της Ελλάδας από τον απεχθέστατο τουρκικό ζυγό.

    Ο Μιχάλης Νταλιάνης ήταν πιστός χριστιανός και γι' αυτόν τον λόγο πήγε στον Ιορδάνη ποταμό, όπου βαπτίστηκε και από τότε ονομάστηκε Χατζημιχάλης, ως υπόμνηση του προσκυνήματος.Το 1816 έγινε μέλος της Φιλικής Εταιρείας από τους δυο αδελφούς Αλέξανδρο και Μιχαήλ Βασιλείου που τον μύησαν στην μυστική οργάνωση για την απελευθέρωση της Ελλάδας.Μετά από λίγο καιρό ξέσπασε η επανάσταση, πρώτα στην Μολδοβλαχία και μετά σ' όλη την Ελλάδα. Ο Χατζημιχάλης χωρίς να χάσει χρόνο, ρευστοποίησε ό,τι περιουσιακά στοιχεία είχε στην Ιταλία, εκταμίευσε τις καταθέσεις του και επέστρεψε στην Ελλάδα, έτοιμος να πολεμήσει. Έδωσε 16.163 γρόσια και δυο ίππους για τις πρώτες ανάγκες της επανάστασης και δημιούργησε το πρώτο σώμα άτακτου ιππικού με εξ ολοκλήρου δικά του έξοδα. Με τους ιππείς του ο Χατζημιχάλης έτρεχε στην Πελοπόννησο και στην Στερεά Ελλάδα, όπου τον χρειάζονταν οι επαναστατημένοι Έλληνες. Πάντα πρώτος στις μάχες και πρώτος να προσφέρει χρηματική βοήθεια στον Αγώνα για την Ελευθερία.Το τέλος του τον Μαιο του 1928 στο Φραγκοκάστελο στην άνιση μάχη με τον στρατό του Αλβανού πασά της Κυδωνίας Μουσταφά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η Ελληνική φυλή παρήγαγε πάντα ήρωες , και στολισμένη η ιστορία της απο ηρωικές στιγμές κα ιδη στιγμες αυτοθυσίας.Οπως παρήγαγε επίσης προδότες,ριψάσπιδες, άβουλους,προγονοπλήκτους, αρχοντοχωριάτες,αυλικούς και αυλοκόλακες

    Απο τα μεγάλα λάθη της ότι δεν μπόρεσε να κεφαλοποιήσει τα ιστορικά της δίδαγματα να τα μεταλλάξει σε κτήμα ες αεί.
    Πολυτιμότερο το να παράγεις συνθήκες που δεν οδηγούν τις εξελίξεις σε αδιέξοδο.Πολυτιμότερο το να έχεις συνέπεια, συνέχεια στον χώρο και τον χρόνο.

    Η Ελληνική φυλή εκτός του πολιτισμού που παρήγαγε ήταν και πολεμική φυλή.Χάθηκε η μαχητικότητα σε όλα τα επίπεδα.

    Απαρνηθήκαμε τις ρίζες μας και στραφήκαμε άλλοι σε Ανατολή και Βυζάντιο, άλλοι στον δυτικό ρωμαικό κόσμο, άλλοι στον Βορρά και το Ξανθό γένος και όλοι μαζί πνιγμένοι σε μύθους.Φανήκαμε ανορθολογικοί ως προς την σκέψη

    Εισάγαμε κατά συνέπεια, πρότυπα στερεότυπα και διαμορφώσαμε ένα αξιακό υπόβαθρο που ουδεμία σχέση έχει με τις πολιτιστικές και πολιτικές μας ρίζες.Φανήκαμε αδύναμοι να διαφυλάξουμε την διαλεκτική αναζήτηση της αλήθειας και στην σύνθεση , έννοιες που παρήχθησαν σε αυτά τα χώματα

    Στο όνομα της Παγκοσμιοποίησης επιτρέψαμε σε αστικές δεξιές ελίτ αλλά κα ισε αριστερούς ψευτοπροοδευτικούς να παραμορφώσουν την ιστορία μας, την σερμαγιά μας την πολιτιστική και πολιτισμική παράδοση μας και να αποδομήσουν την εθνική μας συνείδηση

    Στο όνομα του ψευτοδιεθνισμού αδυνατούμε να καταλάβουμε πως η συμμετοχή μας στο διεθνές γίγνεσθαι δεν θα υπολείπεται σε τίποτα αν πραγματώνεται μέσω της ιδιότητας μας ως Ελληνες πολίτες

    Στο όνομα των όποιων ξένων πολιτικών ρευμάτων ξεχάσαμε την βασική μας παρακαταθήκη τον Δημοκρατικό πατριωτισμό που όμοιου του δεν έχει να αντιπαραβάλλει εύκολα άλλος πολιτισμός

    Στον ιδιοκτήτη του ιστολογίου και στο πρώτο βιβλίο του αναφορικά με τον Οτζαλάν και την παράδοση του επισήμανθηκαν δυο παράγραφοι κομβικής σημασίας.Οσοι λοιπόν μπείτε στον κόπο και διβάσετε ξανά το βιβλίο του Μουράτ Καραγιλάν και το ανάγετε στην ελληνική πραγματικότητα θα ιδείτε πως άλλοι λαοί γράφουν την ιστορία τους με μεγαλύτερη ειλικρίνεια για αυτό και ο εθνικισμός τους αν και Μαρξικές και λενινιστές παραμένει πανίσχυρος στο διάβα του χρόνου.

