19/5/14

Τι ψάχνουν στις διακοπές τους οι Ρωσίδες


Σχεδόν οι μισές Ρωσίδες (43%) θεωρούν την προσωπική τους ζωή μέτρια και βαρετή. Και πολλές δηλώνουν έτοιμες να της δώσουν περισσότερο ... «χρώμα». Αυτά τα συμπεράσματα προέκυψαν από την έρευνα που πραγματοποίησε το διεθνές δίκτυο «Training centre SEX.RF».

Το 24% όσων ερωτήθηκαν, απάντησαν ότι επιλέγουν ένα τουριστικό θέρετρο, υποθέτοντας ότι εκεί θα μπορούσαν να έχουν ένα σύντομο ειδύλλιο. Κατά την επιλογή του μέρους διακοπών, οι Ρωσίδες δείχνουν προτίμηση στις χώρες με θερμό κλίμα. Όπως ανέφερε το 23%, στους νότιους τόπους παραθερισμού θα ήθελε να κάνει έρωτα δίπλα από τη θάλασσα, έναν καταρράκτη ή σε ένα γιοτ. Το 20% προτιμά την παραλία, ενώ το 13% τα βουνά. Η αυξημένη σεξουαλική διάθεση των γυναικών στα θέρετρα, συνδέεται με το ότι οι άντρες φέρονται εκεί πιο ανοιχτά και χαλαρά, θεωρεί η σεξολόγος Γιούλια Βάρα.

Η Βάρα λέει ότι «οι άντρες στη Ρωσία είναι πολύ κακομαθημένοι και οι γυναίκες μας μετά τα 40, έχοντας πάρει δύο, ή και 20 περιττά κιλά, πολύ συχνά στερούνται της αντρικής προσοχής στην πατρίδα τους. Όταν όμως μια τέτοια κυρία βρεθεί στην Τουρκία, την Αίγυπτο, ή ακόμη και στην Ιταλία, στην Ισπανία, αυτό το ταμπεραμέντο των αντρών της ανατολής την πολιορκεί από παντού. Αυτή ακούει κομπλιμέντα, κολυμπά στην ομορφιά της, την οποία βλέπουν οι άντρες, και φυσικά, χαίρεται που τη διεκδικούν».


Το 71% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα ομολόγησαν ότι έχουν κάνει παράλογα πράγματα στις διακοπές. Ωστόσο, για το 24% οι ερωτικές επιθυμίες δεν έγιναν τελικά πραγματικότητα. Πολύ λίγες κοπέλες είναι πρόθυμες να αποκαλύψουν τις φαντασιώσεις τους στον άντρα ο οποίος τους άρεσε στον τόπο διακοπών, επεσήμανε η Ελένα Γκαμαγιούν, ψυχολόγος της «Σχολής γυναικείου pick up» (για τα μυστικά της ανδρικής γοητείας και τις μεθόδους προσέγγισης των γυναικών). «Το 60%-70% -εξηγεί- φοβούνται να γνωριστούν, υπάρχει απλά το εμπόδιο της επικοινωνίας. Αυτή ονειρεύεται, επιθυμεί, ο άντρας την κοιτάει, αλλά εκείνη γυρίζει την πλάτη και φεύγει. Ένα δεύτερο σημείο είναι, πως όταν αυτοί έχουν ήδη γνωριστεί, η γυναίκα για διάφορους λόγους θέλει να δείξει ότι «είμαι καλόβολη, μου αρέσουν τα πάντα», ακόμη κι αν κάτι δεν της αρέσει. Προκειμένου να δείξει στον άντρα κάποιες φαντασιώσεις της, πρέπει να έχει κάποιο θάρρος, αλλά η μητέρα της όταν ήταν παιδί της έλεγε, ότι αυτό δεν είναι καλό. Στη διάρκεια αυτών των σχέσεων στο κεφάλι μπορεί να ξανάρθούν αυτές οι σκέψεις-υποδείξεις της μαμάς, και τότε σιωπά, υπομένει, χωρίς να εκμυστηρεύεται τίποτα».

Και οι άντρες τα ίδια
Μόνο το 2% εξέφρασε την αντίθεσή του σε τέτοια πειράματα στις διακοπές. Το 35% ανέφερε ότι θα ήθελε να κάνει έρωτα σε κάποιο ασυνήθιστο μέρος. Οι περισσότεροι άντρες επιθυμούν και αυτοί μια ανάλογη εμπειρία στις διακοπές, όπως επεσήμανε ο επιμελητής του μουσείου ερωτικής θεματολογίας «Σημείο G», Αλεξάντρ Ντονσκόι. «Οι άντρες -λέει- επιλέγουν για τουρισμό κυρίως την Ταϊλάνδη, ενώ υπάρχει και ένας άλλος δημοφιλής προορισμός, η Αφρική. Βασικά πρόκειται για μέρη που συνδέονται με τέτοιες αναζητήσεις. Ακριβώς όπως οι πελάτες μας αγοράζουν ερωτικά παιχνίδια με σκοπό την ποικιλία, το ίδιο σκεπτικό επικρατεί και όσον αφορά αυτά τα ταξίδια. Αν μιλήσουμε για τη Ρωσία, τα παιχνίδια που αγοράζονται είναι πιο φυσιολογικά, που μοιάζουν με τα γεννητικά όργανα, δηλαδή απλά, χωρίς ιδιαίτερα χαρακτηριστικά».

