21/7/14

Delenda Gaza*

Κάλεσμα για μαζική δολοφονία

« Ça suffit ! » par Jacques KUPFER (Bétar)
Jacques Kupfer: «Πρέπει να κατεδαφίσουμε τη Γάζα»     (μετφ. Κριστιάν)
Το παρακάτω κείμενο γράφτηκε στις 15 Ιουλίου 2014 από τον Jacques Kupfer, μέλος της Παγκόσμιας Σιωνιστικής Οργάνωσης και του Betar και συμπρόεδρος του Παγκόσμιου Λικούντ. Ο τελευταίος οργανισμός είναι υπεύθυνος για την επικοινωνία του Λικούντ, ακροδεξιού κόμματος του Βενιαμίν Νετανιάχου. 
Τη Θεία προστασία που απολαμβανόμαστε, η ιδιοφυία της εβραϊκής τεχνολογίας του «Iron Dome και το θάρρος των στρατιωτών μας δεν μπορούν να αντισταθμίσουν ούτε να αντικαταστήσουν μια πολιτική αποφασιστικότητα που φαίνεται να λείπει και μια αδύναμη κυβερνητική διοίκηση.

Μιλάμε στα Εβραϊκά με εγκληματίες βάρβαρους που καταλαβαίνουν μόνο τα αραβικά. 
Οι 150-200 καθημερινοί πύραυλοι που εκτοξεύονται  από τη Χαμάς εναντίον του Ισραήλ έχουν στόχο να σκοτώσουν. Το ναυτικό κομάντο των Αράβων τρομοκρατών που προσπάθησε να εισέλθει στην επικράτεια του Ισραήλ, είχε ως στόχο να σκοτώσει. Για αυτούς τους φανατικούς του Κορανίου, δεν έχει σημασία ότι σκοτώνουν, αλλά κατά προτίμηση οι βολές τους κατευθύνονται σε πόλεις όπου γυναίκες, παιδιά και άμαχοι κινδυνεύουν να σκοτωθούν.

Στη Λωρίδα της Γάζας, όπου διανέμονται γλυκά για να γιορτάσουν ένα δράμα στο Ισραήλ, όπου τα παιδιά εκπαιδεύονται στο πιο άγριο μίσος από μουσουλμάνους φανατικούς δάσκαλους, όπου τα τηλεοπτικά προγράμματα εξυμνούν τη δολοφονία των Εβραίων, όπου ο πληθυσμός ψήφισε ομόφωνα για τη Χαμάς, όπου οι στρατιωτικές παρελάσεις είναι καθημερινές με εθελοντές που θέλουν να γίνουν «μάρτυρες», δεν βλέπω «αθώοι αμάχους», αλλά εχθρούς που πρέπει να εξαλειφτούν.

Γι 'αυτό, θα ήθελα να μου εξηγήσουν γιατί αφήσαμε το χρόνο στους τρομοκράτες στη Γάζα να αποκτήσουν ή να κατασκευάσουν χιλιάδες πυραύλους χωρίς να παρέμβουμε. 
Θέλω να καταλάβω γιατί σήμερα ακόμα στέλνουμε μέσω συνοριακού σταθμού τρόφιμα και αγαθά στη Λωρίδα της Γάζας.
Γιατί στέλνουμε εκατοντάδες χιλιάδες φυλλάδια και τηλεφωνήματα για να πούμε στον εχθρό να εγκαταλείψει τα σπίτια του πριν από τον βομβαρδισμό.

Αν πρέπει να επιλέξω μεταξύ της καταστροφής όλων των πυραύλων και του να αφήσω ζωντανούς αυτούς που τους εκτοξεύουν, εγώ προτιμώ να σκουριάσουν οι πύραυλοι επί τόπου, αλλά να μην υπάρχει κανείς για να τους χειριστεί.

Όταν οι Σύμμαχοι θέλησαν να θέσουν τέλος στον πόλεμο εναντίον της ναζιστικής Γερμανίας, κατέστρεψαν την πόλη της Δρέσδης. Δικαίως. 
Όταν οι Ηνωμένες Πολιτείες θέλησαν να τελειώσουν τον πόλεμο εναντίον της Ιαπωνίας, κατέστρεψαν τη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι με ρίψη της ατομικής βόμβας. Δικαίως. 