    Οσο για τον νεαρό και σάλτο του, Ελληνες τιτάνες της ζωής ασημαντοι μα και μεγάλοι του Πνεύματος μας δίδαξαν πως μπροστά στα αποτελέσματα της οικονομικής δυσπραγίας η Πνευματική εξαθλίωση και η Ηθική Εξαχρείωση ωχριούν. Κατα συνέπεια η ζωή είναι ένα αγαθό που σου χαρίστηκε και πρέπει να αποδειχθείς ως Ελληνας δίκαιος και να το τιμήσεις γιατί τιμάς και τον τόπο σου και αυτούς που σου το χάρισαν και εσένα.Η σπατάλη τέτοιου πλούτου αποτελεί πράξη ανέντιμη.

    Θα πάρω του χάρου και την ύστερη ανάσα λόγια ενός απλού Κρητικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σαββα πολύ καλο το άρθρο.
    Κάνει όμως ένα λάθος στρατηγικό παραλληλισμό.
    Οι Ελληνες συμπεριφέρονται διαφορετικά μπροστά σε έναν εξωτερικό εχθρό που πάει να τους στερήσει την ελευθερία και διαφορετικά όταν λύνουν τα εσωτερικά τους προβλήματα.

    Η κατάσταση στη χώρα είναι η εξής
    300000-500000 Ελληνες έχουν εγκαταλείψει τη χώρα. 3 εκ Ελληνες είναι ανασφάλιστοι χτυπωντας βόμβα στον κλάδο υγείας.
    1.5 εκ είναι άνεργοι με το ποσοτό αυτό να φθάνει στα 1.8 με 2 εκ τα επόμενα χρόνια.
    128 χιλιάδες κατασχετήρια από την εφορία για μισθούς και συντάξεις.

    Ολα τα παραπάνω πραγματοποιήθηκαν με αποφάσεις των Ελληνικών Κυβερνήσεων.

    Ο σύγχρονος Έλληνας είναι πιο πατριώτης από κάποιους που τον επικαλούνται για πολιτικούς λόγους.

    Όσοι κάθομαστε στην Ελλάδα έχουμε 2 επιλογές. Να τεστάρουμε την υπομονή μας μη λύνοντας το πρόβλημα είτε να λύσουμε το πρόβλημα με βάση τα εργαλεία που μας δίνει το Σύνταγμα.
    Κανένας όμως δεν θέλει τον εμφύλιο και αυτό μεταφράζεται σε γνήσια αγάπη για την πατρίδα!!!
    Οι αδύναμοι άνθρωποι που αυτοκτονούν δεν αυτοκτονούν αλλά δολοφονούνται από τις επιλογές μας και την αναποτελεσματικότητα μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Θέλω να σταθώ πολύ στα μηνύματα, του Ακρίτα, με τα οποία συμφωνώ ολοκληρωτικά, να τονίσω το παράδειγμα αγωνιστή που φέρνει και να γράψω πως όποιος Έλληνας είναι στο εξωτερικό δε σημαίνει πως πρέπει να σκέφτεται ότι σώθηκε, ότι πήδηξε από το καράβι, ούτε πρέπει οι άλλοι Έλληνες στο εσωτερικό να τον βλέπουν έτσι, γιατί η διασπορά υπήρξε η μεγαλύτερη δύναμη του Ελληνισμού από αρχαιοτάτων χρόνων και πρέπει όλοι να είμαστε ενωμένοι ανεξαρτήτως από το που βρισκόμαστε και να παλεύουμε για τον μητροπολιτικό χώρο για τα πάτρια εδάφη.