Περισσότερες από το 70% των γυναικών που συμμετείχαν στην έρευνα αναγνωρίζουν ότι στη διάρκεια των διακοπών σκέφτονται συχνότερα το σεξ, απ' ότι στην καθημερινή ζωή. Το 24% ανέφεραν ότι στον τόπο διακοπών δεν δίνουν σε αυτό περισσότερη σημασία απ' ότι στο σπίτι. Και μόνο το 2% των γυναικών ανέφερε ότι στις διακοπές δεν σκέφτεται καθόλου το σεξ.

Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΡΩΣΙΑ

3 σχόλια:

  1. http://www.kede.org/userfiles/file/traffic.pdf
    http://www.newsnowgr.com/article/670050/H-omerta-tis-paidikis-porneias-sto-pedio-tou-areos.html
    http://anti-neotaxites.blogspot.gr/2014/05/blog-post_3391.html
    http://www.kethi.gr/attachments/164_PORNEIA_SEXOUALIKI_EKMETALLEUSI.pdf
    http://www.ekke.gr/open_books/EKKE_BOOK_07.pdf



    Πραγματικός εκδημοκρατισμός και μετασεξουαλική απελευθέρωσις(όπου δε και βλ. ότι ‘ταυτίζονται’ αυτά):ο υπόκοσμος(ενδεικτικός/μερικός και μόνον εδώ)αποφασιστικός παράγων,ρυθμιστής και…,περί που,...καταλύτης εξελίξεων,βαθύνοντας το...''δημιουργικό/περιεκτικό''...χάσμα μεταξύ των γενεών(δημιούργημα και κατασκευή για να εξασφαλισθή η απιστία των ανθρώπων της υπερμοδερνικότητος της εποχής)που επεβλήθη και 'στην Ελλάδα σήμερ'...''αγνώστως πως''..
    Οι αριθμοδείκτες της αναπτύξεως του κόσμου,ενός κόσμου χωρίς Θεό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεταξύ των πολλών(σχετικών ή μη),εσχάτως,προταθέντων συμφώνων(κοινωνικών συμβολαίων επανεκκινήσεως της χρονικής συνθήκης της ιστορίας του γένους των ανθρώπων ένεκεν και δίκην εθνικών και άλλων μεγάλων αφηγήσεων και αντιπαλοτήτων/συγκρούσεων του κόσμου)(λ.χ.εδώ έχουμε τα Σύμφωνο Σταθερότητος και Αναπτύξεως,Σύμφωνον Εταιρικής Σχέσεως,Σύμφωνον Ελευθέρας Συμβιώσεως κ.ο.κ.)η εποχή δ ε ν αναγνωρίζει,πια,την ουσία,τον εαυτό της,ο εαυτός της,αναζητώντας λύσεις και…"ιδέες" εκεί από όπου και δεν υπάρχουν,το Νέο Κόσμο και Άνθρωπο με κεκτημένα(την τυραννία των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων που και εγκαθιδρύονται ‘στη συνήθεια και με τη συνήθεια των διαφόρων Επαναστάσεων),’ξανά,του Αρχαίου απερριμμένα,προδήλως μονίμως και προκλητικότατα περιθωριακά(προς στιγμήν;),εάν και μόνα εκείνα μας σωτήρια,σωτηριώδη..
    Εξ άλλου,τα πάντα,σήμερα,είναι,κατά κόρον και κατ’εξοχήν,ψηφιακά,ηλεκτρονικά,τεχνολογικά(εκτός εδώ των δια-τραπεζικών…αν-ασφαλώς-αν-ασφαλώς εδώ..).Οι Έλληνες(νεοέλληνες)δεν υφίστανται κατά τον Εικοστό Πρώτον εν τοις πράγμασιν,εμπράκτως.Ακολουθούν(και…ακολουθούμε!)τον εικονικό και,’στην άβυσσο των λογισμών,δημιουργούν ιδεολογίες(ιδεοληψίες),το/ένα κέλυφος,παχύ στρώμα συνδυασμού διανοουμενισμού και επιστημονισμού,διανοουμενισμού όσον κ’επιστημονισμού,για να διασωθούν και περισωθούν.Όπως-όπως αλλά και καθώς,όπως πρέπει:παραταξιοποιούμενοι και ανελεύθεροι,’μικροί και ‘λίγοι,μιαροί και δοκησίσοφοι.Τι κρί(οί-η/ή-//ῆ)μα!50 έτη ήττας αρκούν,είναι υπερ-αρκετά,40 πράκτορες περισσεύουν,είναι αποδιοπομπαίοι τράγοι,30 ‘λάργιες αναμένουν καθ’οδόν(αλλά-και-δ ε ‘βρίσκουν)..