Αν θέλουμε να τερματίσουμε τον πόλεμο, θα πρέπει να κατεδαφίσουμε τη Γάζα.

Η Γάζα πρέπει να γίνει ένα πεδίο ερειπίων, από όπου θα μπορούμε μόνο βογγητά να ακούμε.

Αν για μια στιγμή, η θεϊκή προστασία και η υποστήριξη της τεχνολογίας μας έπαυαν να υφίστανται, θα κλαίγαμε μια αληθινή καταστροφή. 
Πρέπει να εξετάσουμε τι ο εχθρός ήθελε να κάνει και δεν είναι αυτό που εμποδίζεται να τις εκπληρώσει. Πρέπει να μετρήσουμε το τι ήθελε να κάνει ο εχθρός και όχι το τι τον εμποδίσαμε να κάνει. Πρέπει να θεωρήσουμε ότι οι εκατοντάδες πύραυλοι που στάλθηκαν σε όλη την έκταση της επικράτειάς μας, χτύπησαν τους στόχους όπου έπρεπε να φτάσουν. Η απάντησή μας πρέπει να είναι ανάλογη με τον σκοπό τους και όχι με την επιτυχία της άμυνας μας.

Τα τρία αγόρια μας που δολοφονήθηκαν από Άραβες τρομοκράτες άξιζαν μια άμεση στρατιωτική επιχείρηση επειδή ήταν σαφές από τη δεύτερη ημέρα της απαγωγής πως μια τραγική έκβαση ήταν πιθανόν συνέβη. 
Γιατί περιμέναμε;
Γιατί θα πρέπει να δεχθούμε περισσότερο από έναν πύραυλο στο Ισραήλ για να εξοντώσουμε τον εχθρό;
Γιατί να περιμένουμε τον εκατοστό πύραυλο για ν αντιδράσουμε;

Αυτό που φαίνεται να είναι μια πολιτισμένη δυτικό συγκράτηση της κυβέρνησής μας αποτελεί  μόνο μια ένδειξη μεγάλης αδυναμίας για τους Άραβες. 
Πρέπει να ανταποκριθούμε στο πρώτο πύραυλο κατά του Ισραήλ, σαν να υπήρχαν 1.000.
Πρέπει να ανταποκριθούμε στους 1.000 που εκτοξεύτηκαν εναντίον του εδάφους μας, σαν να  είχαν όλοι χτυπήσει το στόχο τους.

Είμαστε σε πόλεμο εναντίον βαρβάρων και πρέπει να μιλάμε σε μια γλώσσα που κατανοούν.

Ένα διαφημιστικό T-shirt συνοψίζει καλά το λαϊκό αίσθημα:
«Μόνο ο Θεός μπορεί να συγχωρήσει τους τρομοκράτες. Η αποστολή μας είναι να επιτρέψουμε τον ραντεβού!»

 «Η ικανότητά μας να εκτελέσουμε χειρουργικές επεμβάσεις είναι σίγουρα η καλύτερη στον κόσμο. Σίγουρα καλύτερη από τα συμμαχικά αεροπλάνα που εκτελούσαν τους καλεσμένους σε γάμο στο Αφγανιστάν, νοσοκομεία στη Σερβία και χώρους αμάχων στην Τρίπολη.

Αλλά όμως, το πρόβλημα σήμερα δεν είναι μια χειρουργική επέμβαση, αλλά μια ολική αφαίρεση.

Πληρώσαμε το τίμημα για την άτυχη απόσυρσης των στρατευμάτων μας από τη Γάζα, τη καταστροφή των εβραϊκών σπιτιών και συναγωγών μας.
Είμαστε σε πόλεμο εναντίον ενός κράτους Ναζί που υποστηρίζεται από τον πληθυσμό του και από εγκληματική ισλαμική ιδεολογία.