    Και τέλος θα πρέπει και όλοι να κάνουμε την αυτοκριτική μας πρώτα από όλα. Πολλές φορές στα δυο τρία φόρα που σχολιάζω έχω αντιπαρατεθεί με όλους ανεξαρτήτως κομματικής συνείδησης και δυστυχώς παρατηρώ πως αυτή η ανάγκη να είμαστε προσδεδεμένοι σε κάποιο άρμα παραμένει, η ανικανότητα να δούμε πέρα από την κομματική αλήθεια και να καταλάβουμε πως δεν υπάρχει απόλυτη τέτοια αλήθεια παραμένει. Όπως πολύ σωστά είπε ο Αγγελάκας διαλέξαμε πάλι τον εύκολο δρόμο.
    Δυστυχώς θα πρέπει να παραδεχτούμε πως μας ξεγέλασαν όπως τους Ιθαγενείς Αμερικάνους με καθρεφτάκια, αυτή είναι η αλήθεια. Θα πρέπει να το αναγνωρίσουμε και να το παραδεχτούμε. Οικειοθελώς παραδοθήκαμε γιατί μας εξαγόρασαν, με λίγα χρήματα παραπάνω, με ψευτοηδονές, με ψεύτικη και εικονική ειρήνη, με μια παροδική υλική ικανοποίηση, παραδώσαμε τη μαχητικότητα μας, παραδώσαμε τα ιδανικά και τις αξίες μας, τα θεωρήσαμε παρωχημένα, μάθαμε στα εύκολα και στις υλικές απολαύσεις.
    Θα πρέπει όλοι να ξαναγνωρίσουμε την Ελλάδα και τον Ελληνισμό σαν ιδεολογία, θα πρέπει να καταλάβουμε πως κανείς δε θα έρθει να μας σώσει, δε θα έρθουν άλλοι σωτήρες, δεν υπάρχουν, εμείς είμαστε. Είναι αστείο πραγματικά και τρομακτικά επικίνδυνο να περιμένουμε άλλους να μας αποδώσουν, κάτι που θεωρητικά, δικαιούμαστε, "συν Αθηνά και χείρα κίνει" έλεγαν και κάτι ήξεραν, εμείς είμαστε οι σωτήρες μας.
    Πρέπει να θυμηθούμε την μαχητικότητά μας, τις αξίες μας και τα ιδανικά μας, πρέπει να ξαναγίνουμε άνθρωποι προπάντων στην καθημερινή μας ζωή και πρέπει να ενδιαφερθούμε ξανά για τα κοινά όλοι, όχι για τα κόμματα, για τα κοινά και ενωμένοι και όχι χωρισμένοι, υποστηρίζοντας ξενόφερτες και φανερά κατώτερες θεωρίες να διχαζόμαστε και να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας!
    Πρέπει να δείξουμε μεγαλείο, μεγαλύτερο από εκείνο του 1821, μεγαλύτερο από εκείνο του 1940, γιατί αυτή η κατάσταση, που αντιμετωπίζουμε τώρα είναι πιο πολύπλοκη, πιο δύσκολη από εκείνες, πρέπει να φανούμε αντάξιοι της ιστορίας μας.

    Και αν θέλετε, ο στιχουργός λέει (Νίκος Πορτοκάλογλου)

    "Πίσω μου άθλια παρτάκια
    κορίτσια ντροπαλά φοβισμένα φρικιά
    Ολύμπιανς και Doors και βερμούτ με παγάκια
    τα ξέρεις όλα αυτά

    Σε είχα δει και σένα σαν τ' άλλα φοιτητάκια
    αντάρτες της πορδής με τα λεφτά του μπαμπά
    μίζερα όλα και λειψά γι' αυτό σου λέω

    Πίσω μου άθλια σχολεία
    κοπάνες και πορνό αποβολές για μαλλιά
    γκόμενες και κόμμα ραντεβού στην πλατεία
    τα ξέρεις όλα αυτά

    Χούντα δεν θυμάμαι μα ούτε ελευθερία
    της μεταπολίτευσης καημένη γενιά
    άχρωμα όλα και λειψά γι' αυτό σου λέω

    Υπάρχει λόγος σοβαρός που ήμουν νέος χλιαρός
    αυτά μου τύχαν δυστυχώς μα δεν τα κρύβω ευτυχώς
    και να ένας λόγος σοβαρός που είμαι ωραίος

    Τώρα τα τραγούδια μας τους πέφτουνε λίγα
    και κάτω απ' τα μουστάκια τους γελάν οι παλιοί
    έχουν βλέπεις πίσω τους την λάμψη του εξήντα
    καθάρισαν αυτοί

    Μα τίποτα δεν έδωσε σε μας η ιστορία
    αυτό το τίποτα να εκφράσεις και να εκφραστείς
    είναι η μόνη ευκαιρία που 'χω εγώ και συ
    γι' αυτό σου λέω

    Υπάρχει λόγος σοβαρός που ήμουν νέος χλιαρός
    αυτά μου τύχαν δυστυχώς μα δεν τα κρύβω ευτυχώς
    και να ένας λόγος σοβαρός που είμαι ωραίος"


