12/3/14

ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΣΤΟΦ - Γιανουκόβιτς: «Είμαι ο νόμιμος πρόεδρος της Ουκρανίας και θα επιστρέψω στο Κίεβο»


Γιανουκόβιτς: «Είμαι ο νόμιμος πρόεδρος της Ουκρανίας και θα επιστρέψω στο Κίεβο»
«Νόμιμος πρόεδρος της Ουκρανίας» δήλωσε για μία ακόμα φορά ο Βίκτορ Γιανουκόβιτς, επαναλαμβάνοντας ότι «εξτρεμιστές» υφάρπαξαν την εξουσία στο Κίεβο και προσθέτοντας ότι οι ένοπλες δυνάμεις θα αρνηθούν να υπακούσουν σε «εντολές εγκληματιών».

Σε δάγγελμά του από το ρωσικό Ντοστόφ, ο ανατραπεί πρόεδρος χαρακτήρισε παράνομες τις προεδρικές εκλογές που έχουν προγραμματιστεί για τις 25 Μαίου, ενώ επέρριψε στη νέα ηγεσία του Κιέβου τον «κίνδυνο να αποσχιστεί η Κριμαία».

«Είμαι ακόμη ζωντανός, είμαι ο νόμιμος πρόεδρος της Ουκρανίας, και επιπλέον ο ανώτατος αρχηγός των ενόπλων δυνάμεων, και είμαι βέβαιος ότι οι στρατιώτες δεν θα υπακούσαν τις διαταγές εγκληματιών» είπε ο Γιανουκόβιτς.

«Δεν παραιτήθηκα από την προεδρία, δεν εγκατέλειψα τη χώρα» είπε ο έκπτωτος πρόεδρος, λέγοντας πως βρισκόταν στο Χάρκοβο όταν «πραξικοπηματικά», όπως είπε, η «συμμορία στο Κίεβο» καταλάμβανε την εξουσία.

Ο Γιανουκόβιτς επέκρινε επίσης την παροχή οικονομικής στήριξης από τις ΗΠΑ στο Κίεβο, λέγοντας πως «από όσο ξέρω, η αμερικανική νομοθεσία απαγορεύει τη χρηματοδότηση κυβερνήσεων που ήρθαν στην εξουσία πραξικοπηματικά».

Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.