Είναι προφανές ότι κανένας Εβραίος δεν μπορεί να ικανοποιηθεί με βομβαρδισμούς  νοσοκομείων. Αλλά οι ρουκέτες αποθηκεύονται σε τζαμιά, νοσοκομεία, σχολεία των Ηνωμένων Εθνών.

Μεταξύ της βεβαιότητας ότι αυτοί οι πύραυλοι θα βγουν από αυτές τις τοποθεσίες  που προστατεύονται από τις ανθρωπιστικές αρχές μας και της πιθανότητας ότι πετυχαίνουν ένα παιδί στο Ισραήλ, η επιλογή μου είναι προφανή.
Να καταστρέφονται τα νοσοκομεία τους, τα σχολεία τους και τα τζαμιά τους, αλλά ο πληθυσμός μας να προστατευτεί. 

Οι κάτοικοι της Γάζας θα συνειδητοποιήσουν γρήγορα ότι δεν υπάρχουν πια κρυψώνες για τα όπλα και οι αρχηγοί τους θα σταματήσουν να τους χρησιμοποιούν ατιμωρητί ως «απάνθρωπη ασπίδα».


Η καταδίκη του ΟΗΕ, οι κραυγές των αριστεριστών στον κόσμο θα είναι ίδιες.
Δείχνουν ψεύτικες φωτογραφίες των καταστροφών μας, ας τις κάνουμε εμείς πραγματικές!

Ένας πόλεμος πρέπει να τελειώνει με μια νίκη. Ο εχθρός πρέπει να υψώσει τη λευκή σημαία και να ζητήσει γονατιστώς το τέλος των εχθροπραξιών. 
Οι εξωτερικές πιέσεις και η δική μας έλλειψη επιμονής μας εμπόδισε πάντα να θάψουμε τον εχθρό.

 Δεν πρέπει να επιδιώκουμε μια κατάπαυση του πυρός, αλλά μια συνολική παράδοση. 
Αυτό σημαίνει να υπαγορεύσουμε τους όρους μας για τον πλήρη έλεγχο των όλων όσων συμβαίνουν μέσα και έξω από τη Γάζα και ειδικότερα, την καταστροφή όλων των όπλων τους, των πυραύλων τους, ακόμα και των λευκών όπλων τους.

Υπό αυτές τις συνθήκες, φτάνει πια να ακούσομε τους δημοσιογράφους μας και τα μέσα ενημέρωσης μας να δείχνουν συμπόνια για τον εχθρό. 
Φτάνει πια να τους ακούσομε να ρωτήσουν συνεχώς ποιο είναι το κόστος αυτής της επιχείρησης. 
Φτάνει πια να τους ακούσομε να κλάψουν για τυχόν αραβικά θύματα σε αυτή τη σύγκρουση. 
Φτάνει πια να θέλουν να αρέσουν στο δυτικό πολιτισμένο κόσμο που δεν ξέρει τι σημαίνει να πεις σε ένα παιδί να πάει να κρυφτεί σε ένα καταφύγιο.
Για κάθε δάκρυ ενός Εβραίου παιδιού που αναγκάζεται να μπει σε καταφύγιο, ο εχθρός πρέπει να πληρώσει το τίμημα του αίματος.

Εάν η χερσαία επιχείρηση είναι περίπλοκη να εφαρμοστεί και αν η ζωή ενός μόνο Εβραίου στρατιώτη θα τεθεί σε κίνδυνο, τότε πρέπει η πολεμική αεροπορία να αναλάβει τη κατεδάφιση της Γάζα. 
Αν δεν το κάνουμε τώρα, θα πρέπει να ξαναρχίσουμε από την αρχή για τέταρτη φορά.

Ας γίνει η Γάζα αρχαιολογικός χώρος.

Jacques KUPFER
Υ.Γ. Προς τους φίλους μου στη Γαλλία, προς τους Εβραίους της κοινότητάς μας, οι οποίοι ζητούν νέα μας, θα έλεγα ότι εμείς για αυτούς ανησυχούμε. Ελάτε λοιπόν μαζί μας για να γράψουμε μαζί το μεγάλο βιβλίο της αιώνιας ιστορίας του Ισραήλ.