    Ορίστε λοιπόν, να η ευκαιρία η δική μας, ας αρπάξει η γενιά μας αυτή την ευκαιρία της ιστορίας, εμείς έχουμε λόγο σοβαρό να εκφραστούμε, θα τα καταφέρουμε, θα καταφέρουμε να κοιτάμε τα παιδιά μας περήφανα στα μάτια με ψηλά το κεφάλι, θα καταφέρουμε να φανούμε αντάξιοι των παλιότερων γενιών, θα πάρουμε το δύσκολο δρόμο, το δρόμο που διάλεξε ο Ηρακλής;
    Δική μας η απόφαση και μόνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καποιοι υποκριτικα ασχολουνται με το δηθεν παραλληλισμο Μακεδονομαχων -Τζιχαντιστων...Αν ηξεραν να διαβαζουν-αναλυουν δε θα "κολλουσαν" στο συγκεκριμενο θεμα...Επαναλαμβανω οτι οι χιλιαδες των μουτζαχεντιν που πηγαν στο Αφγανισταν (1980-88) οπως και οι περισσοτεροι που εφτασαν στην Συρια απο τη Τυνησια-Γαλλια-Καυκασο-Ιρακ ειχαν κινητρα "ιερα" ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ. Οι μεν πρωτοι την απελευθερωση μιας χωρας του Ισλαμ απο τους ΑΘΕΟΥΣ σοβιετικους και οι δευτεροι τη Συρια απο τη "σεκτα" των Αλαουιτων. Το ιδιο επραξαν και οι Μακεδονομαχοι (1904-08) οπως και οι ΧΑ (υπαρχουν οι σχετικες φωτο) στη Βοσνια. Τα κινητρα για ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ηταν ιερα". ο καθενας για τους δικους του λογους.

    Οσον αφορα στις επιλογες που εχει καποιος σημερα στην Ελλαδα ειναι
    1) Ειτε φευγει εξω εφοσον εχει τα τυπικα προσοντα και τουλαχιστον καποιες γνωριμιες σε πρωτη φαση. Ηδη εχουν φυγει αρκετες δεκαδες χιλιαδες γεγονος που δημιουργει ενα δυνητικο λομπυ για το μελλον εφοσον η ελιτ των νεοραγιαδων θελησει να τους αξιοποιησει καποτε
    2) ΕΙτε μενει εδω ζει με 500 μαυρα και μενει ατεκνος - συγκατοικος των γονεων του μεχρι τα 40 του και δυνητικος ψηφοφορων των νοσταλγων των SS
    3)Ειτε παει στα Μετεωρα/Αγιο Ορος για διαλογισμο και ορθοδοξη αποτοξινωση
    4) Ειε βγαινει στην παρανομια (οργανωμενη η μη)
    5) Ειτε αποχαιρετα το ματαιο τουτο κοσμο με ενα γραμμα
    Φυσικα ενα μικρο τμημα της κοινωνιας θα ευημερει μεσα στη κριση και τη μιζερια των αλλων και θα ειναι προθυμο να συμβιωσει και με τη "σοβαροτερη ΧΑ" προκειμενου να διατηρησει τα κεκτημενα του
    Αυτα για σημερα, παω να καθαρισω την πισινα


    3) Ειτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κώστα
    το να προσπαθείς να επιμένεις στην υποστήριξη ενός λάθους, είναι αδιέξοδο και δεν σε τιμά.
    Ο συσχετισμός που έκανες είναι κάτι χειρότερο από ατυχής.
    Είναι και ανιστόρητος και εντελώς παράλογος.
    Μην το συνεχίζεις, επαναλαμβάνω, δεν σε τιμά.
    Όσο για τις επιλογές που λες, θα σου πω άλλη μια.
    Είσαι νέος, 25 ετών και έχεις έναν αδελφό 23 ετών.
    Αντί να ζητήσεις από τους θείους σου μια δουλειά στο Δήμο ή στο Δημόσιο, κάθεσαι στο χωριό σου, δουλεύεις τα χωράφια του πατέρα σου, νοικιάζεις τα χωράφια εκείνων που τα εγκατέλειψαν για μια θέση στο δημόσιο, μεγαλώνεις την κτηνοτροφική μονάδα του πατέρα σου, την εκσυγχρονίζεις με προγράμματα που δίνει το κράτος και η Ε.Ε., κάνεις 150 αγελάδια βελτιωμένα, και δημιουργείς μια μονάδα που μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς εσένα και τον αδελφό σου.
    Υπάρχει, όμως, μια προϋπόθεση.
    Ότι όσο και όταν οι συνομήλικοί σου θα είναι στις καφετέριες και στο κατάστημα του ΟΠΑΠ, βυθισμένοι στο όνειρο του ΛΟΤΟ και του ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ, εσύ πρέπει να ποτίζεις το τριφύλλι και τα καλαμπόκια, να οργνώνεις τα χωράφια, να σπέρνεις, να ραντίζεις, να θερίζεις, να ετοιμάζεις τις αποθήκες να βάλεις το χόρτο, τα άχυρα και τα σιτηρά, να είσαι κάθε μέρα δίπλα στα ζώα, που θέλουν τι ΔΙΚΗ σου φροντίδα, να είσαι μέσα στο αμπέλι σου, στο μποστάνι σου, στο λαχανόκηπό σου, να να να.
    Είναι κι αυτός ένας δρόμος που διάλεξαν τα ανήψια μου.
    Και δόξα τω Θεώ, μπορεί να χύνουν ιδρώτα 365 ημέρες το χρόνο, να έχουν αγωνίες, για το αν και πότε θα βρέξει, για το χιόνι που θα ρίξει, για τις παγωνίες, της ξηρασίες και τις ανομβρίες, όμως είναι εκεί στον αγώνα, υπερήφανοι γι' αυτό που κάνουν και για το όνομα που κουβαλούν.
    Κώστα, ο λόγος που εκφέρεις στο σχόλιό σου και τα επιχειρήματά σου, είναι χαμηλού επιπέδου και παρακμιακά.
    Απευθύνονται στην παρακμιακή Έλλάδα και ταυτοχρόνως την αναπαράγουν. Λυπάμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αγαπητοι , η αυτοκτονια ειναι απορροια οργης που στρεφεται κατα του εαυτου μας. Απο αυτη δεν κινδυνευει το συστημα. Απο την εξωτερικευση της κινδυνευει και γι αυτο απειλει με πολυετεις φυλακισεις αν ας πουμε δημιουργησεις μια ομαδα με βιαιο προσανατολισμο. Δεν σε αφηνει ουτε χειραγωγουμενα εστω να εχεις οργη (πχ για τη ΧΑ ειδατε το τι επακολουθησε). Γι αυτο ο σωφρων ανθρωπος σπουδαζει και φευγει. Δεν ειναι δυνατον να κερδηθει στην Ελλαδα η παρτιδα. Ζητανε μορφωμενο προσωπικο στο εξωτερικο. Ας προσπαθησουν οι νεοι να επιβιωσουν στη διασπορα με τον Ελληνικο ορθο λογο και τα αιωνια κειμενα ανα χειρας της αρχαιας ελληνικης γραμματειας. Οι Εβραιοι ειδατε τα καταφεραν μια χαρα και εβαλαν στο χερι ολη τη "χριστιανικη δυση" και οχι μονο και επαναδιεκδικησαν τη γη της επαγγελιας. μιμηθειτε τους στη μεθοδολογια αλλα οχι στη φιλοσοφικη θεωρηση. Εδω αυτο το κρατος ειναι εδω και χρονια ξοφλημενο μια και ο νεοελληνας ειναι ενα ον χωρις ταυτοτητα. Σε συγχυση τελει εν κρανιω μια και η εθνικη ανεξαρτησια δεν ολοκληρωθηκε ποτε. Οι συνταξιουχοι, οι φοβισμενοι και οι μη εχοντες προσοντα θα ζησουν σ' αυτον τον τοπο με τους Παπανδρελληνες που σιγα-σιγα θα τον εποικιζουν. Διαβαστε τελος παντων απο τη Γκεμμα του Λιαντινη το παρακατω: http://www.pare-dose.net/3018