    Μετά τους Θεοδωράκη και Σαββόπουλο,ας ‘πούμε,το…όχημα εργάζεται μόνο με ναρκωτικά,νάρκες,ναρκοπέδια(τις…"περίφημες"…"δόσεις"..!).Μισώντας δια παντός τα τέκνα της,έχοντας καταστρέψη ολοσχερέστατα την παράδοσιν,εκστρατεύοντας για τη διεκδίκησιν αυτονοήτων,πραγμάτων και δεδομένων.Της στιγμής και του αιφνιδίου.Κρανίου Τ(τ)όπος.(Το)Β(β)δέλυγμα(της)Ε(ε)ρημώσεως.Ζόφος,σκοταδισμός και αντιδημοκρατία,κοινωνικός κανιβαλισμός και αυτοματισμός(η…"παν-εθνική"…φαίνεται…"μηχανική" των ιδιωτικού και δημοσίου τομέων του βίου..!).Έ λ λ η ν ε ς και,μάλιστα,η γ έ τ ε ς,η γ ε τ ι κ ο ί,για το/’στο σ ή μ ε ρ α,μόνον(ως)το κατώτατον,επουσιωδέστερον και κοινότυπον ανέκδοτον περί ξανθ(ι)ών ή και περί των Αλβανοποντίων,ως το υπέρτατον ον του υπερτέρου βλακός της υπερτέρας βλακείας(αποβλακώσεως)(‘μπορούν να)λογίζο(ω)νται.Παράλληλος και παραλλήλως της Τρίτης Νέας Ρώμης αν-έρχεται η Μεταξωτή και (η) Παλαιά Σιών αλλά με το Ιωνιστάν να παρα-βλέπη,στοιχειωδώς και παντελώς απροετοίμαστοι,προς (τας) δυσμάς(της οριστικής/αποφασιστικής εξαντλήσεως και εξουθενώσεως των θεμελίων/λυδίων λίθων/αποθεμάτων του δημοσίου και του ιδιωτικού βίου του).Των παθών που έφεραν και αδειάζουν,ανέβλυσαν και διαρρηγνύουν,έχουν ψυφιοποιηθή και αναχθή ‘σε/’στην ταινιοθήκην ενός φέικ χέβυ μέταλ(αναθέσεως αυτής της φαντασιοπληξίας ‘σ’ευφαντάστους χορηγούς τηλεπωλήσεων και ανησυ-αρ-χ-κυρ-ίας)και όπως με τον αόριστο,τον και μετεωριζόμενον άνθρωπο,με την αναλογία του τελευταίου και του εσχάτου,το θάμβος του Αγνώστου για την/’στην παρούσα,του στιγμιαίου,πολύ συγκεκριμένην,αυτή,γενεά,Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο λόγος έχ’υπερνικηθή,νικηθή κατά κράτος από την εικόνα("υπαχθή ‘στην εικόνα"’στην κυριολεξία και για την ακρίβεια του λόγου),τη μίμησιν πράξεως σπουδαίας και τελείας(πρωτογονισμός και πρωτόγονον πνεύμα καθώς και το πνεύμα μιας άλλης/αλλοτινής εποχής).Οδός και διδασκαλία εξαφανίζονται και,’στη θέσιν των,έρχετ’,αίφνης,προβάλλ’η αναγκαιότης,το τρισεύγενον,αυτό,μέλλον μας.Ο συγκεκριμένος "μας λαός" εξοφλεί και τα τελευταία γραμμάτια της απιστίας του και μένει μια με δυο,το πολύ,γενεές,ακόμα,για να το διαπιστώση και συνειδηποιήση(αν κι’όλας…)από μια νεολαία θρασύδειλη και μια γεροντωσύνη ψυχοϊπποτική(αλλ’εις μάτην και αδίκως των αδίκων),για να αναφανή,παραφανερωθή,έκπτωτοι από τους δερματίνους χιτῶνας(και της προδοσίας των αποτυχίας και ήττας που και υφιστάμεθα).Η χρήσις,χρησιμοποίησις της Παραδόσεως δι’ίδιον όφελος είναι χαρακτηριστικό νεοελληνικό και,με τη σειρά του,προερχόμενον(και αυτό)από το νεωτερικό φαινόμενο που δεν έχει σχέσιν και επαφήν προς την πραγματικότητα(ούτε την ελληνικήν αλλά και ούτε τη χριστιανικήν),πια,σήμερα.Η διαπλοκή και ο αλληλένδετος χαρακτήρ του παραεκκλησιαστικού φαινομένου με έναν ελληνικό γενιτσαρισμό(ο και…"αντιρατσισμός"…επι-λεγόμενος και…ευγλώττως..!;)υπήρξεν ο κινητήριος μοχλός της νεοελληνικής ιστορίας(υστερίας)και συνειδήσεως/ταυτότητος.Το ζην εκμετρείται(και αποτυγχάνει)με λέξεις,το νόημα,τον τρόπον,ακόμη,’στον Εικοστό Πρώτο(;!),εφ’όσον ελάχιστοι των ελαχίστων ενδιαφέρονται,πράγματι,να μάθουν,να γνωρίσουν,να απελευθερωθούν και εν όσω η χρονική συνθήκη είναι προσχηματική αλλά και αμείλικτος,αδυσώπητη ανάγκη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.