* Delenda Carthago είναι ένα λατινικό απόσπασμα, του οποίου η αυθεντική σύνταξη είναι αβέβαιη, και γράφεται συχνά επίσης υπό τις μορφές Carthago Delenda est ή Delenda est Carthago. 
Παραδοσιακά αποδίδεται στον Μάρκο Πόρκιο Κάτωνα, η Κάτωνα τον Πρεσβύτερο, ο οποίος πέθανε το 149 π.Χ.. Σημαίνει «Η Καρχηδόνα πρέπει να καταστραφεί!».

13 σχόλια:

  1. "Κάλεσμα για μαζική δολοφονία"

    Και ποια ειναι η διαφορα στο προοδευτικο "καλεσμα μαζικης δολοφονιας" της Χαμας;

    - Ζαν Κοεν, "Η πολιτική λύση της Μέσης Ανατολής"
    https://www.youtube.com/watch?list=UUl3W4rXiGL9rh6hfBPv6yWA&v=7j7SMswhErY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δημόκριτε,
    Έχεις δίκιο, αυτά τα καλέσματα εκδίδονται μόνο από Εβραίους, είτε για λογαριασμό του Ισραήλ είτε για λογαριασμό των Παλαιστινιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. >>Ο/Η Κριστιάν είπε...
    Δημόκριτε,
    Έχεις δίκιο, αυτά τα καλέσματα εκδίδονται μόνο από Εβραίους, είτε για λογαριασμό του Ισραήλ είτε για λογαριασμό των Παλαιστινιών...
    21 Ιουλίου 2014 - 9:59 μ.μ.<<

    Ναι, υπαρχει παντα και η προοδευτικη "σαπουνοφουσκα" της αυτοκαταστροφης.

    Μπραβο και παλι στο Ισραηλ, που εμαθε απο τα σφαλματα του, και καταλαβε πως πρεπει να διαπραγματευτει κανεις το Ισλαμοφασισταριο.

    - Π. Ηφαιστος, Το Εκκρεμές του Εφιάλτη, ο Ιούλιος 1974 και οι πνευματικές σαπουνόφουσκες
    http://infognomonpolitics.blogspot.gr/2014/07/1974_21.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο/Η Δημοκριτος είπε...

    >Ναι, υπαρχει παντα και η προοδευτικη "σαπουνοφουσκα" της αυτοκαταστροφης.<

    Αυτό που πάει; σε ποιόν απευθύνεσαι; ποιά σχέση έχει με το κείμενο;

    Επειδή δεν υπάρχει άλλο σχόλιο, εύλογα καταλαβαίνω ότι απευθύνεσαι σε μένα.

    Αν θες τη γνώμη μου, "σαπουνοφουσκα" είσαι εσύ, και αυτό ισχύει για όλες τις εμφανίσεις σου στο ιστολογίο.

    Σταματά να τρολάρεις, και δώσε τα σχόλια σου για τα κείμενα -και μόνο- που αναρτούνται, που είναι ο βασικός σκοπός των σχόλιων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γεγονός είναι ότι υπάρχουν ποιο φανατικοί Ισραηλίτες ανάμεσα στα ΚΙΣ ανά το κόσμο, από ότι Παλαιστίνιοι στη Χαμάς.

    Αλλά οι Ισραηλινοί έχουν ποιο ευκολία να βρουν, και βρίσκουν τα με παρωπίδες άλογα του Γιαχβέ, ως και Ευρωπαίους πολίτες.

    Η λὐση είναι μία, να απαγορευτεί η είσοδος και δραστηριότητα των πολιτών της Ευρώπης και άλλων Ηπείρων στα κατεχόμενα Παλαιστινιακά εδάφη χωρίς την έγκριση της Χαμάς, σε αντίθετη περίπτωση να θεωρούνται τρομοκράτες και να γίνετε στην Ευρώπη, κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων των τρομοκρατών, και βέβαια τύποι σαν τον τύπο, να τους κάνουν ταυτόχρονη εθνική ηθική διαπαιδαγώγηση με τους αγωνιστές της ελευθερίας στο Γκουντάναμο.