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητέ Σάββα, ξέρεις πόσο σε εκτιμώ και σε θαυμάζω, αλλά και προσδοκώ από σένα πολλά. Χαίρομαι που περιμένω κάθε εβδομάδα να διαβάσω το άρθρο σου στην "Δημοκρατια¨" και να πάρω θάρρος ότι υπα΄ρχουν ακόμη Έλληνες που μπορούν να αλλάξουν την πορεία αυτού του έδοξου έθνους και κράτους.
    Νίκος Αναγνωστάτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ skal

    "Εμείς απλά να σημειώσουμε ότι εάν ο κάθε πολίτης αυτής της χώρας, που απογυμνώθηκε τις τελευταίες δεκαετίες από τις παραδοσιακές αρχές και αξίες της στο όνομα του «προοδευτισμού», αναλογιστεί το μέγεθος της ευθύνης του να είναι κανείς Έλληνας, μπορεί να αποτελέσει τη βάση του αγώνα και της τιτάνιας προσπάθειας που απαιτείται, για να βρεθεί η διέξοδος της κρίσης για την κοινωνία και τη πατρίδα."

    Κι ενώ συμφωνώ με το παραπάνω, όπως και με το υπόλοιπο άρθρο, πρέπει να επισημάνω ότι από μόνος του ο κάθε πολίτης δεν μπορεί να αναστρέψει την κατάσταση. Χρειάζεται την κατάλληλη ηγεσία, όπως την είχε πάντα σε στιγμές που μεγαλούργησε, π.χ. το 1940. Διετήρησε την μαχητικότητά του και στην Κατοχή και ενώ το κράτος είχε ολοσχερώς καταστραφεί, είχε το κουράγιο να κάνει σθεναρή Αντίσταση.

    Από πότε έχασε την μαχητικότητά του ο Έλληνας; Δύσκολο να πει κανείς. Μάλλον σταδιακά από το Β'ΠΠ και μετά. Η καταστροφή ολοκληρώθηκε με τους λαπάδες της Μεταπολίτευσης, που τού ενέπνευσαν σαν ιδανικό ζωής το "έχειν", αντί του "είναι", για να θυμηθώ τον Fromm.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @skal

    Ο Κώστας Πικραμένος έχει δίκιο όταν λέει πως ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΛΕΥΡΑ υπάρχουν ιδεολόγοι πρόθυμοι να πεθάνουν για τα ιδανικά τους που τα θεωρούν ιερά κι ας διαφωνούμε με αυτά όπως εν προκειμένω με τους τζιχαντιστές στη Βοσνία.
    Δεν μας αποδίδει τιμή να μην αναγνωρίζουμε στον αντίπαλο την πίστη κι αφοσίωσή του στα ιδανικά του...
    Αντίθετα, αποτελεί μυωπική οπτική που οδηγεί σε χρυσαυγίτικου τύπου ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΑ το να απαξιώνουμε κάθε αγνό ιδεολόγο/ρομαντικό/μαχητή εφόσον δεν συμφωνούμε με τα πιστεύω του.