    Κρίμα τους Γερμανούς Γάλους Έλληνες κ.α. Ευρωπαίους μισθοφόρους των ιδιωτών τραπεζιτών ιδιοκτήτων του Ισραήλ κ.α. χωρών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. >>Ο/Η Κριστιάν είπε...
    Ο/Η Δημοκριτος είπε...
    >Ναι, υπαρχει παντα και η προοδευτικη "σαπουνοφουσκα" της αυτοκαταστροφης.<
    Αυτό που πάει; σε ποιόν απευθύνεσαι; ποιά σχέση έχει με το κείμενο;
    Επειδή δεν υπάρχει άλλο σχόλιο, εύλογα καταλαβαίνω ότι απευθύνεσαι σε μένα.
    Αν θες τη γνώμη μου, "σαπουνοφουσκα" είσαι εσύ, και αυτό ισχύει για όλες τις εμφανίσεις σου στο ιστολογίο.
    Σταματά να τρολάρεις, και δώσε τα σχόλια σου για τα κείμενα -και μόνο- που αναρτούνται, που είναι ο βασικός σκοπός των σχόλιων.
    21 Ιουλίου 2014 - 10:50 μ.μ.<<

    Με το συμπαθιο δηλαδη, φταινε αποκλειστικα οι "Εβραιοι" γιατι "αυτά τα καλέσματα εκδίδονται μόνο από Εβραίους, είτε για λογαριασμό του Ισραήλ είτε για λογαριασμό των Παλαιστινιών" (Κριστιαν) ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ο/Η Δημοκριτος είπε...

    Τι κάθομαι και σου απαντώ;
    Είσαι πράγματι ένα ανόητο τρολ-σαπουνοφούσκα που χαίρεται να εκνευρίσει τους άλλους.

    Δεν καταλαβαίνεις τι σου γράφω και θες να βγεις από πάνω.
    The game is over, alea jacta est.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σιγα σιγα το σιωνιστικο κτηνος αποκαλυπτεται. Μεχρι σημερα κρυβοταν με επιμελεια. Σκοτωνε ανθρωπους και φωναζε την ιδια στιγμη "βοηθεια με σκοτωνουν". Εκλεβε την ανθρωποτητα και φωναζε την ιδια στιγμη "βοηθεια με κλεβουν". Εξαχρειωνε την ανθρωποτητα με την επιβολη αθλιων προτυπων και συμπεριφορων, και την ιδια στιγμη επεβαλε νομους για την προστασια των πολιτων απο ουσιες και συμπεριφορες, οπως τα ναρκωτικα και την πορνεια, απλα για να εχει το μονοπωλιο! Αυτο το κτηνος αποκαλυπτεται τωρα, διοτι η φωτια μπηκε στη φωλια του και το τσουρουφλαει. Κυριως ομως διοτι ο κοσμος τωρα γνωριζει. Το ιντερνετ εκανε βουκινο αυτο που πριν τριαντα χρονια το λεγαμε ψιθυριστα και συνομωτικα. Τελικα ο εχθρος της ανθρωποτητας ειναι σιωνισμος. Ενα αδιστακτο κτηνος που δεν δισταζει να φαει και εβαιους πολιτες προκειμενου να πραγματοποιησει τα βρωμικα σχεδια μετατροπης του ανθρωπου σε οικοσιτο ζωο! Εδω αναδεικνυεται η αιτια που μισει την Ελλαδα. Για την ανθρωποτητα, η ΕΛΛΑΔΑ ειναι η αναφορα σε ενα συστημα αξιων που αναδεικνυει τον ανθρωπο σε προσωπο, σε φιλοσοφο, σε θεο. Αντιθετα ο σιωνισμος ειναι το συστημα εκεινο που θελει τον ανθρωπο οικοσιτο ζωο στην φαρμα του παγκοσμιου αφεντη. Αυτες οι δυναμεις συγκρουονται αεναα. Ο σιωνισμος χρησιμοποιει ακαταπαυστα, μεθοδους δολιες για την υποταγη της ανθρωποτητας. Κυριως την ομαδοποιηση των ανθρωπων με κομματα, θρησκειες, και τον παραλληλο ελεγχο των κρατων, με δικα τους οργανα. Η εδρα του σιωνισμου ειναι η USA. Εκει ειναι το κεντρο του, εκει εκπονουνται τα σχεδια του και εκει σχεδιαζονται οι σφαγιασμοι των ανθρωπων. Δυναμη καταστροφης δεν υπαρχει δευτερη. Ολες οι καταστροφες υλοποιουνται απο ομαδες ανοητων ανθρωπων, οι οποιοι φανατισμενοι απο τα σιωνιστικα φερεφωνα σκοτωνουν και λεηλατουν. Χαρακτηριστικο παραδειγμα τα ανθρωποειδη του ισλαμ που καννιβαλιζουν στο ονομα του εβραιου προφητη τους! Οπως επισης οι ανοητοι πολιτικων κομματων που στρεφονται εναντια στους συμπολιτες τους, στο ονομα μιας σιωνιστικα κατασκευασμενης πολιτικης ιδεολογιας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Kritian ego mono mia erotisi exo. Pistevis oti i Xamas thelei eirini? . Ego episis pisteuo san theatis tis katastisis se dyo krati israelino kai Araviko Palestiniako. Kai se rotao esena esy pisteveis oti I Hamas theli dyo krati? Kai emena min mou peis oti trolaro giati einai ftini dikaiologia. Ksereis oti den masao ta logia mou. Opos kai to exo pei ti rolo paizei to tsyriza KKE kai oleis oi poodeutikes tou GIOT....deinameis. Opos epeisis kai ta Xrysa auga kai stin mesi oi 40 kleftes kai o ali Bambas. I xamas ekane to eggglima to Israil antapedose kai exase sta matia ton Media. Ola ta alla ta exo grammena verese. Sto ktirio tou enomenon ethnon stin gaza vrikane rouketes, ego den vlepo kanena edo mesa na to leei. Epeisis kaneis tin pappia gia ta egglimata tis hamas kai gia ta ekkatomyria pou exei I organosi me klepsimeiko tropo kai oxi gia to kalo ton palestinion alla gia to kalo ton ligon...
    Alli mia for a den pairno meros alla ksero oti kai oi dyo einai thites me ton diko tous tropo.

    Alla min peftoume kai stin pagida ton islamofasiston Kristian eleos. eleos. Pes mou posoi palestinioi itane ekso apo tin Tourkiki presveia to 1974? Pou vriskaite autin tin stigmi o ipaitios tis hamas gia to egglima ton 3 evraiopoulon?? Tha se voithiso ego: STIN AGGYRA. Toulaxiston ta kathikia pou ekapsan zontano ton Palestinio tha pane filaki kai elpizo na sapisoune ekei mesa.. oi alloi omos???I Hamas an ginontane ekloges den eixe oute to 10 tis ekkato stin Gaza tha evgaine rpoti i fatah alla me tin simerini katastasi vgaini kerdimeni...Ola ta alla einai kourafeksala tis xalimas...Oso gia ton antiprrodeutiko mou thimizei an frankestain kateuthinomeno..TsyrizaXrsysaugitiko troll pou isos na einai kai ligo paidaki tou Hakan...thelimena I athela.???

    Walla
    (X) ELLINAS

    PS Na thimase syntrofe Kristian posoi apo autous pou einai stin europi mousoulmanoi tha ypostiriksoune tin Tourkia I tin Ellada. Asxetos tou Palestiniakou...kai min mou peis oti den ksereis giati tote ego tha po oti esy trolareis...