    Πέραν τούτων, σ'αυτά που γράφει ο Κώστας Πικραμένος για τις επιλογές των νέων σε αυτή εδώ την κατεστραμμένη χώρα πρόσθεσα τα δικά μου νωρίτερα που συμπληρώνουν την οπτική του η οποία ΟΧΙ μόνο δεν αναπαράγει την "παρακμιακή Ελλάδα" αλλά όπως κι οι δικές μου προτάσεις δίνουν αληθινές λύσεις στα πραγματικά προβλήματα που δημιουργεί ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΗ ΚΑΤΕΧΟΝΤΑ άνθρωπο η "παρακμιακή Ελλάδα" των κοτζαμπασηδοκαραβοκυρηδοτραπεζιτών που την ξεπουλάνε.

    Όσο για αυτά που γράφεις Σάββα ως προς την "επιστροφή στην ύπαιθρο" ενός 25χρονου νέου της πόλης, δείχνει αποσπασματική αντίληψη της πραγματικότητας.
    Και σε ρωτώ επί του -ατυχούς- παραδείγματος που έφερες:

    1ον) τί θα κάνει ο 25χρονος αν ο πατέρας του ήταν ακτήμονας και δεν έχει ούτε 5 στρέμματα γης στο "χωριό" του; ας μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι που συνέρρευσαν στις πόλεις μεταπολεμικά ένεκα βίαιης και νόθας αστικοποίησης ΗΤΑΝ ακτήμονες που ΔΕΝ μπορούσαν να ζήσουν στον τόπο τους και γι'αυτό μετανάστευαν στο εξωτερικό ήδη πριν από το Β' ΠΠ.
    Άρα ΤΙ συμβαίνει όταν ΔΕΝ υπάρχουν ούτε χωράφια, ούτε κτηνοτροφικές μονάδες ούτε άλλου είδους μονάδες ως πατρική περιουσία;
    Να γυρίσει ο 25χρονος νέος στο χωριό των παππούδων του για να φάει πέτρες;;;
    2ον) ακόμη κι αν έχεις κάποιο κεφάλαιο για να "νοικιάζεις τα χωράφια εκείνων που τα εγκατέλειψαν για μια θέση στο δημόσιο", ποιος σου εγγυάται ότι θα καταφέρεις να τα κάνεις ξανά παραγωγικά από χέρσα ή κι ότι οι διαθέσιμες λόγω της ποιότητάς τους καλλιέργειες θα αποδίδουν ένα εισόδημα ικανό για επιβίωση; έτσι εύκολη είναι η αγροτική ή κτηνοτροφική παραγωγή;
    3ον) Ακόμη όμως κι αν υπάρχει η πατρική περιουσία στο χωριό, ποσοτικά και ποιοτικά επαρκής για επιβίωση, αυτό που γράφεις Σάββα ότι "την εκσυγχρονίζεις με προγράμματα που δίνει το κράτος και η Ε.Ε., κάνεις 150 αγελάδια βελτιωμένα, και δημιουργείς μια μονάδα που μπορεί να ζήσει αξιοπρεπώς εσένα και τον αδελφό σου", προκαλεί αυθόρμητα γέλια!
    Ποια προγράμματα Σάββα;
    Τα φωτογραφικά ΕΣΠΑ, τα χαριστίκια των ημέτερων τραπεζών σε ημέτερους ψηφοφόρους ή μήπως οι κοινοτικές επιδοτήσεις εξαγοράς συνειδήσεων δημιουργούν παραγωγικές μονάδες αγροτικής/κτηνοτροφικής παραγωγής;
    Γιατί δεν δημιούργησαν ΤΟΣΑ χρόνια;
    Μήπως επειδή ήταν ΕΞ ΑΡΧΗΣ εργαλείο ΕΞΑΓΟΡΑΣ ΨΗΦΩΝ και γι'αυτό δίνονταν (και δίνονται) ΜΟΝΟ σε θαμώνες γαλαζιοπράσινων πολιτικών γραφείων;

    Πού βλέπεις Σάββα την ουσιαστική διαφορά να ζητήσει κάποιος από τον πολιτευτή του μεσολάβηση για κοινοτική/κρατική επιδότηση για το κτήμα του στο χωριό από το να ζητήσει διορισμό στο δημόσιο στην πόλη;;;

    Ας προσέχουμε λιγάκι ΤΙ προτείνουμε στους ανθρώπους με κατεστραμμένο από τα Μνημόνια μέλλον, επειδή με γενικολογίες και αοριστολογίες ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΙΣ δεν έλυσε το προσωπικό κι οικογενειακό πρόβλημα επιβίωσης του.

    Η (μνημονιακή) Ελλάδα που ευαγγελίζεσαι Σάββα, απλά δεν είναι βιώσιμη για τους ΜΗ ΚΑΤΕΧΟΝΤΕΣ και γι'αυτό οποιαδήποτε άλλη μεσοβέζικη κι ΑΤΟΜΙΚΗ "λύση" εκτός από την εξέγερση και τη ριζική ανατροπή της εφιαλτικής καθημερινότητας που ζούμε, δεν αποτελεί παρά καθεστωτική προπαγάνδα ΥΠΕΡ της μνημονιακής "παρακμιακής Ελλάδας" και παραπλάνηση των αναξιοπαθούντων νέων της κατεστραμμένης χώρας μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. "Μένεις εκεί και αγωνίζεσαι..."
    Ο αγώνας για την πατρίδα όμως, απορρρέει από την αγάπη προς αυτήν και τις αρετές με τις οποίες συνδέεται η Ιστορία της.
    Δεν είναι θέμα πάθους, αλλά πίστης.
    Αν δεν στηρίξεις το σπίτι σου,θα πέσει να σε πλακώσει.
    Ελίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κώστα Πικραμένε,

    Δὲν σὲ ξέρω προσωπικῶς. Ὅμως γιατὶ τόση ὀργή;
    Διαβάζοντας αὐτὰ ποὺ γράφεις, ἐὰν κρίνω σωστά, καταλαβαίνω ὅτι εἶσαι πολὐ ὀργισμένος, ἐξήγησέ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. >>Ο/Η Kώστας Πικραμένος είπε...
    Καποιοι υποκριτικα ασχολουνται με το δηθεν παραλληλισμο Μακεδονομαχων -Τζιχαντιστων...>>

    Μαλιστα, δεν υπαρχει "παραλληλισμος",

    >>Αν ηξεραν να διαβαζουν-αναλυουν δε θα "κολλουσαν" στο συγκεκριμενο θεμα...Επαναλαμβανω οτι οι χιλιαδες των μουτζαχεντιν που πηγαν στο Αφγανισταν (1980-88) οπως και οι περισσοτεροι που εφτασαν στην Συρια απο τη Τυνησια-Γαλλια-Καυκασο-Ιρακ ειχαν κινητρα "ιερα" ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ.<<

    αλλα εδω παλι υπαρχει,

    >>Οι μεν πρωτοι την απελευθερωση μιας χωρας του Ισλαμ απο τους ΑΘΕΟΥΣ σοβιετικους και οι δευτεροι τη Συρια απο τη "σεκτα" των Αλαουιτων. Το ιδιο επραξαν και οι Μακεδονομαχοι (1904-08) οπως και οι ΧΑ (υπαρχουν οι σχετικες φωτο) στη Βοσνια. Τα κινητρα για ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ηταν ιερα". ο καθενας για τους δικους του λογους.<<

    οπως και εδω.

    Και μιλας σοβαρα εσυ, για το πως "καποιοι υποκριτικα ασχολουνται";

    >>Οσον αφορα στις επιλογες που εχει καποιος σημερα στην Ελλαδα ειναι
    1) Ειτε φευγει εξω εφοσον εχει τα τυπικα προσοντα και τουλαχιστον καποιες γνωριμιες σε πρωτη φαση. Ηδη εχουν φυγει αρκετες δεκαδες χιλιαδες γεγονος που δημιουργει ενα δυνητικο λομπυ για το μελλον εφοσον η ελιτ των νεοραγιαδων θελησει να τους αξιοποιησει καποτε<<

    Μην ξεχασεις και το Μασονικο "λομπυ".

    >>2) ΕΙτε μενει εδω ζει με 500 μαυρα και μενει ατεκνος - συγκατοικος των γονεων του μεχρι τα 40 του και δυνητικος ψηφοφορων των νοσταλγων των SS<<

    Τους Αριστερο-Φασιστες τους ξεχασες;

    >>3)Ειτε παει στα Μετεωρα/Αγιο Ορος για διαλογισμο και ορθοδοξη αποτοξινωση<<

    Και πως ξεχασες τους προσκυνητες του προοδευτικου Σοβιετ και του Αναρχο-Σταλινισμου;

    >>4) Ειε βγαινει στην παρανομια (οργανωμενη η μη)
    5) Ειτε αποχαιρετα το ματαιο τουτο κοσμο με ενα γραμμα<<

    Παρανομα η μη;

    >>Φυσικα ενα μικρο τμημα της κοινωνιας θα ευημερει μεσα στη κριση και τη μιζερια των αλλων και θα ειναι προθυμο να συμβιωσει και με τη "σοβαροτερη ΧΑ" προκειμενου να διατηρησει τα κεκτημενα του
    Αυτα για σημερα, παω να καθαρισω την πισινα
    19 Οκτωβρίου 2013 - 11:29 π.μ.<<

    Αριστεροπροοδευτικες Αρλουμπες.