    Damnant quodnon intelligunt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. «Σύντροφε» Έλληνα,

    Να απαντήσω σύντομα στα ερωτήματα/ τοποθετήσεις σου
    • Ουδέποτε σε θεώρησα τρολ. Από τη άλλη –από ορισμό του τρολ- δεν μπορεί εγώ να είμαι τρολ στο ιστολόγιο μου, μη τρελαθούμε δηλαδή.
    • Παραπονιέσαι ότι δεν έχω προβάλει γεγονότα σαν >Sto ktirio tou enomenon ethnon stin gaza vrikane rouketes, ego den vlepo kanena edo mesa na to leei. Epeisis kaneis tin pappia gia ta egglimata tis hamas kai gia ta ekkatomyria pou exei I organosi me klepsimeiko tropo kai oxi gia to kalo ton palestinion alla gia to kalo ton ligon...< --- είσαι άδικος, όλες οι αναρτήσεις μου τα αναφέρουν αυτά, μάλιστα σαν επιχειρήματα που επικαλούνται από το Ισραηλινό Κράτος, μια Ισραηλινή βουλευτής και τώρα τον εκπρόσωπο του Λικούντ.
    • Σχετικά με τη Χαμας, δυστυχώς δεν είχα χρόνο/ ευκαιρία να αναρτήσω άρθρα από πηγές που την υποστηρίζουν. Η κυβέρνηση της Χαμας –το λέει και η τρέχουσα ανάρτηση- ψηφίστηκε σχεδόν ομόφωνα από τους Γαζουήτες με εκλογές που θεωρούνται δημοκρατικές –κάθε πολίτης, μια ψήφος-
    • Όσον αφορά το τι είναι «καλό» για τους Παλαιστίνιους, θεωρώ ότι είναι αποκλειστικά θέμα δικό τους. Εμείς ως ενημερωτικό ιστολόγιο δεν πρέπει να πάρουμε θέση, αυτό δεν ισχύει ασφαλώς για τους αναγνώστες και ουδέποτε σβήσαμε σχόλια που εκφράζονται με κόσμιο τρόπο
    • Υιοθετείς τη θέση των δυο κρατών για τη Παλαιστίνη. Σεβαστό δικαίωμα σου. Η Χαμάς δεν αναγνωρίζει το κράτος του Ισραήλ, και ιδίως σήμερα που η Ισραηλινή κυβέρνηση θέλει να το μετατρέψει σε «Εβραϊκό Κράτος» μάλιστα με ασαφές μέχρι τώρα σύνταγμα. Συνεπώς, το χάσμα της διαφωνίας μεγαλώνει.
    • Όσον αφορά τις θέσεις των ελληνικών κομμάτων που τόσο πολύ προβάλεις με το γραφικό στυλ σου, αν υπάρχουν και όποτε βγαίνουν, πιστεύω ότι θα αναρτηθούν. Σαν σχολιαστή όμως ξεφεύγεις από την πάγια προτροπή μας για σχολιασμό του κείμενου της ανάρτησης και μόνο.