    Και ναι, εχει κοστος η πλυση εγκεφαλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Έχει κάνει λάθος ο Κώστας σε όλα τα μηνύματά του. Καταρχάς μπερδεύει διάφορους πολέμους και περιπτώσεις, άλλο ο αγώνας των Αφγανών εναντίον των Σοβιετικών, άλλο ο πόλεμος στη Συρία, μπορεί αν ξεκίνησε με ιδανικά, αλλά ήταν ψέμα τα ιδανικά.
    Όσο για τις γνωριμίες που συζητάμε όλη την ώρα στην Ελλάδα ναι οι γνωριμίες παίζουν ρόλο, αλλά όχι τόσο πολύ όσο μερικοί μπορεί να νομίζουν, ενώ τελείως διαφορετικά εννοούν στο εξωτερικό τη γνωριμία από ότι εμείς και θεωρώ τον εαυτό μου ως παράδειγμα και θα εξηγήσω.

    Αρχικά όμως θα πω για τη Συρία και τους δήθεν Τζιχαντιστές, χτες κατά τύχη γνώρισα έναν Σύριο σε ένα πάρτυ γενεθλίων και οπωσδήποτε έπιασα κουβέντα μαζί του. Στην αρχή μου λέει όλοι λέγαμε εντάξει ας αλλάξουμε, να επαναστατήσουμε, μετά από ένα μήνα ήταν όλοι με τον Άσσαντ! Δεν υπήρχε ιδεολογία, ενώ ο πόλεμος δεν είναι εμφύλιος ουσιαστικά! Και μετά είναι και η ιδεολογία που υπάρχει από πίσω από τον πόλεμο. Αυτό που λέγεται παγκόσμιο χαλιφάτο υποστηρίζεται, από τύπους, οι οποίοι ονειρεύονται να κουκουλώνουν τις γυναίκες τους, να παντρεύονται 4-5 να έχουν σεξουαλικές επαφές με 12χρονα, να στέλνουν πόρνες στο μέτωπο του πολέμου ως πόρνες θεϊκής αποστολής , έτσι της ονομάζουν, να κόβουν χέρια και κεφάλια με δικαστικές αποφάσεις και άλλα τέτοια, και μετά να ζητάνε τα ρέστα από τους Ευρωπαίους για έλλειψη πλουραλισμού. Μιλάμε δηλαδή για την απόλυτη παραφροσύνη για τους απολύτως παράφρονες, ονομαστικά μερικοί τέτοιοι είναι ο Νταβούτογλου, ο Ερντογάν, ο Βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας, οι πρίγκιπες των Εμιράτων και άλλοι πολλοί! Οπότε μη συγκρίνουμε τα ασύγκριτα!

    Όσον αφορά τις γνωριμίες, εγώ δεν είχα ούτε μια και όμως κατάφερα να κάνω αυτό που ακριβώς ήθελα, το μόνο που χρειάζεται να κάνει κανείς είναι αν θέλει να κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά, η οποία για τον Α ή Β λόγο δεν μπορεί να γίνει στην Ελλάδα, εμένα δεν μπορούσε πριν από την κρίση για παράδειγμα, είναι να αρχίσει και να στέλνει βιογραφικά και γράμματα σε αυτούς που ενδιαφέρεται να δουλέψει, άλλοι μπορεί να μην απαντήσουν, άλλοι θα απαντήσουν αρνητικά, κάποιος θα απαντήσει θετικά όμως και θα καλέσει τον υποψήφιο για συνέντευξη. Δεν έχει καμία σχέση ούτε η εθνικότητα ούτε οι γνωριμίες ούτε τίποτα, δεν είναι εύκολο, αλλά δεν είναι και δύσκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Το αρθρο πραγματικος Παιαν! Στεκομαι στο
    Τους Κρητικους εθεριευε
    η δοξα του θανατου
    αυτη η καθαρα ελληνικη αντιληψη και τροπος ζωης εχει αντικατασταθει σημερα απο το δογμα της Νεας Εποχης *it is better to be a living hore than a dead hero*. Πανεπιστημια, δεξαμενες σκεψης, κεντρα ψυχαγωγιας, και αλλες μορφες πολιτιστικης δρασης, κι* εδω και εις την Εσπεριαν, δεν παυουν να προσπαθουν νυχθημερον να το εμφυτευσουν στα νειατα της Ελλαδος. Η υλη ειναι πεπερασμενη το πνευμα αιωνιο. Τελικα ΧΑΝΟΥΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Θα χασουν...διοτι εχασαν το μετρο.Το εχασαν πσρα πολυ.Εγω το λεω ..το συνδρομο της Βαβελ.Οταν η μαλακ@ια...γινει ουρανοξυστης...γαργαλαει τα .....του ουρανου.Τα ξυνει.Τοτε ορθωνεται...ο ουρανος.Και κανει αυτο που λεμε μεταξυ μας ολοι...Ψαχνει....τις μανες των χτισταδων ..τις βρησκει...τελος....το μονο που ακουγεται μετα στην πεδιαδα...ειναι η ηχω ...των κραυγων...πονου...διοτι αυτο που εξησες φτανει στο απειρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.