    • Προσωπικά, και το έχω ξαναπεί, δεν μ’ ενδιαφέρει να μεταβάλω τον σχολιασμό των διεθνών γεγονότων σε τοπικό αγώνα Ολυμπιακός-Παναθηναϊκός Υπάρχει ένα πρόσφατο σχετικό πολύ επιτιμημένο σχόλιο του Καθ. Ήφαιστου με αυτό το ζήτημα.
    • >Oso gia ton antiprrodeutiko< νομίζω ότι δεν είναι θεμιτό από τη πλευρά σου να χαρακτηρίσεις με τον τρόπο που το κάνεις έναν σχολιαστή που μέχρι τώρα εκφράζεται κόσμια. Δεν θα ενδύομαι στο «Damnatio ad bestias» που με προτρέπεις.
    • Σχετικά με τη μη σύλληψη/ καταδίκη των δολοφόνων των 3 Ισραηλινών αγοριών, καταρχήν η Χαμάς αρνείται κάθε συμμετοχή, η απαγωγή/ δολοφονία δεν έγινε στη Λωρίδα της Γάζας όπου έχει την εξουσία και τον έλεγχο των υπηρεσιών ασφαλείας η κυβέρνηση της Χαμάς. Αλλά αυτή η αποτυχία βαραίνει τη κυβέρνηση της Φατάχ στη κατεχομένη Παλαιστίνη και φυσικά τις ισραηλινές υπηρεσίες ασφάλειας που δρουν σε αυτή τη περιοχή, συνεπώς είναι λίγο άτοπες οι παρατηρήσεις σου σχετικά με αυτό το ζήτημα.
    • > PS Na thimase syntrofe Kristian posoi apo autous pou einai stin europi mousoulmanoi tha ypostiriksoune tin Tourkia I tin Ellada. Asxetos tou Palestiniakou...kai min mou peis oti den ksereis giati tote ego tha po oti esy trolareis...<---- Δεν θυμάμαι να έχω εκφράσει άλλη γνώμη για τους μουσουλμάνους στην Ευρώπη, και δεν καταλαβαίνω πως θα τρολάρω στο ιστολόγιο που συμμετέχω –μήπως δεν ξέρεις τι σημαίνει τρολ/ τρολάρισμα;.
    • >Damnant quod non intelligunt< για μένα το λες; Αν ναι, να σου απαντήσω ότι εσύ εφαρμόζεις χωρίς διάκριση το Damnatio ad bestias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σχετικά με τη μη σύλληψη/ καταδίκη των δολοφόνων των 3 Ισραηλινών αγοριών, καταρχήν η Χαμάς αρνείται κάθε συμμετοχή, η απαγωγή/ δολοφονία δεν έγινε στη Λωρίδα της Γάζας όπου έχει την εξουσία και τον έλεγχο των υπηρεσιών ασφαλείας η κυβέρνηση της Χαμάς. Αλλά αυτή η αποτυχία βαραίνει τη κυβέρνηση της Φατάχ στη κατεχομένη Παλαιστίνη και φυσικά τις ισραηλινές υπηρεσίες ασφάλειας που δρουν σε αυτή τη περιοχή, συνεπώς είναι λίγο άτοπες οι παρατηρήσεις σου σχετικά με αυτό το ζήτημα.


    prominent Hamas, leader Saleh al-Arouri. Den ksero poso apopsi einai to parakato keimeno??

    http://www.washingtonpost.com/news/morning-mix/wp/2014/07/10/the-enigmatic-hamas-leader-allegedly-behind-the-israeli-kidnappings-that-ignited-war/

    The enigmatic Hamas leader allegedly behind the Israeli kidnappings that ignited war


    2) Hamas got rich as Gaza was plunged into poverty

    http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4543634,00.html

    3)
    Η Χαμάς δεν αναγνωρίζει το κράτος του Ισραήλ, και ιδίως σήμερα που η Ισραηλινή κυβέρνηση θέλει να το μετατρέψει σε «Εβραϊκό Κράτος» μάλιστα με ασαφές μέχρι τώρα σύνταγμα. Συνεπώς, το χάσμα της διαφωνίας μεγαλώνει.

    Mexri xtes I hams ta epairne apo tin SYRIA tora apo tin Tourkia kai ligo apo to IRAN kai meta???
    Kristian I Hamas den prokaite pote na symfonisei gia kratos tou israil opos oi epikoi den theloune na fygoune apo tin ditiki oxthi. I Hamas parthena den nomizo Kristian na einai ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Uparxoune dyo thites kai enas thriskeutikos politismos pou logo tis auksisis tou Plithismou tou erxaite siga kai methodika pros tas dysmas.Otoi kataferane ston mesaiona oi Dytikoi alla kai to Byzantio ksanaerxaite me neo prosopo eiriniko alla me ton idio skopo...kai me efialtes toimoi na anoiksoune tin porta logo diethnistikis apopsis I logo business.
    Ola ta alla periseuoune giati auto einai prova generale giati meligeneste stin Europi.



    (X) ELLINAS...
    2 ksenoi tsakonotousan se kseno axurona...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υφίσταται μετριασμός των σχολίων.

- Παρακαλούμε στα σχόλια σας να χρησιμοποιείτε ένα όνομα ή ψευδώνυμο ( Σχόλια από Unknown θα διαγράφονται ).
- Παρακαλούμε να μη χρησιμοποιείτε κεφαλαία γράμματα στη σύνταξη των σχολίων σας.